quote:
Leuk, ik denk dat dat heel mooi kan zijn samen met lavendel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
camera ligt nog steeds opgeborgen
![]()
GB: de witte vloer heb ik gekozen!! ben echt heel benieuwd hoe het eruit ziet als hij erin ligt! Woensdag nog de 2e laag schilderen en de donkerste kleur erop doen en dan kan de vloer er ook in
Ga eens kijken!quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Zet maar op het lijstje:
• boontjes in pot of blik
• spinazie (diepvries of pot)
• pak gekookte krootjes
En dan in zulke hoeveelheden dat je voor iedere dag 1 pot / pak / blik hebt.
Je mag de calorien tellen, en niks van de rest van je eetlijstjes schrappen (ja, de snaaikoekjes)
Die had ik gezien ja, da's grijs, maar op je muur ziet het er dus anders uit?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
![]()
GB: de witte vloer heb ik gekozen!! ben echt heel benieuwd hoe het eruit ziet als hij erin ligt! Woensdag nog de 2e laag schilderen en de donkerste kleur erop doen en dan kan de vloer er ook in
Edit: het is deze: niet echt lavendel, een beetje niet nader te omschrijven kleur![]()
http://www.kleurenwaaier.net/code-2005-R20B+Hoop.html
en deze moet nog, die komt haaks erop, een kleine wand, tegenover het raam (vangt dus licht!) én er komt een witte kast tegenaan staan. Vind hem namelijk toch wel donker nu, meer dan ik had vewacht![]()
http://www.kleurenwaaier.net/code-5005-R20B+Muis.html
Ja,op de muur is het verre van grijs. Het is gewoon niet wat ik in mijn hoofd had, maar alsnog kan het wel heel mooi worden denk ik..quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Die had ik gezien ja, da's grijs, maar op je muur ziet het er dus anders uit?
Dat had ik ook eens trouwens, had ik een donkerpaarsige kleur uitgekozen en het was toch echt chocoladebruin op m'n muur. Even wennen was dat. Het is nu weg.
Gordijnen bepalen hoeveel licht er in je kamer valt en hoeveel de buren kunnen zien.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:43 schreef _Calimero_ het volgende:
nog kleuradvies nodig!
Ik moet gordijnen gaan uitzoeken,voor de woonkamer: 2x een rolgordijn en 1x een groot normaal hangend gordijn,maar welke kleur??
De wand van de ramen is wit, de wand ertegenover dus die donkere kleur en de wand ernaast die lichte lavendelachtige.
mijn meubels zijn wit, allene heb ik een grijze bank.
"
Ook een grijs rolgordijn? Of toch ook wit? of...? (pfff wat moeilijk!)
mooie kleuren! het gebeurt vaak dat een kleur op de muur wat donkerder lijkt, maar houd er rekening mee dat het met drogen vaak weer wat lichter kleurt, zeker als je het dan in daglicht zietquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
![]()
Edit: het is deze: niet echt lavendel, een beetje niet nader te omschrijven kleur![]()
http://www.kleurenwaaier.net/code-2005-R20B+Hoop.html
en deze moet nog, die komt haaks erop, een kleine wand, tegenover het raam (vangt dus licht!) én er komt een witte kast tegenaan staan. Vind hem namelijk toch wel donker nu, meer dan ik had vewacht![]()
http://www.kleurenwaaier.net/code-5005-R20B+Muis.html
Ik zou grijs doen. Of juist een leuk kleurtje! Of grijs met wit patroon (of andersom). Ziet er tot nu toe mooi uit allemaalquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:43 schreef _Calimero_ het volgende:
nog kleuradvies nodig!
Ik moet gordijnen gaan uitzoeken,voor de woonkamer: 2x een rolgordijn en 1x een groot normaal hangend gordijn,maar welke kleur??
De wand van de ramen is wit, de wand ertegenover dus die donkere kleur en de wand ernaast die lichte lavendelachtige.
"
Welkom D. Metselaarquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:46 schreef horned_reaper het volgende:
Ik ben een fanatiekeling als het gaat om gezond eten en gezond leven![]()
Ik probeer mijn voedsel altijd zo goed mogelijk gevarieerd en geproportioneerd te houden. Ik sport en beweeg veel en hecht daarom ook erg veel waarde aan gezondheid.
Ik heb tot voor kort 3 jaar lang een vriendin met anorexia gehad.... dit heeft er bij mij iets meer ingehakt om dagelijks precies te weten wat ik en hoe ik eet... ik ben door de omgevingsstimulans van de anorexia ook wat meer met eten bezig geweest dan ik zou willen.
Gelukkig heb ik mezelf altijd nuchter genoeg op kunnen stellen om gezond en vitaal te blijven!
Even voor de goede orde: Ik ben een man van 1,83m met een gewicht van rond de 68 kilo.
Redelijk gespierd.... wel behoorlijk slank... er zou wat mij betreft wel ietsje bij mogen![]()
Met vriendelijke groet,
D.Metselaar
Grijs oogt misschien snel donker, ik zou voor wit gaanquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:43 schreef _Calimero_ het volgende:
nog kleuradvies nodig!
"
Die in het midden, voor:quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:13 schreef Swietje het volgende:
Sigme, wat zijn haringkoninkjes?*domme vraag..*
Dit is een haringkoning:quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:13 schreef Swietje het volgende:
Sigme, wat zijn haringkoninkjes?*domme vraag..*
Die kun je zelf inkoppen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Huurrghhh.. misschien moet ik toch weer eens een tijdje lowcarb gaan proberen. Heb de lasagne op en nu krijg ik trek. Hoe'st mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |