abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:54:45 #201
307093 Fellows
Never again.
pi_85776913
Zo ieder zijn eigen verwerkingsproces. :X
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_85776993
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:38 schreef Boefje. het volgende:

[..]

Zelfanalyse misschien? Ik ken mezelf toch echt behoorlijk goed.

Een andere serieuze relatie was over, geen contact met ex, ik in de shit.

Nu relatie is over, wel contact met ex. en voel me toch stuk beter. Juist omdat ik bij hem mijn ei kwijt kan omdat ik het er niet met iemand anders over heb. Ook niet tegen vriendinnen. Omdat er dingen zijn gebeurd en ik hem niet in een verkeerd daglicht wil plaatsen bij anderen omdat zoveel mensen gelijk oordelen.
Wel knap dat je zo rationeel jezelf kunt analyseren zo kort nadat het uit is. Oh laat maar, je hebt het zelf uitgemaakt? Of hoe zit het bij jou? Als je het zelf uit hebt gemaakt zou dat een boel verklaren namelijk
pi_85778801
Nee het het niet zelf uitgemaakt. Wat is in godsnaam je probleem. Is bij jou alles Zwart-wit? Alleen wat bij jou kan, want bij een ander kan het niet anders?

[ Bericht 0% gewijzigd door Boefje. op 27-08-2010 18:16:41 ]
I am changing..
pi_85778818
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:38 schreef Boefje. het volgende:

[..]

Zelfanalyse misschien? Ik ken mezelf toch echt behoorlijk goed.

Een andere serieuze relatie was over, geen contact met ex, ik in de shit.

Nu relatie is over, wel contact met ex. en voel me toch stuk beter. Juist omdat ik bij hem mijn ei kwijt kan omdat ik het er niet met iemand anders over heb. Ook niet tegen vriendinnen. Omdat er dingen zijn gebeurd en ik hem niet in een verkeerd daglicht wil plaatsen bij anderen omdat zoveel mensen gelijk oordelen.
Ben blij dat het voor jou werkt ^O^

Iedereen heeft zo zijn eigen methodes.
pi_85778846
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 17:56 schreef Boefje. het volgende:
Nee het het niet zelf uitgemaakt. Wat is in godsnaam je probleem. Is bij jou alles Zwart-wit? Alleen wat bij jou kan, want bij een ander kant het niet anders?
Dat is waarschijnlijk ook de reden dat hij in dit topic zit ;) :P

OT: ik geef je gelijk, iedere relatie is anders en je moet gewoon je eigen gevoel volgen :). Ook al kom je dan van een koude kermis thuis, dan heb je in ieder geval het idee dat je er alles aan gedaan hebt.
pi_85779258
Ik weet dat ik er alles aan heb gedaan, ik heb voor hem gevochten maar ik heb nu zelf zoiets van ik word er moe van. Nu even niet, Misschien later in de toekomst. En zo denken we allebei. Alleen ben ik wel van mening dat ik er meer voor heb gedaan dan hem omdat hij nogal een wegloper is. Dingen uit de weg gaan. Ik ben zo niet ik blijf staan en loop er niet voor weg. Maarja iedereen is anders en iedereen verwerkt dingen op zijn eigen manier.

Misschien word het later wat, misschien ook niet. Ik ga me er niet aan vasthouden.
I am changing..
pi_85782086
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 17:56 schreef Boefje. het volgende:
Nee het het niet zelf uitgemaakt. Wat is in godsnaam je probleem. Is bij jou alles Zwart-wit? Alleen wat bij jou kan, want bij een ander kan het niet anders?
Natuurlijk kan het bij de ander wel goed gaan om contact te behouden, dat zou ik ook nooit zeggen.
Als je zonder verdere bedoelingen gewoon met elkaar om kunt blijven gaan, is het allemaal prachtig.
Maar 80 procent van de mensen hier hebben nog een gigantische hoop dat het nog goedkomt, waardoor contact breuk toch de beste oplossing is. Vooral omdat we niet allemaal zo grote zelfkennis hebben als jou, is het juist belangrijk voor deze mensen te ontdekken dat ze zichzelf gelukkig kunnen maken, en niet iemand anders nodig hebben.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 09:38:11 #208
307093 Fellows
Never again.
pi_85800048
Wil haar zo graag weer zien, en met haar lachen. :(
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 10:36:15 #209
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85800724
pff geen idee wat ik moet doen :{
Meneer zou gisteravond thuis zijn omdat hij ook zijn kamer zou opruimen, hij zou naar vriend gaan daarom nam hij niet op denk ik..

Maar om half 1 s 'nachts was hij nog niet thuis..
Nu hadden we gister een discussie over hi telefoonrekening dat hij weer bij hem thuis was beland. En nu zat die bij mij thuis in de brievenbus (lijkt mij niet dat die 2x gestuurd word..?)

Hij zou gisteren avond laten weten wat we vandaag gingen doen, maar heeft hij dus niet gedaan en niets meer laten horen..

Nu weet ik gewoon niet wat ik moet geloven, of die brief in mijn brievenbus een teken was dat het over was en dat hij géén contact meer met me op wil nemen? (dat heeft hij gezegd te doen als hij ons niet meer wilt.. )

Pffff :'(
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:26:14 #210
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85804535
tot nu toe kan ik nog erg stevig in mijn schoenen staan. Het is een kwestie van tijd.
Ik ben net onder de douche gestapt.. en zat alleen maar mee in mijn hoofd met "die brief was het teken van het einde van de relatie" Meer kon ik er niet uit op maken. Maar op de een of andere manier heb ik alles nu wel onder controle.

Als dit zijn manier is om een relatie van 2 jaar af te sluiten, best. Maar dan ga ik gewoon geen contact opzoeken. We zouden vandaag samen wat doen, maar hij heeft niets meer laten weten en niet meer terug gsmst sinds gistere nacht. Maarja als dit is wat hij wilt, en dat hij op deze manier zijn keuze heeft laten weten, valt er vrij weinig nog aan te doen.
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_85805643
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:26 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Als dit zijn manier is om een relatie van 2 jaar af te sluiten, best. Maar dan ga ik gewoon geen contact opzoeken. We zouden vandaag samen wat doen, maar hij heeft niets meer laten weten en niet meer terug gsmst sinds gistere nacht. Maarja als dit is wat hij wilt, en dat hij op deze manier zijn keuze heeft laten weten, valt er vrij weinig nog aan te doen.
Ik weet hoe het voelt, mij exact hetzelfde overkomen. Wat ik heb gedaan is alle ruzies, irritaties, ergernissen opschrijven. En telkens als het verdrietige en treurige gevoel weer binnenschiet, aan dingen denken die op het lijstje staan. Werkt voor mij erg goed.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:11:52 #212
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85805757
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:08 schreef Freek1001 het volgende:

[..]

Ik weet hoe het voelt, mij exact hetzelfde overkomen. Wat ik heb gedaan is alle ruzies, irritaties, ergernissen opschrijven. En telkens als het verdrietige en treurige gevoel weer binnenschiet, aan dingen denken die op het lijstje staan. Werkt voor mij erg goed.
Maar ga je je door die herinneringen dan niet extra kut voelen.?
Tot nu toe heb ik het redelijk onder controle. Goede muziek goede gedachte.

Ik heb gewoon echt het idee dat die brief in de bus een teken was dat het over is.. Terwijl hij eerst zei dat we vandaag nog wat leuks gingen doen, om toch het nog een kans te geven.. Maar blijkbaar is dat niet zo dus :'(
Ik heb hem daarom ook maar met rust gelaten sinds gisteren. Heb hem eergistere avond nog terug gesmst maar niets meer op ontvangen..

Ik denk dat wachten tot dat hij contact opneemt het beste is?
Aangezien hij nog moest nadenken wat we zouden gaan doen. Niet dat we nu nog wat gaan doen, want ik neem niet aan dat hij nog iets van zich laat horen..
pi_85807815
Sorry dat ik het zeg maar GeelSuperKuiken, je verhalen zijn echt te onduidelijk om te kunnen snappen. Laat staan om daadwerkelijk advies te geven. Ik snap er helemaal niets van. Bovendien kom je over alsof je van muggen olifanten aan het maken bent. Ik snap het niet meer, terwijl ik juist graag advies geef :). Tipje, vertel eens wat meer over de situaties, zodat ik me beter kan voorstellen hoe het is gegaan.
pi_85807966
Nou kan hier eindelijk ook meepraten na 2 jaar. Het is dus uit, en ik vind het kut. Het feit dat ze steeds belt om met me te chillen en neuken maakt het ook niet bepaald makkelijk. Ze wil mij niet kwijt ofzo, maar ook geen relatie met me. Vooral omdat ik nog steeds veel gevoelens voor haar heb wil ik haar eigenlijk niet zien. Maar het is zo moeilijk om nee te zeggen...
We komen hard, zo hard.
pi_85808794
Hoe ga je om met dat gevoel van pure wanhoop... Dat ik hem terug wil, terwijl hij is vreemdgegaan en gevoelens heeft voor haar.. Dat ik alleen maar kan denken aan het feit dat hij het nu leuk heeft met haar en mij vergeet na al die jaren... Dat hij zegt dat hij nu wel gaat veranderen en dingen anders aan gaat pakken.. Waarom heeft hij dat toen dan nooit gedaan? Ik voel me zo wanhopig.
pi_85809308
Ik ben net samen met mijn vriend tot de conclusie gekomen dat het gevoel weg was. Bij allebei. We hebben er lang over gepraat en eigenlijk is duidelijk dat we allebei heel erg ons best hebben gedaan maar het gewoon niet zo moest zijn.

Nu ben ik eigenlijk vooral heel verdrietig omdat het niet gelukt is met hem, en verder ben ik bang voor de eenzaamheid zonder relatie. Klinkt heel dramatisch maar die angst voelt echt zo.

Ik ben wel blij dat we op een goede manier uit elkaar gaan. Er is geen wrevel of wat dan ook en we hebben allebei ook de wens uitgesproken dat we graag vrienden blijven. Ik hoop dat dat lukt.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 17:11:10 #217
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_85809685
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 16:54 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik ben net samen met mijn vriend tot de conclusie gekomen dat het gevoel weg was. Bij allebei. We hebben er lang over gepraat en eigenlijk is duidelijk dat we allebei heel erg ons best hebben gedaan maar het gewoon niet zo moest zijn.

Nu ben ik eigenlijk vooral heel verdrietig omdat het niet gelukt is met hem, en verder ben ik bang voor de eenzaamheid zonder relatie. Klinkt heel dramatisch maar die angst voelt echt zo.

Ik ben wel blij dat we op een goede manier uit elkaar gaan. Er is geen wrevel of wat dan ook en we hebben allebei ook de wens uitgesproken dat we graag vrienden blijven. Ik hoop dat dat lukt.
Die angst is heel normaal! 1 van de eerste dingen die ik tegen mijn ex zei toen hij het uitmaakte was "Ja maar hoe moet het dan nu met mij, nu ben ik helemaal alleen?"
Ik ben nog steeds heel bang alleen te blijven maar wel met een andere insteek dan 2 maanden geleden. Toen was ik bang dat ik niet zou kunnen wennen aan het alleen zijn op korte termijn. Nu ben ik eerder bang dat ik de komende jaren niemand tegenkom terwijl iedereen samen gaat wonen en kinderen gaat maken en dat ik mijn kinderwens op zie lossen omdat ik te oud word voor zwangerschappen.

Sterkte de komende tijd, ookal heb je 't samen besloten lijkt het me nog niet makkelijk!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 17:11:52 #218
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_85809711
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:40 schreef Tegan het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar GeelSuperKuiken, je verhalen zijn echt te onduidelijk om te kunnen snappen. Laat staan om daadwerkelijk advies te geven. Ik snap er helemaal niets van.
Hier moet ik het mee eens zijn, heb 't 4 keer gelezen maar snap er niks van. Hebben we 't nu over een telefoonrekening of is er een andere brief??
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_85809767
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 17:11 schreef Lips het volgende:

[..]

Die angst is heel normaal! 1 van de eerste dingen die ik tegen mijn ex zei toen hij het uitmaakte was "Ja maar hoe moet het dan nu met mij, nu ben ik helemaal alleen?"
Ik ben nog steeds heel bang alleen te blijven maar wel met een andere insteek dan 2 maanden geleden. Toen was ik bang dat ik niet zou kunnen wennen aan het alleen zijn op korte termijn. Nu ben ik eerder bang dat ik de komende jaren niemand tegenkom terwijl iedereen samen gaat wonen en kinderen gaat maken en dat ik mijn kinderwens op zie lossen omdat ik te oud word voor zwangerschappen.

Sterkte de komende tijd, ookal heb je 't samen besloten lijkt het me nog niet makkelijk!
Die angst is inderdaad herkenbaar. Je bent wel meerdere jaren met iemand samen geweest, en nu ben je alleen. Een gevoel van "Ik vind nooit meer zo'n meisje als zij / ik vind nooit meer zo'n meisje" bekroop mij ook aan het begin van de breuk. Het verdwijnt langzaam, maar het is inderdaad wel een beetje een aanslag op je zelfvertrouwen. Het komt vanzelf terug, maar het duurt wel even.

Ik heb nog steeds een beetje het gevoel van "Ik ben alleen", terwijl ik toch een hoop doe met hele goede vrienden en het allemaal erg leuk is. Wat je nu mist is de intimiteit, en in mijn geval de intimiteit van een relatie
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 17:21:21 #220
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85809962
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:40 schreef Tegan het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar GeelSuperKuiken, je verhalen zijn echt te onduidelijk om te kunnen snappen. Laat staan om daadwerkelijk advies te geven. Ik snap er helemaal niets van. Bovendien kom je over alsof je van muggen olifanten aan het maken bent. Ik snap het niet meer, terwijl ik juist graag advies geef :). Tipje, vertel eens wat meer over de situaties, zodat ik me beter kan voorstellen hoe het is gegaan.
Sorry ik zal het even wat beter vertellen.

Het ging al een tijdje niet goed tussen mij en mijn vriend, veel ruzie enzo. Dus hij twijfelde tussen ons. Nu had hij eergister gezegd dat hij door de ruzies gewoon minder vaak bij me wilt zijn meer. (Oke dat vind ik best en logisch.) Toen hebben we besproken om vanavond wat leuks te gaan doen, wat wist hij nog niet. Hier heb ik hem gister nog een aantal keer om gevraagd maar wist het toen ook nog niet. Even later was hij weg en ik belde hem want hij was klaar met werken. Hij nam niet op, dus ik nam aan dat hij al bij die vriend was, zodat hij eerder naar huis ging. Maar ik heb toen niets meer van hem gehoord. Diezelfde dag vertelde mijn vriend dat bij hem thuis mijn telefoonrekening was binnen gekomen. 1. Ik snapte er niets van 2 Dat kon niet want dat zou betekenen dat ik dubbel moet betalen. Maar goed, hij zou die vandaag dus ook mee brengen, naja hij zei "die breng ik morgen wel langs" Maar zo iets zegt hij altijd als hij gewoon naar mij komt.

Ik ben gisteren avond op de kermis geweest en mijn vriend dus met rust gelaten, om half 1 snachts liep ik terug naar huis en zag dat zijn auto nog niet terug stond, en dat hij dus nog steeds weg was.. (terwijl hij tegen mij zei dat hij zo moe was en zijn kamer op moest ruimen van zijn ouders en vroeg zou slapen..) Hij is dus denk ik bij die vriend blijven slapen..

Nu heb ik nog steeds niets terug gekregen over vanavond, wat dus betekent dat hij denk ik bij die vriend is en blijft. Vanmiddag haalde mijn ouders post uit brievenbus en bleek mijn telefoonrekening te zijn. Ik snapte er niets van of mn vriend dat had gedaan, of dat HI het dubbel heeft verzonden :{ ..

Nu stond ik onder de douch en kreeg ik in gedachten met dat die brief als teken was dat het over is tussen ons en dat hij niets meer laat horen.. (hij heeft pas gezegd stel de ruzies bljven aanhouden en hij wilt het niet meer dat het kan zijn dat het contact verbroken werd van zijn kant) Maar zo liep het nu niet dus ik begrijp er niets van.

Ik wil niet wanhopig overkomen dus ik denk dat het beter is om te wachten tot hij contact op neemt, wel jammer want ik kon er van uit gaan dat we vanavond iets leuks gingen doen, maar nu heeft hij niet terug gebeld of op mijn sms van eergistere avond gereageerd..

Weten jullie wat ik hier van moet denken en doen?
Overigens heb ik door een aantal feelgood pillen echt zulke goede moed en daar ben ik erg blij mee. Kan het pijnlijke gevoel aardig loslaten en het laten rusten, maar toch wil ik duidelijkheid
pi_85811003
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 17:14 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Die angst is inderdaad herkenbaar. Je bent wel meerdere jaren met iemand samen geweest, en nu ben je alleen. Een gevoel van "Ik vind nooit meer zo'n meisje als zij / ik vind nooit meer zo'n meisje" bekroop mij ook aan het begin van de breuk. Het verdwijnt langzaam, maar het is inderdaad wel een beetje een aanslag op je zelfvertrouwen. Het komt vanzelf terug, maar het duurt wel even.

Ik heb nog steeds een beetje het gevoel van "Ik ben alleen", terwijl ik toch een hoop doe met hele goede vrienden en het allemaal erg leuk is. Wat je nu mist is de intimiteit, en in mijn geval de intimiteit van een relatie
Dat gevoel van "maar ik vind nooit meer zo'n speciaal iemand' heb ik ook heel erg. En de intimiteit van een relatie zal ik ook gaan missen.

Het is trouwens niet de eerste keer dat een relatie over gaat maar wel de eerste keer dat ik dat gevoel zo sterk heb. Bij eerdere keren was ik eigenlijk vooral bang om nooit meer iemand tegen te komen, en dacht ik dat ik misschien toch maar genoegen moest nemen met mijn ex. Maar deze nu ex, is echt een lieve en fijne jongen en ik baal gewoon zo hard dat het niet gelukt is. Als ik ergens een blik verliefdheid kon opentrekken zou ik dat meteen doen want we hebben echt een heel fijne tijd gehad.
pi_85811082
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 18:03 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

Bij eerdere keren was ik eigenlijk vooral bang om nooit meer iemand tegen te komen, en dacht ik dat ik misschien toch maar genoegen moest nemen met mijn ex.
Dat gevoel is hier op dit moment bij mij erg herkenbaar. Vooral ook omdat dit mijn eerste echte breuk is (hiervoor alleen wat gescharreld). Uiteindelijk komt het vanzelf wel goed, maar die gevoelens bekruipen je inderdaad toch.

En in jouw geval kan ik niks anders dan clichés op je afvuren: de tijd zal het leren / de tijd zal het helen. Het is inderdaad jammer dat je je gevoelens niet kunt sturen, maar als de koek op is...

Ik hoop voor je dat je vriendschap lukt, maar ook in jouw geval zou ik denk ik het contact eerst verbreken om echt goed tot jezelf te kunnen komen.
pi_85811356
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 18:07 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Dat gevoel is hier op dit moment bij mij erg herkenbaar. Vooral ook omdat dit mijn eerste echte breuk is (hiervoor alleen wat gescharreld). Uiteindelijk komt het vanzelf wel goed, maar die gevoelens bekruipen je inderdaad toch.

En in jouw geval kan ik niks anders dan clichés op je afvuren: de tijd zal het leren / de tijd zal het helen. Het is inderdaad jammer dat je je gevoelens niet kunt sturen, maar als de koek op is...

Ik hoop voor je dat je vriendschap lukt, maar ook in jouw geval zou ik denk ik het contact eerst verbreken om echt goed tot jezelf te kunnen komen.
Ik hoop dat vriendschap lukt, we hebben ook deels dezelfde vriendenkring dus dat zou het sowiezo makkelijker maken maar naast dat het mijn geliefde was was hij ook een hele goeie vriend, en iemand waar ik mee kon gaan stappen en lol kon maken.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 18:24:22 #224
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_85811478
Ik zou het ook heel mooi vinden als er een dag komt dat ik met mijn ex gewoon vrienden kan zijn. Ik hoop dat die dag ooit komt en dat we dan weer samen naar festivals kunnen etc. Om dat te bereiken nu dus eerst een tijd geen contact anders lukt het nooit!
Miauw
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 18:40:05 #225
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85811852
Ik zie wel hoe het gaat lopen nu hij niet meer heeft terug gebeld na gisteren.
Zou het aardig vinden als jullie mijn stuk kunnen lezen en kunnen oordelen.
pi_85811905
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 18:40 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik zie wel hoe het gaat lopen nu hij niet meer heeft terug gebeld na gisteren.
Zou het aardig vinden als jullie mijn stuk kunnen lezen en kunnen oordelen.
Ik vind dat je je behoorlijk afhankelijk opstelt. Ik zou als ik jou was voor jezelf helder proberen te krijgen wat je wel en niet wil accepteren in een relatie en dat als uitgangspunt nemen.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 18:47:31 #227
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85811993
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 18:43 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik vind dat je je behoorlijk afhankelijk opstelt. Ik zou als ik jou was voor jezelf helder proberen te krijgen wat je wel en niet wil accepteren in een relatie en dat als uitgangspunt nemen.
Nou dat laatste heb ik al dus.. daar heb ik niets aan
pi_85812239
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 18:47 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Nou dat laatste heb ik al dus.. daar heb ik niets aan
Maar waarom wacht je dan af?
Je zit met de vraag wat je met de houding van je vriend/exvriend moet doen. Maar misschien kun je hem ook bellen en vragen wat hij bedoelt met de signalen die hij uitzend?
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 19:03:05 #229
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85812387
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 18:57 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Maar waarom wacht je dan af?
Je zit met de vraag wat je met de houding van je vriend/exvriend moet doen. Maar misschien kun je hem ook bellen en vragen wat hij bedoelt met de signalen die hij uitzend?
Wat ik eerder dus al zei, hij drukt mij weg als ik hem bel
pi_85812426
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 19:03 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Dan moet je misschien iets doen met die hints?

Zoals gezegd: je stelt je te afhankelijk op. Als er iets is dat een vrouw/meisje niet siert, is het te veel afhankelijkheid/aanhankelijkheid.

Een jongen ook niet overigens.
pi_85812480
quote:

[..]

Dan is het toch duidelijk dan denk ik dat het over is.
pi_85812567
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 19:06 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dan is het toch duidelijk dan denk ik dat het over is.
maar let je ook wel op of hij belt?
misschien probeert hij haar juist te bereiken.
pi_85812746
quote:

[..]

Ik wil je geen rotgevoel geven maar denk dan toch inderdaad dat je het daarmee moet doen. Het is altijd jammer als je samen met iemand bent geweest en diegene ineens zo gaat doen. Zo zou ik nooit zijn. Maar mijn ex heeft daar ook een handje vol van. Als die geen zin heeft drukt die me gewoon weg of smst niet terug.

Mijn update: ik laat het rusten, hij heeft me duidelijk gemaakt dat hij het er moeilijk mee heeft en het echt nu beter is zo. Ik ben redelijk rustig maar dat komt denk ik door de oxazepam. Ben er geen voorstander van maar had gister zo een baaldag en wou niet nog zo'n dag. Ik heb besloten dat ik mijn gebroken hart wil laten helen. Ik ga werken aan de gedachtes die hem terugwillen en ik ga zorgen dat ik er bovenop kom.

Ook ik heb de angst alleen te blijven, ik mis nu heel erg de intimiteit van een relatie. Ergens heb ik ookzoiets van stel ik kom iemand tegen, moet ik er dan wel aan beginnen? Wat als het weer zo gaat. Liefde maakt blind.
Ik was vandaag even winkelen en dan zie je stelletjes. Toen dacht ik eigenlijk waarom ik nou niet?

in ieder geval gaan mijn ex en ik nog door 1 deur, hij was behalve mijn liefste ook mijn maatje en ik ben dat dan in ieder geval niet kwijt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Boefje. op 29-08-2010 12:53:04 ]
I am changing..
pi_85812885
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 19:17 schreef Boefje. het volgende:

Ook ik heb de angst alleen te blijven, ik mis nu heel erg de intimiteit van een relatie. Ergens heb ik ookzoiets van stel ik kom iemand tegen, moet ik er dan wel aan beginnen? Wat als het weer zo gaat. Liefde maakt blind.
Ik was vandaag even winkelen en dan zie je stelletjes. Toen dacht ik eigenlijk waarom ik nou niet?

in ieder geval gaan mijn ex en ik nog door 1 deur, hij was behalve mijn liefste ook mijn maatje en ik ben dat dan in ieder geval niet kwijt.
Inderdaad allemaal erg herkenbaar.

Ook dat van dat door 1 deur. Ik heb geen wrok/wroeging jegens mijn ex en ik zou, onder normale omstandigheden, nog prima met haar om kunnen gaan. Ik weet gewoon van mezelf dat het nu te vroeg is en dat ik, voor mijn eigen verwerking, geen (direct) contact wil. Ik sms best terug als zij smst, maar ik neem niet zelf snel het initiatief voor een sms of iets dergelijks.
pi_85813340
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 19:22 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Inderdaad allemaal erg herkenbaar.

Ook dat van dat door 1 deur. Ik heb geen wrok/wroeging jegens mijn ex en ik zou, onder normale omstandigheden, nog prima met haar om kunnen gaan. Ik weet gewoon van mezelf dat het nu te vroeg is en dat ik, voor mijn eigen verwerking, geen (direct) contact wil. Ik sms best terug als zij smst, maar ik neem niet zelf snel het initiatief voor een sms of iets dergelijks.
Ik had het in het begin wel heel erg om zelf initiatief te nemen. Nu niet echt meer. Ik zie het nu meer zo: Ja ik heb van hem gehouden, en ja dat doet pijn, maar voor hem was ik ook gelukkig dus dat zal ik na hem ook wel weer zijn. Ook probeer ik ervan te leren, de fouten die ik heb gemaakt in onze relatie. Alles heeft een reden zo ook dit. Dus ik kan kiezen: of ik ga in een hoekje liggen doodgaan of ik pak mezelf weer op en ga verder. Want op een dag moeten we dat toch allemaal weer. Na regen komt zonneschijn. En voorlopig blijf ik denk ik lekker alleen, maarja dat riep ik vorige keer ook en toen kwam ik mijn ex tegen waar ik halsoverkop verliefd op werd :P
I am changing..
pi_85813478
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 19:39 schreef Boefje. het volgende:

[..]

Ik had het in het begin wel heel erg om zelf initiatief te nemen. Nu niet echt meer. Ik zie het nu meer zo: Ja ik heb van hem gehouden, en ja dat doet pijn, maar voor hem was ik ook gelukkig dus dat zal ik na hem ook wel weer zijn. Ook probeer ik ervan te leren, de fouten die ik heb gemaakt in onze relatie. Alles heeft een reden zo ook dit. Dus ik kan kiezen: of ik ga in een hoekje liggen doodgaan of ik pak mezelf weer op en ga verder. Want op een dag moeten we dat toch allemaal weer. Na regen komt zonneschijn. En voorlopig blijf ik denk ik lekker alleen, maarja dat riep ik vorige keer ook en toen kwam ik mijn ex tegen waar ik halsoverkop verliefd op werd :P
^O^

En dat is een goede instelling. Ik kom er ook wel weer helemaal bovenop. Het is voor mij nu dus 2,5 maand geleden en ik merk dat ik er prima mee om kan gaan, maar ik weet persoonlijk dat direct contact nog geen goed idee is als ik m'n verwerkingsproces niet een maand terug in de tijd wil schoppen.

Ik heb van haar gehouden en ik heb er voor mijn gevoel alles aan gedaan om de relatie te redden. Uiteindelijk heb ik het uitgemaakt met redenen, en die redenen houd ik mijzelf steeds voor ogen. We pasten op het laatst niet meer goed bij elkaar, en dat zag ik in. Het was het moeilijkste wat ik moest doen, want ik heb de relatie uitgemaakt terwijl ik gewoon nog veel van dat meisje hield. Ik wilde het niet uitmaken, maar het moest wel...ook voor mezelf. Ik heb toen voor mezelf gekozen, en ik blijf erbij dat dat uiteindelijk de beste beslissing is.

Voorlopig blijf ik ook alleen, maar ik sluit me niet af voor andere dingen. Als ik echt iemand tegenkom die mij echt daadwerkelijk iets doet (en niet die meiden waarmee ik de afgelopen tijd aan het rotzooien ben, want dat is imho - zonder als een te grote klootzak te klinken - allemaal betekenisloos. Ik voel er niks voor), dan ga ik dat niet uit de weg.

En zeker wat betreft die fouten. Ik heb geleerd / ga leren van de fouten die ik heb gemaakt in m'n relatie. Ik zie mijn tekortkomingen nu denk ik ook beter, en weet waar ik eventueel aan kan werken.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 19:55:51 #237
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85813736
quote:
Ook ik heb de angst alleen te blijven,
Dat gevoel raak je ook wel kwijt. Ik voel me steeds beter naarmate ik mijn ex niet hoor, zie en spreek en merk dat ik al weer zoetjes aan begin te flirten en sjans heb met andere dames, ook al ben ik (nog) alleen. (tis nu 3 maanden uit tussen mij en m'n ex)
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_85813879
Ik heb er voor mijn gevoel ook alles aangedaan ons nog te redden maar hij heeft het nu duidelijk aangegeven. We hebben normaal gepraat en hij heeft gezegd dat hij het er ook moeilijk mee heeft ondanks dat hij het heeft uitgemaakt. Hij houd nog wel van me maar het gaat nu gewoon even niet. Misschien in de toekomst zei hij. Ik heb zelf zoiets van ik zie het wel. Hij vroeg me wel wat als jij nou een ander hebt en ik wil jou terug? Ik heb geantwoord dat ik het niet weet en dat het aan de situatie ligt. Stel ik zou een ander hebben en dat is veel beter dan wat ik met hem heb gehad, dan ga ik zeker niet voor minder. En een goede relatie ga ik niet weggooien voor een ex, hij had er een rotzooi van gemaakt niet ik. Hij heeft alle kansen gehad die hij kon krijgen. Of ik hem een nieuwe kans zou geven? Ik denk het eerlijk gezegd niet. Er is teveel gebeurd.
Alleen is het jammer dat ondanks dat alles je niet ineens stopt met van iemand houden, dat is echt iets wat je moet verwerken.

Wie er ook beslist om het uit te maken, het blijft voor beide partijen moeilijk en pijnlijk.
I am changing..
pi_85813950
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 19:55 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Dat gevoel raak je ook wel kwijt. Ik voel me steeds beter naarmate ik mijn ex niet hoor, zie en spreek en merk dat ik al weer zoetjes aan begin te flirten en sjans heb met andere dames, ook al ben ik (nog) alleen. (tis nu 3 maanden uit tussen mij en m'n ex)
Het is meer denk ik dat ik teleurgesteld ben dat ik nu niet meer bepaalde dingen samen kan doen. Dus echt de intimiteit. Ondanks dat het de laatste tijd een rotzooi was kon ik altijd met hem lachen en gek doen. Ik zit eigenlijk echt op te kijken tegen kerst en oud en nieuw. Waarom kan ik niet precies uitleggen.
I am changing..
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 20:07:25 #240
310464 Wielergek
no pain, no gain
pi_85814074
Hier is het nu een maand uit.

Mevrouw heeft een advocaat+dagvaarding op me afgestuurd om het geleende geld, dat ze terug zou krijgen. Nu niet meer natuurlijk.

Daarbij kom ik nu achter leugens van haar, heeft ze een ander nr. genomen etc.

Woensdag heeft ze een overlijdensbericht van mij in de bus. :)
pi_85814173
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 20:07 schreef Wielergek het volgende:

Woensdag heeft ze een overlijdensbericht van mij in de bus. :)
Is dit nou een grap of serieus? :{
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 20:16:19 #242
310464 Wielergek
no pain, no gain
pi_85814331
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 20:10 schreef brunette82 het volgende:

[..]

Is dit nou een grap of serieus? :{
Serieus.
pi_85814463
waarom woensdag pas dan :{
I am changing..
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 20:52:29 #244
307093 Fellows
Never again.
pi_85815480
Rofl waarom woensdag pas :')

Mijn vriendinnetje doet nu weer super lief? En erkende een klein beetje een fout te hebben gemaakt?
What the hell do i need to do =(. :N
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 20:53:24 #245
310464 Wielergek
no pain, no gain
pi_85815518
Dan heb ik net de volgende brief van haar advocaat binnen.
pi_85815734
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 20:52 schreef Fellows het volgende:
Rofl waarom woensdag pas :')

Mijn vriendinnetje doet nu weer super lief? En erkende een klein beetje een fout te hebben gemaakt?
What the hell do i need to do =(. :N
Ik zou duidelijkheid vragen. Om zelf te weten waar je aan toe bent,
I am changing..
pi_85822378
Vandaag teruggekomen van vakantie, stalkt ze me op hyves :') Ik zie haar over 5 dagen weer op school ben benieuwd.
  zondag 29 augustus 2010 @ 02:12:08 #248
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85823674
quote:

[..]

Ik wil je geen rotgevoel geven maar denk dan toch inderdaad dat je het daarmee moet doen. Het is altijd jammer als je samen met iemand bent geweest en diegene ineens zo gaat doen. Zo zou ik nooit zijn. Maar mijn ex heeft daar ook een handje vol van. Als die geen zin heeft drukt die me gewoon weg of smst niet terug.

Mijn update: ik laat het rusten, hij heeft me duidelijk gemaakt dat hij het er moeilijk mee heeft en het echt nu beter is zo. Ik ben redelijk rustig maar dat komt denk ik door de oxamezepam. Ben er geen voorstander van maar had gister zo een baaldag en wou niet nog zo'n dag. Ik heb besloten dat ik mijn gebroken hart wil laten helen. Ik ga werken aan de gedachtes die hem terugwillen en ik ga zorgen dat ik er bovenop kom.

Ach dat denk ik nu ook.
Ach ik merk niet aan heb dat hij het moeilijk er mee zal hebben dus dat zal wel niet..

In ieder geval is alles door de ruzies verpest, en altijd kom je achter alles te laat en is alles naar de knoppen en valt er niets meer recht te zetten als zijn ouders mij niet meer willen zien

Ik baal verschrikkelijik. Voor het eerst in mijn leven had ik het idee dat er iemand van me hield enzo, maar ik raak alleen maar alles kwijt. Misschien denk ik nu ik hier schrijf wel erg negatief..

Ik had gehoopt dat onze relatie langer door ging en dat ik op de een of andere manier aan ijzn ouders kan laten merken dat het spijt dat ik een keer zo erg verdrietig en boos ben weg gerend.. Maar ja alles is achteraf dus ja.

Ik heb spijt, maar ik kan hier niets meer aan doen.
Hij wilt me niet meer en daar zal ik het maar bij moeten laten, geen idee of ik het kan verwerken. Ik denk haast niet. Ik denk niet dat ik dat met mijn stage (kinderopvang) aan kan. Aangezien ik het daar al zo moeilijk mee heb. Ik weet niet wat te doen meer, klinkt raar. Mijn kop zegt "chil, chil, denk nergens aan" maar nu typt mijn gevoel, die ik probeer te onderdrukken maar als ik mijn verhaal uit komt het naar boven.

Het is dus voor goed voor bij nu, omdat we eigenlijk vanavond nog wat leuks zouden gaan doen.. Maar ik had niets meer van hem gehoord dus was naar de kermis gegaan. Tis naar de tering gvd.

Maarja zijn ouders wilden mij sowieso nooit meer zien en dan zou hij me ook dumpen dus.
Pff weet gewoon niet meer wat ik moet doen.
pi_85823695
Nou ik ben er klaar mee. Ze mag 'm hebben. Ze komt er vanzelf wel achter hoe hij echt is. En dan rent ze waarschijnlijk gillend weg.
En als hij mij dan terug wil, want ik ben natuurlijk veel leuker, zeg ik ja daag, je hebt je kansen gehad :6

Zou het door de Valdispert komen dat ik me nu eindelijk eens zo voel? :')
  zondag 29 augustus 2010 @ 02:17:58 #250
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85823766
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 02:13 schreef Fee01 het volgende:
Nou ik ben er klaar mee. Ze mag 'm hebben. Ze komt er vanzelf wel achter hoe hij echt is. En dan rent ze waarschijnlijk gillend weg.
En als hij mij dan terug wil, want ik ben natuurlijk veel leuker, zeg ik ja daag, je hebt je kansen gehad :6

Zou het door de Valdispert komen dat ik me nu eindelijk eens zo voel? :')
Zouj best kunnen door die pillen "feel goof" sta ik ook steviger in mijn schoenen, heb er vandaag maar 1 op, dus ik probeer op eigen kracht sterk te zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')