abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:16:59 #1
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85636635
Hier verder. :)

Laatste posts:

quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:03 schreef HiZ het volgende:
Ok, ruim twee jaar verder en de stand van zaken is; ik zit nog altijd stilletjes (tegen beter weten in) te hopen dat hij terugkomt. Gaat niet gebeuren, maar ik krijg het gevoel niet weg. Ga wel verder met leven en zo. Als je niet beter wist zou je denken dat ik er helemaal overheen ben :) Maar ik behandel wel iedereen met wie ik iets verder ga eerder als een fuckbuddy dan als een potentiele nieuwe relatie. Just in case.

P.S. Laatste contact was bijna 3 maanden terug met mijn verjaardag. Om middernacht een smsje om me te feliciteren. 24 uur later een telefoontje waarin hij me met een dronken kop opbelde om 'mijn stem te horen', maar dat betekende 'helemaal niets'. Vervolgens ben ik maar weer doorgegaan met mijn politiek van geen contact opnemen. Ik wil gewoon geen details horen over zijn leen na mij.
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:11 schreef goofy_goober het volgende:
Dan kun je beter met ruzie uit elkaar gaan denk ik. Dan weet je tenminste dat hij/zij niet meer terugkomt.
Vorige deel: De kunst van het loslaten van je ex #118
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_85637270
Kreeg net te horen, dat ze de vrouw van een oude collega van mij (we konden het allemaal goed met elkaar vinden) een berichtje heeft gestuurd dat de relatie over is.

Ze verkondigt het dus aan iedereen, moet ik dit als een signaal interpreteren dat er zelfs geen klein kansje meer is dat het ooit nog goed komt? Want het lijkt erop dat ze het voor zichzelf duidelijk aan het maken is dat het klaar is en dit extra wilt bevestigen door dit aan iedereen te vertellen...

Mijn vingers branden op dit moment zo gigantisch om een berichtje te sturen wat er allemaal aan de hand is en hoe ze zich voelt... Dit is zo erg niet goed voor je.
pi_85639164
Zoek niet achter alles wat ze doet een achterliggende reden en een reden om contact met haar op te nemen. Als jij goed bevriend bent geworden tijdens je relatie met een collega van je vriendin, dan is het toch niet meer dan normaal dat je diegene even een berichtje stuurt dat het nu uit is?
pi_85640007
Na een relatie van heel veel jaren is het sinds kort uit... Hij heeft nu alweer een ander. Degene met wie die bij mij is vreemdgegaan. Jezus wat voelt dat kut.
Ik hou me maar vast aan de gedachte dat je eerst gelukkig moet zijn met jezelf voordat je gelukkig kunt zijn met iemand anders, en dat het daarom alleen al (er zijn nog wel 1000 andere redenen) niks gaat worden tussen hen. En gelukkig met zichzelf is ie niet. Dat staat vast. Hij heeft mij de laatste jaren ook emotioneel misbruikt heb ik 't gevoel, me laten denken dat ik niks waard was zodat ik niet bij 'm weg zou gaan, zodat ik me net zo rot zou voelen als hem. En nog steeds mis ik hem... Zit de hele dag met een knoop in mn maag, kan 's nachts niet slapen en denk alleen maar aan het feit dat hij met haar verder wil. Ik snap niet dat je dat zo kort nadat het uit is (een week) al kan. Naja pffffffffffff ik laat 't hier maar even bij :')
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:25:44 #5
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_85640016
Freek ik weet dat je haar wil laten weten hoe je haar mist en hoe klote je het vind, maar dat weet ze echt wel. Zorg dat je iemand in je omgeving hebt die je altijd mag bellen als je vingers jeuken! Ik heb al een paar keer gehad dat ik echt op het punt stond hem te bellen om z'n stem te horen of te zeggen dat ik zo veel aan 'm denk en van 'm houd. Ik heb gemerkt als ik dan een vriendin bel en daar ff m'n verhaal doe dat die behoefte wat minder is.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:37:37 #6
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85640425
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:25 schreef Fee01 het volgende:
Na een relatie van heel veel jaren is het sinds kort uit... Hij heeft nu alweer een ander. Degene met wie die bij mij is vreemdgegaan. Jezus wat voelt dat kut.
Ik hou me maar vast aan de gedachte dat je eerst gelukkig moet zijn met jezelf voordat je gelukkig kunt zijn met iemand anders, en dat het daarom alleen al (er zijn nog wel 1000 andere redenen) niks gaat worden tussen hen. En gelukkig met zichzelf is ie niet. Dat staat vast. Hij heeft mij de laatste jaren ook emotioneel misbruikt heb ik 't gevoel, me laten denken dat ik niks waard was zodat ik niet bij 'm weg zou gaan, zodat ik me net zo rot zou voelen als hem. En nog steeds mis ik hem... Zit de hele dag met een knoop in mn maag, kan 's nachts niet slapen en denk alleen maar aan het feit dat hij met haar verder wil. Ik snap niet dat je dat zo kort nadat het uit is (een week) al kan. Naja pffffffffffff ik laat 't hier maar even bij :')
Ik ken het gevoel. Heb van ellende (had last van slaap- en eetgebrek plus veel stress) maar Valdispert Feel Good gekocht. En het werkt. Voel me redelijk relaxed en mijn ex kan lekker de hoogste boom in met d'r nieuwe neukertje.
pi_85640958
Hoi, naja ik hoef mijn "vriend" nog niet los te laten, maar hij twijfelt..
en het is nogal verwarrig enzo :'(

Dus daarom meld ik mij ook hier als jullie dat goed vinden :)
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_85640993
Wat een herkenbaarheid hier. En waarom zag ik dit topic niet in maart dit jaar? Toen postte ik hier mijn verhaal. Kort gezegd: na een relatie van 10 jaar kwam mijn ex thuis met de mededeling niet meer van me te houden. Hij pakte wat spullen en vertrok. Ik heb hem nooit meer gezien. Bijna een half jaar later mag ik mezelf wel een expert op het gebied van het loslaten van je ex noemen. :Y Het is een gruwelijke weg, maar...het is ergens goed voor. Je leert jezelf kennen en je blijkt zoveel sterker dan je dacht, ook al denk je eerst van niet. Etc. etc. En die zon, gruwel, die gaat weer schijnen.

Ik ben de dag nadat hij vertrok, een anonieme weblog bij gaan houden. Eerst op een besloten forum en later in weblogvorm. Linkje is te verkrijgen via pb, misschien geeft het wat herkenning, ik had daar toen zelf veel behoefte aan.

Nog steeds vind ik het soms lastig, zelfs na een half jaar. Overvalt me midden in een drukke supermarkt op zaterdagmiddag een vreselijk verdrietig gevoel als ik langs "zijn" spulletjes loop. Als ik zijn hagelslag zie, zijn chocola, etc. Ons weer zie giechelen bij de kassa als we ons karretje met alleen maar vreetzooi op de band leggen. Ik kan naar een andere supermarkt gaan waar we nooit kwamen. Doe ik niet, ik moet het voelen. En word er sterker van.

Voor iedereen hier... :*. Love hurts!
pi_85641014
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:37 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Ik ken het gevoel. Heb van ellende (had last van slaap- en eetgebrek plus veel stress) maar Valdispert Feel Good gekocht. En het werkt. Voel me redelijk relaxed en mijn ex kan lekker de hoogste boom in met d'r nieuwe neukertje.
Hoe kom je aan die pillen en werkt het een beetje en waar dienen ze ongeveer voor ? (heb ook al beetje zitten googlen :Y maar wil het ook van een gebruiker horen)
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_85641092
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:37 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Haha, oke ik zal het proberen ;)
Maar ik voel mij zo vernederd... Eet idd ook bijna niks, kan 's nachts niet slapen omdat ik alleen maar denk aan hen en dan bonkt mn hart in mn keel. Eigenlijk best wel triest, ik zou blij moeten zijn dat ik er vanaf ben, maar ik ben zo boos!!! En verdrietig natuurlijk. Zooolang samen geweest, net alsof het niks heeft voorgesteld.
pi_85641413
Zouden jullie misschien op mijn posts willen antwoorden :@
pi_85641449
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:10 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Zouden jullie misschien op mijn posts willen antwoorden :@
Misschien kun je de situatie wat beter uit leggen? Dan kunnen we wat beter reageren :P
pi_85641686
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:11 schreef Fee01 het volgende:

[..]

Misschien kun je de situatie wat beter uit leggen? Dan kunnen we wat beter reageren :P
nouja de ene vroeg ik over die pillen wat ik graag wil weten en de andere zal ik even ene linkje geven naar het topic.

Twijfels

Even een korte inhoud extra er bij wat daar niet vermeld staat. Gister hebben we afgesproken en hebben we wat leuks gedaan. We hebben daarna wel gesmst en toen zei hij "Maar snap je ook dat ik er over wil nadenken, want anders is het ook zo kut voor jou" ( Dat stuk snapte ik niet echt maar ik haat wachten tot vanavond op wat hij er precies mee bedoeld) Maar hij is nog aanhankelijk enzo (kan ook zijn omdat er andere mannen in de omgeving waar we waren aanwezig waren..

Vanavond zouden we naar de film gaan. En de rest van de week even minder afspreken omdat er dan kermis is en ik dan met vriendinnen daar zou rondhangen..

Maar ik weet gewoon niet wat ik moet denken, hij weet dus nog niet wat hij wilt omdat hij twijfelt. Maar hij zegt alleen te twijfelen over de ruzies die we gehad hebben enzo.

Pff maar ik voel me zo aan het lijntje gehouden enzo.

eergister hadden we bij mij thuis ruzie, en toen ging mijn ma zich er mee bemoeien :( dus ik pist en wilde weg lopen, dus ging ze me vasthouden (iets wat iemand NIET moet doen als ik boos ben) dus ik raakte in paniek allemaal schreeuwen en wilde loskomen, iedereen kwaad toen ik los was had ik mezelf opgesloten in de badkamer.. en gewacht tot ze me met rust lieten. (Ik heb nog geschreeuwd dat ze gewoon van me af moesten blijven en zich er niet mee moesten bemoeien). Dus hun eindelijk weg, toen was mijn vriend met mijn ouders aan het praten. En die heeft mijn ouders overgehaald om mij mee te nemen uit de badkamer even ergens heen om tot rust te komen, hij zei dat men ouders me niet lastig zouden vallen. Maar toch kwam me ma op me af gerend dat ze alleen wou helpen.. Toen zei ik van dat ik geen hulp daar bij nodig had en dat wij het zelf uit konden praten, en toen kreeg ik als antwoord dat ik hulp nodig had.. en blbalabl.

Maar ik weet nu dus gewoon niet hoe ik me moet gedragen tegen mijn "vriend". Want nu zijn we samen steeds, maar hij in twijfel :{ dat vind ik ook zo vaag..
pi_85641832
Ohja en mijn ouders willen even niets meer van mij hebben..
Dus ik probeer grotendeels van de dag ergens in de stad rond te hangen :{
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:35:02 #15
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85644333
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:55 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Hoe kom je aan die pillen en werkt het een beetje en waar dienen ze ongeveer voor ? (heb ook al beetje zitten googlen :Y maar wil het ook van een gebruiker horen)
Kun je gewoon bij de drogist kopen. :)

Die Feel Good tabletten van Valdispert zorgen ervoor dat je minder schommelt tussen ups & downs en je je wat relaxter maar toch ook energieker voelt. Je maakt je iig minder druk om dingen. Ik slik ze nu een paar dagen (3x per dag) en ik merk echt dat ik niet meer met een knoop in mijn maag rondloop en beter kan relativeren. Schijnt door die combinatie van stoffen zoals Valeriaan en vitaminen B te komen.
pi_85644456
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:35 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Kun je gewoon bij de drogist kopen. :)

Die Feel Good tabletten van Valdispert zorgen ervoor dat je minder schommelt tussen ups & downs en je je wat relaxter maar toch ook energieker voelt. Je maakt je iig minder druk om dingen. Ik slik ze nu een paar dagen (3x per dag) en ik merk echt dat ik niet meer met een knoop in mijn maag rondloop en beter kan relativeren. Schijnt door die combinatie van stoffen zoals Valeriaan en vitaminen B te komen.
hmm oke ja heb hier net een topic over aan gemaakt maar er komen geen reacties op binnen. Zit er over na te denken om het te testen :Y

Aangezien ik zo in twijfel word gelaten en ik zelf niet weet wat te doen en ik met zoveel in mijn kop zit. Vanochtend vrolijk nu kut, het is gewoon zo vervelend, maarja dat komen ook door veel dingen. Maar het is dus niet schadelijk of beïnvloed niets ofzo?

Ik kan nu de laatste tijd vrij weinig eten door al die stemmingswisselingen en gedoe .. weet niet of dat iets mee te maken heeft?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:41:43 #17
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85644611
Yup.

Zou trouwens maar een weekje of wat geen contact hebben met je vriend. Das meestal het beste. Vooral als je zo gestresst als jou reageert (je opsluiten in de badkamer-verhaal). Vrienden blijven gaat echt niet lukken zo als de één twijfelt en de ander met zijn/haar gevoelens in de knoop zit en zo vermijd je ook die lastige gesprekken en confrontaties. :)

Deze gebruik ik nu: http://www.valdispert.nl/(...)spert-feel-good.aspx
pi_85644846
Hallo Lips,

Bedankt voor je reactie, heb nog steeds geen contact opgenomen hoe erg dit ook tegen mijn gevoel ingaat. Helaas werkt het bij mannen niet echt zo dat je even een vriend op belt als je je kut voelt. In ieder geval niet bij mij in de omgeving. Dat is ook een van de redenen waarom ik dit hier op het forum doe. Wat ik wel deed was haar vriendinnen opbellen om te informeren en mijn kut gevoel van me af te praten, maar ook dit is mij afgeraden.

Verder zag ik hierboven nog een tip over die Feel Good tabletten, misschien ook maar eens proberen want eet erg weinig en slaap slecht.

Bedankt voor de reactie, heb ik erg veel steun aan!
pi_85644858
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:41 schreef goofy_goober het volgende:
Yup.

Zou trouwens maar een weekje of wat geen contact hebben met je vriend. Das meestal het beste. Vooral als je zo gestresst als jou reageert (je opsluiten in de badkamer-verhaal). Vrienden blijven gaat echt niet lukken zo als de één twijfelt en de ander met zijn/haar gevoelens in de knoop zit en zo vermijd je ook die lastige gesprekken en confrontaties. :)

Deze gebruik ik nu: http://www.valdispert.nl/(...)spert-feel-good.aspx
dat lukt mij dus niet. Maar hij wil wel afspreken , leuke dingen doen, bios bowlen enzo. Doen we ook gewoon. Maar ik reageerde gestresst en sloot me op na dat me ma mij had vast gehouden en ik helemaal in paniek was.

Ik wil juist wel gesprekken voeren maar bij hem komt er weinig uit omdat hij zegt "het nog niet te weten" maarja dan zegt hij weer dit dan weer dat :{
Dat is die van stemmingswisselingen toch?
Die wil ik ook gaan halen denk ik zo.

Kun je die gewoon halen bij kruidvat/etos enzo?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:54:29 #20
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85645157
Ja. :)

Je ex wil dus meer vrienden zijn dan geliefden? Ik zou 'm zeggen dat ie maar contact moet opnemen zodra ie weet wat hij wil en je niet zo in het ongewisse moet laten.
pi_85645663
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:54 schreef goofy_goober het volgende:
Ja. :)

Je ex wil dus meer vrienden zijn dan geliefden? Ik zou 'm zeggen dat ie maar contact moet opnemen zodra ie weet wat hij wil en je niet zo in het ongewisse moet laten.
Naja ik zie hem nu meer als een ex ja. Omdat hij niet weet wat hij wilt. Maar hij ziet mij nog wel als "van hem". Vooral als er andere jongens/mannen zijn gaat hij erg aanhankelijk doen..

Ik weet niet wat hij wilt en hij zelf wil er nog over na denken. :{
Hij wil me dan denk ik toch wel spreken enzo, terwijl we dan ook niet verder komen.
Plus hij zegt dat hij wilt dat de ruzies weg zijn en dan denkt hij het wel weer te willen voor de volle 100.]

dus dan moeten we eigenlijk ook samen zijn.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:26:07 #22
307093 Fellows
Never again.
pi_85651773
Ze heeft me een smsje gestuurt om te vertellen dat ik lief ben en dat ze me snel weer spreekt. Heb niks terug gestuurt. Toch heb ik constant die drang om te kijken wat ze doet tot hoelaat ze nog online is :(. Ze was gister er tot 1 uur. Terwijl, ze elke dag altijd 11 uur naar bed gaat ze kan ook gewoon haar laptop op slaap hebben gezet maar toch krijg ik hier een knoop van in me maag. Dat ze met die gast praat.

Anyway ze gaat morgen 3 dagen weg naar duitsland dat is dan ook weer mooi mee genomen toch voel ik mij egt soms super kut en super goed. Ik denk ook maar dat ik aan die pilletjes ga. :')
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_85652549
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:26 schreef Fellows het volgende:
Ze heeft me een smsje gestuurt om te vertellen dat ik lief ben en dat ze me snel weer spreekt. Heb niks terug gestuurt. Toch heb ik constant die drang om te kijken wat ze doet tot hoelaat ze nog online is :(. Ze was gister er tot 1 uur. Terwijl, ze elke dag altijd 11 uur naar bed gaat ze kan ook gewoon haar laptop op slaap hebben gezet maar toch krijg ik hier een knoop van in me maag. Dat ze met die gast praat.

Anyway ze gaat morgen 3 dagen weg naar duitsland dat is dan ook weer mooi mee genomen toch voel ik mij egt soms super kut en super goed. Ik denk ook maar dat ik aan die pilletjes ga. :')
Ik herken het wel ja, het helemaal geobsedeerd zijn door wat hij of zij doet. En dingen willen weten waarvan je ze eigenlijk niet moet willen weten omdat het dan nog meer pijn gaat doen.

En verder.. Iedereen aan de pillen *O*
pi_85652742
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:44 schreef Fee01 het volgende:

[..]

Ik herken het wel ja, het helemaal geobsedeerd zijn door wat hij of zij doet. En dingen willen weten waarvan je ze eigenlijk niet moet willen weten omdat het dan nog meer pijn gaat doen.

En verder.. Iedereen aan de pillen *O*
Haha ja dat is idd best kut, je wilt het niet maar toch ga je alles uitzoeken ;(

Ik heb nu uurtje geleden 1 pil genomen van "feel good". Bijsluiter daarvan is alleen erg raar , over feel good staat er niets in vermeld. Gelukkig op internet wel. Ik hoop dat het gaat werken. Na hoeveel pillen ging het bij jullie werken?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:57:46 #25
307093 Fellows
Never again.
pi_85653081
Kom er nu ook nog is achter dat ze constant met hem belt :'(.
Heb geen contact met haar opgenomen dit doet egt pijn. Hoe kan iemand je nou zoiets aan doen? :N
Ik heb haar nooit pijn of iets gedaan. :'(
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')