quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:14 schreef Razztwizzle het volgende:
XM, heb jij überhaupt wel eens groente in huis?
O leuk! Ik kijk wel eens naar dat programma. Toen met Gürkan Gukucksenturk (of zoietsquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:13 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Haha, jahet programma is geloof ik dat BN'ers gaan koken en dan ook echt from scratch, dus er is geloof ik al eens een geit geslacht, en een koe, etc. Dit is voor de laatste aflevering dus een soort afsluitingsdiner voor de crew. Ali B en z'n oom gaan koken samen met de restauranteigenaar die de hele serie al in beeld is en steeds met de BN'ers kookt. M'n man werkt bij het bedrijf dat het programma maakt (hoewel meer in IT en erg achter de schermen) en hij was uitgenodigd, en toen mocht ik mee! Wel grappig, maar ik hoop niet dat de camera erg op mij zal inzoomen want eigenlijk wil ik niet op TV
. Maar ik wil wel lekker eten en gezelligheid
haha heb het net even geprobeerd, veel zwaarder dan je zou denken!quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
Buikspieroefening. Steunen op ellebogen en je tenen, op de grond dus en dan die stand volhouden
Groente in de vriezer is juist topquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Jawel, maar meestal in potjes / diepvries. Verse groente bijna nooit
. Vorige week hadden we een keer boontjes! Voor de pasta enzo kopen we meestal voorgesneden spul...
@Merel: de supermarkt is idd niet heel dichtbij en dicht op zondag.
Waar is je beleg?quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dinsdag gaan we weer boodschappen doen, eens kijken dan. For now mag er een extra boterham met tomaat en een heeel klein beetje extra light mayo bij op mn lijstje.
Ik heb ook altijd minstens in de vriezer: bloemkool, sperzieboontjes, spinazie, rode kool, gemengde groene groente en stukjes pompoen, allemaal van de AH.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Groente in de vriezer is juist topKoop gewoon morgen een hele zooi, heb je altijd groente in huis
En als je daar gewoon heel simpel een stukje vis/vlees en wat aardappelen of rijst bij eet ben je ook echt heel snel klaar. Met spaghetti en wokgerechten trouwens ook
Joh, doe eens gek, gooi er een plakje kaas of ham of een lik pesto of wat mozzarella bijquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dinsdag gaan we weer boodschappen doen, eens kijken dan. For now mag er een extra boterham met tomaat en een heeel klein beetje extra light mayo bij op mn lijstje.
ja ehhh met zulk mager beleg moet je er dan wel twee eten he...quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij mij gaat er altijd meer mayo op dan tomaatquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waar is je beleg?Is dat lekker, alleen tomaat op brood?
500 days of Summerquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:44 schreef Blurred86 het volgende:
heeft iemand nog een goeie filmtip? heb zin in een leuke feel-good film, iets als julie en juliaofzo, maar dan een andere want die heb ik dus al gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |