quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:14 schreef Syrena het volgende:
Mijn vader zit naast me te laptoppen. Hij zoekt doedelzakmuziek voor onder de vakantiefoto's![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi all!
Rare eet dag gehad. Gewoon ontbeten met kokosdrankje en broodje kipfilet. Toen op 1e vergadering van het jaar een appeltaartstukje en daarna 2 blokjes kaas, 2 tomaten en 1 plakje worst.
Toen lunch van 2 broodjes kipfilet en toen naar vriendinnen en daar handje chips wat zoutstokjes en toen soep met stokbrood en macaroni.
Nu ben ik thuis, bij mn moeder, want autolampen stuk dus hier overnachten, en voel me ziekig ...Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
Nou ja, niet aan alles maar vier dingen haal ik toch wel. In het begin was ik in elk geval vrij veel bezig met het bedenken wat ik kon eten en ook met vooruit plannen zodat ik niet steeds ongezonde dingen ging eten omdat ik niks in huis/bij me had. Ervaringen opofferen voor gezond voedsel geldt voor mij ook, want ik heb best veel plezier in een bezoekje aan de Burger King.quote:
Internetquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:58 schreef _Calimero_ het volgende:
ik vind dit een slechte test met suggestieve, rare vraagstellingen.
Waar komt ie vandaan?
Nice! Ik ga het ook rustig opvoeren denk ik, alleen heb ik nu echt vaste rondjes van 5k en als ik het telkens met zeg 500m wil opvoeren weet ik echt niet wat ik moet doenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:59 schreef _Calimero_ het volgende:
en ik heb 7.5 km gelopen, appeltje eitje(wel ubertraag, maar vriendinnetje kon niet harder en we hebben wel veel gekletst
) Ging best lekker dus, dinsdag gaan we voor de 8
Eens! Vond ik ook, hij komt een beetje over alsof ie bijna WIL dat je een probleem vindt bij jezelfquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:58 schreef _Calimero_ het volgende:
ik vind dit een slechte test met suggestieve, rare vraagstellingen.
Waar komt ie vandaan?
ik had ook al even gegoogled inderdaadquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:59 schreef neen het volgende:
[..]
Internet
Na google kom ik overigens hier terecht
[..]
Nice! Ik ga het ook rustig opvoeren denk ik, alleen heb ik nu echt vaste rondjes van 5k en als ik het telkens met zeg 500m wil opvoeren weet ik echt niet wat ik moet doennou ja eerst sowieso maar wat regelmaat erin brengen. Jij bent met alles echt goed beizg nu he
supergoed!
Nee.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:10 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik had ook al even gegoogled inderdaad
Nu je het zegt..het gaat eigenlijk allemaal wel lekker ja! Alleen doe ik veel te weinig aan mijn studiemaarja, je kan niet álles hebben he
![]()
Wat betreft opbouwen: dit rondje was toevallig 7.5 (vorige was een kleine 6) en volgende keer mag mijn loop-maatje de route uitstippelen en mij eis was minimaal 8 voor de opbouw![]()
Dus jij bent ook goed bezig met lopen he? Dikke pluim voor jou![]()
oh,dan krijg je nu een baby-pluimpje die alleen voor deze week geldt en houd ik de grote nog even vast, als je nog 2 weken goed bezig bent krijg je die ookquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:16 schreef neen het volgende:
[..]
Nee.
Deze week al 2x dat is op zich nog aardig, vorige week maar 1x en tja het is afwachten of ik zo doorga als tot nu toe deze week. Sowieso gaat het niet zo goed, maar goed. Ik denk nu, eerst constant lopen (3x per week) en dan minder slecht eten. Wat dat betreft is het wel goed dat de vakantie bijna afgelopen is voor mij, ik heb wel behoefte aan een klein beetje ritme.![]()
Geen pluim dus, misschien over 2 week.
Oke dan! En het gaat over het algemeen, maar goed ik zeur teveel dus het is minder erg dan ik denk.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:25 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
oh,dan krijg je nu een baby-pluimpje die alleen voor deze week geldt en houd ik de grote nog even vast, als je nog 2 weken goed bezig bent krijg je die ook![]()
![]()
Sowieso gaat het niet zo goed, gaat dat over het sporten en eten, of over alles in het algemeen?
Wat scheelt eraan? Je zeurt helemaal niet, en als het oplucht moet je gewoon lekker even spuien!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:31 schreef neen het volgende:
[..]
Oke dan! En het gaat over het algemeen, maar goed ik zeur teveel dus het is minder erg dan ik denk.
Ook de volgende armbeweging Phaidra?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |