Nee, da's heul slecht....quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij is alleen ontbijt en avondeten ook nie heul gezond nie...
Daar ben ik het op zich mee eens.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij is alleen ontbijt en avondeten ook nie heul gezond nie...
Ik snap je punt, maar dit is natuurlijk niet een dagelijks lijstje voor Coco. Zie het een beetje in perspectiefquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:13 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Daar ben ik het op zich mee eens.
Maar als arts in opleiding leer je wel de essentie van gezonde voeding te waarderen!
En leer je nog meer de essentie van het vermijden van slechte eetpatronen te waarderen....Ik zal zeker niet zeggen dat ik het zelf zo geweldig doe..... ik zal een hoop dingen af moeten gaan leren. Te beginnen bij minder nadenken over wat en hoe ik het eet!
Maar niet ontbijten en alleen maar vezelarm eten walg ik gewoon van ...sorry....
Appel vergeten, maar voor de rest, niet onaardig, en zeker niet voor een weekendlijst!quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: eerdergenoemde flinke bak kwark met wat muesli
B: 65 minuten Wii Fit (volgens dat ding 225 kcal verbrand, maar neem daar maar een korrel zout bij)
L: 2 boterhammen met becel, kaas / cervelaat, 1 glas optimel kokos
T: appelmaar wel 1 boterham en een klein kapje met light mayo als boter gesmeerd + tomaat
D: prefab lasagne à circa 563 kcals, rauwkost
T: raketje
T: klein restje kwark
Flikker gewoon die appel door je kwark, ben je gelijk klaarquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Appel vergeten, maar voor de rest, niet onaardig, en zeker niet voor een weekendlijst!
Nee, dat voelde inderdaad niet zo fijn aan. Gelukkig heb ik er nu al een stuk minder last van door de antibioticaquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Je krijgt die dingen trouwens volgens mij gewoon bij het kruidvat enzo. Maar hoop dat het eenmalig was want het zag er niet tof uit en zal vast ook niet zo fijn aangevoeld hebben.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Waarom vind ik het woord lepra altijd op zebra lijken?
*boks*quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:24 schreef Merel het volgende:Tip: Ik heb net bij de Action een figuurcorrigerend hemdje gekocht.
Normaal ontbijt ik wel met een paar boterhammetjesquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:56 schreef horned_reaper het volgende:
Ik raad je toch echt aan om vooral goed te ontbijten met vezels en granen!
En overdag wat meer vezelrijk te eten... frites, frikandellen en ijsjes voegen niets van waarde toe aan een dagelijks eetpatroon.
Een lichaam heeft vezelfs, vitaminen, en de juiste koolhydraten nodig iedere dag om correct te functioneren en goed op gang te blijven.
Niet dagelijks, nee. Wel wekelijksquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:57 schreef Swietje het volgende:
Dit doe je vast niet dagelijks dus dan valt het heus wel mee
Dat komt dan helemaal goed. En je moet jezelf niet al het lekkers ontzeggen hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Niet dagelijks, nee. Wel wekelijksMaar daarom ben ik hier, om dat te veranderen
En voor de gezelligheid![]()
Wbquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:39 schreef ihatefastcars het volgende:
Terug van vakantie. Enorme omschakeling van vrienden en familie naar helemaal niks en dus echt wel even moeten slikken. Heleboel (en voornamelijk slecht) gegeten, dat dan weer wel, na twee weken netjes (maar meestal te weinig) eten tijdens mijn vakantie. Morgen weer normaal doen - hoop regelen/doen en gezond eten.
Niet echt bij kunnen lezen, maar zag wel wat nieuwe namen: welkom (al post ik hier zo weinig dat ik 't 'nieuweling' gevoel zelf nooit kwijtraak eigenlijk)!
Was oma blij?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:14 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, we waren erg laat thuis! Dus niet echt handig met eten, maar 't was wel gezellig bij oma
Lijstje:
O: 3 boterhammen filet a.
S: fitness
T:/L wat melbatoastjes met philadelphia light en filet a.
D: grote kom tomatensoep uit blik met wat turks brood wat nog over was van gisteren.
Zit nu bómvol, maar gezien wat we gegeten hebben zal ik straks wel weer honger hebben.. wit brood eyz, dus misschien komt er nog wat avocado bij straksen anders gewoon slapen en morgen normaal doen
Bijzonder leuk zelfs, thanks! Het enige jammere was dat ik naar huis moest, en verder iedereen bleef. Maar goed, verhuizen en werken: ook leuk. ;-)quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb je het leuk gehad ihatefastcars?
Zo... enorme bak rauwkost op en het laatste beetje kwark en nu kan je me wegrollen.
Ga nog even wat op de wii fit hupsen denk ik!
Zit je dan zo ver van van vrienden en familie af?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:39 schreef ihatefastcars het volgende:
Terug van vakantie. Enorme omschakeling van vrienden en familie naar helemaal niks en dus echt wel even moeten slikken.
Patrick Swayze is een schatje!quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Zit je dan zo ver van van vrienden en familie af?
Dirty Dancing is op tv, blijft toch een geweldige film
![]()
Thanks! En dat klinkt best wel logisch, bedankt voor de tip.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wb.
En meer posten helpt tegen het kwijtraken van het 'nieuweling'-gevoel.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:21 schreef Viking84 het volgende:
Patrick Swayze is een schatje!.
Jennifer Garner ook trouwens.
Geen zorgenquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:59 schreef Swietje het volgende:
[..]
Dat komt dan helemaal goed. En je moet jezelf niet al het lekkers ontzeggen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |