Haha, jaquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Huh Razzt, ga je eten met Ali B? Hoe dat zo?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:14 schreef Razztwizzle het volgende:
XM, heb jij überhaupt wel eens groente in huis?
O leuk! Ik kijk wel eens naar dat programma. Toen met Gürkan Gukucksenturk (of zoietsquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:13 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Haha, jahet programma is geloof ik dat BN'ers gaan koken en dan ook echt from scratch, dus er is geloof ik al eens een geit geslacht, en een koe, etc. Dit is voor de laatste aflevering dus een soort afsluitingsdiner voor de crew. Ali B en z'n oom gaan koken samen met de restauranteigenaar die de hele serie al in beeld is en steeds met de BN'ers kookt. M'n man werkt bij het bedrijf dat het programma maakt (hoewel meer in IT en erg achter de schermen) en hij was uitgenodigd, en toen mocht ik mee! Wel grappig, maar ik hoop niet dat de camera erg op mij zal inzoomen want eigenlijk wil ik niet op TV
. Maar ik wil wel lekker eten en gezelligheid
haha heb het net even geprobeerd, veel zwaarder dan je zou denken!quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
Buikspieroefening. Steunen op ellebogen en je tenen, op de grond dus en dan die stand volhouden
Groente in de vriezer is juist topquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Jawel, maar meestal in potjes / diepvries. Verse groente bijna nooit
. Vorige week hadden we een keer boontjes! Voor de pasta enzo kopen we meestal voorgesneden spul...
@Merel: de supermarkt is idd niet heel dichtbij en dicht op zondag.
Waar is je beleg?quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dinsdag gaan we weer boodschappen doen, eens kijken dan. For now mag er een extra boterham met tomaat en een heeel klein beetje extra light mayo bij op mn lijstje.
Ik heb ook altijd minstens in de vriezer: bloemkool, sperzieboontjes, spinazie, rode kool, gemengde groene groente en stukjes pompoen, allemaal van de AH.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Groente in de vriezer is juist topKoop gewoon morgen een hele zooi, heb je altijd groente in huis
En als je daar gewoon heel simpel een stukje vis/vlees en wat aardappelen of rijst bij eet ben je ook echt heel snel klaar. Met spaghetti en wokgerechten trouwens ook
Joh, doe eens gek, gooi er een plakje kaas of ham of een lik pesto of wat mozzarella bijquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dinsdag gaan we weer boodschappen doen, eens kijken dan. For now mag er een extra boterham met tomaat en een heeel klein beetje extra light mayo bij op mn lijstje.
ja ehhh met zulk mager beleg moet je er dan wel twee eten he...quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij mij gaat er altijd meer mayo op dan tomaatquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waar is je beleg?Is dat lekker, alleen tomaat op brood?
500 days of Summerquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:44 schreef Blurred86 het volgende:
heeft iemand nog een goeie filmtip? heb zin in een leuke feel-good film, iets als julie en juliaofzo, maar dan een andere want die heb ik dus al gezien
Daar kan ik me dan weer enigszins iets bij voorstellenquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij mij gaat er altijd meer mayo op dan tomaat![]()
Oeh, en Eternal Sunshine of the Spotless Mindquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:45 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
500 days of Summer
Little Miss Sunshine
Sunshine Cleaning
Zie je 't thema?
Ken Julie en Julia niet, maar een rijtje aanraders: Ever After met Drew Barrymore, True Romance (geniale bijrol van Brad Pitt), Seven Brides for Seven Brothers, Casablanca...quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:44 schreef Blurred86 het volgende:
heeft iemand nog een goeie filmtip? heb zin in een leuke feel-good film, iets als julie en juliaofzo, maar dan een andere want die heb ik dus al gezien
hehequote:Op zondag 22 augustus 2010 16:45 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
500 days of Summer
Little Miss Sunshine
Sunshine Cleaning
Zie je 't thema?
Ja vind ik ook!! Ik kom hier tenminste aan schilderen toe. In Amsterdam ga ik toch telkens wat anders doen op de één of andere manier. Hoe is het met het pootje?quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:56 schreef Goodbye het volgende:
Lekker dat je in België kunt zitten, Co!
Ja, dat kan ik me wel voorstellen. Andere dingen zijn wel leuk soms, though.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja vind ik ook!! Ik kom hier tenminste aan schilderen toe. In Amsterdam ga ik toch telkens wat anders doen op de één of andere manier. Hoe is het met het pootje?
Goed hè. Het vriendje voorziet mij van thee. En coolpack. En drinken. Oh, en de afstandsbediening ligt helemaal dáááár schatquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:04 schreef conleche het volgende:
................als het voorgeschreven is, dan moet je wel, niks aan te doen.
Oh, bij mijn lijstje nog een stuk of 6 kaascrackerbolletjes, die prop ik nu net in mijn snavel.
Ja zeg, babysteps hoor!quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja ehhh met zulk mager beleg moet je er dan wel twee eten he...
quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwak, volgens mij heb je een fikse keelonsteking te pakken!! Heel erg vervelend, kan je nu niet naar de huisarts, antibiotica en over 48 uur voel je weer een stuk beter!
Echt dat helpt als een tiet! Het is zo pijnlijk!
ik kreeg er twee weken geleden last van, incl. koorts. toen zakte het af, en nu kwam t aan t einde van een drukke stressweek weer flink terug ineens. vriendinnetje van me is KNO art in opleiding, heeft gekeken en gevoeld, en zei dat t klonk en eruit zag als een virale infectie. dat kan goed afzakken en weer opvlammen als je er nog niet helemaal vanaf was en dan je immuunsysteem verpest door een stressweek met weinig slaap...quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja zeg, babysteps hoor!. 't Is al heel wat dát ik die extra boterham eet, dus nou niet beginnen over het beleg
.
Balen van je keel trouwens, klinkt idd als een ontsteking! Gaat dat nog wel 'vanzelf' over?
GB: fijn dat 't been beter gaat!!
Lavendel!!quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:04 schreef _Calimero_ het volgende:
heloowwwww![]()
uitgeklust voor vandaag!
De ene muur is bijna lavendel, ipv een heeeele lichte grijzige/ietsjes paarsige kleur
Ik hoop het ook! Welke kleur vloer heb je nou uiteindelijk gekozen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:14 schreef _Calimero_ het volgende:
ik weet het nog niet... het is de kleur 'hoop' van histor en ik hoop maar dat het mooi staat als de vloer en de andere gekleurde muur ook klaar zijn
Zet maar op het lijstje:quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Jawel, maar meestal in potjes / diepvries. Verse groente bijna nooit
. Vorige week hadden we een keer boontjes! Voor de pasta enzo kopen we meestal voorgesneden spul...
@Merel: de supermarkt is idd niet heel dichtbij en dicht op zondag.
Bietjesquote:
quote:
Leuk, ik denk dat dat heel mooi kan zijn samen met lavendel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
camera ligt nog steeds opgeborgen
![]()
GB: de witte vloer heb ik gekozen!! ben echt heel benieuwd hoe het eruit ziet als hij erin ligt! Woensdag nog de 2e laag schilderen en de donkerste kleur erop doen en dan kan de vloer er ook in
Ga eens kijken!quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Zet maar op het lijstje:
• boontjes in pot of blik
• spinazie (diepvries of pot)
• pak gekookte krootjes
En dan in zulke hoeveelheden dat je voor iedere dag 1 pot / pak / blik hebt.
Je mag de calorien tellen, en niks van de rest van je eetlijstjes schrappen (ja, de snaaikoekjes)
Die had ik gezien ja, da's grijs, maar op je muur ziet het er dus anders uit?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
![]()
GB: de witte vloer heb ik gekozen!! ben echt heel benieuwd hoe het eruit ziet als hij erin ligt! Woensdag nog de 2e laag schilderen en de donkerste kleur erop doen en dan kan de vloer er ook in
Edit: het is deze: niet echt lavendel, een beetje niet nader te omschrijven kleur![]()
http://www.kleurenwaaier.net/code-2005-R20B+Hoop.html
en deze moet nog, die komt haaks erop, een kleine wand, tegenover het raam (vangt dus licht!) én er komt een witte kast tegenaan staan. Vind hem namelijk toch wel donker nu, meer dan ik had vewacht![]()
http://www.kleurenwaaier.net/code-5005-R20B+Muis.html
Ja,op de muur is het verre van grijs. Het is gewoon niet wat ik in mijn hoofd had, maar alsnog kan het wel heel mooi worden denk ik..quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Die had ik gezien ja, da's grijs, maar op je muur ziet het er dus anders uit?
Dat had ik ook eens trouwens, had ik een donkerpaarsige kleur uitgekozen en het was toch echt chocoladebruin op m'n muur. Even wennen was dat. Het is nu weg.
Gordijnen bepalen hoeveel licht er in je kamer valt en hoeveel de buren kunnen zien.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:43 schreef _Calimero_ het volgende:
nog kleuradvies nodig!
Ik moet gordijnen gaan uitzoeken,voor de woonkamer: 2x een rolgordijn en 1x een groot normaal hangend gordijn,maar welke kleur??
De wand van de ramen is wit, de wand ertegenover dus die donkere kleur en de wand ernaast die lichte lavendelachtige.
mijn meubels zijn wit, allene heb ik een grijze bank.
"
Ook een grijs rolgordijn? Of toch ook wit? of...? (pfff wat moeilijk!)
mooie kleuren! het gebeurt vaak dat een kleur op de muur wat donkerder lijkt, maar houd er rekening mee dat het met drogen vaak weer wat lichter kleurt, zeker als je het dan in daglicht zietquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
![]()
Edit: het is deze: niet echt lavendel, een beetje niet nader te omschrijven kleur![]()
http://www.kleurenwaaier.net/code-2005-R20B+Hoop.html
en deze moet nog, die komt haaks erop, een kleine wand, tegenover het raam (vangt dus licht!) én er komt een witte kast tegenaan staan. Vind hem namelijk toch wel donker nu, meer dan ik had vewacht![]()
http://www.kleurenwaaier.net/code-5005-R20B+Muis.html
Ik zou grijs doen. Of juist een leuk kleurtje! Of grijs met wit patroon (of andersom). Ziet er tot nu toe mooi uit allemaalquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:43 schreef _Calimero_ het volgende:
nog kleuradvies nodig!
Ik moet gordijnen gaan uitzoeken,voor de woonkamer: 2x een rolgordijn en 1x een groot normaal hangend gordijn,maar welke kleur??
De wand van de ramen is wit, de wand ertegenover dus die donkere kleur en de wand ernaast die lichte lavendelachtige.
mijn meubels zijn wit, allene heb ik een grijze bank.
"
Ook een grijs rolgordijn? Of toch ook wit? of...? (pfff wat moeilijk!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |