Ik vind het knap als je dit werkelijk weet te doen zoals je het schrijft. Ik zou dat niet kunnen!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:48 schreef goofy_goober het volgende:
Ik denk dat ik hier maar eens wat minder ga posten. Hoewel de topics me veel hebben geholpen met het verwerkingsproces (verhalen en reacties van anderen doen je realiseren dat je niet de enige bent die zoiets voelt en meemaakt) heb ik nu het idee dat ik niet te lang in m'n eigen misere moet blijven hangen en er dingen moeten veranderen in mijn leven om het weer een beetje leuk te maken. Mijn ex heeft een ander en hoewel ik het nog steeds kut vind moet ik het toch leren accepteren. Dat is dan wel het positieve van een relatiebreuk: je leert jezelf erg goed kennen en je weet gelijk wat je niet meer moet doen wanneer je weer verliefd wordt.
Tja das moeilijk. Ik heb bijna het zelfde mee gemaakt. Ik ben inm wel over haar (3 jaar relatie) heen. Ik ben ook over hem heen (22 jaar vriendschap) maar ik weet niet of ik ooit over de combinatie van die 2 heen kom. Ik vertrouw nl niemand meer. Ook al hebben ze nog het beste met me voor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:29 schreef Kamelenzuiger het volgende:
[..]
Ik vind het knap als je dit werkelijk weet te doen zoals je het schrijft. Ik zou dat niet kunnen!
Ik zal mezelf trouwens maar eerst even voorstellen (wel als kloon als dat goed is? Hij kan nl mee lezen op mn normale account.)
Ik ben een 27 jarige gozer en mijn relatie is laatst verbroken doordat mijn vriendin is vreemd gegaan met m'n beste maatje. Eerst moest ze m totaal niet en heb ik er op gepushed omdat ze nou eenmaal mn meissie was en hij mijn beste maatje maar ja dat ze elkaar ineens zo leuk gingen vinden was nou ook weer niet de bedoeling! Ik kan dat op de 1 of andere manier maar niet loslaten................ Iemand tips?
De standaard : Ga verder met je leven ed en zo iemand is je niet waard antwoorden ken ik inm wel.
neequote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:16 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Hij gaat naar Portland en dan naar beneden. En dan na 90 dagen gaat ie 14 dagen naar Curaçao.
Komt het je nog steeds bekend voor?
Nou , nee , denk eerlijk dat je er te veel mee bezig ben, zoek even afleiding en nieuwe contacten en probeer zoals je gisteren zelf zei even uit het topic weg te blijven.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:58 schreef goofy_goober het volgende:
Is het normaal dat je na verloop van tijd gaat denken aan hoe je elkaar hebt ontmoet, je eerste telefoongesprek, de eerste echte date... eigenlijk alle goeie momenten voordat het gezeik begon?
Ik denk niet dat je meteen 'niks meer bent' voor haar, ze wilt alleen wat anders. En als ze echt zo angstig is om alleen te zijn, is de kans toch redelijk aanwezig dat ze een ander heeft. Ik zou me geld daar op inzetten in ieder geval. Klinkt allemaal kut, maar wel een goede reden om door te gaan met je leven. Als je jezelf voorhoudt om geen contact te houden, wees dan ook een man en doe het niet. Kijk hoe moeilijk je het voor jezelf maaktquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:14 schreef Fellows het volgende:
Pff, begin te dromen over mijn vriendin met die gast =/. Word wakker met een misselijk gevoel. Toch weer terug gevallen en toenadering gezocht. Vervelend ene moment ben ik heel strak van nee dit wil ik ook niet meer. Maar dit kan in 1 klap veranderen en dan voel ik me helemaal verrot en zoek ik toenadering. Ik wil haar toch wel terug... Ze zegt dat ze gewoon is vrij wil zijn aangezien ze vanaf haar 16e aan een gast vast zat en daarna ging ze zeg maar vreemd met mij. Vanaf haar 18e met mij ik zelf ben 1 jaar jonger dan haar. Ze zegt dat ze vrij wil zijn? Maar daarvoor had ze egt ontzettende angst om alleen te zijn.
Kut als je denkt dat je samen iets speciaals hebt en daarna blijkt het gewoon niks voor de ander te zijn.![]()
Nu weer vol op afleiding vandaag. Geen pc en laat me telefoon lekker thuis kan ik ook niet in de verleiding komen.
Ten eerste vind ik het erg goed dat je weer lekker de deur uitgaat, en geniet van het leven! Zo verwerk je alles wel makkelijker en sneller. Ik ben er ook van overtuigd dat je enorm veel lol kunt vinden in het vrijgezellen levenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:13 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ja, t is inderdaad meer dat ik "iets" mis dan dat ik haar mis.
ik ben afgelope weken al lekker wezen stappen, sporten, gezellig doen. heb me er niet speciaal toe gezet om nieuwe contacteb te leggen, vind ik zelf ook weer zo despred, terwijl ik dat absoluut niet ben en zo niet wil over komen;)
en ben al afgelope weken mijn hyves wat meer aan het opfleuren en bijwerken
verder heb ik mijn twijfels bij een "rebound", strax kom ik in de benarde situatie van een rebound terecht, waardoor ik mijzelf nog meer pijn ga doen... wat absoluut niet mijn bedoeling is.. k kom uit een relatie van 2 jaar waarvoor ik ook 2 weken vrijgezel ben geweest en daarvoor ook een relatie van 2 jaar heb gehad.. k heb dus zeg maar nog zo'n 4 jaar relatie achter de rug.
Ik hoor van veel mensen dat ik misschien maar eerst even gewoon moet wennen aan het vrijgezel zijn. misschien kan ik er toch wel heel erg veel lol in vinden..
Valeriaan helpt prima, ik nam het altijd als ik examens had , waar ik altijd superzenuwachtig over was.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:20 schreef goofy_goober het volgende:
Ik heb de laatste tijd (sinds ik weet dat mijn ex in feite al bezig was met een andere gozer achter mijn rug om en de laatste ruzie tussen ons expres heeft veroorzaakt, omdat ze wist dat ik al op mijn tandvlees liep. De hoer.) vrij veel moeite om rustig in slaap te komen. Vooral de gedachte dat zij gewoon verder gaat op die roze wolk terwijl ik keihard naar beneden ben gepleurd doet me geen goed. Volgens een MSN-vriendin schijnt Valeriaan goed te helpen tegen stress en slapeloosheid. Zijn er hier mensen die dat kunnen beamen, want dan rij ik na het werk gelijk langs de drogist.
Mooi, dan ga ik straks gelijk eens zo'n middeltje halen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Valeriaan helpt prima, ik nam het altijd als ik examens had , waar ik altijd superzenuwachtig over was.
Tja ik denk niet dat we veel tips voor je kunnen hebben, het is nu heel erg kut maar met de tijd zal dat minder worden en hoewel je het waarschijnlijk nu niet kan accepteren kun je dat misschien over een paar jaar wel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:29 schreef Kamelenzuiger het volgende:
[..]
Ik vind het knap als je dit werkelijk weet te doen zoals je het schrijft. Ik zou dat niet kunnen!
Ik zal mezelf trouwens maar eerst even voorstellen (wel als kloon als dat goed is? Hij kan nl mee lezen op mn normale account.)
Ik ben een 27 jarige gozer en mijn relatie is laatst verbroken doordat mijn vriendin is vreemd gegaan met m'n beste maatje. Eerst moest ze m totaal niet en heb ik er op gepushed omdat ze nou eenmaal mn meissie was en hij mijn beste maatje maar ja dat ze elkaar ineens zo leuk gingen vinden was nou ook weer niet de bedoeling! Ik kan dat op de 1 of andere manier maar niet loslaten................ Iemand tips?
De standaard : Ga verder met je leven ed en zo iemand is je niet waard antwoorden ken ik inm wel.
Dat je dat laatste doorhebt is al een hele prestatie hoor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:10 schreef Maharbal het volgende:
Ik voel me eigenlijk best goed na 2 maanden. Weinig ups en downs meer en denk er nog vrij weinig aan. Af en toe denk ik natuurlijk nog wel aan haar, maar die gedachte vervliegt best snel omdat ik gewoon geen zin heb om er aan te denken.
Neem nog steeds geen contact op en ik houd dat ook nog zo, zodat ik niet een terugval krijg of iets dergelijks.
Ik denk dat het ook meespeelt dat ik ondertussen gewoon een hoop meiden heb versierd en een aantal one-night stands heb gehad. Kennelijk werkt dat voor mij, alhoewel ik de "vastigheid" en de "intieme" momenten af en toe wel mis, maar dat heeft niet per definitie met mijn ex als persoon te maken.
Hoe bedoel je? Welk laatste?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:16 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Dat je dat laatste doorhebt is al een hele prestatie hoor.
zucht.. hoopquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:15 schreef Godshand het volgende:
Hebben jullie dat ook? Dat gevoel alsof je een arm of been hebt verloren? Dat heb ik heel erg. We hebben het 1,5 jaar gehad maar ik denk nog steeds dagelijks aan haar. Natuurlijk vooral de leuke dingen, maar ook tijdens ruzie's konden we altijd heel goed met elkaar praten...
Iedereen vond ons een goed stel, maar verder gaan op de manier zoals het was, zie ik niet zitten. En zij heeft ook niet gebeld van: hey ik mis je, heb nagedacht blabla...
niet tijdens ruziequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:42 schreef MeanDutchy het volgende:
[..]
zucht.. hoop. Laat het toch varen jongen, je zegt zelf dat je het niet ziet zitten. Waarom zou je in godsnaam dan nog een telefoontje van haar willen krijgen? Als een relatie is verbroken komt het niet meer goed. Natuurlijk heb je uitzonderingen, maar de kans is ontzettend klein in ieder geval.
Maar goed, dat van die arm/been is voor mij compleet nieuw :p, ik heb me raar gevoeld sinds het uit is, maar nooit alsof ik een arm ben verloren.
Kon je goed praten met haar tijdens ruzies?
Ik had juist het probleem dat ik totaal niet met me ex kon praten tijdens ruzies (alleen maar schelden en schreeuwen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |