Hoe lang hebben jullie een relatie gehad als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:57 schreef Fellows het volgende:
Kom er nu ook nog is achter dat ze constant met hem belt.
Heb geen contact met haar opgenomen dit doet egt pijn. Hoe kan iemand je nou zoiets aan doen?![]()
Ik heb haar nooit pijn of iets gedaan.
Ik denk dat ze op die manier haar verdriet wilt verdringen.. (Ik weet niet heel je verhaal maar heb deels gelezen!) Toen het met mij en mijn vriend eerst uit was deed hij allemaal super vrolijk wat ie allemaal ging doen enzo, en ik ging me er rot om voelen..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:36 schreef Fellows het volgende:
Ja want hiervoor voelde ik me nog super goed.
Ben gewoon egt heel erg teleurgesteld in haar want zo is zij egt helemaal niet. Ze was me eerste en echte liefde.. Tis soms te interessant om te stoppen met kijken wat ze aan het doen is.
Dat laatste zinnetje zeg ik ook vaakquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:15 schreef Fellows het volgende:
Vanaf het vorige deel vanaf ''Bladzijde'' 7 staat gedeelte van mijn verhaal.
We zijn al bijna 4 jaar samen. Ik heb haar door dik en dun gesteund toen het egt egt heel slecht met haar ging! Nu alles weer op rolletjes begint te lopen en ik egt alles voor haar op heb gegeven. Laat ze me nu stikken en doet aslof ze zonder me kan. Wat ook blijkt zo te zijn. Maar begin me nu wel weer wat beter te voelen zo langzamer hand hoe meer pijn ze mij doet. Hoe meer ik het van me aflaat glijden.
Bij mij probeert ze mij ook aan het lijntje te houden door te zeggen dat ze het niet zeker weet.
Ik ga er van uit dat het nooit meer goed komt. Dus kan het alleen maar meevallen!
Je moet ook nadenken over wat JIJ wil i.p.v. dat je alleen maar doet wat hij wilquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:04 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Argh het ene moment doet hij super lief en de andere moment zo chagrijnig omdat hij zo moe is en doet of zegt hij niets liefs meer
Ik wil dat hij kap met twijfelen en gewoon een standpunt maakt wat hij nu wilt
Hoe gaat het verder met je? Nog veel misselijk en kut wakker worden?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:36 schreef Fellows het volgende:
Ja want hiervoor voelde ik me nog super goed.
Ben gewoon egt heel erg teleurgesteld in haar want zo is zij egt helemaal niet. Ze was me eerste en echte liefde.. Tis soms te interessant om te stoppen met kijken wat ze aan het doen is.
Ja dat zal helemaal goed komen kerel, school is net zoals werk een hele goede afleidingquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:50 schreef Fellows het volgende:
Ja, ik weet het maar ik heb zelf nog geen contact met haar opgenomen.
Ik heb egt vreselijke stemmings wisselingen. Kut wakker worden ja dat nog wel. Eet wel weer wat meer begin ook wel te realiseren dat ik ook kan leven zonder haar ondanks dat ik het niet wil. Maar het is niet onmogelijk. En ja focussen op me eigen leven.. binnenkort weer naar school hele langen dagen heb ik niet de kans om aan haar te denken alleen maar beter natuurlijk!
Ik zou precies hetzelfde doen maar het is niet goedquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:10 schreef Fellows het volgende:
Als ik haar nu blokkeer op msn weet ik van mezelf. Dat ik haar toch weer add. Dus ik wacht nog eventjes af ik praat sowieso niet met haar via MSN. Zolang ik haar er gewoon in heb. Is er niks aan de hand.Ik heb haar inderdaad ook gezegd dat ik geen contact meer met haar wil. En op mijn eigen leven ga richten. Fijne is dat ik weet dat ze me mist. En op een bepaalde manier geeft mij dat de kracht om door te zetten. Geen contact op nemen etc.
Mn ex is online maar ik ga lekker proberen niks te zeggenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:35 schreef Fellows het volgende:
Haha ja dat klopt..Maar het lijkt me beter om haar er gewoon nog even in te laten anders heb ik een drang om contact op te nemen
Je moet maar zo denken, als ze het uit wil maken dan had ze dat al wel gedaan, toch? Misschien heeft ze nog wat tijd nodig. En join the club, ik slaap ook bijna nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:58 schreef Freek1001 het volgende:
Hallo mensen,
Ben ik weer. Ik snap er niets meer van. Mijn vriendin en ik hebben voor 1,5 jaar lang een hele goede relatie gehad. Nu heb ik afgelopen maand een paar stomme dingen gezegd die je niet mag zeggen tegen je vriendin over haar verleden.
Nu heeft ze het afgelopen donderdag uitgemaakt en ik heb afgelopen zondag 1 lange mail gestuurd met mijn gevoelens en dat zij contact op kan nemen, wanneer voor haar gevoel over of misschien weer terug is.
Nu heeft ze al bijna een week niets laten horen, ook niet hoe ze zich voelt of hoe het gaat, helemaal niets. Dit kan toch niet zomaar na 1,5 jaar of is dit normaal. Ik heb het gevoel alsof ze me meteen aan het vergeten is en de boel af wil sluiten. Ik heb op deze manier geen rust, helemaal niets...
Ik weet dat iedereen zegt dat ik geen contact op moet nemen, maar dit wordt me op deze manier toch bijna onmogelijk gemaakt...
Het is weer bijna bedtijd, verheug me alweer op de 2 uurjtes slaap die ik ga krijgen, yes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |