abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 23 juli 2010 @ 18:37:42 #1
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_84407671
Hier verder arme kinderen
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 18:31 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Maak dat de kat wijs.

Vorige deel: De kunst van het loslaten van je ex #117

[ Bericht 27% gewijzigd door Coco op 23-07-2010 18:44:27 ]
What can change the nature of a man?
  zaterdag 24 juli 2010 @ 02:29:31 #2
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84426171
Ik ben er geloof ik wel een beetje overheen. Ze interesseert me steeds minder en zelfs als ik aan haar denk dat ze in de armen van een andere kerel ligt doet me echt geen zier. Ik vermaak me prima zonder haar. :)
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_84432733
Ik zit hier nog weleens om te reageren maar denk ook niet echt meer dat het nodig is voor mij.

Het contact met hem is er nog wel af en toe , maar merk ook dat ik een eigen leven heb ondertussen en voor ons is het toen toch een gewoon goede break ook geweest zonder drama , denk ook wel dat dat scheelt .
Ik heb nog wel dat ik een zwak voor hem heb, maar ik ben er neutraler in dan ik eerst was.
We zijn beiden in de tijd zonder elkaar ook wat opgegroeid merk ik en dat maakt het normaler.

Wie weet wat de toekomst brengt maar we kunnen elkaar tenminste gewoon recht aankijken zonder zenuwen of hij ergens is of niet.
We ontwijken elkaar niet en dat is ook wel lekker.
Het komt ook omdat we beiden ook niet erna geprobeerd hebben , vrienden te blijven erna want uit is uit en je moet ook je leven opbouwen zonder hem.

Ik kijk hier nog wel af en toe weleens voor tips, maar echt nodig heb ik het voor mij gevoel niet meer .
Het moeilijkste heb ik gehad.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 13:49:57 #4
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84434322
P'sies! :Y

Maar ik zie mezelf niet echt vrienden worden met haar nu. Daarvoor is er teveel gebeurd en zijn we op een nogal akelige manier uit elkaar gegaan. Maar ik zit er ook niet op te wachten ofzo. Die gedachte interesseert me niet meer. Er zijn zat leukere vrouwen op de wereld en nu ik zo terugkijk op de relatie hadden we aardig wat verschillen en projecteerde mijn ex haar ellende teveel op mij, waardoor ik me weer kut ging voelen. Daar heb ik dus totaal geen zin in, dus ze blijft maar lekker een eind uit de buurt van me. :)
pi_84434566
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 13:49 schreef goofy_goober het volgende:
P'sies! :Y

Maar ik zie mezelf niet echt vrienden worden met haar nu. Daarvoor is er teveel gebeurd en zijn we op een nogal akelige manier uit elkaar gegaan. Maar ik zit er ook niet op te wachten ofzo. Die gedachte interesseert me niet meer. Er zijn zat leukere vrouwen op de wereld en nu ik zo terugkijk op de relatie hadden we aardig wat verschillen en projecteerde mijn ex haar ellende teveel op mij, waardoor ik me weer kut ging voelen. Daar heb ik dus totaal geen zin in, dus ze blijft maar lekker een eind uit de buurt van me. :)

Het ligt ook hoe je beiden geweest bent. Een break up kan soms gewoon behoorlijk messy zijn en later juist daardoor zoiets van wat heb ik godsnaam in degene gezien.
Ik denk dat loslaten uiteindelijk betekend dat je niet blijft focussen op hoe het had kunnen zijn en verder gaan.
pi_84437712
*meld
ik ben inmiddels 4 maanden verder, maar voel me nog steeds een emotioneel wrak. Best K*T als je gewoon verder wilt.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 16:04:16 #7
308451 FreelanceMessias
Christus tijdens kantooruren
pi_84437974
Ik besef het me pas sinds gisteren dat ik er gewoon niet meer aan denk, ondanks alles wat er gebeurt is de laatste paar maanden. Ik gaf haar de ruimte om me dwars te zitten, nu niet meer. Nu is zij degene die het er moeilijk mee heeft. gek besef. na zo'n tijd, dat ik er gewoon niks meer bij voel.
Voormalig ChocolateGiddyUp
  zaterdag 24 juli 2010 @ 17:13:25 #8
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84440442
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 15:54 schreef bluebit het volgende:
*meld
ik ben inmiddels 4 maanden verder, maar voel me nog steeds een emotioneel wrak. Best K*T als je gewoon verder wilt.

Wil je wel verder, vraag ik me dan af.
pi_84440992
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:13 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

goeie....maar heeft ook nog een andere redenen die ik wel in de hand heb maar die even wat tijd kosten. (appartement verkopen en verhuizen naar de stad waar mijn sociale leven zich bevindt)
pi_84441504
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:13 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat niet echt zomaar kan zeggen , de een doet er wat langer over dan de ander , en als je bijvoorbeeld getrouwd ben geweest of samengewoond heb of kinderen heb dan duurt het ook even wat langer.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 17:44:38 #11
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84441597
Daar heb je gelijk in, maar zelfs dan kun je twee kanten op: blijven hangen in vragen en zelfmedelijden, of het verleden achter je laten en verder gaan.

Maar ik weet er natuurlijk niet het mijne van. Spreekt bluebit zijn ex nog wel? Hoe was de break-up? Heeft ze al een ander? etc
  zaterdag 24 juli 2010 @ 17:47:02 #12
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84441692
Mooie quote en erg van toepassing op dit topic:

"Laat je slechte herinneringen van het verleden niet je leven verpesten in het heden."
pi_84441817
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:44 schreef goofy_goober het volgende:
Daar heb je gelijk in, maar zelfs dan kun je twee kanten op: blijven hangen in vragen en zelfmedelijden, of het verleden achter je laten en verder gaan.

Maar ik weet er natuurlijk niet het mijne van. Spreekt bluebit zijn ex nog wel? Hoe was de break-up? Heeft ze al een ander? etc

Met scheiding en samenwonen moet je achteraf toch nog een boel dingen regelen , hoor dan is echt 4 maanden erna nog mee zitten niet zo raar hoor.

Heeft niets met blijven hangen te maken dan lijkt me
  zaterdag 24 juli 2010 @ 17:53:23 #14
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84441925
Ach, bluebit is ondertussen wel op zoek naar een andere metgezellin zag ik net in een ander topic, dus dat gaat wel goedkomen. ;)
pi_84442426
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:53 schreef goofy_goober het volgende:
Ach, bluebit is ondertussen wel op zoek naar een andere metgezellin zag ik net in een ander topic, dus dat gaat wel goedkomen. ;)

jup :)

maar goed om te antwoorden: 7.5 jaar samengewoond totdat ze geen zin meer in had. kwam hard aan na vorig jaar besluit genomen te hebben om in het geheim maar te gaan sparen voor een mooie reis, haar hand vragen en dergelijke, zou in januari gaan gebeuren.
Naja, ik ben een rationeel persoon, ik heb mezelf de tijd gegeven om hier om te rouwen, we spreken niet meer met elkaar, hoeft voor mij inmiddels ook niet meer nadat ze niet meer reageerde sinds de dag dat ze uit mijn appartement verhuisde. Ik weet niet of ze een ander heeft, iedereen om me heen denkt van wel. Ik hoef het niet te weten, ik wil het ook niet weten.
Maar ik weet ook uit ervaring dat als je iemand tegenkomt die echt leuk is, dat je wereld er in 1 keer heel anders uit kan komen te zien. Ik ben wel klaar voor die persoon :)
  zondag 25 juli 2010 @ 01:18:33 #16
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_84457120
Toch nog maar even volgen :P
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_84472898
Ik lees weer even mee, na met zijn 2en dikke anderhalf jaar samen te zijn geweest...

Gezamenlijk einde aan de relatie gemaakt, ik merk achteraf dat ik toch wel de laatste maanden mentaal steeds meer distantieerde van haar. Zij probeerde toen wel meer toenadering te zoeken maar raakte me niet.

Toch mis je de leuke dingen :{
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 26 juli 2010 @ 00:28:13 #18
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84490166
Misschien zat je teveel op Paiq?
pi_84514277
quote:
Op maandag 26 juli 2010 00:28 schreef goofy_goober het volgende:
Misschien zat je teveel op Paiq?
haha die ondertitel heb ik niet veranderd nee..

ik zat niet op paiq, ook nauwelijks tijd voor fok gehad..

maar niettemin blijft Paiq een aanrader voor singles...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_84566530
Net terug van 2 weken vakantie, en ondertussen is het 1.5 maand uit. Ik denk nog vrij weinig aan haar (behalve af en toe als ik 's een drankje op heb en gewoon een knuffel wil, je kent het wel...de intieme momenten).

Tijdens de vakantie een aantal meiden versierd, maar het deed me eigenlijk helemaal niks. Ik denk dat ik gewoon maar een beetje aan het vluchten was in het willekeurig versieren van meiden. Maar goed, op dat moment voelt het wel leuk natuurlijk.

Ondertussen denk ik zo weinig mogelijk aan haar (behalve op de momenten zoals hierboven beschreven). Het werkt redelijk.
pi_84572284
het los laten van je ex?

ben om precies te zijn 19 dagen geleden gedumpt door mijn (ex)vriendin,
en wat ze zei: ''het gevoel is er niet meer, het ligt niet aan jou maar mij, jij verdient een veel beter meisje, ik doe geen moeite meer om contact met je te zoeken want het gevoel is gewoon weg''

nu dat dus al tijdje geleden is. wil ik haar eigenlijk terug en toen ze laatst der spullen kwam ophalen (wat ze overigs nog steeds niet gedaan heeft)hebben we het best gezellig gehad wel een beetje raar natuurlijk 2 weken na dat het uit is gegaan. Maar toch wat gedronken ze bleef uiteindelijk ook nog eten en wat gelegen op de bank en geknuffeld. Later op de avond heeft ze me echt letterlijk verteld dat ze me niet meer wil. het probleem is dat sinds ze dat zei. ik haar alleen maar meer terug wil.

ik slaap kut, ga 12 a 2 uur naar bed verder lig ik tot 4 uur wakker en soms dagen gewoon niet kunnen slapen omdat ik alleen aan haar kan denken. verder maak ik me zelf alleen nog maar gekker om hele stomme scenario’s te bedenken wat ze zou kunnen doen met een ander omdat het toevallig best zou kunnen omdat in me hoofd best logisch zou kunne zijn. maar achter af helemaal niet waar blijken te zijn.

kreeg ik een smsje met de vraag van zou je het erg vinden als ik bij jou kom werken. (waar ik haar ontmoet heb) ik zei nee joh kom gezellig werken! (ik dacht als we dan samen klaar zijn met werken dan zien we elkaar wat vaker en misschien dat het ''gevoel'' weer terug komt. maar dat was voordat ze bij me langs was gekomen om der spullen op te halen en dus ook vertelde dat het echt niet meer zou kunnen.

vandaag kwam ze solliciteren, ik werkten voor geen meter meer kon me niet concentreren omdat ik wist dat zij is het zelfde gebouw zat. en ben er achter gekomen dat ik het best eng vind om haar tegemoet te kunnen lopen.

het enige wat ik eigenlijk wil is haar terug!!
en wilde dit even typen
--- ҉ ---
  donderdag 29 juli 2010 @ 20:58:47 #22
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_84641665
Hij heeft vandaag zijn spullen opgehaald. Ik zag er heel erg tegenop en was bang dat het een emotioneel drama zou worden maar gelukkig kon ik er heel nuchter tegenaan kijken. Rare was dat ik het gevoel kreeg dat hij het er juist heel moeilijk mee had en ik kreeg zelfs het gevoel dat hij aan het twijfelen is geslagen...
Nu afgesproken dat we 2,5 week geen contact hebben. Daarna bellen om iets af te spreken voor Lowlands, het idee is toch wel dat we samen gaan, anders loop ik 3 dagen enkel om me heen te kijken of ik hem zie ben ik bang. Dan kan het maar beter soms moeilijk zijn dat hij er bij is, maar dan kan ik denk ik wel meer genieten van Lowlands.
Nu weer zorgen dat mijn huis ook als MIJN thuis gaat voelen ipv ons thuis...
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 01:48:26 #23
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84652899
Hm, ik las vandaag op een ander forum waar ik wel eens kom dat mijn ex al iemand anders aan de haak heeft geslagen. Een maand nadat we geen contact meer hebben met elkaar. Ik hoop dat ze gelukkig wordt met die gozer, maar ergens kan ik me niet aan het idee ontrekken dat ze 'm wellicht al kende toen wij nog iets hadden... Ergens steekt het nog, hoewel ik weet dat ik de juiste beslissing heb genomen door het toen uit te maken. Maar nu kan ik echt verder en haar loslaten.

Het verbaast me hoe snel sommige mensen verder kunnen gaan. Dat ze schijnbaar onze geschiedenis zo kan wissen. Hmm. Vreemde gewaarwording. En ergens wil ik nog steeds gewoon eens gezellig babbelen met haar, terwijl ik weet dat ze me waarschijnlijk allang uit haar MSN heeft gemieterd. Vind het nog steeds jammer dat we zo kut uit elkaar zijn gegaan. Ach ja, life goes on en gotta learn to live with it...
  vrijdag 30 juli 2010 @ 10:51:51 #24
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_84658450
Jeetje, dat geloof ik dat dat even pijn doet! Ik ken haar natuurlijk niet maar het lijkt me sterk dat ze over je heen is en daarom een nieuwe relatie heeft. Lijkt me een typisch gevalletje rebound.
Je hebt er wel niks aan en het maakt het niet makkelijker, ze heeft tenslotte een ander, maar ik zou er niet vanuit gaat dat ze jou compleet is vergeten.
Na vorige relaties ging ik ook altijd zo snel mogelijk op zoek naar vervanging, als dat niet in de vorm van een relatie kon dan maar met sex om de leegte te vullen. Ik was dan echt nog niet over m'n ex heen hoor! Nu heb ik er heel bewust voor gekozen alles zelf op te gaan lossen en alle pijn te laten komen. Zolang m'n ex niet uit mijn hoofd en hart is komt er geen andere!
Sterkte goofy_goober!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_84659731
Het is nu 6 maanden geleden dat het uit is. We hebben het contact compleet verbroken en dat heeft me erg goed gedaan. Weer alles op een rijtje gezet, je eigen dingen doen. En juist op zo,n moment ontmoet je een geweldige Italiaanse vrouw. Ik kende haar al eerder, maar na elkaar 4 jaar niet gezien te hebben kwamen we elkaar weer toevallig tegen. Aangezien we veel dezelfde interesses hadden was het al gelijk raak.
Pas nu kan ik de relatie met mijn ex goed in perspectief plaatsen en heb ik er volledig vrede mee dat het voorbij is. Mijn ex gaat door een moeilijke periode en zoekt vaker toenadering, maar ik kan er met een normale afstandelijke manier mee omgaan. Dus ik zeg vaarwel en sterkte voor de mensen in dit topic. :)
Zondag chillen in Sardinie *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')