Braaf, zit, af, in je mand.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:56 schreef joppie_saus het volgende:
Prima dat het uit is, heb er vrede mee dat het geen vriendje/vriendinnetje meer is. We houden alleen nu wel contact end aar zit het probleem. Er is contact als zij dat wil op de momenten dat het haar uit komt. En ze doet weer precies zo dan als toen wij nog iets hadden. Als we allebei terug zijn van vakantie wil ze afspreken. Ik weet niet wat zij wil, maar ik hoop dat ze dan duidelijk is...
Dit verhaal klinkt heel herkenbaar. Voor mij is het nu bijna 4 weken geleden dat er een einde aan is gekomen... Precies om dezelfde redenen. 1001 dingen die eigenlijk geen echte reden zijn... Dat ze dan gewoon zeggen: Ik ben je zat en wil van je af!... We hadden nog een vakantie geboekt, welke ik maar heb geannuleerd. Nu is het alleen nog wachten tot er iets wordt afgesproken over de spullen die we nog van elkaar hebben...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:40 schreef Wells.p het volgende:
het los laten van je ex?
ben om precies te zijn 19 dagen geleden gedumpt door mijn (ex)vriendin,
en wat ze zei: ''het gevoel is er niet meer, het ligt niet aan jou maar mij, jij verdient een veel beter meisje, ik doe geen moeite meer om contact met je te zoeken want het gevoel is gewoon weg''
het enige wat ik eigenlijk wil is haar terug!!
Hoe oud ben je? Ik heb het idee dat zulke dingen minder voorkomen vanaf 23+ tot 25+ of zo. Als je je eenmaal hebt voorgekomen om een partner te zoeken voor je kinderen dan ga je anders tegen relaties aankijken. Mijn ex had het ook uitgemaakt omdat we "uit elkaar gegroeid zijn". Er was geen chemie/liefde meer. Ik heb het idee dat als je eenmaal besluit om een man te zoeken voor een gezin, dat dit minder belangrijk wordt. Maarja, zo kijk ik er tegen aan...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:35 schreef DartZ het volgende:
[..]
Dit verhaal klinkt heel herkenbaar. Voor mij is het nu bijna 4 weken geleden dat er een einde aan is gekomen... Precies om dezelfde redenen. 1001 dingen die eigenlijk geen echte reden zijn... Dat ze dan gewoon zeggen: Ik ben je zat en wil van je af!... We hadden nog een vakantie geboekt, welke ik maar heb geannuleerd. Nu is het alleen nog wachten tot er iets wordt afgesproken over de spullen die we nog van elkaar hebben...
Smsjes etc. verwijderen, kun je er ook niet naar kijken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:38 schreef joppie_saus het volgende:
Tsja goed, aan de ene kant kan ik der wel iets aandoen en aan de andere kant wil ik haar gewoon weer bij me. Zat gisteravond even wat smsjes van der door te lezen, kreeg zo nu en dan een brok in mijn keel. Zo ver als jij bent ben ik dus nog niet
Precies direct verwijderen die smsjes en mails, want je gaat ze toch stiekem lezen!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Smsjes etc. verwijderen, kun je er ook niet naar kijken.
Nou ja, was gister eigenlijk voor het eerst in de 5 week dat het nu over is.. Ik heb ook trouwens meer het gevoel dat ik haar even wil zien dan dat ik haar mis. Maar de gedachte aan haar met een andere jongen maakt me nog steeds misselijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:56 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Precies direct verwijderen die smsjes en mails, want je gaat ze toch stiekem lezen!
Mij ook hoor. Elke keer dat zo'n gedachte de kop op steekt, vraag ik mezelf "waarom denk ik er aan en wat bereik ik ermee door er aan te gaan denken? Ik wil, hoef en ga er niet aan denken" om 't vervolgens weg te stoppen. Je hebt er niks aan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:56 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Maar de gedachte aan haar met een andere jongen maakt me nog steeds misselijk.
Dat is allemaal heel leuk natuurlijk dat jij denkt dat zij de ware is, maar de vraag die je eigenlijk moet stellen is waarom het nu uit is. Ze maakt het niet zomaar uit tenslotte.quote:
Laat die gast toch eens los. Die reality check van een maand of wat geleden heeft kennelijk niks geholpen dus. Vriendjes blijven gaat gewoon niet zolang er nog gevoelens zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:31 schreef Tegan het volgende:
Mijn ex en ik gaan na het weekend 'praten' hoe het nu verder moet. Vorige weekend is er het een en ander mis gegaan, en nu net wil echt alles fout lopen deze week. Ik ga denk ik zeggen dat ik hem de komende tijd niet hoef te zien of horen. Maakt mij het uit.
Daar ben ik toch mee bezigquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:31 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Dat is allemaal heel leuk natuurlijk dat jij denkt dat zij de ware is, maar de vraag die je eigenlijk moet stellen is waarom het nu uit is. Ze maakt het niet zomaar uit tenslotte.
[..]
Laat die gast toch eens los. Die reality check van een maand of wat geleden heeft kennelijk niks geholpen dus. Vriendjes blijven gaat gewoon niet zolang er nog gevoelens zijn.
Maar was hast passiert dan?
Je laat ook niks los over wat er in de tussentijd is gebeurd dat je hier niet bent geweest.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daar ben ik toch mee bezig. Ik vond deze stap best wel groot voor mezelf en dus het melden waard hier. Blijkbaar is het bij jou alsnog reden om te gaan zeuren
.
Dat er zoveel dingen om haar heen speelden (thuis, werk etc) waar ze aan moest werken zodat ze minder tijd voor mij zou over houden en daardoor was ze bang dat haar gevoel voor mij minder zou worden, want ze kon het niet maken tegenover zichzelf om mij op het tweede plan te zetten. Saillant detail is echter dat ik haar met die problemen waar ze mee zit de hele tijd geholpen heeft en het heeft haar naar eigen zeggen ook enorm veel geholpen. Op mij komt het over als dat ze het nu zelf wil doen en mij er niet meer bij nodig heeftquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:31 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Dat is allemaal heel leuk natuurlijk dat jij denkt dat zij de ware is, maar de vraag die je eigenlijk moet stellen is waarom het nu uit is. Ze maakt het niet zomaar uit tenslotte.
Om eerlijk te zijn komt het op mij een beetje over als smoesje.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:48 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat er zoveel dingen om haar heen speelden (thuis, werk etc) waar ze aan moest werken zodat ze minder tijd voor mij zou over houden en daardoor was ze bang dat haar gevoel voor mij minder zou worden, want ze kon het niet maken tegenover zichzelf om mij op het tweede plan te zetten. Saillant detail is echter dat ik haar met die problemen waar ze mee zit de hele tijd geholpen heeft en het heeft haar naar eigen zeggen ook enorm veel geholpen. Op mij komt het over als dat ze het nu zelf wil doen en mij er niet meer bij nodig heeft
Ik bedoel dat ik even een week heb waar alles in mis gaat en dus niet met hem ofzo. Maar dat ik nu dus zoiets heb van, als alles toch mis gaat dan kan ik net zo goed helemaal opnieuw beginnen zonder hem.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:41 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Je laat ook niks los over wat er in de tussentijd is gebeurd dat je hier niet bent geweest.
Die indruk kreeg ik ook, maar ik ben daarna nog aantal keer bij haar geweest en ik weet zeker dat er geen andere jongen in het spel is. De manier waarop ze zich tegen mij gedraagt past niet bij dat scenario. Aan alles is te zien dat ze het ontzettend moeilijk met haar eigen beslissing heeft en alles. En er speelde nog wel meer maar dat kan ik hier niet allemaal plaatsen. Ik was o.a. te lief voor haar op bepaalde punten (zoals tegengas geven) en als dat ik dat wel deed nam ze dat niet bepaald serieus.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn komt het op mij een beetje over als smoesje.
Nee nee, ik bedoel niet per sé een andere jongen. Misschien was/is voor haar de koek gewoon op, en worstelt ze met die gedachte.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:56 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik ook, maar ik ben daarna nog aantal keer bij haar geweest en ik weet zeker dat er geen andere jongen in het spel is. De manier waarop ze zich tegen mij gedraagt past niet bij dat scenario. Aan alles is te zien dat ze het ontzettend moeilijk met haar eigen beslissing heeft en alles. En er speelde nog wel meer maar dat kan ik hier niet allemaal plaatsen. Ik was o.a. te lief voor haar op bepaalde punten (zoals tegengas geven) en als dat ik dat wel deed nam ze dat niet bepaald serieus.
Hier geef je eigenlijk aan waar het fout ging. Ik weet zeker dat je niet te lief voor haar was op het begin, anders had je relatie geen 11 maanden maar eerder in de richting van 11 dagen geduurd. Vrouwen zijn geneigd om steeds meer de controle te nemen op den duur en als ze je eenmaal echt 'hebben', dan dumpen ze je om een vage reden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:56 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik ook, maar ik ben daarna nog aantal keer bij haar geweest en ik weet zeker dat er geen andere jongen in het spel is. De manier waarop ze zich tegen mij gedraagt past niet bij dat scenario. Aan alles is te zien dat ze het ontzettend moeilijk met haar eigen beslissing heeft en alles. En er speelde nog wel meer maar dat kan ik hier niet allemaal plaatsen. Ik was o.a. te lief voor haar op bepaalde punten (zoals tegengas geven) en als dat ik dat wel deed nam ze dat niet bepaald serieus.
Op zich is dat ook niet zo heel erg, maar meisjes vinden het altijd leuk als je een mening hebt. Als jij bijvoorbeeld leuke schoenen wilt kopen die zij niet leuk vind, dan moet je je niet automatisch door laten overhalen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:36 schreef joppie_saus het volgende:
We waren trouwens wel echt gelijkwaardig aan elkaar, maar ik vind heel veel dingen prima, zoals wat te eten, wat te doen en dat soort dingen. Zij had daarin denk ik graag wat meer mijn mening gehoord, mja als je je daar druk om gaat maken?![]()
Klinkt wel goed op zich. Vragen als 'wat zou je doen als ik een ander had' kun je wel beter vermijden, tenzij zij ineens over het onderwerp begint.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:49 schreef joppie_saus het volgende:
Of ik haar terug wil weet ik niet. Het gekke is dat ik twee maand geleden nog gesprek met een vriend had waarin ik aangaf dat ik twijfelde of ik wel door moest gaan met haar. Die twijfel verdween toen we in de weken erop een echt ontzettend leuke tijd hadden.
We sms'en nu ook met regelmaat. Toen het net uit was stuurde ze bijna niks en als ze wat stuurde dan was het heel kort en kil. Nu smst ze (bij vlagen) weer precies zo als toen we nog iets hadden en anders stukken minder koud en kil.
Ik ga morgen op vakantie, volgende week hebben we een afspraak staan. Dan gewoon gezellig doen en het in principe nergens over hebben / nergens over beginnen en dan kijken hoe het loopt.
Ik weet trouwens niet zeker of zij verder is qua verwerking dan ikzelf, weet wel dat ze tegen vriendinnen zegt dat ze me mist. Op de vraag wat ze zou doen als ik een ander had wilde ze geeneens antwoord geven, daar wilde ze niet aan denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |