abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:01:30 #26
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85653283
Dat doet ze om niet aan jou te hoeven denken.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:12:35 #27
307093 Fellows
Never again.
pi_85653726
Ja inderdaad. Ze zegt nu ook tegen een vriend van haar die mij alles door verteld dat ze elkaar zien en dan plagen. Kietelen enzo. Maar dit is echt onzin volgens mij.? :N Ze liegt het denk ik.
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:25:15 #28
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85654192
Misschien weet ze dat die vriend alles aan jou doorlult.
pi_85654272
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:57 schreef Fellows het volgende:
Kom er nu ook nog is achter dat ze constant met hem belt :'(.
Heb geen contact met haar opgenomen dit doet egt pijn. Hoe kan iemand je nou zoiets aan doen? :N
Ik heb haar nooit pijn of iets gedaan. :'(
Hoe lang hebben jullie een relatie gehad als ik vragen mag?
Want als je best lang een relatie met iemand hebt gehad, of kort maar wel heel heftig ofzo, geloof ik niet dat je gelijk daarna weer gelukkig kunt worden met iemand anders. Tenminste, daar hou ik me nu ook aan vast :')
Ik denk dat het meer de aandacht is die ze nu nodig heeft, zodat ze zich niet zo rot voelt.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:29:44 #30
307093 Fellows
Never again.
pi_85654374
XXXX zegt:
kijk we zouden missn best een keer sex kunnen hebbe ofzo maar t is niet dat t de liefde van me leven kunt zijn
ik ga even eten
ik spreek je zo
xx

Dat zei ze dus over haar INTERNET vriend. :'(
We hebben bijna 4 jaar gehad.
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:34:30 #31
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85654565
Misschien beter om je effe op wat anders te concentreren dan gesprekjes tussen haar en dr internetvriend.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:36:07 #32
307093 Fellows
Never again.
pi_85654619
Ja want hiervoor voelde ik me nog super goed.
Ben gewoon egt heel erg teleurgesteld in haar want zo is zij egt helemaal niet. Ze was me eerste en echte liefde.. Tis soms te interessant om te stoppen met kijken wat ze aan het doen is.
pi_85655587
Argh het ene moment doet hij super lief en de andere moment zo chagrijnig omdat hij zo moe is en doet of zegt hij niets liefs meer :{

Ik wil dat hij kap met twijfelen en gewoon een standpunt maakt wat hij nu wilt :{
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_85655648
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 17:36 schreef Fellows het volgende:
Ben gewoon egt heel erg teleurgesteld in haar want zo is zij egt helemaal niet. Ze was me eerste en echte liefde.. Tis soms te interessant om te stoppen met kijken wat ze aan het doen is.
Ik denk dat ze op die manier haar verdriet wilt verdringen.. (Ik weet niet heel je verhaal maar heb deels gelezen!) Toen het met mij en mijn vriend eerst uit was deed hij allemaal super vrolijk wat ie allemaal ging doen enzo, en ik ging me er rot om voelen..

Tot dat ik er achter kwam dat hij er ook mee zat om het op te kroppen..
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:15:14 #35
307093 Fellows
Never again.
pi_85655941
Vanaf het vorige deel vanaf ''Bladzijde'' 7 staat gedeelte van mijn verhaal.
We zijn al bijna 4 jaar samen. Ik heb haar door dik en dun gesteund toen het egt egt heel slecht met haar ging! Nu alles weer op rolletjes begint te lopen en ik egt alles voor haar op heb gegeven. Laat ze me nu stikken en doet aslof ze zonder me kan. Wat ook blijkt zo te zijn :N. Maar begin me nu wel weer wat beter te voelen zo langzamer hand hoe meer pijn ze mij doet. Hoe meer ik het van me aflaat glijden.

Bij mij probeert ze mij ook aan het lijntje te houden door te zeggen dat ze het niet zeker weet.
Ik ga er van uit dat het nooit meer goed komt. Dus kan het alleen maar meevallen! :P
pi_85656086
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 18:15 schreef Fellows het volgende:
Vanaf het vorige deel vanaf ''Bladzijde'' 7 staat gedeelte van mijn verhaal.
We zijn al bijna 4 jaar samen. Ik heb haar door dik en dun gesteund toen het egt egt heel slecht met haar ging! Nu alles weer op rolletjes begint te lopen en ik egt alles voor haar op heb gegeven. Laat ze me nu stikken en doet aslof ze zonder me kan. Wat ook blijkt zo te zijn :N. Maar begin me nu wel weer wat beter te voelen zo langzamer hand hoe meer pijn ze mij doet. Hoe meer ik het van me aflaat glijden.

Bij mij probeert ze mij ook aan het lijntje te houden door te zeggen dat ze het niet zeker weet.
Ik ga er van uit dat het nooit meer goed komt. Dus kan het alleen maar meevallen! :P
Dat laatste zinnetje zeg ik ook vaak :P
hmm ik zal heel je verhaal vanavond eens door lezen.

hij weet het dus niet zeker bij mij en is zo tegenstrijdig. Ik weet dus ok gewoon niet wat ik nu moet doen ;(

Btw, eigenlijk zou jij ook zo terug moeten doen tegen haar..
Maarja dan verlaag je ook weer je niveau en ben je niet veel beter bezig misschien
pi_85657203
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 18:04 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Argh het ene moment doet hij super lief en de andere moment zo chagrijnig omdat hij zo moe is en doet of zegt hij niets liefs meer :{

Ik wil dat hij kap met twijfelen en gewoon een standpunt maakt wat hij nu wilt :{
Je moet ook nadenken over wat JIJ wil i.p.v. dat je alleen maar doet wat hij wil ;)
Ik weet dat dat heel moeilijk is, maar geloof me, je wil niet iemand die de hele tijd twijfelt.. :)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:36:12 #38
307093 Fellows
Never again.
pi_85661060
Vingers branden ik wil met haar praten! Toch hou ik mezelf zooo in!!
pi_85661557
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 17:36 schreef Fellows het volgende:
Hoe gaat het verder met je? Nog veel misselijk en kut wakker worden?

Interessant of niet, door je ex in de gaten te houden verlang je steeds weer naar haar(wat heel waarschijnlijk onbeantwoord blijft en uiteindelijk kan neerkomen op een zieke obsessie voor je ex). Vervolgens zie je wat ze aan het uitspoken is en kom je waarschijnlijk dingen te weten wat je helemaal niet wilt weten. Wat van het bovenstaande spreekt jou aan? Niets toch, mag ik hopen?

En tja, natuurlijk ben je teleurgesteld in haar, dat was je al sinds de dag dat ze het uitmaakte toch?
Dat ze zo doet is niet meer jouw probleem, je bent geen onderdeel meer van haar leven. In ieder geval niet meer een belangrijk onderdeel. Snel genoeg zul je je weer 'super goed' voelen hoor. De 'downs' zullen steeds minder worden (mits je haar met rust laat, geen contact meer zoekt en je gaat focussen op je eigen leven ipv die van je ex :X)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:50:44 #40
307093 Fellows
Never again.
pi_85661789
Ja, ik weet het maar ik heb zelf nog geen contact met haar opgenomen.
Ik heb egt vreselijke stemmings wisselingen. Kut wakker worden ja dat nog wel. Eet wel weer wat meer begin ook wel te realiseren dat ik ook kan leven zonder haar ondanks dat ik het niet wil. Maar het is niet onmogelijk. En ja focussen op me eigen leven.. binnenkort weer naar school hele langen dagen heb ik niet de kans om aan haar te denken alleen maar beter natuurlijk! :D
pi_85662228
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:50 schreef Fellows het volgende:
Ja, ik weet het maar ik heb zelf nog geen contact met haar opgenomen.
Ik heb egt vreselijke stemmings wisselingen. Kut wakker worden ja dat nog wel. Eet wel weer wat meer begin ook wel te realiseren dat ik ook kan leven zonder haar ondanks dat ik het niet wil. Maar het is niet onmogelijk. En ja focussen op me eigen leven.. binnenkort weer naar school hele langen dagen heb ik niet de kans om aan haar te denken alleen maar beter natuurlijk! :D
Ja dat zal helemaal goed komen kerel, school is net zoals werk een hele goede afleiding :) .

Dus je neemt al geen contact meer met haar op? Dat is al een hele goede stap!
Nu moet je nog onbereikbaar worden voor haar. Zeg bijvoorbeeld op een vriendelijke manier dat je haar voor een onbepaalde tijd niet wilt spreken omdat je je wilt gaan focussen op je eigen leven. Zeg haar gedag, blokkeer haar op msn en hyves, en blokkeer desnoods haar telefoonnummer als ze je blijft smsen.

Je moet nu even aan jezelf denken, jouw gezondheid en jouw leven is belangrijk, niet die van haar.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:10:26 #42
307093 Fellows
Never again.
pi_85662685
Als ik haar nu blokkeer op msn weet ik van mezelf. Dat ik haar toch weer add. Dus ik wacht nog eventjes af ik praat sowieso niet met haar via MSN. Zolang ik haar er gewoon in heb. Is er niks aan de hand.Ik heb haar inderdaad ook gezegd dat ik geen contact meer met haar wil. En op mijn eigen leven ga richten. Fijne is dat ik weet dat ze me mist. En op een bepaalde manier geeft mij dat de kracht om door te zetten. Geen contact op nemen etc. :)
pi_85663819
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:10 schreef Fellows het volgende:
Als ik haar nu blokkeer op msn weet ik van mezelf. Dat ik haar toch weer add. Dus ik wacht nog eventjes af ik praat sowieso niet met haar via MSN. Zolang ik haar er gewoon in heb. Is er niks aan de hand.Ik heb haar inderdaad ook gezegd dat ik geen contact meer met haar wil. En op mijn eigen leven ga richten. Fijne is dat ik weet dat ze me mist. En op een bepaalde manier geeft mij dat de kracht om door te zetten. Geen contact op nemen etc. :)
Ik zou precies hetzelfde doen maar het is niet goed :P
Want zolang ze in jouw lijst staat kun je haar nog controleren en ben je nog met haar bezig :P
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:35:01 #44
307093 Fellows
Never again.
pi_85663963
Haha ja dat klopt.. :@ Maar het lijkt me beter om haar er gewoon nog even in te laten anders heb ik een drang om contact op te nemen :9
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:05:59 #45
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_85665505
tvp; inmiddels ruim 2 weken exit na 5 jaar .... ;(
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:07:16 #46
307093 Fellows
Never again.
pi_85665593
Staat je verhaal ergens waar ik hem kan lezen ben wel nieuwsgierig.
pi_85668514
Hallo mensen,

Ben ik weer. Ik snap er niets meer van. Mijn vriendin en ik hebben voor 1,5 jaar lang een hele goede relatie gehad. Nu heb ik afgelopen maand een paar stomme dingen gezegd die je niet mag zeggen tegen je vriendin over haar verleden.

Nu heeft ze het afgelopen donderdag uitgemaakt en ik heb afgelopen zondag 1 lange mail gestuurd met mijn gevoelens en dat zij contact op kan nemen, wanneer voor haar gevoel over of misschien weer terug is.

Nu heeft ze al bijna een week niets laten horen, ook niet hoe ze zich voelt of hoe het gaat, helemaal niets. Dit kan toch niet zomaar na 1,5 jaar of is dit normaal. Ik heb het gevoel alsof ze me meteen aan het vergeten is en de boel af wil sluiten. Ik heb op deze manier geen rust, helemaal niets...

Ik weet dat iedereen zegt dat ik geen contact op moet nemen, maar dit wordt me op deze manier toch bijna onmogelijk gemaakt...

Het is weer bijna bedtijd, verheug me alweer op de 2 uurjtes slaap die ik ga krijgen, yes...
pi_85668723
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:35 schreef Fellows het volgende:
Haha ja dat klopt.. :@ Maar het lijkt me beter om haar er gewoon nog even in te laten anders heb ik een drang om contact op te nemen :9
Mn ex is online maar ik ga lekker proberen niks te zeggen })
pi_85668872
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:58 schreef Freek1001 het volgende:
Hallo mensen,

Ben ik weer. Ik snap er niets meer van. Mijn vriendin en ik hebben voor 1,5 jaar lang een hele goede relatie gehad. Nu heb ik afgelopen maand een paar stomme dingen gezegd die je niet mag zeggen tegen je vriendin over haar verleden.

Nu heeft ze het afgelopen donderdag uitgemaakt en ik heb afgelopen zondag 1 lange mail gestuurd met mijn gevoelens en dat zij contact op kan nemen, wanneer voor haar gevoel over of misschien weer terug is.

Nu heeft ze al bijna een week niets laten horen, ook niet hoe ze zich voelt of hoe het gaat, helemaal niets. Dit kan toch niet zomaar na 1,5 jaar of is dit normaal. Ik heb het gevoel alsof ze me meteen aan het vergeten is en de boel af wil sluiten. Ik heb op deze manier geen rust, helemaal niets...

Ik weet dat iedereen zegt dat ik geen contact op moet nemen, maar dit wordt me op deze manier toch bijna onmogelijk gemaakt...

Het is weer bijna bedtijd, verheug me alweer op de 2 uurjtes slaap die ik ga krijgen, yes...
Je moet maar zo denken, als ze het uit wil maken dan had ze dat al wel gedaan, toch? Misschien heeft ze nog wat tijd nodig. En join the club, ik slaap ook bijna niet :P
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:12:35 #50
307093 Fellows
Never again.
pi_85669145
Me too :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')