quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:49 schreef goofy_goober het volgende:
P'sies!
Maar ik zie mezelf niet echt vrienden worden met haar nu. Daarvoor is er teveel gebeurd en zijn we op een nogal akelige manier uit elkaar gegaan. Maar ik zit er ook niet op te wachten ofzo. Die gedachte interesseert me niet meer. Er zijn zat leukere vrouwen op de wereld en nu ik zo terugkijk op de relatie hadden we aardig wat verschillen en projecteerde mijn ex haar ellende teveel op mij, waardoor ik me weer kut ging voelen. Daar heb ik dus totaal geen zin in, dus ze blijft maar lekker een eind uit de buurt van me.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:54 schreef bluebit het volgende:
*meld
ik ben inmiddels 4 maanden verder, maar voel me nog steeds een emotioneel wrak. Best K*T als je gewoon verder wilt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:13 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Wil je wel verder, vraag ik me dan af.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:13 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Wil je wel verder, vraag ik me dan af.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:44 schreef goofy_goober het volgende:
Daar heb je gelijk in, maar zelfs dan kun je twee kanten op: blijven hangen in vragen en zelfmedelijden, of het verleden achter je laten en verder gaan.
Maar ik weet er natuurlijk niet het mijne van. Spreekt bluebit zijn ex nog wel? Hoe was de break-up? Heeft ze al een ander? etc
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:53 schreef goofy_goober het volgende:
Ach, bluebit is ondertussen wel op zoek naar een andere metgezellin zag ik net in een ander topic, dus dat gaat wel goedkomen.
haha die ondertitel heb ik niet veranderd nee..quote:
Dus jullie hebben toch weer contact, begrijp ik hieruit?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:36 schreef Jed1Gam het volgende:
Het is nu 6 maanden geleden dat het uit is. We hebben het contact compleet verbroken
Mijn ex gaat door een moeilijke periode en zoekt vaker toenadering, maar ik kan er met een normale afstandelijke manier mee omgaan.
Hier moet ik dus even op terugkomen. Nu ze daadwerkelijk een ander heeft deed het me, zoals je aan mijn post van vannacht kunt lezen, toch nog wel iets.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:29 schreef goofy_goober het volgende:
Ik ben er geloof ik wel een beetje overheen. Ze interesseert me steeds minder en zelfs als ik aan haar denk dat ze in de armen van een andere kerel ligt doet me echt geen zier. Ik vermaak me prima zonder haar.
Probeer, als je haar echt niet kunt ontlopen, niet over de relatie te praten. Vooral in het begin krijg je daar alleen maar ellende van. Op een gegeven moment krijgt ze toch wel een ander in de meeste gevallen (of ze wilt jouw terug). Accepteer dat ze een ander krijgt, pas dan kun je verder met je eigen leven.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:34 schreef Uiteraard het volgende:
Die waardeloze uitspraken van ex-en.. Eigenlijk zou je er geen waarde aan moeten hechten "ik heb het nu retedruk en bla bla bla ik wil de eerste tijd geen man "
Kutte is dat je dat vaak wel doet (ik spreek voor mezelf)
Dat vind ik wel een beetje een eenzijdige, kinderachtige en arrogante houding. Dat zoiets voor jou werkt, wil niet zeggen dat het voor iedereen zo is. Sommigen hebben er juist baat bij om geconfronteerd te worden met zichzelf door weer alleen te zijn en zich niet gelijk in een nieuwe (rebound)relatie te storten. Getver, daar heb ik nog helemaal geen zin in ook. Zoiets geeft mij pas echt het gevoel alsof het niks heeft betekend. En de rollen omdraaien? Mijn ex en ik zijn dan wel met ruzie uit elkaar gegaan, maar ik ga me zeker niet tot zo'n kinderachtig niveau verlagen om in een relatie te stappen om haar zo te laten voelen wat ik heb gevoeld. Ik stap liever pas weer in een relatie wanneer ik er 100% voor kan gaan en niet meer met mijn ex in de kop rondloop.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:40 schreef IceCreamm het volgende:
Daarom wil ik ook tegen iedereen hier zeggen: hoe eerder je een ander hebt, hoe sneller je het helemaal los kan laten. Daarnaast draait het ook de rollen om, mocht je ex nog geen ander hebben. Zij heeft jou verloren en jij bent nu gelukkig met een ander (in haar ogen), waardoor zij steeds meer de pijn zal ervaren die iedereen in dit topic nu ervaart.
Hoe eerder je je een ander hebt, vergeet je je ex sneller, dat is zo.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:40 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Probeer, als je haar echt niet kunt ontlopen, niet over de relatie te praten. Vooral in het begin krijg je daar alleen maar ellende van. Op een gegeven moment krijgt ze toch wel een ander in de meeste gevallen (of ze wilt jouw terug). Accepteer dat ze een ander krijgt, pas dan kun je verder met je eigen leven.
Ik heb haar nog steeds niet gesproken en dat gaat voorlopig ook niet gebeuren. Ik kijk nog wel eens sporadisch op haar Hyves en af en toe vang ik wat op over hoe het met haar gaat. Sinds ik een nieuwe vaste flirt heb (in de toekomst misschien nog wel meer) kan ik alles aan de kant zetten. Wanneer ik dan weer eens aan me ex denk en me klote voel kan ik me gevoel moeiteloos omzetten.
Daarom wil ik ook tegen iedereen hier zeggen: hoe eerder je een ander hebt, hoe sneller je het helemaal los kan laten. Daarnaast draait het ook de rollen om, mocht je ex nog geen ander hebben. Zij heeft jou verloren en jij bent nu gelukkig met een ander (in haar ogen), waardoor zij steeds meer de pijn zal ervaren die iedereen in dit topic nu ervaart.
Ik snap wat je bedoelt, maar ik denk dat de meeste mensen vallen over het feit dat het niet helemaal eerlijk is tegenover je nieuwe relatie. Jij gebruikt haar dan als een rebound, als iets om je ex te vergeten...en niet per definitie omdat je die persoon helemaal geweldig vindt (wat natuurlijk wel óók kan meespelen).quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:35 schreef IceCreamm het volgende:
Misschien verwoord ik het een beetje verkeerd maar ik kan me ook niet helemaal in jullie gevoelens verplaatsen. Het komt op mij over alsof veel mensen in dat vervelende gevoel blijven hangen. Een ander meisje is voor mij dan het perfecte middel om de hele situatie tot een positief einde te brengen, maar het kan natuurlijk ook een passie of een hobby zijn. Zolang je maar een doel hebt, of iets om op terug te vallen, dat je niets steeds aan je ex blijft denken.
Braaf, zit, af, in je mand.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:56 schreef joppie_saus het volgende:
Prima dat het uit is, heb er vrede mee dat het geen vriendje/vriendinnetje meer is. We houden alleen nu wel contact end aar zit het probleem. Er is contact als zij dat wil op de momenten dat het haar uit komt. En ze doet weer precies zo dan als toen wij nog iets hadden. Als we allebei terug zijn van vakantie wil ze afspreken. Ik weet niet wat zij wil, maar ik hoop dat ze dan duidelijk is...
Dit verhaal klinkt heel herkenbaar. Voor mij is het nu bijna 4 weken geleden dat er een einde aan is gekomen... Precies om dezelfde redenen. 1001 dingen die eigenlijk geen echte reden zijn... Dat ze dan gewoon zeggen: Ik ben je zat en wil van je af!... We hadden nog een vakantie geboekt, welke ik maar heb geannuleerd. Nu is het alleen nog wachten tot er iets wordt afgesproken over de spullen die we nog van elkaar hebben...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:40 schreef Wells.p het volgende:
het los laten van je ex?
ben om precies te zijn 19 dagen geleden gedumpt door mijn (ex)vriendin,
en wat ze zei: ''het gevoel is er niet meer, het ligt niet aan jou maar mij, jij verdient een veel beter meisje, ik doe geen moeite meer om contact met je te zoeken want het gevoel is gewoon weg''
het enige wat ik eigenlijk wil is haar terug!!
Hoe oud ben je? Ik heb het idee dat zulke dingen minder voorkomen vanaf 23+ tot 25+ of zo. Als je je eenmaal hebt voorgekomen om een partner te zoeken voor je kinderen dan ga je anders tegen relaties aankijken. Mijn ex had het ook uitgemaakt omdat we "uit elkaar gegroeid zijn". Er was geen chemie/liefde meer. Ik heb het idee dat als je eenmaal besluit om een man te zoeken voor een gezin, dat dit minder belangrijk wordt. Maarja, zo kijk ik er tegen aan...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:35 schreef DartZ het volgende:
[..]
Dit verhaal klinkt heel herkenbaar. Voor mij is het nu bijna 4 weken geleden dat er een einde aan is gekomen... Precies om dezelfde redenen. 1001 dingen die eigenlijk geen echte reden zijn... Dat ze dan gewoon zeggen: Ik ben je zat en wil van je af!... We hadden nog een vakantie geboekt, welke ik maar heb geannuleerd. Nu is het alleen nog wachten tot er iets wordt afgesproken over de spullen die we nog van elkaar hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |