Je moet wel nagaan dat het nog allemaal erg vers is (nog maar 1 week uit). Kijk over een paar weekjes maar is verder. Ik denk dat je je dan al weer een stuk beter voelt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:37 schreef Freek1001 het volgende:
Zijn we weer,
Het is nu een week uit, nog steeds helemaal niets gehoord. Ik heb geen idee hoe ze nu haar dagen vult, want ze heeft vakantie en elke avond waren we samen. Deze gedachte maakt me helemaal gek en kan gewoon nergens anders meer aan denken.
Ik weet niet eens of ze nog af en toe stilstaat bij mij, want ik hoor niets van niemand, ook niet van vrienden of kennissen. Lijkt net alsof ik ineens uit haar leven ben verdwenen. Dit wanhopig gevoel en dat je niet kan doen, vreet de hele tijd aan je.
Mensen, hoe lang gaat dit nog duren..? En waar kan je die pillen halen?
Jezus wat kan een gebroken hart pijn doen.
Werkt dit niet beter? http://www.drogisterij.net/Valdispert_rust_extra_sterk/P/2885820quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:41 schreef Fellows het volgende:
Ik heb ze hier besteld http://www.drogisterij.ne(...)ees/P/2885841/direct
Hopelijk morgen binnen.
Ja, maar we hebben 1,5 jaar intensief van elkaar gehouden. Dan interesseer je je toch nog wel hoe het met de ander gaat. Als was het maar 1 smsje, mailtje of belletje. Maar ze lijkt me compleet vergeten... Dit vergroot bij mij de neiging om te gaan sms-en en langs te gaan. Maar ja, dit is me al zo vaak afgeraden...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:46 schreef MeanDutchy het volgende:
[..]
Je moet wel nagaan dat het nog allemaal erg vers is (nog maar 1 week uit). Kijk over een paar weekjes maar is verder. Ik denk dat je je dan al weer een stuk beter voelt.
Ligt er natuurlijk ook aan hoe goed je alleen kunt zijn, hoe sterk je in je schoenen staat als persoon, en in hoeverre zij een rol heeft gespeeld in jouw leven. Sommigen kunnen zich er vrij snel overheen stappen, terwijl de ander er wel jaren in kan blijven hangen.
Zelfherstel, geeft mij geen krachtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:54 schreef Lallend het volgende:
Tjonge, wat is dat toch met iedereen massaal aan de pillen? Weet uit ervaring dat het je kan slopen maar enigszins vind ik dit toch wel zoeken naar de makkelijke weg. Ik ben trots dat ik het puur op eigen wilskracht heb gedaan en met de steun van vrienden en familie. Sorry maar ik ben gewoon over het algemeen niet zo iemand van pilletje hiervoor, pilletje daarvoor. Zelf-herstelling geeft naar mijn idee zoveel meer kracht.
Dat werkt toch alleen voor de rust? Maar niet om je wat beter te voelen en minder druk om dingen te maken?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:08 schreef Fee01 het volgende:
[..]
Werkt dit niet beter? http://www.drogisterij.net/Valdispert_rust_extra_sterk/P/2885820
Maar je weet toch helemaal niet of ze wel of niet aan je denkt! Misschien denkt ze wel net zo vaak aan jou maar gaat ze er op een andere manier mee om.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:14 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Ja, maar we hebben 1,5 jaar intensief van elkaar gehouden. Dan interesseer je je toch nog wel hoe het met de ander gaat. Als was het maar 1 smsje, mailtje of belletje. Maar ze lijkt me compleet vergeten... Dit vergroot bij mij de neiging om te gaan sms-en en langs te gaan. Maar ja, dit is me al zo vaak afgeraden...
Ik kan niet alleen zijn, ga nu elke avond fitnessen, sporten, voetbal kijken, stappen, denk er de hele dag op me werk al aan, dat is erg zat.
Door deze gevoelens zou je bijna nooit meer van iemand willen houden.
Dat is idd best kut het toch willen nog steeds ondanks wat er is gebeurd.. (En je omgeving verklaard je dan zeker ook voor gekquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:24 schreef Fee01 het volgende:
Gatver ik voel me weer kut. Het liefst zou ik weer verder gaan, hoewel er veel te veel is gebeurd, ook veel erge dingen waar ik verder niet over uit wil weiden. En dan nog, wil ik het![]()
Kan er ook niet tegen dat ie nu iemand anders heeft. Voel me zo'n labiel wijf
Ja, die zeggen dan ook, je moet blij zijn dat je er vanaf bentquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:26 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Dat is idd best kut het toch willen nog steeds ondanks wat er is gebeurd.. (En je omgeving verklaard je dan zeker ook voor gek) ?
Als je zelf al aangeeft dat er te veel is gebeurd in de relatie, is dit het beste voor jullie allebei.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:24 schreef Fee01 het volgende:
Gatver ik voel me weer kut. Het liefst zou ik weer verder gaan, hoewel er veel te veel is gebeurd, ook veel erge dingen waar ik verder niet over uit wil weiden. En dan nog, wil ik het![]()
Kan er ook niet tegen dat ie nu iemand anders heeft. Voel me zo'n labiel wijf
Zeker, in dat soort mensen moet je ook geen energie stekenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:29 schreef Fellows het volgende:
Voel mij ook vreselijk.
Haat aan twijfelende mensen ..
Herkenbaar, dus geloof me je gaat de goede kant opquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:24 schreef Fellows het volgende:
Ik heb ook nu sterk het gevoel dat ik het mis om iemand te hebben.. die je alles toevertrouwd en graag bij wilt zijn en waar je altijd op terug kan vallen.
Niet egt haar.Maar dit weet ik nou weer niet zeker =/
Je kunt ook de gewoonte missen. Stel je zit dagelijks bij elkaar, heb je toch een lege plek op dat moment, wat niet door precies het zelfde opgevuld word. In het begin toen jullie nog niets hadden had je dit ook , en toen jullie wat kregen was het ook wennen.. Nu is het weer zo dat je weer terug valt in je oude levenspatroontje en zul je er ook weer aan moeten wennenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:24 schreef Fellows het volgende:
Ik heb ook nu sterk het gevoel dat ik het mis om iemand te hebben.. die je alles toevertrouwd en graag bij wilt zijn en waar je altijd op terug kan vallen.
Niet egt haar.Maar dit weet ik nou weer niet zeker =/
Je hebt helemaal gelijk, ik verdien veel beter joquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:09 schreef MeanDutchy het volgende:
[..]
Als je zelf al aangeeft dat er te veel is gebeurd in de relatie, is dit het beste voor jullie allebei.
Dat weet je zelf ook, alleen luister je nog teveel naar je hart, en niet naar je verstand.
Dit komt vanzelf wel.
Hoop hebben is dan ook doodnormaal, maar zeker onverstandig. Het kost alleen maar kostbare tijd, want het blijft toch onbeantwoord in 95 procent van de gevallen.
Maak een lijstje met z'n slechte eigenschappen en waar je je dood aan irriteerde.
Lees het vervolgens door als je hem mist, of gewoon down bent.
En wat er ook is gebeurd in jullie relatie, (zou je in sommige dingen zelf ook wel schuldig aan zijn), vreemdgaan is gewoon laag, zielig, egoïstisch, kansloos, achterbaks en ga maar even zo door.
Even doorbijten, en vanzelf kun je wel weer genieten van het vrijgezel zijn hoor. Eerst gelukkig worden met jezelf, en wie je bent. En vanzelf vind je weer een andere jongen, die jou wel waard is, en die jou wel gelukkig maakt.![]()
En mis je btw hem als persoon? Of mis je gewoon het hebben van een relatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |