abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 00:03:36 #176
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_85374823
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 21:36 schreef Fellows het volgende:
Ik ben egt een ongelooflijke sukkel. Heb 2 uur met haar zitten praten over MSN. Ik blijf toenadering zoeken aangezien ik egt sterk het gevoel is dat zij de waren voor me is. Ik voel zoveel voor haar en we hebben een normaal gesprek kunnen voeren. Morgen komt ze maar voor het definitieve gesprek. :'( Ben zo een sukkel
Echt, doe het niet jongen. Echt niet. Je gaat je er alleen maar kutter door voelen omdat je haar weer ziet terwijl zij vrolijk met die andere jongen zit te praten steeds.

Ik heb mijn ex ook veel te snel weer gezien nadat het uit was, we konden toen best een normaal gesprek voeren en ik kreeg weer helemaal hoop dat het wat zou worden. Nou mooi niet dus en ik kon weer helemaal opnieuw beginnen met over hem heen komen. Weer jankend in m'n bed elke avond, niet kunnen slapen en elke nacht verdorie over hem dromen dat het weer goed was. Ik was dit zo zat na een tijdje, ik heb alles weggeflikkerd wat ik van hem had, alle foto's van ons samen verwijderd en hem voor zover dit kon genegeerd. (We moesten nog een paar keer samen werken, dus kon niet altijd.)

Ik heb hem toen een hele tijd niet gezien, tot ik maandag een verjaardag had waar ik hem weer zag. Eerst niet zo met hem gepraat, leek me geen goed idee. Uiteindelijk toch een hele tijd met hem en een andere vriend zitten praten en eigenlijk ging dit best wel goed :) *trots*. Ik miste hem eigenlijk helemaal niet. Hij was allemaal stoere verhalen aan het vertellen over dat hij zo veel gedronken had en niet eens moest kotsen en whatever. Het enige wat ik dacht was: mijn god wat ben ik blij dat ik daar niet naast heb hoeven liggen die avond.

Gaat best goed hier dus :) Natuurlijk mis ik nog wel eens wat wij hadden samen, want het was echt wel leuk. Maar ik mis ook vooral het hebben van een vriend. Niet perse hem meer, maar gewoon dat ik iemand had waar ik altijd naar toe kon gaan, waar ik naast wakker werd 's ochtends. Maar dat hoeft nou niet zozeer hem te zijn. Liever niet zelfs. Dank u vriendelijk.

Nou hopen dat ik hier niet over een week post dat ik hem toch zo verschrikkelijk mis :P
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 00:21:41 #177
90641 Uiteraard
mooi hè ? alles.....
pi_85375661
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 23:48 schreef goofy_goober het volgende:
Nooit echt goed naar geluisterd, maar hier maakt Hans toch wel een punt die velen in dit topic zullen herkennen (vooral het einde van het gedicht):

Geniaal blijft het :7
pi_85378325
*Meld!

Het is nu tweeënhalve maand uit na een relatie van ongeveer 2,5 jaar. Het gaat nu op zich wel redelijk. Ik probeer zoveel mogelijk met vrienden te doen en de tijd die ik eerst met haar spendeerde ( Wat echt heel erg veel was) op te vullen. We hadden een tijdje geen contact meer. Ik was op vakantie geweest in Malgrat de Mar. Daar 1x iets geprobeerd bij een ander meisje maar daar voelde ik me heel erg schuldig over, terwijl er niet eens iets gebeurd was. Vorige week sprak ze me aan op een feest dat ze wilde praten, dat ze me mist en dergelijke. Mijn gevoel nam het meteen over en ik heb ja gezegd, daarna gaf ze me een knuffel. Daarna voelde ik me natuurlijk crappy als een malle..Het moment zelf is geweldig maar daarna val je weer in een gat.. Heb haar een aantal dagen daarna gesmst dat ik haar toch niet kan zien omdat de laatste ontmoeting me gewoon weer heeft terug gebracht. Ik dacht weer de hele tijd aan haar, droomde over dr, bij de meest random dingen kwam er een herinnering aan haar naar boven drijven.. Gelukkig is dat nu ook weer aan het afnemen. :)

Nu zit ik echter met een probleem. Ze is over een paar dagen jarig. Hoewel het feit dat we nu geen contact meer hebben eigenlijk wel goed is voor me, voelt het toch alsof ik dit niet zomaar voorbij kan laten gaan. Probleem is alleen dat ik niet weet hoe. Een smsje is het handigst maar dat vind ik wel heel erg onpersoonlijk. Het is dan wel uit, ze blijft wel heel speciaal voor me en we hebben een heel mooie tijd gehad. Ik zou ook kunnen bellen maar heb daar niet echt een goed gevoel bij..

Help! ;(

Hier een topic dat ik een tijdje geleden geopend heb, geeft misschien wat extra info over de relatie die we hadden:
Hoe te handelen na aanranding?
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 08:41:03 #179
307093 Fellows
Never again.
pi_85381494
En ja hoor kom weer achter dat ze gelogen heeft over die gast. Terwijl we gister openkaart speelde ze zegt dat het niks is. Vanmiddag komt ze langs om te kijken of ze nog wat voelt of niet :'( :'( :'(
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:44:21 #180
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_85382629
Met m'n ex afgesproken dat we vrijdag weer bellen (tot nu toe paar keer gedaan, heel fijn, zonder 'hoop' te krijgen), maar ik kan de neiging om haar te mailen/sms'en bijna niet onderdrukken... :X
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_85382790
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 01:38 schreef MTftw het volgende:
*Meld!

Het is nu tweeënhalve maand uit na een relatie van ongeveer 2,5 jaar. Het gaat nu op zich wel redelijk. Ik probeer zoveel mogelijk met vrienden te doen en de tijd die ik eerst met haar spendeerde ( Wat echt heel erg veel was) op te vullen. We hadden een tijdje geen contact meer. Ik was op vakantie geweest in Malgrat de Mar. Daar 1x iets geprobeerd bij een ander meisje maar daar voelde ik me heel erg schuldig over, terwijl er niet eens iets gebeurd was. Vorige week sprak ze me aan op een feest dat ze wilde praten, dat ze me mist en dergelijke. Mijn gevoel nam het meteen over en ik heb ja gezegd, daarna gaf ze me een knuffel. Daarna voelde ik me natuurlijk crappy als een malle..Het moment zelf is geweldig maar daarna val je weer in een gat.. Heb haar een aantal dagen daarna gesmst dat ik haar toch niet kan zien omdat de laatste ontmoeting me gewoon weer heeft terug gebracht. Ik dacht weer de hele tijd aan haar, droomde over dr, bij de meest random dingen kwam er een herinnering aan haar naar boven drijven.. Gelukkig is dat nu ook weer aan het afnemen. :)

Nu zit ik echter met een probleem. Ze is over een paar dagen jarig. Hoewel het feit dat we nu geen contact meer hebben eigenlijk wel goed is voor me, voelt het toch alsof ik dit niet zomaar voorbij kan laten gaan. Probleem is alleen dat ik niet weet hoe. Een smsje is het handigst maar dat vind ik wel heel erg onpersoonlijk. Het is dan wel uit, ze blijft wel heel speciaal voor me en we hebben een heel mooie tijd gehad. Ik zou ook kunnen bellen maar heb daar niet echt een goed gevoel bij..

Help! ;(

Hier een topic dat ik een tijdje geleden geopend heb, geeft misschien wat extra info over de relatie die we hadden:
Hoe te handelen na aanranding?
Ik zou gewoon een smsje sturen. Verder kun je beter gewoon afstand houden de komende tijd als ik het zo lees. Dat smsje hoeft niet heel onpersoonlijk te zijn. En je kan altijd zeggen dat je nu niet kan bellen/langskomen omdat dat beter is voor jezelf en dat het daarom maar een smsje is.
pi_85382834
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 08:41 schreef Fellows het volgende:
En ja hoor kom weer achter dat ze gelogen heeft over die gast. Terwijl we gister openkaart speelde ze zegt dat het niks is. Vanmiddag komt ze langs om te kijken of ze nog wat voelt of niet :'( :'( :'(
Waarom spreek je nog af dan? Gewoon afzeggen. De uitkomst weet je al, en als ze zulke dingen flikt is ze het niet waard om aardig tegen te doen. Voelt ze zich ook eens klote over haar eigen acties.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:56:27 #183
307093 Fellows
Never again.
pi_85382885
Ja ik heb haar duidelijk gemaakt als ze komt dat ze voor onze relatie gaat en dat ze die jongen behind haar moet laten. Maar ze zegt dat ze dan niet wil komen omdat ze zelf wil bepalen met wie ze praat ook al ging het om haar buurman? Moet ik dit geloven of gaat dit gewoon om die gast :'(
Zo vervelend ik hou ziels veel van haar... En dan bedriegt ze me zo :'(
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:00:18 #184
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85382995
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 09:56 schreef Fellows het volgende:
Ja ik heb haar duidelijk gemaakt als ze komt dat ze voor onze relatie gaat en dat ze die jongen behind haar moet laten. Maar ze zegt dat ze dan niet wil komen omdat ze zelf wil bepalen met wie ze praat ook al ging het om haar buurman? Moet ik dit geloven of gaat dit gewoon om die gast :'(
Zo vervelend ik hou ziels veel van haar... En dan bedriegt ze me zo :'(
Stel je niet zo slaafs op. Die trut speelt een spelletje. Contact afkappen en lekker de bloemetjes buiten gaan zetten, want ik weet, jij weet en iedereen hier weet dat dit geen kans van slagen heeft.

Heb vanochtend wat zooi van haar ritueel verbrand zodat ik er niet meer aan word herinnerd. Kaartjes en brieven. Lekker fikkie stoken op mijn balkon. :P (heb ze nog wel voor het digitale archief overigens)
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:26:30 #185
307093 Fellows
Never again.
pi_85383696
Ja ik weet het. Het is alleen zo vreselijk moeilijk voor me ik bedoel als je al toekomst plannen hebt en in 1 dag komt ze opeens met ik weet niet wat ik voor je voel. Ze komt niet omdat ze het niet zo wil ze heeft die gast ook al aan der vriendin voorgesteld ik ben egt een emotioneel wrak atm. :'( janken janken janken me maag draait alleen al om als ik er aan denk. Kan het gewoon niet geloven aangezien ze me zoveel had beloofd we waren bijna 4 jaar samen en dan ik bedoel egt letterlijk elke dag minstens 5 uur praten.
pi_85385400
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:26 schreef Fellows het volgende:
Ja ik weet het. Het is alleen zo vreselijk moeilijk voor me ik bedoel als je al toekomst plannen hebt en in 1 dag komt ze opeens met ik weet niet wat ik voor je voel. Ze komt niet omdat ze het niet zo wil ze heeft die gast ook al aan der vriendin voorgesteld ik ben egt een emotioneel wrak atm. :'( janken janken janken me maag draait alleen al om als ik er aan denk. Kan het gewoon niet geloven aangezien ze me zoveel had beloofd we waren bijna 4 jaar samen en dan ik bedoel egt letterlijk elke dag minstens 5 uur praten.
Zoals Goofy al zei ze speelt een spelletje met je. Ik begrijp niet dat je je zo van de kaart laat spelen. (Leuke vid btw goofy :7)

Ik ga niet nog een keer zeggen dat je het contact moet verbreken want dat is nu wel 3 x gezegd, alleen kun je het niet of wil je het niet, hoe dan ook duidt het er toch op dat je weinig zelfvertrouwen hebt. Het zou voor jouw wel verstandig zijn om dat te boosten. Ga nieuwe kleren kopen, ga naar de kapper, ga die zwembandjes wegwerken :). Sporten werkt enorm goed tegen liefdesverdriet. Ga is een paar nieuwe doelen stellen waar je de komende tijd druk mee bent. Kijk is wat je interesses zijn (ik heb bijvoorbeeld een hele cursus van photoshop gevolgd, en ik maak nu dingen waarvan ik nooit gedacht had dat ik dat ooit zou kunnen :s) )

Ik denk dat je nog op school zit? Dan zijn de vakanties ook bijna voorbij, en heb je school weer als afleiding. Je bent nu een aantal dagen verder, tijd om wat minder thuis achter je beeldscherm te zitten, en te zwelgen in zelfmedelijden.

Beloftes in de relatie betekenen NA de relatie niets meer, onthoudt dat goed. Zij wilt wat anders, en ook al mag ik haar totaal niet na wat ik heb gelezen over haar, ze heeft groot gelijk. Jullie zijn ook nog jong zoals de meeste hier inclusief mijzelf, dus genoeg tijd en genoeg kansen. Duurt even om er weer van te genieten om vrijgezel te zijn. Een toekomst met je eerste grote liefde pakt meestal toch niet goed uit. Ik ken 8 stellen die met elkaar zijn getrouwd (elkaars eerste liefde) . 7 van hen zijn atm uit elkaar omdat ze nooit echt jong zijn geweest ;).
pi_85396054
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:26 schreef Fellows het volgende:
Ik weet hoe moeilijk het is om nu meteen de knop om te zetten, maar hoe eerder je het doet hoe beter jij er vanaf komt. Op dit moment gaat het om jou, niet om jullie. Kies voor jezelf, en niet voor haar. Zij gebruikt jou om haar verdriet te verwerken, terwijl jij nu niemand hebt om je aan te troosten. Hoe langer je wacht met loslaten, hoe langer je in deze kutsituatie blijft zitten. Succes anyway!
pi_85397738
Komop Fellows, het is duidelijk dat het niets meer wordt. Ze houdt je aan een lijntje. Wees een vent en knip die lijn door zodat jij eens verder kan gaan.

Ze gaat vreemd notabene en jij probeert haar nog voor je terug te winnen. Zo een meid is niets voor jou. Jij verdient een vriendin die om jou geeft, niet iemand die je misbruikt.

Het is al vaker gezegt en ik weet zelf dat het ook gigantisch goed werkt. ga fitnessen/sporten! put jezelf uit en steek daar die energie in die in je zit!
pi_85398722
Inderdaad! Dus bedenk voor jezelf (ook al klinkt het enorm kut, ik weet het) dat je mokkel met andere jongen(s) bezig is atm. En je kunt er helemaal NIETS aan doen. Accepteer het gewoon en wordt is even lekker pissig op haar }) . Vrouwen hebben vaak de neiging om pas oude schoenen weg te gooien als ze nieuwe hebben (of ze zijn al bezig om er voor te sparen als je begrijpt wat ik bedoel). Je zou haar toch niet terug willen als ze nu of over een tijd is ondergespoten door een of andere tjap (of meerdere, weet jij veel) :'). En gast... verbreek dat contact nou is :N. Merk je zelf niet dat je je enorm kut voelt als je met haar hebt gepraat? De kans is nihil dat ze bij je terugkomt, en al helemaal niet als je met haar in contact blijft, en depressief gaat doen. Fuck haar :{w
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:14:27 #190
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_85405241
zo, mijn ex is deze week een midweekje weg (het is al 4 weken uit)

elke keer zocht ik weer contact, via msn, hyves en email, en soms zelfs sms.
Deze midweek zie ik als DE stap die ik moet zetten.. het gehele contact verbreken.
Ze ging gister weg.. gister veel aan dr gedacht.. maar t voelt nu wel goed, zo zonder contact..
Ik hoop dat ik mezelf in kan houden en dr niet ga smsen.. maar ik WIL dit echt volhouden
pi_85406008
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:14 schreef makkie88 het volgende:
zo, mijn ex is deze week een midweekje weg (het is al 4 weken uit)

elke keer zocht ik weer contact, via msn, hyves en email, en soms zelfs sms.
Deze midweek zie ik als DE stap die ik moet zetten.. het gehele contact verbreken.
Ze ging gister weg.. gister veel aan dr gedacht.. maar t voelt nu wel goed, zo zonder contact..
Ik hoop dat ik mezelf in kan houden en dr niet ga smsen.. maar ik WIL dit echt volhouden
Als je het zelf echt wilt dan ben je al een heel eind op weg ^O^ . Misschien toch handig om alsnog alles van haar te verwijderen, inclusief mobiel nummer(of moet je nog zaken met haar regelen?) Dan kun je haar simpelweg namelijk niet meer smsen, en krijg je er ook geen spijt van als je het uiteindelijk toch hebt gedaan.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:07:26 #192
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85407649
Toch blijft het pijnlijk om te moeten zien hoe je ex en haar nieuwe vriend dezelfde dingen doen als jij met haar hebt gedaan (zoals lieve plagende berichtjes achterlaten), terwijl voor jou de tijd momenteel stil lijkt te staan...

Waarom ben ik er weer zo mee bezig nu ze een nieuwe vriend heeft, terwijl ik er net voor mijn gevoel overheen was?? Het is alsof het besef nu pas komt dat het nooit meer iets zal worden en dat de relatie minder voor haar betekende dan het voor mij deed.

Ik heb geprobeerd om mijn gevoel neer te leggen bij andere vrouwen en verder te gaan, maar ik put er geen voldoening uit. Andere vrouwen lijken zo oppervlakkig vergeleken met haar. Het is alsof ik mezelf voor de gek zit te houden, en ook die meiden. Gatverdamme, ik wil hier vanaf, dat rare onderbuikgevoel.

En het erge is dat haar nieuwe vriend een jongere kopie lijkt van mij. Hij is zelfs op dezelfde dag jarig. :r

[ Bericht 3% gewijzigd door goofy_goober op 17-08-2010 20:14:54 ]
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:21:21 #193
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_85408319
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:30 schreef MeanDutchy het volgende:

[..]

Als je het zelf echt wilt dan ben je al een heel eind op weg ^O^ . Misschien toch handig om alsnog alles van haar te verwijderen, inclusief mobiel nummer(of moet je nog zaken met haar regelen?) Dan kun je haar simpelweg namelijk niet meer smsen, en krijg je er ook geen spijt van als je het uiteindelijk toch hebt gedaan.
tja.. of ik het echt wil... mijn gevoel zegt dat ik t liefste contact met haar houd.. maar ja.. soms moet je niet helemaal naar je gevoel luisteren maar beter even naar de ervaringen van andere :).. ik geef het allemaal de tijd.
ik heb wel het gevoel dat ik over een paar maanden weer op een normale manier contact met dr zou willen hebben. maar dan moeten gevoelens geen rol meer spelen :)
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:33:00 #194
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85408786
Wauw, kreeg net een reality check door dit topic. Die gozer maakt precies mee waar ik ook aan onderdoor ging. Dit schud me toch wel weer even wakker. :)
pi_85409087
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:21 schreef makkie88 het volgende:

[..]

tja.. of ik het echt wil... mijn gevoel zegt dat ik t liefste contact met haar houd.. maar ja.. soms moet je niet helemaal naar je gevoel luisteren maar beter even naar de ervaringen van andere :).. ik geef het allemaal de tijd.
ik heb wel het gevoel dat ik over een paar maanden weer op een normale manier contact met dr zou willen hebben. maar dan moeten gevoelens geen rol meer spelen :)
Hoe gaat het verder met je dan? Zou je nog willen dat het goedkomt tussen jullie? Of heb je er vrede mee dat het uit is.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:43:29 #196
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_85409230
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:40 schreef MeanDutchy het volgende:

[..]

Hoe gaat het verder met je dan? Zou je nog willen dat het goedkomt tussen jullie? Of heb je er vrede mee dat het uit is.
t gaat verder wel oke met me.
aan de ene kant wil ik nog wel dat t goed komt. maar al denk ik er langer over dan 10 seconde word me al duidelijk dat t niet werkt! dus ja, ik heb er vrede mee.. steeds meer! t is nu meer t missen van een arm om me heen..
pi_85410423
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:43 schreef makkie88 het volgende:

[..]

t gaat verder wel oke met me.
aan de ene kant wil ik nog wel dat t goed komt. maar al denk ik er langer over dan 10 seconde word me al duidelijk dat t niet werkt! dus ja, ik heb er vrede mee.. steeds meer! t is nu meer t missen van een arm om me heen..
Ja, je zit nu meer op een punt dat je 'de liefde' meer mist dan je ex denk ik. Lijkt me ook tijd voor jou om wat vrouwelijk gezelschap te regelen, heb je niet iemand die een beetje interesse heeft in je?

Zo nee, ga dingen doen waarbij je makkelijk in contact kan komen met vrouwen. Ga bijvoorbeeld wat vaker stappen en probeer wat contacten te leggen (mits je al weer genoeg zelfvertrouwen hebt)
Of probeer je oude contacten weer te verbeteren d.m.v. hyves of msn (werkt voor mij het beste).

Zo ja, ga een keer wat afspreken met die dame (ga naar de bios, ga een potje poolen of wat dan ook). Ook al merk je dat andere vrouwen niet zullen tippen aan je ex in het begin, het geeft je wel een goed gevoel . (Ik heb het nu ook 3.5 week uit met me ex en ben na 2 weken toch tegen mijn zin in wat gaan drinken met een oude vriendin van me, die me altijd wel leuk heeft gevonden. In het begin voelt het een beetje ongemakkelijk, maar als het gesprek een beetje los komt denk je niet eens meer aan je ex. Nu komt ze zaterdagavond bij mij thuis een filmpje kijken :) ).

Btw, niet dat ik me gelijk in een relatie ga of wil storten hoor (rebounds helpen je wel om over je ex heen te komen, maar geven een hoop narigheid en zijn gedoemd te mislukken). Maar ik mis ook een arm om me heen. Ik heb haar ook eerlijk verteld dat ik voorlopig ook geen relatie wil, maar dat ik gewoon haar gezelschap enorm kan waarderen en haar ook leuk en gezellig vind.
Dit begreep ze goed en was het ook met me eens. Dus tja, probeer het is uit, ik denk dat het voor jou ook wel goed zal werken. :Y
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:47:19 #198
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_85415134
Nog 2 dagen en dan ga ik met m'n ex naar Lowlands, het is dan 7 weken uit. Heb 'm afgelopen week gesproken, 2 weken geen contact gehad daarvoor, en hij vertelde me dat hij me zo mist. Hij mist het praten, de leuke dingen doen, mijn aanwezigheid, alles. Hij heeft nu pas (denk doordat hij 2,5 week geleden hier al z'n spullen weg heeft gehaald) wat ik de eerste weken had. Wat moet ik hier nu mee??
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:53:51 #199
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85415459
Waarom ga je in godsnaam met je ex op stap als jullie nog niet over elkaar heen zijn? Vriendjes blijven na zo'n korte periode gaat echt niet werken hoor.
pi_85416103
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:47 schreef Lips het volgende:
Nog 2 dagen en dan ga ik met m'n ex naar Lowlands, het is dan 7 weken uit. Heb 'm afgelopen week gesproken, 2 weken geen contact gehad daarvoor, en hij vertelde me dat hij me zo mist. Hij mist het praten, de leuke dingen doen, mijn aanwezigheid, alles. Hij heeft nu pas (denk doordat hij 2,5 week geleden hier al z'n spullen weg heeft gehaald) wat ik de eerste weken had. Wat moet ik hier nu mee??
Wat wil jij ermee? Beter nog, waarom ging het uit? Was de passie gewoon weg; of was er meer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')