abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 augustus 2010 @ 13:00:48 #76
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_85685035
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:42 schreef goofy_goober het volgende:
Kick jij soms op innerlijke pijn? Jezus man, het is zes(!) jaar geleden. :{
Hey, wij reageren ook niet zo lomp op jou gejank! Beetje subtieler mag wel :*
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_85685570
6 jaar is inderdaad wel erg lang tegen over een relatie van 2 jaar.
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
  woensdag 25 augustus 2010 @ 13:21:17 #78
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85685966
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:00 schreef Lips het volgende:

[..]

Hey, wij reageren ook niet zo lomp op jou gejank! Beetje subtieler mag wel :*
Het was nog subtiel. Maar Tarot is een hopeloos geval. Af en toe terugdenken aan je ex, okee... Maar om jezelf zes jaar lang in zelfmedelijden te dompelen, dan is het net alsof je niet wil loslaten. En elk jaar hoor je hetzelfde, namelijk: 'Boehoe, zij was de ware en ik krijg nooit meer een vrouw zoals zij.' Geen enkele progressie. Die meid van 'm is ook verder gegaan en misschien maar goed ook. En het is niet voor niks uitgegaan toen... Waar is je eigenwaarde?? Controleer je ook nog steeds elke dag haar Hyves/Facebook/Netlog/Sugababes/Twitter/MySpace, dat je er zo in blijft hangen? Misschien een tip: ga eens naar een psychiater.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_85686654
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:21 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Het was nog subtiel. Maar Tarot is een hopeloos geval. Af en toe terugdenken aan je ex, okee... Maar om jezelf zes jaar lang in zelfmedelijden te dompelen, dan is het net alsof je niet wil loslaten. En elk jaar hoor je hetzelfde, namelijk: 'Boehoe, zij was de ware en ik krijg nooit meer een vrouw zoals zij.' Geen enkele progressie. Die meid van 'm is ook verder gegaan en misschien maar goed ook. En het is niet voor niks uitgegaan toen... Waar is je eigenwaarde?? Controleer je ook nog steeds elke dag haar Hyves/Facebook/Netlog/Sugababes/Twitter/MySpace, dat je er zo in blijft hangen? Misschien een tip: ga eens naar een psychiater.
Misschien was zij wel een meisje die voor hem heel bijzonder was, soms heb je namelijk ook exen die toch speciaal voor je blijven zijn ook al zijn ze niet meer in je leven.
Tuurlijk is 6 jaaar lang , maar zeg nou eens heel eerlijk heb je nooit een ex gehad die ondanks dat je haar niet meer zag en je ook verder ging met je leven , je toch bijblijft ????
Je zou soms toch echt wat minder gauw met een oordeel klaar mogen staan.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 13:47:33 #80
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85687064
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:37 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Misschien was zij wel een meisje die voor hem heel bijzonder was, soms heb je namelijk ook exen die toch speciaal voor je blijven zijn ook al zijn ze niet meer in je leven.
Tuurlijk is 6 jaaar lang , maar zeg nou eens heel eerlijk heb je nooit een ex gehad die ondanks dat je haar niet meer zag en je ook verder ging met je leven , je toch bijblijft ????
Je zou soms toch echt wat minder gauw met een oordeel klaar mogen staan.
Dat zeg ik toch ook? Af en toe terugdenken aan je ex: okee. Maar om jezelf nou al zes jaar lang in zelfmedelijden te dompelen en te doen alsof zij de ware was... Als dat zo zou zijn dan was het nu niet uit. Ik denk dat Tarot daar eens bij stil moet staan en die meid eens los moet laten. Want om geen enkele relatie meer aan te kunnen gaan vanwege deze breakup die zes jaar geleden plaats heeft gevonden is gewoon absurd. Een psychiater lijkt me helemaal geen gek idee als je er al zolang mee zit en niet meer normaal kan functioneren.
pi_85687194
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:21 schreef goofy_goober het volgende:

[..]
En elk jaar hoor je hetzelfde, namelijk: 'Boehoe, zij was de ware en ik krijg nooit meer een vrouw zoals zij.'
Dat zeg ik helemaal niet. Ik hoop er ooit vanaf te komen, maar ik heb weinig hoop voor de toekomst. Tijd heelt alle wonden en dus wacht ik gewoon. Het duurt alleen héél lang.
quote:
Geen enkele progressie. Die meid van 'm is ook verder gegaan en misschien maar goed ook. En het is niet voor niks uitgegaan toen... Waar is je eigenwaarde??
Mijn eigenwaarde is gebaseerd op het feit dat ik één keer in mn leven iemand volledig heb durven vertrouwen. Ik heb geleerd om van iemand te houden en die liefde geef ik niet op tenzij het echt niet anders kan. Sindsdien vertrouw ik mensen meer en ben ik prettiger geworden in de omgang. De lessen die daar geleerd heb pas ik nu nog steeds toe.

Ik kan pas verdergaan als ik weer iemand tegenkom die me alle zorgen doet vergeten.
Dat is tot nu toe nog niet gebeurd.
quote:
Controleer je ook nog steeds elke dag haar Hyves/Facebook/Netlog/Sugababes/Twitter/MySpace, dat je er zo in blijft hangen? Misschien een tip: ga eens naar een psychiater.
Nee, ik controleer niks van haar. Ik ben geen stalker en wil haar verder niet lastig vallen. Ik word er wel aan herinnerd elke keer dat ik iets voor iemand begin te voelen. Dan hou ik mezelf automatisch tegen. Ik stop pas met mezelf tegen houden, tot het echt niet meer kan. Dat is de afgelopen jaren een paar keer bijna gebeurd, maar op het laatste moment hield ik me weer in.
Doe eens wild ....
pi_85687620
Let it go. :s)
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_85687977
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:00 schreef Fellows het volgende:
Let it go. :s)
Dat doe ik zodra ik het niet langer kan volhouden. Er zijn hele moeilijke dagen tussen, maar nooit moeilijk genoeg om echt te moeten los te laten. Het lijkt alsof mijn hele liefdesleven is basseerd op deze overtuiging. Dat laat je niet zomaar los... dan is het alsof je jezelf verloochend.
Doe eens wild ....
pi_85688965
Denk toch dat Goofy gelijk heeft. ^O^
pi_85689054
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:32 schreef Fellows het volgende:
Denk toch dat Goofy gelijk heeft. ^O^
Met wat?
Doe eens wild ....
pi_85689285
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:47 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook? Af en toe terugdenken aan je ex: okee. Maar om jezelf nou al zes jaar lang in zelfmedelijden te dompelen en te doen alsof zij de ware was... Als dat zo zou zijn dan was het nu niet uit. Ik denk dat Tarot daar eens bij stil moet staan en die meid eens los moet laten. Want om geen enkele relatie meer aan te kunnen gaan vanwege deze breakup die zes jaar geleden plaats heeft gevonden is gewoon absurd. Een psychiater lijkt me helemaal geen gek idee als je er al zolang mee zit en niet meer normaal kan functioneren.
8)7
pi_85691446
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:40 schreef Fellows het volgende:

[..]

8)7
Ja dat is niet erg specifiek wat je daar quote.

Ik ben de afgelopen jaren best wel relaties aangegaan. Gewoon omdat ik hele lieve en leuke meiden ben tegen gekomen, maar ook omdat mensen vertelde dat ik het maar moest proberen en dat ik haar dan vanzelf los zou laten. Maar ik voel gewoon nooit evenveel liefde en toewijding als die ene keer en tegenwoordig stoot ik vrouwen liever van me af, dan ze te gebruiken voor de zoveelste teleurstelling.

Over loslaten heb ik al gezegd dat ik het doe zodra ik geen keuze heb. Zoiets kun je niet afdwingen, tenzij je vooraf al van mening was dat je het niet zover wil laten komen. En in dat laatste geval zul je jezelf nooit volledig gegeven hebben. Maar ik kan me die 2 jaar herinneren alsof het gisteren was, inclusief de slechte dingen. Ik heb met haar nooit closure gehad en heb op een gegeven moment besloten om niet meer op haar pogingen tot contact te reageren. Sterker nog, ik heb haar laatste e-mails en voicemails wel bewaard maar nog nooit gelezen omdat ik bang was dat ze me wéér pijn zou doen.

Voor mij is het een vorm van romantiek om te wachten op iemand die je niet kunt weerstaan. En ik kan nou eenmaal veel vrouwen weerstaan ;) Pas als iemand anders je vorige liefde doet vergeten is het automatisch tijd om los te laten.
Doe eens wild ....
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:44:10 #88
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_85691688
omg, zojuist weer met mijn ex (nu ,55 weken uit) afgesproken, ben met dr naar de kapper geweest (de kapster die ik wel erg interesant vind :P en dat weet mijn ex, maar ze werkte helaas niet)
wel nog veel gepraat :) heb t gevoel dat ik wel over dr heen ben.. maar moet t natuurlijk kijken hoe dat komende dagen gaat.. misschien voelt t nu goed waardoor t over een x aantal dagen juist alleen maar slechter gaat... We zullen zien
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:44:51 #89
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85691718
@ Tarot:

Ik zou toch maar eens met een psychiater gaan babbelen.
pi_85692269
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:44 schreef goofy_goober het volgende:
@ Tarot:
Ik zou toch maar eens met een psychiater gaan babbelen.
Als het voelt alsof ik het niet meer alléén kan oplossen, dan is het ook tijd om los te laten.

Ik schrijf de moeilijke periodes hier van me af of praat erover met sommige mensen maar geef niet alle hoop op. Het leven is lang en misschien ontmoet ik over 2, 5 or 10 jaar een meid die ik niet meer kan weerstaan.

*;

Het duurt alleen zo verschrikkelijk lang ;(

[ Bericht 1% gewijzigd door Tarot op 25-08-2010 16:04:08 ]
Doe eens wild ....
pi_85695143
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:36 schreef Fellows het volgende:
Ik weet wat je door maakt FEE zit in precies dezelfde situatie . :'(
Gelukkig heeft hij gereageerd, hij moest bijna huilen van mn mailtje, maarja, wat heb ik daar nou weer aan :'(
pi_85695368
@Tarot, idealiseer je je ex/ de relatie die je toen had niet een beetje? Het was toch ook niet allemaal even fantastisch en leuk, anders was je niet uit elkaar gegaan. Misschien verdring je onbewust de minder leuke kanten en denk je alleen aan de leuke dingen en kun je het daarom niet los laten.
pi_85696165
Ben nog steeds verliefd op een getrouwde vrouw, al 2 jaar. Ook al houdt zij niet echt van mij en heeft ze me gewoon gebruikt om het fysieke genot.

Ook omdat het een aloude illusie van me doorbreekt: heb altijd gedacht dat als ik van iemand zou houden, zou ook van mij zou houden, maar blijkbaar gaat dat niet op.

Nog nooit eerder zo'n vrouw ontmoet...

Tsja.

Maar goed ik kijk wel om me heen en houd mijn ogen open voor nieuwe vrouwen.

@Tarot: ik heb toch wel respect voor hoeveel je van haar houdt, ook al neemt het ziekelijke neigingen aan in de zin dat het je eigen mentale gemoedsrust misschien onderhand meer in de weg staat dan dat het het vooruit helpt.

Besef wel dat niemand je verplicht om te stoppen van iemand te houden. Je kunt van haar blijven houden en je liefde voor haar kan jou beter blijven maken, maar waarom moet dat uitsluiten dat je ook van iemand anders houdt? Je bedriegt er niemand mee, liefde die oprecht is is altijd positief en maakt nooit dingen stuk.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_85696229
Die pillen werken wel naar mijn idee.
Ik voel me veel neutraler en kan alles veel lichter inzien :Y
Alleen kan ik niet in mijn hart kijken wat ik moet doen dus dat is lastig/..
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  woensdag 25 augustus 2010 @ 17:31:31 #95
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85696266
@JohnDDD:

Niet te lang stil blijven staan daarbij.

En Tarot moet eerst maar eens het geluk bij zichzelf gaan zoeken voordat ie zich weer aan een vrouw waagt, want volgens mij is dat het hele probleem.
pi_85696272
Gedumpt worden sucks -O-
pi_85696462
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:31 schreef Fellows het volgende:
Gedumpt worden sucks -O-
Vind ik ook ;(
pi_85696481
Zijn we weer,

Het is nu een week uit, nog steeds helemaal niets gehoord. Ik heb geen idee hoe ze nu haar dagen vult, want ze heeft vakantie en elke avond waren we samen. Deze gedachte maakt me helemaal gek en kan gewoon nergens anders meer aan denken.

Ik weet niet eens of ze nog af en toe stilstaat bij mij, want ik hoor niets van niemand, ook niet van vrienden of kennissen. Lijkt net alsof ik ineens uit haar leven ben verdwenen. Dit wanhopig gevoel en dat je niet kan doen, vreet de hele tijd aan je.

Mensen, hoe lang gaat dit nog duren..? En waar kan je die pillen halen?

Jezus wat kan een gebroken hart pijn doen.
pi_85696539
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:50 schreef Tarot het volgende:

Ik kan pas verdergaan als ik weer iemand tegenkom die me alle zorgen doet vergeten.
Dat is tot nu toe nog niet gebeurd.
Ehh nee, jij kunt pas verder als jij gelukkig kunt zijn met wie je bent, in dit geval als vrijgezel dus.
Zolang je dat niet bent, kun je andere vrouwen ook niet gelukkig maken.
pi_85696574
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:06 schreef Fee01 het volgende:
@Tarot, idealiseer je je ex/ de relatie die je toen had niet een beetje? Het was toch ook niet allemaal even fantastisch en leuk, anders was je niet uit elkaar gegaan. Misschien verdring je onbewust de minder leuke kanten en denk je alleen aan de leuke dingen en kun je het daarom niet los laten.
Het was inderdaad niet allemaal even leuk, maar ik idealiseer niks. Ik heb één ding gerealiseerd: verliefdheid is overmacht. Dat heb ik sindsdien niet meer gehad. Wel een paar keer bijna, maar uiteindelijk niet sterk genoeg, want ik kon het vrij snel weer loslaten.

quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:31 schreef goofy_goober het volgende:
En Tarot moet eerst maar eens het geluk bij zichzelf gaan zoeken voordat ie zich weer aan een vrouw waagt, want volgens mij is dat het hele probleem.
Ookal is er nog veel waar ik aan wil werken, ik ben gelukkig met wie ik ben juist omdat ik zo'n mooie herinnering aan de liefde heb. Dat is het gevoel alsof ik écht geleefd heb en dat ik de rest van het leven wat er nog op me afkomt kan accepteren. Ookal is het soms moeilijk.

quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:39 schreef MeanDutchy het volgende:
[..] Ehh nee, jij kunt pas verder als jij gelukkig kunt zijn met wie je bent, in dit geval als vrijgezel dus.
Zolang je dat niet bent, kun je andere vrouwen ook niet gelukkig maken.
Ik ben dus gelukkig zolang ik die liefde voor haar nog voel en mijn geloof dat het ooit nog goedkomt. Het is mijn enige houvast in het leven en hou het dus heel stevig vast. Alleen als een andere vrouw mij dusdanig van stuk kan brengen dat ik wel moet loslaten, dan zal ik mijn leven kunnen toewijden om samen gelukkig te zijn zoals een goede man dat hoort te doen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tarot op 25-08-2010 18:07:01 ]
Doe eens wild ....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')