quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:49 schreef goofy_goober het volgende:
P'sies!
Maar ik zie mezelf niet echt vrienden worden met haar nu. Daarvoor is er teveel gebeurd en zijn we op een nogal akelige manier uit elkaar gegaan. Maar ik zit er ook niet op te wachten ofzo. Die gedachte interesseert me niet meer. Er zijn zat leukere vrouwen op de wereld en nu ik zo terugkijk op de relatie hadden we aardig wat verschillen en projecteerde mijn ex haar ellende teveel op mij, waardoor ik me weer kut ging voelen. Daar heb ik dus totaal geen zin in, dus ze blijft maar lekker een eind uit de buurt van me.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:54 schreef bluebit het volgende:
*meld
ik ben inmiddels 4 maanden verder, maar voel me nog steeds een emotioneel wrak. Best K*T als je gewoon verder wilt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:13 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Wil je wel verder, vraag ik me dan af.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:13 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Wil je wel verder, vraag ik me dan af.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:44 schreef goofy_goober het volgende:
Daar heb je gelijk in, maar zelfs dan kun je twee kanten op: blijven hangen in vragen en zelfmedelijden, of het verleden achter je laten en verder gaan.
Maar ik weet er natuurlijk niet het mijne van. Spreekt bluebit zijn ex nog wel? Hoe was de break-up? Heeft ze al een ander? etc
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:53 schreef goofy_goober het volgende:
Ach, bluebit is ondertussen wel op zoek naar een andere metgezellin zag ik net in een ander topic, dus dat gaat wel goedkomen.
haha die ondertitel heb ik niet veranderd nee..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |