quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:49 schreef goofy_goober het volgende:
P'sies!
Maar ik zie mezelf niet echt vrienden worden met haar nu. Daarvoor is er teveel gebeurd en zijn we op een nogal akelige manier uit elkaar gegaan. Maar ik zit er ook niet op te wachten ofzo. Die gedachte interesseert me niet meer. Er zijn zat leukere vrouwen op de wereld en nu ik zo terugkijk op de relatie hadden we aardig wat verschillen en projecteerde mijn ex haar ellende teveel op mij, waardoor ik me weer kut ging voelen. Daar heb ik dus totaal geen zin in, dus ze blijft maar lekker een eind uit de buurt van me.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:54 schreef bluebit het volgende:
*meld
ik ben inmiddels 4 maanden verder, maar voel me nog steeds een emotioneel wrak. Best K*T als je gewoon verder wilt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:13 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Wil je wel verder, vraag ik me dan af.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:13 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Wil je wel verder, vraag ik me dan af.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:44 schreef goofy_goober het volgende:
Daar heb je gelijk in, maar zelfs dan kun je twee kanten op: blijven hangen in vragen en zelfmedelijden, of het verleden achter je laten en verder gaan.
Maar ik weet er natuurlijk niet het mijne van. Spreekt bluebit zijn ex nog wel? Hoe was de break-up? Heeft ze al een ander? etc
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:53 schreef goofy_goober het volgende:
Ach, bluebit is ondertussen wel op zoek naar een andere metgezellin zag ik net in een ander topic, dus dat gaat wel goedkomen.
haha die ondertitel heb ik niet veranderd nee..quote:
Dus jullie hebben toch weer contact, begrijp ik hieruit?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:36 schreef Jed1Gam het volgende:
Het is nu 6 maanden geleden dat het uit is. We hebben het contact compleet verbroken
Mijn ex gaat door een moeilijke periode en zoekt vaker toenadering, maar ik kan er met een normale afstandelijke manier mee omgaan.
Hier moet ik dus even op terugkomen. Nu ze daadwerkelijk een ander heeft deed het me, zoals je aan mijn post van vannacht kunt lezen, toch nog wel iets.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:29 schreef goofy_goober het volgende:
Ik ben er geloof ik wel een beetje overheen. Ze interesseert me steeds minder en zelfs als ik aan haar denk dat ze in de armen van een andere kerel ligt doet me echt geen zier. Ik vermaak me prima zonder haar.
Probeer, als je haar echt niet kunt ontlopen, niet over de relatie te praten. Vooral in het begin krijg je daar alleen maar ellende van. Op een gegeven moment krijgt ze toch wel een ander in de meeste gevallen (of ze wilt jouw terug). Accepteer dat ze een ander krijgt, pas dan kun je verder met je eigen leven.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:34 schreef Uiteraard het volgende:
Die waardeloze uitspraken van ex-en.. Eigenlijk zou je er geen waarde aan moeten hechten "ik heb het nu retedruk en bla bla bla ik wil de eerste tijd geen man "
Kutte is dat je dat vaak wel doet (ik spreek voor mezelf)
Dat vind ik wel een beetje een eenzijdige, kinderachtige en arrogante houding. Dat zoiets voor jou werkt, wil niet zeggen dat het voor iedereen zo is. Sommigen hebben er juist baat bij om geconfronteerd te worden met zichzelf door weer alleen te zijn en zich niet gelijk in een nieuwe (rebound)relatie te storten. Getver, daar heb ik nog helemaal geen zin in ook. Zoiets geeft mij pas echt het gevoel alsof het niks heeft betekend. En de rollen omdraaien? Mijn ex en ik zijn dan wel met ruzie uit elkaar gegaan, maar ik ga me zeker niet tot zo'n kinderachtig niveau verlagen om in een relatie te stappen om haar zo te laten voelen wat ik heb gevoeld. Ik stap liever pas weer in een relatie wanneer ik er 100% voor kan gaan en niet meer met mijn ex in de kop rondloop.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:40 schreef IceCreamm het volgende:
Daarom wil ik ook tegen iedereen hier zeggen: hoe eerder je een ander hebt, hoe sneller je het helemaal los kan laten. Daarnaast draait het ook de rollen om, mocht je ex nog geen ander hebben. Zij heeft jou verloren en jij bent nu gelukkig met een ander (in haar ogen), waardoor zij steeds meer de pijn zal ervaren die iedereen in dit topic nu ervaart.
Hoe eerder je je een ander hebt, vergeet je je ex sneller, dat is zo.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:40 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Probeer, als je haar echt niet kunt ontlopen, niet over de relatie te praten. Vooral in het begin krijg je daar alleen maar ellende van. Op een gegeven moment krijgt ze toch wel een ander in de meeste gevallen (of ze wilt jouw terug). Accepteer dat ze een ander krijgt, pas dan kun je verder met je eigen leven.
Ik heb haar nog steeds niet gesproken en dat gaat voorlopig ook niet gebeuren. Ik kijk nog wel eens sporadisch op haar Hyves en af en toe vang ik wat op over hoe het met haar gaat. Sinds ik een nieuwe vaste flirt heb (in de toekomst misschien nog wel meer) kan ik alles aan de kant zetten. Wanneer ik dan weer eens aan me ex denk en me klote voel kan ik me gevoel moeiteloos omzetten.
Daarom wil ik ook tegen iedereen hier zeggen: hoe eerder je een ander hebt, hoe sneller je het helemaal los kan laten. Daarnaast draait het ook de rollen om, mocht je ex nog geen ander hebben. Zij heeft jou verloren en jij bent nu gelukkig met een ander (in haar ogen), waardoor zij steeds meer de pijn zal ervaren die iedereen in dit topic nu ervaart.
Ik snap wat je bedoelt, maar ik denk dat de meeste mensen vallen over het feit dat het niet helemaal eerlijk is tegenover je nieuwe relatie. Jij gebruikt haar dan als een rebound, als iets om je ex te vergeten...en niet per definitie omdat je die persoon helemaal geweldig vindt (wat natuurlijk wel óók kan meespelen).quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:35 schreef IceCreamm het volgende:
Misschien verwoord ik het een beetje verkeerd maar ik kan me ook niet helemaal in jullie gevoelens verplaatsen. Het komt op mij over alsof veel mensen in dat vervelende gevoel blijven hangen. Een ander meisje is voor mij dan het perfecte middel om de hele situatie tot een positief einde te brengen, maar het kan natuurlijk ook een passie of een hobby zijn. Zolang je maar een doel hebt, of iets om op terug te vallen, dat je niets steeds aan je ex blijft denken.
Braaf, zit, af, in je mand.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:56 schreef joppie_saus het volgende:
Prima dat het uit is, heb er vrede mee dat het geen vriendje/vriendinnetje meer is. We houden alleen nu wel contact end aar zit het probleem. Er is contact als zij dat wil op de momenten dat het haar uit komt. En ze doet weer precies zo dan als toen wij nog iets hadden. Als we allebei terug zijn van vakantie wil ze afspreken. Ik weet niet wat zij wil, maar ik hoop dat ze dan duidelijk is...
Dit verhaal klinkt heel herkenbaar. Voor mij is het nu bijna 4 weken geleden dat er een einde aan is gekomen... Precies om dezelfde redenen. 1001 dingen die eigenlijk geen echte reden zijn... Dat ze dan gewoon zeggen: Ik ben je zat en wil van je af!... We hadden nog een vakantie geboekt, welke ik maar heb geannuleerd. Nu is het alleen nog wachten tot er iets wordt afgesproken over de spullen die we nog van elkaar hebben...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:40 schreef Wells.p het volgende:
het los laten van je ex?
ben om precies te zijn 19 dagen geleden gedumpt door mijn (ex)vriendin,
en wat ze zei: ''het gevoel is er niet meer, het ligt niet aan jou maar mij, jij verdient een veel beter meisje, ik doe geen moeite meer om contact met je te zoeken want het gevoel is gewoon weg''
het enige wat ik eigenlijk wil is haar terug!!
Hoe oud ben je? Ik heb het idee dat zulke dingen minder voorkomen vanaf 23+ tot 25+ of zo. Als je je eenmaal hebt voorgekomen om een partner te zoeken voor je kinderen dan ga je anders tegen relaties aankijken. Mijn ex had het ook uitgemaakt omdat we "uit elkaar gegroeid zijn". Er was geen chemie/liefde meer. Ik heb het idee dat als je eenmaal besluit om een man te zoeken voor een gezin, dat dit minder belangrijk wordt. Maarja, zo kijk ik er tegen aan...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:35 schreef DartZ het volgende:
[..]
Dit verhaal klinkt heel herkenbaar. Voor mij is het nu bijna 4 weken geleden dat er een einde aan is gekomen... Precies om dezelfde redenen. 1001 dingen die eigenlijk geen echte reden zijn... Dat ze dan gewoon zeggen: Ik ben je zat en wil van je af!... We hadden nog een vakantie geboekt, welke ik maar heb geannuleerd. Nu is het alleen nog wachten tot er iets wordt afgesproken over de spullen die we nog van elkaar hebben...
Smsjes etc. verwijderen, kun je er ook niet naar kijken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:38 schreef joppie_saus het volgende:
Tsja goed, aan de ene kant kan ik der wel iets aandoen en aan de andere kant wil ik haar gewoon weer bij me. Zat gisteravond even wat smsjes van der door te lezen, kreeg zo nu en dan een brok in mijn keel. Zo ver als jij bent ben ik dus nog niet
Precies direct verwijderen die smsjes en mails, want je gaat ze toch stiekem lezen!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Smsjes etc. verwijderen, kun je er ook niet naar kijken.
Nou ja, was gister eigenlijk voor het eerst in de 5 week dat het nu over is.. Ik heb ook trouwens meer het gevoel dat ik haar even wil zien dan dat ik haar mis. Maar de gedachte aan haar met een andere jongen maakt me nog steeds misselijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:56 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Precies direct verwijderen die smsjes en mails, want je gaat ze toch stiekem lezen!
Mij ook hoor. Elke keer dat zo'n gedachte de kop op steekt, vraag ik mezelf "waarom denk ik er aan en wat bereik ik ermee door er aan te gaan denken? Ik wil, hoef en ga er niet aan denken" om 't vervolgens weg te stoppen. Je hebt er niks aan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:56 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Maar de gedachte aan haar met een andere jongen maakt me nog steeds misselijk.
Dat is allemaal heel leuk natuurlijk dat jij denkt dat zij de ware is, maar de vraag die je eigenlijk moet stellen is waarom het nu uit is. Ze maakt het niet zomaar uit tenslotte.quote:
Laat die gast toch eens los. Die reality check van een maand of wat geleden heeft kennelijk niks geholpen dus. Vriendjes blijven gaat gewoon niet zolang er nog gevoelens zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:31 schreef Tegan het volgende:
Mijn ex en ik gaan na het weekend 'praten' hoe het nu verder moet. Vorige weekend is er het een en ander mis gegaan, en nu net wil echt alles fout lopen deze week. Ik ga denk ik zeggen dat ik hem de komende tijd niet hoef te zien of horen. Maakt mij het uit.
Daar ben ik toch mee bezigquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:31 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Dat is allemaal heel leuk natuurlijk dat jij denkt dat zij de ware is, maar de vraag die je eigenlijk moet stellen is waarom het nu uit is. Ze maakt het niet zomaar uit tenslotte.
[..]
Laat die gast toch eens los. Die reality check van een maand of wat geleden heeft kennelijk niks geholpen dus. Vriendjes blijven gaat gewoon niet zolang er nog gevoelens zijn.
Maar was hast passiert dan?
Je laat ook niks los over wat er in de tussentijd is gebeurd dat je hier niet bent geweest.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daar ben ik toch mee bezig. Ik vond deze stap best wel groot voor mezelf en dus het melden waard hier. Blijkbaar is het bij jou alsnog reden om te gaan zeuren
.
Dat er zoveel dingen om haar heen speelden (thuis, werk etc) waar ze aan moest werken zodat ze minder tijd voor mij zou over houden en daardoor was ze bang dat haar gevoel voor mij minder zou worden, want ze kon het niet maken tegenover zichzelf om mij op het tweede plan te zetten. Saillant detail is echter dat ik haar met die problemen waar ze mee zit de hele tijd geholpen heeft en het heeft haar naar eigen zeggen ook enorm veel geholpen. Op mij komt het over als dat ze het nu zelf wil doen en mij er niet meer bij nodig heeftquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:31 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Dat is allemaal heel leuk natuurlijk dat jij denkt dat zij de ware is, maar de vraag die je eigenlijk moet stellen is waarom het nu uit is. Ze maakt het niet zomaar uit tenslotte.
Om eerlijk te zijn komt het op mij een beetje over als smoesje.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:48 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat er zoveel dingen om haar heen speelden (thuis, werk etc) waar ze aan moest werken zodat ze minder tijd voor mij zou over houden en daardoor was ze bang dat haar gevoel voor mij minder zou worden, want ze kon het niet maken tegenover zichzelf om mij op het tweede plan te zetten. Saillant detail is echter dat ik haar met die problemen waar ze mee zit de hele tijd geholpen heeft en het heeft haar naar eigen zeggen ook enorm veel geholpen. Op mij komt het over als dat ze het nu zelf wil doen en mij er niet meer bij nodig heeft
Ik bedoel dat ik even een week heb waar alles in mis gaat en dus niet met hem ofzo. Maar dat ik nu dus zoiets heb van, als alles toch mis gaat dan kan ik net zo goed helemaal opnieuw beginnen zonder hem.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:41 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Je laat ook niks los over wat er in de tussentijd is gebeurd dat je hier niet bent geweest.
Die indruk kreeg ik ook, maar ik ben daarna nog aantal keer bij haar geweest en ik weet zeker dat er geen andere jongen in het spel is. De manier waarop ze zich tegen mij gedraagt past niet bij dat scenario. Aan alles is te zien dat ze het ontzettend moeilijk met haar eigen beslissing heeft en alles. En er speelde nog wel meer maar dat kan ik hier niet allemaal plaatsen. Ik was o.a. te lief voor haar op bepaalde punten (zoals tegengas geven) en als dat ik dat wel deed nam ze dat niet bepaald serieus.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn komt het op mij een beetje over als smoesje.
Nee nee, ik bedoel niet per sé een andere jongen. Misschien was/is voor haar de koek gewoon op, en worstelt ze met die gedachte.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:56 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik ook, maar ik ben daarna nog aantal keer bij haar geweest en ik weet zeker dat er geen andere jongen in het spel is. De manier waarop ze zich tegen mij gedraagt past niet bij dat scenario. Aan alles is te zien dat ze het ontzettend moeilijk met haar eigen beslissing heeft en alles. En er speelde nog wel meer maar dat kan ik hier niet allemaal plaatsen. Ik was o.a. te lief voor haar op bepaalde punten (zoals tegengas geven) en als dat ik dat wel deed nam ze dat niet bepaald serieus.
Hier geef je eigenlijk aan waar het fout ging. Ik weet zeker dat je niet te lief voor haar was op het begin, anders had je relatie geen 11 maanden maar eerder in de richting van 11 dagen geduurd. Vrouwen zijn geneigd om steeds meer de controle te nemen op den duur en als ze je eenmaal echt 'hebben', dan dumpen ze je om een vage reden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:56 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik ook, maar ik ben daarna nog aantal keer bij haar geweest en ik weet zeker dat er geen andere jongen in het spel is. De manier waarop ze zich tegen mij gedraagt past niet bij dat scenario. Aan alles is te zien dat ze het ontzettend moeilijk met haar eigen beslissing heeft en alles. En er speelde nog wel meer maar dat kan ik hier niet allemaal plaatsen. Ik was o.a. te lief voor haar op bepaalde punten (zoals tegengas geven) en als dat ik dat wel deed nam ze dat niet bepaald serieus.
Op zich is dat ook niet zo heel erg, maar meisjes vinden het altijd leuk als je een mening hebt. Als jij bijvoorbeeld leuke schoenen wilt kopen die zij niet leuk vind, dan moet je je niet automatisch door laten overhalen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:36 schreef joppie_saus het volgende:
We waren trouwens wel echt gelijkwaardig aan elkaar, maar ik vind heel veel dingen prima, zoals wat te eten, wat te doen en dat soort dingen. Zij had daarin denk ik graag wat meer mijn mening gehoord, mja als je je daar druk om gaat maken?![]()
Klinkt wel goed op zich. Vragen als 'wat zou je doen als ik een ander had' kun je wel beter vermijden, tenzij zij ineens over het onderwerp begint.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:49 schreef joppie_saus het volgende:
Of ik haar terug wil weet ik niet. Het gekke is dat ik twee maand geleden nog gesprek met een vriend had waarin ik aangaf dat ik twijfelde of ik wel door moest gaan met haar. Die twijfel verdween toen we in de weken erop een echt ontzettend leuke tijd hadden.
We sms'en nu ook met regelmaat. Toen het net uit was stuurde ze bijna niks en als ze wat stuurde dan was het heel kort en kil. Nu smst ze (bij vlagen) weer precies zo als toen we nog iets hadden en anders stukken minder koud en kil.
Ik ga morgen op vakantie, volgende week hebben we een afspraak staan. Dan gewoon gezellig doen en het in principe nergens over hebben / nergens over beginnen en dan kijken hoe het loopt.
Ik weet trouwens niet zeker of zij verder is qua verwerking dan ikzelf, weet wel dat ze tegen vriendinnen zegt dat ze me mist. Op de vraag wat ze zou doen als ik een ander had wilde ze geeneens antwoord geven, daar wilde ze niet aan denken
Uiteindelijk is dat het resultaat maar het moet toch echt van jezelf komen. Je moet echt zelf de eerste move maken, wil je een ex weer terug, ze heeft het immers niet voor niets uitgemaakt destijds.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:52 schreef goofy_goober het volgende:
Als ze echt weer wat met je wil beginnen dan houd ze de boot af bij anderen.
Ligt maar net aan de reden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:29 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Uiteindelijk is dat het resultaat maar het moet toch echt van jezelf komen. Je moet echt zelf de eerste move maken, wil je een ex weer terug, ze heeft het immers niet voor niets uitgemaakt destijds.
jij lijkt me doodvermoeiend ja..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:22 schreef Paikea het volgende:
Ik hier ook maar weer voor wat morele steun![]()
Op vakantie een hele leuke jongen leren kennen, een week met elkaar opgetrokken en de passie spatte er vanaf. Tijdens die vakantie was ik al eerlijk geweest over het feit hoe een serieuze relatie voor mij beangstigend overkwam. Hij reageerde erg begripvol en we spraken af om het wat rustiger aan te doen, om de vakantie leuk te houden en daarna verder te kijken.
Juist dit maakte dat ik weer naar hem toe trok.
1 dag nadat we thuis waren gekomen, kwam hij langs voor een date. Ik had ondertussen zoveel onderbuikgevoelens en er lag zoveel druk bij mij (voor mijn gevoel), omdat hij toe is aan een stabiele relatie met huisje/boompje/beestje, waardoor ik weer het uitgesproken dat een serieuze relatie mij op dit moment teveel beangstigd. Ik heb erg veel gevoel voor hem, maar word benauwd van het idee alleen al. Nadat ik dit had uitgesproken hebben we nog even gepraat en geknuffeld en ging hij weg.
En daar begon de ellende voor mij![]()
Ik wist geen raad met mezelf, erg onrustig, wilde hem weer zien. Ik heb dat gevoel de hele nacht gehad, waarop ik hem de volgende dag gemaild heb waarin ik hem (ondanks ik hoop dat we elkaar nog gaan zien, maar dat dat meer bij hem ligt) heb bedankt voor de vakantie en het gevoel wat hij mij heeft gegeven.
Hij stuurde een hele lieve mail terug en stelde daarin voor om tot zaterdag geen contact te hebben met elkaar, zodat hij dingen een plaatsje kan geven.
En, je raad het al, daardoor wil ik hem dus weer meer!
Ik snap dat het overkomt als 1 of ander puberverhaal (en zo voelt het ook wel), maar ik ben niet snel hoteldebotel van iemand. En wij hadden gelijk zo'n klik, niet normaal!
Ik heb het er gisteren met een goede vriend over gehad, die vond het wel begrijpelijk dat ik zo reageerde, vanuit niets opeens met iemand die hoge verwachtingen heeft. Elkaar even leren kennen zat er niet bij zeg maar. Die stelde voor om te gaan daten, de verwachtingen liggen dan minder hoog, maar je leert elkaar wel goed kennen. Vond ik op zich een heel goed idee, alleen wil ik het hem niet aandoen dat (en die kans bestaat natuurlijk) ik dan na een paar dates alsnog die onderbuikgevoelens krijg en er alsnog vanaf zie.
Oftewel, al met al, ik heb verdriet om een relatie die er waarschijnlijk gewoon niet in zit.
Men, wat heerlijk om dit even op te schrijven zo
Ik ben ook doodvermoeiendquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
jij lijkt me doodvermoeiend ja..
ik zou inderdaad geen contact met die gast nemen en jezelf beschermen..
of gewoon normaal doen en zien waar het schip strand..
wat is er nou zo eng aan huisje boompje beestje? zover hoeft het helemaal niet te komen, jullie zijn pas net begonnen...
gewoon stel zijn met die gast, alleen geen ja zeggen op zijn verlovings-/huwelijksaanzoek...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:59 schreef Paikea het volgende:
[..]
Ik ben ook doodvermoeiend![]()
Maar ik ben er wel uit voor mezelf waar die kriebels vandaan kwamen. Echt tijd om elkaar te leren kennen was er niet, we waren na 1 keer zoenen meteen een stel en dat benauwde me. Sowieso ben je natuurlijk 24/7 bij elkaar en had ik het gevoel enorm geclaimd te worden.
Er is eigenlijk geen probleem, behalve dat het veeeeeeelste snel ging en hij na 2 dagen al bezig was over de toekomst. Geen normale manier om een relatie te beginnen en ik kreeg meteen een benauwd gevoel. Hij was al na 3 dagen bezig met huisje-boompje-beestje...Erg zwart-wit dus. Ik kreeg het gevoel dat er geen middenweg was, dan ja of nee. Dat werd dus nee, maar tegelijkertijd heb ik me gerealiseerd dat het niet zwart-wit is.
Nu heb ik al 3 dagen verdriet en dat heb je ook niet voor niets.
Dus ik wil eigenlijk gaan daten met hem om elkaar rustig aan beter te leren kennen, om de druk van mijn schouders te halen en om mezelf verliefd op hem te laten worden. Want we vinden elkaar erg leuk, we hebben een klik, we hebben de passie en dat lijkt me het belangrijkst.
Lekkere binnenkomer, kutstreek van je ex en je maatquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:45 schreef goofy_goober het volgende:
Vandaag even een terugval gehad omdat ik via via hoorde dat mijn ex met een goeie vriend van me zou hebben. Even zijn Hyves gecheckt en ja hoor... Wat erger is, is dat het al speelde toen wij nog iets hadden. Ik ben woest dat ze dat voor me heeft verzwegen. Wat een kuthoer. En die vriend is nu ook een ex-vriend. Kutdag.
*proest* Nog tips?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:08 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
Ik heb de ducttape na twee weken maar doorgesneden en heb haar laten gaan, het was wel wat moeilijk voor me om die beslissing te nemen maar ze leek me angstig genoeg om het niet door te vertellen aan de politie.
Zo klote dat je denkt een heel eind te zijn en dat zoiets je weer flink wat stappen terug zet. Ik heb het 4 jaar geleden gehad dat ik door de nieuwe scharrel van mijn ex wel hele sterke vermoedens kreeg dat dat niet nieuw was. Ik heb nooit de bevestiging gehad / gevraagd maar weet zeker dat er al wat speelde toen wij nog iets hadden. Ik weet dus een beetje hoe je je voelt en dat gun je niemand!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 05:15 schreef goofy_goober het volgende:
Heb het gevoel weer terug bij af te zijn na het slechte nieuws van gisteren. Kutzooi. Ze was net een beetje uit mijn gedachten en dan word je door zulk nieuws weer keihard terug in de goot geworpen. Ik wil gewoon lekker slapen maar die del en haar nieuwe tjap spoken voortdurend door mijn hoofd. Gisteren een halve fles pastis opgezopen om maar te kunnen slapen (heeft gewerkt), maar ja, is ook niet echt goed om dat elke dag te doen en ik had vanochtend een behoorlijke kater plus bijkomende kotsneigingen. Vooral omdat ik bijna nooit meer alcohol drink en dus niks meer kan hebben. Dus ik ben al zowat de hele nacht wakker.
Fijn dat sommige mensen denken dat je echt zit te wachten op nieuwtjes over wat je ex allemaal uitspookt of heeft uitgespookt, terwijl jij nog een relatie had met haar. En bedankt he??
Ja klopt, ik wil alleen te hard lopen denk ikquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:27 schreef formerjellybean het volgende:
Joh het is 5 weken en naar ik begreep al een lange tijd een relatie geweest, gun jezelf tijd om het te verwerken.
Zoiets kost gewoon tijd , het is iets up en downs
Ik vind dit echt geniaal hahhaa.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:38 schreef goofy_goober het volgende:
Vrouwen...
Kreeg net een sms van, jawel, mijn ex. Nou, dat was de laatste persoon waar ik iets van verwachtte, gezien het feit dat ik overal ben geblokkeerd, 2 maanden geen enkele respons heb gehad van haar kant en ik heb vernomen dat mevrouw zich ondertussen alweer een maandje of wat door een nieuw neukertje laat doppen.
'Dit klinkt misschien stom, maar ik mis je...'
Wilde het eerst negeren, maar heb toch maar terug ge-sms't:
'Ik jou niet. Doei.'
Heerlijk om er geen enkel gevoel meer bij te hebben. Ga maar bij je vriend uithuilen, doos. Je bent Voltooid Verleden Tijd! Opzouten
Been there, done that... 2,5 maand geleden... (en alcohol is niet de oplossing)quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 05:15 schreef goofy_goober het volgende:
Heb het gevoel weer terug bij af te zijn na het slechte nieuws van gisteren. Kutzooi. Ze was net een beetje uit mijn gedachten en dan word je door zulk nieuws weer keihard terug in de goot geworpen. Ik wil gewoon lekker slapen maar die del en haar nieuwe tjap spoken voortdurend door mijn hoofd. Gisteren een halve fles pastis opgezopen om maar te kunnen slapen (heeft gewerkt), maar ja, is ook niet echt goed om dat elke dag te doen en ik had vanochtend een behoorlijke kater plus bijkomende kotsneigingen. Vooral omdat ik bijna nooit meer alcohol drink en dus niks meer kan hebben. Dus ik ben al zowat de hele nacht wakker.
Fijn dat sommige mensen denken dat je echt zit te wachten op nieuwtjes over wat je ex allemaal uitspookt of heeft uitgespookt, terwijl jij nog een relatie had met haar. En bedankt he??
Jawel, je realiseert het je alleen nog niet.quote:
Boehoe. Als iemand zich klote voelt, is er niets mee met jezelf een paar avonden naar de klote drinken. Ik vraag me af waarom iedereen altijd zo loopt te huilen alsof het een schande is. Nee, het lost niets op, maar op dat moment voelt het goed.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:48 schreef Arnax het volgende:
[..]
Been there, done that... 2,5 maand geleden... (en alcohol is niet de oplossing)
Ik loop ook niet te huilen alsof het een schande is, heb het zelf ook gedaan, maar het is niet de oplossingquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Boehoe. Als iemand zich klote voelt, is er niets mee met jezelf een paar avonden naar de klote drinken. Ik vraag me af waarom iedereen altijd zo loopt te huilen alsof het een schande is. Nee, het lost niets op, maar op dat moment voelt het goed.
Verder kan ik melden dat ik hier vorig jaar ook gepost heb. Ik zat in zak en as, maar na 4 maanden was ik wel klaar met mijn gehannes. Ik vond mezelf terug, was blij met wat ik vond. Ik was blij alleen, en toen leerde ik iemand kennen.
Voor alle posters hier:
Het is belangrijk om jezelf weer te gaan waarderen. Doe dingen waar jij je goed bij voelt.. Alleen jij kan jezelf gelukkig maken
Voor mij was het het beste wat ik op dat moment kon doen, gewoon lekker naar de klote. Heerlijk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:05 schreef Arnax het volgende:
[..]
Ik loop ook niet te huilen alsof het een schande is, heb het zelf ook gedaan, maar het is niet de oplossing
Het is de zure appel waar je door heen moet bijten, maar afhankelijk van hoe je er zelf mee omgaat, kan het heel snel gaan
Klopt! Dit ben ik mij ook heel erg gaan realiseren. Ik ben nu leuke dingen aan het inhalen en heb nog erg leuke dingen in het vooruit staan en ik ben eindelijk vrij om te doen en laten wat ik wil. Geen afkeurende blikken of opmerkingen, geen denigrerende reacties en op de momenten dat ik het wil!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Boehoe. Als iemand zich klote voelt, is er niets mee met jezelf een paar avonden naar de klote drinken. Ik vraag me af waarom iedereen altijd zo loopt te huilen alsof het een schande is. Nee, het lost niets op, maar op dat moment voelt het goed.
Verder kan ik melden dat ik hier vorig jaar ook gepost heb. Ik zat in zak en as, maar na 4 maanden was ik wel klaar met mijn gehannes. Ik vond mezelf terug, was blij met wat ik vond. Ik was blij alleen, en toen leerde ik iemand kennen.
Voor alle posters hier:
Het is belangrijk om jezelf weer te gaan waarderen. Doe dingen waar jij je goed bij voelt.. Alleen jij kan jezelf gelukkig maken
De volgende ochtend niet meerquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Voor mij was het het beste wat ik op dat moment kon doen, gewoon lekker naar de klote. Heerlijk.
Ach. Ik ben zo iemand die geniet van pijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:11 schreef Arnax het volgende:
[..]
De volgende ochtend niet meer(of de dagen erna, afhankelijk van de hoeveelheid alcohol
)
Come to papa!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ach. Ik ben zo iemand die geniet van pijn![]()
Waarom wil je meteen een ander?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:06 schreef Jaja.. het volgende:
't Is inmiddels zo'n 4 maanden uit. Op zich voel ik me goed, ben wel een beetje losgeslagen
wat zich voornamelijk uit in veel drinken en uitgaan. Maar ach, 't is vakantie en dat moet kunnen.
't Enige waar ik mee zit is dat er geen meisje voorbij is gekomen dat me echt de moeite waard lijkt, waar ik echt voor zou willen gaan. Ik heb nog geen klik gevonden met een ander meisje dan m'n ex. Wel met een aantal meisjes gezoend sindsdien, maar altijd zonder gevoel, gewoon meer van even zoenen.
En er waren ook 2 meisjes bij die duidelijk meer wilden, maar ik had daar op dat moment geen zin in. Stel er doet zich weer zoiets voor, een meisje dat duidelijk meer wil, die ik wel aantrekkelijk vind, maar niet speciaal leuk ofzo. Zou ik dan gewoon met haar naar bed moeten gaan, of is dat onverstandig? Ik heb nog nooit een one night stand gehad ofzo, en altijd geroepen dat ik daar nooit aan zou doen, maar de laatste tijd is mijn standpunt wat dat betreft wel veranderd.
Hoeft niet, maar ik zou wel fijn vinden om een meisje echt leuk te vinden.quote:
Ik zou het gewoon doen mocht het moment zich aandienen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:18 schreef Jaja.. het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar ik zou wel fijn vinden om een meisje echt leuk te vinden.
Dat stukje over seks met een meisje dat ik mss niet heel leuk vind is meer dat ik op
zich wel een keer een one-night stand zou willen proberen als we elkaar allebei aantrekkelijk
vinden en gewoon in een geile bui zijn.. alleen vraag ik me af of dat verstandig zou zijn op dit moment.
Hmm nouja wat ik dus zei, ik heb dus wel wat meisjes gezoend enzo. De eerste 2,5 maand ofzo had ik totaal geen behoefte, daarna ging 't heel snel allemaal. Ik zit lekker in m'n gevoel en ben best happy met m'n leven. Ik mis eigenlijk geen vriendin, krijg aandacht van een paar meisjes, heb alle tijd voor m'n vrienden en kan doen waar ik zin in heb. Het enige is dat ik nog geen meisje ben tegengekomen dat even leuk/leuker is dan m'n ex, maar ik denk dat dat ook wel een keer zal komen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen mocht het moment zich aandienen.
Punt is, dat als je nog met liefdesverdriet zit, je vaak niet bepaald een zelfverzekerde "ik ga vanavond eens een chick scoren" houding uitstraalt.
Dit was in ieder geval de eerste paar maanden nadat ik en mijn ex uit elkaar waren het geval voor mij.
Zodoende heb ik in die tijd ook nauwelijks aandacht van meisjes gehad.
Pas toen het beter met me ging, kwam de aandacht en dus ook een paar one-night avontuurtjes
Ik, als kersverse ex-vriendin van een ander, kan je zeggen dat wanneer ik zeg dat ik geen zin heb in een nieuwe relatie ik zowaar (in tegenstelling tot wat vrouwen normaal doen) volledig meen wat ik zegquote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:38 schreef goofy_goober het volgende:
Is het zo dat wanneer je kersverse ex-vriendin zegt tegen je dat ze voorlopig even helemaal geen zin heeft in een nieuwe relatie, ze eigenlijk al een nieuw iemand op het oog heeft?
Dat excuus heb ik gehoord van mijn ex, maar voordat ik met de ogen had geknipperd had ze al een anderquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:05 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik, als kersverse ex-vriendin van een ander, kan je zeggen dat wanneer ik zeg dat ik geen zin heb in een nieuwe relatie ik zowaar (in tegenstelling tot wat vrouwen normaal doen) volledig meen wat ik zeg
Nee serieus, ik moet er echt nog niet aan denken en goed kans dat jou ex er ook echt zo over denkt.
Veel relaties gaan kapot omdat veel vrouwen alvast wat aanrommelen met een ander. Dat is het begin van de 'minder sex, meer gezeik' fase, waarin de man natuurlijk van alles de schuld krijgt en die nieuwe vriend 'gewoon' een vriend is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:55 schreef Arnax het volgende:
[..]
Dat excuus heb ik gehoord van mijn ex, maar voordat ik met de ogen had geknipperd had ze al een ander
Zeker achteraf gezien ben ik erg blij dat ze al zo snel een ander had. Dit heeft het bij mij voor een korte periode wel enorm klote gemaakt, maar ik was ook heel snel genezen van mij liefdesverdrietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:18 schreef Lips het volgende:
Scheelt misschien ook wel wie de relatie heeft verbroken. Ik heb 'm niet zelf verbroken en ik moet echt nog niet denken aan een andere relatie. Sowieso zou het voor mij geen zin hebben, heb het verlies van m'n vorige relatie absoluut nog niet verwerkt.
Vreemdgegaan? Terecht. Onvergeeflijk.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:28 schreef The6thgate het volgende:
Ik ben heeeeel erg bang dat ik me vrij snel hier officieel kan meldendomme, domme fouten gemaakt die me niet vergeven worden vrees ik. Argh wat voel ik me klote
afspreken maakt het in veel gevallen alleen maar moeilijker..quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:34 schreef Xtreem het volgende:
Vorige week relatie van 5 jaar op de klippen gelopen, en beste vrienden zijn op vakantie.... Baggerzooi. Godzijdank is werk een goede afleiding...
Wel de kapitale fout gemaakt om gister met haar af te spreken, en bijna de hele dag samen doorgebracht.. Zo fijn! vertrouwd! lief! mooi! ...! Maar aan het einde van de rit is het een knuffel en uitzwaaien. En dat kwam weer verdomde hard aan; vandaag weer de halve dag zitten janken.
Ik ken er ook zoeen. Helaas. Meiden die hun vriend jaloers proberen te maken door de aandachtshoer uit te hangen kun je beter kwijt dan rijk zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:56 schreef MeanDutchy het volgende:
Mijn ex heeft mij ook 3 weken geleden geloosd na 3 jaar om een aantal vage redenen zoals: 'Ik ben op en kan niet meer vechten voor ons'. In het begin ook de ''ik wil haar terug en mis haar'' periode gehad
, maar nu begin ik ook steeds beter te beseffen dat ze eigenlijk de meeste tijd een enorme snol is geweest in onze relatie.(me expres jaloers proberen te maken door te zeggen dat ze enorm veel aandacht krijgt van andere jongens, en daarentegen wel boos worden als ik een normaal gesprek heb met een meid)
, en ik kan nog wel even zo doorgaan.
Toch nog wel gemengde gevoelens omdat ik vermoedt dat ze het heeft uitgemaakt voor iemand anders. Ik ga het haar ook niet vragen (heb immers ook haar tel nummer en msn verwijderd). Ik heb ook voor mezelf besloten dat ik haar vanaf nu gewoon compleet ga negeren, want ze wilt nog wel is tegen me praten op msn om te kijken hoe het met me gaat, en dan vervolgens 2 minuten later te zeggen dat ze met haar (sletterige) vriendin lekker gaat zuipen(Kansloos of niet?
).
Fuck haar, ik geloof in me eigen toekomst, en weet dat ik wel weer gelukkig wordt ook al moet ik nog een tijdje door de shit. Ik heb meer tijd voor mezelf om me te richten op me hobby's, heb weer wat meer contact met andere dames, en ga meer om met vrienden. Iedereen veel sterkte met verwerken, we komen er wel weer boven op!
Tot slot: R.I.P. voor de volgende vriend van me ex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |