abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85569299
Hoi.

Ik heb een vraagje ik twijfel omdat iemand anders twijfelt.

Korte situatieschets:

Meneer twijfelt of hij nog verder wilt met me, twijfelt of hij bij me wilt zijn, smst niet terug, op msn reageert hij op de helft niet, en op een lieve reactie hoef ik niet te verwachten.

Wat wilt hij dan? hij wilt dat ik hem niet altijd lastig val, (dat was een tijdje zo geweest als hij ineens weg was en niets meer van zich liet horen). Dat vind ik soms nogal moeilijk. Vooral als hij mij expres gaat negeren en ik niet weet wat er op zon moment speelt kan ik er niet tegen. Ook wilt hij dat ik op houd met al zijn fouten die hij gemaakt heeft in het leven. En niet zo zeur op hem dat hij bijna alles vergeet wat ik zeg, en bijna nergens op antwoord als ik tegen hem praat. En dat ik er maar rekening mee moet houden.

Hij zegt nu dus niet te weten wat hij wilt, en zegt dat het tijd moet gunnen om de ruzies "op te lossen". Maar dan denk ik weer, ja hoe kan dat als je uberhaupt niet weet wat je wilt tussen ons :{

Ik weet nu gewoon niet wat ik moet doen. :{ Ik word gewoon gek van al die twijfels :{ En het maakt mij er ook niet beter op denk ik zo. Het lijkt nu gewoon dat hij niets om mij geeft, zo kortaf, zo ongeïnteresseerd. En als ik dan zeg "Nou als jij het toch niet wilt, waarom kappen we dan niet"?
Dan krijg ik als antwoord "Nou is goed als jij dat zo graag wilt"

Pff ik weet niet wat ik hier mee moet doen :{
Iemand tips? Of een situatie hoe jullie hier mee om gingen.

Graag ook argumenten waarom je zo iets zou doen, of waarom zo iets beter is.

[ Bericht 2% gewijzigd door GeelSuperKuiken op 22-08-2010 14:18:34 ]
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:14:03 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_85569532
Als ik jou was zou ik twijfelen of ik nog wel met hem verder zou willen. Het klinkt helemaal niet als een leuke jongen om een relatie mee te hebben.
The love you take is equal to the love you make.
pi_85569552
Trolltopic imo. Durft niet eens naar de WC als zijn ouders thuis zijn
Some say.... He eats pigeons for breakfast
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:16:22 #4
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85569600
Time to move on.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:17:13 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_85569624
Kappen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_85569634
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:14 schreef Lienekien het volgende:
Als ik jou was zou ik twijfelen of ik nog wel met hem verder zou willen. Het klinkt helemaal niet als een leuke jongen om een relatie mee te hebben.
Ja ik bedoel dus eigenlijk dat ik nu twijfel om er op te moeten wachten of niet.

quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:16 schreef Keep_Walking het volgende:
Time to move on.
Graag wat argumenten

quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:14 schreef The-Percussionist het volgende:
Trolltopic imo. Durft niet eens naar de WC als zijn ouders thuis zijn
Nee was het maar zo, ja ik kan ook wat onzinnige topics openen ja. Maar ook ik heb serieuze problemen, duidelijk?
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:19:50 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_85569695
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:17 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Ja ik bedoel dus eigenlijk dat ik nu twijfel om er op te moeten wachten of niet.
[..]
Waar wil je op wachten: tot hij het uitmaakt of totdat hij op magische wijze toch een leuke knul wordt?
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:20:39 #8
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_85569721
Hallo.

Je klinkt meer als zijn moeder dan vrienden. Geef hem en jezelf wat tijd om na te gaan wat je verder wilt. Het moet immers van beide kanten komen.

Succes!
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:22:17 #9
137556 L.no
Midlife crisis
pi_85569762
Hoe veel geef je om hem? Als je echt veel om hem geeft, dan wacht je.
Of je laat hem meteen een keuze maken.
Of je maakt het uit.
Dat is echt iets wat je zelf moet beslissen. Hoe kunnen wij fok!ers dat doen?
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:22:46 #10
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85569775
quote:
Graag wat argumenten
Well okay, eigenlijk heb ik niet veel goede argumenten. Ik weet niet hoe lang je met die jongen heb?

Kijk, ik kan als jongen best snappen dat hij soms geirriteerd wordt als je zeurt. Maar misschien zeur je niet en heb je goede reden om de opmerkingen te maken die je maakt. Maar als mijn vriendin mij telkens ging vertellen wat ik fout deed en telkens aandacht van mij nodig had, zou ik ook gaan twijfelen. Je moet vooral je partner niet het gevoel geven dat hij de hele tijd iets fout doet als je wilt dat hij bij je blijft. Mannen willen in het algemeen goed en zelfverzekerd voelen in een relatie, dus als je hem de hele tijd afkraakt dan gaat hij gewoon niet meer goed voelen. Je moet altijd 5 positieve dingen doen of zeggen tegen hem voordat je 1 negatieve ding zegt.

Maar de reden dat ik denk dat je hem eigenlijk moet vergeten, is omdat hij kennelijk niet zo geinteresseerd is. Of tenminste, hij wilt niet echt de moeite doen om je te houden. Stiekem lijkt het erop dat hij je gewoon kwijt wilt. En dan moet je hem vergeten, voor je eigen best wil, vind ik.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:24:57 #11
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85569838
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waar wil je op wachten: tot hij het uitmaakt of totdat hij op magische wijze toch een leuke knul wordt?
Ja ik weet dus niet of ik wil wachten. Hij wilt nadenken over of hij verder wilt met me ja of nee :{
maar ik voel me dan aan het lijntje gehouden, maar hij zegt dat dat niet zo is...

quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:20 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hallo.

Je klinkt meer als zijn moeder dan vrienden. Geef hem en jezelf wat tijd om na te gaan wat je verder wilt. Het moet immers van beide kanten komen.

Succes!
waarom meer als zijn moeder :')
Ja maar als we elkaar de tijd geven , zien we elkaar niet, en dan is het sowieso uit elkaar, want dan kan ik niet "aan zijn wensen"(kortweggezegd) voldoen. :{

quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:22 schreef L.no het volgende:
Hoe veel geef je om hem? Als je echt veel om hem geeft, dan wacht je.
Of je laat hem meteen een keuze maken.
Of je maakt het uit.
Dat is echt iets wat je zelf moet beslissen. Hoe kunnen wij fok!ers dat doen?
Ik denk wel veel want word gek als ik niets van hem hoor als hij niets meer laat horen op een kortaffe manier.
Ja ik wil ook dat hij météén een keuze maakt maar dan is het bij hem gelijk nee :{ omdat ik maar geduld moet hebben ofzo.

Ik weet dat jullie het niet kunnen doen maar wil ook gewoon hier mee mijn verhaal kwijt en kijken wat jullie mening hier over is
pi_85569840
hhmmm zooo herkenbaar.
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:27:33 #13
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85569920
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:22 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Well okay, eigenlijk heb ik niet veel goede argumenten. Ik weet niet hoe lang je met die jongen heb?

Kijk, ik kan als jongen best snappen dat hij soms geirriteerd wordt als je zeurt. Maar misschien zeur je niet en heb je goede reden om de opmerkingen te maken die je maakt. Maar als mijn vriendin mij telkens ging vertellen wat ik fout deed en telkens aandacht van mij nodig had, zou ik ook gaan twijfelen. Je moet vooral je partner niet het gevoel geven dat hij de hele tijd iets fout doet als je wilt dat hij bij je blijft. Mannen willen in het algemeen goed en zelfverzekerd voelen in een relatie, dus als je hem de hele tijd afkraakt dan gaat hij gewoon niet meer goed voelen. Je moet altijd 5 positieve dingen doen of zeggen tegen hem voordat je 1 negatieve ding zegt.

Maar de reden dat ik denk dat je hem eigenlijk moet vergeten, is omdat hij kennelijk niet zo geinteresseerd is. Of tenminste, hij wilt niet echt de moeite doen om je te houden. Stiekem lijkt het erop dat hij je gewoon kwijt wilt. En dan moet je hem vergeten, voor je eigen best wil, vind ik.
Hmm oke, ja het is al een keer uit geweest we hebben 2 jaar. En toen ging het ook zo ongeveer :{
Hij wilt inderdaad nu geen moeite doen om mij te houden, OMDAT Hij nog niet wee of hij mij wilt ..

naja ik kraak hem vaak af omdat ik me aan hem dan irriteer. Vb. Heb ik een gesprek met hem en dan geeft hij een antwoord op iets heel anders, dus dan vraag ik of hij op mijn verhaal kon reageren wat ik nou wel zij, is hij het vergeten. Spreken we iets af, vergeet hij het en komt hij met smoesjes en moet ik er maar rekening mee houden.

Klaagt tegen mij dat hij zo moe is enzo en dat het aan mij ligt dat hij laat sliep, maar dan ging hij wel week bij een vriend van hem slapen en daar tot laat gamen :{
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:29:20 #14
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85569970
Gistere avond even gepraat, en vandaag zou hij naar mij toe komen (dagen er voor is hij bij een vriend geweest ) Nou best, maar vandaag komt hij dus niet want heeft koppijn en durft niet te auto rijden, dus ik zeg oke dan kom ik lopend richting jou en lopen we daarna naar mij, maar \dat ging ook niet. En hij weet ook niet of hij vanavond dan langs komt :{

Maarja nu hebben we dus nog niet echt gepraat omdat hij gister heel snel weer naar huis wilde :{
pi_85570158
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:17 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Graag wat argumenten
Lees de OP.
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:35:27 #16
137556 L.no
Midlife crisis
pi_85570162
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:24 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

Ik denk wel veel want word gek als ik niets van hem hoor als hij niets meer laat horen op een kortaffe manier.
Ja ik wil ook dat hij météén een keuze maakt maar dan is het bij hem gelijk nee :{ omdat ik maar geduld moet hebben ofzo.

Ik weet dat jullie het niet kunnen doen maar wil ook gewoon hier mee mijn verhaal kwijt en kijken wat jullie mening hier over is
Je twijfelde of je moest wachten of niet en vraagt om argumenten, dus het is een verkapte manier om advies te vragen wat je zou moeten doen. Ook vraag je om tips, dus een mening alleen wil je niet hebben.
Ik houd al op met zeuren ;)

Hoe lang moet je uberhaupt wachten? Hoe lang wíl je wachten? Als hij vanaf het begin al negatief doet, dan zou ik het echt niet leuk vinden om hem als vriend te hebben. Wat is zo erg dat hij zo erg moet twijfelen? Als hij zo moeilijk doet om uberhaupt aan iets te beginnen, dan weet ik niet of het een langdurige relatie zal worden.
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:37:24 #17
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85570215
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:35 schreef L.no het volgende:

[..]

Je twijfelde of je moest wachten of niet en vraagt om argumenten, dus het is een verkapte manier om advies te vragen wat je zou moeten doen. Ook vraag je om tips, dus een mening alleen wil je niet hebben.
Ik houd al op met zeuren ;)

Hoe lang moet je uberhaupt wachten? Hoe lang wíl je wachten? Als hij vanaf het begin al negatief doet, dan zou ik het echt niet leuk vinden om hem als vriend te hebben. Wat is zo erg dat hij zo erg moet twijfelen? Als hij zo moeilijk doet om uberhaupt aan iets te beginnen, dan weet ik niet of het een langdurige relatie zal worden.
Ja het is misschien nogal vaag, maar ik voel me nu ook nogal door de war enzo.

Hij weet niet hoelang ik moet wachten, en ik weet zelf ook niet hoelang ik wil wachten, eigenlijk gewoon niet nog langer, want ik wacht al een tijdje :{
Ik zal nu even exact vragen waarom hij nu twijfelt :{

2 jaar vind ik anders ook al langdurig :X
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:40:31 #18
137556 L.no
Midlife crisis
pi_85570327
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:37 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Ja het is misschien nogal vaag, maar ik voel me nu ook nogal door de war enzo.

Hij weet niet hoelang ik moet wachten, en ik weet zelf ook niet hoelang ik wil wachten, eigenlijk gewoon niet nog langer, want ik wacht al een tijdje :{
Ik zal nu even exact vragen waarom hij nu twijfelt :{

2 jaar vind ik anders ook al langdurig :X
2 jaar?! :')
Als hij dan gaat janken dat je moet wachten, dan is dat zijn probleem. Hoe lang verwacht hij dat je moet wachten.. mijn hemel zeg.
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:43:34 #19
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85570422
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:40 schreef L.no het volgende:

[..]

2 jaar?! :')
Als hij dan gaat janken dat je moet wachten, dan is dat zijn probleem. Hoe lang verwacht hij dat je moet wachten.. mijn hemel zeg.
Ik bedoel dat we al 2 jaar een relatie hebben

Ik word hier gewoon niet wijzer van :{

Hijzegt me niet aan het lijntje te houden (maar dat is toch zo als hij nu gewoon niet weet of hij bij me wilt zijn :{ ) ?
Hij zegt het niet weten wat hij wilt door het gezeik :{ Ja en dat vind hij gek als hij zo doet. Ik mag maar 1 ding tegelijk zeggen in 1 zin :{ anders kan hij niet op alles reageren .. dat is gewoon niet mogelijk maar goed..
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:48:41 #20
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85570575
Nu ook zeg ik iets wat hem niet aanstaat gaat hij weg en zet zijn telefoon uit. En ik kan er niet op rekenen dat ik ooit hier nog een antwoord op krijg want zit nu al paar uur te zeggen dat hij nog niet geantwoord heeft op mijn smsje :{
maar ho maar :{

ik word gek
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:50:48 #21
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85570640
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:27 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Hmm oke, ja het is al een keer uit geweest we hebben 2 jaar. En toen ging het ook zo ongeveer :{
Hij wilt inderdaad nu geen moeite doen om mij te houden, OMDAT Hij nog niet wee of hij mij wilt ..

naja ik kraak hem vaak af omdat ik me aan hem dan irriteer. Vb. Heb ik een gesprek met hem en dan geeft hij een antwoord op iets heel anders, dus dan vraag ik of hij op mijn verhaal kon reageren wat ik nou wel zij, is hij het vergeten. Spreken we iets af, vergeet hij het en komt hij met smoesjes en moet ik er maar rekening mee houden.

Klaagt tegen mij dat hij zo moe is enzo en dat het aan mij ligt dat hij laat sliep, maar dan ging hij wel week bij een vriend van hem slapen en daar tot laat gamen :{
Ja, maar dat is dus niet prettig. Misschien is hij vergeetachtig of kan hij niet altijd even goed opletten ofzo, maar veel afgekraakt worden door hun vriendin is zo'n ding dat de meeste jongens gaan laten twijfelen.

Maar van wat ik al begrijp, eigenlijk wilt hij je liever niet. Hij houdt je aan een lijntje. Dus je moet hem vergeten.
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:53:18 #22
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85570712
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:50 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, maar dat is dus niet prettig. Misschien is hij vergeetachtig of kan hij niet altijd even goed opletten ofzo, maar veel afgekraakt worden door hun vriendin is zo'n ding dat de meeste jongens gaan laten twijfelen.

Maar van wat ik al begrijp, eigenlijk wilt hij je liever niet. Hij houdt je aan een lijntje. Dus je moet hem vergeten.
Ja dat kan best wezen maar als ik hem help het kopieer of het nog x herhaal krijg ik echt geen antwoord ofzo hoor en dan begin ik me er rot aan te irriteren

Ja dat idee heb ik ook, en nu gaat hij me negeren :{
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:55:45 #23
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85570781
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:53 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Ja dat kan best wezen maar als ik hem help het kopieer of het nog x herhaal krijg ik echt geen antwoord ofzo hoor en dan begin ik me er rot aan te irriteren

Ja dat idee heb ik ook, en nu gaat hij me negeren :{
Ja, dus duidelijk is hij gewoon niet geinteresseerd in wat je te zeggen hebt. Dus op dat moment vond hij jouw verhalen niet boeiend. Dus opzich is hij niet de ware voor je.
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:57:15 #24
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85570824
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:55 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, dus duidelijk is hij gewoon niet geinteresseerd in wat je te zeggen hebt. Dus op dat moment vond hij jouw verhalen niet boeiend. Dus opzich is hij niet de ware voor je.
Ik ben het zat, ik ga er naar toe dump zijn spullen bij zijn auto en hij ziet maar wat ie er mee doet.
pi_85570906
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:57 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Ik ben het zat, ik ga er naar toe dump zijn spullen bij zijn auto en hij ziet maar wat ie er mee doet.
_O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')