Nah ook al ben ik bij hem heb ik niet het idee dat hij nog iets om me geeft. Het ware aardige mensenquote:Op zondag 29 augustus 2010 02:22 schreef Catkiller het volgende:
Dat iemand het niet laat merken betekent niet dat ze het er ook makkelijk mee hebben. En leuke "schoonouders" had je die hun mening even goed laten weten over de partner van hun kind waar hun kind blijkbaar bij is. Als er iets kansloos is (in veel gevallen) dan is het dat wel.
jha hij smste me om half 7 ofzo of ik op msn kon komen maar toen was ik al weg, omdat ik niets meer had gehoord van hem en dacht dat hij langer bij zijn vriend bleef. Maar t was niet zo en hij liet dus op het allerlaatste moment iets horen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 02:40 schreef Catkiller het volgende:
Is hij wel degene geweest die contact op heeft genomen?
En probeer het te relativeren en kijk of je alles niet negatiever maakt dan dat het werkelijk is door de situatie waar je je in bevind met je (ex)vriend. Als er iets goed is om je (negatieve) gedachten te vergeten dan is het wel om ergens mee bezig te zijn.
Twijfelsquote:Op zondag 29 augustus 2010 02:43 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
jha hij smste me om half 7 ofzo of ik op msn kon komen maar toen was ik al weg, omdat ik niets meer had gehoord van hem en dacht dat hij langer bij zijn vriend bleef. Maar t was niet zo en hij liet dus op het allerlaatste moment iets horen.
Wat zou ik negatiever makenm? Ik ben een relatie kwijt van 2 jaar. Hij is de enige bij wie ik me thuis kan voelen en wie ik me echt gelukkig voel. Klopt heb je gelijk in, maar in de kinderopvang is het zo moeilijk. 9 uur achetr elkaar werken en je kunt geen slecht moment laten merken want met stage heb je dan gewoon een afkeuring er op
Dus daarom, ik weet het gewoon niet meer
Wat voelde jij je gelukkig ja. Je idealiseert hem teveel nu, omdat je nu beseft dat je wat mist. Gaat ook wel weer over die fase. Effe doorbijten. En lees de reacties en je antwoorden in je eigen topic eens door.quote:Wat wilt hij dan? hij wilt dat ik hem niet altijd lastig val, (dat was een tijdje zo geweest als hij ineens weg was en niets meer van zich liet horen). Dat vind ik soms nogal moeilijk. Vooral als hij mij expres gaat negeren en ik niet weet wat er op zon moment speelt kan ik er niet tegen. Ook wilt hij dat ik op houd met al zijn fouten die hij gemaakt heeft in het leven. En niet zo zeur op hem dat hij bijna alles vergeet wat ik zeg, en bijna nergens op antwoord als ik tegen hem praat. En dat ik er maar rekening mee moet houden.
Het probleem is dat ik super bang ben voor stage is omdat de voorgaande stages zo kut zijn verlopen als deze ook weer kut verlopen ben ik de sjaak. Ik moet met schoolpsycoloog gaan praten omdat ik prive moeilijk kan verdringen op mijn werk.quote:Op zondag 29 augustus 2010 02:54 schreef Catkiller het volgende:
Dan is het goedEn je lijkt dingen die los staan van je relatie, zoals stage, negatiever te maken dan dat het misschien werkelijk is omdat je je nu klote voelt. En tjah ik weet niks te zeggen wat nog niet in dit topic staat. Gelukkig zijn kan je ook als je alleen bent en alle begin is kut
![]()
Op je stage kan je toch ook melden dat je je niet zo blij voelt om [insert redenen]? En als je het echt niet trekt kan je altijd nog vrij nemen als dat een mogelijkheid is of contact op nemen met je school dat je het niet trekt om op een later moment het aantal dagen/weken in te halen. Maar ik denk dat het niet eens zo'n probleem hoeft te zijn. Zeker niet bij een ruimte vol met schreeuwende kinderen, als je daar nog tijd hebt om na te denken over andere dingen dan het werk zelf
Ik heb ze door gelezen, maar ik weet van me zelf dat ik niet zonder hem wil. Hij is degene geweest die me echt steunt bij mijn stage en me toch de moed leert inzien, die moed ben ik nu verloren en nu voel ik me weer zo zwak als eerstquote:Op zondag 29 augustus 2010 04:53 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Twijfels
[..]
Wat voelde jij je gelukkig ja. Je idealiseert hem teveel nu, omdat je nu beseft dat je wat mist. Gaat ook wel weer over die fase. Effe doorbijten. En lees de reacties en je antwoorden in je eigen topic eens door.
Dikgedrukt: Nou nee ook niet echt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:50 schreef brunette82 het volgende:
GeelSuperKuiken, je wilt het nu niet horen. Maar je moet het zelf doen, daar heb je hem niet bij nodig!
Je komt er sterker uit dan je denkt...en wat kinderdag betreft, zet even je beste beentje voor, denk
aan leuke dingen als je bij de kids bent, dan kan je thuis treuren zoveel je wilt...
je idealiseert hem teveel idd. bedenk even de minpunten uit jullie relatie...en je had toch ook een leuk leven
voordat hij in je leven kwam?
ik ken je niet, maar kom op!
Kon ik het ook maar zo gemakkelijk afsluitenquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:07 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Hij heeft net zijn spullen opgehaald. Hij was verbaasd over de hoeveelheid. Ook hebben we wat spullen verdeeld die van ons samen waren.
We hebben nog een tijdje goed gepraat en dat was wel fijn. We zijn het er over eens dat het goed is zo, ondanks dat het zo verdrietig is. En we hebben ook wat afspraken gemaakt. Dat is ook heel fijn. Eigenlijk ben ik opgelucht dat het allemaal zo gemakkelijk tussen ons gaat.
Gemakkelijk is het allerminst. Maar ik heb er wel vrede mee dat het uit is, en ik weet dat hoe verdrietig het nu ook is het beter is zo. En dat dat verdriet ook wel weer slijt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:32 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Kon ik het ook maar zo gemakkelijk afsluiten
Oh oke. Die vrede heb ik niet, en ik verdring nu mijn tranen maar ik weet dat het er toch wel uit komt en ja beter zal het niet met me gaan maar dat komt door meerdere facorenquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:46 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Gemakkelijk is het allerminst. Maar ik heb er wel vrede mee dat het uit is, en ik weet dat hoe verdrietig het nu ook is het beter is zo. En dat dat verdriet ook wel weer slijt.
Dat is moeilijk inderdaad. Als ik jou was zou ik de tranen gewoon eens lekker laten komen. Je hebt het recht om verdrietig boos en wat er al dan niet meer bij komt kijken te zijn. Verdringen heeft niet zoveel zin. Ik laat het zelf ook allemaal maak gewoon komen. En hoe het morgen op het werk gaat weet ik nog niet, al heb ik wel fijne collega's waarvan ik geloof dat ze begrip hebben dat ik verdrietig ben.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:47 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Oh oke. Die vrede heb ik niet, en ik verdring nu mijn tranen maar ik weet dat het er toch wel uit komt en ja beter zal het niet met me gaan maar dat komt door meerdere facoren
Nja kijk dat is dus een voordeel voor je, dat je collegas er begrip mee hebben. Ik heb stage en die tonen daar geen begrip voor over omdat je je dan anders kunt gedragen en stiller enzoquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:59 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dat is moeilijk inderdaad. Als ik jou was zou ik de tranen gewoon eens lekker laten komen. Je hebt het recht om verdrietig boos en wat er al dan niet meer bij komt kijken te zijn. Verdringen heeft niet zoveel zin. Ik laat het zelf ook allemaal maak gewoon komen. En hoe het morgen op het werk gaat weet ik nog niet, al heb ik wel fijne collega's waarvan ik geloof dat ze begrip hebben dat ik verdrietig ben.
Ik weet dat het nu heel onlogisch klinkt maar er komt echt een dag dat je er weer bovenop bent, het is nog vers dus het is normaal dat je je nu zo voelt. Zo voelde ik me ook. Ik voelde me letterlijk alsof heel mijn wereld was ingestort en alles weg was gevallen. Nu na ong. een week gaat het beter, ik ben er nog lang niet. Heb soms van die instortmomenten. Maar over het algemeen redelijk stabiel.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:47 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Oh oke. Die vrede heb ik niet, en ik verdring nu mijn tranen maar ik weet dat het er toch wel uit komt en ja beter zal het niet met me gaan maar dat komt door meerdere facoren
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:44 schreef Boefje. het volgende:
Mooi is dat, belt die me met een stomme vraag, waarvan ik weet dat die het antwoord allang weet. Want bij mij liggen geen spullen meer en dat weet hij zelf ook dondersgoed.
Krijg toch lekker een dikke ik kap ermee. Contact houden vind ik prima maar ga niet bellen voor onzin. Jij wou geen relatie meer ga dan ook maar op de blaren zitten jongen.![]()
*gaat ex vervloeken*
Ik snap je heel goed hoor, maar je kunt ook te lang zwelgen in zelfmedelijden, ik heb daar zelf ook een handje van. Oh ik ben zo zielig, alles is zo kut, wat moet ik nou doen, ik wil dit helemaal niet etc.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:28 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dankje voor je lange tekst boefje ik moest even de tijd nemen om het te lezen.
Hoe jullie hier praten heb ik echt het idee dat ik zo zwak ben als wat.
ik weet hier gewoon niet mee om te gaan en aangezien dit niet het enige is wat rot gaat maakt het de situatie niet makkelijker op
En dat je dan hoop dat ie gaat zeggen, weet je wat? Ik kom ze nu wel even halen. En dat hij je dan ziet en moet huilen, en dat alles dan weer goed komt?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:31 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Pf, ik kwam net weer wat spullen van hem tegen. En we hadden alles nog zo goed nagekeken vanochtend. Zaterdag zien we elkaar nog even en dan zal ik ze geven. Maar ergens jeukte het wel om even te smsen dat ik die dingen gevonden heb. Waarom weet ik eigenlijk niet. Misschien heb ik wel gewoon behoefte aan contact, ik weet het niet.
Klopt maar dit is nu dag 1 echt van mij. Maar bij mij zijn er ook meer factoren die een rol spelen waardoor ik me zo naar de klote voel..quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:30 schreef Fee01 het volgende:
[..]
Ik snap je heel goed hoor, maar je kunt ook te lang zwelgen in zelfmedelijden, ik heb daar zelf ook een handje van. Oh ik ben zo zielig, alles is zo kut, wat moet ik nou doen, ik wil dit helemaal niet etc.
Maar je schiet er niks mee op!
Nee dat denk ik niet, ik wil zelf ook niet verder in een relatie met hem.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:33 schreef Fee01 het volgende:
[..]
En dat je dan hoop dat ie gaat zeggen, weet je wat? Ik kom ze nu wel even halen. En dat hij je dan ziet en moet huilen, en dat alles dan weer goed komt?
Je bent echt niet zwak zoals ik al zei toen het mij net gebeurde voelde ik heel de grond wegzakken. Je mag je rot voelen en je mag tranen laten vallen, het is een heel proces. Je gaat dalijk zien dat je verschillende fases door gaat lopen van verdriet, boosheid en onbegrip. Soms zelfs door elkaar. Ik wist er ook niet mee om te gaan eerst maar ik ben eens rustig na gaan zitten denken. Met verstand en niet met mijn gevoel, dat is heel moeilijk. Je kan ook alles van je afschrijven, of maak een lijst. Doe iets zodat je alles weer op een rijtje kan krijgen. Nu reageer je heel erg vanuit je gevoel en dat is normaal. Probeer er gewoon rustig over na te denken.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:28 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dankje voor je lange tekst boefje ik moest even de tijd nemen om het te lezen.
Hoe jullie hier praten heb ik echt het idee dat ik zo zwak ben als wat.
ik weet hier gewoon niet mee om te gaan en aangezien dit niet het enige is wat rot gaat maakt het de situatie niet makkelijker op
't komt me wel bekend voorquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:29 schreef Fellows het volgende:
x - Ze is winkelen maar de winkels zijn dicht.
x - Ze zegt dat ze op een terasje zit? Met dit weer??
x - Ze neemt niet op ze drukt der telefoon uit en even erna weer aan.
x - Daarna neemt ze weer niet op en laat niks van zich horen?
x- Opeens 2 weekenden achter elkaar is ze met een ''oude vriendin'' Winkelen?
Wtf is this? Is she meeting her internet boyfriend?
Tip:quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:29 schreef Fellows het volgende:
Klopt pff! Ze zou nooit met die gast afspreken maar ik snap het niet er klopt iets niet in haar verhaal!?quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:36 schreef Xtreem het volgende:
Het is zo makkelijk om een ander goede tips te geven...... Maar om ze zelf na te leven is zo f*kking lastig...![]()
Misschien een generatiekloofje, maar: huh?! bellen of je op msn komt?!quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:50 schreef Bartinhoo het volgende:
..., savonds laat belt om op msn te komen, dat soort dingen....
Ga je je beter voelen door alleen maar te denken aan wat zij nu doet? Probeer je vooral op jezelf te focussen!quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:04 schreef Fellows het volgende:
[..]
Klopt pff! Ze zou nooit met die gast afspreken maar ik snap het niet er klopt iets niet in haar verhaal!?
tja ze zit dan in de woonkamer en al bellend kan iedereen meeluisteren;)quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Misschien een generatiekloofje, maar: huh?! bellen of je op msn komt?!
sorry, geheel niet relevant verder in dit topic
Het kan heel goed dat ze dat aan het doen is. Het is tenslotte UIT.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:29 schreef Fellows het volgende:
Ja dit is natuurlijk super kut voor je, waarom meng je je dan ook zoveel in het leven van je ex? Natuurlijk gaat je ex verder met leven en zich richten op andere zaken (dus ook daten). Ze heeft het tenslotte niet voor niets uitgemaakt. Wil je nou echt weten wat je ex de hele dag uitspookt?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:55 schreef Fellows het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en ja hoor!
![]()
Heb nog geen hard bewijs maar die komt nog wel want alles richt erop..
En ja iedereen mag me er nu weer op wijzen dat ik nu wel weer de gene ben die van een koude kermis thuis komt.![]()
Ik kom ook letterljikk van de koude kermis terug het was ijskoud en kreeg ruzie met een vriendinquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:55 schreef Fellows het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en ja hoor!
![]()
Heb nog geen hard bewijs maar die komt nog wel want alles richt erop..
En ja iedereen mag me er nu weer op wijzen dat ik nu wel weer de gene ben die van een koude kermis thuis komt.![]()
quote:Je moet altijd je sms lief afsluiten naar mij
Waar ben jij in godsnaam mee bezig?! Ze is geen kuthoer. Het is uit en ze mag doen wat ze wilquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:23 schreef Freek1001 het volgende:
Hallo mensen,
Gister is het onvoorkomelijke gebeurd. Ik kwam 5u snachts langs haar huis, ben gaan kijken. Toen hoorde ik haar praten met een vriendin over kerels die ze die avond tegen waren gekomen. Ik naar binnen met de sleutel, telefoon afgepakt en berichten gelezen.
Na het lezen van onderstaande heb ik haar vieze goedkope hoer genoemd, ben 3 x in mijn gezicht geslagen en naar huis gegaan. Vandaag is ze langskomen voor de sleutel en ik noemde haar weer goedkope hoer en dat haar opa zich zou omdraaien in zijn graf voor zo'n kut hoer. Nog 2 klappen in het gezicht. En nu is het dan klaar.... Heel erg pijnlijk.
BTW, onderstaande heeft ze gedaan nadat ze zei, ik wil alleen een maandje rust om mijn gevoelens voor jou op een rijtje te krijgen. Dit betekent in werkelijkheid, ik wil een maand kijken of ik een ander neukertje kan vinden, zoniet kom ik terug en anders heb je dikke pech. Wat kunnen mensen toch veranderen....
Dit kwam ik tegen van een kerel die ze die avond tegen was gekomen:
"
Hij: Sorry. Schat....... kusje
Hij: Ja serieus.......en jij.....???????zoen
Hij: Wat zou je willen.....babe.......???
Hij: Je bent echt een lekker ding........zorg......
Hij: Lieve schat, sorry maar dat kan niet....spreek ik je nog een keer..... lieve zoen
Hij: Kunnen we niet gewoon een keer afspreken.....??? maar waarom ik......???? kusje waar je wilt.......
Hij: Doe is lief........kusje
Hij: Wat gaan we doen dan.....????? zeg is iets liefs tegen me dan...............kusje
Hij: Neer sorry...... maar ik haat niet om 1 de wereld......wat zou je daarna willen dan.....????? kusje
M: Miss wel alles.....
Hij: Je moet altijd je sms lief afsluiten naar mij.....erg leuk om je te leren kennen.....maar waarom ik...........????? kusje
Hij: Omdat je een lekker ding bent.........zoen
Hij: Nee nooit......jij.....???? vond je echt lief....maar hoe heet je.....?????
Hij: Lekker........maar waarom ik en niet één van de andere 12.......?????? haha......lieve zoen
M: Zoals ik al zei..... Omdat jij jij bent....Kusje
Hij: Ok maar dat is vaag.....jij bent een lekker ding..... wanneer zie ik je weer.....????? zoen
M: Voor mij niet... Zo snel mogelijk....? Kus
Hij: Probeer het iets duidelijker te maken..........wat doe je voor de kost.......???? en hoe heet je.....?? kusje waar je wilt.....?????
M: Werken en studere.... en kan wel een plek bedenken...wat doe jij?
Hij: Ik ben directeur van een bv.....waar wil je die zoen.....dan krijg je die waar je wilt.....hoe heet je babe.....kusje
Hij: ??????xxxxxxx
Hij: Nou waarschijnlijk slaap je al.......sleep well babe......kiss"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |