abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85719422
Ik zit in PRECIES dezelfde situatie. Mijn vriendin was hier heen gekomen om te kijken of ze nog wat voelde... ze voelde zeker wat want zij was de gene die toch tegen me aan kwam kruipen en doen etc.
Ik zou zeggen focus niet op haar.. ik weet dat dat moeilijk is aangezien ik ook helemaal gek word achter me pc omdat ik haar wil spreken :9.

Denk pas over een week over die brief niet nu al want anders beginnen vast en zeker je vingers al van te voren te kriebelen .. :)
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_85719606
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 09:40 schreef Freek1001 het volgende:
Ja maar ze heeft het uitgemaakt, maar daarnaast wel aangegeven heeft dat ze het misschien opnieuw wil proberen, maar dat ze nu gewoon tijd nodig heeft om voor zichzelf alles helder te krijgen en haar gevoelens op een rijtje te zetten. Misschien kan ik door middel van een brief haar gevoelens weer aanwakkeren en de goeie dingen naar boven halen uit de afgelopen 1,5 jaar.

En ik heb nog een week bedenktijd, misschien dat ze daarvoor wel iets van zichzelf laat horen.
Klinkt misschien hard, maar wat je vriendin daar zegt is zo'n beetje een standaard cliché zin. Zoveel meiden die roepen dat het misschien later nog wel iets kan worden, maar dat ze nu haar gevoelens op een rijtje wil zetten. Heeft waarschijnlijk iets te maken met het niet willen "kwetsen" van die persoon, bang zijn om die persoon te verliezen en andere onzin argumenten.

Die van mij zei precies hetzelfde (terwijl ik het had uitgemaakt, grappig), het verschil was alleen dat ik de woorden meteen als onzin herkende en me er niet te veel op vastpinde. Mijn advies: ga je nou niet vastklampen aan die zinnen van "misschien later", want daarmee stop je alleen je eigen verwerkingsproces en heb je jezelf nog langer mee.

En nee, "we hielden zo veel van elkaar" is niet een goed excuus. Wat denk je, dat de mensen die hier posten een hekel hadden aan zijn/haar relatie en dat jouw liefde 10x dieper is dan dat van de willekeurige mensen die hier posten?

Let wel: dit is geen aanval ofzo. Maar sommige mensen in dit topic moeten hun oogkleppen eens afdoen en zichzelf niet zo kwellen. Oftewel, wake up and smell the coffee.

Specifiek voor jou: een relatie/liefde moet van twee kanten komen. Als je iemand moet overhalen, dan zit er al iets niet helemaal goed. En ja, dat heb ik ooit ook geprobeerd en nee, het is geen goede basis van een relatie imo.
pi_85723549
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 09:52 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Klinkt misschien hard, maar wat je vriendin daar zegt is zo'n beetje een standaard cliché zin. Zoveel meiden die roepen dat het misschien later nog wel iets kan worden, maar dat ze nu haar gevoelens op een rijtje wil zetten. Heeft waarschijnlijk iets te maken met het niet willen "kwetsen" van die persoon, bang zijn om die persoon te verliezen en andere onzin argumenten.

Die van mij zei precies hetzelfde (terwijl ik het had uitgemaakt, grappig), het verschil was alleen dat ik de woorden meteen als onzin herkende en me er niet te veel op vastpinde. Mijn advies: ga je nou niet vastklampen aan die zinnen van "misschien later", want daarmee stop je alleen je eigen verwerkingsproces en heb je jezelf nog langer mee.

En nee, "we hielden zo veel van elkaar" is niet een goed excuus. Wat denk je, dat de mensen die hier posten een hekel hadden aan zijn/haar relatie en dat jouw liefde 10x dieper is dan dat van de willekeurige mensen die hier posten?

Let wel: dit is geen aanval ofzo. Maar sommige mensen in dit topic moeten hun oogkleppen eens afdoen en zichzelf niet zo kwellen. Oftewel, wake up and smell the coffee.

Specifiek voor jou: een relatie/liefde moet van twee kanten komen. Als je iemand moet overhalen, dan zit er al iets niet helemaal goed. En ja, dat heb ik ooit ook geprobeerd en nee, het is geen goede basis van een relatie imo.
Ik weet dat het cliché is, omdat ik dit ook tegen mijn eigen ex hiervoor gezegd heb. Maar ja, hoop doet leven zeggen ze wel eens. En heb weinig keus, hoe graag ik het ook af zou willen sluiten en gewoon door zou willen gaan... Totdat ik geen definitieve keiharde nee heb, blijf ik tijd en moeite investeren om te redden wat er te redden valt.

Ik had denk ik liever gehad dat het meteen een definitieve nee was, kon ik het meteen gaan verwerken en afsluiten, nu zit je tussen de wal en het schip en blijf je maar tobben...
pi_85723816
Ik heb valdispert binnen. ^O^
Eerste al ingenomen nou hopen dat ze ook daadwerkelijk werken. :)
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_85725601
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:43 schreef Freek1001 het volgende:

[..]

Ik weet dat het cliché is, omdat ik dit ook tegen mijn eigen ex hiervoor gezegd heb. Maar ja, hoop doet leven zeggen ze wel eens. En heb weinig keus, hoe graag ik het ook af zou willen sluiten en gewoon door zou willen gaan... Totdat ik geen definitieve keiharde nee heb, blijf ik tijd en moeite investeren om te redden wat er te redden valt.

Ik had denk ik liever gehad dat het meteen een definitieve nee was, kon ik het meteen gaan verwerken en afsluiten, nu zit je tussen de wal en het schip en blijf je maar tobben...
Hoop doet leven ja. Maar neem het heft dan ook eens in eigen handen en zeg tegen haar dat je je niet aan het lijntje laat houden. Dat is al 10x beter dan er gewoon achteraan blijven lopen, want dan kan ze doen met je wat ze wil...jij bent er toch wel. Of vind je de situatie waarin je zit prettig dan?

Mijn exacte woorden tegen mijn vriendin waren: "Je mag het noemen wat je wil, je mag er over nadenken wat je wil en je mag doen wat je wil. Ondertussen ga ik door met mijn verwerkingsproces en maak ik me geen illusies".

Jij bent tijd en moeite aan het investeren om te redden wat er te redden valt. Vraag je je niet af waarom zij dat niet doet? Ik heb mijzelf diezelfde vraag gesteld, en kwam tot de conclusie dat ik het kennelijk meer wilde dan zij, en daarmee was voor mij de kous af. Het is graag of niet, en anders vind ik wel iemand anders die mij wel verdient.
pi_85726415
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:40 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Hoop doet leven ja. Maar neem het heft dan ook eens in eigen handen en zeg tegen haar dat je je niet aan het lijntje laat houden. Dat is al 10x beter dan er gewoon achteraan blijven lopen, want dan kan ze doen met je wat ze wil...jij bent er toch wel. Of vind je de situatie waarin je zit prettig dan?

Mijn exacte woorden tegen mijn vriendin waren: "Je mag het noemen wat je wil, je mag er over nadenken wat je wil en je mag doen wat je wil. Ondertussen ga ik door met mijn verwerkingsproces en maak ik me geen illusies".

Jij bent tijd en moeite aan het investeren om te redden wat er te redden valt. Vraag je je niet af waarom zij dat niet doet? Ik heb mijzelf diezelfde vraag gesteld, en kwam tot de conclusie dat ik het kennelijk meer wilde dan zij, en daarmee was voor mij de kous af. Het is graag of niet, en anders vind ik wel iemand anders die mij wel verdient.
Maar ik ben bang als ik me op die manier opstel dat ze dan helemaal het bijltje erbij neergooit... Wat ik wel kan zeggen is dat ik niet aan het lijntje gehouden wil worden, maar dat doet ze ook niet, dat doe ik zelf meer... Ik haal hoop uit een paar woorden die ze heeft gezegd.

Wat ik wel kan zeggen inderdaad dat ik doorga met mijn verwerkingsproces en me geen illusies probeer te maken. Maar dat klinkt allemaal meteen weer zo definitief, dat doet zo'n pijn...
pi_85726492
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:57 schreef Freek1001 het volgende:

[..]

Maar ik ben bang als ik met op die manier opstel dat ze dan helemaal het bijltje erbij neergooit...
Ik begrijp je heel goed, maar dan is ze het je gewoon niet waard :*
pi_85726733
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:59 schreef Fee01 het volgende:

[..]

Ik begrijp je heel goed, maar dan is ze het je gewoon niet waard :*
Meer dan dit hoeft er inderdaad niet gezegd te worden.

Als zij het bijltje erbij neer wil gooien, dan is dat de grootste hint die je krijgen gaat. Veel duidelijker dan dat wordt het niet. Gooit ze het bijltje er niet bij neer? Dan weet je ook genoeg.
pi_85727055
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:57 schreef Freek1001 het volgende:

[..]

Maar ik ben bang als ik me op die manier opstel dat ze dan helemaal het bijltje erbij neergooit... Wat ik wel kan zeggen is dat ik niet aan het lijntje gehouden wil worden, maar dat doet ze ook niet, dat doe ik zelf meer... Ik haal hoop uit een paar woorden die ze heeft gezegd.

Wat ik wel kan zeggen inderdaad dat ik doorga met mijn verwerkingsproces en me geen illusies probeer te maken. Maar dat klinkt allemaal meteen weer zo definitief, dat doet zo'n pijn...
En waarom ben jij het dan niet waard om voor te vechten? Beetje eigenwaarde kweken jongen. Het is definitief, het doet pijn maar er is veel meer in het leven dan een meisje.
Doe eens lief!
pi_85727151
Hoe dichterbij de waarheid komt hoe pijnlijker het word. Beter dat je nu alles over je heen laat komen. Anders zit je er nog langer mee. Mijn vriendin zegt dat ze zich nog niet wil binden en dat als ze dat wel wil dan wel weer met mij zou willen. Ben bang dat ze dat zegt om me proberen minder te kwetsen.. |:(
pi_85728072
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:15 schreef Fellows het volgende:
Hoe dichterbij de waarheid komt hoe pijnlijker het word. Beter dat je nu alles over je heen laat komen. Anders zit je er nog langer mee. Mijn vriendin zegt dat ze zich nog niet wil binden en dat als ze dat wel wil dan wel weer met mij zou willen. Ben bang dat ze dat zegt om me proberen minder te kwetsen.. |:(
Zou heel goed kunnen, het lijkt een beetje op het verhaal hoe ik mijn vorige ex heb behandeld. Maar wees blij dat de relatie nog met respect beëindigd wordt en dat ze je niet zomaar laat zitten met niets... Dat betekent dat ze heel veel om je geeft, maar gewoon niet meer verliefd op je is. Probeer dat wel bovenwater te krijgen, anders heb je nog een lange na sleur en zul je zien dat ze opeens een anders heeft. Zo ging dat bij mij, elke keer als ik tegen haar begon te praten om haar te steunen kreeg ze weer hoop en dacht ze dat het goed kwam, totdat ik na 2 maanden een anders meisje had, mijn huidige ex...
pi_85728647
Dat is ze nog wel zegt ze. :X Maar ze wil gewoon nog even nadenken en nog niet binden .. :W

[ Bericht 21% gewijzigd door Fellows op 26-08-2010 14:03:22 ]
pi_85729767
Tsjah, als jij jezelf dat wilt voorhouden, prima.

Sommige mensen moeten gewoon af en toe keihard op hun bek gaan alvorens ze tot inzicht komen dat mensen ze toch wel met een reden hebben gewaarschuwd :)
pi_85730138
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:11 schreef Maharbal het volgende:

Sommige mensen moeten gewoon af en toe keihard op hun bek gaan alvorens ze tot inzicht komen dat mensen ze toch wel met een reden hebben gewaarschuwd :)
We zijn al definitief uit elkaar. Ze wil dat ik wacht tot dat zij klaar is met denken maar dat ga ik niet doen.
Ben al paar x op me bek gegaan dus dat wil ik egt niet nog een x laten gebeuren :9
pi_85730678
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:19 schreef Fellows het volgende:

[..]

We zijn al definitief uit elkaar. Ze wil dat ik wacht tot dat zij klaar is met denken maar dat ga ik niet doen.
Ben al paar x op me bek gegaan dus dat wil ik egt niet nog een x laten gebeuren :9
^O^

Dan reageerde ik op de verkeerde :P
pi_85731088
Is er geen ander topic, bijv: de kunst van het reparen van een relatie met je ex. ? Daar kan ik misschien meer hulp vinden :P
pi_85732063
Haha, ik denk dat het goed komen te weinig voor komt. :'(
Soms komt het ook wel goed maar denk niet vaak genoeg. :9
pi_85732242
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:11 schreef Maharbal het volgende:

:W that's me.. :')
pi_85732381
Ik denk dat de meeste wel allemaal in zo'n positie hebben gezeten of zitten.

-O- Sucks gewoon dat als je weet jullie gelukkig kunnen zijn en omdat het 1x rot is gegaan gelijk maar over moet zijn. :N
pi_85733313
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:13 schreef Fellows het volgende:
Ik denk dat de meeste wel allemaal in zo'n positie hebben gezeten of zitten.

-O- Sucks gewoon dat als je weet jullie gelukkig kunnen zijn en omdat het 1x rot is gegaan gelijk maar over moet zijn. :N
Daar denk heus niet iedereen zo over hoor, ik althans niet :P
Ligt er natuurlijk wel aan wat dat rot precies inhoudt.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 16:46:59 #146
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_85735825
Sta je in de supermarkt hoor je bloedend hart van De Dijk op de radio... Niet zo fijn als je toch al een hekel hebt aan het alleen boodschappen doen omdat het samen altijd zo gezellig was!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_85736797
Ik voel me af en toe zo kut. Ik heb nog wel contact gehouden met hem. En dat had ik gewoon beter niet kunnen doen. Het is zo niet fijn dat ie niet weet wat ie wilt. Ja, hij wilt het rustig aan doen terwijl het uit is. maar voor mijn gevoel houdt hij mij dan aan het lijntje. Hij wilt rust om te weten of hij mij mist of dat hij gewoon iemand mist. :{
pi_85737288
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:11 schreef WeirdlyWired het volgende:
Ik voel me af en toe zo kut. Ik heb nog wel contact gehouden met hem. En dat had ik gewoon beter niet kunnen doen. Het is zo niet fijn dat ie niet weet wat ie wilt. Ja, hij wilt het rustig aan doen terwijl het uit is. maar voor mijn gevoel houdt hij mij dan aan het lijntje. Hij wilt rust om te weten of hij mij mist of dat hij gewoon iemand mist. :{
Hij houdt je ook gewoon aan het lijntje.
Waarschijnlijk zit hij te genieten van het vrijgezellen leven, terwijl hij weet dat jij op hem wacht.
Dus je moet zelf de knoop doorhakken, niet op hem gaan wachten en hem voorgoed uit je leven zetten.
Je bent nu als het ware een soort back-up voor hem, en dat is puur egoïsme van zijn kant af.
Je wilt toch geen tweede keus zijn?
pi_85744237
Ik heb vanmiddag de knoop doorgehakt.
Ben het zat om aan het lijntje gehouden te worden.
Maar ben bang dat hij dalijk contact gaat zoeken, dat deed die namelijk altijd zodra ik er klaar mee was omdat hij weer eens besloot weg te gaan.

Voel me overigens ook wel klote hoor, maarja dat moet slijten. ;(
Week ff goed janken en daarna verder gaan met leven.
Grote kans dat het langer is dan een week..

Heel veel sterkte allemaal :*
I am changing..
pi_85745520
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:24 schreef Fee01 het volgende:
Gatver ik voel me weer kut. Het liefst zou ik weer verder gaan, hoewel er veel te veel is gebeurd, ook veel erge dingen waar ik verder niet over uit wil weiden. En dan nog, wil ik het :'(
Kan er ook niet tegen dat ie nu iemand anders heeft. Voel me zo'n labiel wijf 8)7
Ik snap echt precies wat jij bedoeld, dat heb ik ook. nog steeds. Ik zou het liefst ook zo verder willen ondanks alles. gevoelens gaan nou eenmaal niet zomaar over.

Mijn hoofd zegt nee, vandaar mijn keuze om contact te verbreken.
Mijn hart schreeuwt: JAAA zelfs ondanks dat ik weet dat ik niet iemand wil die elke keer weg bij me gaat en twijfelt. want dat laat flinke littekens achter. ;(

Ondanks dat zou ik zo weer samen willen zijn. Maar ik probeer mijn verstand te laten winnen.
Hoewel ik normaal altijd iemand ben van volg je hart. Maar het is eigenlijk in mijn situatie beter van niet. :'(
I am changing..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')