abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85574183
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 16:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Bij mij gaat er altijd meer mayo op dan tomaat :9 :Y)
Daar kan ik me dan weer enigszins iets bij voorstellen :D .

Ik was vanochtend diep teleurgesteld dat we waren vergeten eieren te kopen. Niets zo lekker als een broodje uit de oven met een gekookt eitje en wat zaanse mayo :9~
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_85574221
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 16:45 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

500 days of Summer O+
Little Miss Sunshine O+
Sunshine Cleaning O+

Zie je 't thema :') ?
Oeh, en Eternal Sunshine of the Spotless Mind O+!
  Vis een optie? zondag 22 augustus 2010 @ 16:49:10 #103
70532 loveli
N
pi_85574230
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 16:44 schreef Blurred86 het volgende:
heeft iemand nog een goeie filmtip? heb zin in een leuke feel-good film, iets als julie en julia O+ ofzo, maar dan een andere want die heb ik dus al gezien :P
Ken Julie en Julia niet, maar een rijtje aanraders: Ever After met Drew Barrymore, True Romance (geniale bijrol van Brad Pitt), Seven Brides for Seven Brothers, Casablanca...
crap in = crap out
  zondag 22 augustus 2010 @ 16:50:57 #104
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85574276
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 16:45 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

500 days of Summer O+
Little Miss Sunshine O+
Sunshine Cleaning O+

Zie je 't thema :') ?
hehe

little miss sunshine! die ik wil al heel lang zien, dat wordt hem O+
500 days of summer heb ik al gezien, maar die andere ga ik onthouden voor een volgende keer!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_85574383
Ben in La Belgique om wat te schilderen. Lijstje:

O: geroosterde boterham met: mayo, avocado, gekookt ei, komkommer, tomaat en ui. Dat beleg was bijna 10 cm. hoog. :')
L: kaastosti met ui en ketchup
T: wodka
D: zelfgemaakte gado gado en wat van het Indische eten wat de exmeneer in huis heeft, heb nog niet gekeken wat het was, maar ik zag wel een stuk of 6 bakken staan. Maat houden is niet zijn sterkste punt. :+
Hij zei wel dat er verder geen groenten bij zat, dus vandaar mijn gado gado erbij :P

Heb niet bijgelezen dus hoop niet dat ik nu over iets heenwals. :*
pi_85574417
Lekker dat je in België kunt zitten, Co! :9
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_85574500
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 16:56 schreef Goodbye het volgende:
Lekker dat je in België kunt zitten, Co! :9
Ja vind ik ook!! Ik kom hier tenminste aan schilderen toe. In Amsterdam ga ik toch telkens wat anders doen op de één of andere manier. Hoe is het met het pootje?
pi_85574582
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 16:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja vind ik ook!! Ik kom hier tenminste aan schilderen toe. In Amsterdam ga ik toch telkens wat anders doen op de één of andere manier. Hoe is het met het pootje?
Ja, dat kan ik me wel voorstellen. Andere dingen zijn wel leuk soms, though.

Pootje gaat beter! De plek is nog even groot en rood, máár de zwelling is flink afgenomen en ik kan dus eigenlijk al weer aardig lopen! Ben ik heel blij mee, kan ik morgen gewoon gaan werken zonder al te veel pijn. Heb nog wel een beetje last van de bijwerkingen van de AB, maar niets om over naar huis te schrijven.

Hou vandaag nog braaf rust zoals voorgeschreven, filmpies kijken en boeken lezen O+
pi_85574665
................als het voorgeschreven is, dan moet je wel, niks aan te doen. :+

Oh, bij mijn lijstje nog een stuk of 6 kaascrackerbolletjes, die prop ik nu net in mijn snavel. :P
pi_85574743
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 17:04 schreef conleche het volgende:
................als het voorgeschreven is, dan moet je wel, niks aan te doen. :+

Oh, bij mijn lijstje nog een stuk of 6 kaascrackerbolletjes, die prop ik nu net in mijn snavel. :P
Goed hè. Het vriendje voorziet mij van thee. En coolpack. En drinken. Oh, en de afstandsbediening ligt helemaal dáááár schat :'(

Eigenlijk moet ik deze week ook nog rust houden, maar aangezien de verbetering zo snel gaat én ik echt niet de eerste dag ziek wil melden ga ik gewoon werken. Zit toch de hele dag achter een bureau en met een beetje mazzel hebben ze een krukje waar ik mijn been op kan leggen :Y

En bij mijn lijstje ging nog een flink stuk chocola :9~
  zondag 22 augustus 2010 @ 17:23:00 #111
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85575138
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 16:43 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja ehhh met zulk mager beleg moet je er dan wel twee eten he...
Ja zeg, babysteps hoor! :P. 't Is al heel wat dát ik die extra boterham eet, dus nou niet beginnen over het beleg :D.

Balen van je keel trouwens, klinkt idd als een ontsteking! Gaat dat nog wel 'vanzelf' over?

GB: fijn dat 't been beter gaat!!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85575281
XM, lekker zo'n bammetje met tomaat en mayo! :9~ Die ga ik onthouden...

GB, fijn dat het beter gaat met je been! ^O^
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_85575510
Het heerst die ontsteking. Mijn meneer had vorige week last van, met koorts erbij. En nu hoest hij alleen 'nog' maar.
Dokters doen daar nooit wat aan in mijn ervaring (in deze woonplaats en mn oude niet) pas als het veel te lang aanhoudt. Toch vervelend, hoop dat deze aan mij voorbij gaat!

Nu maar aan het eten beginnen.
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  zondag 22 augustus 2010 @ 17:45:52 #114
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85575746
Boterham met tomaat, mayo, kaas en zout en peper, heerlijk!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_85575833
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 16:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwak, volgens mij heb je een fikse keelonsteking te pakken!! Heel erg vervelend, kan je nu niet naar de huisarts, antibiotica en over 48 uur voel je weer een stuk beter!
Echt dat helpt als een tiet! Het is zo pijnlijk!
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 17:23 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja zeg, babysteps hoor! :P. 't Is al heel wat dát ik die extra boterham eet, dus nou niet beginnen over het beleg :D.

Balen van je keel trouwens, klinkt idd als een ontsteking! Gaat dat nog wel 'vanzelf' over?

GB: fijn dat 't been beter gaat!!
ik kreeg er twee weken geleden last van, incl. koorts. toen zakte het af, en nu kwam t aan t einde van een drukke stressweek weer flink terug ineens. vriendinnetje van me is KNO art in opleiding, heeft gekeken en gevoeld, en zei dat t klonk en eruit zag als een virale infectie. dat kan goed afzakken en weer opvlammen als je er nog niet helemaal vanaf was en dan je immuunsysteem verpest door een stressweek met weinig slaap...

als t over tien dagen nog niet over was moest ik van haar naar de huisarts voor antibiotica...

meestal geven HA er idd niks voor... virus gaat nl. alleen maar vanzelf over en dat is het in 80% van de gevallen. ik heb geen amandelen meer, dus bij mij zakt zo'n infectie meteen door naar de klieren en richting strottehoofd... erg vervelend...

/zeur

oh en een *O* voor de eerste babysteps van XM
Kwak
  Vis een optie? zondag 22 augustus 2010 @ 17:54:14 #116
70532 loveli
N
pi_85575986
AB is ook niet iets om iedere week te nemen. Neemt niet weg dat het soms wel een uitkomst kan zijn zoals bij GB.
crap in = crap out
  zondag 22 augustus 2010 @ 18:04:11 #117
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_85576277
heloowwwww w/
uitgeklust voor vandaag!

De ene muur is bijna lavendel, ipv een heeeele lichte grijzige/ietsjes paarsige kleur :o
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  Vis een optie? zondag 22 augustus 2010 @ 18:06:21 #118
70532 loveli
N
pi_85576333
Issie wel mooi?
crap in = crap out
  zondag 22 augustus 2010 @ 18:14:36 #119
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_85576553
ik weet het nog niet... het is de kleur 'hoop' van histor en ik hoop maar dat het mooi staat als de vloer en de andere gekleurde muur ook klaar zijn :')
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_85576616
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:04 schreef _Calimero_ het volgende:
heloowwwww w/
uitgeklust voor vandaag!

De ene muur is bijna lavendel, ipv een heeeele lichte grijzige/ietsjes paarsige kleur :o
Lavendel!! O+ Heb je een foto?
pi_85576639
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:14 schreef _Calimero_ het volgende:
ik weet het nog niet... het is de kleur 'hoop' van histor en ik hoop maar dat het mooi staat als de vloer en de andere gekleurde muur ook klaar zijn :')
Ik hoop het ook! Welke kleur vloer heb je nou uiteindelijk gekozen?
  zondag 22 augustus 2010 @ 18:23:18 #122
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85576859
Ben benieuwd naar de foto's Cali! :Y
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85576905
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

:D Jawel, maar meestal in potjes / diepvries. Verse groente bijna nooit :@. Vorige week hadden we een keer boontjes! Voor de pasta enzo kopen we meestal voorgesneden spul...

@Merel: de supermarkt is idd niet heel dichtbij en dicht op zondag.
Zet maar op het lijstje:
• boontjes in pot of blik
• spinazie (diepvries of pot)
• pak gekookte krootjes
En dan in zulke hoeveelheden dat je voor iedere dag 1 pot / pak / blik hebt.
Je mag de calorien tellen, en niks van de rest van je eetlijstjes schrappen (ja, de snaaikoekjes)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_85576979
Wat zijn krootjes? :o
  zondag 22 augustus 2010 @ 18:27:07 #125
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85577019
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:26 schreef Goodbye het volgende:
Wat zijn krootjes? :o
Bietjes :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')