abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85669308
Bedankt voor de geruststelling, ben in ieder geval niet de enige.

Maar het probleem is, ze heeft het uitgemaakt met de woorden. Misschien kunnen we over een maand weer gaan daten, maar wil sowieso vrienden blijven. Ze heeft haar spullen gepakt en is weggegaan. Vervolgens niets meer van haar gehoord.

En ik mag niets doen behalve wachten... Maar ja, ben dus niet de enige. Ik breek nog liever mijn arm, dan rond te lopen met het gevoel wat ik nu heb...

Weltrusten dan maar...
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:20:45 #52
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_85669546
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:07 schreef Fellows het volgende:
Staat je verhaal ergens waar ik hem kan lezen ben wel nieuwsgierig.
Nog nergens, maar ik zal een samenvatting geven:
Relatie ging al ruim een jaar met ups en downs; we hadden een paar issues die bij vlagen heel erg leken/voelden, maar niet om er een punt achter te zetten.

[ Bericht 59% gewijzigd door Xtreem op 25-08-2010 23:10:29 ]
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_85669896
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 18:58 schreef Fee01 het volgende:

[..]

Je moet ook nadenken over wat JIJ wil i.p.v. dat je alleen maar doet wat hij wil ;)
Ik weet dat dat heel moeilijk is, maar geloof me, je wil niet iemand die de hele tijd twijfelt.. :)
Klopt dat is ook zo, maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen :{
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_85670441
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:27 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Klopt dat is ook zo, maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen :{
Als je diep in je hart kijkt weet je best wat je wil, of wat het beste is, volg je intuitie :Y
Ik heb er spijt van dat ik dat niet eerder heb gedaan :)
pi_85670823
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:37 schreef Fee01 het volgende:

[..]

Als je diep in je hart kijkt weet je best wat je wil, of wat het beste is, volg je intuitie :Y
Ik heb er spijt van dat ik dat niet eerder heb gedaan :)
Het lijkt wel alsof mijn hart een doolhof is :D
Ohja en weet niet of het door die ene pil is die ik heb genomen van die feelgood vespa nog wat , maar ben veel kalmer :)

Neem zo de 2e :)
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_85670861
ohja en aan de ene kant denk ik "ik wil niet wachten, maar wel afspreken met hem en als hij het weer wilt het dan gewoon weer oppakken" maar aan de andere kant, dan weet ik dat hij het zeker niet meer wilt.

En als hij nu een antwoord moet geven is het zowieso nee omdat het nu nog niet voldoende goed gaat
pi_85670870
Doe mij ook zo'n pil. het ene moment denk ik ach, het is beter zo, het andere moment ben ik zo wanhopig dat het triest wordt 8)7
pi_85670974
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:46 schreef Fee01 het volgende:
Doe mij ook zo'n pil. het ene moment denk ik ach, het is beter zo, het andere moment ben ik zo wanhopig dat het triest wordt 8)7
ja die pil helpt dus tegen stemmingswisselingen en ik blijf nu gewoon neutraal, en zie het allemaal maar relaxter in enzo. (gebruik dus de Feelgood,) En niet de rust die ik verder in het topic zag staan
  woensdag 25 augustus 2010 @ 00:48:12 #59
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85673323
Goed om te horen dat t effect heeft. :)

Neutraal is een prima woord trouwens. Zo voel ik me dus ook.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  woensdag 25 augustus 2010 @ 00:53:00 #60
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85673524
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:54 schreef Natalie78 het volgende:
Wat een herkenbaarheid hier. En waarom zag ik dit topic niet in maart dit jaar? Toen postte ik hier mijn verhaal. Kort gezegd: na een relatie van 10 jaar kwam mijn ex thuis met de mededeling niet meer van me te houden. Hij pakte wat spullen en vertrok. Ik heb hem nooit meer gezien. Bijna een half jaar later mag ik mezelf wel een expert op het gebied van het loslaten van je ex noemen. :Y Het is een gruwelijke weg, maar...het is ergens goed voor. Je leert jezelf kennen en je blijkt zoveel sterker dan je dacht, ook al denk je eerst van niet. Etc. etc. En die zon, gruwel, die gaat weer schijnen.

Ik ben de dag nadat hij vertrok, een anonieme weblog bij gaan houden. Eerst op een besloten forum en later in weblogvorm. Linkje is te verkrijgen via pb, misschien geeft het wat herkenning, ik had daar toen zelf veel behoefte aan.

Nog steeds vind ik het soms lastig, zelfs na een half jaar. Overvalt me midden in een drukke supermarkt op zaterdagmiddag een vreselijk verdrietig gevoel als ik langs "zijn" spulletjes loop. Als ik zijn hagelslag zie, zijn chocola, etc. Ons weer zie giechelen bij de kassa als we ons karretje met alleen maar vreetzooi op de band leggen. Ik kan naar een andere supermarkt gaan waar we nooit kwamen. Doe ik niet, ik moet het voelen. En word er sterker van.

Voor iedereen hier... :*. Love hurts!
Heb je schrijfsels gelezen op je weblog. Wat een loser die ex van je. Hopelijk vind jij dat ook. Gewoon vanaf het begin al zonder uitleg je aan je lot overlaten. :r

Hoeveel katten heb je dan? :P

[ Bericht 3% gewijzigd door goofy_goober op 25-08-2010 01:01:37 ]
  woensdag 25 augustus 2010 @ 01:33:25 #61
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_85674721
Zo fijn dat jullie toch niet slapen, kan ik midden in de nacht m'n verhaal ff kwijt met ook nog de kans een reactie te krijgen ;)

Zoals eerder verteld ben ik afgelopen weekend met m'n ex naar LL geweest. Dit was wel prettig maar vooral daarna heel moeilijk. Hij is vandaag hier geweest om ff samen de tenten uit te hangen en schoon te maken. Omdat ik voor hem heb gezorgd toen hij ziek was tijdens LL heeft ie me daarna nog mee uit eten genomen. Hebben veel en lang gepraat vandaag en ik heb aangegeven dat dit voor mij zo niet gaat. Hij wil graag contact houden maar als ik 'm dan zie zegt ie steeds dat ie mijn aanwezigheid mist en dat hij me zo graag een knuffel wil geven of tegen me aan wil kruipen enzo. Dingen waar ik dus helemaal niks mee kan en alleen maar hoop van krijg! Ik heb 'm gezegd dat het voor mij eigenlijk heel zwart-wit is; je mist me, je houdt van me en je wil bij me zijn => dan moet je bij me terug komen. Zoniet, dan moet je me met rust laten.

Lang over gehad en hij ziet ook wel dat het voor mij gewoon niet gaat zo. We hebben nu dus afgesproken dat we sowieso voor oktober geen contact meer hebben en daarna zien we wel wanneer het contact er wel is. Hij heeft het initiatief bij mij gelegd. Het voelt nu zo kut, alsof het weer uit is... Weet dat dit het beste is maar godverdomme dit wil ik helemaal niet!!!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_85674863
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 01:33 schreef Lips het volgende:
Zo fijn dat jullie toch niet slapen, kan ik midden in de nacht m'n verhaal ff kwijt met ook nog de kans een reactie te krijgen ;)

Zoals eerder verteld ben ik afgelopen weekend met m'n ex naar LL geweest. Dit was wel prettig maar vooral daarna heel moeilijk. Hij is vandaag hier geweest om ff samen de tenten uit te hangen en schoon te maken. Omdat ik voor hem heb gezorgd toen hij ziek was tijdens LL heeft ie me daarna nog mee uit eten genomen. Hebben veel en lang gepraat vandaag en ik heb aangegeven dat dit voor mij zo niet gaat. Hij wil graag contact houden maar als ik 'm dan zie zegt ie steeds dat ie mijn aanwezigheid mist en dat hij me zo graag een knuffel wil geven of tegen me aan wil kruipen enzo. Dingen waar ik dus helemaal niks mee kan en alleen maar hoop van krijg! Ik heb 'm gezegd dat het voor mij eigenlijk heel zwart-wit is; je mist me, je houdt van me en je wil bij me zijn => dan moet je bij me terug komen. Zoniet, dan moet je me met rust laten.

Lang over gehad en hij ziet ook wel dat het voor mij gewoon niet gaat zo. We hebben nu dus afgesproken dat we sowieso voor oktober geen contact meer hebben en daarna zien we wel wanneer het contact er wel is. Hij heeft het initiatief bij mij gelegd. Het voelt nu zo kut, alsof het weer uit is... Weet dat dit het beste is maar godverdomme dit wil ik helemaal niet!!!
Nou je moet 't een beetje relativeren, wees blij dat het initiatief bij jou ligt. En als hij je echt mist, en echt wil dat het weer goedkomt, en jij wil dat ook, dan komt het vast wel weer een keer goed. Ik ken je verhaal verder niet, maar misschien wil je over een poosje zelfs wel niet eens meer dat 't goed komt.

Ik gedraag me als een afhankelijk wijf en kom met smoesjes om hem te kunnen spreken en te controleren wat hij aan het doen is. En dan WEET ik doe dat nou niet, je schiet er niks mee op, maar dan is mn gevoel sterker dan mn verstand :')
  woensdag 25 augustus 2010 @ 01:46:08 #63
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_85674976
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 01:40 schreef Fee01 het volgende:

[..]

Nou je moet 't een beetje relativeren, wees blij dat het initiatief bij jou ligt. En als hij je echt mist, en echt wil dat het weer goedkomt, en jij wil dat ook, dan komt het vast wel weer een keer goed. Ik ken je verhaal verder niet, maar misschien wil je over een poosje zelfs wel niet eens meer dat 't goed komt.

Ik gedraag me als een afhankelijk wijf en kom met smoesjes om hem te kunnen spreken en te controleren wat hij aan het doen is. En dan WEET ik doe dat nou niet, je schiet er niks mee op, maar dan is mn gevoel sterker dan mn verstand :')
Verhaal staat denk ik 2 topics terug ofzo maar kan me indenken dat je geen zin hebt dat te zoeken ;) Ik vind het ook wel fijn dat hij het initiatief bij mij heeft gelegd en dat hij goed inziet hoeveel pijn hij me doet en hoe moeilijk ik het vind hem te zien of te spreken. En idd, misschien wil ik hem over een tijdje niet eens terug of wil hij mij wel weer terug, kan allebei maar ik wou dat ik een glazen bol had zodat ik het vast wist ;)

Dat is misschien mijn 'geluk', ik kan heel goed m'n verstand de overhand laten nemen en hem dus ook niet benaderen. Ik weet hoeveel pijn en verdriet het mij brengt als ik het wel doe en dat blijf ik mezelf ook vertellen. Wat ik al richting Freek schreef, ik heb gelukkig vriendinnen die voor me klaar staan en die ik kan bellen als m'n vingers jeuken hem te bellen of smsen. Helaas slapen die doordeweeks na 12 uur wel... Maar dan zijn jullie er gelukkig :D
Hem controleren heb ik vanaf het begin niet gedaan, hij heeft gelukkig geen hyves / facebook / twitter ofzo en we hebben elkaar geblokkeerd op msn. Scheelt ook wel dat hij nu weer bij zijn ouders woont, 80 km verderop, dus we komen elkaar ook niet tegen.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 02:15:01 #64
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_85675428
ik ben vanacht met haar naar de mac geweest.. gewoon omdat we bijde honger hadden :) t was wel gezellig, maar niet te gezellig volgens mij, k zal morgen wat meer vertellen, eens kijken hoe ik me er dan bij voel
pi_85676443
Nou een week verder. Ik voel me af en toe goed en ik voel me af en toe ook kut. Net zoals een aantal hier heb ik ook een ex die veel twijfelt. Ik heb hem maandag nog gezien, maar dat was niet al te best geëindigd. Ik had nog iets van hoop dat het goed zou komen en hij wilde ( wilt) het rustig aan doen.

We hadden besloten om geen contact te houden en hij stuurde gisteren toch een smsje. Hij mist me, zowel als vriendin maar ook als 'een' vriendin en dat ie daarom er zoveel moeite mee heeft. Ik heb er ook moeite mee, maar hij kan mij nergens in tegemoet komen maar vraagt wel of ik dat kan. Beetje scheef he.

Ik heb vannacht dus gezegd dat het zo niet werkt en dat we echt geen contact moeten hebben. En dat we misschien elkaar wel zien na zijn reis, of misschien ook niet.
pi_85677092
Hallo allemaal. :)
Mijn ex heeft me vanochtend gebelt om 05:30 .... :D. Kon me ogen niet open krijgen om te weten wie der belde dus had ik opgenomen. Ze gaat nu voor 3 dagen naar Duitsland en ze vroeg hoe het ging. Dat ze me miste en dat ze van me hield. Hier heb ik hele korte antwoorden opgegeven. Wat me opviel was toen ik ophing zei ze dat ze me na haar 3 dagen weer sprak. Iets waar ik dus een goed puntje heb. Ik ga als zij terug is volkomen onbereikbaar voor haar zijn. Als ze me belt/smst .. Niet opnemen en niks terug sturen.

Hopelijk voelt zij het vanzelf wel wat ze mist. Mijn ex twijfelt ook enorm... :O
Hoop dat ze me enorm gaat missen. Zometeen maar is die feel good pillen halen!
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_85682762
Ook weer een berichtje van mij.

Mn eerste reacties dateren van 2004 en ik heb nog steeds het verlies van mn ex niet verwerkt. Het zorgt ervoor dat ik geen enkele andere vrouw meer wil, behalve voor de seks en/of vriendschap. Dat heb ik een paar keer geprobeerd, maar zelfs een relatie van 3 jaar met een mooie, slimme vrouw kon ik niet in stand houden omdat ik nooit echt verliefd ben geweest en geen belofte heb willen maken om geheel voor de relatie te gaan.... het werd voor mij gewoon een middel om te bewijzen dat alle goed bedoelde adviezen zoals "ga gewoon door met je leven" niet werken.

Het laatste jaar als vrijgezel doorbrengen voelde vaak fijn, maar op momenten zoals deze mis ik heel erg de steun van een relatie. Om verschillende redenen durf ik geen dates meer aan te gaan. Het voelt alsof ik vrouwen bedrieg door te doen alsof ik geinteresseerd ben omdat ik ze waarschijnlijk toch in de steek ga laten. En ik word vrijwel nooit verliefd op iemand, want zelfs bij de mooiste meiden verzet ik me maanden voordat ik niet meer kan ontkennen wat ik voel. Dat lukt dus zo zelden (gemiddeld 1x per 3 jaar) dat ik alle hoop verlies voor de komende tijd. Elke dag zie ik wel seksueel aantrekkelijke vrouwen, maar zelden tot nooit vrouwen die mijn aantrekkingskracht tot voorgaande liefdes kunnen overtreffen. En tot die tijd wil ik er geen moeite voor doen.

Helaas mis ik die intimiteit van knuffelen, emotionele steun en seks met een mooie vrouw zodanig dat ik me niet kan richten op andere zaken omdat het voor teveel afleiding zorgt. Elke keer als ik een dip heb begint het gemis meer en kost het me uren om me weer sterker te voelen. Zoals nu, schrijf ik dit al een uur van me af terwijl ik eigenlijk moet werken ...

Normaal gesproken zouden goede vrienden je hierbij moeten kunnen helpen, maar de vrienden die ik echt leuk vind durf ik vaak niet lastig te vallen met de issues die ik hierboven beschrijf. Die zouden me alleen maar in de steek laten. En dus zeur ik alleen erover bij vriend(inn)en die mij leuker vinden, dan ik hen. Dat geeft weinig voldoening. Ik weet uit het verleden dat ik in staat ben om een veel leukere man te zijn dan het gezeur in deze reactie, maar alleen als ik mijn emotionele bagage bij iemand kwijt kan waar ik ook echt (dat beetje extra) van hou. Ik heb me nooit zo vrij gevoeld als bij mijn ex ... omdat nooit iemand heb durven vertrouwen zoals haar. Die vrijheid wil ik terug :{
Doe eens wild ....
pi_85682989
Hoop niet dat ik het zelfde ga krijgen. :@
Hoelang hadden jullie met elkaar?
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_85683955
Ik heb mn ex een mail gestuurd met hoe erg ik 'm mis.... Ik had echt het gevoel dat ik dat even kwijt wou. 't voelde wel als een opluchting maarja, komt wel weer een beetje triest over misschien.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 12:33:45 #70
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_85684033
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:31 schreef Fee01 het volgende:
Ik heb mn ex een mail gestuurd met hoe erg ik 'm mis.... Ik had echt het gevoel dat ik dat even kwijt wou. 't voelde wel als een opluchting maarja, komt wel weer een beetje triest over misschien.
t is denk ik heel natuurlijk.. omdat je dr zo mist, en altijd alles met haar hebt kunnen delen wil je je verhaal aan dr kwijt en je hart luchten bij dr.. tja of t verstandig is.. denk t niet... .. maar heb t zelf ook gedaan..
pi_85684160
Ik weet wat je door maakt FEE zit in precies dezelfde situatie . :'(
pi_85684210
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:04 schreef Fellows het volgende:
Hoop niet dat ik het zelfde ga krijgen. :@
Hoelang hadden jullie met elkaar?
2 jaar met ups en downs
Doe eens wild ....
pi_85684320
Nou, toch nog een paar smsjes op en neer gedaan. Ik kan volgens mij de conclusie trekken dat de reis belangrijker is dan onze relatie. Ik voel me even afgedankt. -O-
  woensdag 25 augustus 2010 @ 12:42:30 #74
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85684356
Kick jij soms op innerlijke pijn? Jezus man, het is zes(!) jaar geleden. :{
pi_85684488
6 jaar vind ik ook erg lang..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')