abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 augustus 2010 @ 13:00:48 #76
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_85685035
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:42 schreef goofy_goober het volgende:
Kick jij soms op innerlijke pijn? Jezus man, het is zes(!) jaar geleden. :{
Hey, wij reageren ook niet zo lomp op jou gejank! Beetje subtieler mag wel :*
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_85685570
6 jaar is inderdaad wel erg lang tegen over een relatie van 2 jaar.
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
  woensdag 25 augustus 2010 @ 13:21:17 #78
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85685966
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:00 schreef Lips het volgende:

[..]

Hey, wij reageren ook niet zo lomp op jou gejank! Beetje subtieler mag wel :*
Het was nog subtiel. Maar Tarot is een hopeloos geval. Af en toe terugdenken aan je ex, okee... Maar om jezelf zes jaar lang in zelfmedelijden te dompelen, dan is het net alsof je niet wil loslaten. En elk jaar hoor je hetzelfde, namelijk: 'Boehoe, zij was de ware en ik krijg nooit meer een vrouw zoals zij.' Geen enkele progressie. Die meid van 'm is ook verder gegaan en misschien maar goed ook. En het is niet voor niks uitgegaan toen... Waar is je eigenwaarde?? Controleer je ook nog steeds elke dag haar Hyves/Facebook/Netlog/Sugababes/Twitter/MySpace, dat je er zo in blijft hangen? Misschien een tip: ga eens naar een psychiater.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_85686654
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:21 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Het was nog subtiel. Maar Tarot is een hopeloos geval. Af en toe terugdenken aan je ex, okee... Maar om jezelf zes jaar lang in zelfmedelijden te dompelen, dan is het net alsof je niet wil loslaten. En elk jaar hoor je hetzelfde, namelijk: 'Boehoe, zij was de ware en ik krijg nooit meer een vrouw zoals zij.' Geen enkele progressie. Die meid van 'm is ook verder gegaan en misschien maar goed ook. En het is niet voor niks uitgegaan toen... Waar is je eigenwaarde?? Controleer je ook nog steeds elke dag haar Hyves/Facebook/Netlog/Sugababes/Twitter/MySpace, dat je er zo in blijft hangen? Misschien een tip: ga eens naar een psychiater.
Misschien was zij wel een meisje die voor hem heel bijzonder was, soms heb je namelijk ook exen die toch speciaal voor je blijven zijn ook al zijn ze niet meer in je leven.
Tuurlijk is 6 jaaar lang , maar zeg nou eens heel eerlijk heb je nooit een ex gehad die ondanks dat je haar niet meer zag en je ook verder ging met je leven , je toch bijblijft ????
Je zou soms toch echt wat minder gauw met een oordeel klaar mogen staan.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 13:47:33 #80
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85687064
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:37 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Misschien was zij wel een meisje die voor hem heel bijzonder was, soms heb je namelijk ook exen die toch speciaal voor je blijven zijn ook al zijn ze niet meer in je leven.
Tuurlijk is 6 jaaar lang , maar zeg nou eens heel eerlijk heb je nooit een ex gehad die ondanks dat je haar niet meer zag en je ook verder ging met je leven , je toch bijblijft ????
Je zou soms toch echt wat minder gauw met een oordeel klaar mogen staan.
Dat zeg ik toch ook? Af en toe terugdenken aan je ex: okee. Maar om jezelf nou al zes jaar lang in zelfmedelijden te dompelen en te doen alsof zij de ware was... Als dat zo zou zijn dan was het nu niet uit. Ik denk dat Tarot daar eens bij stil moet staan en die meid eens los moet laten. Want om geen enkele relatie meer aan te kunnen gaan vanwege deze breakup die zes jaar geleden plaats heeft gevonden is gewoon absurd. Een psychiater lijkt me helemaal geen gek idee als je er al zolang mee zit en niet meer normaal kan functioneren.
pi_85687194
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:21 schreef goofy_goober het volgende:

[..]
En elk jaar hoor je hetzelfde, namelijk: 'Boehoe, zij was de ware en ik krijg nooit meer een vrouw zoals zij.'
Dat zeg ik helemaal niet. Ik hoop er ooit vanaf te komen, maar ik heb weinig hoop voor de toekomst. Tijd heelt alle wonden en dus wacht ik gewoon. Het duurt alleen héél lang.
quote:
Geen enkele progressie. Die meid van 'm is ook verder gegaan en misschien maar goed ook. En het is niet voor niks uitgegaan toen... Waar is je eigenwaarde??
Mijn eigenwaarde is gebaseerd op het feit dat ik één keer in mn leven iemand volledig heb durven vertrouwen. Ik heb geleerd om van iemand te houden en die liefde geef ik niet op tenzij het echt niet anders kan. Sindsdien vertrouw ik mensen meer en ben ik prettiger geworden in de omgang. De lessen die daar geleerd heb pas ik nu nog steeds toe.

Ik kan pas verdergaan als ik weer iemand tegenkom die me alle zorgen doet vergeten.
Dat is tot nu toe nog niet gebeurd.
quote:
Controleer je ook nog steeds elke dag haar Hyves/Facebook/Netlog/Sugababes/Twitter/MySpace, dat je er zo in blijft hangen? Misschien een tip: ga eens naar een psychiater.
Nee, ik controleer niks van haar. Ik ben geen stalker en wil haar verder niet lastig vallen. Ik word er wel aan herinnerd elke keer dat ik iets voor iemand begin te voelen. Dan hou ik mezelf automatisch tegen. Ik stop pas met mezelf tegen houden, tot het echt niet meer kan. Dat is de afgelopen jaren een paar keer bijna gebeurd, maar op het laatste moment hield ik me weer in.
Doe eens wild ....
pi_85687620
Let it go. :s)
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_85687977
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:00 schreef Fellows het volgende:
Let it go. :s)
Dat doe ik zodra ik het niet langer kan volhouden. Er zijn hele moeilijke dagen tussen, maar nooit moeilijk genoeg om echt te moeten los te laten. Het lijkt alsof mijn hele liefdesleven is basseerd op deze overtuiging. Dat laat je niet zomaar los... dan is het alsof je jezelf verloochend.
Doe eens wild ....
pi_85688965
Denk toch dat Goofy gelijk heeft. ^O^
pi_85689054
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:32 schreef Fellows het volgende:
Denk toch dat Goofy gelijk heeft. ^O^
Met wat?
Doe eens wild ....
pi_85689285
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:47 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook? Af en toe terugdenken aan je ex: okee. Maar om jezelf nou al zes jaar lang in zelfmedelijden te dompelen en te doen alsof zij de ware was... Als dat zo zou zijn dan was het nu niet uit. Ik denk dat Tarot daar eens bij stil moet staan en die meid eens los moet laten. Want om geen enkele relatie meer aan te kunnen gaan vanwege deze breakup die zes jaar geleden plaats heeft gevonden is gewoon absurd. Een psychiater lijkt me helemaal geen gek idee als je er al zolang mee zit en niet meer normaal kan functioneren.
8)7
pi_85691446
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:40 schreef Fellows het volgende:

[..]

8)7
Ja dat is niet erg specifiek wat je daar quote.

Ik ben de afgelopen jaren best wel relaties aangegaan. Gewoon omdat ik hele lieve en leuke meiden ben tegen gekomen, maar ook omdat mensen vertelde dat ik het maar moest proberen en dat ik haar dan vanzelf los zou laten. Maar ik voel gewoon nooit evenveel liefde en toewijding als die ene keer en tegenwoordig stoot ik vrouwen liever van me af, dan ze te gebruiken voor de zoveelste teleurstelling.

Over loslaten heb ik al gezegd dat ik het doe zodra ik geen keuze heb. Zoiets kun je niet afdwingen, tenzij je vooraf al van mening was dat je het niet zover wil laten komen. En in dat laatste geval zul je jezelf nooit volledig gegeven hebben. Maar ik kan me die 2 jaar herinneren alsof het gisteren was, inclusief de slechte dingen. Ik heb met haar nooit closure gehad en heb op een gegeven moment besloten om niet meer op haar pogingen tot contact te reageren. Sterker nog, ik heb haar laatste e-mails en voicemails wel bewaard maar nog nooit gelezen omdat ik bang was dat ze me wéér pijn zou doen.

Voor mij is het een vorm van romantiek om te wachten op iemand die je niet kunt weerstaan. En ik kan nou eenmaal veel vrouwen weerstaan ;) Pas als iemand anders je vorige liefde doet vergeten is het automatisch tijd om los te laten.
Doe eens wild ....
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:44:10 #88
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_85691688
omg, zojuist weer met mijn ex (nu ,55 weken uit) afgesproken, ben met dr naar de kapper geweest (de kapster die ik wel erg interesant vind :P en dat weet mijn ex, maar ze werkte helaas niet)
wel nog veel gepraat :) heb t gevoel dat ik wel over dr heen ben.. maar moet t natuurlijk kijken hoe dat komende dagen gaat.. misschien voelt t nu goed waardoor t over een x aantal dagen juist alleen maar slechter gaat... We zullen zien
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:44:51 #89
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85691718
@ Tarot:

Ik zou toch maar eens met een psychiater gaan babbelen.
pi_85692269
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:44 schreef goofy_goober het volgende:
@ Tarot:
Ik zou toch maar eens met een psychiater gaan babbelen.
Als het voelt alsof ik het niet meer alléén kan oplossen, dan is het ook tijd om los te laten.

Ik schrijf de moeilijke periodes hier van me af of praat erover met sommige mensen maar geef niet alle hoop op. Het leven is lang en misschien ontmoet ik over 2, 5 or 10 jaar een meid die ik niet meer kan weerstaan.

*;

Het duurt alleen zo verschrikkelijk lang ;(

[ Bericht 1% gewijzigd door Tarot op 25-08-2010 16:04:08 ]
Doe eens wild ....
pi_85695143
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:36 schreef Fellows het volgende:
Ik weet wat je door maakt FEE zit in precies dezelfde situatie . :'(
Gelukkig heeft hij gereageerd, hij moest bijna huilen van mn mailtje, maarja, wat heb ik daar nou weer aan :'(
pi_85695368
@Tarot, idealiseer je je ex/ de relatie die je toen had niet een beetje? Het was toch ook niet allemaal even fantastisch en leuk, anders was je niet uit elkaar gegaan. Misschien verdring je onbewust de minder leuke kanten en denk je alleen aan de leuke dingen en kun je het daarom niet los laten.
pi_85696165
Ben nog steeds verliefd op een getrouwde vrouw, al 2 jaar. Ook al houdt zij niet echt van mij en heeft ze me gewoon gebruikt om het fysieke genot.

Ook omdat het een aloude illusie van me doorbreekt: heb altijd gedacht dat als ik van iemand zou houden, zou ook van mij zou houden, maar blijkbaar gaat dat niet op.

Nog nooit eerder zo'n vrouw ontmoet...

Tsja.

Maar goed ik kijk wel om me heen en houd mijn ogen open voor nieuwe vrouwen.

@Tarot: ik heb toch wel respect voor hoeveel je van haar houdt, ook al neemt het ziekelijke neigingen aan in de zin dat het je eigen mentale gemoedsrust misschien onderhand meer in de weg staat dan dat het het vooruit helpt.

Besef wel dat niemand je verplicht om te stoppen van iemand te houden. Je kunt van haar blijven houden en je liefde voor haar kan jou beter blijven maken, maar waarom moet dat uitsluiten dat je ook van iemand anders houdt? Je bedriegt er niemand mee, liefde die oprecht is is altijd positief en maakt nooit dingen stuk.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_85696229
Die pillen werken wel naar mijn idee.
Ik voel me veel neutraler en kan alles veel lichter inzien :Y
Alleen kan ik niet in mijn hart kijken wat ik moet doen dus dat is lastig/..
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  woensdag 25 augustus 2010 @ 17:31:31 #95
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85696266
@JohnDDD:

Niet te lang stil blijven staan daarbij.

En Tarot moet eerst maar eens het geluk bij zichzelf gaan zoeken voordat ie zich weer aan een vrouw waagt, want volgens mij is dat het hele probleem.
pi_85696272
Gedumpt worden sucks -O-
pi_85696462
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:31 schreef Fellows het volgende:
Gedumpt worden sucks -O-
Vind ik ook ;(
pi_85696481
Zijn we weer,

Het is nu een week uit, nog steeds helemaal niets gehoord. Ik heb geen idee hoe ze nu haar dagen vult, want ze heeft vakantie en elke avond waren we samen. Deze gedachte maakt me helemaal gek en kan gewoon nergens anders meer aan denken.

Ik weet niet eens of ze nog af en toe stilstaat bij mij, want ik hoor niets van niemand, ook niet van vrienden of kennissen. Lijkt net alsof ik ineens uit haar leven ben verdwenen. Dit wanhopig gevoel en dat je niet kan doen, vreet de hele tijd aan je.

Mensen, hoe lang gaat dit nog duren..? En waar kan je die pillen halen?

Jezus wat kan een gebroken hart pijn doen.
pi_85696539
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:50 schreef Tarot het volgende:

Ik kan pas verdergaan als ik weer iemand tegenkom die me alle zorgen doet vergeten.
Dat is tot nu toe nog niet gebeurd.
Ehh nee, jij kunt pas verder als jij gelukkig kunt zijn met wie je bent, in dit geval als vrijgezel dus.
Zolang je dat niet bent, kun je andere vrouwen ook niet gelukkig maken.
pi_85696574
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:06 schreef Fee01 het volgende:
@Tarot, idealiseer je je ex/ de relatie die je toen had niet een beetje? Het was toch ook niet allemaal even fantastisch en leuk, anders was je niet uit elkaar gegaan. Misschien verdring je onbewust de minder leuke kanten en denk je alleen aan de leuke dingen en kun je het daarom niet los laten.
Het was inderdaad niet allemaal even leuk, maar ik idealiseer niks. Ik heb één ding gerealiseerd: verliefdheid is overmacht. Dat heb ik sindsdien niet meer gehad. Wel een paar keer bijna, maar uiteindelijk niet sterk genoeg, want ik kon het vrij snel weer loslaten.

quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:31 schreef goofy_goober het volgende:
En Tarot moet eerst maar eens het geluk bij zichzelf gaan zoeken voordat ie zich weer aan een vrouw waagt, want volgens mij is dat het hele probleem.
Ookal is er nog veel waar ik aan wil werken, ik ben gelukkig met wie ik ben juist omdat ik zo'n mooie herinnering aan de liefde heb. Dat is het gevoel alsof ik écht geleefd heb en dat ik de rest van het leven wat er nog op me afkomt kan accepteren. Ookal is het soms moeilijk.

quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:39 schreef MeanDutchy het volgende:
[..] Ehh nee, jij kunt pas verder als jij gelukkig kunt zijn met wie je bent, in dit geval als vrijgezel dus.
Zolang je dat niet bent, kun je andere vrouwen ook niet gelukkig maken.
Ik ben dus gelukkig zolang ik die liefde voor haar nog voel en mijn geloof dat het ooit nog goedkomt. Het is mijn enige houvast in het leven en hou het dus heel stevig vast. Alleen als een andere vrouw mij dusdanig van stuk kan brengen dat ik wel moet loslaten, dan zal ik mijn leven kunnen toewijden om samen gelukkig te zijn zoals een goede man dat hoort te doen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tarot op 25-08-2010 18:07:01 ]
Doe eens wild ....
pi_85696809
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:37 schreef Freek1001 het volgende:
Zijn we weer,

Het is nu een week uit, nog steeds helemaal niets gehoord. Ik heb geen idee hoe ze nu haar dagen vult, want ze heeft vakantie en elke avond waren we samen. Deze gedachte maakt me helemaal gek en kan gewoon nergens anders meer aan denken.

Ik weet niet eens of ze nog af en toe stilstaat bij mij, want ik hoor niets van niemand, ook niet van vrienden of kennissen. Lijkt net alsof ik ineens uit haar leven ben verdwenen. Dit wanhopig gevoel en dat je niet kan doen, vreet de hele tijd aan je.

Mensen, hoe lang gaat dit nog duren..? En waar kan je die pillen halen?

Jezus wat kan een gebroken hart pijn doen.
Je moet wel nagaan dat het nog allemaal erg vers is (nog maar 1 week uit). Kijk over een paar weekjes maar is verder. Ik denk dat je je dan al weer een stuk beter voelt.
Ligt er natuurlijk ook aan hoe goed je alleen kunt zijn, hoe sterk je in je schoenen staat als persoon, en in hoeverre zij een rol heeft gespeeld in jouw leven. Sommigen kunnen zich er vrij snel overheen stappen, terwijl de ander er wel jaren in kan blijven hangen.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 18:41:24 #102
307093 Fellows
Never again.
pi_85698580
Ik heb ze hier besteld http://www.drogisterij.ne(...)ees/P/2885841/direct
Hopelijk morgen binnen. :Y
pi_85699038
Tjonge, wat is dat toch met iedereen massaal aan de pillen? Weet uit ervaring dat het je kan slopen maar enigszins vind ik dit toch wel zoeken naar de makkelijke weg. Ik ben trots dat ik het puur op eigen wilskracht heb gedaan en met de steun van vrienden en familie. Sorry maar ik ben gewoon over het algemeen niet zo iemand van pilletje hiervoor, pilletje daarvoor. Zelf-herstelling geeft naar mijn idee zoveel meer kracht.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 19:02:57 #104
307093 Fellows
Never again.
pi_85699400
Ik doe het puur omdat ik mezelf sloop. Anyway iedereen op ze eigen manier toch :Y
pi_85699587
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:41 schreef Fellows het volgende:
Ik heb ze hier besteld http://www.drogisterij.ne(...)ees/P/2885841/direct
Hopelijk morgen binnen. :Y
Werkt dit niet beter? http://www.drogisterij.net/Valdispert_rust_extra_sterk/P/2885820
pi_85699770
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:46 schreef MeanDutchy het volgende:

[..]

Je moet wel nagaan dat het nog allemaal erg vers is (nog maar 1 week uit). Kijk over een paar weekjes maar is verder. Ik denk dat je je dan al weer een stuk beter voelt.
Ligt er natuurlijk ook aan hoe goed je alleen kunt zijn, hoe sterk je in je schoenen staat als persoon, en in hoeverre zij een rol heeft gespeeld in jouw leven. Sommigen kunnen zich er vrij snel overheen stappen, terwijl de ander er wel jaren in kan blijven hangen.
Ja, maar we hebben 1,5 jaar intensief van elkaar gehouden. Dan interesseer je je toch nog wel hoe het met de ander gaat. Als was het maar 1 smsje, mailtje of belletje. Maar ze lijkt me compleet vergeten... Dit vergroot bij mij de neiging om te gaan sms-en en langs te gaan. Maar ja, dit is me al zo vaak afgeraden...

Ik kan niet alleen zijn, ga nu elke avond fitnessen, sporten, voetbal kijken, stappen, denk er de hele dag op me werk al aan, dat is erg zat.

Door deze gevoelens zou je bijna nooit meer van iemand willen houden.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 19:23:45 #107
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85700117
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:54 schreef Lallend het volgende:
Tjonge, wat is dat toch met iedereen massaal aan de pillen? Weet uit ervaring dat het je kan slopen maar enigszins vind ik dit toch wel zoeken naar de makkelijke weg. Ik ben trots dat ik het puur op eigen wilskracht heb gedaan en met de steun van vrienden en familie. Sorry maar ik ben gewoon over het algemeen niet zo iemand van pilletje hiervoor, pilletje daarvoor. Zelf-herstelling geeft naar mijn idee zoveel meer kracht.
Zelfherstel, geeft mij geen kracht
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  woensdag 25 augustus 2010 @ 19:24:32 #108
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85700139
quote:
Dat werkt toch alleen voor de rust? Maar niet om je wat beter te voelen en minder druk om dingen te maken?
pi_85700227
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:14 schreef Freek1001 het volgende:

[..]

Ja, maar we hebben 1,5 jaar intensief van elkaar gehouden. Dan interesseer je je toch nog wel hoe het met de ander gaat. Als was het maar 1 smsje, mailtje of belletje. Maar ze lijkt me compleet vergeten... Dit vergroot bij mij de neiging om te gaan sms-en en langs te gaan. Maar ja, dit is me al zo vaak afgeraden...

Ik kan niet alleen zijn, ga nu elke avond fitnessen, sporten, voetbal kijken, stappen, denk er de hele dag op me werk al aan, dat is erg zat.

Door deze gevoelens zou je bijna nooit meer van iemand willen houden.
Maar je weet toch helemaal niet of ze wel of niet aan je denkt! Misschien denkt ze wel net zo vaak aan jou maar gaat ze er op een andere manier mee om.
pi_85702479
Gatver ik voel me weer kut. Het liefst zou ik weer verder gaan, hoewel er veel te veel is gebeurd, ook veel erge dingen waar ik verder niet over uit wil weiden. En dan nog, wil ik het :'(
Kan er ook niet tegen dat ie nu iemand anders heeft. Voel me zo'n labiel wijf 8)7
  woensdag 25 augustus 2010 @ 20:26:44 #111
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85702582
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:24 schreef Fee01 het volgende:
Gatver ik voel me weer kut. Het liefst zou ik weer verder gaan, hoewel er veel te veel is gebeurd, ook veel erge dingen waar ik verder niet over uit wil weiden. En dan nog, wil ik het :'(
Kan er ook niet tegen dat ie nu iemand anders heeft. Voel me zo'n labiel wijf 8)7
Dat is idd best kut het toch willen nog steeds ondanks wat er is gebeurd.. (En je omgeving verklaard je dan zeker ook voor gek :') ) ?
pi_85702663
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:26 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Dat is idd best kut het toch willen nog steeds ondanks wat er is gebeurd.. (En je omgeving verklaard je dan zeker ook voor gek :') ) ?
Ja, die zeggen dan ook, je moet blij zijn dat je er vanaf bent :')
  woensdag 25 augustus 2010 @ 20:29:18 #113
307093 Fellows
Never again.
pi_85702706
Voel mij ook vreselijk.
Haat aan twijfelende mensen .. -O-
pi_85704259
quote:
Als je zelf al aangeeft dat er te veel is gebeurd in de relatie, is dit het beste voor jullie allebei.
Dat weet je zelf ook, alleen luister je nog teveel naar je hart, en niet naar je verstand.
Dit komt vanzelf wel :).

Hoop hebben is dan ook doodnormaal, maar zeker onverstandig. Het kost alleen maar kostbare tijd, want het blijft toch onbeantwoord in 95 procent van de gevallen.
Maak een lijstje met z'n slechte eigenschappen en waar je je dood aan irriteerde.
Lees het vervolgens door als je hem mist, of gewoon down bent.

En wat er ook is gebeurd in jullie relatie, (zou je in sommige dingen zelf ook wel schuldig aan zijn), vreemdgaan is gewoon laag, zielig, egoïstisch, kansloos, achterbaks en ga maar even zo door.

Even doorbijten, en vanzelf kun je wel weer genieten van het vrijgezel zijn hoor. Eerst gelukkig worden met jezelf, en wie je bent. En vanzelf vind je weer een andere jongen, die jou wel waard is, en die jou wel gelukkig maakt. :Y

En mis je btw hem als persoon? Of mis je gewoon het hebben van een relatie
pi_85704326
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:29 schreef Fellows het volgende:
Voel mij ook vreselijk.
Haat aan twijfelende mensen .. -O-
Zeker, in dat soort mensen moet je ook geen energie steken ;)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 21:24:51 #116
307093 Fellows
Never again.
pi_85705048
Ik heb ook nu sterk het gevoel dat ik het mis om iemand te hebben.. die je alles toevertrouwd en graag bij wilt zijn en waar je altijd op terug kan vallen.
Niet egt haar. :{ Maar dit weet ik nou weer niet zeker =/
pi_85705335
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:24 schreef Fellows het volgende:
Ik heb ook nu sterk het gevoel dat ik het mis om iemand te hebben.. die je alles toevertrouwd en graag bij wilt zijn en waar je altijd op terug kan vallen.
Herkenbaar, dus geloof me je gaat de goede kant op :)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 21:57:29 #118
307093 Fellows
Never again.
pi_85706711
:Y. Toch wel van die buien dat ik opeens in tranen uitbarst omdat ik het of haar.. gewoon egt mis.

Je verlangt naar meer geborgenheid in je leven en verwacht dat je partner aan al je wensen tegemoet zal komen. Hij of zij doet zijn/haar best, maar is ook maar een mens. Wees wat geduldiger en leer relativeren. Een financieel plan gaat niet door. De tijd is nog niet rijp om alles te verdelen… Je zult sommige ideeën laten varen, omdat je merkt dat ze niet voldoen aan je huidige levenswijze. Een vriend(in) stuurt je een brief die jou aan het denken zet.

Horoscoop van vandaag. Hmmmmmmmm :@
  woensdag 25 augustus 2010 @ 22:32:14 #119
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85708728
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:24 schreef Fellows het volgende:
Je kunt ook de gewoonte missen. Stel je zit dagelijks bij elkaar, heb je toch een lege plek op dat moment, wat niet door precies het zelfde opgevuld word. In het begin toen jullie nog niets hadden had je dit ook , en toen jullie wat kregen was het ook wennen.. Nu is het weer zo dat je weer terug valt in je oude levenspatroontje en zul je er ook weer aan moeten wennen :Y
pi_85711223
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:09 schreef MeanDutchy het volgende:

[..]

Als je zelf al aangeeft dat er te veel is gebeurd in de relatie, is dit het beste voor jullie allebei.
Dat weet je zelf ook, alleen luister je nog teveel naar je hart, en niet naar je verstand.
Dit komt vanzelf wel :).

Hoop hebben is dan ook doodnormaal, maar zeker onverstandig. Het kost alleen maar kostbare tijd, want het blijft toch onbeantwoord in 95 procent van de gevallen.
Maak een lijstje met z'n slechte eigenschappen en waar je je dood aan irriteerde.
Lees het vervolgens door als je hem mist, of gewoon down bent.

En wat er ook is gebeurd in jullie relatie, (zou je in sommige dingen zelf ook wel schuldig aan zijn), vreemdgaan is gewoon laag, zielig, egoïstisch, kansloos, achterbaks en ga maar even zo door.

Even doorbijten, en vanzelf kun je wel weer genieten van het vrijgezel zijn hoor. Eerst gelukkig worden met jezelf, en wie je bent. En vanzelf vind je weer een andere jongen, die jou wel waard is, en die jou wel gelukkig maakt. :Y

En mis je btw hem als persoon? Of mis je gewoon het hebben van een relatie
Je hebt helemaal gelijk, ik verdien veel beter jo *O*
Ik ga zometeen mn lijstje maken, ik denk wel dat dat zal helpen namelijk, een kort lijstje wordt het in ieder geval niet. En je hebt gelijk, je moet eerst blij zijn met wie je bent, voordat je gelukkig kunt zijn met iemand anders. Mn ex is dat niet, dus die nieuwe relatie houdt vast toch niet lang stand. Hij flikkert maar lekker op met z'n nieuwe vriendin en met z'n ''sterkte'' :r
pi_85713439
Ze heeft iemand anders....voel me een beetje raar. Kan nog niet echt mijn gevoel plaatsen.
we waren toch 4,5 jaartjes samen
maar dat was al 1,5 jaar geleden......dus hopelijk is die jongen een beetje goed voor haar
anders ga ik hem meppen
o|O
  donderdag 26 augustus 2010 @ 00:33:34 #122
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85714060
Mijn ex had al iemand anders toen wij nog een relatie hadden. Slet. :(

1,5 jaar is netjes. :P
pi_85717909
Hallo mensen,

Heb vannacht weer van 4 tot 7 wakker gelegen, dus gaat de goede kant op zullen we maar zeggen :P. Nu heb ik bedacht om niet nu, maar over 1 week, een brief te sturen om alle goede herrineringen aan ons bij haar naar boven te halen. Dit om dan te voorkomen dat ze de hele relatie verdringt of alleen maar denkt aan de laatste maand waarin het is misgegaan.

Heeft iemand hier ervaring mee, kan dit goed uitpakken? Ik wil ook weer niet dat ze me als wanhopig ziet, maar dat kan ik me niet voorstellen want we gaven zo ongelooflijk veel om elkaar.
pi_85719095
Dit heb ik ook gedaan ver in het begin. Ik zou je zeggen je doet jezelf er alleen maar meer pijn mee.
Want uiteindelijk staat zij vast met haar beslissing en als je dan nog is een x afgewezen word doet dit wel pijn. + jij zit te janken wanneer je de brief schrijft. Wss zij niet eens. Laat het gewoon ruste en denk niet zo ver naar voren! :)
pi_85719309
Ja maar ze heeft het uitgemaakt, maar daarnaast wel aangegeven heeft dat ze het misschien opnieuw wil proberen, maar dat ze nu gewoon tijd nodig heeft om voor zichzelf alles helder te krijgen en haar gevoelens op een rijtje te zetten. Misschien kan ik door middel van een brief haar gevoelens weer aanwakkeren en de goeie dingen naar boven halen uit de afgelopen 1,5 jaar.

En ik heb nog een week bedenktijd, misschien dat ze daarvoor wel iets van zichzelf laat horen.
pi_85719422
Ik zit in PRECIES dezelfde situatie. Mijn vriendin was hier heen gekomen om te kijken of ze nog wat voelde... ze voelde zeker wat want zij was de gene die toch tegen me aan kwam kruipen en doen etc.
Ik zou zeggen focus niet op haar.. ik weet dat dat moeilijk is aangezien ik ook helemaal gek word achter me pc omdat ik haar wil spreken :9.

Denk pas over een week over die brief niet nu al want anders beginnen vast en zeker je vingers al van te voren te kriebelen .. :)
pi_85719606
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 09:40 schreef Freek1001 het volgende:
Ja maar ze heeft het uitgemaakt, maar daarnaast wel aangegeven heeft dat ze het misschien opnieuw wil proberen, maar dat ze nu gewoon tijd nodig heeft om voor zichzelf alles helder te krijgen en haar gevoelens op een rijtje te zetten. Misschien kan ik door middel van een brief haar gevoelens weer aanwakkeren en de goeie dingen naar boven halen uit de afgelopen 1,5 jaar.

En ik heb nog een week bedenktijd, misschien dat ze daarvoor wel iets van zichzelf laat horen.
Klinkt misschien hard, maar wat je vriendin daar zegt is zo'n beetje een standaard cliché zin. Zoveel meiden die roepen dat het misschien later nog wel iets kan worden, maar dat ze nu haar gevoelens op een rijtje wil zetten. Heeft waarschijnlijk iets te maken met het niet willen "kwetsen" van die persoon, bang zijn om die persoon te verliezen en andere onzin argumenten.

Die van mij zei precies hetzelfde (terwijl ik het had uitgemaakt, grappig), het verschil was alleen dat ik de woorden meteen als onzin herkende en me er niet te veel op vastpinde. Mijn advies: ga je nou niet vastklampen aan die zinnen van "misschien later", want daarmee stop je alleen je eigen verwerkingsproces en heb je jezelf nog langer mee.

En nee, "we hielden zo veel van elkaar" is niet een goed excuus. Wat denk je, dat de mensen die hier posten een hekel hadden aan zijn/haar relatie en dat jouw liefde 10x dieper is dan dat van de willekeurige mensen die hier posten?

Let wel: dit is geen aanval ofzo. Maar sommige mensen in dit topic moeten hun oogkleppen eens afdoen en zichzelf niet zo kwellen. Oftewel, wake up and smell the coffee.

Specifiek voor jou: een relatie/liefde moet van twee kanten komen. Als je iemand moet overhalen, dan zit er al iets niet helemaal goed. En ja, dat heb ik ooit ook geprobeerd en nee, het is geen goede basis van een relatie imo.
pi_85723549
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 09:52 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Klinkt misschien hard, maar wat je vriendin daar zegt is zo'n beetje een standaard cliché zin. Zoveel meiden die roepen dat het misschien later nog wel iets kan worden, maar dat ze nu haar gevoelens op een rijtje wil zetten. Heeft waarschijnlijk iets te maken met het niet willen "kwetsen" van die persoon, bang zijn om die persoon te verliezen en andere onzin argumenten.

Die van mij zei precies hetzelfde (terwijl ik het had uitgemaakt, grappig), het verschil was alleen dat ik de woorden meteen als onzin herkende en me er niet te veel op vastpinde. Mijn advies: ga je nou niet vastklampen aan die zinnen van "misschien later", want daarmee stop je alleen je eigen verwerkingsproces en heb je jezelf nog langer mee.

En nee, "we hielden zo veel van elkaar" is niet een goed excuus. Wat denk je, dat de mensen die hier posten een hekel hadden aan zijn/haar relatie en dat jouw liefde 10x dieper is dan dat van de willekeurige mensen die hier posten?

Let wel: dit is geen aanval ofzo. Maar sommige mensen in dit topic moeten hun oogkleppen eens afdoen en zichzelf niet zo kwellen. Oftewel, wake up and smell the coffee.

Specifiek voor jou: een relatie/liefde moet van twee kanten komen. Als je iemand moet overhalen, dan zit er al iets niet helemaal goed. En ja, dat heb ik ooit ook geprobeerd en nee, het is geen goede basis van een relatie imo.
Ik weet dat het cliché is, omdat ik dit ook tegen mijn eigen ex hiervoor gezegd heb. Maar ja, hoop doet leven zeggen ze wel eens. En heb weinig keus, hoe graag ik het ook af zou willen sluiten en gewoon door zou willen gaan... Totdat ik geen definitieve keiharde nee heb, blijf ik tijd en moeite investeren om te redden wat er te redden valt.

Ik had denk ik liever gehad dat het meteen een definitieve nee was, kon ik het meteen gaan verwerken en afsluiten, nu zit je tussen de wal en het schip en blijf je maar tobben...
pi_85723816
Ik heb valdispert binnen. ^O^
Eerste al ingenomen nou hopen dat ze ook daadwerkelijk werken. :)
pi_85725601
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:43 schreef Freek1001 het volgende:

[..]

Ik weet dat het cliché is, omdat ik dit ook tegen mijn eigen ex hiervoor gezegd heb. Maar ja, hoop doet leven zeggen ze wel eens. En heb weinig keus, hoe graag ik het ook af zou willen sluiten en gewoon door zou willen gaan... Totdat ik geen definitieve keiharde nee heb, blijf ik tijd en moeite investeren om te redden wat er te redden valt.

Ik had denk ik liever gehad dat het meteen een definitieve nee was, kon ik het meteen gaan verwerken en afsluiten, nu zit je tussen de wal en het schip en blijf je maar tobben...
Hoop doet leven ja. Maar neem het heft dan ook eens in eigen handen en zeg tegen haar dat je je niet aan het lijntje laat houden. Dat is al 10x beter dan er gewoon achteraan blijven lopen, want dan kan ze doen met je wat ze wil...jij bent er toch wel. Of vind je de situatie waarin je zit prettig dan?

Mijn exacte woorden tegen mijn vriendin waren: "Je mag het noemen wat je wil, je mag er over nadenken wat je wil en je mag doen wat je wil. Ondertussen ga ik door met mijn verwerkingsproces en maak ik me geen illusies".

Jij bent tijd en moeite aan het investeren om te redden wat er te redden valt. Vraag je je niet af waarom zij dat niet doet? Ik heb mijzelf diezelfde vraag gesteld, en kwam tot de conclusie dat ik het kennelijk meer wilde dan zij, en daarmee was voor mij de kous af. Het is graag of niet, en anders vind ik wel iemand anders die mij wel verdient.
pi_85726415
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:40 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Hoop doet leven ja. Maar neem het heft dan ook eens in eigen handen en zeg tegen haar dat je je niet aan het lijntje laat houden. Dat is al 10x beter dan er gewoon achteraan blijven lopen, want dan kan ze doen met je wat ze wil...jij bent er toch wel. Of vind je de situatie waarin je zit prettig dan?

Mijn exacte woorden tegen mijn vriendin waren: "Je mag het noemen wat je wil, je mag er over nadenken wat je wil en je mag doen wat je wil. Ondertussen ga ik door met mijn verwerkingsproces en maak ik me geen illusies".

Jij bent tijd en moeite aan het investeren om te redden wat er te redden valt. Vraag je je niet af waarom zij dat niet doet? Ik heb mijzelf diezelfde vraag gesteld, en kwam tot de conclusie dat ik het kennelijk meer wilde dan zij, en daarmee was voor mij de kous af. Het is graag of niet, en anders vind ik wel iemand anders die mij wel verdient.
Maar ik ben bang als ik me op die manier opstel dat ze dan helemaal het bijltje erbij neergooit... Wat ik wel kan zeggen is dat ik niet aan het lijntje gehouden wil worden, maar dat doet ze ook niet, dat doe ik zelf meer... Ik haal hoop uit een paar woorden die ze heeft gezegd.

Wat ik wel kan zeggen inderdaad dat ik doorga met mijn verwerkingsproces en me geen illusies probeer te maken. Maar dat klinkt allemaal meteen weer zo definitief, dat doet zo'n pijn...
pi_85726492
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:57 schreef Freek1001 het volgende:

[..]

Maar ik ben bang als ik met op die manier opstel dat ze dan helemaal het bijltje erbij neergooit...
Ik begrijp je heel goed, maar dan is ze het je gewoon niet waard :*
pi_85726733
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:59 schreef Fee01 het volgende:

[..]

Ik begrijp je heel goed, maar dan is ze het je gewoon niet waard :*
Meer dan dit hoeft er inderdaad niet gezegd te worden.

Als zij het bijltje erbij neer wil gooien, dan is dat de grootste hint die je krijgen gaat. Veel duidelijker dan dat wordt het niet. Gooit ze het bijltje er niet bij neer? Dan weet je ook genoeg.
pi_85727055
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:57 schreef Freek1001 het volgende:

[..]

Maar ik ben bang als ik me op die manier opstel dat ze dan helemaal het bijltje erbij neergooit... Wat ik wel kan zeggen is dat ik niet aan het lijntje gehouden wil worden, maar dat doet ze ook niet, dat doe ik zelf meer... Ik haal hoop uit een paar woorden die ze heeft gezegd.

Wat ik wel kan zeggen inderdaad dat ik doorga met mijn verwerkingsproces en me geen illusies probeer te maken. Maar dat klinkt allemaal meteen weer zo definitief, dat doet zo'n pijn...
En waarom ben jij het dan niet waard om voor te vechten? Beetje eigenwaarde kweken jongen. Het is definitief, het doet pijn maar er is veel meer in het leven dan een meisje.
Doe eens lief!
pi_85727151
Hoe dichterbij de waarheid komt hoe pijnlijker het word. Beter dat je nu alles over je heen laat komen. Anders zit je er nog langer mee. Mijn vriendin zegt dat ze zich nog niet wil binden en dat als ze dat wel wil dan wel weer met mij zou willen. Ben bang dat ze dat zegt om me proberen minder te kwetsen.. |:(
pi_85728072
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:15 schreef Fellows het volgende:
Hoe dichterbij de waarheid komt hoe pijnlijker het word. Beter dat je nu alles over je heen laat komen. Anders zit je er nog langer mee. Mijn vriendin zegt dat ze zich nog niet wil binden en dat als ze dat wel wil dan wel weer met mij zou willen. Ben bang dat ze dat zegt om me proberen minder te kwetsen.. |:(
Zou heel goed kunnen, het lijkt een beetje op het verhaal hoe ik mijn vorige ex heb behandeld. Maar wees blij dat de relatie nog met respect beëindigd wordt en dat ze je niet zomaar laat zitten met niets... Dat betekent dat ze heel veel om je geeft, maar gewoon niet meer verliefd op je is. Probeer dat wel bovenwater te krijgen, anders heb je nog een lange na sleur en zul je zien dat ze opeens een anders heeft. Zo ging dat bij mij, elke keer als ik tegen haar begon te praten om haar te steunen kreeg ze weer hoop en dacht ze dat het goed kwam, totdat ik na 2 maanden een anders meisje had, mijn huidige ex...
pi_85728647
Dat is ze nog wel zegt ze. :X Maar ze wil gewoon nog even nadenken en nog niet binden .. :W

[ Bericht 21% gewijzigd door Fellows op 26-08-2010 14:03:22 ]
pi_85729767
Tsjah, als jij jezelf dat wilt voorhouden, prima.

Sommige mensen moeten gewoon af en toe keihard op hun bek gaan alvorens ze tot inzicht komen dat mensen ze toch wel met een reden hebben gewaarschuwd :)
pi_85730138
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:11 schreef Maharbal het volgende:

Sommige mensen moeten gewoon af en toe keihard op hun bek gaan alvorens ze tot inzicht komen dat mensen ze toch wel met een reden hebben gewaarschuwd :)
We zijn al definitief uit elkaar. Ze wil dat ik wacht tot dat zij klaar is met denken maar dat ga ik niet doen.
Ben al paar x op me bek gegaan dus dat wil ik egt niet nog een x laten gebeuren :9
pi_85730678
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:19 schreef Fellows het volgende:

[..]

We zijn al definitief uit elkaar. Ze wil dat ik wacht tot dat zij klaar is met denken maar dat ga ik niet doen.
Ben al paar x op me bek gegaan dus dat wil ik egt niet nog een x laten gebeuren :9
^O^

Dan reageerde ik op de verkeerde :P
pi_85731088
Is er geen ander topic, bijv: de kunst van het reparen van een relatie met je ex. ? Daar kan ik misschien meer hulp vinden :P
pi_85732063
Haha, ik denk dat het goed komen te weinig voor komt. :'(
Soms komt het ook wel goed maar denk niet vaak genoeg. :9
pi_85732242
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:11 schreef Maharbal het volgende:

:W that's me.. :')
pi_85732381
Ik denk dat de meeste wel allemaal in zo'n positie hebben gezeten of zitten.

-O- Sucks gewoon dat als je weet jullie gelukkig kunnen zijn en omdat het 1x rot is gegaan gelijk maar over moet zijn. :N
pi_85733313
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:13 schreef Fellows het volgende:
Ik denk dat de meeste wel allemaal in zo'n positie hebben gezeten of zitten.

-O- Sucks gewoon dat als je weet jullie gelukkig kunnen zijn en omdat het 1x rot is gegaan gelijk maar over moet zijn. :N
Daar denk heus niet iedereen zo over hoor, ik althans niet :P
Ligt er natuurlijk wel aan wat dat rot precies inhoudt.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 16:46:59 #146
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_85735825
Sta je in de supermarkt hoor je bloedend hart van De Dijk op de radio... Niet zo fijn als je toch al een hekel hebt aan het alleen boodschappen doen omdat het samen altijd zo gezellig was!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_85736797
Ik voel me af en toe zo kut. Ik heb nog wel contact gehouden met hem. En dat had ik gewoon beter niet kunnen doen. Het is zo niet fijn dat ie niet weet wat ie wilt. Ja, hij wilt het rustig aan doen terwijl het uit is. maar voor mijn gevoel houdt hij mij dan aan het lijntje. Hij wilt rust om te weten of hij mij mist of dat hij gewoon iemand mist. :{
pi_85737288
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:11 schreef WeirdlyWired het volgende:
Ik voel me af en toe zo kut. Ik heb nog wel contact gehouden met hem. En dat had ik gewoon beter niet kunnen doen. Het is zo niet fijn dat ie niet weet wat ie wilt. Ja, hij wilt het rustig aan doen terwijl het uit is. maar voor mijn gevoel houdt hij mij dan aan het lijntje. Hij wilt rust om te weten of hij mij mist of dat hij gewoon iemand mist. :{
Hij houdt je ook gewoon aan het lijntje.
Waarschijnlijk zit hij te genieten van het vrijgezellen leven, terwijl hij weet dat jij op hem wacht.
Dus je moet zelf de knoop doorhakken, niet op hem gaan wachten en hem voorgoed uit je leven zetten.
Je bent nu als het ware een soort back-up voor hem, en dat is puur egoïsme van zijn kant af.
Je wilt toch geen tweede keus zijn?
pi_85744237
Ik heb vanmiddag de knoop doorgehakt.
Ben het zat om aan het lijntje gehouden te worden.
Maar ben bang dat hij dalijk contact gaat zoeken, dat deed die namelijk altijd zodra ik er klaar mee was omdat hij weer eens besloot weg te gaan.

Voel me overigens ook wel klote hoor, maarja dat moet slijten. ;(
Week ff goed janken en daarna verder gaan met leven.
Grote kans dat het langer is dan een week..

Heel veel sterkte allemaal :*
I am changing..
pi_85745520
quote:
Ik snap echt precies wat jij bedoeld, dat heb ik ook. nog steeds. Ik zou het liefst ook zo verder willen ondanks alles. gevoelens gaan nou eenmaal niet zomaar over.

Mijn hoofd zegt nee, vandaar mijn keuze om contact te verbreken.
Mijn hart schreeuwt: JAAA zelfs ondanks dat ik weet dat ik niet iemand wil die elke keer weg bij me gaat en twijfelt. want dat laat flinke littekens achter. ;(

Ondanks dat zou ik zo weer samen willen zijn. Maar ik probeer mijn verstand te laten winnen.
Hoewel ik normaal altijd iemand ben van volg je hart. Maar het is eigenlijk in mijn situatie beter van niet. :'(
I am changing..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')