abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 augustus 2010 @ 23:54:01 #151
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85331072
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 07:21 schreef Lallend het volgende:
Die lap tekst is in grote lijnen hetzelfde als dit topic maar dan in het Nederlands mochten mensen dat prettiger vinden: Centraal "ik ben gedumpt, en nu?" topic
Wellicht dat Xebro het ook van een Kunst... topic heeft. Die lap tekst komt uit een topic van 2006. ;)
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  maandag 16 augustus 2010 @ 09:21:12 #152
307093 Fellows
Never again.
pi_85338510
Nu net 1 dag vers uit aangezien ze weer loog. Na de zoveelste ruzie
En toch blijf ik toenadering zoeken =/. Tips?
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
  maandag 16 augustus 2010 @ 09:38:31 #153
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_85338826
Alles verwijderen en weggooien wat je van haar hebt. Voor jezelf het probleem bij haar leggen dat het haar eigen schuld is.
#26 || Luciano da Silva
pi_85342488
Ga lekker wat met vrienden doen dan blijf je bezig en denk je ook niet aan haar (tenminste minder..)
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:18:24 #155
307093 Fellows
Never again.
pi_85343199
Ja ik heb dat al gedaan maar ze blijft mij ook constant smsen. Ene moment zegt ze dat ze dit wil andere moment zegt ze van niet wat voor mij ook heel erg verwarrend is. Ze heeft onze relatie op het spel gezet voor een jongen die ze 3 weken kent van het internet like? We waren 4 jaar samen :N
Ze zegt dat dit niks betekent maar waarom liegt/ verzwijgt ze erover pfff..
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_85343320
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:18 schreef Fellows het volgende:
Ja ik heb dat al gedaan maar ze blijft mij ook constant smsen. Ene moment zegt ze dat ze dit wil andere moment zegt ze van niet wat voor mij ook heel erg verwarrend is. Ze heeft onze relatie op het spel gezet voor een jongen die ze 3 weken kent van het internet like? We waren 4 jaar samen :N
Waar het kan onverschillig blijven en geen medelijden tonen als ze met een zielig verhaal komt. Als je rust uitstraalt en haar niet steeds troost dan gaat ze de fout op een gegeven moment wel bij zichzelf zoeken.
pi_85343445
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 23:49 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Ik ken er ook zoeen. Helaas. Meiden die hun vriend jaloers proberen te maken door de aandachtshoer uit te hangen kun je beter kwijt dan rijk zijn.

Met mij gaat het overigens wel steeds beter. Ik ben de recente schok wel weer een beetje te boven en het interesseert me steeds minder wat die twee uitvreten. Vandaag zelfs met een andere leuke meid zitten flirten, wat imo wel succesvol was.
Groot gelijk heb je ^O^ . Mooi dat het een stuk beter met je gaat, lijkt me inderdaad verrot om dat zo mee te maken.

En zoals je al zegt, dat soort types heb je helemaal niets aan, die kun je inderdaad beter kwijt zijn. Je verdient een vriendin die 100 procent voor je gaat, en niet iemand die de hoer uit te hangen om je jaloers te maken. (wat overigens duidt op aandachtstekort en heel weinig zelfrespect en zelfvertrouwen :Y ).

Vervolgens heb je grote kans is er dat als ze er lucht van krijgt dat jij straks met een ander mokkel aan het sjansen bent(of meer natuurlijk })), dat ze haar verhaal komt halen. Want dan kan mevrouw het waarschijnlijk niet hebben dat jij ook een ander hebt :{w .

[ Bericht 14% gewijzigd door MeanDutchy op 16-08-2010 12:31:24 ]
pi_85344172
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:18 schreef Fellows het volgende:
Tja daar doe je helemaal niets aan, waarschijnlijk vond ze bij die nieuwe jongen wel weer de gevoelens van verliefdheid, wat er bij jou niet meer is omdat het is overgegaan in echte liefde.
Maar goed, de kans is groot dat het met die jongen ook mis loopt. De zwarte kantjes zijn nog niet bekend van die gozer, want na verloop van tijd wel komt.

Het eerste wat je nu moet doen is al het contact verbreken met haar. Verwijder haar nummer en verwijder haar op msn. Als ze contact opneemt met jou, maak haar dan duidelijk dat je even geen contact wilt en dat ze je met rust laat. Zo kun je het namelijk het beste verwerken. Als je nog wat moet regelen met je ex doe het dan nu. En daarna genoeg afleiding gaan zoeken, sporten, naar vrienden toe, afijn je kunt zelf wel bedenken leuke dingen die je kunt gaan doen toch? Eerste paar dagen zijn het vervelendste. En de reden dat ze erover liegt is dat ze je niet wilt kwetsen. Kop op, je hebt haar niet nodig.

[ Bericht 9% gewijzigd door MeanDutchy op 16-08-2010 12:48:21 ]
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:57:33 #159
307093 Fellows
Never again.
pi_85344865
Jaa, tis allemaal nog zo vers dus iets anders doen helpt me niet egt het te vergeten =/.
Ze komt ook met: ''Ikwil een eigen leven'' :') . Ze zijn just friends en hebben fun. Nu kom ik als haar jaloerse vriendje over maar zo is het egt niet. Het ergste is dat ze het probeert in mijn schoenen te schuiven door te zeggen dat ze door MIJ niet eerlijk kan zijn ... :?
pi_85345516
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:57 schreef Fellows het volgende:
Jaa, tis allemaal nog zo vers dus iets anders doen helpt me niet egt het te vergeten =/.
Ze komt ook met: ''Ikwil een eigen leven'' :') . Ze zijn just friends en hebben fun. Nu kom ik als haar jaloerse vriendje over maar zo is het egt niet. Het ergste is dat ze het probeert in mijn schoenen te schuiven door te zeggen dat ze door MIJ niet eerlijk kan zijn ... :?
Neemt ze veel contact met je op? Of komt het vooral vanuit jouw?
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:15:25 #161
307093 Fellows
Never again.
pi_85345624
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:13 schreef MeanDutchy het volgende:

[..]

Neemt ze veel contact met je op? Of komt het vooral vanuit jouw?
Ik denk het meeste vanuit mij maar zij kan der ook wat van.
pi_85345733
joh kom voor jezelf op en zeg even dat je voorlopig even geen vrienden wil zijn en even geen contact wil.
Zij heeft een keus gemaakt aan die keus zaten consequenties , daar zal ze lekker mee moeten leven , en duidelijk maken dat je voor jezelf kiest
Je laat je zo namelijk manipuleren.
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:28:05 #163
307093 Fellows
Never again.
pi_85346273
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:17 schreef formerjellybean het volgende:
joh kom voor jezelf op en zeg even dat je voorlopig even geen vrienden wil zijn en even geen contact wil.
Zij heeft een keus gemaakt aan die keus zaten consequenties , daar zal ze lekker mee moeten leven , en duidelijk maken dat je voor jezelf kiest
Je laat je zo namelijk manipuleren.
Jep, want uiteindelijk draait ze het zo dat ik mijn excuses ga aanbieden voor wat zij heeft gedaan.
Tis gewoon even moeilijk aangezien ik egt zielsveel van haar hou..
Ik lijk egt hopeloos nu :') zo voelt het ook wel een beetje.
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:43:34 #164
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85347071
'Gewoon vrienden...' :')

Die kutsmoes kennen we als man zijnde nu wel.
pi_85347441
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:15 schreef Fellows het volgende:

[..]

Ik denk het meeste vanuit mij maar zij kan der ook wat van.
Beginnen dus met dat af te kappen, dat heeft veel meer voordelen.

Ten eerste verwerk je het sneller en beter als je elkaar helemaal niet meer ziet of spreekt.

Ten tweede kan zij niet meer bij jou terecht als zij zich kut voelt (wat noodzakelijk is, want anders gaat ze je inderdaad manipuleren/gebruiken). Je moet onbereikbaar zijn voor haar, en haar laten zien dat je door gaat met je leven en dat je haar niet nodig hebt (dat heb je ook niet alleen besef je je dat nu nog niet helemaal denk ik) :Y

Ten derde ALS het nog ooit goed zou kunnen komen, kun je haar beter nu de ruimte en rust geven zodat je haar ook gelegenheid geeft om jouw te missen. Als je namelijk constant haar gaat smsen/mailen of als je constant beschikbaar bent voor haar, gaat ze zich alleen maar ergeren aan jou, en gaat ze je gebruiken(zie reden 2).
Maar ga er daarbij niet van uit dat het ooit goedkomt. Accepteer dat het voorbij is, en ga niet zitten hopen, dat verlengt alleen maar het verwerkingsproces.

En ik kan nog wel even zo doorgaan.

Tot slot, zoals ik al zei accepteer dat het over is tussen jullie, en doe de eerste paar dagen gewoon waar jij zin in hebt. Als je zin hebt om de hele dag films te kijken in bed moet je dat vooral ook doen, maar zeg na een paar dagen tegen jezelf wel van Komop! Nu heb ik genoeg van dat niets doen!
Ik ging bijvoorbeeld veel sporten(aanrader), meer met vrienden doen, oude hobby's weer oppakken en oude contacten (meiden en jongens) weer verbeteren, nu 3 weken na de break up voel ik me een stuk beter, en geniet ik weer van het vrijgezellen leven(Het is echt heerlijk geen rekening te hoeven houden met een ander, geen gezeur meer over van alles en nog wat O-)).
Tuurlijk heb ik ook wel me downs, maar die worden steeds minder en minder :Y.
Zo zal het met jouw ook weer een stuk beter gaan over een tijd kerel ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door MeanDutchy op 16-08-2010 14:04:41 ]
  maandag 16 augustus 2010 @ 14:48:05 #166
307093 Fellows
Never again.
pi_85349607
Daar kan ik egt wat mee! _O_
Toch blijft het moeilijk en wil ik haar terug. :@
  maandag 16 augustus 2010 @ 14:52:30 #167
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_85349780
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 14:48 schreef Fellows het volgende:

Check.
Dat herken ik....
Ik mail en bel af en toe nog met haar, maar heb echt de neiging om 16 smsjes per uur te sturen, en allemaal lieve dingen te zeggen zodat ze weet hoeveel ik haar mis...

Maar ja, dat weet ze al, en ze heeft ruimte nodig.... Dus ik zit me op te vreten, maar we hebben afgesproken vrijdag pas weer contact te hebben...

Wat het ook niet makkelijker maakt (of misschien straks juist wel?), is dat ik over een maand voor 5 maanden naar het buitenland ga voor m'n werk.... :X
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_85351245
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 14:48 schreef Fellows het volgende:
Daar kan ik egt wat mee! _O_
De beste manier om haar terug te winnen is haar vergeten. De tips van Meandutchy kun je hierbij prima gebruiken, dat je haar terug wilt veranderd er niks aan. Je ex zal toch niet zo snel een nieuwe relatie induiken, hooguit een aantal rebounds hebben.

Tegen de tijd dat ze weer toe is aan een nieuwe relatie mist ze jou waarschijnlijk, en dan heb jij een voorsprong ten opzichte van andere jongens, je hebt haar immers al gehad.
pi_85352687
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:43 schreef goofy_goober het volgende:
'Gewoon vrienden...' :')

Die kutsmoes kennen we als man zijnde nu wel.
nou die smoesjes kunnen mannen ook gebruiken hoor...
just give a second thought
what if we don't get caught...
  maandag 16 augustus 2010 @ 16:22:05 #170
307093 Fellows
Never again.
pi_85353426
Zij wil de relatie wel voort zetten alleen het moet op haar manier gaan.
Ze wil een ''Eigen leven hebben''. Maar ik bedoel een relatie heb je toch niks voor niks of zie ik dat nou verkeerd? Als ik met een ander meisje zou praten zou ze helemaal compleet flippen. Maar als zij constant met die gast praat+camt dan mag dat allemaal? Ze zegt dat ik dramatisch doe..
Anyway ik ben egt een hopeloos geval at the moment en heb zo gevoel dat ik niet zonder haar kan.
Ze wil haar eigen ruimte maar ik mag dat niet hebben =/. Het liefst leg ik het bij maarja, ik moet een x voor mezelf op komen en dit x is ze egt te ver gegaan.
pi_85357207
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 16:22 schreef Fellows het volgende:
Zij wil de relatie wel voort zetten alleen het moet op haar manier gaan.
Ze wil een ''Eigen leven hebben''. Maar ik bedoel een relatie heb je toch niks voor niks of zie ik dat nou verkeerd? Als ik met een ander meisje zou praten zou ze helemaal compleet flippen. Maar als zij constant met die gast praat+camt dan mag dat allemaal? Ze zegt dat ik dramatisch doe..
Anyway ik ben egt een hopeloos geval at the moment en heb zo gevoel dat ik niet zonder haar kan.
Ze wil haar eigen ruimte maar ik mag dat niet hebben =/. Het liefst leg ik het bij maarja, ik moet een x voor mezelf op komen en dit x is ze egt te ver gegaan.
Jup, ik weet precies hoe je je voelt, gewoon laten varen joh. Ik had ook zo'n figuur (al hoewel die van jou gaat wel erg ver :X . Een beetje jouw de schuld geven dat ze liegt, en vervolgens zeggen dat JIJ dramatisch doet? Wat moet je met zo'n labiele trol :?.Met zo'n mokkel wil je toch niet verder leven. Dat gevoel dat je niet zonder haar kan verdwijnt vanzelf wel. Genoeg afleiding zoeken z.s.m, nieuwe dames versieren als je daar behoefte aan hebt. Gewoon dingen doen die jij leuk vind. Dan komt vanzelf steeds vaker de gedachte in je op van: 'Ik kan het ook leuk hebben zonder haar, ik heb haar niet nodig *O* '. Je moet dus inderdaad voor jezelf opkomen en sterk zijn, want je zet jezelf alleen maar voor lul zo! Dus zoals ik al eerder zei: Accepteren dat het voorbij is, en al het contact vermijden! Sterkte de komende tijd, je komt er wel
  maandag 16 augustus 2010 @ 21:36:01 #172
307093 Fellows
Never again.
pi_85366919
Ik ben egt een ongelooflijke sukkel. Heb 2 uur met haar zitten praten over MSN. Ik blijf toenadering zoeken aangezien ik egt sterk het gevoel is dat zij de waren voor me is. Ik voel zoveel voor haar en we hebben een normaal gesprek kunnen voeren. Morgen komt ze maar voor het definitieve gesprek. :'( Ben zo een sukkel
pi_85368047
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 21:36 schreef Fellows het volgende:
Ik ben egt een ongelooflijke sukkel. Heb 2 uur met haar zitten praten over MSN. Ik blijf toenadering zoeken aangezien ik egt sterk het gevoel is dat zij de waren voor me is. Ik voel zoveel voor haar en we hebben een normaal gesprek kunnen voeren. Morgen komt ze maar voor het definitieve gesprek. :'( Ben zo een sukkel
Relax.. het is gebeurd, jammer maar helaas. Probeer dan te leren van de situatie en bedenk je de volgende keer wel een extra paar keer voordat je het weer gaat doen. Zoals hierboven ook al geopperd werd: verbreek het contact, flikker d'r van je msn en telefoon af en gooi d'r van je hyves af en kijk ook nooit meer op haar hyves.
Je bent jezelf alleen maar aan het kwellen zo..
Trouwens, ik dacht dat jullie al definitief uit elkaar zijn of vind ze het soms leuk om je zout in de wonden te strooien door het je nog een keer te vertellen? Als de uitkomst duidelijk is zou ik persoonlijk dat 2e gesprek afblazen..
pi_85373317
*meldt*

Wat doet het toch pijn als ze jou niet meer wil, maar wel heel hard achter een ander aan zit (die dan haar niet echt zit zitten).

Maar goed, het is net een week geleden na een beetje een knipperperiode van 2 maanden (waarin ze ook 'iets' met weer een ander heeft gedaan).

Zoals anderen ook schrijven: na 3 uur slaap gewoon weer wakker worden en uren wakker liggen. En bijna nul eten. In net een maand tijd minstens 5 kilo afgevallen. Het kon er wel af maar nu moet ik oppassen. Ik kan hooguit nog een kilo of 3, max 5 missen.

;(
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  maandag 16 augustus 2010 @ 23:48:35 #175
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85374062
Nooit echt goed naar geluisterd, maar hier maakt Hans toch wel een punt die velen in dit topic zullen herkennen (vooral het einde van het gedicht):

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')