abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85696809
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:37 schreef Freek1001 het volgende:
Zijn we weer,

Het is nu een week uit, nog steeds helemaal niets gehoord. Ik heb geen idee hoe ze nu haar dagen vult, want ze heeft vakantie en elke avond waren we samen. Deze gedachte maakt me helemaal gek en kan gewoon nergens anders meer aan denken.

Ik weet niet eens of ze nog af en toe stilstaat bij mij, want ik hoor niets van niemand, ook niet van vrienden of kennissen. Lijkt net alsof ik ineens uit haar leven ben verdwenen. Dit wanhopig gevoel en dat je niet kan doen, vreet de hele tijd aan je.

Mensen, hoe lang gaat dit nog duren..? En waar kan je die pillen halen?

Jezus wat kan een gebroken hart pijn doen.
Je moet wel nagaan dat het nog allemaal erg vers is (nog maar 1 week uit). Kijk over een paar weekjes maar is verder. Ik denk dat je je dan al weer een stuk beter voelt.
Ligt er natuurlijk ook aan hoe goed je alleen kunt zijn, hoe sterk je in je schoenen staat als persoon, en in hoeverre zij een rol heeft gespeeld in jouw leven. Sommigen kunnen zich er vrij snel overheen stappen, terwijl de ander er wel jaren in kan blijven hangen.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 18:41:24 #102
307093 Fellows
Never again.
pi_85698580
Ik heb ze hier besteld http://www.drogisterij.ne(...)ees/P/2885841/direct
Hopelijk morgen binnen. :Y
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_85699038
Tjonge, wat is dat toch met iedereen massaal aan de pillen? Weet uit ervaring dat het je kan slopen maar enigszins vind ik dit toch wel zoeken naar de makkelijke weg. Ik ben trots dat ik het puur op eigen wilskracht heb gedaan en met de steun van vrienden en familie. Sorry maar ik ben gewoon over het algemeen niet zo iemand van pilletje hiervoor, pilletje daarvoor. Zelf-herstelling geeft naar mijn idee zoveel meer kracht.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 19:02:57 #104
307093 Fellows
Never again.
pi_85699400
Ik doe het puur omdat ik mezelf sloop. Anyway iedereen op ze eigen manier toch :Y
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_85699587
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:41 schreef Fellows het volgende:
Ik heb ze hier besteld http://www.drogisterij.ne(...)ees/P/2885841/direct
Hopelijk morgen binnen. :Y
Werkt dit niet beter? http://www.drogisterij.net/Valdispert_rust_extra_sterk/P/2885820
pi_85699770
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:46 schreef MeanDutchy het volgende:

[..]

Je moet wel nagaan dat het nog allemaal erg vers is (nog maar 1 week uit). Kijk over een paar weekjes maar is verder. Ik denk dat je je dan al weer een stuk beter voelt.
Ligt er natuurlijk ook aan hoe goed je alleen kunt zijn, hoe sterk je in je schoenen staat als persoon, en in hoeverre zij een rol heeft gespeeld in jouw leven. Sommigen kunnen zich er vrij snel overheen stappen, terwijl de ander er wel jaren in kan blijven hangen.
Ja, maar we hebben 1,5 jaar intensief van elkaar gehouden. Dan interesseer je je toch nog wel hoe het met de ander gaat. Als was het maar 1 smsje, mailtje of belletje. Maar ze lijkt me compleet vergeten... Dit vergroot bij mij de neiging om te gaan sms-en en langs te gaan. Maar ja, dit is me al zo vaak afgeraden...

Ik kan niet alleen zijn, ga nu elke avond fitnessen, sporten, voetbal kijken, stappen, denk er de hele dag op me werk al aan, dat is erg zat.

Door deze gevoelens zou je bijna nooit meer van iemand willen houden.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 19:23:45 #107
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85700117
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:54 schreef Lallend het volgende:
Tjonge, wat is dat toch met iedereen massaal aan de pillen? Weet uit ervaring dat het je kan slopen maar enigszins vind ik dit toch wel zoeken naar de makkelijke weg. Ik ben trots dat ik het puur op eigen wilskracht heb gedaan en met de steun van vrienden en familie. Sorry maar ik ben gewoon over het algemeen niet zo iemand van pilletje hiervoor, pilletje daarvoor. Zelf-herstelling geeft naar mijn idee zoveel meer kracht.
Zelfherstel, geeft mij geen kracht
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  woensdag 25 augustus 2010 @ 19:24:32 #108
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85700139
quote:
Dat werkt toch alleen voor de rust? Maar niet om je wat beter te voelen en minder druk om dingen te maken?
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_85700227
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:14 schreef Freek1001 het volgende:

[..]

Ja, maar we hebben 1,5 jaar intensief van elkaar gehouden. Dan interesseer je je toch nog wel hoe het met de ander gaat. Als was het maar 1 smsje, mailtje of belletje. Maar ze lijkt me compleet vergeten... Dit vergroot bij mij de neiging om te gaan sms-en en langs te gaan. Maar ja, dit is me al zo vaak afgeraden...

Ik kan niet alleen zijn, ga nu elke avond fitnessen, sporten, voetbal kijken, stappen, denk er de hele dag op me werk al aan, dat is erg zat.

Door deze gevoelens zou je bijna nooit meer van iemand willen houden.
Maar je weet toch helemaal niet of ze wel of niet aan je denkt! Misschien denkt ze wel net zo vaak aan jou maar gaat ze er op een andere manier mee om.
pi_85702479
Gatver ik voel me weer kut. Het liefst zou ik weer verder gaan, hoewel er veel te veel is gebeurd, ook veel erge dingen waar ik verder niet over uit wil weiden. En dan nog, wil ik het :'(
Kan er ook niet tegen dat ie nu iemand anders heeft. Voel me zo'n labiel wijf 8)7
  woensdag 25 augustus 2010 @ 20:26:44 #111
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85702582
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:24 schreef Fee01 het volgende:
Gatver ik voel me weer kut. Het liefst zou ik weer verder gaan, hoewel er veel te veel is gebeurd, ook veel erge dingen waar ik verder niet over uit wil weiden. En dan nog, wil ik het :'(
Kan er ook niet tegen dat ie nu iemand anders heeft. Voel me zo'n labiel wijf 8)7
Dat is idd best kut het toch willen nog steeds ondanks wat er is gebeurd.. (En je omgeving verklaard je dan zeker ook voor gek :') ) ?
pi_85702663
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:26 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Dat is idd best kut het toch willen nog steeds ondanks wat er is gebeurd.. (En je omgeving verklaard je dan zeker ook voor gek :') ) ?
Ja, die zeggen dan ook, je moet blij zijn dat je er vanaf bent :')
  woensdag 25 augustus 2010 @ 20:29:18 #113
307093 Fellows
Never again.
pi_85702706
Voel mij ook vreselijk.
Haat aan twijfelende mensen .. -O-
pi_85704259
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:24 schreef Fee01 het volgende:
Als je zelf al aangeeft dat er te veel is gebeurd in de relatie, is dit het beste voor jullie allebei.
Dat weet je zelf ook, alleen luister je nog teveel naar je hart, en niet naar je verstand.
Dit komt vanzelf wel :).

Hoop hebben is dan ook doodnormaal, maar zeker onverstandig. Het kost alleen maar kostbare tijd, want het blijft toch onbeantwoord in 95 procent van de gevallen.
Maak een lijstje met z'n slechte eigenschappen en waar je je dood aan irriteerde.
Lees het vervolgens door als je hem mist, of gewoon down bent.

En wat er ook is gebeurd in jullie relatie, (zou je in sommige dingen zelf ook wel schuldig aan zijn), vreemdgaan is gewoon laag, zielig, egoïstisch, kansloos, achterbaks en ga maar even zo door.

Even doorbijten, en vanzelf kun je wel weer genieten van het vrijgezel zijn hoor. Eerst gelukkig worden met jezelf, en wie je bent. En vanzelf vind je weer een andere jongen, die jou wel waard is, en die jou wel gelukkig maakt. :Y

En mis je btw hem als persoon? Of mis je gewoon het hebben van een relatie
pi_85704326
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:29 schreef Fellows het volgende:
Voel mij ook vreselijk.
Haat aan twijfelende mensen .. -O-
Zeker, in dat soort mensen moet je ook geen energie steken ;)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 21:24:51 #116
307093 Fellows
Never again.
pi_85705048
Ik heb ook nu sterk het gevoel dat ik het mis om iemand te hebben.. die je alles toevertrouwd en graag bij wilt zijn en waar je altijd op terug kan vallen.
Niet egt haar. :{ Maar dit weet ik nou weer niet zeker =/
pi_85705335
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:24 schreef Fellows het volgende:
Ik heb ook nu sterk het gevoel dat ik het mis om iemand te hebben.. die je alles toevertrouwd en graag bij wilt zijn en waar je altijd op terug kan vallen.
Herkenbaar, dus geloof me je gaat de goede kant op :)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 21:57:29 #118
307093 Fellows
Never again.
pi_85706711
:Y. Toch wel van die buien dat ik opeens in tranen uitbarst omdat ik het of haar.. gewoon egt mis.

Je verlangt naar meer geborgenheid in je leven en verwacht dat je partner aan al je wensen tegemoet zal komen. Hij of zij doet zijn/haar best, maar is ook maar een mens. Wees wat geduldiger en leer relativeren. Een financieel plan gaat niet door. De tijd is nog niet rijp om alles te verdelen… Je zult sommige ideeën laten varen, omdat je merkt dat ze niet voldoen aan je huidige levenswijze. Een vriend(in) stuurt je een brief die jou aan het denken zet.

Horoscoop van vandaag. Hmmmmmmmm :@
  woensdag 25 augustus 2010 @ 22:32:14 #119
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85708728
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:24 schreef Fellows het volgende:
Je kunt ook de gewoonte missen. Stel je zit dagelijks bij elkaar, heb je toch een lege plek op dat moment, wat niet door precies het zelfde opgevuld word. In het begin toen jullie nog niets hadden had je dit ook , en toen jullie wat kregen was het ook wennen.. Nu is het weer zo dat je weer terug valt in je oude levenspatroontje en zul je er ook weer aan moeten wennen :Y
pi_85711223
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:09 schreef MeanDutchy het volgende:

[..]

Als je zelf al aangeeft dat er te veel is gebeurd in de relatie, is dit het beste voor jullie allebei.
Dat weet je zelf ook, alleen luister je nog teveel naar je hart, en niet naar je verstand.
Dit komt vanzelf wel :).

Hoop hebben is dan ook doodnormaal, maar zeker onverstandig. Het kost alleen maar kostbare tijd, want het blijft toch onbeantwoord in 95 procent van de gevallen.
Maak een lijstje met z'n slechte eigenschappen en waar je je dood aan irriteerde.
Lees het vervolgens door als je hem mist, of gewoon down bent.

En wat er ook is gebeurd in jullie relatie, (zou je in sommige dingen zelf ook wel schuldig aan zijn), vreemdgaan is gewoon laag, zielig, egoïstisch, kansloos, achterbaks en ga maar even zo door.

Even doorbijten, en vanzelf kun je wel weer genieten van het vrijgezel zijn hoor. Eerst gelukkig worden met jezelf, en wie je bent. En vanzelf vind je weer een andere jongen, die jou wel waard is, en die jou wel gelukkig maakt. :Y

En mis je btw hem als persoon? Of mis je gewoon het hebben van een relatie
Je hebt helemaal gelijk, ik verdien veel beter jo *O*
Ik ga zometeen mn lijstje maken, ik denk wel dat dat zal helpen namelijk, een kort lijstje wordt het in ieder geval niet. En je hebt gelijk, je moet eerst blij zijn met wie je bent, voordat je gelukkig kunt zijn met iemand anders. Mn ex is dat niet, dus die nieuwe relatie houdt vast toch niet lang stand. Hij flikkert maar lekker op met z'n nieuwe vriendin en met z'n ''sterkte'' :r
pi_85713439
Ze heeft iemand anders....voel me een beetje raar. Kan nog niet echt mijn gevoel plaatsen.
we waren toch 4,5 jaartjes samen
maar dat was al 1,5 jaar geleden......dus hopelijk is die jongen een beetje goed voor haar
anders ga ik hem meppen
o|O
  donderdag 26 augustus 2010 @ 00:33:34 #122
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85714060
Mijn ex had al iemand anders toen wij nog een relatie hadden. Slet. :(

1,5 jaar is netjes. :P
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_85717909
Hallo mensen,

Heb vannacht weer van 4 tot 7 wakker gelegen, dus gaat de goede kant op zullen we maar zeggen :P. Nu heb ik bedacht om niet nu, maar over 1 week, een brief te sturen om alle goede herrineringen aan ons bij haar naar boven te halen. Dit om dan te voorkomen dat ze de hele relatie verdringt of alleen maar denkt aan de laatste maand waarin het is misgegaan.

Heeft iemand hier ervaring mee, kan dit goed uitpakken? Ik wil ook weer niet dat ze me als wanhopig ziet, maar dat kan ik me niet voorstellen want we gaven zo ongelooflijk veel om elkaar.
pi_85719095
Dit heb ik ook gedaan ver in het begin. Ik zou je zeggen je doet jezelf er alleen maar meer pijn mee.
Want uiteindelijk staat zij vast met haar beslissing en als je dan nog is een x afgewezen word doet dit wel pijn. + jij zit te janken wanneer je de brief schrijft. Wss zij niet eens. Laat het gewoon ruste en denk niet zo ver naar voren! :)
pi_85719309
Ja maar ze heeft het uitgemaakt, maar daarnaast wel aangegeven heeft dat ze het misschien opnieuw wil proberen, maar dat ze nu gewoon tijd nodig heeft om voor zichzelf alles helder te krijgen en haar gevoelens op een rijtje te zetten. Misschien kan ik door middel van een brief haar gevoelens weer aanwakkeren en de goeie dingen naar boven halen uit de afgelopen 1,5 jaar.

En ik heb nog een week bedenktijd, misschien dat ze daarvoor wel iets van zichzelf laat horen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')