Homeopatisch middeltje dat Valdispert, dus niet chemisch. Bestaat vooral uit valeriaan en vitaminen-b.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:46 schreef Male23 het volgende:
Ik ga mezelf niet volstouwen met chemische rotzooi om gelukkig van te worden.
Ja, dat is ook zo. Afgelopen week is het redelijk goed gegaan. Alleen gister was precies een week geleden, dus ja dan heb je het even moeilijk en wil ik gewoon IETS horen van haar. Maar nog steeds doodstil aan de andere kant van de lijn...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:40 schreef goofy_goober het volgende:
Tja, zo bevestig je haar dat je nog aan haar denkt. Het is beter om iets te gaan doen elke keer als je de neiging hebt om haar te mailen, sms'en of bellen, hoe stom en nutteloos het ook is.
Omdat ze een ander heeft, gok ik zo.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:51 schreef Freek1001 het volgende:
Iemand die mijn kan vertellen waarom ze zoiets zou doen? Na 1,5 jaar wegwezen en iemand doodzwijgen?
Probeer die rust haar dan ook te geven, hoe lastig het ook is. Ik heb ook woensdag nog de fout gemaakt haar te smsen, maar heb mezelf nu echt beloofd dat niet meer te doen. Als je een aardappel poot, kun je hem ook niet direct een dag later oogsten.Laat het groeien, geef het de tijd en wellicht kun je ooit weer een goede aardappel oogsten. Klinkt zweverig, maar ik probeer mezelf dit maar even voor te houden tijdens zwakke momenten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:26 schreef Freek1001 het volgende:
Ze heeft aangegeven dat ze rust nodig had... Het zou niet zo kunnen zijn dat ze die op deze manier zoekt?
En nee, volgens mij heeft ze geen ander, we hebben heel erg close geleefd namelijk en heb helemaal niets daarvan gemerkt. Geen mailtjes gezien, geen sms-jes elke avond sliepen we samen. Maar ja, you never know...
Dit stukje van Maharbal helpt mij egt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Jij bent tijd en moeite aan het investeren om te redden wat er te redden valt. Vraag je je niet af waarom zij dat niet doet? Ik heb mijzelf diezelfde vraag gesteld, en kwam tot de conclusie dat ik het kennelijk meer wilde dan zij, en daarmee was voor mij de kous af. Het is graag of niet, en anders vind ik wel iemand anders die mij wel verdient.
Je hebt helemaal gelijk, en het ergste is ik weet het zelf ook. Maar de wil om contact op te nemen is zo erg groot en dit wordt nog eens extra versterkt door het feit dat ze mij gewoon compleet negeert terwijl ik zo graag wil weten hoe ze zich voelt en of ze wat meer weet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:33 schreef Tempelaar het volgende:
[..]
Probeer die rust haar dan ook te geven, hoe lastig het ook is. Ik heb ook woensdag nog de fout gemaakt haar te smsen, maar heb mezelf nu echt beloofd dat niet meer te doen. Als je een aardappel poot, kun je hem ook niet direct een dag later oogsten.Laat het groeien, geef het de tijd en wellicht kun je ooit weer een goede aardappel oogsten. Klinkt zweverig, maar ik probeer mezelf dit maar even voor te houden tijdens zwakke momenten.
Nee, de rust bewaren in je kop is het belangrijkste. Moeilijk, maar echt, de enige manier om haar misschien nog terug te krijgen is afstand nemen. Ik ben bang dat ik het al heb verkloot door toch te smsen na tien dagen niets te laten horen, maar misschien is het boek nog niet helemaal gesloten. Geldt bij jou vast hetzelfde. Nu echt geen contact meer opnemen!! Ik wil ook weten hoe dat meisje zich voelt en waarom het uberhaupt zo is gelopen, maar probeer die antwoorden nu niet te achterhalen. Misschien komt er een dag dat je de antwoorden krijgt, misschien niet....Neem afstand. Je hebt iemand niet nodig in je leven om van die persoon te houden. Iemand (al dan niet tijdelijk) loslaten is juist een teken van grote liefde.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:44 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, en het ergste is ik weet het zelf ook. Maar de wil om contact op te nemen is zo erg groot en dit wordt nog eens extra versterkt door het feit dat ze mij gewoon compleet negeert terwijl ik zo graag wil weten hoe ze zich voelt en of ze wat meer weet.
Hoop dat ik sterk genoeg kan zijn om vol te houden geen contact meer op te nemen, en haar de gevraagde tijd geven. Ik hoop alleen niet dat ze heeft gezegd dat ze een maand tijd nodig heeft, om te kijken of ze misschien iets anders leuks tegen komt en dan weer terug komt.
Maar dit kan ik me gewoon zo hard niet voorstellen, dat ik mezelf geen gekke dingen in mijn hoofd haal.
Nu je het zegt, we hadden voor de vakantie samen nog een lot gekocht om onze gezamenlijke toekomst te financieren. Misschien hadden we wel de jackpot en is ze er vandoor met een of andere mooiboyquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:06 schreef Lips het volgende:
Freek1001, je kan de uitslag van een loterij ook niet weten voordat de prijstrekking is geweest
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:24 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, we hadden voor de vakantie samen nog een lot gekocht om onze gezamenlijke toekomst te financieren. Misschien hadden we wel de jackpot en is ze er vandoor met een of andere mooiboy![]()
Het is nu 1 week geleden en heb nog steeds ernstig behoefte om terug naar haar te gaan. Maar dat komt voornamelijk door het feit dat het zo plots is gebeurd en eerst maar eens even rustig wil praten, want daar heb ik de kans nog niet voor gehad.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:17 schreef MeanDutchy het volgende:
[..]
![]()
OT:
Ik zie overigens niet waarom iedereen zoveel hoop blijft houden. Ik weet dat je een plaat voor je kop hebt als de relatie net voorbij is, maar na een week of 2 moet je toch wel gaan beseffen dat het niet meer goedkomt.zelfs al kan het nog wel goed komen, het is voor de meeste beter om alleen verder te gaan, want bedenk is even als het wel zou lukken om haar/hem terug te krijgen.
Zou het dan nu zoveel beter zijn dan dat het was?
Zou hij/zij nu wel ineens gelukkig zijn met jou?
Overigens kan er veel gebeurd zijn, heeft hij/zij misschien wel met een aantal mensen het bed gedeeld. Zou je daar wel mee kunnen leven, zou je haar/hem wel weer vertrouwen en ga zo maar door.
Wat voor nut heeft jullie relatie dan nog?
Accepteren is een moeilijk proces, maar toch wel erg belangrijk als je snel je leven weer wilt oppakken.
Je wilt toch niet langer in deze pijn zitten dan noodzakelijk lijkt mij?
Btw, dit bovenstaande gaat voor bijna iedereen op, natuurlijk heb je er uitzonderingen tussen waarbij de relatie wel weer een nieuw goed leven wordt ingeblazen, maar hou jezelf niet voor de gek. De kans op een succesvolle verzoening ligt dicht tegen de 0 procent aan.
Eis een gesprek als je denkt dat je je daardoor beter gaat voelen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:29 schreef Freek1001 het volgende:
Het is nu 1 week geleden en heb nog steeds ernstig behoefte om terug naar haar te gaan. Maar dat komt voornamelijk door het feit dat het zo plots is gebeurd en eerst maar eens even rustig wil praten, want daar heb ik de kans nog niet voor gehad.
Wil je echt die lijdensweg afgaan? En wilt zij dat wel? (weinig kans kerel)quote:En al die vragen, daar kan je pas antwoord op geven nadat je het geprobeerd heb,
Jij was gelukkig, zij niet.quote:maar ik heb het gevoel dat ik haar gelukkig kan maken, en dat waren we ook,
Natuurlijk verwacht je dat niet, je denkt nog steeds dat je ex dezelfde gevoelens voor jou heeft dan dat jij voor haar hebt. Wake up!quote:totdat ik een kronkel in mij hoofd kreeg... Maar ik weet wel, dat als ze met andere mensen het bed heeft gedeeld in de periode dat ze "rust" wilde, dan is het meteen klaar, maar ik verwacht dit niet.
En, verder gaan met jouw leven als individueel!quote:Er zitten nog maar 2 dingen op voor mij, dat is haar de rust geven die ze vroeg, en maar hopen dat ze me daarna nog terug wilt.
Hoezo dat is niet zo, ik heb ook een break gehad en dat kwam na een aantal weken toch goed. Heb nog met hem gepraat maar niet laten merken meer dat ik hem miste (na een aantal dagen) en ineens stond hij na paar weekjes voor me op de stoep met dat hij me terug wildequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:17 schreef MeanDutchy het volgende:
[..]
![]()
OT:
Ik zie overigens niet waarom iedereen zoveel hoop blijft houden. Ik weet dat je een plaat voor je kop hebt als de relatie net voorbij is, maar na een week of 2 moet je toch wel gaan beseffen dat het niet meer goedkomt.zelfs al kan het nog wel goed komen, het is voor de meeste beter om alleen verder te gaan, want bedenk is even als het wel zou lukken om haar/hem terug te krijgen.
Zou het dan nu zoveel beter zijn dan dat het was?
Zou hij/zij nu wel ineens gelukkig zijn met jou?
Overigens kan er veel gebeurd zijn, heeft hij/zij misschien wel met een aantal mensen het bed gedeeld. Zou je daar wel mee kunnen leven, zou je haar/hem wel weer vertrouwen en ga zo maar door.
Wat voor nut heeft jullie relatie dan nog?
Accepteren is een moeilijk proces, maar toch wel erg belangrijk als je snel je leven weer wilt oppakken.
Je wilt toch niet langer in deze pijn zitten dan noodzakelijk lijkt mij?
Btw, dit bovenstaande gaat voor bijna iedereen op, natuurlijk heb je er uitzonderingen tussen waarbij de relatie wel weer een nieuw goed leven wordt ingeblazen, maar hou jezelf niet voor de gek. De kans op een succesvolle verzoening ligt dicht tegen de 0 procent aan.
Kijk, hoop doet leven! Dit soort berichten stellen met een klein beetje gerust!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:59 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hoezo dat is niet zo, ik heb ook een break gehad en dat kwam na een aantal weken toch goed. Heb nog met hem gepraat maar niet laten merken meer dat ik hem miste (na een aantal dagen) en ineens stond hij na paar weekjes voor me op de stoep met dat hij me terug wilde
En waarom zit je nu dan op dit forum?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:59 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hoezo dat is niet zo, ik heb ook een break gehad en dat kwam na een aantal weken toch goed. Heb nog met hem gepraat maar niet laten merken meer dat ik hem miste (na een aantal dagen) en ineens stond hij na paar weekjes voor me op de stoep met dat hij me terug wilde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |