abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 16:19:29 #101
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_84942426
Nou het gaat hier, 5 weken nadat het uit is, best redelijk. Ben inmiddels redelijk gewend aan het alleen naar bed gaan, alleen opstaat, niet meer iemand de hele dag in huis. Het is soms nog wel moeilijk maar het scheelt denk ik heel veel dat we vorige week af hebben gesproken 2,5 week geen contact te hebben. Ik merkte echt dat steeds als ik hem sprak of zag, ik een paar dagen van slag was. Nu heb ik hem al een week niet gezien of gesproken en hij zit eindelijk niet meer 24/7 in m'n hoofd. Ik begin echt weer een beetje m'n eigen leven te hebben!
Ik mis 'm nog wel en hou nog steeds super veel van hem. Vraag me af hoe 't met hem is en wat hij aan 't doen is.
Verwacht ook wel weer wat moeilijke dagen als ik hem over 1,5 week spreek maar dat zien we dan wel weer!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_84966286
Exen zijn raar. Spreek je een regel af, is hij verbaast als je je eraanhoudt 8)7 .

Anyway, slapen. Zzzzzz.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 05:15:32 #103
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84966895
Heb het gevoel weer terug bij af te zijn na het slechte nieuws van gisteren. Kutzooi. Ze was net een beetje uit mijn gedachten en dan word je door zulk nieuws weer keihard terug in de goot geworpen. Ik wil gewoon lekker slapen maar die del en haar nieuwe tjap spoken voortdurend door mijn hoofd. Gisteren een halve fles pastis opgezopen om maar te kunnen slapen (heeft gewerkt), maar ja, is ook niet echt goed om dat elke dag te doen en ik had vanochtend een behoorlijke kater plus bijkomende kotsneigingen. Vooral omdat ik bijna nooit meer alcohol drink en dus niks meer kan hebben. Dus ik ben al zowat de hele nacht wakker. :{

Fijn dat sommige mensen denken dat je echt zit te wachten op nieuwtjes over wat je ex allemaal uitspookt of heeft uitgespookt, terwijl jij nog een relatie had met haar. En bedankt he??
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 11:52:26 #104
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_84970052
ik wil graag meelezen in dit topic, verhaal is er nog niet, maar de volg topic knop is net iets te onpersoonlijk
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 12:45:38 #105
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_84971466
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 05:15 schreef goofy_goober het volgende:
Heb het gevoel weer terug bij af te zijn na het slechte nieuws van gisteren. Kutzooi. Ze was net een beetje uit mijn gedachten en dan word je door zulk nieuws weer keihard terug in de goot geworpen. Ik wil gewoon lekker slapen maar die del en haar nieuwe tjap spoken voortdurend door mijn hoofd. Gisteren een halve fles pastis opgezopen om maar te kunnen slapen (heeft gewerkt), maar ja, is ook niet echt goed om dat elke dag te doen en ik had vanochtend een behoorlijke kater plus bijkomende kotsneigingen. Vooral omdat ik bijna nooit meer alcohol drink en dus niks meer kan hebben. Dus ik ben al zowat de hele nacht wakker. :{

Fijn dat sommige mensen denken dat je echt zit te wachten op nieuwtjes over wat je ex allemaal uitspookt of heeft uitgespookt, terwijl jij nog een relatie had met haar. En bedankt he??
Zo klote dat je denkt een heel eind te zijn en dat zoiets je weer flink wat stappen terug zet. Ik heb het 4 jaar geleden gehad dat ik door de nieuwe scharrel van mijn ex wel hele sterke vermoedens kreeg dat dat niet nieuw was. Ik heb nooit de bevestiging gehad / gevraagd maar weet zeker dat er al wat speelde toen wij nog iets hadden. Ik weet dus een beetje hoe je je voelt en dat gun je niemand!!

Ik moet ophouden posten dat het met mij wel goed gaat... Daarna gebeurt er steeds iets waardoor het weer kut gaat. Vannacht over hem gedroomd op een vervelende manier dus voel me nu helemaal kut. Ik mis heb, hoe hij is, hoe hij doet, hoe hij er uit ziet, de band die we hadden... |:(
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_84976014
Joh het is 5 weken en naar ik begreep al een lange tijd een relatie geweest, gun jezelf tijd om het te verwerken.

Zoiets kost gewoon tijd , het is iets up en downs
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 15:43:26 #107
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_84976396
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 15:27 schreef formerjellybean het volgende:
Joh het is 5 weken en naar ik begreep al een lange tijd een relatie geweest, gun jezelf tijd om het te verwerken.

Zoiets kost gewoon tijd , het is iets up en downs
Ja klopt, ik wil alleen te hard lopen denk ik ;)
Net m'n huis een grondig onder handen genomen (was ook heel hard nodig) en m'n hoofd is nu weer een beetje leeg. Zo planten water geven, afwassen, douchen en dan vanavond weer eens flink op stap, is eeuwen geleden dat ik dat gedaan heb :D
Miauw
pi_85011854
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 01:38 schreef goofy_goober het volgende:
Vrouwen... :{

Kreeg net een sms van, jawel, mijn ex. Nou, dat was de laatste persoon waar ik iets van verwachtte, gezien het feit dat ik overal ben geblokkeerd, 2 maanden geen enkele respons heb gehad van haar kant en ik heb vernomen dat mevrouw zich ondertussen alweer een maandje of wat door een nieuw neukertje laat doppen.

'Dit klinkt misschien stom, maar ik mis je...'

Wilde het eerst negeren, maar heb toch maar terug ge-sms't:

'Ik jou niet. Doei.'

Heerlijk om er geen enkel gevoel meer bij te hebben. Ga maar bij je vriend uithuilen, doos. Je bent Voltooid Verleden Tijd! Opzouten :Y
Ik vind dit echt geniaal hahhaa.
pi_85012408
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 05:15 schreef goofy_goober het volgende:

Been there, done that... 2,5 maand geleden... (en alcohol is niet de oplossing)

Hoe cliché het ook klinkt, die knop in je hoofd moet om!
In mijn geval is het uitgegaan omdat ze verliefd was geworden op iemand anders en een week nadat het over was (na 5,5 jaar relatie) met die kerel een weekend weg ging. Achteraf gezien ben ik blij dat het zo is gegaan, want dankzij dat kon ik de knop vrij gemakkelijk om zetten :)
Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
pi_85028388
Hier een tof nummer die ik wel vet vind en die mijn gemoedstoestand vrij goed reflecteert mbt. mijn ex:

Ja ze zit nog steeds na een paar maand in mijn hoofd maar kan mij er telkens toch vrij aardig overheen zetten. Ik werd erg bekneld in de relatie en moest mij gedragen naar hoe zij mij wou hebben. Het heldere licht is gekomen nadat ze het uit heeft gemaakt dus en daarom doet dit nummer mij zo goed. :) En het deuntje is zo lekker fleurig.
  maandag 9 augustus 2010 @ 01:19:59 #111
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85034865
Goed naar de tekst luisteren:

maandag 9 augustus 2010 @ 11:13:07 #112
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_85041007
Zo niet op mij van toepassing ;)
Miauw
  maandag 9 augustus 2010 @ 21:38:32 #113
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85068587
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:13 schreef Lips het volgende:
Zo niet op mij van toepassing ;)
Jawel, je realiseert het je alleen nog niet. ;)
  maandag 9 augustus 2010 @ 21:41:04 #114
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_85068747
Ok, aanpassing:
Zo nog niet op mij van toepassing ;)
Miauw
pi_85069729
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 16:48 schreef Arnax het volgende:

[..]

Been there, done that... 2,5 maand geleden... (en alcohol is niet de oplossing)

Boehoe. Als iemand zich klote voelt, is er niets mee met jezelf een paar avonden naar de klote drinken. Ik vraag me af waarom iedereen altijd zo loopt te huilen alsof het een schande is. Nee, het lost niets op, maar op dat moment voelt het goed.

Verder kan ik melden dat ik hier vorig jaar ook gepost heb. Ik zat in zak en as, maar na 4 maanden was ik wel klaar met mijn gehannes. Ik vond mezelf terug, was blij met wat ik vond. Ik was blij alleen, en toen leerde ik iemand kennen.

Voor alle posters hier:

Het is belangrijk om jezelf weer te gaan waarderen. Doe dingen waar jij je goed bij voelt.. Alleen jij kan jezelf gelukkig maken :)
pi_85070283
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:56 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Boehoe. Als iemand zich klote voelt, is er niets mee met jezelf een paar avonden naar de klote drinken. Ik vraag me af waarom iedereen altijd zo loopt te huilen alsof het een schande is. Nee, het lost niets op, maar op dat moment voelt het goed.

Verder kan ik melden dat ik hier vorig jaar ook gepost heb. Ik zat in zak en as, maar na 4 maanden was ik wel klaar met mijn gehannes. Ik vond mezelf terug, was blij met wat ik vond. Ik was blij alleen, en toen leerde ik iemand kennen.

Voor alle posters hier:

Het is belangrijk om jezelf weer te gaan waarderen. Doe dingen waar jij je goed bij voelt.. Alleen jij kan jezelf gelukkig maken :)
Ik loop ook niet te huilen alsof het een schande is, heb het zelf ook gedaan, maar het is niet de oplossing ;)

Het is de zure appel waar je door heen moet bijten, maar afhankelijk van hoe je er zelf mee omgaat, kan het heel snel gaan
Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
pi_85070380
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:05 schreef Arnax het volgende:

[..]

Ik loop ook niet te huilen alsof het een schande is, heb het zelf ook gedaan, maar het is niet de oplossing ;)

Het is de zure appel waar je door heen moet bijten, maar afhankelijk van hoe je er zelf mee omgaat, kan het heel snel gaan
Voor mij was het het beste wat ik op dat moment kon doen, gewoon lekker naar de klote. Heerlijk.
pi_85070643
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:56 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Voor alle posters hier:

Klopt! Dit ben ik mij ook heel erg gaan realiseren. Ik ben nu leuke dingen aan het inhalen en heb nog erg leuke dingen in het vooruit staan en ik ben eindelijk vrij om te doen en laten wat ik wil. Geen afkeurende blikken of opmerkingen, geen denigrerende reacties en op de momenten dat ik het wil!
Tuurlijk heb ik nog momenten dat ik aan mijn ex denk maar ik zie mijzelf eerder gelukkig worden met een andere vrouw dan met mijn ex wat een goed teken is. Ik wil ook zeker mijn ex niet meer terug dat zou gewoon zo'n afbreuk zijn naar mijzelf dat de relatie al gedoemd is te mislukken alleen al bij het terugnemen van haar. Dat gaat dus mooi niet meer gebeuren! :)

Oh om nog even in te haken op de drank, nee het is niet erg om je een paar avonden helemaal klem te zuipen maar als deze bui langer dan een week blijft hangen moet je serieus op gaan passen. Het moet geen uitweg worden voor je gevoelens want dan heb je echt een probleem...
pi_85070688
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:07 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Voor mij was het het beste wat ik op dat moment kon doen, gewoon lekker naar de klote. Heerlijk.
De volgende ochtend niet meer :P (of de dagen erna, afhankelijk van de hoeveelheid alcohol >:) )
pi_85071236
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:11 schreef Arnax het volgende:

[..]

De volgende ochtend niet meer :P (of de dagen erna, afhankelijk van de hoeveelheid alcohol >:) )
Ach. Ik ben zo iemand die geniet van pijn :') _O-
pi_85071777
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:19 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ach. Ik ben zo iemand die geniet van pijn :') _O-
Come to papa! ~O> o|O
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:38:55 #122
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_85072425
Weer terug van vakantie en ze zou morgen langskomen. Nu heeft ze weer gezeik met het één en ander en weet ze nog niet of ze morgen kan. Heb trouwens meer het gevoel haar te willen zien dan dat ik haar mis. Ben er klaar mee achter haar aan te lopen. Het is voor mij nu morgen of nooit, hoeveel pijn het ook gaat doen.
#26 || Luciano da Silva
pi_85077723
Hmm, denk nog dagelijks aan mn ex. Waarom konden we nu niet verder? Maar steeds tot de conclusie komend dat het ook werkelijk niet ging. Details leg ik niet uit, ze kan meelezen (ook Fok!ster).

Ga naar sziget donderdag maar heb hier huisdieren waar opgepast moet worden. Kan haar bellen maarja dan kom ik er nooit overheen (en zij ook niet)...

Relaties schmeraties :r
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_85101418
't Is inmiddels zo'n 4 maanden uit. Op zich voel ik me goed, ben wel een beetje losgeslagen
wat zich voornamelijk uit in veel drinken en uitgaan. Maar ach, 't is vakantie en dat moet kunnen.

't Enige waar ik mee zit is dat er geen meisje voorbij is gekomen dat me echt de moeite waard lijkt, waar ik echt voor zou willen gaan. Ik heb nog geen klik gevonden met een ander meisje dan m'n ex. Wel met een aantal meisjes gezoend sindsdien, maar altijd zonder gevoel, gewoon meer van even zoenen.
En er waren ook 2 meisjes bij die duidelijk meer wilden, maar ik had daar op dat moment geen zin in. Stel er doet zich weer zoiets voor, een meisje dat duidelijk meer wil, die ik wel aantrekkelijk vind, maar niet speciaal leuk ofzo. Zou ik dan gewoon met haar naar bed moeten gaan, of is dat onverstandig? Ik heb nog nooit een one night stand gehad ofzo, en altijd geroepen dat ik daar nooit aan zou doen, maar de laatste tijd is mijn standpunt wat dat betreft wel veranderd.
pi_85101932
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:06 schreef Jaja.. het volgende:
't Is inmiddels zo'n 4 maanden uit. Op zich voel ik me goed, ben wel een beetje losgeslagen
wat zich voornamelijk uit in veel drinken en uitgaan. Maar ach, 't is vakantie en dat moet kunnen.

't Enige waar ik mee zit is dat er geen meisje voorbij is gekomen dat me echt de moeite waard lijkt, waar ik echt voor zou willen gaan. Ik heb nog geen klik gevonden met een ander meisje dan m'n ex. Wel met een aantal meisjes gezoend sindsdien, maar altijd zonder gevoel, gewoon meer van even zoenen.
En er waren ook 2 meisjes bij die duidelijk meer wilden, maar ik had daar op dat moment geen zin in. Stel er doet zich weer zoiets voor, een meisje dat duidelijk meer wil, die ik wel aantrekkelijk vind, maar niet speciaal leuk ofzo. Zou ik dan gewoon met haar naar bed moeten gaan, of is dat onverstandig? Ik heb nog nooit een one night stand gehad ofzo, en altijd geroepen dat ik daar nooit aan zou doen, maar de laatste tijd is mijn standpunt wat dat betreft wel veranderd.
Waarom wil je meteen een ander?
pi_85102045
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:16 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Waarom wil je meteen een ander?
Hoeft niet, maar ik zou wel fijn vinden om een meisje echt leuk te vinden.
Dat stukje over seks met een meisje dat ik mss niet heel leuk vind is meer dat ik op
zich wel een keer een one-night stand zou willen proberen als we elkaar allebei aantrekkelijk
vinden en gewoon in een geile bui zijn.. alleen vraag ik me af of dat verstandig zou zijn op dit moment.
  Moderator dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:21:47 #127
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_85102184
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:18 schreef Jaja.. het volgende:

[..]

Hoeft niet, maar ik zou wel fijn vinden om een meisje echt leuk te vinden.
Dat stukje over seks met een meisje dat ik mss niet heel leuk vind is meer dat ik op
zich wel een keer een one-night stand zou willen proberen als we elkaar allebei aantrekkelijk
vinden en gewoon in een geile bui zijn.. alleen vraag ik me af of dat verstandig zou zijn op dit moment.
Ik zou het gewoon doen mocht het moment zich aandienen.

Punt is, dat als je nog met liefdesverdriet zit, je vaak niet bepaald een zelfverzekerde "ik ga vanavond eens een chick scoren" houding uitstraalt.
Dit was in ieder geval de eerste paar maanden nadat ik en mijn ex uit elkaar waren het geval voor mij.
Zodoende heb ik in die tijd ook nauwelijks aandacht van meisjes gehad.
Pas toen het beter met me ging, kwam de aandacht en dus ook een paar one-night avontuurtjes :)
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:40:23 #128
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_85102978
Vandaag een tyfuseind terug gevallen. Kan er alleen niks over zeggen omdat het om best hele erge privé shit gaat, maar ik voel me flink zwaar fucked nu. En nee, er is geen andere jongen bij betrokken, om alvast wat vragen uit te sluiten.
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:50:52 #129
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_85105964
Aai over de bol voor joppie_saus :*
Miauw
pi_85110772
Hoiiii :)

Na lang meelezen toch ook hier maar eens reageren...

Hier is het inmiddels alweer 9 weken uit na een relatie van 8 maanden. Een niet heel lange, maar wel zeer intense relatie mag ik wel zeggen. Mijn eerste serieuze relatie ook...

Het hele verhaal wil ik jullie besparen, maar laat ik zeggen dat ik niet altijd even leuk ben geweest als vriend. Nogal nonchalant en ongeinteresseerd, beetje arrogante houding. Op gegeven moment was de emmer vol. Maar het verdriet is 9 weken na de breuk nog altijd enorm :( Naast het schuldgevoel ben ik gaan inzien hoeveel ik om de dame geef, maar nu is het te laat helaas...

Vanavond komt ze terug van vakantie uit ibiza... Mijn maag draait zich al om wanneer ik eraan denk dat ik misschien straks op hyves foto' s te zien krijg van haar en jongens oid ....
Gelukkig de laatste weken veel leuke dingen met vrienden kunnen doen, maar vandaag was de eerste dag dat ik echt de hele dag alleen thuis heb gezeten, en wat kut is dat zeg. Ben net zelfs gewoon rondjes in de auto gaan rijden met muziek op puur om ff mijn gedachten te verzetten...

Nog een lange weg te gaan i guess
pi_85123854
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:21 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ik zou het gewoon doen mocht het moment zich aandienen.

Punt is, dat als je nog met liefdesverdriet zit, je vaak niet bepaald een zelfverzekerde "ik ga vanavond eens een chick scoren" houding uitstraalt.
Dit was in ieder geval de eerste paar maanden nadat ik en mijn ex uit elkaar waren het geval voor mij.
Zodoende heb ik in die tijd ook nauwelijks aandacht van meisjes gehad.
Pas toen het beter met me ging, kwam de aandacht en dus ook een paar one-night avontuurtjes :)
Hmm nouja wat ik dus zei, ik heb dus wel wat meisjes gezoend enzo. De eerste 2,5 maand ofzo had ik totaal geen behoefte, daarna ging 't heel snel allemaal. Ik zit lekker in m'n gevoel en ben best happy met m'n leven. Ik mis eigenlijk geen vriendin, krijg aandacht van een paar meisjes, heb alle tijd voor m'n vrienden en kan doen waar ik zin in heb. Het enige is dat ik nog geen meisje ben tegengekomen dat even leuk/leuker is dan m'n ex, maar ik denk dat dat ook wel een keer zal komen.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 05:38:58 #132
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85127146
Is het zo dat wanneer je kersverse ex-vriendin zegt tegen je dat ze voorlopig even helemaal geen zin heeft in een nieuwe relatie, ze eigenlijk al een nieuw iemand op het oog heeft?
  woensdag 11 augustus 2010 @ 08:05:16 #133
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_85127675
Moeilijk. Mijn ex zei hetzelfde tegen mij, en volgens haar zusje waar ik nog altijd goed mee kan praten is dat ook echt zo.

Ik heb na alles wat ik de afgelopen dagen gehoord heb van anderen over haar, meer dit gevoel gekregen:
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 11 augustus 2010 @ 12:05:30 #134
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_85134392
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 05:38 schreef goofy_goober het volgende:
Is het zo dat wanneer je kersverse ex-vriendin zegt tegen je dat ze voorlopig even helemaal geen zin heeft in een nieuwe relatie, ze eigenlijk al een nieuw iemand op het oog heeft?
Ik, als kersverse ex-vriendin van een ander, kan je zeggen dat wanneer ik zeg dat ik geen zin heb in een nieuwe relatie ik zowaar (in tegenstelling tot wat vrouwen normaal doen) volledig meen wat ik zeg ;)
Nee serieus, ik moet er echt nog niet aan denken en goed kans dat jou ex er ook echt zo over denkt.
Miauw
pi_85136235
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:05 schreef Lips het volgende:

[..]

Ik, als kersverse ex-vriendin van een ander, kan je zeggen dat wanneer ik zeg dat ik geen zin heb in een nieuwe relatie ik zowaar (in tegenstelling tot wat vrouwen normaal doen) volledig meen wat ik zeg ;)
Nee serieus, ik moet er echt nog niet aan denken en goed kans dat jou ex er ook echt zo over denkt.
Dat excuus heb ik gehoord van mijn ex, maar voordat ik met de ogen had geknipperd had ze al een ander :')
  woensdag 11 augustus 2010 @ 13:18:36 #136
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_85137117
Scheelt misschien ook wel wie de relatie heeft verbroken. Ik heb 'm niet zelf verbroken en ik moet echt nog niet denken aan een andere relatie. Sowieso zou het voor mij geen zin hebben, heb het verlies van m'n vorige relatie absoluut nog niet verwerkt.
Miauw
pi_85140197
Loslaten van je ex? Simpel, gewoon er in gaan geloven dat het niet voor niks is uitgegaan, jullie pasten gewoon niet bij elkaar XD...en je bent daardoor ook veel beter af zonder degene :p

Dat is hetgeen wat je jezelf altijd moet wijsmaken, anders ga je al snel denken dat jij slechter af bent
en dat is vaak de reden waarom je je kut voelt. 't is slechts een ontwenningsverschijnsel.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 00:51:01 #138
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85167179
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:55 schreef Arnax het volgende:

[..]

Dat excuus heb ik gehoord van mijn ex, maar voordat ik met de ogen had geknipperd had ze al een ander :')
Veel relaties gaan kapot omdat veel vrouwen alvast wat aanrommelen met een ander. Dat is het begin van de 'minder sex, meer gezeik' fase, waarin de man natuurlijk van alles de schuld krijgt en die nieuwe vriend 'gewoon' een vriend is. :')

Als je vriendin roept: 'Maak je niet druk, het is gewoon een vriend, meer niet!' moet je al nattigheid voelen.
pi_85167396
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:18 schreef Lips het volgende:
Scheelt misschien ook wel wie de relatie heeft verbroken. Ik heb 'm niet zelf verbroken en ik moet echt nog niet denken aan een andere relatie. Sowieso zou het voor mij geen zin hebben, heb het verlies van m'n vorige relatie absoluut nog niet verwerkt.
Zeker achteraf gezien ben ik erg blij dat ze al zo snel een ander had. Dit heeft het bij mij voor een korte periode wel enorm klote gemaakt, maar ik was ook heel snel genezen van mij liefdesverdriet :)
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:49:19 #140
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85254497
Van een ouder 'Kunst van het loslaten...' topic gejat:

-----------------
Being dumped sucks.

It is rarely a good experience - no matter how long you've been going out, what the nature of your relationship was, or how it ended. The very idea that someone does not want to spend his/her exclusive time with you is a pretty big blow to the ol' ego.

I have been dumped on many occasions for many reasons, for over nearly a decade. I understand that there are many who have never had a girlfriend, many on their first relationship, and many more with little experience with being dumped. Take my advice as you will, but I can guarantee you that when the day comes (and it probably will), you will be better prepared for it, and hopefully won't end up being a huge whiny turd.

I give to you:
Lushka16's guide to being dumped, and taking it like a champ

Rule 1: The relationship is over.

This is the most important rule of all. You need to go back to it at least once every minute in the aftermath of being dumped. It is the most difficult part, yet it is also the foundation for healing. The day you come to terms with it, is the day things start getting better.

In my experience, there are three basic parts to being dumped: Premonition, dump, after-dump.

Premonition
I have been dumped, and have dumped, lots and lots of times. There has never been an instance where it is random. For every single relationshp, from shortest (2 days) to longest (3 years), there has been a period of time where the breakup is planned. For the person about to get dumped, this period is called premonition. I have always felt a breakup coming, and it is physically a worse feeling than the breakup itself. There is little communication between the couples, an intense feeling of uncertainty, and a strong desire to make it better. The longer the premonition stage lasts, the more apt you are be stupid.

Things to avoid:
Do not go beyond the bounds of your relationship. Don't start saying, "I love you" if that's not what you normally do.

Resist the urge to sulk. Do whatever it takes to get your mind away from it. Get the fuck out of bed, go to the gym, go for a walk, find some friends, smoke some pot, do whatever it is that you do to de-stress.

Do not start screwing around. The relationship isn't over yet. You might get yourself into some serious trouble.

Don't beat her to the punch, unless you had plans already.

Things to do:
Hey, here's an idea - talk to her. "Hey, what's going on with us, things have been kind of wierd lately." Sure, it might lead to breaking up faster, but that's the point. If it's going to happen, might as well not torture yourself.

Try working things out. I know, it's easier to post an E/N thread on SA than to talk logically to another human being, but take it from me - it can work. If you really care for the relationship, and she's not cheating on your sorry ass, there's room for work. I've found that the best times I've had were after we've worked things out.

Dump

RULE 1

Get ready to go through the 5 stages of loss:
Denial
Bargaining
Anger
Despair
Acceptance

It might not happen in that order, it might not involve all the stages. Chances are you'll experience at least 3 of them, the most popular being bargaining, anger and despair.

Denial - Try your best to avoid it. Denial doesn't help resolve anything, makes the whole process very difficult. Remember rule 1.

Bargaining - Might as well give it a shot. There might be some things that you can reasonably change in the relationship. Give it up after a good shot at it. If it's over, it's over.

Anger - Yup, you're pissed. Get over it.

Despair - This is where the crying begins. Now is the time to NOT be pathetic. There's nothing wrong with crying, but don't make her feel bad for you or pity you. She'll only be pissed. There is little sympathy when it comes to being dumped, so don't play that card. More on this in the post-dump section.

Acceptance - Time to let go, man. Rule 1.

Here's a quick scenario as to how the whole thing might look:

Girl: Things aren't working out.
Boy: Are you sure? I thought things were fine.
Girl: No.
Boy: Well, is there anything we can do to make things better?
Girl: I just don't want to be in a relationship anymore.
Boy: But you were the one who wanted to be in one in the first place! Who put you up to this? Is there another guy? I'll fucking kill him.
Girl: [insert despair]
Boy: [insert despair]
Boy: Well, if this is what you want, and if this feels right, and there's nothing I can do or say to change it, then we might as well let it happen.

See? That wasn't so bad. This is a really good time for some Q and A, especially since you'll want to know some of the answers in the post-dump phase. Here is a short list of questions you should ask now, while you're still communicating:

Is there anything I can do to make this relationship work?
Is there anything I could have done to make things better?
What made you decide to do this?
Is there someone else involved?
Is there anything I can do to avoid pissing off future girlfriends?
When did things start to suck? What caused it?

This is a very short list, and you should tailor it to your needs in the premonition phase. If you can get all your important questions answered, it will make life easier in the next phase. Also, be sure to indicate that you don't want to see/talk to her for a while. This is KEY. More on this in the next section.

Post-Dump

Nearly a decade has taught me one important thing: This is a very long phase. You need to accept this.

Ok, you just got dumped. Let the emotion out the best way you know. Cry if you have to, beat the shit out of something, go for a run, post an E/N thread (maybe go for a run first). Be a man, and find someone to give you a hug. Talk it through with your close friends (not hers). Set some kind of time limit. Say to yourself, "I'm going to be a pile of emotional shit for the next hour, then I'm going to start picking myself up." Stick to it, if you're a sulking mess for too long no one is going to want to hear about it.

Inform your friends. People ought to know to be careful around you. If they care about you, they'll help you cope. Put away blatant reminders of her - her pictures, her underwear, her lifesize blowup doll etc.

Go out, live life normally, DO NOT DO ANYTHING RASH. Joining the Army doesn't help, running away doesn't help, you won't get her back if you get into a car accident/attempt suicide, you certainly won't get her back if you vandalize her property. Don't fuck her sister/friends, don't go beating up some kid who you think might be her new boyfriend. Use Rule 1 folks, it really puts things into perspective.

Just go on with your life. That's the only thing you can do to really take it like a champ. There's a huge list if things you shouldn't do, because they're very annoying, and you'll feel stupid about it later.

Spend lots and lots of time away from her. This is actually a strange situation. Say you spend 4 months away from her and are feeling great. The next time you see her, it'll take you back about 2 months. Then you'll recover, and the next time you see her it'll take you back 1 month. Then 2 weeks. Then 1 week. See what I'm getting at? Recovery is a long process, and there will be setbacks. Don't think it'll be peaches and cream the first time you see her with another guy. Try to avoid her socially until you're certain things are ok. This may take months or years. Rarely weeks. This is why avoidance is key. You don't need to go out of your way to avoid her, just let her know that for a while, you don't want to see her.

Don't play the pity card. Yes, you're upset and hurt and heartbroken. Tell it to your friends, not to her or her friends. Avoid putting up depressing away messages, profiles, blogs, or anything of the like. Understandably, you want her to know how much she hurt you. It does you little good to do that, remember rule 1? Don't go to the same party as her and sit in the corner looking all depressed. She's not going to want you back, you pansy.

Don't go visit her. First of all, it will hurt like a mofo. Secondly, girls are evil and will do shitty things like hug you, cuddle with you, tell you how much they miss you, or hit you with pepper spray. Rule 1 - it still applies. She doesn't want to be with you, just wants to make herself feel a little better. If she wants to come back to you, she'll call you up and say so. Being around her is most likely going to annoy her and make you feel really shitty. Girls have also been known to employ the use of a guy named Todd, who is only there to make you turn emo.

Don't start looking for answers. If you're smart, you already asked them when you two were breaking up. Don't call/IM/email/fox her friends. Yes, they're close to her and they know what's going on. Chances are, they won't tell you what you need to know. They're her friends first, yours second. I'm letting you know now - if you do take this path, you will find out nothing of any use. Do you really want to know if she's seeing someone else? Do you really want to know if she is in bed crying because she misses you? Back to Rule 1. She's going through her own healing process, she doesn't want to be in a relationship with you. Let it go, man. Her friends will report their findings to her, and she'll hate you for snooping.

On a similar note - DON'T FUCKING STALK HER.

The above is the basic foundation for taking a dumping like a champ. There are many little nuances that I can't remember and didn't cover, so be prepared for anything. Of course, I welcome and urge the advice and experience of other goons. The only thing I can guarantee is that life will get better and you'll move on.

For what it's worth, I got dumped and quite heartbroken 2 days ago, but I'm doing all right, thanks for asking.

Fake edit: It's almost certain that anyone who has read this and is going to get dumped for their first time will not follow my advice.

Also, I do not refer to this type of getting dumped:

Real edit: Tips go here, until I get tired of it

quote:

Johnny Feng came out of the closet to say:

NEVER, EVER GO BACK. EVEN IF SHE WANTS IT.

Nothing good of any kind can ever come of a relationship that has broken up once already. If there was infidelity involved, you are especially stupid. NEVER.

quote:

Hamburglar came out of the closet to say:
I find only remembering the negatives to be a great way to get over it.

"Man I hated how she smoked all the time." "Man I hated the way she talked slang all the time". "Man I hate how she thought it was cool that she talks to her ex on the phone all the time".

quote:

General351 came out of the closet to say:
don't read her email account.. even if you can, DON'T do it

quote:

logan00 came out of the closet to say:

If you need to, and it's your thing, go fuck around AFTER THE RELATIONSHIP.
#2 - Don't attempt to get your friends to "hook you up" with someone else. If they are good at that, then fine, but don't attempt to jump into the sack, and then go about it apathetically. No one will like you for a long time.

#3 - Don't go to the same club/bar/party/class and sit in the back loudly and accidentally on purpose proclaim how much you love her/miss her/hate her/ whatever. Sever and go away. One sided communication (read: yelling out her apartment window) is still more or less communication as per the above rules and must be stopped for healing to take place.

#4 - Fucking many many women afterwards can help. Especially if mixed with uppers.

Sometimes the best way to get over someone is to get under someone else.

quote:

Rolex_83 came out of the closet to say:

* You'll want to be close to her, hear her voice, smell her hair etc etc. You'll feel like you're going to die if you don't get to be near her. Resist these impulses and spend lots of time with close friends. You could try getting into a "rebound" relationship if you think that would work. (I did that, didn't work for me, probably because I didn't combine it with breaking off all contact with the ex) However, realize that every minute you spend with her after you break up is just prolonging the pain. Again, I should have realized this much earlier than I did.

* Be honest, but don't spill your guts. Tell her what you feel about her if you feel you should, but don't call her at 2 am, crying and begging her to take you back. I succeeded pretty well in this - I was never stalkerish and never, ever said anything like "OMG plz take me back ", but I made sure she knew how I felt about her. We also only talked about our relationship in person, never over the phone (or, god forbid, the Internet).

quote:

Rough Day came out of the closet to say:
Take recovery at your own speed, let her worry about her shit. In fact, stop worrying in general about what she's doing, who she's seeing, or comparing your life to hers. This ties into the relationship being over and done with, actually. She's not part of your life anymore, and as such, you can stop giving a shit about what she's upto.

quote:

Dork457 came out of the closet to say:
My advice: We traced the call of the sulking and moping, it's coming from inside your house! Get out of the house! Siting on the computer glancing at her away messages and f5ing her livejournal will not give you any releif. Even if you don't do that and you're just doing what you would normally do at home, you're still in a bad mood and the glowing of the moniter isn't going to help that. Go out with friends. It helps alot with the healing process if your actually doing something active. If your friends are busy then go jogging and do something healthy for yourself. Who knows you might even attract more potential maters when your huge johnson falls out of your running shorts!

quote:

Download came out of the closet to say:
Accomplish something! The first time I really started to feel better was after I made a totally awesome movie that everyone loved. Before that, at least on some level, I was worried that I'd never be as good at anything without her. Dumb, but that's how I felt. After I'd finished a few excellent projects, both of which were worlds better than anything I'd ever done while dating her, I really did start to feel better. Not all the way better, but better.

quote:

syphon came out of the closet to say:
Avoid contact. Do not be a whiney bitch. Do not try to let her know how much you hurt. Those are the three biggest things. Contact just increases the pain. Being a whiney bitch made it so my friends were sick of talking to me. Trying to tell her how much I hurt brought it from being able to contact her if I really needed to, to the point where she blocked my screen name, wont return my e-mails, and pointedly looked away when I happened to see her on the road.

quote:

Crazy685 came out of the closet to say:
When you meet her new boyfriend... dont think that HEs getting blowjobs from her now..

just calmly smile, firmly shake his hand ( this lets him know that you can kick the shit out of him if you so choose ) *do not do this if hes much bigger than you* and just think.. everytime this asshat kisses her, hes kissing the mouth that so willingly swallowed your cum. Just think of yourself as a better version of him.. because after all, hes getting YOUR sloppy seconds. He's tied down while you are moving on to bigger and better things... sing songs in your head, just stay extremely happy. They expect you to be depressed meeting their new guy..

Atleast, thats how I dealt with meeting her new boyfriend.

Advice on being friends

As a general rule of thumb, it doesn't work. You really can't be friends unless you are very stubborn and do what it takes to make it work. That's how I'm friends with my ex (the 3 year relationship). We were best friends before we went out, and we'd be damned if that changed when we broke up. We took a month apart with no contact right after the breakup, then slowly started to hang out. It took 4 more months before we could hang out socially without weirdness, then another 4 months until we were completely chill. I love her very much, but as my friend. It's just like the good old days. If you go down this route, be prepared for a jealousy war, as it is inevitable. DO NOT BE DRUNK AROUND EACH OTHER FOR THE FIRST SIX MONTHS. We made that mistake early on, and it set us back to roughly the breakup point. The final test is: Both of you are completely wasted, sitting on the couch next to each other, and you have no pent up feelings. If you can manage that, you're all set.
---------
pi_85271480
Die lap tekst is in grote lijnen hetzelfde als dit topic maar dan in het Nederlands mochten mensen dat prettiger vinden: Centraal "ik ben gedumpt, en nu?" topic
pi_85292361
Ik ben heeeeel erg bang dat ik me vrij snel hier officieel kan melden ;( domme, domme fouten gemaakt die me niet vergeven worden vrees ik. Argh wat voel ik me klote :r
Too much is never enough!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:48:48 #143
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_85293110
Hangt er van af wat je gedaan hebt
#26 || Luciano da Silva
pi_85297573
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:28 schreef The6thgate het volgende:
Ik ben heeeeel erg bang dat ik me vrij snel hier officieel kan melden ;( domme, domme fouten gemaakt die me niet vergeven worden vrees ik. Argh wat voel ik me klote :r
Vreemdgegaan? Terecht. Onvergeeflijk.
pi_85305049
Nou ik meld me ook maar weer, net terug van vakantie. Zo heerlijk als je even een weekje nergens aan hoeft te denken, dat geeft veel zelfvertrouwen. Over twee weken zien we elkaar weer en dan sta ik echt boven haar, dat geeft een goed gevoel.

Zo te zien gaan er hier ook veel mensen vooruit vergeleken met een paar weken/maanden geleden :)
  zondag 15 augustus 2010 @ 13:07:12 #146
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_85305348
Voor mij is het nou 4 weken terug dat mijn ex bij mij is weggegaan.
ik heb het aan het begin erg moeilijk gehad, gelukkig merk ik dat de downs steeds minder heftig worden.

vorige week een weekje op camzone geweest, heeft mij goed gedaan, heb geen moeite gehad de hele week (11dagen zelfs!) maar op het moment van naar huis rijden kwam het nare gevoel weer terug.. gelukkig ging het afgelope week steeds beter :).

ik heb afgelope week de hele week het idee gehad dat ik wat moest gaan doen, heb geen enkele nacht voor 4 uur geslapen.. maar het wel naar mijn zin gehad gelukkig!!!

Helaas is voor mij de "vakantie" afgelopen en moet ik weer fulltime aan de slag.. helaas zonder vooruitzichten.. dat is wel iets wat me een naar gevoel geeft..
  zondag 15 augustus 2010 @ 17:34:44 #147
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_85314805
Vorige week relatie van 5 jaar op de klippen gelopen, en beste vrienden zijn op vakantie.... Baggerzooi. Godzijdank is werk een goede afleiding... :{

Wel de kapitale fout gemaakt om gister met haar af te spreken, en bijna de hele dag samen doorgebracht.. Zo fijn! vertrouwd! lief! mooi! ...! Maar aan het einde van de rit is het een knuffel en uitzwaaien. En dat kwam weer verdomde hard aan; vandaag weer de halve dag zitten janken. ;(
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:25:21 #148
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_85320572
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:34 schreef Xtreem het volgende:
Vorige week relatie van 5 jaar op de klippen gelopen, en beste vrienden zijn op vakantie.... Baggerzooi. Godzijdank is werk een goede afleiding... :{

Wel de kapitale fout gemaakt om gister met haar af te spreken, en bijna de hele dag samen doorgebracht.. Zo fijn! vertrouwd! lief! mooi! ...! Maar aan het einde van de rit is het een knuffel en uitzwaaien. En dat kwam weer verdomde hard aan; vandaag weer de halve dag zitten janken. ;(
afspreken maakt het in veel gevallen alleen maar moeilijker..

Maar god.. wat is het lastig om niet af te spreken...
pi_85328774
Mijn ex heeft mij ook 3 weken geleden geloosd na 3 jaar om een aantal vage redenen zoals: 'Ik ben op en kan niet meer vechten voor ons :')'. In het begin ook de ''ik wil haar terug en mis haar'' periode gehad |:( , maar nu begin ik ook steeds beter te beseffen dat ze eigenlijk de meeste tijd een enorme snol is geweest in onze relatie.(me expres jaloers proberen te maken door te zeggen dat ze enorm veel aandacht krijgt van andere jongens, en daarentegen wel boos worden als ik een normaal gesprek heb met een meid) :{w, en ik kan nog wel even zo doorgaan.

Toch nog wel gemengde gevoelens omdat ik vermoedt dat ze het heeft uitgemaakt voor iemand anders. Ik ga het haar ook niet vragen (heb immers ook haar tel nummer en msn verwijderd). Ik heb ook voor mezelf besloten dat ik haar vanaf nu gewoon compleet ga negeren, want ze wilt nog wel is tegen me praten op msn om te kijken hoe het met me gaat, en dan vervolgens 2 minuten later te zeggen dat ze met haar (sletterige) vriendin lekker gaat zuipen :r (Kansloos of niet? :X ).

Fuck haar, ik geloof in me eigen toekomst, en weet dat ik wel weer gelukkig wordt ook al moet ik nog een tijdje door de shit. Ik heb meer tijd voor mezelf om me te richten op me hobby's, heb weer wat meer contact met andere dames, en ga meer om met vrienden. Iedereen veel sterkte met verwerken, we komen er wel weer boven op!

Tot slot: R.I.P. voor de volgende vriend van me ex :')
  zondag 15 augustus 2010 @ 23:49:32 #150
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85330884
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:56 schreef MeanDutchy het volgende:
Mijn ex heeft mij ook 3 weken geleden geloosd na 3 jaar om een aantal vage redenen zoals: 'Ik ben op en kan niet meer vechten voor ons :')'. In het begin ook de ''ik wil haar terug en mis haar'' periode gehad |:( , maar nu begin ik ook steeds beter te beseffen dat ze eigenlijk de meeste tijd een enorme snol is geweest in onze relatie.(me expres jaloers proberen te maken door te zeggen dat ze enorm veel aandacht krijgt van andere jongens, en daarentegen wel boos worden als ik een normaal gesprek heb met een meid) :{w, en ik kan nog wel even zo doorgaan.

Toch nog wel gemengde gevoelens omdat ik vermoedt dat ze het heeft uitgemaakt voor iemand anders. Ik ga het haar ook niet vragen (heb immers ook haar tel nummer en msn verwijderd). Ik heb ook voor mezelf besloten dat ik haar vanaf nu gewoon compleet ga negeren, want ze wilt nog wel is tegen me praten op msn om te kijken hoe het met me gaat, en dan vervolgens 2 minuten later te zeggen dat ze met haar (sletterige) vriendin lekker gaat zuipen :r (Kansloos of niet? :X ).

Fuck haar, ik geloof in me eigen toekomst, en weet dat ik wel weer gelukkig wordt ook al moet ik nog een tijdje door de shit. Ik heb meer tijd voor mezelf om me te richten op me hobby's, heb weer wat meer contact met andere dames, en ga meer om met vrienden. Iedereen veel sterkte met verwerken, we komen er wel weer boven op!

Tot slot: R.I.P. voor de volgende vriend van me ex :')
Ik ken er ook zoeen. Helaas. Meiden die hun vriend jaloers proberen te maken door de aandachtshoer uit te hangen kun je beter kwijt dan rijk zijn.

Met mij gaat het overigens wel steeds beter. Ik ben de recente schok wel weer een beetje te boven en het interesseert me steeds minder wat die twee uitvreten. Vandaag zelfs met een andere leuke meid zitten flirten, wat imo wel succesvol was.
  zondag 15 augustus 2010 @ 23:54:01 #151
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85331072
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 07:21 schreef Lallend het volgende:
Die lap tekst is in grote lijnen hetzelfde als dit topic maar dan in het Nederlands mochten mensen dat prettiger vinden: Centraal "ik ben gedumpt, en nu?" topic
Wellicht dat Xebro het ook van een Kunst... topic heeft. Die lap tekst komt uit een topic van 2006. ;)
  maandag 16 augustus 2010 @ 09:21:12 #152
307093 Fellows
Never again.
pi_85338510
Nu net 1 dag vers uit aangezien ze weer loog. Na de zoveelste ruzie
En toch blijf ik toenadering zoeken =/. Tips?
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
  maandag 16 augustus 2010 @ 09:38:31 #153
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_85338826
Alles verwijderen en weggooien wat je van haar hebt. Voor jezelf het probleem bij haar leggen dat het haar eigen schuld is.
#26 || Luciano da Silva
pi_85342488
Ga lekker wat met vrienden doen dan blijf je bezig en denk je ook niet aan haar (tenminste minder..)
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:18:24 #155
307093 Fellows
Never again.
pi_85343199
Ja ik heb dat al gedaan maar ze blijft mij ook constant smsen. Ene moment zegt ze dat ze dit wil andere moment zegt ze van niet wat voor mij ook heel erg verwarrend is. Ze heeft onze relatie op het spel gezet voor een jongen die ze 3 weken kent van het internet like? We waren 4 jaar samen :N
Ze zegt dat dit niks betekent maar waarom liegt/ verzwijgt ze erover pfff..
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_85343320
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:18 schreef Fellows het volgende:
Ja ik heb dat al gedaan maar ze blijft mij ook constant smsen. Ene moment zegt ze dat ze dit wil andere moment zegt ze van niet wat voor mij ook heel erg verwarrend is. Ze heeft onze relatie op het spel gezet voor een jongen die ze 3 weken kent van het internet like? We waren 4 jaar samen :N
Waar het kan onverschillig blijven en geen medelijden tonen als ze met een zielig verhaal komt. Als je rust uitstraalt en haar niet steeds troost dan gaat ze de fout op een gegeven moment wel bij zichzelf zoeken.
pi_85343445
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 23:49 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Ik ken er ook zoeen. Helaas. Meiden die hun vriend jaloers proberen te maken door de aandachtshoer uit te hangen kun je beter kwijt dan rijk zijn.

Met mij gaat het overigens wel steeds beter. Ik ben de recente schok wel weer een beetje te boven en het interesseert me steeds minder wat die twee uitvreten. Vandaag zelfs met een andere leuke meid zitten flirten, wat imo wel succesvol was.
Groot gelijk heb je ^O^ . Mooi dat het een stuk beter met je gaat, lijkt me inderdaad verrot om dat zo mee te maken.

En zoals je al zegt, dat soort types heb je helemaal niets aan, die kun je inderdaad beter kwijt zijn. Je verdient een vriendin die 100 procent voor je gaat, en niet iemand die de hoer uit te hangen om je jaloers te maken. (wat overigens duidt op aandachtstekort en heel weinig zelfrespect en zelfvertrouwen :Y ).

Vervolgens heb je grote kans is er dat als ze er lucht van krijgt dat jij straks met een ander mokkel aan het sjansen bent(of meer natuurlijk })), dat ze haar verhaal komt halen. Want dan kan mevrouw het waarschijnlijk niet hebben dat jij ook een ander hebt :{w .

[ Bericht 14% gewijzigd door MeanDutchy op 16-08-2010 12:31:24 ]
pi_85344172
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:18 schreef Fellows het volgende:
Tja daar doe je helemaal niets aan, waarschijnlijk vond ze bij die nieuwe jongen wel weer de gevoelens van verliefdheid, wat er bij jou niet meer is omdat het is overgegaan in echte liefde.
Maar goed, de kans is groot dat het met die jongen ook mis loopt. De zwarte kantjes zijn nog niet bekend van die gozer, want na verloop van tijd wel komt.

Het eerste wat je nu moet doen is al het contact verbreken met haar. Verwijder haar nummer en verwijder haar op msn. Als ze contact opneemt met jou, maak haar dan duidelijk dat je even geen contact wilt en dat ze je met rust laat. Zo kun je het namelijk het beste verwerken. Als je nog wat moet regelen met je ex doe het dan nu. En daarna genoeg afleiding gaan zoeken, sporten, naar vrienden toe, afijn je kunt zelf wel bedenken leuke dingen die je kunt gaan doen toch? Eerste paar dagen zijn het vervelendste. En de reden dat ze erover liegt is dat ze je niet wilt kwetsen. Kop op, je hebt haar niet nodig.

[ Bericht 9% gewijzigd door MeanDutchy op 16-08-2010 12:48:21 ]
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:57:33 #159
307093 Fellows
Never again.
pi_85344865
Jaa, tis allemaal nog zo vers dus iets anders doen helpt me niet egt het te vergeten =/.
Ze komt ook met: ''Ikwil een eigen leven'' :') . Ze zijn just friends en hebben fun. Nu kom ik als haar jaloerse vriendje over maar zo is het egt niet. Het ergste is dat ze het probeert in mijn schoenen te schuiven door te zeggen dat ze door MIJ niet eerlijk kan zijn ... :?
pi_85345516
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:57 schreef Fellows het volgende:
Jaa, tis allemaal nog zo vers dus iets anders doen helpt me niet egt het te vergeten =/.
Ze komt ook met: ''Ikwil een eigen leven'' :') . Ze zijn just friends en hebben fun. Nu kom ik als haar jaloerse vriendje over maar zo is het egt niet. Het ergste is dat ze het probeert in mijn schoenen te schuiven door te zeggen dat ze door MIJ niet eerlijk kan zijn ... :?
Neemt ze veel contact met je op? Of komt het vooral vanuit jouw?
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:15:25 #161
307093 Fellows
Never again.
pi_85345624
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:13 schreef MeanDutchy het volgende:

[..]

Neemt ze veel contact met je op? Of komt het vooral vanuit jouw?
Ik denk het meeste vanuit mij maar zij kan der ook wat van.
pi_85345733
joh kom voor jezelf op en zeg even dat je voorlopig even geen vrienden wil zijn en even geen contact wil.
Zij heeft een keus gemaakt aan die keus zaten consequenties , daar zal ze lekker mee moeten leven , en duidelijk maken dat je voor jezelf kiest
Je laat je zo namelijk manipuleren.
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:28:05 #163
307093 Fellows
Never again.
pi_85346273
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:17 schreef formerjellybean het volgende:
joh kom voor jezelf op en zeg even dat je voorlopig even geen vrienden wil zijn en even geen contact wil.
Zij heeft een keus gemaakt aan die keus zaten consequenties , daar zal ze lekker mee moeten leven , en duidelijk maken dat je voor jezelf kiest
Je laat je zo namelijk manipuleren.
Jep, want uiteindelijk draait ze het zo dat ik mijn excuses ga aanbieden voor wat zij heeft gedaan.
Tis gewoon even moeilijk aangezien ik egt zielsveel van haar hou..
Ik lijk egt hopeloos nu :') zo voelt het ook wel een beetje.
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:43:34 #164
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85347071
'Gewoon vrienden...' :')

Die kutsmoes kennen we als man zijnde nu wel.
pi_85347441
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:15 schreef Fellows het volgende:

[..]

Ik denk het meeste vanuit mij maar zij kan der ook wat van.
Beginnen dus met dat af te kappen, dat heeft veel meer voordelen.

Ten eerste verwerk je het sneller en beter als je elkaar helemaal niet meer ziet of spreekt.

Ten tweede kan zij niet meer bij jou terecht als zij zich kut voelt (wat noodzakelijk is, want anders gaat ze je inderdaad manipuleren/gebruiken). Je moet onbereikbaar zijn voor haar, en haar laten zien dat je door gaat met je leven en dat je haar niet nodig hebt (dat heb je ook niet alleen besef je je dat nu nog niet helemaal denk ik) :Y

Ten derde ALS het nog ooit goed zou kunnen komen, kun je haar beter nu de ruimte en rust geven zodat je haar ook gelegenheid geeft om jouw te missen. Als je namelijk constant haar gaat smsen/mailen of als je constant beschikbaar bent voor haar, gaat ze zich alleen maar ergeren aan jou, en gaat ze je gebruiken(zie reden 2).
Maar ga er daarbij niet van uit dat het ooit goedkomt. Accepteer dat het voorbij is, en ga niet zitten hopen, dat verlengt alleen maar het verwerkingsproces.

En ik kan nog wel even zo doorgaan.

Tot slot, zoals ik al zei accepteer dat het over is tussen jullie, en doe de eerste paar dagen gewoon waar jij zin in hebt. Als je zin hebt om de hele dag films te kijken in bed moet je dat vooral ook doen, maar zeg na een paar dagen tegen jezelf wel van Komop! Nu heb ik genoeg van dat niets doen!
Ik ging bijvoorbeeld veel sporten(aanrader), meer met vrienden doen, oude hobby's weer oppakken en oude contacten (meiden en jongens) weer verbeteren, nu 3 weken na de break up voel ik me een stuk beter, en geniet ik weer van het vrijgezellen leven(Het is echt heerlijk geen rekening te hoeven houden met een ander, geen gezeur meer over van alles en nog wat O-)).
Tuurlijk heb ik ook wel me downs, maar die worden steeds minder en minder :Y.
Zo zal het met jouw ook weer een stuk beter gaan over een tijd kerel ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door MeanDutchy op 16-08-2010 14:04:41 ]
  maandag 16 augustus 2010 @ 14:48:05 #166
307093 Fellows
Never again.
pi_85349607
Daar kan ik egt wat mee! _O_
Toch blijft het moeilijk en wil ik haar terug. :@
  maandag 16 augustus 2010 @ 14:52:30 #167
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_85349780
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 14:48 schreef Fellows het volgende:

Check.
Dat herken ik....
Ik mail en bel af en toe nog met haar, maar heb echt de neiging om 16 smsjes per uur te sturen, en allemaal lieve dingen te zeggen zodat ze weet hoeveel ik haar mis...

Maar ja, dat weet ze al, en ze heeft ruimte nodig.... Dus ik zit me op te vreten, maar we hebben afgesproken vrijdag pas weer contact te hebben...

Wat het ook niet makkelijker maakt (of misschien straks juist wel?), is dat ik over een maand voor 5 maanden naar het buitenland ga voor m'n werk.... :X
Thucydides
pi_85351245
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 14:48 schreef Fellows het volgende:
Daar kan ik egt wat mee! _O_
De beste manier om haar terug te winnen is haar vergeten. De tips van Meandutchy kun je hierbij prima gebruiken, dat je haar terug wilt veranderd er niks aan. Je ex zal toch niet zo snel een nieuwe relatie induiken, hooguit een aantal rebounds hebben.

Tegen de tijd dat ze weer toe is aan een nieuwe relatie mist ze jou waarschijnlijk, en dan heb jij een voorsprong ten opzichte van andere jongens, je hebt haar immers al gehad.
pi_85352687
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:43 schreef goofy_goober het volgende:
'Gewoon vrienden...' :')

Die kutsmoes kennen we als man zijnde nu wel.
nou die smoesjes kunnen mannen ook gebruiken hoor...
just give a second thought
what if we don't get caught...
  maandag 16 augustus 2010 @ 16:22:05 #170
307093 Fellows
Never again.
pi_85353426
Zij wil de relatie wel voort zetten alleen het moet op haar manier gaan.
Ze wil een ''Eigen leven hebben''. Maar ik bedoel een relatie heb je toch niks voor niks of zie ik dat nou verkeerd? Als ik met een ander meisje zou praten zou ze helemaal compleet flippen. Maar als zij constant met die gast praat+camt dan mag dat allemaal? Ze zegt dat ik dramatisch doe..
Anyway ik ben egt een hopeloos geval at the moment en heb zo gevoel dat ik niet zonder haar kan.
Ze wil haar eigen ruimte maar ik mag dat niet hebben =/. Het liefst leg ik het bij maarja, ik moet een x voor mezelf op komen en dit x is ze egt te ver gegaan.
pi_85357207
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 16:22 schreef Fellows het volgende:
Zij wil de relatie wel voort zetten alleen het moet op haar manier gaan.
Ze wil een ''Eigen leven hebben''. Maar ik bedoel een relatie heb je toch niks voor niks of zie ik dat nou verkeerd? Als ik met een ander meisje zou praten zou ze helemaal compleet flippen. Maar als zij constant met die gast praat+camt dan mag dat allemaal? Ze zegt dat ik dramatisch doe..
Anyway ik ben egt een hopeloos geval at the moment en heb zo gevoel dat ik niet zonder haar kan.
Ze wil haar eigen ruimte maar ik mag dat niet hebben =/. Het liefst leg ik het bij maarja, ik moet een x voor mezelf op komen en dit x is ze egt te ver gegaan.
Jup, ik weet precies hoe je je voelt, gewoon laten varen joh. Ik had ook zo'n figuur (al hoewel die van jou gaat wel erg ver :X . Een beetje jouw de schuld geven dat ze liegt, en vervolgens zeggen dat JIJ dramatisch doet? Wat moet je met zo'n labiele trol :?.Met zo'n mokkel wil je toch niet verder leven. Dat gevoel dat je niet zonder haar kan verdwijnt vanzelf wel. Genoeg afleiding zoeken z.s.m, nieuwe dames versieren als je daar behoefte aan hebt. Gewoon dingen doen die jij leuk vind. Dan komt vanzelf steeds vaker de gedachte in je op van: 'Ik kan het ook leuk hebben zonder haar, ik heb haar niet nodig *O* '. Je moet dus inderdaad voor jezelf opkomen en sterk zijn, want je zet jezelf alleen maar voor lul zo! Dus zoals ik al eerder zei: Accepteren dat het voorbij is, en al het contact vermijden! Sterkte de komende tijd, je komt er wel
  maandag 16 augustus 2010 @ 21:36:01 #172
307093 Fellows
Never again.
pi_85366919
Ik ben egt een ongelooflijke sukkel. Heb 2 uur met haar zitten praten over MSN. Ik blijf toenadering zoeken aangezien ik egt sterk het gevoel is dat zij de waren voor me is. Ik voel zoveel voor haar en we hebben een normaal gesprek kunnen voeren. Morgen komt ze maar voor het definitieve gesprek. :'( Ben zo een sukkel
pi_85368047
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 21:36 schreef Fellows het volgende:
Ik ben egt een ongelooflijke sukkel. Heb 2 uur met haar zitten praten over MSN. Ik blijf toenadering zoeken aangezien ik egt sterk het gevoel is dat zij de waren voor me is. Ik voel zoveel voor haar en we hebben een normaal gesprek kunnen voeren. Morgen komt ze maar voor het definitieve gesprek. :'( Ben zo een sukkel
Relax.. het is gebeurd, jammer maar helaas. Probeer dan te leren van de situatie en bedenk je de volgende keer wel een extra paar keer voordat je het weer gaat doen. Zoals hierboven ook al geopperd werd: verbreek het contact, flikker d'r van je msn en telefoon af en gooi d'r van je hyves af en kijk ook nooit meer op haar hyves.
Je bent jezelf alleen maar aan het kwellen zo..
Trouwens, ik dacht dat jullie al definitief uit elkaar zijn of vind ze het soms leuk om je zout in de wonden te strooien door het je nog een keer te vertellen? Als de uitkomst duidelijk is zou ik persoonlijk dat 2e gesprek afblazen..
pi_85373317
*meldt*

Wat doet het toch pijn als ze jou niet meer wil, maar wel heel hard achter een ander aan zit (die dan haar niet echt zit zitten).

Maar goed, het is net een week geleden na een beetje een knipperperiode van 2 maanden (waarin ze ook 'iets' met weer een ander heeft gedaan).

Zoals anderen ook schrijven: na 3 uur slaap gewoon weer wakker worden en uren wakker liggen. En bijna nul eten. In net een maand tijd minstens 5 kilo afgevallen. Het kon er wel af maar nu moet ik oppassen. Ik kan hooguit nog een kilo of 3, max 5 missen.

;(
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  maandag 16 augustus 2010 @ 23:48:35 #175
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85374062
Nooit echt goed naar geluisterd, maar hier maakt Hans toch wel een punt die velen in dit topic zullen herkennen (vooral het einde van het gedicht):

dinsdag 17 augustus 2010 @ 00:03:36 #176
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_85374823
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 21:36 schreef Fellows het volgende:
Echt, doe het niet jongen. Echt niet. Je gaat je er alleen maar kutter door voelen omdat je haar weer ziet terwijl zij vrolijk met die andere jongen zit te praten steeds.

Ik heb mijn ex ook veel te snel weer gezien nadat het uit was, we konden toen best een normaal gesprek voeren en ik kreeg weer helemaal hoop dat het wat zou worden. Nou mooi niet dus en ik kon weer helemaal opnieuw beginnen met over hem heen komen. Weer jankend in m'n bed elke avond, niet kunnen slapen en elke nacht verdorie over hem dromen dat het weer goed was. Ik was dit zo zat na een tijdje, ik heb alles weggeflikkerd wat ik van hem had, alle foto's van ons samen verwijderd en hem voor zover dit kon genegeerd. (We moesten nog een paar keer samen werken, dus kon niet altijd.)

Ik heb hem toen een hele tijd niet gezien, tot ik maandag een verjaardag had waar ik hem weer zag. Eerst niet zo met hem gepraat, leek me geen goed idee. Uiteindelijk toch een hele tijd met hem en een andere vriend zitten praten en eigenlijk ging dit best wel goed :) *trots*. Ik miste hem eigenlijk helemaal niet. Hij was allemaal stoere verhalen aan het vertellen over dat hij zo veel gedronken had en niet eens moest kotsen en whatever. Het enige wat ik dacht was: mijn god wat ben ik blij dat ik daar niet naast heb hoeven liggen die avond.

Gaat best goed hier dus :) Natuurlijk mis ik nog wel eens wat wij hadden samen, want het was echt wel leuk. Maar ik mis ook vooral het hebben van een vriend. Niet perse hem meer, maar gewoon dat ik iemand had waar ik altijd naar toe kon gaan, waar ik naast wakker werd 's ochtends. Maar dat hoeft nou niet zozeer hem te zijn. Liever niet zelfs. Dank u vriendelijk.

Nou hopen dat ik hier niet over een week post dat ik hem toch zo verschrikkelijk mis :P
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 00:21:41 #177
90641 Uiteraard
mooi hè ? alles.....
pi_85375661
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 23:48 schreef goofy_goober het volgende:
Nooit echt goed naar geluisterd, maar hier maakt Hans toch wel een punt die velen in dit topic zullen herkennen (vooral het einde van het gedicht):

Geniaal blijft het :7
pi_85378325
*Meld!

Het is nu tweeënhalve maand uit na een relatie van ongeveer 2,5 jaar. Het gaat nu op zich wel redelijk. Ik probeer zoveel mogelijk met vrienden te doen en de tijd die ik eerst met haar spendeerde ( Wat echt heel erg veel was) op te vullen. We hadden een tijdje geen contact meer. Ik was op vakantie geweest in Malgrat de Mar. Daar 1x iets geprobeerd bij een ander meisje maar daar voelde ik me heel erg schuldig over, terwijl er niet eens iets gebeurd was. Vorige week sprak ze me aan op een feest dat ze wilde praten, dat ze me mist en dergelijke. Mijn gevoel nam het meteen over en ik heb ja gezegd, daarna gaf ze me een knuffel. Daarna voelde ik me natuurlijk crappy als een malle..Het moment zelf is geweldig maar daarna val je weer in een gat.. Heb haar een aantal dagen daarna gesmst dat ik haar toch niet kan zien omdat de laatste ontmoeting me gewoon weer heeft terug gebracht. Ik dacht weer de hele tijd aan haar, droomde over dr, bij de meest random dingen kwam er een herinnering aan haar naar boven drijven.. Gelukkig is dat nu ook weer aan het afnemen. :)

Nu zit ik echter met een probleem. Ze is over een paar dagen jarig. Hoewel het feit dat we nu geen contact meer hebben eigenlijk wel goed is voor me, voelt het toch alsof ik dit niet zomaar voorbij kan laten gaan. Probleem is alleen dat ik niet weet hoe. Een smsje is het handigst maar dat vind ik wel heel erg onpersoonlijk. Het is dan wel uit, ze blijft wel heel speciaal voor me en we hebben een heel mooie tijd gehad. Ik zou ook kunnen bellen maar heb daar niet echt een goed gevoel bij..

Help! ;(

Hier een topic dat ik een tijdje geleden geopend heb, geeft misschien wat extra info over de relatie die we hadden:
Hoe te handelen na aanranding?
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 08:41:03 #179
307093 Fellows
Never again.
pi_85381494
En ja hoor kom weer achter dat ze gelogen heeft over die gast. Terwijl we gister openkaart speelde ze zegt dat het niks is. Vanmiddag komt ze langs om te kijken of ze nog wat voelt of niet :'( :'( :'(
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:44:21 #180
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_85382629
Met m'n ex afgesproken dat we vrijdag weer bellen (tot nu toe paar keer gedaan, heel fijn, zonder 'hoop' te krijgen), maar ik kan de neiging om haar te mailen/sms'en bijna niet onderdrukken... :X
Thucydides
pi_85382790
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 01:38 schreef MTftw het volgende:
*Meld!

Het is nu tweeënhalve maand uit na een relatie van ongeveer 2,5 jaar. Het gaat nu op zich wel redelijk. Ik probeer zoveel mogelijk met vrienden te doen en de tijd die ik eerst met haar spendeerde ( Wat echt heel erg veel was) op te vullen. We hadden een tijdje geen contact meer. Ik was op vakantie geweest in Malgrat de Mar. Daar 1x iets geprobeerd bij een ander meisje maar daar voelde ik me heel erg schuldig over, terwijl er niet eens iets gebeurd was. Vorige week sprak ze me aan op een feest dat ze wilde praten, dat ze me mist en dergelijke. Mijn gevoel nam het meteen over en ik heb ja gezegd, daarna gaf ze me een knuffel. Daarna voelde ik me natuurlijk crappy als een malle..Het moment zelf is geweldig maar daarna val je weer in een gat.. Heb haar een aantal dagen daarna gesmst dat ik haar toch niet kan zien omdat de laatste ontmoeting me gewoon weer heeft terug gebracht. Ik dacht weer de hele tijd aan haar, droomde over dr, bij de meest random dingen kwam er een herinnering aan haar naar boven drijven.. Gelukkig is dat nu ook weer aan het afnemen. :)

Nu zit ik echter met een probleem. Ze is over een paar dagen jarig. Hoewel het feit dat we nu geen contact meer hebben eigenlijk wel goed is voor me, voelt het toch alsof ik dit niet zomaar voorbij kan laten gaan. Probleem is alleen dat ik niet weet hoe. Een smsje is het handigst maar dat vind ik wel heel erg onpersoonlijk. Het is dan wel uit, ze blijft wel heel speciaal voor me en we hebben een heel mooie tijd gehad. Ik zou ook kunnen bellen maar heb daar niet echt een goed gevoel bij..

Help! ;(

Hier een topic dat ik een tijdje geleden geopend heb, geeft misschien wat extra info over de relatie die we hadden:
Hoe te handelen na aanranding?
Ik zou gewoon een smsje sturen. Verder kun je beter gewoon afstand houden de komende tijd als ik het zo lees. Dat smsje hoeft niet heel onpersoonlijk te zijn. En je kan altijd zeggen dat je nu niet kan bellen/langskomen omdat dat beter is voor jezelf en dat het daarom maar een smsje is.
pi_85382834
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 08:41 schreef Fellows het volgende:
En ja hoor kom weer achter dat ze gelogen heeft over die gast. Terwijl we gister openkaart speelde ze zegt dat het niks is. Vanmiddag komt ze langs om te kijken of ze nog wat voelt of niet :'( :'( :'(
Waarom spreek je nog af dan? Gewoon afzeggen. De uitkomst weet je al, en als ze zulke dingen flikt is ze het niet waard om aardig tegen te doen. Voelt ze zich ook eens klote over haar eigen acties.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:56:27 #183
307093 Fellows
Never again.
pi_85382885
Ja ik heb haar duidelijk gemaakt als ze komt dat ze voor onze relatie gaat en dat ze die jongen behind haar moet laten. Maar ze zegt dat ze dan niet wil komen omdat ze zelf wil bepalen met wie ze praat ook al ging het om haar buurman? Moet ik dit geloven of gaat dit gewoon om die gast :'(
Zo vervelend ik hou ziels veel van haar... En dan bedriegt ze me zo :'(
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:00:18 #184
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85382995
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 09:56 schreef Fellows het volgende:
Ja ik heb haar duidelijk gemaakt als ze komt dat ze voor onze relatie gaat en dat ze die jongen behind haar moet laten. Maar ze zegt dat ze dan niet wil komen omdat ze zelf wil bepalen met wie ze praat ook al ging het om haar buurman? Moet ik dit geloven of gaat dit gewoon om die gast :'(
Zo vervelend ik hou ziels veel van haar... En dan bedriegt ze me zo :'(
Stel je niet zo slaafs op. Die trut speelt een spelletje. Contact afkappen en lekker de bloemetjes buiten gaan zetten, want ik weet, jij weet en iedereen hier weet dat dit geen kans van slagen heeft.

Heb vanochtend wat zooi van haar ritueel verbrand zodat ik er niet meer aan word herinnerd. Kaartjes en brieven. Lekker fikkie stoken op mijn balkon. :P (heb ze nog wel voor het digitale archief overigens)
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:26:30 #185
307093 Fellows
Never again.
pi_85383696
Ja ik weet het. Het is alleen zo vreselijk moeilijk voor me ik bedoel als je al toekomst plannen hebt en in 1 dag komt ze opeens met ik weet niet wat ik voor je voel. Ze komt niet omdat ze het niet zo wil ze heeft die gast ook al aan der vriendin voorgesteld ik ben egt een emotioneel wrak atm. :'( janken janken janken me maag draait alleen al om als ik er aan denk. Kan het gewoon niet geloven aangezien ze me zoveel had beloofd we waren bijna 4 jaar samen en dan ik bedoel egt letterlijk elke dag minstens 5 uur praten.
pi_85385400
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:26 schreef Fellows het volgende:
Ja ik weet het. Het is alleen zo vreselijk moeilijk voor me ik bedoel als je al toekomst plannen hebt en in 1 dag komt ze opeens met ik weet niet wat ik voor je voel. Ze komt niet omdat ze het niet zo wil ze heeft die gast ook al aan der vriendin voorgesteld ik ben egt een emotioneel wrak atm. :'( janken janken janken me maag draait alleen al om als ik er aan denk. Kan het gewoon niet geloven aangezien ze me zoveel had beloofd we waren bijna 4 jaar samen en dan ik bedoel egt letterlijk elke dag minstens 5 uur praten.
Zoals Goofy al zei ze speelt een spelletje met je. Ik begrijp niet dat je je zo van de kaart laat spelen. (Leuke vid btw goofy :7)

Ik ga niet nog een keer zeggen dat je het contact moet verbreken want dat is nu wel 3 x gezegd, alleen kun je het niet of wil je het niet, hoe dan ook duidt het er toch op dat je weinig zelfvertrouwen hebt. Het zou voor jouw wel verstandig zijn om dat te boosten. Ga nieuwe kleren kopen, ga naar de kapper, ga die zwembandjes wegwerken :). Sporten werkt enorm goed tegen liefdesverdriet. Ga is een paar nieuwe doelen stellen waar je de komende tijd druk mee bent. Kijk is wat je interesses zijn (ik heb bijvoorbeeld een hele cursus van photoshop gevolgd, en ik maak nu dingen waarvan ik nooit gedacht had dat ik dat ooit zou kunnen :s) )

Ik denk dat je nog op school zit? Dan zijn de vakanties ook bijna voorbij, en heb je school weer als afleiding. Je bent nu een aantal dagen verder, tijd om wat minder thuis achter je beeldscherm te zitten, en te zwelgen in zelfmedelijden.

Beloftes in de relatie betekenen NA de relatie niets meer, onthoudt dat goed. Zij wilt wat anders, en ook al mag ik haar totaal niet na wat ik heb gelezen over haar, ze heeft groot gelijk. Jullie zijn ook nog jong zoals de meeste hier inclusief mijzelf, dus genoeg tijd en genoeg kansen. Duurt even om er weer van te genieten om vrijgezel te zijn. Een toekomst met je eerste grote liefde pakt meestal toch niet goed uit. Ik ken 8 stellen die met elkaar zijn getrouwd (elkaars eerste liefde) . 7 van hen zijn atm uit elkaar omdat ze nooit echt jong zijn geweest ;).
pi_85396054
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:26 schreef Fellows het volgende:
Ik weet hoe moeilijk het is om nu meteen de knop om te zetten, maar hoe eerder je het doet hoe beter jij er vanaf komt. Op dit moment gaat het om jou, niet om jullie. Kies voor jezelf, en niet voor haar. Zij gebruikt jou om haar verdriet te verwerken, terwijl jij nu niemand hebt om je aan te troosten. Hoe langer je wacht met loslaten, hoe langer je in deze kutsituatie blijft zitten. Succes anyway!
pi_85397738
Komop Fellows, het is duidelijk dat het niets meer wordt. Ze houdt je aan een lijntje. Wees een vent en knip die lijn door zodat jij eens verder kan gaan.

Ze gaat vreemd notabene en jij probeert haar nog voor je terug te winnen. Zo een meid is niets voor jou. Jij verdient een vriendin die om jou geeft, niet iemand die je misbruikt.

Het is al vaker gezegt en ik weet zelf dat het ook gigantisch goed werkt. ga fitnessen/sporten! put jezelf uit en steek daar die energie in die in je zit!
pi_85398722
Inderdaad! Dus bedenk voor jezelf (ook al klinkt het enorm kut, ik weet het) dat je mokkel met andere jongen(s) bezig is atm. En je kunt er helemaal NIETS aan doen. Accepteer het gewoon en wordt is even lekker pissig op haar }) . Vrouwen hebben vaak de neiging om pas oude schoenen weg te gooien als ze nieuwe hebben (of ze zijn al bezig om er voor te sparen als je begrijpt wat ik bedoel). Je zou haar toch niet terug willen als ze nu of over een tijd is ondergespoten door een of andere tjap (of meerdere, weet jij veel) :'). En gast... verbreek dat contact nou is :N. Merk je zelf niet dat je je enorm kut voelt als je met haar hebt gepraat? De kans is nihil dat ze bij je terugkomt, en al helemaal niet als je met haar in contact blijft, en depressief gaat doen. Fuck haar :{w
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:14:27 #190
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_85405241
zo, mijn ex is deze week een midweekje weg (het is al 4 weken uit)

elke keer zocht ik weer contact, via msn, hyves en email, en soms zelfs sms.
Deze midweek zie ik als DE stap die ik moet zetten.. het gehele contact verbreken.
Ze ging gister weg.. gister veel aan dr gedacht.. maar t voelt nu wel goed, zo zonder contact..
Ik hoop dat ik mezelf in kan houden en dr niet ga smsen.. maar ik WIL dit echt volhouden
pi_85406008
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:14 schreef makkie88 het volgende:
zo, mijn ex is deze week een midweekje weg (het is al 4 weken uit)

elke keer zocht ik weer contact, via msn, hyves en email, en soms zelfs sms.
Deze midweek zie ik als DE stap die ik moet zetten.. het gehele contact verbreken.
Ze ging gister weg.. gister veel aan dr gedacht.. maar t voelt nu wel goed, zo zonder contact..
Ik hoop dat ik mezelf in kan houden en dr niet ga smsen.. maar ik WIL dit echt volhouden
Als je het zelf echt wilt dan ben je al een heel eind op weg ^O^ . Misschien toch handig om alsnog alles van haar te verwijderen, inclusief mobiel nummer(of moet je nog zaken met haar regelen?) Dan kun je haar simpelweg namelijk niet meer smsen, en krijg je er ook geen spijt van als je het uiteindelijk toch hebt gedaan.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:07:26 #192
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85407649
Toch blijft het pijnlijk om te moeten zien hoe je ex en haar nieuwe vriend dezelfde dingen doen als jij met haar hebt gedaan (zoals lieve plagende berichtjes achterlaten), terwijl voor jou de tijd momenteel stil lijkt te staan...

Waarom ben ik er weer zo mee bezig nu ze een nieuwe vriend heeft, terwijl ik er net voor mijn gevoel overheen was?? Het is alsof het besef nu pas komt dat het nooit meer iets zal worden en dat de relatie minder voor haar betekende dan het voor mij deed.

Ik heb geprobeerd om mijn gevoel neer te leggen bij andere vrouwen en verder te gaan, maar ik put er geen voldoening uit. Andere vrouwen lijken zo oppervlakkig vergeleken met haar. Het is alsof ik mezelf voor de gek zit te houden, en ook die meiden. Gatverdamme, ik wil hier vanaf, dat rare onderbuikgevoel.

En het erge is dat haar nieuwe vriend een jongere kopie lijkt van mij. Hij is zelfs op dezelfde dag jarig. :r

[ Bericht 3% gewijzigd door goofy_goober op 17-08-2010 20:14:54 ]
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:21:21 #193
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_85408319
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:30 schreef MeanDutchy het volgende:

[..]

Als je het zelf echt wilt dan ben je al een heel eind op weg ^O^ . Misschien toch handig om alsnog alles van haar te verwijderen, inclusief mobiel nummer(of moet je nog zaken met haar regelen?) Dan kun je haar simpelweg namelijk niet meer smsen, en krijg je er ook geen spijt van als je het uiteindelijk toch hebt gedaan.
tja.. of ik het echt wil... mijn gevoel zegt dat ik t liefste contact met haar houd.. maar ja.. soms moet je niet helemaal naar je gevoel luisteren maar beter even naar de ervaringen van andere :).. ik geef het allemaal de tijd.
ik heb wel het gevoel dat ik over een paar maanden weer op een normale manier contact met dr zou willen hebben. maar dan moeten gevoelens geen rol meer spelen :)
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:33:00 #194
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85408786
Wauw, kreeg net een reality check door dit topic. Die gozer maakt precies mee waar ik ook aan onderdoor ging. Dit schud me toch wel weer even wakker. :)
pi_85409087
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:21 schreef makkie88 het volgende:

[..]

tja.. of ik het echt wil... mijn gevoel zegt dat ik t liefste contact met haar houd.. maar ja.. soms moet je niet helemaal naar je gevoel luisteren maar beter even naar de ervaringen van andere :).. ik geef het allemaal de tijd.
ik heb wel het gevoel dat ik over een paar maanden weer op een normale manier contact met dr zou willen hebben. maar dan moeten gevoelens geen rol meer spelen :)
Hoe gaat het verder met je dan? Zou je nog willen dat het goedkomt tussen jullie? Of heb je er vrede mee dat het uit is.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:43:29 #196
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_85409230
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:40 schreef MeanDutchy het volgende:

[..]

Hoe gaat het verder met je dan? Zou je nog willen dat het goedkomt tussen jullie? Of heb je er vrede mee dat het uit is.
t gaat verder wel oke met me.
aan de ene kant wil ik nog wel dat t goed komt. maar al denk ik er langer over dan 10 seconde word me al duidelijk dat t niet werkt! dus ja, ik heb er vrede mee.. steeds meer! t is nu meer t missen van een arm om me heen..
pi_85410423
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:43 schreef makkie88 het volgende:

[..]

t gaat verder wel oke met me.
aan de ene kant wil ik nog wel dat t goed komt. maar al denk ik er langer over dan 10 seconde word me al duidelijk dat t niet werkt! dus ja, ik heb er vrede mee.. steeds meer! t is nu meer t missen van een arm om me heen..
Ja, je zit nu meer op een punt dat je 'de liefde' meer mist dan je ex denk ik. Lijkt me ook tijd voor jou om wat vrouwelijk gezelschap te regelen, heb je niet iemand die een beetje interesse heeft in je?

Zo nee, ga dingen doen waarbij je makkelijk in contact kan komen met vrouwen. Ga bijvoorbeeld wat vaker stappen en probeer wat contacten te leggen (mits je al weer genoeg zelfvertrouwen hebt)
Of probeer je oude contacten weer te verbeteren d.m.v. hyves of msn (werkt voor mij het beste).

Zo ja, ga een keer wat afspreken met die dame (ga naar de bios, ga een potje poolen of wat dan ook). Ook al merk je dat andere vrouwen niet zullen tippen aan je ex in het begin, het geeft je wel een goed gevoel . (Ik heb het nu ook 3.5 week uit met me ex en ben na 2 weken toch tegen mijn zin in wat gaan drinken met een oude vriendin van me, die me altijd wel leuk heeft gevonden. In het begin voelt het een beetje ongemakkelijk, maar als het gesprek een beetje los komt denk je niet eens meer aan je ex. Nu komt ze zaterdagavond bij mij thuis een filmpje kijken :) ).

Btw, niet dat ik me gelijk in een relatie ga of wil storten hoor (rebounds helpen je wel om over je ex heen te komen, maar geven een hoop narigheid en zijn gedoemd te mislukken). Maar ik mis ook een arm om me heen. Ik heb haar ook eerlijk verteld dat ik voorlopig ook geen relatie wil, maar dat ik gewoon haar gezelschap enorm kan waarderen en haar ook leuk en gezellig vind.
Dit begreep ze goed en was het ook met me eens. Dus tja, probeer het is uit, ik denk dat het voor jou ook wel goed zal werken. :Y
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:47:19 #198
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_85415134
Nog 2 dagen en dan ga ik met m'n ex naar Lowlands, het is dan 7 weken uit. Heb 'm afgelopen week gesproken, 2 weken geen contact gehad daarvoor, en hij vertelde me dat hij me zo mist. Hij mist het praten, de leuke dingen doen, mijn aanwezigheid, alles. Hij heeft nu pas (denk doordat hij 2,5 week geleden hier al z'n spullen weg heeft gehaald) wat ik de eerste weken had. Wat moet ik hier nu mee??
Miauw
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:53:51 #199
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85415459
Waarom ga je in godsnaam met je ex op stap als jullie nog niet over elkaar heen zijn? Vriendjes blijven na zo'n korte periode gaat echt niet werken hoor.
pi_85416103
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:47 schreef Lips het volgende:
Nog 2 dagen en dan ga ik met m'n ex naar Lowlands, het is dan 7 weken uit. Heb 'm afgelopen week gesproken, 2 weken geen contact gehad daarvoor, en hij vertelde me dat hij me zo mist. Hij mist het praten, de leuke dingen doen, mijn aanwezigheid, alles. Hij heeft nu pas (denk doordat hij 2,5 week geleden hier al z'n spullen weg heeft gehaald) wat ik de eerste weken had. Wat moet ik hier nu mee??
Wat wil jij ermee? Beter nog, waarom ging het uit? Was de passie gewoon weg; of was er meer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')