Wellicht dat Xebro het ook van een Kunst... topic heeft. Die lap tekst komt uit een topic van 2006.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 07:21 schreef Lallend het volgende:
Die lap tekst is in grote lijnen hetzelfde als dit topic maar dan in het Nederlands mochten mensen dat prettiger vinden: Centraal "ik ben gedumpt, en nu?" topic
Waar het kan onverschillig blijven en geen medelijden tonen als ze met een zielig verhaal komt. Als je rust uitstraalt en haar niet steeds troost dan gaat ze de fout op een gegeven moment wel bij zichzelf zoeken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:18 schreef Fellows het volgende:
Ja ik heb dat al gedaan maar ze blijft mij ook constant smsen. Ene moment zegt ze dat ze dit wil andere moment zegt ze van niet wat voor mij ook heel erg verwarrend is. Ze heeft onze relatie op het spel gezet voor een jongen die ze 3 weken kent van het internet like? We waren 4 jaar samen![]()
Ze zegt dat dit niks betekent maar waarom liegt/ verzwijgt ze erover pfff..
Groot gelijk heb jequote:Op zondag 15 augustus 2010 23:49 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik ken er ook zoeen. Helaas. Meiden die hun vriend jaloers proberen te maken door de aandachtshoer uit te hangen kun je beter kwijt dan rijk zijn.
Met mij gaat het overigens wel steeds beter. Ik ben de recente schok wel weer een beetje te boven en het interesseert me steeds minder wat die twee uitvreten. Vandaag zelfs met een andere leuke meid zitten flirten, wat imo wel succesvol was.
Tja daar doe je helemaal niets aan, waarschijnlijk vond ze bij die nieuwe jongen wel weer de gevoelens van verliefdheid, wat er bij jou niet meer is omdat het is overgegaan in echte liefde.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:18 schreef Fellows het volgende:
Ja ik heb dat al gedaan maar ze blijft mij ook constant smsen. Ene moment zegt ze dat ze dit wil andere moment zegt ze van niet wat voor mij ook heel erg verwarrend is. Ze heeft onze relatie op het spel gezet voor een jongen die ze 3 weken kent van het internet like? We waren 4 jaar samen![]()
Ze zegt dat dit niks betekent maar waarom liegt/ verzwijgt ze erover pfff..
Neemt ze veel contact met je op? Of komt het vooral vanuit jouw?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:57 schreef Fellows het volgende:
Jaa, tis allemaal nog zo vers dus iets anders doen helpt me niet egt het te vergeten =/.
Ze komt ook met: ''Ikwil een eigen leven''. Ze zijn just friends en hebben fun. Nu kom ik als haar jaloerse vriendje over maar zo is het egt niet. Het ergste is dat ze het probeert in mijn schoenen te schuiven door te zeggen dat ze door MIJ niet eerlijk kan zijn ...
Ik denk het meeste vanuit mij maar zij kan der ook wat van.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:13 schreef MeanDutchy het volgende:
[..]
Neemt ze veel contact met je op? Of komt het vooral vanuit jouw?
Jep, want uiteindelijk draait ze het zo dat ik mijn excuses ga aanbieden voor wat zij heeft gedaan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:17 schreef formerjellybean het volgende:
joh kom voor jezelf op en zeg even dat je voorlopig even geen vrienden wil zijn en even geen contact wil.
Zij heeft een keus gemaakt aan die keus zaten consequenties , daar zal ze lekker mee moeten leven , en duidelijk maken dat je voor jezelf kiest
Je laat je zo namelijk manipuleren.
Beginnen dus met dat af te kappen, dat heeft veel meer voordelen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:15 schreef Fellows het volgende:
[..]
Ik denk het meeste vanuit mij maar zij kan der ook wat van.
Check.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:48 schreef Fellows het volgende:
Toch blijft het moeilijk en wil ik haar terug.
De beste manier om haar terug te winnen is haar vergeten. De tips van Meandutchy kun je hierbij prima gebruiken, dat je haar terug wilt veranderd er niks aan. Je ex zal toch niet zo snel een nieuwe relatie induiken, hooguit een aantal rebounds hebben.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:48 schreef Fellows het volgende:
Daar kan ik egt wat mee!![]()
Toch blijft het moeilijk en wil ik haar terug.
nou die smoesjes kunnen mannen ook gebruiken hoor...quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:43 schreef goofy_goober het volgende:
'Gewoon vrienden...'
Die kutsmoes kennen we als man zijnde nu wel.
Jup, ik weet precies hoe je je voelt, gewoon laten varen joh. Ik had ook zo'n figuur (al hoewel die van jou gaat wel erg verquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:22 schreef Fellows het volgende:
Zij wil de relatie wel voort zetten alleen het moet op haar manier gaan.
Ze wil een ''Eigen leven hebben''. Maar ik bedoel een relatie heb je toch niks voor niks of zie ik dat nou verkeerd? Als ik met een ander meisje zou praten zou ze helemaal compleet flippen. Maar als zij constant met die gast praat+camt dan mag dat allemaal? Ze zegt dat ik dramatisch doe..
Anyway ik ben egt een hopeloos geval at the moment en heb zo gevoel dat ik niet zonder haar kan.
Ze wil haar eigen ruimte maar ik mag dat niet hebben =/. Het liefst leg ik het bij maarja, ik moet een x voor mezelf op komen en dit x is ze egt te ver gegaan.
Relax.. het is gebeurd, jammer maar helaas. Probeer dan te leren van de situatie en bedenk je de volgende keer wel een extra paar keer voordat je het weer gaat doen. Zoals hierboven ook al geopperd werd: verbreek het contact, flikker d'r van je msn en telefoon af en gooi d'r van je hyves af en kijk ook nooit meer op haar hyves.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:36 schreef Fellows het volgende:
Ik ben egt een ongelooflijke sukkel. Heb 2 uur met haar zitten praten over MSN. Ik blijf toenadering zoeken aangezien ik egt sterk het gevoel is dat zij de waren voor me is. Ik voel zoveel voor haar en we hebben een normaal gesprek kunnen voeren. Morgen komt ze maar voor het definitieve gesprek.Ben zo een sukkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |