What the fuck man, ze houdt je aan het lijntje , en je hebt het volgens mij niet eens doorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 08:28 schreef Fellows het volgende:
Zo moeilijk om los te laten als je iemand nog zo graag wilt.... Ze wil nu geen relatie zegt ze maar ze kan ook niet in de toekomst kijken. Ze camt en smst nog wel met die gast maar ze zegt dat ze zich niet aangetrokken voelt. En dat een meeting nooit zou gebeuren. Ze vind het belachelijk dat ik het kut vind dat ze met een andere gast cam ze zegt dat ze zichzelf toch wel mag laten zien(face) en dat dat gewoon kan en smse ook gewoon kan gewoon als vrienden ze kennen elkaar 3 weken en heb t gevoel dat ze mij nu al vergeten is.
Vreselijk slaap slecht eet slecht, ben misselijk, constant zo vreselijk zeurende gevoel in me buik.
Is het dan zo raar dat ik het lastig vind dat ze met een andere gast camt? Ze wil er nog 3 weken over na denken en noemt dat te toekomst om te kijken of ze nog een relatie wil. Ze wil zich nog niet binden maar houd wel ontzettend veel van me![]()
Wil haar egt terug ondanks alles... Gelukkig is me beltegoed op kan ik der tenminste niet smse
.
Ga gewoon proberen niks van me te laten horen =/ tis zo moeilijk...
Gast, weet je hoeveel miljarden vrouwen er op de wereld zijn? En weet je hoeveel miljoenen er lekkerder leuker grappiger liever en sexy-er zijn dan je ex of whatever? Begin normaal te doen hoor.quote:Op zondag 22 augustus 2010 08:45 schreef Fellows het volgende:
Je hebt gelijk =/. Het is gewoon even moeilijk maar ik probeer me er nu gewoon door heen te zetten heb weer genoeg afleiding dus. Ik ga zeker niet 3 weken wachten.
Geen contact houden want dan stel je je kwetsbaar en zwak op. Daar zit je ex nu totaal niet op te wachten. Hoe zou jij het vinden als je constant gestalkt zou worden door je ex als jij van haar af zou willen? Kansloos toch?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:52 schreef Freek1001 het volgende:
Hallo allen,
Graag wil ook ik even mijn verhaal kwijt en advies.
In het kort, onderstaande is gebeurd:
Mijn vriendin heeft het ca. 4 dagen geleden uitgemaakt. Dit omdat ze het gevoel had dat er iets tussen ons in was komen te staan. Dit gevoel heb ik haar gegeven door dingen te zeggen over haar vrienden en haar verleden. Dit is natuurlijk het domste wat ik ooit gedaan heb, maar kan het niet meer terug draaien.
Nu heb ik zoals velen een gebroken hart en elke minuut duurt een uur en kan nergens anders meer aan denken. Nu heeft ze die donderdag gezegd, dat ze een maand lang rust wil en na wil denken, en dat ze daarna kijkt of ze misschien nog iets voelt, maar ze wilde sowieso vrienden blijven.
Nu heb ik haar vrienden gebeld en die zeggen dat ik haar met rust moet laten voor 1 maand totdat ze weet wat ze zelf wil. Nu heb ik uit wanhoop een mail gestuurd met al mijn gevoelens erin.
Wat moet ik verder doen, nog meer contact zoeken, of inderdaad die maand afwachten en maar hopen dat ze er nog op terug komt? Het voelt zo verkeerd om geen contact te zoeken, ik wil alleen maar bellen en sms-sen, mailen, langsgaan, maar ik doe het niet want ik heb het beloofd...
Is het wel verstandig om contact te houden met die vriendinnen van haar?
Bedankt voor de ondersteuning alvast.
Zelf niet gehad dat een relatie weer goed kwam, maar dat was altijd door de omstandigheden. Met mijn laatste ex zou het kunnen dat het ooit nog goed komt, weet het niet. Wel een vriendin die na een half jaar weer terug kwam bij haar ex en dat gaat nu al weer 2 jaar super goed, het kan dus zeker.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:13 schreef Freek1001 het volgende:
Heeft überhaupt iemand het wel eens meegemaakt dat het nog goed kwam na een break?
Verder slaap ik ernstig beroerd en ben ik in 4 dagen 4 kilo kwijt... Heb je hier ook een oplossing voor?
Bedankt maar weer...
Het klopt inderdaad dat het tegen je gevoel in gaat om geen contact op te nemen, dit is normaal. Je bent gewend om alles met haar te delen, en ineens stopt dat allemaal en sta je er alleen voor. Het is allemaal goed bedoeld hoor maar het werkt juist averechts. Ze gaat zich ergeren aan jou omdat je haar niet met rust laat (wat ze blijkbaar erg nodig heeft). Geen contact hebben is echt de beste oplossing. Ik zeg overigens niet dat je niet beschikbaar moet zijn voor haar, als ze jou belt/smst reageer gewoon cool en vrolijk zoals je tegen een normale vriendin zou doen. Dus ga geen wanhopige taal uitslaan mocht de situatie zich voordoen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:41 schreef Freek1001 het volgende:
Bedankt voor je snelle reactie. Maar hetgeen wat jij voorstel druis zo erg tegen mijn gevoel in. Hoe kan ik na 1,5 jaar geluk nu maar ineens haar zomaar negeren en geen contact meer opnemen. Constant zegt iets in mijn hoofd bel haar, sms haar geef haar het gevoel dat je nog om haar geeft. En als ik haar negeer, doe ik exact het tegenovergestelde.
Je kunt haar niet overtuigen, het moet uit haar zelf komen.quote:Klein detail nog, op het moment dat ze het heeft uitgemaakt heeft ze meteen al haar spullen meegenomen. Dit verergerd mijn angst des te meer dat het voor haar al definitief is. Maar ik hoop dat ik haar op een bepaalde manier nog kan overtuigen om verder te gaan...
Laat jezelf niet aan het lijntje houden, daarmee heb je grote kans dat je de komende maand hoop blijft houden, en vervolgens als ze toch niet wil je weer terug bij af bent, als je je onafhankelijk opstelt ben je overigens ook nog is een stuk aantrekkelijker omdat je laat zien dat je het ook zonder haar redt.quote:Maar omdat ze heeft gezegd dat ze 1 maand de tijd wil, en dat we daarna misschien opnieuw konden beginnen met daten wil ik de moed niet laten zakken.
Ik weet dat het moeilijk is, maar het beste is toch je totaal niet meer te bemoeien met haar leven.quote:En wat die vriendinnen betreft, dat is nog de enige manier dat ik weet hoe het met haar gaat. Als ik dit ook los laat weet ik niets meer...
Ja.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:13 schreef Freek1001 het volgende:
Heeft überhaupt iemand het wel eens meegemaakt dat het nog goed kwam na een break?
Wat bij mensen met een enigszins gezond verstand dus bijna nooit zal gebeurenquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:43 schreef goofy_goober het volgende:
Terug naar je ex gaan is alleen verstandig als jullie beiden de redenen dat het zo is geescaleerd kunnen laten varen.
Zo, je hebt eindelijk het licht gezien?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:26 schreef Fellows het volgende:
Nu 2 daagjes gewoon geen contact gehad, niks opgezocht en gewoon alles over mij heen laten komen. Hoe vaker zij heeft gezegt dat ze het niet meer wil. Hoe minder hard het aankwam. Ik voel mezelf heel rustig terug krabbelen. Slecht slapen, slecht eten. Dat nog wel steeds.
Geen contact is misschien ook wel het beste. Misschien dat het ooit in de toekomst nog goed komt aangezien het 3 jaar helemaal PERFECT is gegaan en dit maandje verrot. Maar nu even geen contact is de beste optie. Ze heeft de kans nodig om me te missen en die ga ik haar geven.
Ik zou altijd van haar blijven houden, maar realiseer me nu toch egt dat het nu gewoon niet meer lukt! We nemen een stapje terug.
Bij mij helpt lezen egt heel goed! Ik kan zo uren in een boek verdwijnen terwijl ik echt nooit boeken lees.
De tijd vliegt voor bij. En je zit helemaal in het boek! hoop het zo vol te houden
quote:Geef geen kritiek meer: kritiek geven is geen bijdrage. Weiger jezelf te bekritiseren en accepteer jezelf volledig zoals je nu bent. Iedereen verandert, maar als je jezelf afkeurt, verander je in een negatieve richting en als je jezelf goedkeurt, verander je in een positieve richting.
Jaag jezelf geen angst aan: terroriseer jezelf niet langer met je gedachten. Het is vreselijk om op deze manier door het leven te gaan. Ontdek welk beeld je een goed gevoel geeft (ik zie graag gele rozen voor me). Zodra je een angstige gedachte op voelt komen, kun je deze gedachte vervangen door een gedachte die je een goed gevoel geeft.
Ga op een lieve en geduldige manier met jezelf om: wees aardig tegen jezelf. Wees lief voor jezelf. Behandel jezelf met geduld nu je oefent in een nieuwe manier van denken. Behandel jezelf zoals je iemand zou behandelen op wie je dol bent.
Wees vriendelijk tegen je gedachten. Als je jezelf haat, haat je eigenlijk je gedachten. Haat jezelf niet, omdat je bepaalde gedachten denkt, maar verander deze gedachten liefdevol.
Geef jezelf complimenten. Jezelf bekritiseren breekt je innerlijke kracht. Als je jezelf complimenten geeft, wordt je innerlijke kracht groter. Geef jezelf zo vaak mogelijk complimenten. Zeg tegen jezelf dat je het heel goed aanpakt, ook als je iets onbelangrijks doet.
Steun jezelf. Ontdek hoe je jezelf kunt steunen. Vraag je vrienden om hulp. Sta ze toe om je te helpen. Het is een teken van kracht wanneer je om hulp vraagt op momenten dat je die hulp goed kunt gebruiken.
Ga liefdevol om met je negativiteit. Besef dat je negativiteit veroorzaakt wordt door een behoefte. Je ontdekt nu nieuwe, positieve manieren om aan deze behoefte te voldoen. Laat daarom nu je achterhaalde, negatieve gedachtepatronen liefdevol los.
Zorg goed voor je lichaam. Verdiep je kennis over voeding. Van welke brandstof dien je je lichaam te voorzien zodat het optimaal kan presteren en zoveel mogelijk energie heeft? Kom meer te weten over lichaamsoefeningen. Welke oefeningen doe je het liefst? Bemin en prijs de tempel waarin je leeft.
Werk met de spiegel. Kijk jezelf vaak in de ogen. Laat merken dat je steeds meer van jezelf gaat houden. Vergeef jezelf terwijl je naar je spiegelbeeld kijkt. Praat tegen je ouders terwijl je in de spiegel kijk en vergeef ze. Zeg minstens eenmaal per dag tegen jezelf: Ik hou van jou. Ik hou heel veel van jou!
DOE HET NU. Stel van jezelf houden niet uit tot je beter bent, tot je bent afgevallen, tot je een nieuwe baan hebt, of tot je een nieuwe relatie bent aangegaan.
Doe het nu. Hou zoveel mogelijk van jezelf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |