abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 augustus 2010 @ 21:45:50 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85584498
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

@ Goodbye: wat een enorme plek op je been :O Maar goed dat je naar de dokter bent geweest! Hoe gaat het er nu mee?
Verkeerde smiley zeker? :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 22 augustus 2010 @ 21:54:19 #202
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85584965
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:03 schreef Goodbye het volgende:
Mijn lijst, nog steeds niet erg representatief, maar ik moet nu ineens gaan nadenken over de tijden wanneer ik mag eten wanneer juist niet door die AB. Heb normaal een heel ander ritme.
Zo de rest maar eens lezen. Heb hetzelfde probleem de laatste tijd. Slik gelukkig maar 1x per dag antibiotica, maar dat gooit mijn hele ritme doro de war. En daarnaast eet ik ook prut. Te veel, te vet, het verkeerde.

Voorlopig dus geen zuivel 's morgens en dat geeft mij grote problemen. Heb nu de keus uit brood (wil ik eigenlijk niet) of ei (wil ik zeker niet iedere dag). Brinta, weetabix, havermout etc. moet even een paar weekjes wachten. Iemand een idee?

Ik zit nu te denken aan:
o. 2x per week iets met ei (gekookt, omelet, wat dan ook), 2x per week fruit (maar dat vult niet -O- ), 2x per week brood, 1 x per week waar ik zin in heb.
t. fruit of brood of yoghurt
l. het liefst warm, maar op mijn werk kom ik toch uit op brood :{
t. weet ik nog niet
d. hier moet ik nog iets makkelijks voor verzinnen. Ik kom om half 7 thuis, ga eten (man en kinderen eten brood), dan ik het tijd om iets leuks te doen met de mini's, daarna kinderen naar bed en óf sporten, óf huishouden, óf tijd voor mijn man óf dood op de bank.

Geen tijd om te koken dus eigenlijk. }:| Ben nog aan het nadenken over hoe ik dit moet oplossen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_85585011
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Verkeerde smiley zeker? :P.
Haha, inderdaad :D Komt omdat ik gewend ben om deze smiley te typen (nu even een spatie ertussen)

: O

Dus, als in, "GASP!". Maar ik vergeet altijd dat er hier automatisch een smiley van wordt gemaakt ^^

Blijkbaar moet je een kleine letter "o" gebruiken ipv een hoofdletter.
En die kleine letter vind ik er niet gasp-erig genoeg uitzien.
  zondag 22 augustus 2010 @ 21:57:38 #204
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85585156
Nog even een daglijstje (familiebezoek)
o. 2 volkoren boterhammen met kaas en jam
t. -
l/t/d gehaktbal, halve kippenpoot zonder vel, turkse bonensalade, bord rauwkost, 5 blokjes kaas, bolletje ijs, stukje amandeltaart, 2 plakken brood, 2 glazen sekt
t. mini zakje chips + necatarine

Echt bezopen dit. }:|
pi_85585452
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Zit je dan zo ver van van vrienden en familie af?

Dirty Dancing is op tv :D , blijft toch een geweldige film O+ :@
Deel van familie woont in het buitenland, en verschillende vrienden ook. En dan bleef de resterende familie ook nog eens achter en ging ik in mijn eentje naar huis....kortom, zelfmedelijden galore. ;)
pi_85585894
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:44 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Geen zorgen :')
Ik maak me ook helemaal geen zorgen eigenlijk :P
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_85586056
Ik ga lijstjes posten en uit traditie begin ik tijdens een dieptepunt. Kreeg geen hap door mijn keel.

Gister:
O: 3 glazen limo
T: capu volle melk
L: drop citroen ijsje
D: half frietje met mayonnaise
T: 1 jillz, 8 flesjes heineken
S: dansen
Ik was niet eens dronken :')

Vandaag werd ik wakker, echt helemaal bezweet en trillerig. Dus snel 4 glazen ice tea gedronken en een zak cassave chips met saus (ik ging voor de boterham maar dat werd hem niet) Daarna een koffie en een half oost duits cakeje.
Dat vond mijn maag geen goed idee :') Dus die zak chips telt niet meer op mijn lijstje :')
Dus de rest van de dag werd het nog een koffie, kommetje soep, stukje oost duitse cake, 3 sesam koekjes, 7 stukjes stokbrood,
halve spinazie schijf, schepje gebakken aardappels.

Nu voel ik mij wel weer oké, heb eigenlijk wel honger :9

Planning voor morgen:
yoghurt, noten, fruit, groente, rijst etc.
  zondag 22 augustus 2010 @ 22:15:04 #208
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85586182
Gisteren heb trouwens weer eens gebakken rijst gegeten. Was erg lekker!
Alternatief ontbijtidee!! *O*
pi_85586208
P.F. Veel succes morgen! Er is alleen maar ruimte voor verbetering :P ;)
  zondag 22 augustus 2010 @ 22:16:25 #210
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85586248
Wel een leuke avond gehad PF? Hoe was het etentje eigenljk vrijdag?
pi_85586250
zit alweer een kwartier te proberen me in te schrijven voor een sportcursus :') die server ligt er elke periode uit :( dat ze dáár niet eens wat aan doen...

en 9 van de 10 keer zijn dan de cursussen die ik wil al bezet -O-
Ja doei.
pi_85586314
Moblo, om wat voor cursus gaat het? Irritant zeg }:|
pi_85586362
Er is toch nog wat bijgekomen :P

O: allbran en sinaasappel
T: plakjes wortel en een klein beetje lamsvlees (restje)
L: Restje sushi (1 rol)
D: Worteltjessoep en kip met courgette
T: 250 gr kwark en een beetje lightsiroop
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_85586376
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:17 schreef Swietje het volgende:
Moblo, om wat voor cursus gaat het? Irritant zeg }:|
elk kwartaal zijn er verschillende cursussen in het universitair sportcentrum. En dan is het altijd op zondagavond 22.00uur dat de inschrijving open gaat...

dus dan gaat IEDEREEN, elke student met een sportkaart, proberen voor een cursus in aanmerking te komen -O-

ik zou graag gaan kickboksen *O* of anders boksen.. :)
Ja doei.
pi_85586518
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
Wel een leuke avond gehad PF? Hoe was het etentje eigenljk vrijdag?
Ja het was reuze gezellig (totdat er een grote vechtpartij uitbrak waarvan het lastigvallen van mij de aanleiding was) echt bizar :P

En vrijdag was ook erg gezellig!
pi_85586522
oh, en Vik: oma was erg blij overgrootoma te worden *O* :+ O+
Ja doei.
pi_85586542
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:09 schreef Swietje het volgende:

[..]

Ik maak me ook helemaal geen zorgen eigenlijk :P
Oh, lol. Ik bedoelde het ook niet serieus. Het was meer omdat ik mezelf niet eens het lekkers zou kunnen ontzeggen al zou ik het proberen :p
pi_85586557
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:18 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

elk kwartaal zijn er verschillende cursussen in het universitair sportcentrum. En dan is het altijd op zondagavond 22.00uur dat de inschrijving open gaat...

dus dan gaat IEDEREEN, elke student met een sportkaart, proberen voor een cursus in aanmerking te komen -O-

Ik hoop dat het je lukt om je voor kickboksen in te schrijven! Gaaf! *O*
pi_85586567
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:18 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Boksen O+
pi_85586591
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:21 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, lol. Ik bedoelde het ook niet serieus. Het was meer omdat ik mezelf niet eens het lekkers zou kunnen ontzeggen al zou ik het proberen :p
Hihi, dat vermoeden had ik al hoor... :D
pi_85586597
nog steeds 0,0 leven op de server daar :')!
Ja doei.
pi_85586605
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:15 schreef Swietje het volgende:
P.F. Veel succes morgen! Er is alleen maar ruimte voor verbetering :P ;)
Ja dat zeker! Ik zocht eigenlijk dat schema van SHE, die vegetarische. Maar haar forum bestaat niet meer.
pi_85586714
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:22 schreef Swietje het volgende:

[..]

Hihi, dat vermoeden had ik al hoor... :D
Op dit moment ben ik bijvoorbeeld op een paar dropjes aan het kauwen O-)
  zondag 22 augustus 2010 @ 22:24:03 #224
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85586738
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja het was reuze gezellig (totdat er een grote vechtpartij uitbrak waarvan het lastigvallen van mij de aanleiding was) echt bizar :P

En vrijdag was ook erg gezellig!
Hier heb ik maar een reactie op: :o
pi_85586740
Ik ga nog even wat opruimen hier, en dan mijn bed in. Slaap lekker allemaal! <3
pi_85586825
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:54 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zo de rest maar eens lezen. Heb hetzelfde probleem de laatste tijd. Slik gelukkig maar 1x per dag antibiotica, maar dat gooit mijn hele ritme doro de war. En daarnaast eet ik ook prut. Te veel, te vet, het verkeerde.

Voorlopig dus geen zuivel 's morgens en dat geeft mij grote problemen. Heb nu de keus uit brood (wil ik eigenlijk niet) of ei (wil ik zeker niet iedere dag). Brinta, weetabix, havermout etc. moet even een paar weekjes wachten. Iemand een idee?

Ik zit nu te denken aan:
o. 2x per week iets met ei (gekookt, omelet, wat dan ook), 2x per week fruit (maar dat vult niet -O- ), 2x per week brood, 1 x per week waar ik zin in heb.
t. fruit of brood of yoghurt
l. het liefst warm, maar op mijn werk kom ik toch uit op brood :{
t. weet ik nog niet
d. hier moet ik nog iets makkelijks voor verzinnen. Ik kom om half 7 thuis, ga eten (man en kinderen eten brood), dan ik het tijd om iets leuks te doen met de mini's, daarna kinderen naar bed en óf sporten, óf huishouden, óf tijd voor mijn man óf dood op de bank.

Geen tijd om te koken dus eigenlijk. }:| Ben nog aan het nadenken over hoe ik dit moet oplossen.
Ontbijt:
komkommer met humus?
Pindakaas en roggebrood (lust je dat?)
avocado
bekertje light huttenkase
Stukjes kip/ham met mayo

Lunch: Soep in een thermoskan? Zelfde geldt voor goulash/stoofschotels etc. Zou je in het weekend kunnen maken. 's ochtends nuken en in de thermoskan gieten.

Waarom kan je brinta/weetabix etc eten?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_85586840
het wordt boksen :)

Kickboksen is precies nog tijdens college.. alleen was 't bevestigen net te lang :') dus nu moet ik weer door de server heen zien te komen :X
Ja doei.
pi_85586955
Ik duim voor je Moblo :P
P.F. Dat schema van SHE heb ik wel eens gezien ja... misschien dat iemand van hier 'm ergens heeft? :)
Coco, slaap lekker!
Foei voor de dropjes! ~O>
  zondag 22 augustus 2010 @ 22:28:09 #229
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85586989
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:25 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ontbijt:
komkommer met humus?
Pindakaas en roggebrood (lust je dat?)
avocado
bekertje light huttenkase
Stukjes kip/ham met mayo

Lunch: Soep in een thermoskan? Zelfde geldt voor goulash/stoofschotels etc. Zou je in het weekend kunnen maken. 's ochtends nuken en in de thermoskan gieten.

Waarom kan je brinta/weetabix etc eten?
Omdat ik 's morgens antibiotica inneem mag ik tot 2,5 uur voor of na het innemen geen zuivel eten of drinken. Mijn normale ontbijt valt dus af en huttenkase helaas ook.

Soep enzo is misschien wel een idee voor 's avonds. We eten op mijn werk gezamenlijk en het is eigenlijk wel de bedoeling dat ik met de rest mee eet.

Maar die goulash en zo is een goed plan! Zo deed ik het in mijn afvalperiode ook. Thanks.
pi_85587157
Duimen werkte! Boksen! :)

heb nog handschoenen en zulks, dus, yay!

Zo maar 's slapen, morgen vroeg op, allemaal bestuursmeuk en dan eind van de middag spinnen voor 't eerst weer. Cardio here we come :9

Voelt goed, zin in!

:W truste lieve Slankies! :*
Ja doei.
pi_85587217
*O* Fijn dat het gelukt is! Slaap lekker! :z
pi_85587255
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hier heb ik maar een reactie op: :o
Ja dat was later in de kroeg. Ik stond bij de bar (daar was de kroeg wat smaller) en voor de bar stonden 5 jongens. Hartstikke aardig. Die keken mijn kant op en ik naar de bar (om te bestellen)

Er bleken al de hele tijd 3 andere jongens om mij heen te draaien (en iedereen moest daar sowieso langs dus wat sowieso een gedrang) op een gegeven moment wil een van die jongens iets van mij. legt zijn arm om mij heen, had ik sowieso geen zin in, ik duw zijn hand weg. Niet eens heel hard of overdreven. Er was helemaal geen sprake van dreiging of zo, ik had er gewoon geen zin in.

En echt 0.1 seconden later beginnen dus al die eerder genoemde jongens op elkaar in te slaan + nog 5 omstanders die blijkbaar bij die vervelende jongens hoorden?

Ik dacht echt dat ik in een film zat. Ik stond er midden in maar niemand had het op mij voorzien. Ik vroeg daarna: uh, waar sloeg dit op?
'ja we zagen ze al om je heen hangen dus we hielden ze in de gaten. Meisjes lastig vallen is not done.'

:X
  zondag 22 augustus 2010 @ 22:35:36 #233
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85587372
Voor iedereen die het schema van SHE zoekt/zocht, het staat o.a. hier: Slank de zomer in # 167: Met een buurman met ludduvudu.
De vegaversie kon ik zo snel niet vinden PF.

Ik moet overigens zeggen dat ik het op het moment jammer vind dt ze hier niet meer post. Een beetje de boel opporren, want er wordt wel heel erg bar en boos gegeten de laatste tijd. Ook door mij ja.
  zondag 22 augustus 2010 @ 22:37:07 #234
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85587461
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja dat was later in de kroeg. Ik stond bij de bar (daar was de kroeg wat smaller) en voor de bar stonden 5 jongens. Hartstikke aardig. Die keken mijn kant op en ik naar de bar (om te bestellen)

Er bleken al de hele tijd 3 andere jongens om mij heen te draaien (en iedereen moest daar sowieso langs dus wat sowieso een gedrang) op een gegeven moment wil een van die jongens iets van mij. legt zijn arm om mij heen, had ik sowieso geen zin in, ik duw zijn hand weg. Niet eens heel hard of overdreven. Er was helemaal geen sprake van dreiging of zo, ik had er gewoon geen zin in.

En echt 0.1 seconden later beginnen dus al die eerder genoemde jongens op elkaar in te slaan + nog 5 omstanders die blijkbaar bij die vervelende jongens hoorden?

Ik dacht echt dat ik in een film zat. Ik stond er midden in maar niemand had het op mij voorzien. Ik vroeg daarna: uh, waar sloeg dit op?
'ja we zagen ze al om je heen hangen dus we hielden ze in de gaten. Meisjes lastig vallen is not done.'

:X
:') Niet voor jou maar voor die haantjes.
pi_85587799
Wat 'n sneue types P.F! 8)7

Tot morgen! Ik ga lekker douchen en naar bed. :Z
  zondag 22 augustus 2010 @ 22:47:50 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85588020
P.F. :o. Mannen :'). Sommige mannen, haast ik mij eraan toe te voegen ;).

Ik ga slapen. Doei! :W.
Niet meer actief op Fok!
pi_85588079
Ja ik dacht echt o god dit overkomt ook alleen weer mij
pi_85588407
Rare gewaarwording is dat bij zoiets PF, alsof je zelf in een film zit! Ik ben zelf zo'n secundair typ, die dan nooit direct kan 'meedoen', maar alleen maar als toeschouwer staat te kijken. Laatst had ik ook zoiets, niet spectaculair in de bar (ik ben een lelijk chagerijnig oud wijf en er wordt nooit om mij gevochten oO< ), maar op de snelweg: ik reed 10 km harder dan de toegestane snelheid op de linkerbaan, komt ineens een Porche met meer dan 200 km/u rechts langs mij zoeven, zwiept naar de linkerkant, raakt in een spin met rokende banden en bijbehorend ieeeeeee!-geluid, dus de auto scheerde weer over de rijbanen vlak voor mij langs, en knalt een paar meter rechts naast mij keihard tegen de vangrail. En ik kon niets anders doen dan ijskoud/versteend doorrijden en denken: "in deze film zat ik toch niet?!"

Wel nog politie gebeld daarna, er waren al andere auto's bij, en behalve een volledig vernielde auto mankeerde de bestuurder niets. Nouja niets, hij was natuurlijk volslagen gestoord.
pi_85588545
Wow, bizar :o!
  zondag 22 augustus 2010 @ 22:57:05 #240
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85588571
Heeft iemand dat schema van SHE een keer geprobeerd/gevolgd/volgehouden?
pi_85588700
Jawel, maar ik kreeg suikerdrang :o
pi_85588779
Lijstje vandaag, als tegenwicht voor de annorexia-ex van de nieuwe slankie (welkom!):

O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: volkorenboterham met omelet van 2 eieren, boterham ham
T: 2 crackers filet americain met ui, stukje oude kaas met mosterd
D: broccolisoep met uitgebakken spekjes, ijsbergsla met kipfilet met ketjapsaus, 3 glazen witte wijn
T: glas witte wijn, nog meer kaas met mosterd

Hm, ik drink wel iets teveel de laatste tijd. }:| Elke dag denk ik weer: morgen! Ik ben wel een sociale drinken, dus ik zou eigenlijk in retraite moeten om de behoefte aan wijn de kop in te drukken.
  zondag 22 augustus 2010 @ 23:02:34 #243
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85588883
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:57 schreef Noukjee het volgende:
Ik doe niet aan dingen van SHE :{w.
Niet meer actief op Fok!
pi_85589096
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:57 schreef Noukjee het volgende:
Er zijn wel wat fokkers die erbij zworen/zweerden (sorry, Vik, DAD, help? Ik ben ineens de grammaticale kluts kwijt!) destijds. Ik had zelf moeite met de ongezouten amandelen, dat werden al snel gezouten nootjes (want anders was het zo viesss), en daardoor kreeg ik weer enorme zin in een wijntje erbij, of iets anders, en dan was het hek van de dam. Die weekeindes met alleen maar rijst zag ik ook niet gebeuren, eigenlijk lijkt het me wel lekker, maar ik ging het niet voor het ontbijt staan koken allemaal, en ik snak 's ochtends altijd naar iets lichts, zoets en fruitigs.

Het lastige van zo'n schema is: al is het 100% perfect, er is geen universele oplossing voor ieders lichaam. Voor de één kan het prima werken, bij de ander moet het veel meer lowcarb, bij de ander werkt een enorme vreetbui in de week weer het beste, etc. Er is geen ideaal eetschema voor iedereen, het blijft maatwerk. Ook omdat het natuurlijk in ieders levensritme goed in te passen moet zijn, anders kan je het niet volhouden.
  zondag 22 augustus 2010 @ 23:13:28 #245
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85589405
Zit eraan te denken om het gewoon eens te proberen. Kijken of het lukt en hoelang ik het vol hou!
De weekenden doe ik sowieso niet op die manier. Ga niet o,t,m, alleen rijst eten :') Verzin dan wel een gezond ander patroon voor de weekenden,
maar voor door de weeks is het misschien wel fijn om een vast schema te hebben.
Gewoon voor fun en om te kijken hoe 't is. Kan geen kwaad toch?
En ik ben ook veel te 'verslaafd' aan suikers, dus ben benieuwd of ik het al één dag volhou :')
pi_85589622
Nouja, die suikerverslaving schijnt wel veel minder te worden als je eenmaal afgekickt bent. Bijvoorbeeld bij lowcarbvoedingsschema's houdt je je bloedsuikerspiegel constant, door alleen maar voedsel te eten met een lage glycemische index. Hoe hoger in de tabel, hoe meer je bloedsuikerspiegel na het nuttigen ervan op hol slaat, en je dus ineens veel meer trek krijgt in suikers:

http://www.lilith.demon.nl/div/glykemischeindex.htm
Deze tabel is wel handig, dan zie je direct na welke dingen je koolhydratenbehoefte gaat stijgen.
Wat ik altijd erg grappig vond, was dat bier nog erger was dan suiker! :P
  zondag 22 augustus 2010 @ 23:19:06 #247
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85589643
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 23:13 schreef Noukjee het volgende:
Zit eraan te denken om het gewoon eens te proberen. Kijken of het lukt en hoelang ik het vol hou!
De weekenden doe ik sowieso niet op die manier. Ga niet o,t,m, alleen rijst eten :') Verzin dan wel een gezond ander patroon voor de weekenden,
maar voor door de weeks is het misschien wel fijn om een vast schema te hebben.
Gewoon voor fun en om te kijken hoe 't is. Kan geen kwaad toch?
En ik ben ook veel te 'verslaafd' aan suikers, dus ben benieuwd of ik het al één dag volhou :')
Nog een keer het schema gelezen en denk dat het toch niet iets voor mij is, haha!
Elke ochtend een ei. A
ls lunch een salade met kip of 2 boterhammen met pindakaas (hou niet zo van pindakaas)

Doe 's ochtends om de dag een boterham met sla en gekookt ei, en de andere dag 2 crackers met mager beleg.
En als lunch 2 boterhammen met gewoon iets magers ipv pindakaas.

Dat schema maar een beetje aangepast door mezelf zal vast niet zo erg zijn o|O
  zondag 22 augustus 2010 @ 23:20:42 #248
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85589706
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 23:18 schreef Laureline het volgende:
Nouja, die suikerverslaving schijnt wel veel minder te worden als je eenmaal afgekickt bent. Bijvoorbeeld bij lowcarbvoedingsschema's houdt je je bloedsuikerspiegel constant, door alleen maar voedsel te eten met een lage glycemische index. Hoe hoger in de tabel, hoe meer je bloedsuikerspiegel na het nuttigen ervan op hol slaat, en je dus ineens veel meer trek krijgt in suikers:

http://www.lilith.demon.nl/div/glykemischeindex.htm
Deze tabel is wel handig, dan zie je direct na welke dingen je koolhydratenbehoefte gaat stijgen.
Wat ik altijd erg grappig vond, was dat bier nog erger was dan suiker! :P
Bedankt ^O^
Ik drink en lust geen bier, dus dat scheelt weer :P
  zondag 22 augustus 2010 @ 23:46:52 #249
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85590744
rustig hier.. volgens mij slaapt iedereen al?!
pi_85591258
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:28 schreef Tinkepink het volgende:
Omdat ik 's morgens antibiotica inneem mag ik tot 2,5 uur voor of na het innemen geen zuivel eten of drinken. Mijn normale ontbijt valt dus af en huttenkase helaas ook.

Soep enzo is misschien wel een idee voor 's avonds. We eten op mijn werk gezamenlijk en het is eigenlijk wel de bedoeling dat ik met de rest mee eet.

Maar die goulash en zo is een goed plan! Zo deed ik het in mijn afvalperiode ook. Thanks.
wat misschien ook een workaround is, ik eet het al jaren zo:

havermout, kaneel en zoetstof in een kommetje. Als je het lekker vindt nog wat rozijntjes erbij. Kokend water erover, doorroeren en 15 min laten staan totdat 't water opgenomen is en het op eet temperatuur is.

Ik mis de melk niet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')