abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85442164
misschien toch maar standvastig niet meer kijken naar het leven van je ex :Y. Misschien erg lastig, maar als je de neiging hebt dat te gaan doen gewoon weglopen van de computer. Je vreet jezelf helemaal op zo joh. Hoe zit het overigens met jouw dames contacten?
  woensdag 18 augustus 2010 @ 17:07:15 #227
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85442533
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:58 schreef MeanDutchy het volgende:
misschien toch maar standvastig niet meer kijken naar het leven van je ex :Y. Misschien erg lastig, maar als je de neiging hebt dat te gaan doen gewoon weglopen van de computer. Je vreet jezelf helemaal op zo joh. Hoe zit het overigens met jouw dames contacten?
Heb ze wel, maar merk aan mezelf dat ik nog weinig puf kan opbrengen om er echt moeite in te steken. Geen zin om een beetje geforceerd de charmeur uit te gaan hangen.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_85443796
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 17:07 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Heb ze wel, maar merk aan mezelf dat ik nog weinig puf kan opbrengen om er echt moeite in te steken. Geen zin om een beetje geforceerd de charmeur uit te gaan hangen.
Begrijp wat je bedoeld, ik ging ook met tegenzin maar daten, uiteindelijk kreeg ik er wel een enorm goed gevoel van, en steeg me zelfvertrouwen ook weer naar een hoger niveau. Ook al kunnen andere vrouwen voor je gevoel niet tippen aan je ex, werkt het voor mij fantastisch. Geldt trouwens voor de meesten denk ik.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 18:01:58 #229
285545 Rupsebeest
Wordt ooit een mooie vlinder
pi_85444394
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:47 schreef goofy_goober het volgende:
Dat is eigenlijk het enige wat me nog een beetje steekt en pissig maakt. Dat het uit is: prima. Dat ze me nooit meer wil spreken en me op alle fronten negeert: prima. Maar dat die kerel nu de vruchten plukt van mijn moeite die ik in haar heb gestoken en de bijkomende ellende die ik daardoor op mijn bord kreeg... Niet prima. Dat is alsof jij ergens hard aan hebt gewerkt en een ander met de eer gaat strijken. Mja, vervelend gevoel is dat. Zal ook wel slijten. Hoop zo snel mogelijk.
Ik weet precies wat je bedoelt. Mijn ex was so virgin op alle gebieden, ik was zijn eerste vriendin (hij was 21 toen we met elkaar kregen) Dus ik heb hem alles 'geleerd' eigenlijk en nu doet hij alsof hij zo ontzettend veel begrijpt van de liefde terwijl hij mij echt onwijs genaaid heeft de afgelopen maanden. :{w
pi_85444644
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:47 schreef goofy_goober het volgende:
Dat is eigenlijk het enige wat me nog een beetje steekt en pissig maakt. Dat het uit is: prima. Dat ze me nooit meer wil spreken en me op alle fronten negeert: prima. Maar dat die kerel nu de vruchten plukt van mijn moeite die ik in haar heb gestoken en de bijkomende ellende die ik daardoor op mijn bord kreeg... Niet prima. Dat is alsof jij ergens hard aan hebt gewerkt en een ander met de eer gaat strijken. Mja, vervelend gevoel is dat. Zal ook wel slijten. Hoop zo snel mogelijk.
Dat is ook het probleem met labiele of niet-zo-lekker-in-hun-vel-zittende vrouwen: zodra jij er ze bovenop helpt, zien ze in dat ze niet afhankelijk zijn van jou (je niet per se nodig hebben) en gaan doodleuk verder zonder je. Dat is lullig, maar ja.
pi_85444692
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:35 schreef Rupsebeest het volgende:

[..]

That kinda sucks.
Als je hem niet meer leuk vond was je onverschillig gebleven over wat hij doet of denkt.
pi_85454439
Nou ik kan me hier ook maar weer melden. Mijn vriend heeft het gisteren uitgemaakt
Hij vertrekt binnenkort voor 3,5 maand naar Amerika. Hij is bang dat we ruzie gaan krijgen als hij daar zit en ik hier

Terwijl ik dit jaar met een studie begin. Hopelijk twee bijbaantjes heb. Ik ga ook nog sporten en ik wil mijn kamer nog verbouwen. Op de één of andere manier kan ik hem niet overtuigen en dat is zo frustrerend.
Ik voel me nu echt machteloos :{
pi_85454875
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:39 schreef WeirdlyWired het volgende:
Nou ik kan me hier ook maar weer melden. Mijn vriend heeft het gisteren uitgemaakt
Hij vertrekt binnenkort voor 3,5 maand naar Amerika. Hij is bang dat we ruzie gaan krijgen als hij daar zit en ik hier

Terwijl ik dit jaar met een studie begin. Hopelijk twee bijbaantjes heb. Ik ga ook nog sporten en ik wil mijn kamer nog verbouwen. Op de één of andere manier kan ik hem niet overtuigen en dat is zo frustrerend.
Klinkt een beetje als een smoes om het toch al uit te maken. Zo iemand moet je dan niet willen overtuigen imo.

Het uitmaken omdat je bang bent ruzie te gaan krijgen?
pi_85455176
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:52 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Klinkt een beetje als een smoes om het toch al uit te maken. Zo iemand moet je dan niet willen overtuigen imo.

Het uitmaken omdat je bang bent ruzie te gaan krijgen?
We hadden een paar dagen geleden een beetje onenigheid. Ik wilde nog graag bij hem zijn aangezien ik niet meer veel vrije tijd heb en hij zich meer gaat focussen op zijn reis. Maar hij wilde opeens een avondje alleen zijn en dat was bij mij in het verkeerde keelgat geschoten.

En dan maandag nog een gezellige avond gehad en de dag daarna was het uit :{
pi_85461148
Die gaat lekker neuken daar in de VS. :Y
pi_85468697
Hallo allemaal egt enorm bedankt voor die steunende berichtjes ze helpen egt.
Ik weet niet of het iemand interesseert maar ik kom toch even me verhaal doen over deze 2 dagen.
Toen ze aankwam en ik haar van het station afhaalde ging het allemaal heel stil en ja je weet t wel. We gingen een filmpje kijken ja *akwerdness* ze pakte de heletijd me hand vast. Ze zei al tegen mij dat ze geen gevoelens meer had en niks meer wilde ze wou ook al niet komen maar heb haar gesmeekt toch te komen.

Uiteindelijk in bed zijn we pas egt gaan praten ze zei wel 100x dat ze het niet meer wilde en opgeven moment heb ik oke gezegt. Dan moet het maar. Uiteindelijk hebben we gewoon gezoend en geknuffelt je weet het wel. In de nacht troost gezocht bij elkaar. Verder voelde en zag ik aan haar dat ze gewoon een foute keuze had gemaakt en dat ik haar daar ook op wees. Ik ben geen pingpong balletje en dat heb ik haar heel duidelijk gemaakt daarna zijn we toch samen maar gaan slapen. Volgende dag ging alles gewoon beter dan daarvoor in een relatie. Maar elke x heb ik haar gewoon stevig aangepakt dat ik het niet trok dat ze me zo bedroog. Uiteindelijk opeens SMST die gast haar waar ze over loog dat zij niks terug had gestuurt.Dus wel had gedaan... Hadden we egt enorm ruzie om. Maar ik wou haar deze 2 dagen geven zodat ze de rest van de weken voelt hoe ik mij heb gevoelt.

Anyway, toen ik wist dat ze dit gewoon egt super vond en gewoon spijt kreeg en denk wel nu een beetje derachter kwam dat die gast het niet waard is. Daar is ze telaat voor en dat heb ik haar ook gezegt ze zegt dat ze gewoon geen relatie meer wil. Ze wou maar niet toegeven wat ze nou egt voelde uiteindelijk gaf ze dan toch toe. Pas gisteravond/nacht hebben we gewoon gevoelt dat het niet over is. Anyway, ja toch voel ik voor haar maar ik heb al haar spulle en kaartjes en briefjes gepakt envoloppe door midden gescheurt, niet de briefjes wat zij dacht. Begon ze toch wel even een paar traantjes weg te pinken. Ze heeft heel wat gejankt en ik ben heel erg bot geweest.

Uiteindelijk toen ze vanochtend onder de douche stond heb ik ja hoorde het niet te doen=/ maar heb zijn nummer in mijn nummer gedaan en mijn nummer deleted. Ik vind zelf wel dat ik er uiteindelijk recht om heb om het te weten? Tenslotte zijn we bijna 4 jaar samen geweest. Dus nu heb ik het contact verbroken alles van me pc afgepleurt waar ze bij was en dat voelde egt heerlijk. Ik hoop dat ik snel van deze maagpijn en misselijkheid af ben. En dan kom ik er hopelijk weer helemaal boven op.

-SAMENVATTING-

Heb haar de gevoelens laten voelen hoe het eerst was aangezien we in een dipje zaten.
Zij heeft volgens mij ontiegelijk spijt maar wil het niet toegeven en denkt dat ze het wel kan. Mischien ook wel wie weet. Duidelijk gemaakt dat ik geen pingpong balletje ben. En die gast zijn nummer in mijn nummer changed en deleted ^O^ ^O^ ^O^ ^O^
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
  donderdag 19 augustus 2010 @ 12:34:22 #237
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_85468961
Begrijp ik het dat onder zijn naam in haar telefoon nu jou nummer staat? Dat is wel evil!
Wel goed dat je haar duidelijk hebt gemaakt dat je geen pingpongbal bent!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 12:36:56 #238
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85469065
Beetje flauw om zijn nummer te deleten. Dat nummer heeft ze toch zo weer terug.
pi_85469351
Ja het is flauw en sneu ik weet het =/. Maar ik denk niet dat ze het door heeft zij ontkent dat het door hem komt. Want ze zijn just friends???? Ik wil gewoon weten komt dit omdat ZIJ het niet meer wil of omdat ze een ander heeft.Het is egt een tjappie alleen als je hem al ziet. Ik hoop dat ze er een goede vriend aan over heeft gehouden en daar bedoel ik mijzelf niet mee.
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_85470503
quote:

Als je een flinke tijd naar Amerika gaat is zo'n beslissing ook lastig. Daarom weet ik niet of ik naar Amerika wil ;(. Ik wil hartstikke graag, maar een of andere manier is dat loslaten lastig. :P
Mijn piek is kwijt
  donderdag 19 augustus 2010 @ 13:22:25 #241
285545 Rupsebeest
Wordt ooit een mooie vlinder
pi_85470665
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:18 schreef drumminggod het volgende:

[..]

Als je een flinke tijd naar Amerika gaat is zo'n beslissing ook lastig. Daarom weet ik niet of ik naar Amerika wil ;(. Ik wil hartstikke graag, maar een of andere manier is dat loslaten lastig. :P
Ik vind het anders bullshit. Vrienden van me, die dude ging ook naar Amerika voor 10 maanden en zij is daar gewoon 4 keer geweest om met hem daar ook te touren en zo. Hoeft helemaal niet je relatie te verbreken. :/
  donderdag 19 augustus 2010 @ 13:24:39 #242
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85470756
Inderdaad, die kerel wil gewoon Amerikaanse cheerleadersletjes batsen.

En wat is 3,5 maand nou? Dat is om voordat je het weet.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 15:29:13 #243
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_85475858
quote:

Dat klinkt (niet leuk om te horen) inderdaad alsof hij gewoon zijn ding wil kunnen doen daar en niet vast wil zitten aan jou..
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 15:52:18 #244
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_85476887
Na alles wat ze me geflikt heeft ga ik toch waarschijnlijk nog terug naar mn ex ook :')
Het kan treurig aflopen in de liefde.
pi_85479087
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:22 schreef Rupsebeest het volgende:

[..]

Ik vind het anders bullshit. Vrienden van me, die dude ging ook naar Amerika voor 10 maanden en zij is daar gewoon 4 keer geweest om met hem daar ook te touren en zo. Hoeft helemaal niet je relatie te verbreken. :/
Dat wil ik ook niet. :P. Maar toch krijg ik daar dubbele gevoelens van :{
Mijn piek is kwijt
pi_85483880
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:52 schreef MYV het volgende:
Na alles wat ze me geflikt heeft ga ik toch waarschijnlijk nog terug naar mn ex ook :')
Het kan treurig aflopen in de liefde.
Je moet volhouden :'(. Ze willen je alleen zien lijden zo heb ik het gevoel bij mijn vriedin ene moment ben ik er zeker over dat ik het niet meer wil. Andere moment zit ik te janken dat ik der terug wil. Volhouden totdat zij je terug neemt. ^O^
pi_85484262
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 18:57 schreef Fellows het volgende:

[..]

Je moet volhouden :'(. Ze willen je alleen zien lijden zo heb ik het gevoel bij mijn vriedin ene moment ben ik er zeker over dat ik het niet meer wil. Andere moment zit ik te janken dat ik der terug wil. Volhouden totdat zij je terug neemt. ^O^
Slechte instelling imo. Zo creeer je (valse) hoop voor jezelf, pijnig je jezelf langer en duurt je verwerkingsproces langer. Als je er nou eerst eens vanuit gaat dat het niet meer goed komt, dan gaat het vanaf dat punt alleen maar beter.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 19:13:41 #248
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_85484580
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:09 schreef MeanDutchy het volgende:

[..]

Ja, je zit nu meer op een punt dat je 'de liefde' meer mist dan je ex denk ik. Lijkt me ook tijd voor jou om wat vrouwelijk gezelschap te regelen, heb je niet iemand die een beetje interesse heeft in je?

Zo nee, ga dingen doen waarbij je makkelijk in contact kan komen met vrouwen. Ga bijvoorbeeld wat vaker stappen en probeer wat contacten te leggen (mits je al weer genoeg zelfvertrouwen hebt)
Of probeer je oude contacten weer te verbeteren d.m.v. hyves of msn (werkt voor mij het beste).

Zo ja, ga een keer wat afspreken met die dame (ga naar de bios, ga een potje poolen of wat dan ook). Ook al merk je dat andere vrouwen niet zullen tippen aan je ex in het begin, het geeft je wel een goed gevoel . (Ik heb het nu ook 3.5 week uit met me ex en ben na 2 weken toch tegen mijn zin in wat gaan drinken met een oude vriendin van me, die me altijd wel leuk heeft gevonden. In het begin voelt het een beetje ongemakkelijk, maar als het gesprek een beetje los komt denk je niet eens meer aan je ex. Nu komt ze zaterdagavond bij mij thuis een filmpje kijken :) ).

Btw, niet dat ik me gelijk in een relatie ga of wil storten hoor (rebounds helpen je wel om over je ex heen te komen, maar geven een hoop narigheid en zijn gedoemd te mislukken). Maar ik mis ook een arm om me heen. Ik heb haar ook eerlijk verteld dat ik voorlopig ook geen relatie wil, maar dat ik gewoon haar gezelschap enorm kan waarderen en haar ook leuk en gezellig vind.
Dit begreep ze goed en was het ook met me eens. Dus tja, probeer het is uit, ik denk dat het voor jou ook wel goed zal werken. :Y
ja, t is inderdaad meer dat ik "iets" mis dan dat ik haar mis.

ik ben afgelope weken al lekker wezen stappen, sporten, gezellig doen. heb me er niet speciaal toe gezet om nieuwe contacteb te leggen, vind ik zelf ook weer zo despred, terwijl ik dat absoluut niet ben en zo niet wil over komen;)
en ben al afgelope weken mijn hyves wat meer aan het opfleuren en bijwerken ;)

verder heb ik mijn twijfels bij een "rebound", strax kom ik in de benarde situatie van een rebound terecht, waardoor ik mijzelf nog meer pijn ga doen... wat absoluut niet mijn bedoeling is.. k kom uit een relatie van 2 jaar waarvoor ik ook 2 weken vrijgezel ben geweest en daarvoor ook een relatie van 2 jaar heb gehad.. k heb dus zeg maar nog zo'n 4 jaar relatie achter de rug.
Ik hoor van veel mensen dat ik misschien maar eerst even gewoon moet wennen aan het vrijgezel zijn. misschien kan ik er toch wel heel erg veel lol in vinden..

[ Bericht 30% gewijzigd door makkie88 op 19-08-2010 20:13:12 ]
pi_85486433
quote:

Waar gaat ie heen? komt me bekend voor namelijk:P

Ik mis m'n ex nog steeds zo nu en dan. Af en toe word ik ineens weer op de feiten gedrukt en besef ik dat er een wonder moet gebeuren wil het ooit goed komen. Dat komt het gewoon niet. Blijkbaar leef ik toch nog voort met een beetje hoop. Ik dacht dat ik er ver overheen was, maar het is dus alleen hoop voor de toekomst waar ik me aan vast klamp.
Waarom heb ik het gevoel dat we zo goed klikken en hij niet?
pi_85486816
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 20:05 schreef caroline1234 het volgende:

[..]

Waar gaat ie heen? komt me bekend voor namelijk:P

Ik mis m'n ex nog steeds zo nu en dan. Af en toe word ik ineens weer op de feiten gedrukt en besef ik dat er een wonder moet gebeuren wil het ooit goed komen. Dat komt het gewoon niet. Blijkbaar leef ik toch nog voort met een beetje hoop. Ik dacht dat ik er ver overheen was, maar het is dus alleen hoop voor de toekomst waar ik me aan vast klamp.
Waarom heb ik het gevoel dat we zo goed klikken en hij niet?
Hij gaat naar Portland en dan naar beneden. En dan na 90 dagen gaat ie 14 dagen naar Curaçao.
Komt het je nog steeds bekend voor? :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')