abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 augustus 2010 @ 20:10:17 #176
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85580405
Volgens mij is alleen ontbijt en avondeten ook nie heul gezond nie...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85580443
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, da's heul slecht....
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_85580519
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Daar ben ik het op zich mee eens.

Maar als arts in opleiding leer je wel de essentie van gezonde voeding te waarderen!
En leer je nog meer de essentie van het vermijden van slechte eetpatronen te waarderen....

:) Ik zal zeker niet zeggen dat ik het zelf zo geweldig doe..... ik zal een hoop dingen af moeten gaan leren. Te beginnen bij minder nadenken over wat en hoe ik het eet!
Maar niet ontbijten en alleen maar vezelarm eten walg ik gewoon van ... ;( sorry....
pi_85580561
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:13 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Daar ben ik het op zich mee eens.

Maar als arts in opleiding leer je wel de essentie van gezonde voeding te waarderen!
En leer je nog meer de essentie van het vermijden van slechte eetpatronen te waarderen....

:) Ik zal zeker niet zeggen dat ik het zelf zo geweldig doe..... ik zal een hoop dingen af moeten gaan leren. Te beginnen bij minder nadenken over wat en hoe ik het eet!
Maar niet ontbijten en alleen maar vezelarm eten walg ik gewoon van ... ;( sorry....
Ik snap je punt, maar dit is natuurlijk niet een dagelijks lijstje voor Coco. Zie het een beetje in perspectief ;)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_85580565
O: magere yoghurt rode bessen gelei
T: banaan
L: 2 gekookte eitjes op komkommer en kipbouillon met 2 doopbroodjes
T: niks
D: 3 rostirondjes, boontjes en kipsnitzel
* j.t edits: T: halve pruim en halve minolea (delen met meneer)

Dat is 'm! En vanavond nog iets nader te bepalen en 1 beerenburg cola denk ik.
Ik heb mn voeten even gebaddert, ontdaan van nagellak, ontdaan van harde huidjes en nieuwe nagellak opgedaan. Nu nieuwe cd voor in auto branden, want morgen weer werken!

[ Bericht 9% gewijzigd door j.t op 22-08-2010 20:21:40 ]
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  zondag 22 augustus 2010 @ 20:18:54 #181
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85580680
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:29 schreef XcUZ_Me het volgende:

O: eerdergenoemde flinke bak kwark met wat muesli
B: 65 minuten Wii Fit (volgens dat ding 225 kcal verbrand, maar neem daar maar een korrel zout bij)
L: 2 boterhammen met becel, kaas / cervelaat, 1 glas optimel kokos
T: appel :@ maar wel 1 boterham en een klein kapje met light mayo als boter gesmeerd + tomaat
D: prefab lasagne à circa 563 kcals, rauwkost
T: raketje
T: klein restje kwark
Appel vergeten, maar voor de rest, niet onaardig, en zeker niet voor een weekendlijst!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85580748
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:18 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Appel vergeten, maar voor de rest, niet onaardig, en zeker niet voor een weekendlijst!
Flikker gewoon die appel door je kwark, ben je gelijk klaar :7

Ga zo door XMmetje :*
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_85580877
:W Ik ben alweer een paar dagen aan het meelezen hier en denk dat ik ook maar mee ga posten, als dat goed is ;)

Na de vakantie was is al iets zwaarder, kilootje ofzo en nu ben ik afgelopen week gestopt met roken en hoppa! nog een kilo erbij. Nu is het ook de tijd van de maand en dat schijnt ook iets met je gewicht te doen, maar toch.

Ik woog vanmorgen 64 kilo en zou graag weer terug naar de 62..en ooooit wil ik ook graag de 61 weer zien.

Qua sport komt ik niet verder als 2 keer in de week paardrijden en meestal een half uurtje per dag wiifitten :)

Voor mij werktte het SHE verhaal goed (bekend bij de mensen die hier al langer in dit topic rondlopen) Dus dat wil ik nu weer een beetje oppakken, de basis daarvan tenminste met een beetje van mezelf ;)

Vandaag was geen topdag
O: 2 gekookte eieren
T: bakje activia ananas
L: 2 croisantjes met kaas :')
T: Handje ongezouten cashews
T: 3kwart appel en wat druiven
D: Lasagna en een bak sla
T: koffie en een blokje pure chocolade

En ik zag dat iemand hier een behoorlijk opgezet been had door een muggen? steek. Mijn moeder heeft daar de laatste tijd ook last van als ze gestoken word en je hebt van die gifpennen waarmee je gif uit een beet kunt halen en die helpen wel..mischien een idee als je er vaker last van krijgt :)
pi_85580949
Welkom BBB (zo, je krijgt gelijk een afkorting :7 ) :W

Bedankt voor de tip trouwens, want ik was dat met dat been :P
pi_85581090
:)

Je krijgt die dingen trouwens volgens mij gewoon bij het kruidvat enzo. Maar hoop dat het eenmalig was want het zag er niet tof uit en zal vast ook niet zo fijn aangevoeld hebben.
pi_85581184
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
:)

Je krijgt die dingen trouwens volgens mij gewoon bij het kruidvat enzo. Maar hoop dat het eenmalig was want het zag er niet tof uit en zal vast ook niet zo fijn aangevoeld hebben.
Nee, dat voelde inderdaad niet zo fijn aan. Gelukkig heb ik er nu al een stuk minder last van door de antibiotica ^O^ . Ben vannacht meerdere malen door één mug gestoken ( }:| ) en dat heeft niet voor rare reacties gezorgd :P
pi_85581220
Gelukkig :)
pi_85581386
Terug van vakantie. Enorme omschakeling van vrienden en familie naar helemaal niks en dus echt wel even moeten slikken. Heleboel (en voornamelijk slecht) gegeten, dat dan weer wel, na twee weken netjes (maar meestal te weinig) eten tijdens mijn vakantie. Morgen weer normaal doen - hoop regelen/doen en gezond eten.

Niet echt bij kunnen lezen, maar zag wel wat nieuwe namen: welkom (al post ik hier zo weinig dat ik 't 'nieuweling' gevoel zelf nooit kwijtraak eigenlijk)!
  zondag 22 augustus 2010 @ 20:47:58 #189
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85581704
Heb je het leuk gehad ihatefastcars? :)

Zo... enorme bak rauwkost op en het laatste beetje kwark en nu kan je me wegrollen :').

Ga nog even wat op de wii fit hupsen denk ik!
pi_85581757
Eindelijk bijgelezen *O*
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Waarom vind ik het woord lepra altijd op zebra lijken?
:D :D Ik lolde hardop :@

@ MoBLo: wat goed van die freelance opdracht \o/ En geweldige foto's van je trouwdag O+ Ik had er al een paar gespot of facebook, maar dit waren nog heel veel meer mooie foto's <3
Oh, en je wordt tante O+ oO<
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 17:24 schreef Merel het volgende:Tip: Ik heb net bij de Action een figuurcorrigerend hemdje gekocht.
*boks*

@ Goodbye: wat een enorme plek op je been :O Maar goed dat je naar de dokter bent geweest! Hoe gaat het er nu mee?
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 19:56 schreef horned_reaper het volgende:
Ik raad je toch echt aan om vooral goed te ontbijten met vezels en granen!
En overdag wat meer vezelrijk te eten... frites, frikandellen en ijsjes voegen niets van waarde toe aan een dagelijks eetpatroon.
Een lichaam heeft vezelfs, vitaminen, en de juiste koolhydraten nodig iedere dag om correct te functioneren en goed op gang te blijven.
Normaal ontbijt ik wel met een paar boterhammetjes :) En frites, frikandellen & ijsjes voegen misschien niks van waarde toe aan mijn dagelijkse eetpatroon, maar ze zijn wel :Y) :9 O+

;)
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 19:57 schreef Swietje het volgende:
Dit doe je vast niet dagelijks dus dan valt het heus wel mee :P
Niet dagelijks, nee. Wel wekelijks :@ Maar daarom ben ik hier, om dat te veranderen :)
En voor de gezelligheid O+
pi_85582223
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

Niet dagelijks, nee. Wel wekelijks :@ Maar daarom ben ik hier, om dat te veranderen :)
En voor de gezelligheid O+
Dat komt dan helemaal goed. En je moet jezelf niet al het lekkers ontzeggen hoor :9
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_85582825
Zo, we waren erg laat thuis! Dus niet echt handig met eten, maar 't was wel gezellig bij oma O+

Lijstje:

O: 3 boterhammen filet a.
S: fitness
T:/L wat melbatoastjes met philadelphia light en filet a.
D: grote kom tomatensoep uit blik met wat turks brood wat nog over was van gisteren.

Zit nu bómvol, maar gezien wat we gegeten hebben zal ik straks wel weer honger hebben.. wit brood eyz, dus misschien komt er nog wat avocado bij straks :) en anders gewoon slapen en morgen normaal doen :+
Ja doei.
  zondag 22 augustus 2010 @ 21:15:21 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85582845
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:39 schreef ihatefastcars het volgende:
Terug van vakantie. Enorme omschakeling van vrienden en familie naar helemaal niks en dus echt wel even moeten slikken. Heleboel (en voornamelijk slecht) gegeten, dat dan weer wel, na twee weken netjes (maar meestal te weinig) eten tijdens mijn vakantie. Morgen weer normaal doen - hoop regelen/doen en gezond eten.

Niet echt bij kunnen lezen, maar zag wel wat nieuwe namen: welkom (al post ik hier zo weinig dat ik 't 'nieuweling' gevoel zelf nooit kwijtraak eigenlijk)!
Wb ^O^.

En meer posten helpt tegen het kwijtraken van het 'nieuweling'-gevoel ;).
Niet meer actief op Fok!
  zondag 22 augustus 2010 @ 21:15:39 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85582852
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:14 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, we waren erg laat thuis! Dus niet echt handig met eten, maar 't was wel gezellig bij oma O+

Lijstje:

O: 3 boterhammen filet a.
S: fitness
T:/L wat melbatoastjes met philadelphia light en filet a.
D: grote kom tomatensoep uit blik met wat turks brood wat nog over was van gisteren.

Zit nu bómvol, maar gezien wat we gegeten hebben zal ik straks wel weer honger hebben.. wit brood eyz, dus misschien komt er nog wat avocado bij straks :) en anders gewoon slapen en morgen normaal doen :+
Was oma blij? O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_85582857
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb je het leuk gehad ihatefastcars? :)

Zo... enorme bak rauwkost op en het laatste beetje kwark en nu kan je me wegrollen :').

Ga nog even wat op de wii fit hupsen denk ik!
Bijzonder leuk zelfs, thanks! Het enige jammere was dat ik naar huis moest, en verder iedereen bleef. Maar goed, verhuizen en werken: ook leuk. ;-)

En ik kan ook weggerold worden hier, maar vrees dat ik niets meer ga doen vanavond. Morgen weer een dag enzo.
pi_85583036
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:39 schreef ihatefastcars het volgende:
Terug van vakantie. Enorme omschakeling van vrienden en familie naar helemaal niks en dus echt wel even moeten slikken.
Zit je dan zo ver van van vrienden en familie af?

Dirty Dancing is op tv :D , blijft toch een geweldige film O+ :@
  zondag 22 augustus 2010 @ 21:21:48 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85583130
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Zit je dan zo ver van van vrienden en familie af?

Dirty Dancing is op tv :D , blijft toch een geweldige film O+ :@
Patrick Swayze is een schatje! O+.
Jennifer Garner ook trouwens :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_85583151
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wb ^O^.

En meer posten helpt tegen het kwijtraken van het 'nieuweling'-gevoel ;).
Thanks! En dat klinkt best wel logisch, bedankt voor de tip. ;)
pi_85583229
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:21 schreef Viking84 het volgende:
Patrick Swayze is een schatje! O+.
Jennifer Garner ook trouwens :P.
:Y
pi_85584450
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:59 schreef Swietje het volgende:

[..]

Dat komt dan helemaal goed. En je moet jezelf niet al het lekkers ontzeggen hoor :9
Geen zorgen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')