abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85568330
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:25 schreef Swietje het volgende:
Mo, gefeliciteerd met je bijna tante worden! O+ Zo leuk!

Ik kom net uit bed. :@ Werd om 4 uur wakker gesmst, over iets waardoor ik de eerste 2 uur niet meer kon slapen :') daarna viel ik wel weer in slaap, tot net dus :@

O (heel laat dus): 1 wit kadetje met filet americain + halfvolle melk
T: bak yoghurt
L: 2 bammetjes met roerei, paprika, ui en tomaat :9
T: schaaltje frambozen, bramen en bosbessen
A: lasagne met spinazie (was nog over van laatst) + rauwkost
T: verse jus d'orange

en verder vooral thee :)
Gaat het wel? :*

Lijstje ziet er goed uit, trouwens.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_85568463
ik heb nu al een fiets die junkwaardig is :P ik wil een goeie, met werkende handremmen enzo... maar goed ik heb de tijd...
Kwak
  Vis een optie? zondag 22 augustus 2010 @ 13:42:52 #53
70532 loveli
N
pi_85568556
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:40 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb nu al een fiets die junkwaardig is :P ik wil een goeie, met werkende handremmen enzo... maar goed ik heb de tijd...
Vriendje is toch fietsenmaker? :+
crap in = crap out
pi_85568575
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:36 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Gaat het wel? :*

Lijstje ziet er goed uit, trouwens.
Lief dat je het vraagt :) Maar het gaat nu wel weer. 's Nachts lijken dingen op een of andere manier veel erger/enger dan overdag.. :{
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_85568637
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Vriendje is toch fietsenmaker? :+
meh, biogeoloog, zit in utrecht tegenwoordig na 2 jaren als bouwko :P
Kwak
pi_85568672
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 12:53 schreef loveli het volgende:

[..]

De riem om d'r regenjas!
_O-
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_85568717
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:25 schreef Merel het volgende:
Ja, maar, nou, kijk. Elke keer als ik naar werk fiets kom ik dezelfde tegenliggers tegen, waaronder een erg aangenaam manspersoon. Dus ik wil wel een beetje taille in die regenjas! :+
Dan kan je je beter of a) je direct voor 'm werpen als je 'm ziet of b) de hulpeloze fietsmevrouw uithangen die technische hulp heeft van manspersoon en laat nou net hij dat zijn O-)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_85568741
Mijn stoofpotje staat op (ik had eerst strijkpotje geschreven :') ) en zo lekker ( :r ) aan de strijk.
pi_85568908
Zo inmiddels gedouched, een aantal handelingsplannen en matrixen verder. Meneer gaat straks zijn ouders ergens bij helpen en zn fiets repareren en dan ga ik verder aan het werk. Ik heb trek in een banaan, dus die ga ik eten! Wat neerkomt op:

O: magere yoghurt met rode bessen gelei
T: banaan

En straks nog even in huis rommelen. Misschien wat zooi op marktplaats zetten, aangezien ik extra geld zeker kan gebruiken :P
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  Vis een optie? zondag 22 augustus 2010 @ 13:54:55 #60
70532 loveli
N
pi_85568945
*knoop* *hak* wsch toch even een reactie sturen op een sollicitatie voor een deeltijdfunctie die onder m'n niveau is, maar wel doorgroeimogelijkheden na netwerken.
crap in = crap out
pi_85568977
Spannend Loveli! :Y
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 22 augustus 2010 @ 13:56:42 #62
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85569000
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:54 schreef loveli het volgende:
*knoop* *hak* wsch toch even een reactie sturen op een sollicitatie voor een deeltijdfunctie die onder m'n niveau is, maar wel doorgroeimogelijkheden na netwerken.
^O^
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85569203
Mijn lijst, nog steeds niet erg representatief, maar ik moet nu ineens gaan nadenken over de tijden wanneer ik mag eten wanneer juist niet door die AB. Heb normaal een heel ander ritme.

O: 2 bruine pistoletjes met coburger ham, klein glaasje sap
L: grote kom (bijna twee schaaltjes) met magere yoghurt, lijnzaad, muesli en een halve eetlepel jam. Appeltje
D: biefstukje, broccoli en hopelijk wat aardappeltjes (plan bewust geen T meer in, omdat ik daardoor gister dus echt niet meer 'normaal' kon avondeten)
T: 2 volkoren crackers hummus,banaan

Zoiets.
pi_85569602
Liter citroensapwater erbij gezet c_/
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:29:48 #65
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85569989
Mijn lijstje so far..

O: eerdergenoemde flinke bak kwark met wat muesli
B: 65 minuten Wii Fit (volgens dat ding 225 kcal verbrand, maar neem daar maar een korrel zout bij)
L: 2 boterhammen met becel, kaas / cervelaat, 1 glas optimel kokos
T: appel
D: prefab lasagne à circa 563 kcals, rauwkost

Iemand nog ideeen voor wat extra's, of is het zo voldoende?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:38:40 #66
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85570262
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 12:21 schreef Noukjee het volgende:
net even een goed ontbijt gehad voor mijn doen,
o: geroosterde boterham met 30+ kaas, bakje activia yoghurt, cappuccino
t: druiven, cappuccino
m: 2 geroosterde boterham met mager beleg pesto, tomaten tapanade, sla, tomaat, geitenkaas
t: appel2 geroosterde boterhammen met tomaten tapanade, sla, tomaat, mozzarella ? denk ik
a: mama en papa eten champignonen-pannetje met lasagne en sla.
Dus dat, of eten met het vriendje bij zijn ouderloze huis! [vriendje houdt namelijk niet van lasagne ;( ]
  Vis een optie? zondag 22 augustus 2010 @ 14:39:26 #67
70532 loveli
N
pi_85570288
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voldoende kcals of voldoende voedingswaarde?
Van het voedingscentrum en mij mag je nog wel wat fruit hebben en van Uniekje en mij mogen er nog wel groenten bij.
crap in = crap out
pi_85570336
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:25 schreef Swietje het volgende:
Mo, gefeliciteerd met je bijna tante worden! O+ Zo leuk!

Ik kom net uit bed. :@ Werd om 4 uur wakker gesmst, over iets waardoor ik de eerste 2 uur niet meer kon slapen :') daarna viel ik wel weer in slaap, tot net dus :@

O (heel laat dus): 1 wit kadetje met filet americain + halfvolle melk
T: bak yoghurt
L: 2 bammetjes met roerei, paprika, ui en tomaat :9
T: schaaltje frambozen, bramen en bosbessen
A: lasagne met spinazie (was nog over van laatst) + rauwkost
T: meloen met rauwe ham :9
T: verse jus d'orange

en verder vooral thee :)
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_85570576
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn lijstje so far..

O: eerdergenoemde flinke bak kwark met wat muesli
B: 65 minuten Wii Fit (volgens dat ding 225 kcal verbrand, maar neem daar maar een korrel zout bij)
L: 2 boterhammen met becel, kaas / cervelaat, 1 glas optimel kokos
T: appel
D: prefab lasagne à circa 563 kcals, rauwkost

ontbijt was ongeveer 250 kcal, 563 diner + rauwkost (is 30 kcal ofzo) maakt 850, ruim genomen. twee belegde boterhammen erbij maakt ca. 1100 (gezien je wat vettere beleg) en dan nog 60 erbij voor de appel.

daar moet dus niet alleen groente bij maar ook nog een extra boterham, minstens.
Kwak
  zondag 22 augustus 2010 @ 15:00:34 #70
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85570926
Nouja, meer groente gaat 'm niet worden, niet in huis. Extra boterham lukt nog wel :).
  zondag 22 augustus 2010 @ 15:12:12 #71
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85571265
Lijst vandaag:

O: cappuccino, boterham met buko roomkaas-ananasspread :9
L: 2 boterhammen met jam
T: bak kwark met jam en nootjes
S: werken op Noorderzon, weer heel veel stoelen sjouwen
D: weet nog niet, mag eten in de medewerkerstent, wel gezond iig :)
T: drankjes met vrienden

En dan morgen naar Glasgow!! Ik ben erg benieuwd wat ik daar allemaal te eten krijg :Y)
pi_85571309
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 11:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Huh Razzt, ga je eten met Ali B? Hoe dat zo?
Haha, ja :D het programma is geloof ik dat BN'ers gaan koken en dan ook echt from scratch, dus er is geloof ik al eens een geit geslacht, en een koe, etc. Dit is voor de laatste aflevering dus een soort afsluitingsdiner voor de crew. Ali B en z'n oom gaan koken samen met de restauranteigenaar die de hele serie al in beeld is en steeds met de BN'ers kookt. M'n man werkt bij het bedrijf dat het programma maakt (hoewel meer in IT en erg achter de schermen) en hij was uitgenodigd, en toen mocht ik mee! Wel grappig, maar ik hoop niet dat de camera erg op mij zal inzoomen want eigenlijk wil ik niet op TV :'). Maar ik wil wel lekker eten en gezelligheid ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2010 15:13:52 ]
pi_85571337
XM, heb jij überhaupt wel eens groente in huis?
pi_85571342
O: magere yoghurt met rode bessen gelei
T: banaan
L: 2 gekookte eieren in plakjes op plakjes komkommer en ik denk stukje forelfilet
T: wenog niet
D: boontjes, rosti en kipsnitzel
T: weni

=)
pi_85571479
:W leuk Razz! Zitten in de auto naar Geesteren, zijn 'al' bij doetinchem. Sporten ging top! Konden overal wat gewicht bij doen (na 2 weken) en hebben zelfs de Hoover 1 minuut volgehouden. Zo tof om vooruitgang te merken! Zijn alleen de bananen vergeten, dus hebben nu honger en hopen dqt oma wat te eten heeft (gezond...)

heb vannacht overigens zooo naar gedroomd, dat mijn paps dood ging door een vliegtuigongeluk ;( werd heel verdrietig wakker! -O-
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')