goedemorgen!quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:56 schreef _aurum_ het volgende:
ik kom er zojuist achter dat KLB dicht is
Ja, erg hčquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:56 schreef _aurum_ het volgende:
ik kom er zojuist achter dat KLB dicht is
Rosébierquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
Dus, houd je van actieve vakanties, bergwandelen en -klimmen en bier?
bij m'n tante natuurlijkquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
RosébierBergwandelen zou nog wel gaan, klimmen is eng
maar ik kan dan wel kickass lunchpakketten klaarmaken en de verhalen aanhoren. Actieve vakanties... mwoh, als ik dan aan het zwembad mag liggen als hij bergen gaat bedwingen
![]()
Maar waar laten we de kinderen dan?![]()
Dat wordt dan knokken met m'n moederquote:
En dan kom je niet even gedag zeggenquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:56 schreef _aurum_ het volgende:
Voor de O: 15 km fietsen, ontdekkingsreis door de buurt. We zijn ergens in Delft geeindigd.
had ik je herkend aan de witte roos in je haar, of in je jasje?quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:16 schreef Merel het volgende:
[..]
En dan kom je niet even gedag zeggen
bah het ging echt slechtquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:43 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik ga een stukje hardlopen, weet nog niet hoe ver of hoe lang.. Ik ga maar gewoon even kijken hoe het gaat aangezien de vorige keer afgelopen maandag was en op di bloed doneren en daarna had ik nogal last van algehele slapheidben bang dat het me een beetje tegen gaat vallen!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:01 schreef Syrena het volgende:
En nu even buienradar tjekken, want ik zit hier in wit rokje, single en witte schoentjes
De riem om d'r regenjas!quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
had ik je herkend aan de witte roos in je haar, of in je jasje?
Helemaal weer bij les 1 beginnen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
awh, jammer Blurred, maar volgende keer beter.
Geďnspireerd door Razz ga ik misschien ook weer bij les 1 van Evy beginnen vandeweek.. laatste weken veel krachttraining gedaan, wat ook wel blijft, máár moet nu ernaast cardio gaan doen voor de vetverbrandingga spinnen weer oppakken en ook hardlopen is een optie om 2 keer per weer er bij te gaan doen...
Nu zo maar 's naar sportschool en daarna even naar oma in Geesteren waar schoonzusje 't goede nieuws gaat vertellen
Ja, maar, nou, kijk. Elke keer als ik naar werk fiets kom ik dezelfde tegenliggers tegen, waaronder een erg aangenaam manspersoon. Dus ik wil wel een beetje taille in die regenjas!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |