Je mag mij wel komen helpenquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:13 schreef Blurred86 het volgende:
fipo!![]()
en mijn post die ik eigenlijk net nog voor het vorige topic getypt had:
Gefeli Mo! Lijkt me zo leuk om tante te zijnal zal dat voor mij nog wel even duren vermoed ik
![]()
Cali, ik krijg helemaal zin om zelf ook te gaan schilderen en meubels uit te zoeken etc! alleen is mijn kamer eigenlijk wel zo ongeveer af al eigenlijk![]()
![]()
heb je hulp nodig dan? ik kan heel goed schilderenquote:
dat zeiden wij ook over hen tot gisteravondquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:42 schreef Razztwizzle het volgende:
Mo, gefeliciteerd met de toekomstige spruit van je schoonzus! Mijn enige kans op tante worden is als broer van lief kinderen krijgt, en dat zie ik nog niet gebeuren..
Je kunt het ook anders lezen: miss is broer van lief nog single?quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat zeiden wij ook over hen tot gisteravond
Hoiquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:46 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, dat kan ook..dat vind ik wel zielig voor mn lievelinstante. Die heeft 1 zoon, nog steeds single en zij wil zo graag oma worden
Moet je gekoppeld worden?quote:
quote:
Niet aan mij, druif!quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
Dus, houd je van actieve vakanties, bergwandelen en -klimmen en bier?
o sorry hoor, mutsquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ik had ook tegen Syrena, muts
goedemorgen!quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:56 schreef _aurum_ het volgende:
ik kom er zojuist achter dat KLB dicht is
Ja, erg hèquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:56 schreef _aurum_ het volgende:
ik kom er zojuist achter dat KLB dicht is
Rosébierquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
Dus, houd je van actieve vakanties, bergwandelen en -klimmen en bier?
bij m'n tante natuurlijkquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
RosébierBergwandelen zou nog wel gaan, klimmen is eng
maar ik kan dan wel kickass lunchpakketten klaarmaken en de verhalen aanhoren. Actieve vakanties... mwoh, als ik dan aan het zwembad mag liggen als hij bergen gaat bedwingen
![]()
Maar waar laten we de kinderen dan?![]()
Dat wordt dan knokken met m'n moederquote:
En dan kom je niet even gedag zeggenquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:56 schreef _aurum_ het volgende:
Voor de O: 15 km fietsen, ontdekkingsreis door de buurt. We zijn ergens in Delft geeindigd.
had ik je herkend aan de witte roos in je haar, of in je jasje?quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:16 schreef Merel het volgende:
[..]
En dan kom je niet even gedag zeggen
bah het ging echt slechtquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:43 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik ga een stukje hardlopen, weet nog niet hoe ver of hoe lang.. Ik ga maar gewoon even kijken hoe het gaat aangezien de vorige keer afgelopen maandag was en op di bloed doneren en daarna had ik nogal last van algehele slapheidben bang dat het me een beetje tegen gaat vallen!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:01 schreef Syrena het volgende:
En nu even buienradar tjekken, want ik zit hier in wit rokje, single en witte schoentjes
De riem om d'r regenjas!quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
had ik je herkend aan de witte roos in je haar, of in je jasje?
Helemaal weer bij les 1 beginnen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
awh, jammer Blurred, maar volgende keer beter.
Geïnspireerd door Razz ga ik misschien ook weer bij les 1 van Evy beginnen vandeweek.. laatste weken veel krachttraining gedaan, wat ook wel blijft, máár moet nu ernaast cardio gaan doen voor de vetverbrandingga spinnen weer oppakken en ook hardlopen is een optie om 2 keer per weer er bij te gaan doen...
Nu zo maar 's naar sportschool en daarna even naar oma in Geesteren waar schoonzusje 't goede nieuws gaat vertellen
Ja, maar, nou, kijk. Elke keer als ik naar werk fiets kom ik dezelfde tegenliggers tegen, waaronder een erg aangenaam manspersoon. Dus ik wil wel een beetje taille in die regenjas!quote:
Gaat het wel?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:25 schreef Swietje het volgende:
Mo, gefeliciteerd met je bijna tante worden!Zo leuk!
Ik kom net uit bed.Werd om 4 uur wakker gesmst, over iets waardoor ik de eerste 2 uur niet meer kon slapen
daarna viel ik wel weer in slaap, tot net dus
![]()
O (heel laat dus): 1 wit kadetje met filet americain + halfvolle melk
T: bak yoghurt
L: 2 bammetjes met roerei, paprika, ui en tomaat![]()
T: schaaltje frambozen, bramen en bosbessen
A: lasagne met spinazie (was nog over van laatst) + rauwkost
T: verse jus d'orange
en verder vooral thee
Vriendje is toch fietsenmaker?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:40 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb nu al een fiets die junkwaardig isik wil een goeie, met werkende handremmen enzo... maar goed ik heb de tijd...
Lief dat je het vraagtquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gaat het wel?![]()
Lijstje ziet er goed uit, trouwens.
Dan kan je je beter of a) je direct voor 'm werpen als je 'm ziet of b) de hulpeloze fietsmevrouw uithangen die technische hulp heeft van manspersoon en laat nou net hij dat zijnquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:25 schreef Merel het volgende:
Ja, maar, nou, kijk. Elke keer als ik naar werk fiets kom ik dezelfde tegenliggers tegen, waaronder een erg aangenaam manspersoon. Dus ik wil wel een beetje taille in die regenjas!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:54 schreef loveli het volgende:
*knoop* *hak* wsch toch even een reactie sturen op een sollicitatie voor een deeltijdfunctie die onder m'n niveau is, maar wel doorgroeimogelijkheden na netwerken.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:21 schreef Noukjee het volgende:
net even een goed ontbijt gehad voor mijn doen,
o: geroosterde boterham met 30+ kaas, bakje activia yoghurt, cappuccino
t: druiven, cappuccino
m: 2 geroosterde boterham met mager beleg pesto, tomaten tapanade, sla, tomaat, geitenkaas
t: appel2 geroosterde boterhammen met tomaten tapanade, sla, tomaat, mozzarella ? denk ik
a: mama en papa eten champignonen-pannetje met lasagne en sla.
Dus dat, of eten met het vriendje bij zijn ouderloze huis! [vriendje houdt namelijk niet van lasagne ;( ]
Voldoende kcals of voldoende voedingswaarde?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iemand nog ideeen voor wat extra's, of is het zo voldoende?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:25 schreef Swietje het volgende:
Mo, gefeliciteerd met je bijna tante worden!Zo leuk!
Ik kom net uit bed.Werd om 4 uur wakker gesmst, over iets waardoor ik de eerste 2 uur niet meer kon slapen
daarna viel ik wel weer in slaap, tot net dus
![]()
O (heel laat dus): 1 wit kadetje met filet americain + halfvolle melk
T: bak yoghurt
L: 2 bammetjes met roerei, paprika, ui en tomaat![]()
T: schaaltje frambozen, bramen en bosbessen
A: lasagne met spinazie (was nog over van laatst) + rauwkost
T: meloen met rauwe ham![]()
T: verse jus d'orange
en verder vooral thee
ontbijt was ongeveer 250 kcal, 563 diner + rauwkost (is 30 kcal ofzo) maakt 850, ruim genomen. twee belegde boterhammen erbij maakt ca. 1100 (gezien je wat vettere beleg) en dan nog 60 erbij voor de appel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn lijstje so far..
O: eerdergenoemde flinke bak kwark met wat muesli
B: 65 minuten Wii Fit (volgens dat ding 225 kcal verbrand, maar neem daar maar een korrel zout bij)
L: 2 boterhammen met becel, kaas / cervelaat, 1 glas optimel kokos
T: appel
D: prefab lasagne à circa 563 kcals, rauwkost
Iemand nog ideeen voor wat extra's, of is het zo voldoende?
Haha, jaquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Huh Razzt, ga je eten met Ali B? Hoe dat zo?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:14 schreef Razztwizzle het volgende:
XM, heb jij überhaupt wel eens groente in huis?
O leuk! Ik kijk wel eens naar dat programma. Toen met Gürkan Gukucksenturk (of zoietsquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:13 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Haha, jahet programma is geloof ik dat BN'ers gaan koken en dan ook echt from scratch, dus er is geloof ik al eens een geit geslacht, en een koe, etc. Dit is voor de laatste aflevering dus een soort afsluitingsdiner voor de crew. Ali B en z'n oom gaan koken samen met de restauranteigenaar die de hele serie al in beeld is en steeds met de BN'ers kookt. M'n man werkt bij het bedrijf dat het programma maakt (hoewel meer in IT en erg achter de schermen) en hij was uitgenodigd, en toen mocht ik mee! Wel grappig, maar ik hoop niet dat de camera erg op mij zal inzoomen want eigenlijk wil ik niet op TV
. Maar ik wil wel lekker eten en gezelligheid
haha heb het net even geprobeerd, veel zwaarder dan je zou denken!quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
Buikspieroefening. Steunen op ellebogen en je tenen, op de grond dus en dan die stand volhouden
Groente in de vriezer is juist topquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Jawel, maar meestal in potjes / diepvries. Verse groente bijna nooit
. Vorige week hadden we een keer boontjes! Voor de pasta enzo kopen we meestal voorgesneden spul...
@Merel: de supermarkt is idd niet heel dichtbij en dicht op zondag.
Waar is je beleg?quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dinsdag gaan we weer boodschappen doen, eens kijken dan. For now mag er een extra boterham met tomaat en een heeel klein beetje extra light mayo bij op mn lijstje.
Ik heb ook altijd minstens in de vriezer: bloemkool, sperzieboontjes, spinazie, rode kool, gemengde groene groente en stukjes pompoen, allemaal van de AH.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Groente in de vriezer is juist topKoop gewoon morgen een hele zooi, heb je altijd groente in huis
En als je daar gewoon heel simpel een stukje vis/vlees en wat aardappelen of rijst bij eet ben je ook echt heel snel klaar. Met spaghetti en wokgerechten trouwens ook
Joh, doe eens gek, gooi er een plakje kaas of ham of een lik pesto of wat mozzarella bijquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dinsdag gaan we weer boodschappen doen, eens kijken dan. For now mag er een extra boterham met tomaat en een heeel klein beetje extra light mayo bij op mn lijstje.
ja ehhh met zulk mager beleg moet je er dan wel twee eten he...quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij mij gaat er altijd meer mayo op dan tomaatquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waar is je beleg?Is dat lekker, alleen tomaat op brood?
500 days of Summerquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:44 schreef Blurred86 het volgende:
heeft iemand nog een goeie filmtip? heb zin in een leuke feel-good film, iets als julie en juliaofzo, maar dan een andere want die heb ik dus al gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |