Je mag mij wel komen helpenquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:13 schreef Blurred86 het volgende:
fipo!![]()
en mijn post die ik eigenlijk net nog voor het vorige topic getypt had:
Gefeli Mo! Lijkt me zo leuk om tante te zijnal zal dat voor mij nog wel even duren vermoed ik
![]()
Cali, ik krijg helemaal zin om zelf ook te gaan schilderen en meubels uit te zoeken etc! alleen is mijn kamer eigenlijk wel zo ongeveer af al eigenlijk![]()
![]()
heb je hulp nodig dan? ik kan heel goed schilderenquote:
dat zeiden wij ook over hen tot gisteravondquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:42 schreef Razztwizzle het volgende:
Mo, gefeliciteerd met de toekomstige spruit van je schoonzus! Mijn enige kans op tante worden is als broer van lief kinderen krijgt, en dat zie ik nog niet gebeuren..
Je kunt het ook anders lezen: miss is broer van lief nog single?quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat zeiden wij ook over hen tot gisteravond
Hoiquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:46 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, dat kan ook..dat vind ik wel zielig voor mn lievelinstante. Die heeft 1 zoon, nog steeds single en zij wil zo graag oma worden
Moet je gekoppeld worden?quote:
quote:
Niet aan mij, druif!quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
Dus, houd je van actieve vakanties, bergwandelen en -klimmen en bier?
o sorry hoor, mutsquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ik had ook tegen Syrena, muts
goedemorgen!quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:56 schreef _aurum_ het volgende:
ik kom er zojuist achter dat KLB dicht is
Ja, erg hèquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:56 schreef _aurum_ het volgende:
ik kom er zojuist achter dat KLB dicht is
Rosébierquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
Dus, houd je van actieve vakanties, bergwandelen en -klimmen en bier?
bij m'n tante natuurlijkquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
RosébierBergwandelen zou nog wel gaan, klimmen is eng
maar ik kan dan wel kickass lunchpakketten klaarmaken en de verhalen aanhoren. Actieve vakanties... mwoh, als ik dan aan het zwembad mag liggen als hij bergen gaat bedwingen
![]()
Maar waar laten we de kinderen dan?![]()
Dat wordt dan knokken met m'n moederquote:
En dan kom je niet even gedag zeggenquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:56 schreef _aurum_ het volgende:
Voor de O: 15 km fietsen, ontdekkingsreis door de buurt. We zijn ergens in Delft geeindigd.
had ik je herkend aan de witte roos in je haar, of in je jasje?quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:16 schreef Merel het volgende:
[..]
En dan kom je niet even gedag zeggen
bah het ging echt slechtquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:43 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik ga een stukje hardlopen, weet nog niet hoe ver of hoe lang.. Ik ga maar gewoon even kijken hoe het gaat aangezien de vorige keer afgelopen maandag was en op di bloed doneren en daarna had ik nogal last van algehele slapheidben bang dat het me een beetje tegen gaat vallen!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:01 schreef Syrena het volgende:
En nu even buienradar tjekken, want ik zit hier in wit rokje, single en witte schoentjes
De riem om d'r regenjas!quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
had ik je herkend aan de witte roos in je haar, of in je jasje?
Helemaal weer bij les 1 beginnen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
awh, jammer Blurred, maar volgende keer beter.
Geïnspireerd door Razz ga ik misschien ook weer bij les 1 van Evy beginnen vandeweek.. laatste weken veel krachttraining gedaan, wat ook wel blijft, máár moet nu ernaast cardio gaan doen voor de vetverbrandingga spinnen weer oppakken en ook hardlopen is een optie om 2 keer per weer er bij te gaan doen...
Nu zo maar 's naar sportschool en daarna even naar oma in Geesteren waar schoonzusje 't goede nieuws gaat vertellen
Ja, maar, nou, kijk. Elke keer als ik naar werk fiets kom ik dezelfde tegenliggers tegen, waaronder een erg aangenaam manspersoon. Dus ik wil wel een beetje taille in die regenjas!quote:
Gaat het wel?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:25 schreef Swietje het volgende:
Mo, gefeliciteerd met je bijna tante worden!Zo leuk!
Ik kom net uit bed.Werd om 4 uur wakker gesmst, over iets waardoor ik de eerste 2 uur niet meer kon slapen
daarna viel ik wel weer in slaap, tot net dus
![]()
O (heel laat dus): 1 wit kadetje met filet americain + halfvolle melk
T: bak yoghurt
L: 2 bammetjes met roerei, paprika, ui en tomaat![]()
T: schaaltje frambozen, bramen en bosbessen
A: lasagne met spinazie (was nog over van laatst) + rauwkost
T: verse jus d'orange
en verder vooral thee
Vriendje is toch fietsenmaker?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:40 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb nu al een fiets die junkwaardig isik wil een goeie, met werkende handremmen enzo... maar goed ik heb de tijd...
Lief dat je het vraagtquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gaat het wel?![]()
Lijstje ziet er goed uit, trouwens.
Dan kan je je beter of a) je direct voor 'm werpen als je 'm ziet of b) de hulpeloze fietsmevrouw uithangen die technische hulp heeft van manspersoon en laat nou net hij dat zijnquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:25 schreef Merel het volgende:
Ja, maar, nou, kijk. Elke keer als ik naar werk fiets kom ik dezelfde tegenliggers tegen, waaronder een erg aangenaam manspersoon. Dus ik wil wel een beetje taille in die regenjas!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:54 schreef loveli het volgende:
*knoop* *hak* wsch toch even een reactie sturen op een sollicitatie voor een deeltijdfunctie die onder m'n niveau is, maar wel doorgroeimogelijkheden na netwerken.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:21 schreef Noukjee het volgende:
net even een goed ontbijt gehad voor mijn doen,
o: geroosterde boterham met 30+ kaas, bakje activia yoghurt, cappuccino
t: druiven, cappuccino
m: 2 geroosterde boterham met mager beleg pesto, tomaten tapanade, sla, tomaat, geitenkaas
t: appel2 geroosterde boterhammen met tomaten tapanade, sla, tomaat, mozzarella ? denk ik
a: mama en papa eten champignonen-pannetje met lasagne en sla.
Dus dat, of eten met het vriendje bij zijn ouderloze huis! [vriendje houdt namelijk niet van lasagne ;( ]
Voldoende kcals of voldoende voedingswaarde?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iemand nog ideeen voor wat extra's, of is het zo voldoende?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:25 schreef Swietje het volgende:
Mo, gefeliciteerd met je bijna tante worden!Zo leuk!
Ik kom net uit bed.Werd om 4 uur wakker gesmst, over iets waardoor ik de eerste 2 uur niet meer kon slapen
daarna viel ik wel weer in slaap, tot net dus
![]()
O (heel laat dus): 1 wit kadetje met filet americain + halfvolle melk
T: bak yoghurt
L: 2 bammetjes met roerei, paprika, ui en tomaat![]()
T: schaaltje frambozen, bramen en bosbessen
A: lasagne met spinazie (was nog over van laatst) + rauwkost
T: meloen met rauwe ham![]()
T: verse jus d'orange
en verder vooral thee
ontbijt was ongeveer 250 kcal, 563 diner + rauwkost (is 30 kcal ofzo) maakt 850, ruim genomen. twee belegde boterhammen erbij maakt ca. 1100 (gezien je wat vettere beleg) en dan nog 60 erbij voor de appel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn lijstje so far..
O: eerdergenoemde flinke bak kwark met wat muesli
B: 65 minuten Wii Fit (volgens dat ding 225 kcal verbrand, maar neem daar maar een korrel zout bij)
L: 2 boterhammen met becel, kaas / cervelaat, 1 glas optimel kokos
T: appel
D: prefab lasagne à circa 563 kcals, rauwkost
Iemand nog ideeen voor wat extra's, of is het zo voldoende?
Haha, jaquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Huh Razzt, ga je eten met Ali B? Hoe dat zo?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:14 schreef Razztwizzle het volgende:
XM, heb jij überhaupt wel eens groente in huis?
O leuk! Ik kijk wel eens naar dat programma. Toen met Gürkan Gukucksenturk (of zoietsquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:13 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Haha, jahet programma is geloof ik dat BN'ers gaan koken en dan ook echt from scratch, dus er is geloof ik al eens een geit geslacht, en een koe, etc. Dit is voor de laatste aflevering dus een soort afsluitingsdiner voor de crew. Ali B en z'n oom gaan koken samen met de restauranteigenaar die de hele serie al in beeld is en steeds met de BN'ers kookt. M'n man werkt bij het bedrijf dat het programma maakt (hoewel meer in IT en erg achter de schermen) en hij was uitgenodigd, en toen mocht ik mee! Wel grappig, maar ik hoop niet dat de camera erg op mij zal inzoomen want eigenlijk wil ik niet op TV
. Maar ik wil wel lekker eten en gezelligheid
haha heb het net even geprobeerd, veel zwaarder dan je zou denken!quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
Buikspieroefening. Steunen op ellebogen en je tenen, op de grond dus en dan die stand volhouden
Groente in de vriezer is juist topquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Jawel, maar meestal in potjes / diepvries. Verse groente bijna nooit
. Vorige week hadden we een keer boontjes! Voor de pasta enzo kopen we meestal voorgesneden spul...
@Merel: de supermarkt is idd niet heel dichtbij en dicht op zondag.
Waar is je beleg?quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dinsdag gaan we weer boodschappen doen, eens kijken dan. For now mag er een extra boterham met tomaat en een heeel klein beetje extra light mayo bij op mn lijstje.
Ik heb ook altijd minstens in de vriezer: bloemkool, sperzieboontjes, spinazie, rode kool, gemengde groene groente en stukjes pompoen, allemaal van de AH.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Groente in de vriezer is juist topKoop gewoon morgen een hele zooi, heb je altijd groente in huis
En als je daar gewoon heel simpel een stukje vis/vlees en wat aardappelen of rijst bij eet ben je ook echt heel snel klaar. Met spaghetti en wokgerechten trouwens ook
Joh, doe eens gek, gooi er een plakje kaas of ham of een lik pesto of wat mozzarella bijquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dinsdag gaan we weer boodschappen doen, eens kijken dan. For now mag er een extra boterham met tomaat en een heeel klein beetje extra light mayo bij op mn lijstje.
ja ehhh met zulk mager beleg moet je er dan wel twee eten he...quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij mij gaat er altijd meer mayo op dan tomaatquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waar is je beleg?Is dat lekker, alleen tomaat op brood?
500 days of Summerquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:44 schreef Blurred86 het volgende:
heeft iemand nog een goeie filmtip? heb zin in een leuke feel-good film, iets als julie en juliaofzo, maar dan een andere want die heb ik dus al gezien
Daar kan ik me dan weer enigszins iets bij voorstellenquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij mij gaat er altijd meer mayo op dan tomaat![]()
Oeh, en Eternal Sunshine of the Spotless Mindquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:45 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
500 days of Summer
Little Miss Sunshine
Sunshine Cleaning
Zie je 't thema?
Ken Julie en Julia niet, maar een rijtje aanraders: Ever After met Drew Barrymore, True Romance (geniale bijrol van Brad Pitt), Seven Brides for Seven Brothers, Casablanca...quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:44 schreef Blurred86 het volgende:
heeft iemand nog een goeie filmtip? heb zin in een leuke feel-good film, iets als julie en juliaofzo, maar dan een andere want die heb ik dus al gezien
hehequote:Op zondag 22 augustus 2010 16:45 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
500 days of Summer
Little Miss Sunshine
Sunshine Cleaning
Zie je 't thema?
Ja vind ik ook!! Ik kom hier tenminste aan schilderen toe. In Amsterdam ga ik toch telkens wat anders doen op de één of andere manier. Hoe is het met het pootje?quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:56 schreef Goodbye het volgende:
Lekker dat je in België kunt zitten, Co!
Ja, dat kan ik me wel voorstellen. Andere dingen zijn wel leuk soms, though.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja vind ik ook!! Ik kom hier tenminste aan schilderen toe. In Amsterdam ga ik toch telkens wat anders doen op de één of andere manier. Hoe is het met het pootje?
Goed hè. Het vriendje voorziet mij van thee. En coolpack. En drinken. Oh, en de afstandsbediening ligt helemaal dáááár schatquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:04 schreef conleche het volgende:
................als het voorgeschreven is, dan moet je wel, niks aan te doen.
Oh, bij mijn lijstje nog een stuk of 6 kaascrackerbolletjes, die prop ik nu net in mijn snavel.
Ja zeg, babysteps hoor!quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja ehhh met zulk mager beleg moet je er dan wel twee eten he...
quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwak, volgens mij heb je een fikse keelonsteking te pakken!! Heel erg vervelend, kan je nu niet naar de huisarts, antibiotica en over 48 uur voel je weer een stuk beter!
Echt dat helpt als een tiet! Het is zo pijnlijk!
ik kreeg er twee weken geleden last van, incl. koorts. toen zakte het af, en nu kwam t aan t einde van een drukke stressweek weer flink terug ineens. vriendinnetje van me is KNO art in opleiding, heeft gekeken en gevoeld, en zei dat t klonk en eruit zag als een virale infectie. dat kan goed afzakken en weer opvlammen als je er nog niet helemaal vanaf was en dan je immuunsysteem verpest door een stressweek met weinig slaap...quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja zeg, babysteps hoor!. 't Is al heel wat dát ik die extra boterham eet, dus nou niet beginnen over het beleg
.
Balen van je keel trouwens, klinkt idd als een ontsteking! Gaat dat nog wel 'vanzelf' over?
GB: fijn dat 't been beter gaat!!
Lavendel!!quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:04 schreef _Calimero_ het volgende:
heloowwwww![]()
uitgeklust voor vandaag!
De ene muur is bijna lavendel, ipv een heeeele lichte grijzige/ietsjes paarsige kleur
Ik hoop het ook! Welke kleur vloer heb je nou uiteindelijk gekozen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:14 schreef _Calimero_ het volgende:
ik weet het nog niet... het is de kleur 'hoop' van histor en ik hoop maar dat het mooi staat als de vloer en de andere gekleurde muur ook klaar zijn
Zet maar op het lijstje:quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Jawel, maar meestal in potjes / diepvries. Verse groente bijna nooit
. Vorige week hadden we een keer boontjes! Voor de pasta enzo kopen we meestal voorgesneden spul...
@Merel: de supermarkt is idd niet heel dichtbij en dicht op zondag.
Bietjesquote:
quote:
Leuk, ik denk dat dat heel mooi kan zijn samen met lavendel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
camera ligt nog steeds opgeborgen
![]()
GB: de witte vloer heb ik gekozen!! ben echt heel benieuwd hoe het eruit ziet als hij erin ligt! Woensdag nog de 2e laag schilderen en de donkerste kleur erop doen en dan kan de vloer er ook in
Ga eens kijken!quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Zet maar op het lijstje:
• boontjes in pot of blik
• spinazie (diepvries of pot)
• pak gekookte krootjes
En dan in zulke hoeveelheden dat je voor iedere dag 1 pot / pak / blik hebt.
Je mag de calorien tellen, en niks van de rest van je eetlijstjes schrappen (ja, de snaaikoekjes)
Die had ik gezien ja, da's grijs, maar op je muur ziet het er dus anders uit?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
![]()
GB: de witte vloer heb ik gekozen!! ben echt heel benieuwd hoe het eruit ziet als hij erin ligt! Woensdag nog de 2e laag schilderen en de donkerste kleur erop doen en dan kan de vloer er ook in
Edit: het is deze: niet echt lavendel, een beetje niet nader te omschrijven kleur![]()
http://www.kleurenwaaier.net/code-2005-R20B+Hoop.html
en deze moet nog, die komt haaks erop, een kleine wand, tegenover het raam (vangt dus licht!) én er komt een witte kast tegenaan staan. Vind hem namelijk toch wel donker nu, meer dan ik had vewacht![]()
http://www.kleurenwaaier.net/code-5005-R20B+Muis.html
Ja,op de muur is het verre van grijs. Het is gewoon niet wat ik in mijn hoofd had, maar alsnog kan het wel heel mooi worden denk ik..quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Die had ik gezien ja, da's grijs, maar op je muur ziet het er dus anders uit?
Dat had ik ook eens trouwens, had ik een donkerpaarsige kleur uitgekozen en het was toch echt chocoladebruin op m'n muur. Even wennen was dat. Het is nu weg.
Gordijnen bepalen hoeveel licht er in je kamer valt en hoeveel de buren kunnen zien.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:43 schreef _Calimero_ het volgende:
nog kleuradvies nodig!
Ik moet gordijnen gaan uitzoeken,voor de woonkamer: 2x een rolgordijn en 1x een groot normaal hangend gordijn,maar welke kleur??
De wand van de ramen is wit, de wand ertegenover dus die donkere kleur en de wand ernaast die lichte lavendelachtige.
mijn meubels zijn wit, allene heb ik een grijze bank.
"
Ook een grijs rolgordijn? Of toch ook wit? of...? (pfff wat moeilijk!)
mooie kleuren! het gebeurt vaak dat een kleur op de muur wat donkerder lijkt, maar houd er rekening mee dat het met drogen vaak weer wat lichter kleurt, zeker als je het dan in daglicht zietquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
![]()
Edit: het is deze: niet echt lavendel, een beetje niet nader te omschrijven kleur![]()
http://www.kleurenwaaier.net/code-2005-R20B+Hoop.html
en deze moet nog, die komt haaks erop, een kleine wand, tegenover het raam (vangt dus licht!) én er komt een witte kast tegenaan staan. Vind hem namelijk toch wel donker nu, meer dan ik had vewacht![]()
http://www.kleurenwaaier.net/code-5005-R20B+Muis.html
Ik zou grijs doen. Of juist een leuk kleurtje! Of grijs met wit patroon (of andersom). Ziet er tot nu toe mooi uit allemaalquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:43 schreef _Calimero_ het volgende:
nog kleuradvies nodig!
Ik moet gordijnen gaan uitzoeken,voor de woonkamer: 2x een rolgordijn en 1x een groot normaal hangend gordijn,maar welke kleur??
De wand van de ramen is wit, de wand ertegenover dus die donkere kleur en de wand ernaast die lichte lavendelachtige.
"
Welkom D. Metselaarquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:46 schreef horned_reaper het volgende:
Ik ben een fanatiekeling als het gaat om gezond eten en gezond leven![]()
Ik probeer mijn voedsel altijd zo goed mogelijk gevarieerd en geproportioneerd te houden. Ik sport en beweeg veel en hecht daarom ook erg veel waarde aan gezondheid.
Ik heb tot voor kort 3 jaar lang een vriendin met anorexia gehad.... dit heeft er bij mij iets meer ingehakt om dagelijks precies te weten wat ik en hoe ik eet... ik ben door de omgevingsstimulans van de anorexia ook wat meer met eten bezig geweest dan ik zou willen.
Gelukkig heb ik mezelf altijd nuchter genoeg op kunnen stellen om gezond en vitaal te blijven!
Even voor de goede orde: Ik ben een man van 1,83m met een gewicht van rond de 68 kilo.
Redelijk gespierd.... wel behoorlijk slank... er zou wat mij betreft wel ietsje bij mogen![]()
Met vriendelijke groet,
D.Metselaar
Grijs oogt misschien snel donker, ik zou voor wit gaanquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:43 schreef _Calimero_ het volgende:
nog kleuradvies nodig!
"
Die in het midden, voor:quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:13 schreef Swietje het volgende:
Sigme, wat zijn haringkoninkjes?*domme vraag..*
Dit is een haringkoning:quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:13 schreef Swietje het volgende:
Sigme, wat zijn haringkoninkjes?*domme vraag..*
Die kun je zelf inkoppen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Huurrghhh.. misschien moet ik toch weer eens een tijdje lowcarb gaan proberen. Heb de lasagne op en nu krijg ik trek. Hoe'st mogelijk.
ik zou niet gaan low-carben als ik jou was. je eet al vaak te weinig nu, en uitsluiten van voedingsmiddelen is vrágen om een eetstoornis (in jouw geval, en mijn geval, niet in t algemeen).quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Huurrghhh.. misschien moet ik toch weer eens een tijdje lowcarb gaan proberen. Heb de lasagne op en nu krijg ik trek. Hoe'st mogelijk.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx kwak, ik heb nog wat magere kwark over van vanochtend, neem ik dat.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:27 schreef Blurred86 het volgende:
Je bent echt goed bezig de laatste tijd vandaag XM!
hehe gisteren ook dacht ik toch? nou ja, belangrijker is dat je morgen en overmorgen en over-overmorgen enz enz ook zo goed doorgaat!quote:
super dat je zo goed eet! Geef jezelf alleen wel even een paar weken om hieraan te wennen,en je lijf eraan te wennen, voordat je oodeelt of het wel of niet bevalt!quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik neem zometeen óók nog een raketje
Momenteel studeer ik thuis veel... en daardoor vergeet ik vaak te eten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Welkom D. Metselaar
Vertel, wat is je plan, wat eet je gewoonlijk, hoeveel beweeg/sport je etc?
Frisbeeën, denk ikquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:44 schreef Perruche het volgende:
Mijn lijstje:
O: 2 krackers met jam, boterham met ham
T: 3 koekjes, 2 abrikozen (die vind ik toch niet zo lekker als nectarines)
S: frisbie-en (hoe schrijf je dat) met vriendje
L: salade me sla, paprika, tomaat, gekookt ei en gegrilde groenten (ui, courgette, champignon)
D: eendenborst, geb. aardappels, boontjes, appelmoes
Ik raad je toch echt aan om vooral goed te ontbijten met vezels en granen!quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoi!![]()
Nog totaal niet bijgelezen, lig geloof ik 2,5 topic achter. Zo even doen...
Eerst even mijn (belachelijke) lijstje:
O: Niks
T: McFlurry
L: Frites & broodje frikandel
T: snoepje
D: Pannenkoek met suiker, beker melk
S: 1,5 skaten (wel met pauzes)
S: uurtje wandelen
Dit doe je vast niet dagelijks dus dan valt het heus wel meequote:Op zondag 22 augustus 2010 19:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoi!![]()
raketjesquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik neem zometeen óók nog een raketje
broccoli!!!!quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoi!![]()
Ik heb broccoli gegeten vandaagquote:
Nee, da's heul slecht....quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij is alleen ontbijt en avondeten ook nie heul gezond nie...
Daar ben ik het op zich mee eens.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij is alleen ontbijt en avondeten ook nie heul gezond nie...
Ik snap je punt, maar dit is natuurlijk niet een dagelijks lijstje voor Coco. Zie het een beetje in perspectiefquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:13 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Daar ben ik het op zich mee eens.
Maar als arts in opleiding leer je wel de essentie van gezonde voeding te waarderen!
En leer je nog meer de essentie van het vermijden van slechte eetpatronen te waarderen....Ik zal zeker niet zeggen dat ik het zelf zo geweldig doe..... ik zal een hoop dingen af moeten gaan leren. Te beginnen bij minder nadenken over wat en hoe ik het eet!
Maar niet ontbijten en alleen maar vezelarm eten walg ik gewoon van ...sorry....
Appel vergeten, maar voor de rest, niet onaardig, en zeker niet voor een weekendlijst!quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: eerdergenoemde flinke bak kwark met wat muesli
B: 65 minuten Wii Fit (volgens dat ding 225 kcal verbrand, maar neem daar maar een korrel zout bij)
L: 2 boterhammen met becel, kaas / cervelaat, 1 glas optimel kokos
T: appelmaar wel 1 boterham en een klein kapje met light mayo als boter gesmeerd + tomaat
D: prefab lasagne à circa 563 kcals, rauwkost
T: raketje
T: klein restje kwark
Flikker gewoon die appel door je kwark, ben je gelijk klaarquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Appel vergeten, maar voor de rest, niet onaardig, en zeker niet voor een weekendlijst!
Nee, dat voelde inderdaad niet zo fijn aan. Gelukkig heb ik er nu al een stuk minder last van door de antibioticaquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Je krijgt die dingen trouwens volgens mij gewoon bij het kruidvat enzo. Maar hoop dat het eenmalig was want het zag er niet tof uit en zal vast ook niet zo fijn aangevoeld hebben.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Waarom vind ik het woord lepra altijd op zebra lijken?
*boks*quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:24 schreef Merel het volgende:Tip: Ik heb net bij de Action een figuurcorrigerend hemdje gekocht.
Normaal ontbijt ik wel met een paar boterhammetjesquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:56 schreef horned_reaper het volgende:
Ik raad je toch echt aan om vooral goed te ontbijten met vezels en granen!
En overdag wat meer vezelrijk te eten... frites, frikandellen en ijsjes voegen niets van waarde toe aan een dagelijks eetpatroon.
Een lichaam heeft vezelfs, vitaminen, en de juiste koolhydraten nodig iedere dag om correct te functioneren en goed op gang te blijven.
Niet dagelijks, nee. Wel wekelijksquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:57 schreef Swietje het volgende:
Dit doe je vast niet dagelijks dus dan valt het heus wel mee
Dat komt dan helemaal goed. En je moet jezelf niet al het lekkers ontzeggen hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Niet dagelijks, nee. Wel wekelijksMaar daarom ben ik hier, om dat te veranderen
En voor de gezelligheid![]()
Wbquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:39 schreef ihatefastcars het volgende:
Terug van vakantie. Enorme omschakeling van vrienden en familie naar helemaal niks en dus echt wel even moeten slikken. Heleboel (en voornamelijk slecht) gegeten, dat dan weer wel, na twee weken netjes (maar meestal te weinig) eten tijdens mijn vakantie. Morgen weer normaal doen - hoop regelen/doen en gezond eten.
Niet echt bij kunnen lezen, maar zag wel wat nieuwe namen: welkom (al post ik hier zo weinig dat ik 't 'nieuweling' gevoel zelf nooit kwijtraak eigenlijk)!
Was oma blij?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:14 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, we waren erg laat thuis! Dus niet echt handig met eten, maar 't was wel gezellig bij oma
Lijstje:
O: 3 boterhammen filet a.
S: fitness
T:/L wat melbatoastjes met philadelphia light en filet a.
D: grote kom tomatensoep uit blik met wat turks brood wat nog over was van gisteren.
Zit nu bómvol, maar gezien wat we gegeten hebben zal ik straks wel weer honger hebben.. wit brood eyz, dus misschien komt er nog wat avocado bij straksen anders gewoon slapen en morgen normaal doen
Bijzonder leuk zelfs, thanks! Het enige jammere was dat ik naar huis moest, en verder iedereen bleef. Maar goed, verhuizen en werken: ook leuk. ;-)quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb je het leuk gehad ihatefastcars?
Zo... enorme bak rauwkost op en het laatste beetje kwark en nu kan je me wegrollen.
Ga nog even wat op de wii fit hupsen denk ik!
Zit je dan zo ver van van vrienden en familie af?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:39 schreef ihatefastcars het volgende:
Terug van vakantie. Enorme omschakeling van vrienden en familie naar helemaal niks en dus echt wel even moeten slikken.
Patrick Swayze is een schatje!quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Zit je dan zo ver van van vrienden en familie af?
Dirty Dancing is op tv, blijft toch een geweldige film
![]()
Thanks! En dat klinkt best wel logisch, bedankt voor de tip.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wb.
En meer posten helpt tegen het kwijtraken van het 'nieuweling'-gevoel.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:21 schreef Viking84 het volgende:
Patrick Swayze is een schatje!.
Jennifer Garner ook trouwens.
Geen zorgenquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:59 schreef Swietje het volgende:
[..]
Dat komt dan helemaal goed. En je moet jezelf niet al het lekkers ontzeggen hoor
Verkeerde smiley zeker?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
@ Goodbye: wat een enorme plek op je beenMaar goed dat je naar de dokter bent geweest! Hoe gaat het er nu mee?
Zo de rest maar eens lezen. Heb hetzelfde probleem de laatste tijd. Slik gelukkig maar 1x per dag antibiotica, maar dat gooit mijn hele ritme doro de war. En daarnaast eet ik ook prut. Te veel, te vet, het verkeerde.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:03 schreef Goodbye het volgende:
Mijn lijst, nog steeds niet erg representatief, maar ik moet nu ineens gaan nadenken over de tijden wanneer ik mag eten wanneer juist niet door die AB. Heb normaal een heel ander ritme.
Haha, inderdaadquote:
Deel van familie woont in het buitenland, en verschillende vrienden ook. En dan bleef de resterende familie ook nog eens achter en ging ik in mijn eentje naar huis....kortom, zelfmedelijden galore.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Zit je dan zo ver van van vrienden en familie af?
Dirty Dancing is op tv, blijft toch een geweldige film
![]()
Ik maak me ook helemaal geen zorgen eigenlijkquote:
elk kwartaal zijn er verschillende cursussen in het universitair sportcentrum. En dan is het altijd op zondagavond 22.00uur dat de inschrijving open gaat...quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:17 schreef Swietje het volgende:
Moblo, om wat voor cursus gaat het? Irritant zeg
Ja het was reuze gezellig (totdat er een grote vechtpartij uitbrak waarvan het lastigvallen van mij de aanleiding was) echt bizarquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
Wel een leuke avond gehad PF? Hoe was het etentje eigenljk vrijdag?
Oh, lol. Ik bedoelde het ook niet serieus. Het was meer omdat ik mezelf niet eens het lekkers zou kunnen ontzeggen al zou ik het proberen :pquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:09 schreef Swietje het volgende:
[..]
Ik maak me ook helemaal geen zorgen eigenlijk
Ik hoop dat het je lukt om je voor kickboksen in te schrijven! Gaaf!quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
elk kwartaal zijn er verschillende cursussen in het universitair sportcentrum. En dan is het altijd op zondagavond 22.00uur dat de inschrijving open gaat...
dus dan gaat IEDEREEN, elke student met een sportkaart, proberen voor een cursus in aanmerking te komen
ik zou graag gaan kickboksenof anders boksen..
Boksenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
elk kwartaal zijn er verschillende cursussen in het universitair sportcentrum. En dan is het altijd op zondagavond 22.00uur dat de inschrijving open gaat...
dus dan gaat IEDEREEN, elke student met een sportkaart, proberen voor een cursus in aanmerking te komen
ik zou graag gaan kickboksenof anders boksen..
Hihi, dat vermoeden had ik al hoor...quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, lol. Ik bedoelde het ook niet serieus. Het was meer omdat ik mezelf niet eens het lekkers zou kunnen ontzeggen al zou ik het proberen :p
Ja dat zeker! Ik zocht eigenlijk dat schema van SHE, die vegetarische. Maar haar forum bestaat niet meer.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:15 schreef Swietje het volgende:
P.F. Veel succes morgen! Er is alleen maar ruimte voor verbetering![]()
Op dit moment ben ik bijvoorbeeld op een paar dropjes aan het kauwenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:22 schreef Swietje het volgende:
[..]
Hihi, dat vermoeden had ik al hoor...
Hier heb ik maar een reactie op:quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja het was reuze gezellig (totdat er een grote vechtpartij uitbrak waarvan het lastigvallen van mij de aanleiding was) echt bizar
En vrijdag was ook erg gezellig!
Ontbijt:quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zo de rest maar eens lezen. Heb hetzelfde probleem de laatste tijd. Slik gelukkig maar 1x per dag antibiotica, maar dat gooit mijn hele ritme doro de war. En daarnaast eet ik ook prut. Te veel, te vet, het verkeerde.
Voorlopig dus geen zuivel 's morgens en dat geeft mij grote problemen. Heb nu de keus uit brood (wil ik eigenlijk niet) of ei (wil ik zeker niet iedere dag). Brinta, weetabix, havermout etc. moet even een paar weekjes wachten. Iemand een idee?
Ik zit nu te denken aan:
o. 2x per week iets met ei (gekookt, omelet, wat dan ook), 2x per week fruit (maar dat vult niet), 2x per week brood, 1 x per week waar ik zin in heb.
t. fruit of brood of yoghurt
l. het liefst warm, maar op mijn werk kom ik toch uit op brood![]()
t. weet ik nog niet
d. hier moet ik nog iets makkelijks voor verzinnen. Ik kom om half 7 thuis, ga eten (man en kinderen eten brood), dan ik het tijd om iets leuks te doen met de mini's, daarna kinderen naar bed en óf sporten, óf huishouden, óf tijd voor mijn man óf dood op de bank.
Geen tijd om te koken dus eigenlijk.Ben nog aan het nadenken over hoe ik dit moet oplossen.
Omdat ik 's morgens antibiotica inneem mag ik tot 2,5 uur voor of na het innemen geen zuivel eten of drinken. Mijn normale ontbijt valt dus af en huttenkase helaas ook.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:25 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ontbijt:
komkommer met humus?
Pindakaas en roggebrood (lust je dat?)
avocado
bekertje light huttenkase
Stukjes kip/ham met mayo
Lunch: Soep in een thermoskan? Zelfde geldt voor goulash/stoofschotels etc. Zou je in het weekend kunnen maken. 's ochtends nuken en in de thermoskan gieten.
Waarom kan je brinta/weetabix etc eten?
Ja dat was later in de kroeg. Ik stond bij de bar (daar was de kroeg wat smaller) en voor de bar stonden 5 jongens. Hartstikke aardig. Die keken mijn kant op en ik naar de bar (om te bestellen)quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hier heb ik maar een reactie op:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja dat was later in de kroeg. Ik stond bij de bar (daar was de kroeg wat smaller) en voor de bar stonden 5 jongens. Hartstikke aardig. Die keken mijn kant op en ik naar de bar (om te bestellen)
Er bleken al de hele tijd 3 andere jongens om mij heen te draaien (en iedereen moest daar sowieso langs dus wat sowieso een gedrang) op een gegeven moment wil een van die jongens iets van mij. legt zijn arm om mij heen, had ik sowieso geen zin in, ik duw zijn hand weg. Niet eens heel hard of overdreven. Er was helemaal geen sprake van dreiging of zo, ik had er gewoon geen zin in.
En echt 0.1 seconden later beginnen dus al die eerder genoemde jongens op elkaar in te slaan + nog 5 omstanders die blijkbaar bij die vervelende jongens hoorden?
Ik dacht echt dat ik in een film zat. Ik stond er midden in maar niemand had het op mij voorzien. Ik vroeg daarna: uh, waar sloeg dit op?
'ja we zagen ze al om je heen hangen dus we hielden ze in de gaten. Meisjes lastig vallen is not done.'
Ik doe niet aan dingen van SHEquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:57 schreef Noukjee het volgende:
Heeft iemand dat schema van SHE een keer geprobeerd/gevolgd/volgehouden?
Er zijn wel wat fokkers die erbij zworen/zweerden (sorry, Vik, DAD, help? Ik ben ineens de grammaticale kluts kwijt!) destijds. Ik had zelf moeite met de ongezouten amandelen, dat werden al snel gezouten nootjes (want anders was het zo viesss), en daardoor kreeg ik weer enorme zin in een wijntje erbij, of iets anders, en dan was het hek van de dam. Die weekeindes met alleen maar rijst zag ik ook niet gebeuren, eigenlijk lijkt het me wel lekker, maar ik ging het niet voor het ontbijt staan koken allemaal, en ik snak 's ochtends altijd naar iets lichts, zoets en fruitigs.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:57 schreef Noukjee het volgende:
Nog een keer het schema gelezen en denk dat het toch niet iets voor mij is, haha!quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:13 schreef Noukjee het volgende:
Zit eraan te denken om het gewoon eens te proberen. Kijken of het lukt en hoelang ik het vol hou!
De weekenden doe ik sowieso niet op die manier. Ga niet o,t,m, alleen rijst etenVerzin dan wel een gezond ander patroon voor de weekenden,
maar voor door de weeks is het misschien wel fijn om een vast schema te hebben.
Gewoon voor fun en om te kijken hoe 't is. Kan geen kwaad toch?
En ik ben ook veel te 'verslaafd' aan suikers, dus ben benieuwd of ik het al één dag volhou
Bedanktquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:18 schreef Laureline het volgende:
Nouja, die suikerverslaving schijnt wel veel minder te worden als je eenmaal afgekickt bent. Bijvoorbeeld bij lowcarbvoedingsschema's houdt je je bloedsuikerspiegel constant, door alleen maar voedsel te eten met een lage glycemische index. Hoe hoger in de tabel, hoe meer je bloedsuikerspiegel na het nuttigen ervan op hol slaat, en je dus ineens veel meer trek krijgt in suikers:
http://www.lilith.demon.nl/div/glykemischeindex.htm
Deze tabel is wel handig, dan zie je direct na welke dingen je koolhydratenbehoefte gaat stijgen.
Wat ik altijd erg grappig vond, was dat bier nog erger was dan suiker!![]()
wat misschien ook een workaround is, ik eet het al jaren zo:quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:28 schreef Tinkepink het volgende:
Omdat ik 's morgens antibiotica inneem mag ik tot 2,5 uur voor of na het innemen geen zuivel eten of drinken. Mijn normale ontbijt valt dus af en huttenkase helaas ook.
Soep enzo is misschien wel een idee voor 's avonds. We eten op mijn werk gezamenlijk en het is eigenlijk wel de bedoeling dat ik met de rest mee eet.
Maar die goulash en zo is een goed plan! Zo deed ik het in mijn afvalperiode ook. Thanks.
Ik slaap de komende uren nog niet hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:46 schreef Noukjee het volgende:
rustig hier.. volgens mij slaapt iedereen al?!
nou inderdaad,het komt hier echt met bakken tegelijk uit de hemel vallen en ik heb zo een sollicitatie (op Maria d'r werkquote:Op maandag 23 augustus 2010 06:20 schreef Merel het volgende:
Goeiemorgen! Vanochtend is een mooie ochtend om m'n regenpak te testen
Het regende hard ja! Maar daar word ik altijd heel vrolijk vanquote:Op maandag 23 augustus 2010 06:51 schreef _aurum_ het volgende:
Succes! Het gaat hier dusdanig los dat je zelfs met regenpak binnen 5 minuten nat bent
ik gooi er altijd water uit de waterkoker overheen. Duurt zo lang voor het is opgenomen en voldoende is afgekoeld.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:04 schreef Blurred86 het volgende:
succes Cali!
en Tink: ik maak mijn havermout ook altijd met water, kan gewoon op precies dezelfde manier als dat je met melk zou doen (waarom 15 min laten staan aurum?). Ik kook altijd stukjes banaan mee met mijn havermout, dat wordt heerlijk zacht en zoet, yum
Ah dat lijkt me dan een moment dat ik ook wel een beetje zelfmedelijden zou hebbenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:02 schreef ihatefastcars het volgende:
Deel van familie woont in het buitenland, en verschillende vrienden ook. En dan bleef de resterende familie ook nog eens achter en ging ik in mijn eentje naar huis....kortom, zelfmedelijden galore.
Ikquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:57 schreef Noukjee het volgende:
Ik ga het eens proberen. Dat Amerikaanse prefab spul maak je immers ook met water aan. Dankj je voor de tip.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:00 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
wat misschien ook een workaround is, ik eet het al jaren zo:
havermout, kaneel en zoetstof in een kommetje. Als je het lekker vindt nog wat rozijntjes erbij. Kokend water erover, doorroeren en 15 min laten staan totdat 't water opgenomen is en het op eet temperatuur is.
Ik mis de melk niet
Leuk is anders, maar het gebeurt echt maar 2x per jaar ofzo. En beter had ik naast droge sokken ook andere schoenen meegenomen. Over anderhalf uur moet ik die schoenen sowieso weer aan namelijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:08 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Wat kut om de hele dag in klamme kleding op je werk te moeten zitten. Ik zou daar behoorlijk chagrijnig van worden
.
Dan kan ik beter aan de witte chocolade of melkchocolade. Dat is viesss.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:41 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
is het zo erg swietje? Pak dan in elk geval hele pure chocola, daar heb je zo snel genoeg van dat het weinig kwaad kan
succes in elk geval
Heul niet!quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan kan ik beter aan de witte chocolade of melkchocolade. Dat is viesss.
goed zoquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:47 schreef Swietje het volgende:
Het fijne is dat ik geen chocola in huis heben als ik gewoon geen geld meeneem kan ik ook niet in de verleiding komen het te kopen.
Maar ik ben echt bang voor dat gesprekBah
witte chocolade is technisch gezien niet eens chocolade maar melkpoeder. Die je bij iedere hap die je neemt zo op je heupen erbij ziet komen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heul niet!
Ik houd juist niet van puur.
Nee het is gemaakt van cacaoboter ipv cacao.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:55 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
witte chocolade is technisch gezien niet eens chocolade maar melkpoeder. Die je bij iedere hap die je neemt zo op je heupen erbij ziet komen.
Heb je nou nog trek?
of je gaat daarna lekker in bad liggen met een goed boek, even geen gezeik en lekker ontspannenquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:54 schreef _aurum_ het volgende:
goed zoJe schiet er niks mee op door te gaan emo eten.
Als het echt te zwaar wordt dan neem je maar een bak koffie ofzo
Jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:55 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
witte chocolade is technisch gezien niet eens chocolade maar melkpoeder. Die je bij iedere hap die je neemt zo op je heupen erbij ziet komen.
Heb je nou nog trek?
Ik moet een extra herkansing krijgen, anders heb ik 2 jaar weggegooid en nog geen Pquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:54 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
goed zoJe schiet er niks mee op door te gaan emo eten.
Als het echt te zwaar wordt dan neem je maar een bak koffie ofzo
Heb je niet genoeg studiepunten om door te gaan of wat?
Ik word ook met de dag lelijker, dat scheelt ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:57 schreef Perruche het volgende:
Welkom BBB!
Piefje, wat vervelend dat je je zo naar voelt. Sterkte(wel een leuke opkikker als er mannen om je gaan vechten!!)
Gisteren netjes gegeten, vandaag laatste dag bij de papa dus hoop op een feestmaal
maar het bevat ook melkpoederquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee het is gemaakt van cacaoboter ipv cacao.
Doe het vooral nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
hboik twijfel nog steeds of ik wel weer ga studeren..
Haha, nu klink ik alsof ik 40 ben met een vaste ietwat saaie baan.. Maar ik heb nog geen vervolgstudie afgerond dus ik moet welquote:
Niets moetquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Haha, nu klink ik alsof ik 40 ben met een vaste ietwat saaie baan.. Maar ik heb nog geen vervolgstudie afgerond dus ik moet wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |