Hey, wij reageren ook niet zo lomp op jou gejank! Beetje subtieler mag welquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:42 schreef goofy_goober het volgende:
Kick jij soms op innerlijke pijn? Jezus man, het is zes(!) jaar geleden.
Het was nog subtiel. Maar Tarot is een hopeloos geval. Af en toe terugdenken aan je ex, okee... Maar om jezelf zes jaar lang in zelfmedelijden te dompelen, dan is het net alsof je niet wil loslaten. En elk jaar hoor je hetzelfde, namelijk: 'Boehoe, zij was de ware en ik krijg nooit meer een vrouw zoals zij.' Geen enkele progressie. Die meid van 'm is ook verder gegaan en misschien maar goed ook. En het is niet voor niks uitgegaan toen... Waar is je eigenwaarde?? Controleer je ook nog steeds elke dag haar Hyves/Facebook/Netlog/Sugababes/Twitter/MySpace, dat je er zo in blijft hangen? Misschien een tip: ga eens naar een psychiater.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:00 schreef Lips het volgende:
[..]
Hey, wij reageren ook niet zo lomp op jou gejank! Beetje subtieler mag wel
Misschien was zij wel een meisje die voor hem heel bijzonder was, soms heb je namelijk ook exen die toch speciaal voor je blijven zijn ook al zijn ze niet meer in je leven.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:21 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Het was nog subtiel. Maar Tarot is een hopeloos geval. Af en toe terugdenken aan je ex, okee... Maar om jezelf zes jaar lang in zelfmedelijden te dompelen, dan is het net alsof je niet wil loslaten. En elk jaar hoor je hetzelfde, namelijk: 'Boehoe, zij was de ware en ik krijg nooit meer een vrouw zoals zij.' Geen enkele progressie. Die meid van 'm is ook verder gegaan en misschien maar goed ook. En het is niet voor niks uitgegaan toen... Waar is je eigenwaarde?? Controleer je ook nog steeds elke dag haar Hyves/Facebook/Netlog/Sugababes/Twitter/MySpace, dat je er zo in blijft hangen? Misschien een tip: ga eens naar een psychiater.
Dat zeg ik toch ook? Af en toe terugdenken aan je ex: okee. Maar om jezelf nou al zes jaar lang in zelfmedelijden te dompelen en te doen alsof zij de ware was... Als dat zo zou zijn dan was het nu niet uit. Ik denk dat Tarot daar eens bij stil moet staan en die meid eens los moet laten. Want om geen enkele relatie meer aan te kunnen gaan vanwege deze breakup die zes jaar geleden plaats heeft gevonden is gewoon absurd. Een psychiater lijkt me helemaal geen gek idee als je er al zolang mee zit en niet meer normaal kan functioneren.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Misschien was zij wel een meisje die voor hem heel bijzonder was, soms heb je namelijk ook exen die toch speciaal voor je blijven zijn ook al zijn ze niet meer in je leven.
Tuurlijk is 6 jaaar lang , maar zeg nou eens heel eerlijk heb je nooit een ex gehad die ondanks dat je haar niet meer zag en je ook verder ging met je leven , je toch bijblijft ????
Je zou soms toch echt wat minder gauw met een oordeel klaar mogen staan.
Dat zeg ik helemaal niet. Ik hoop er ooit vanaf te komen, maar ik heb weinig hoop voor de toekomst. Tijd heelt alle wonden en dus wacht ik gewoon. Het duurt alleen héél lang.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:21 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
En elk jaar hoor je hetzelfde, namelijk: 'Boehoe, zij was de ware en ik krijg nooit meer een vrouw zoals zij.'
Mijn eigenwaarde is gebaseerd op het feit dat ik één keer in mn leven iemand volledig heb durven vertrouwen. Ik heb geleerd om van iemand te houden en die liefde geef ik niet op tenzij het echt niet anders kan. Sindsdien vertrouw ik mensen meer en ben ik prettiger geworden in de omgang. De lessen die daar geleerd heb pas ik nu nog steeds toe.quote:Geen enkele progressie. Die meid van 'm is ook verder gegaan en misschien maar goed ook. En het is niet voor niks uitgegaan toen... Waar is je eigenwaarde??
Nee, ik controleer niks van haar. Ik ben geen stalker en wil haar verder niet lastig vallen. Ik word er wel aan herinnerd elke keer dat ik iets voor iemand begin te voelen. Dan hou ik mezelf automatisch tegen. Ik stop pas met mezelf tegen houden, tot het echt niet meer kan. Dat is de afgelopen jaren een paar keer bijna gebeurd, maar op het laatste moment hield ik me weer in.quote:Controleer je ook nog steeds elke dag haar Hyves/Facebook/Netlog/Sugababes/Twitter/MySpace, dat je er zo in blijft hangen? Misschien een tip: ga eens naar een psychiater.
Dat doe ik zodra ik het niet langer kan volhouden. Er zijn hele moeilijke dagen tussen, maar nooit moeilijk genoeg om echt te moeten los te laten. Het lijkt alsof mijn hele liefdesleven is basseerd op deze overtuiging. Dat laat je niet zomaar los... dan is het alsof je jezelf verloochend.quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:47 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook? Af en toe terugdenken aan je ex: okee. Maar om jezelf nou al zes jaar lang in zelfmedelijden te dompelen en te doen alsof zij de ware was... Als dat zo zou zijn dan was het nu niet uit. Ik denk dat Tarot daar eens bij stil moet staan en die meid eens los moet laten. Want om geen enkele relatie meer aan te kunnen gaan vanwege deze breakup die zes jaar geleden plaats heeft gevonden is gewoon absurd. Een psychiater lijkt me helemaal geen gek idee als je er al zolang mee zit en niet meer normaal kan functioneren.
Ja dat is niet erg specifiek wat je daar quote.quote:
Als het voelt alsof ik het niet meer alléén kan oplossen, dan is het ook tijd om los te laten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:44 schreef goofy_goober het volgende:
@ Tarot:
Ik zou toch maar eens met een psychiater gaan babbelen.
Gelukkig heeft hij gereageerd, hij moest bijna huilen van mn mailtje, maarja, wat heb ik daar nou weer aanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:36 schreef Fellows het volgende:
Ik weet wat je door maakt FEE zit in precies dezelfde situatie .
Ehh nee, jij kunt pas verder als jij gelukkig kunt zijn met wie je bent, in dit geval als vrijgezel dus.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:50 schreef Tarot het volgende:
Ik kan pas verdergaan als ik weer iemand tegenkom die me alle zorgen doet vergeten.
Dat is tot nu toe nog niet gebeurd.
Het was inderdaad niet allemaal even leuk, maar ik idealiseer niks. Ik heb één ding gerealiseerd: verliefdheid is overmacht. Dat heb ik sindsdien niet meer gehad. Wel een paar keer bijna, maar uiteindelijk niet sterk genoeg, want ik kon het vrij snel weer loslaten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:06 schreef Fee01 het volgende:
@Tarot, idealiseer je je ex/ de relatie die je toen had niet een beetje? Het was toch ook niet allemaal even fantastisch en leuk, anders was je niet uit elkaar gegaan. Misschien verdring je onbewust de minder leuke kanten en denk je alleen aan de leuke dingen en kun je het daarom niet los laten.
Ookal is er nog veel waar ik aan wil werken, ik ben gelukkig met wie ik ben juist omdat ik zo'n mooie herinnering aan de liefde heb. Dat is het gevoel alsof ik écht geleefd heb en dat ik de rest van het leven wat er nog op me afkomt kan accepteren. Ookal is het soms moeilijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:31 schreef goofy_goober het volgende:
En Tarot moet eerst maar eens het geluk bij zichzelf gaan zoeken voordat ie zich weer aan een vrouw waagt, want volgens mij is dat het hele probleem.
Ik ben dus gelukkig zolang ik die liefde voor haar nog voel en mijn geloof dat het ooit nog goedkomt. Het is mijn enige houvast in het leven en hou het dus heel stevig vast. Alleen als een andere vrouw mij dusdanig van stuk kan brengen dat ik wel moet loslaten, dan zal ik mijn leven kunnen toewijden om samen gelukkig te zijn zoals een goede man dat hoort te doen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:39 schreef MeanDutchy het volgende:
[..] Ehh nee, jij kunt pas verder als jij gelukkig kunt zijn met wie je bent, in dit geval als vrijgezel dus.
Zolang je dat niet bent, kun je andere vrouwen ook niet gelukkig maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |