Nog nergens, maar ik zal een samenvatting geven:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:07 schreef Fellows het volgende:
Staat je verhaal ergens waar ik hem kan lezen ben wel nieuwsgierig.
Klopt dat is ook zo, maar ik weet gewoon niet wat ik moet doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:58 schreef Fee01 het volgende:
[..]
Je moet ook nadenken over wat JIJ wil i.p.v. dat je alleen maar doet wat hij wil
Ik weet dat dat heel moeilijk is, maar geloof me, je wil niet iemand die de hele tijd twijfelt..
Als je diep in je hart kijkt weet je best wat je wil, of wat het beste is, volg je intuitiequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:27 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Klopt dat is ook zo, maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen
Het lijkt wel alsof mijn hart een doolhof isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:37 schreef Fee01 het volgende:
[..]
Als je diep in je hart kijkt weet je best wat je wil, of wat het beste is, volg je intuitie![]()
Ik heb er spijt van dat ik dat niet eerder heb gedaan
ja die pil helpt dus tegen stemmingswisselingen en ik blijf nu gewoon neutraal, en zie het allemaal maar relaxter in enzo. (gebruik dus de Feelgood,) En niet de rust die ik verder in het topic zag staanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:46 schreef Fee01 het volgende:
Doe mij ook zo'n pil. het ene moment denk ik ach, het is beter zo, het andere moment ben ik zo wanhopig dat het triest wordt
Heb je schrijfsels gelezen op je weblog. Wat een loser die ex van je. Hopelijk vind jij dat ook. Gewoon vanaf het begin al zonder uitleg je aan je lot overlaten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:54 schreef Natalie78 het volgende:
Wat een herkenbaarheid hier. En waarom zag ik dit topic niet in maart dit jaar? Toen postte ik hier mijn verhaal. Kort gezegd: na een relatie van 10 jaar kwam mijn ex thuis met de mededeling niet meer van me te houden. Hij pakte wat spullen en vertrok. Ik heb hem nooit meer gezien. Bijna een half jaar later mag ik mezelf wel een expert op het gebied van het loslaten van je ex noemen.Het is een gruwelijke weg, maar...het is ergens goed voor. Je leert jezelf kennen en je blijkt zoveel sterker dan je dacht, ook al denk je eerst van niet. Etc. etc. En die zon, gruwel, die gaat weer schijnen.
Ik ben de dag nadat hij vertrok, een anonieme weblog bij gaan houden. Eerst op een besloten forum en later in weblogvorm. Linkje is te verkrijgen via pb, misschien geeft het wat herkenning, ik had daar toen zelf veel behoefte aan.
Nog steeds vind ik het soms lastig, zelfs na een half jaar. Overvalt me midden in een drukke supermarkt op zaterdagmiddag een vreselijk verdrietig gevoel als ik langs "zijn" spulletjes loop. Als ik zijn hagelslag zie, zijn chocola, etc. Ons weer zie giechelen bij de kassa als we ons karretje met alleen maar vreetzooi op de band leggen. Ik kan naar een andere supermarkt gaan waar we nooit kwamen. Doe ik niet, ik moet het voelen. En word er sterker van.
Voor iedereen hier.... Love hurts!
Nou je moet 't een beetje relativeren, wees blij dat het initiatief bij jou ligt. En als hij je echt mist, en echt wil dat het weer goedkomt, en jij wil dat ook, dan komt het vast wel weer een keer goed. Ik ken je verhaal verder niet, maar misschien wil je over een poosje zelfs wel niet eens meer dat 't goed komt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:33 schreef Lips het volgende:
Zo fijn dat jullie toch niet slapen, kan ik midden in de nacht m'n verhaal ff kwijt met ook nog de kans een reactie te krijgen
Zoals eerder verteld ben ik afgelopen weekend met m'n ex naar LL geweest. Dit was wel prettig maar vooral daarna heel moeilijk. Hij is vandaag hier geweest om ff samen de tenten uit te hangen en schoon te maken. Omdat ik voor hem heb gezorgd toen hij ziek was tijdens LL heeft ie me daarna nog mee uit eten genomen. Hebben veel en lang gepraat vandaag en ik heb aangegeven dat dit voor mij zo niet gaat. Hij wil graag contact houden maar als ik 'm dan zie zegt ie steeds dat ie mijn aanwezigheid mist en dat hij me zo graag een knuffel wil geven of tegen me aan wil kruipen enzo. Dingen waar ik dus helemaal niks mee kan en alleen maar hoop van krijg! Ik heb 'm gezegd dat het voor mij eigenlijk heel zwart-wit is; je mist me, je houdt van me en je wil bij me zijn => dan moet je bij me terug komen. Zoniet, dan moet je me met rust laten.
Lang over gehad en hij ziet ook wel dat het voor mij gewoon niet gaat zo. We hebben nu dus afgesproken dat we sowieso voor oktober geen contact meer hebben en daarna zien we wel wanneer het contact er wel is. Hij heeft het initiatief bij mij gelegd. Het voelt nu zo kut, alsof het weer uit is... Weet dat dit het beste is maar godverdomme dit wil ik helemaal niet!!!
Verhaal staat denk ik 2 topics terug ofzo maar kan me indenken dat je geen zin hebt dat te zoekenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:40 schreef Fee01 het volgende:
[..]
Nou je moet 't een beetje relativeren, wees blij dat het initiatief bij jou ligt. En als hij je echt mist, en echt wil dat het weer goedkomt, en jij wil dat ook, dan komt het vast wel weer een keer goed. Ik ken je verhaal verder niet, maar misschien wil je over een poosje zelfs wel niet eens meer dat 't goed komt.
Ik gedraag me als een afhankelijk wijf en kom met smoesjes om hem te kunnen spreken en te controleren wat hij aan het doen is. En dan WEET ik doe dat nou niet, je schiet er niks mee op, maar dan is mn gevoel sterker dan mn verstand
t is denk ik heel natuurlijk.. omdat je dr zo mist, en altijd alles met haar hebt kunnen delen wil je je verhaal aan dr kwijt en je hart luchten bij dr.. tja of t verstandig is.. denk t niet... .. maar heb t zelf ook gedaan..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:31 schreef Fee01 het volgende:
Ik heb mn ex een mail gestuurd met hoe erg ik 'm mis.... Ik had echt het gevoel dat ik dat even kwijt wou. 't voelde wel als een opluchting maarja, komt wel weer een beetje triest over misschien.
2 jaar met ups en downsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:04 schreef Fellows het volgende:
Hoop niet dat ik het zelfde ga krijgen.![]()
Hoelang hadden jullie met elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |