Daar kan ik me dan weer enigszins iets bij voorstellenquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij mij gaat er altijd meer mayo op dan tomaat![]()
Oeh, en Eternal Sunshine of the Spotless Mindquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:45 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
500 days of Summer
Little Miss Sunshine
Sunshine Cleaning
Zie je 't thema?
Ken Julie en Julia niet, maar een rijtje aanraders: Ever After met Drew Barrymore, True Romance (geniale bijrol van Brad Pitt), Seven Brides for Seven Brothers, Casablanca...quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:44 schreef Blurred86 het volgende:
heeft iemand nog een goeie filmtip? heb zin in een leuke feel-good film, iets als julie en juliaofzo, maar dan een andere want die heb ik dus al gezien
hehequote:Op zondag 22 augustus 2010 16:45 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
500 days of Summer
Little Miss Sunshine
Sunshine Cleaning
Zie je 't thema?
Ja vind ik ook!! Ik kom hier tenminste aan schilderen toe. In Amsterdam ga ik toch telkens wat anders doen op de één of andere manier. Hoe is het met het pootje?quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:56 schreef Goodbye het volgende:
Lekker dat je in België kunt zitten, Co!
Ja, dat kan ik me wel voorstellen. Andere dingen zijn wel leuk soms, though.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja vind ik ook!! Ik kom hier tenminste aan schilderen toe. In Amsterdam ga ik toch telkens wat anders doen op de één of andere manier. Hoe is het met het pootje?
Goed hè. Het vriendje voorziet mij van thee. En coolpack. En drinken. Oh, en de afstandsbediening ligt helemaal dáááár schatquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:04 schreef conleche het volgende:
................als het voorgeschreven is, dan moet je wel, niks aan te doen.
Oh, bij mijn lijstje nog een stuk of 6 kaascrackerbolletjes, die prop ik nu net in mijn snavel.
Ja zeg, babysteps hoor!quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja ehhh met zulk mager beleg moet je er dan wel twee eten he...
quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwak, volgens mij heb je een fikse keelonsteking te pakken!! Heel erg vervelend, kan je nu niet naar de huisarts, antibiotica en over 48 uur voel je weer een stuk beter!
Echt dat helpt als een tiet! Het is zo pijnlijk!
ik kreeg er twee weken geleden last van, incl. koorts. toen zakte het af, en nu kwam t aan t einde van een drukke stressweek weer flink terug ineens. vriendinnetje van me is KNO art in opleiding, heeft gekeken en gevoeld, en zei dat t klonk en eruit zag als een virale infectie. dat kan goed afzakken en weer opvlammen als je er nog niet helemaal vanaf was en dan je immuunsysteem verpest door een stressweek met weinig slaap...quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja zeg, babysteps hoor!. 't Is al heel wat dát ik die extra boterham eet, dus nou niet beginnen over het beleg
.
Balen van je keel trouwens, klinkt idd als een ontsteking! Gaat dat nog wel 'vanzelf' over?
GB: fijn dat 't been beter gaat!!
Lavendel!!quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:04 schreef _Calimero_ het volgende:
heloowwwww![]()
uitgeklust voor vandaag!
De ene muur is bijna lavendel, ipv een heeeele lichte grijzige/ietsjes paarsige kleur
Ik hoop het ook! Welke kleur vloer heb je nou uiteindelijk gekozen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:14 schreef _Calimero_ het volgende:
ik weet het nog niet... het is de kleur 'hoop' van histor en ik hoop maar dat het mooi staat als de vloer en de andere gekleurde muur ook klaar zijn
Zet maar op het lijstje:quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Jawel, maar meestal in potjes / diepvries. Verse groente bijna nooit
. Vorige week hadden we een keer boontjes! Voor de pasta enzo kopen we meestal voorgesneden spul...
@Merel: de supermarkt is idd niet heel dichtbij en dicht op zondag.
Bietjesquote:
quote:
Leuk, ik denk dat dat heel mooi kan zijn samen met lavendel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
camera ligt nog steeds opgeborgen
![]()
GB: de witte vloer heb ik gekozen!! ben echt heel benieuwd hoe het eruit ziet als hij erin ligt! Woensdag nog de 2e laag schilderen en de donkerste kleur erop doen en dan kan de vloer er ook in
Ga eens kijken!quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Zet maar op het lijstje:
• boontjes in pot of blik
• spinazie (diepvries of pot)
• pak gekookte krootjes
En dan in zulke hoeveelheden dat je voor iedere dag 1 pot / pak / blik hebt.
Je mag de calorien tellen, en niks van de rest van je eetlijstjes schrappen (ja, de snaaikoekjes)
Die had ik gezien ja, da's grijs, maar op je muur ziet het er dus anders uit?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
![]()
GB: de witte vloer heb ik gekozen!! ben echt heel benieuwd hoe het eruit ziet als hij erin ligt! Woensdag nog de 2e laag schilderen en de donkerste kleur erop doen en dan kan de vloer er ook in
Edit: het is deze: niet echt lavendel, een beetje niet nader te omschrijven kleur![]()
http://www.kleurenwaaier.net/code-2005-R20B+Hoop.html
en deze moet nog, die komt haaks erop, een kleine wand, tegenover het raam (vangt dus licht!) én er komt een witte kast tegenaan staan. Vind hem namelijk toch wel donker nu, meer dan ik had vewacht![]()
http://www.kleurenwaaier.net/code-5005-R20B+Muis.html
Ja,op de muur is het verre van grijs. Het is gewoon niet wat ik in mijn hoofd had, maar alsnog kan het wel heel mooi worden denk ik..quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Die had ik gezien ja, da's grijs, maar op je muur ziet het er dus anders uit?
Dat had ik ook eens trouwens, had ik een donkerpaarsige kleur uitgekozen en het was toch echt chocoladebruin op m'n muur. Even wennen was dat. Het is nu weg.
Gordijnen bepalen hoeveel licht er in je kamer valt en hoeveel de buren kunnen zien.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:43 schreef _Calimero_ het volgende:
nog kleuradvies nodig!
Ik moet gordijnen gaan uitzoeken,voor de woonkamer: 2x een rolgordijn en 1x een groot normaal hangend gordijn,maar welke kleur??
De wand van de ramen is wit, de wand ertegenover dus die donkere kleur en de wand ernaast die lichte lavendelachtige.
mijn meubels zijn wit, allene heb ik een grijze bank.
"
Ook een grijs rolgordijn? Of toch ook wit? of...? (pfff wat moeilijk!)
mooie kleuren! het gebeurt vaak dat een kleur op de muur wat donkerder lijkt, maar houd er rekening mee dat het met drogen vaak weer wat lichter kleurt, zeker als je het dan in daglicht zietquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
![]()
Edit: het is deze: niet echt lavendel, een beetje niet nader te omschrijven kleur![]()
http://www.kleurenwaaier.net/code-2005-R20B+Hoop.html
en deze moet nog, die komt haaks erop, een kleine wand, tegenover het raam (vangt dus licht!) én er komt een witte kast tegenaan staan. Vind hem namelijk toch wel donker nu, meer dan ik had vewacht![]()
http://www.kleurenwaaier.net/code-5005-R20B+Muis.html
Ik zou grijs doen. Of juist een leuk kleurtje! Of grijs met wit patroon (of andersom). Ziet er tot nu toe mooi uit allemaalquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:43 schreef _Calimero_ het volgende:
nog kleuradvies nodig!
Ik moet gordijnen gaan uitzoeken,voor de woonkamer: 2x een rolgordijn en 1x een groot normaal hangend gordijn,maar welke kleur??
De wand van de ramen is wit, de wand ertegenover dus die donkere kleur en de wand ernaast die lichte lavendelachtige.
"
Welkom D. Metselaarquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:46 schreef horned_reaper het volgende:
Ik ben een fanatiekeling als het gaat om gezond eten en gezond leven![]()
Ik probeer mijn voedsel altijd zo goed mogelijk gevarieerd en geproportioneerd te houden. Ik sport en beweeg veel en hecht daarom ook erg veel waarde aan gezondheid.
Ik heb tot voor kort 3 jaar lang een vriendin met anorexia gehad.... dit heeft er bij mij iets meer ingehakt om dagelijks precies te weten wat ik en hoe ik eet... ik ben door de omgevingsstimulans van de anorexia ook wat meer met eten bezig geweest dan ik zou willen.
Gelukkig heb ik mezelf altijd nuchter genoeg op kunnen stellen om gezond en vitaal te blijven!
Even voor de goede orde: Ik ben een man van 1,83m met een gewicht van rond de 68 kilo.
Redelijk gespierd.... wel behoorlijk slank... er zou wat mij betreft wel ietsje bij mogen![]()
Met vriendelijke groet,
D.Metselaar
Grijs oogt misschien snel donker, ik zou voor wit gaanquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:43 schreef _Calimero_ het volgende:
nog kleuradvies nodig!
"
Die in het midden, voor:quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:13 schreef Swietje het volgende:
Sigme, wat zijn haringkoninkjes?*domme vraag..*
Dit is een haringkoning:quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:13 schreef Swietje het volgende:
Sigme, wat zijn haringkoninkjes?*domme vraag..*
Die kun je zelf inkoppen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Huurrghhh.. misschien moet ik toch weer eens een tijdje lowcarb gaan proberen. Heb de lasagne op en nu krijg ik trek. Hoe'st mogelijk.
ik zou niet gaan low-carben als ik jou was. je eet al vaak te weinig nu, en uitsluiten van voedingsmiddelen is vrágen om een eetstoornis (in jouw geval, en mijn geval, niet in t algemeen).quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Huurrghhh.. misschien moet ik toch weer eens een tijdje lowcarb gaan proberen. Heb de lasagne op en nu krijg ik trek. Hoe'st mogelijk.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx kwak, ik heb nog wat magere kwark over van vanochtend, neem ik dat.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:27 schreef Blurred86 het volgende:
Je bent echt goed bezig de laatste tijd vandaag XM!
hehe gisteren ook dacht ik toch? nou ja, belangrijker is dat je morgen en overmorgen en over-overmorgen enz enz ook zo goed doorgaat!quote:
super dat je zo goed eet! Geef jezelf alleen wel even een paar weken om hieraan te wennen,en je lijf eraan te wennen, voordat je oodeelt of het wel of niet bevalt!quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik neem zometeen óók nog een raketje
Momenteel studeer ik thuis veel... en daardoor vergeet ik vaak te eten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Welkom D. Metselaar
Vertel, wat is je plan, wat eet je gewoonlijk, hoeveel beweeg/sport je etc?
Frisbeeën, denk ikquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:44 schreef Perruche het volgende:
Mijn lijstje:
O: 2 krackers met jam, boterham met ham
T: 3 koekjes, 2 abrikozen (die vind ik toch niet zo lekker als nectarines)
S: frisbie-en (hoe schrijf je dat) met vriendje
L: salade me sla, paprika, tomaat, gekookt ei en gegrilde groenten (ui, courgette, champignon)
D: eendenborst, geb. aardappels, boontjes, appelmoes
Ik raad je toch echt aan om vooral goed te ontbijten met vezels en granen!quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoi!![]()
Nog totaal niet bijgelezen, lig geloof ik 2,5 topic achter. Zo even doen...
Eerst even mijn (belachelijke) lijstje:
O: Niks
T: McFlurry
L: Frites & broodje frikandel
T: snoepje
D: Pannenkoek met suiker, beker melk
S: 1,5 skaten (wel met pauzes)
S: uurtje wandelen
Dit doe je vast niet dagelijks dus dan valt het heus wel meequote:Op zondag 22 augustus 2010 19:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoi!![]()
raketjesquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik neem zometeen óók nog een raketje
broccoli!!!!quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoi!![]()
Ik heb broccoli gegeten vandaagquote:
Nee, da's heul slecht....quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij is alleen ontbijt en avondeten ook nie heul gezond nie...
Daar ben ik het op zich mee eens.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij is alleen ontbijt en avondeten ook nie heul gezond nie...
Ik snap je punt, maar dit is natuurlijk niet een dagelijks lijstje voor Coco. Zie het een beetje in perspectiefquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:13 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Daar ben ik het op zich mee eens.
Maar als arts in opleiding leer je wel de essentie van gezonde voeding te waarderen!
En leer je nog meer de essentie van het vermijden van slechte eetpatronen te waarderen....Ik zal zeker niet zeggen dat ik het zelf zo geweldig doe..... ik zal een hoop dingen af moeten gaan leren. Te beginnen bij minder nadenken over wat en hoe ik het eet!
Maar niet ontbijten en alleen maar vezelarm eten walg ik gewoon van ...sorry....
Appel vergeten, maar voor de rest, niet onaardig, en zeker niet voor een weekendlijst!quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: eerdergenoemde flinke bak kwark met wat muesli
B: 65 minuten Wii Fit (volgens dat ding 225 kcal verbrand, maar neem daar maar een korrel zout bij)
L: 2 boterhammen met becel, kaas / cervelaat, 1 glas optimel kokos
T: appelmaar wel 1 boterham en een klein kapje met light mayo als boter gesmeerd + tomaat
D: prefab lasagne à circa 563 kcals, rauwkost
T: raketje
T: klein restje kwark
Flikker gewoon die appel door je kwark, ben je gelijk klaarquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Appel vergeten, maar voor de rest, niet onaardig, en zeker niet voor een weekendlijst!
Nee, dat voelde inderdaad niet zo fijn aan. Gelukkig heb ik er nu al een stuk minder last van door de antibioticaquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Je krijgt die dingen trouwens volgens mij gewoon bij het kruidvat enzo. Maar hoop dat het eenmalig was want het zag er niet tof uit en zal vast ook niet zo fijn aangevoeld hebben.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Waarom vind ik het woord lepra altijd op zebra lijken?
*boks*quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:24 schreef Merel het volgende:Tip: Ik heb net bij de Action een figuurcorrigerend hemdje gekocht.
Normaal ontbijt ik wel met een paar boterhammetjesquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:56 schreef horned_reaper het volgende:
Ik raad je toch echt aan om vooral goed te ontbijten met vezels en granen!
En overdag wat meer vezelrijk te eten... frites, frikandellen en ijsjes voegen niets van waarde toe aan een dagelijks eetpatroon.
Een lichaam heeft vezelfs, vitaminen, en de juiste koolhydraten nodig iedere dag om correct te functioneren en goed op gang te blijven.
Niet dagelijks, nee. Wel wekelijksquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:57 schreef Swietje het volgende:
Dit doe je vast niet dagelijks dus dan valt het heus wel mee
Dat komt dan helemaal goed. En je moet jezelf niet al het lekkers ontzeggen hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Niet dagelijks, nee. Wel wekelijksMaar daarom ben ik hier, om dat te veranderen
En voor de gezelligheid![]()
Wbquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:39 schreef ihatefastcars het volgende:
Terug van vakantie. Enorme omschakeling van vrienden en familie naar helemaal niks en dus echt wel even moeten slikken. Heleboel (en voornamelijk slecht) gegeten, dat dan weer wel, na twee weken netjes (maar meestal te weinig) eten tijdens mijn vakantie. Morgen weer normaal doen - hoop regelen/doen en gezond eten.
Niet echt bij kunnen lezen, maar zag wel wat nieuwe namen: welkom (al post ik hier zo weinig dat ik 't 'nieuweling' gevoel zelf nooit kwijtraak eigenlijk)!
Was oma blij?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:14 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, we waren erg laat thuis! Dus niet echt handig met eten, maar 't was wel gezellig bij oma
Lijstje:
O: 3 boterhammen filet a.
S: fitness
T:/L wat melbatoastjes met philadelphia light en filet a.
D: grote kom tomatensoep uit blik met wat turks brood wat nog over was van gisteren.
Zit nu bómvol, maar gezien wat we gegeten hebben zal ik straks wel weer honger hebben.. wit brood eyz, dus misschien komt er nog wat avocado bij straksen anders gewoon slapen en morgen normaal doen
Bijzonder leuk zelfs, thanks! Het enige jammere was dat ik naar huis moest, en verder iedereen bleef. Maar goed, verhuizen en werken: ook leuk. ;-)quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb je het leuk gehad ihatefastcars?
Zo... enorme bak rauwkost op en het laatste beetje kwark en nu kan je me wegrollen.
Ga nog even wat op de wii fit hupsen denk ik!
Zit je dan zo ver van van vrienden en familie af?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:39 schreef ihatefastcars het volgende:
Terug van vakantie. Enorme omschakeling van vrienden en familie naar helemaal niks en dus echt wel even moeten slikken.
Patrick Swayze is een schatje!quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Zit je dan zo ver van van vrienden en familie af?
Dirty Dancing is op tv, blijft toch een geweldige film
![]()
Thanks! En dat klinkt best wel logisch, bedankt voor de tip.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wb.
En meer posten helpt tegen het kwijtraken van het 'nieuweling'-gevoel.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:21 schreef Viking84 het volgende:
Patrick Swayze is een schatje!.
Jennifer Garner ook trouwens.
Geen zorgenquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:59 schreef Swietje het volgende:
[..]
Dat komt dan helemaal goed. En je moet jezelf niet al het lekkers ontzeggen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |