quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:03 schreef HiZ het volgende:
Ok, ruim twee jaar verder en de stand van zaken is; ik zit nog altijd stilletjes (tegen beter weten in) te hopen dat hij terugkomt. Gaat niet gebeuren, maar ik krijg het gevoel niet weg. Ga wel verder met leven en zo. Als je niet beter wist zou je denken dat ik er helemaal overheen benMaar ik behandel wel iedereen met wie ik iets verder ga eerder als een fuckbuddy dan als een potentiele nieuwe relatie. Just in case.
P.S. Laatste contact was bijna 3 maanden terug met mijn verjaardag. Om middernacht een smsje om me te feliciteren. 24 uur later een telefoontje waarin hij me met een dronken kop opbelde om 'mijn stem te horen', maar dat betekende 'helemaal niets'. Vervolgens ben ik maar weer doorgegaan met mijn politiek van geen contact opnemen. Ik wil gewoon geen details horen over zijn leen na mij.
Vorige deel: De kunst van het loslaten van je ex #118quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:11 schreef goofy_goober het volgende:
Dan kun je beter met ruzie uit elkaar gaan denk ik. Dan weet je tenminste dat hij/zij niet meer terugkomt.
Ik ken het gevoel. Heb van ellende (had last van slaap- en eetgebrek plus veel stress) maar Valdispert Feel Good gekocht. En het werkt. Voel me redelijk relaxed en mijn ex kan lekker de hoogste boom in met d'r nieuwe neukertje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:25 schreef Fee01 het volgende:
Na een relatie van heel veel jaren is het sinds kort uit... Hij heeft nu alweer een ander. Degene met wie die bij mij is vreemdgegaan. Jezus wat voelt dat kut.
Ik hou me maar vast aan de gedachte dat je eerst gelukkig moet zijn met jezelf voordat je gelukkig kunt zijn met iemand anders, en dat het daarom alleen al (er zijn nog wel 1000 andere redenen) niks gaat worden tussen hen. En gelukkig met zichzelf is ie niet. Dat staat vast. Hij heeft mij de laatste jaren ook emotioneel misbruikt heb ik 't gevoel, me laten denken dat ik niks waard was zodat ik niet bij 'm weg zou gaan, zodat ik me net zo rot zou voelen als hem. En nog steeds mis ik hem... Zit de hele dag met een knoop in mn maag, kan 's nachts niet slapen en denk alleen maar aan het feit dat hij met haar verder wil. Ik snap niet dat je dat zo kort nadat het uit is (een week) al kan. Naja pffffffffffff ik laat 't hier maar even bij
Hoe kom je aan die pillen en werkt het een beetje en waar dienen ze ongeveer voor ? (heb ook al beetje zitten googlenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:37 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Heb van ellende (had last van slaap- en eetgebrek plus veel stress) maar Valdispert Feel Good gekocht. En het werkt. Voel me redelijk relaxed en mijn ex kan lekker de hoogste boom in met d'r nieuwe neukertje.
Haha, oke ik zal het proberenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:37 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Heb van ellende (had last van slaap- en eetgebrek plus veel stress) maar Valdispert Feel Good gekocht. En het werkt. Voel me redelijk relaxed en mijn ex kan lekker de hoogste boom in met d'r nieuwe neukertje.
Misschien kun je de situatie wat beter uit leggen? Dan kunnen we wat beter reagerenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:10 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Zouden jullie misschien op mijn posts willen antwoorden
nouja de ene vroeg ik over die pillen wat ik graag wil weten en de andere zal ik even ene linkje geven naar het topic.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:11 schreef Fee01 het volgende:
[..]
Misschien kun je de situatie wat beter uit leggen? Dan kunnen we wat beter reageren
Kun je gewoon bij de drogist kopen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:55 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die pillen en werkt het een beetje en waar dienen ze ongeveer voor ? (heb ook al beetje zitten googlenmaar wil het ook van een gebruiker horen)
hmm oke ja heb hier net een topic over aan gemaakt maar er komen geen reacties op binnen. Zit er over na te denken om het te testenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:35 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Kun je gewoon bij de drogist kopen.
Die Feel Good tabletten van Valdispert zorgen ervoor dat je minder schommelt tussen ups & downs en je je wat relaxter maar toch ook energieker voelt. Je maakt je iig minder druk om dingen. Ik slik ze nu een paar dagen (3x per dag) en ik merk echt dat ik niet meer met een knoop in mijn maag rondloop en beter kan relativeren. Schijnt door die combinatie van stoffen zoals Valeriaan en vitaminen B te komen.
dat lukt mij dus niet. Maar hij wil wel afspreken , leuke dingen doen, bios bowlen enzo. Doen we ook gewoon. Maar ik reageerde gestresst en sloot me op na dat me ma mij had vast gehouden en ik helemaal in paniek was.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:41 schreef goofy_goober het volgende:
Yup.
Zou trouwens maar een weekje of wat geen contact hebben met je vriend. Das meestal het beste. Vooral als je zo gestresst als jou reageert (je opsluiten in de badkamer-verhaal). Vrienden blijven gaat echt niet lukken zo als de één twijfelt en de ander met zijn/haar gevoelens in de knoop zit en zo vermijd je ook die lastige gesprekken en confrontaties.
Deze gebruik ik nu: http://www.valdispert.nl/(...)spert-feel-good.aspx
Naja ik zie hem nu meer als een ex ja. Omdat hij niet weet wat hij wilt. Maar hij ziet mij nog wel als "van hem". Vooral als er andere jongens/mannen zijn gaat hij erg aanhankelijk doen..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:54 schreef goofy_goober het volgende:
Ja.
Je ex wil dus meer vrienden zijn dan geliefden? Ik zou 'm zeggen dat ie maar contact moet opnemen zodra ie weet wat hij wil en je niet zo in het ongewisse moet laten.
Ik herken het wel ja, het helemaal geobsedeerd zijn door wat hij of zij doet. En dingen willen weten waarvan je ze eigenlijk niet moet willen weten omdat het dan nog meer pijn gaat doen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:26 schreef Fellows het volgende:
Ze heeft me een smsje gestuurt om te vertellen dat ik lief ben en dat ze me snel weer spreekt. Heb niks terug gestuurt. Toch heb ik constant die drang om te kijken wat ze doet tot hoelaat ze nog online is. Ze was gister er tot 1 uur. Terwijl, ze elke dag altijd 11 uur naar bed gaat ze kan ook gewoon haar laptop op slaap hebben gezet maar toch krijg ik hier een knoop van in me maag. Dat ze met die gast praat.
Anyway ze gaat morgen 3 dagen weg naar duitsland dat is dan ook weer mooi mee genomen toch voel ik mij egt soms super kut en super goed. Ik denk ook maar dat ik aan die pilletjes ga.
Haha ja dat is idd best kut, je wilt het niet maar toch ga je alles uitzoekenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:44 schreef Fee01 het volgende:
[..]
Ik herken het wel ja, het helemaal geobsedeerd zijn door wat hij of zij doet. En dingen willen weten waarvan je ze eigenlijk niet moet willen weten omdat het dan nog meer pijn gaat doen.
En verder.. Iedereen aan de pillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |