Verkeerde smiley zeker?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
@ Goodbye: wat een enorme plek op je beenMaar goed dat je naar de dokter bent geweest! Hoe gaat het er nu mee?
Zo de rest maar eens lezen. Heb hetzelfde probleem de laatste tijd. Slik gelukkig maar 1x per dag antibiotica, maar dat gooit mijn hele ritme doro de war. En daarnaast eet ik ook prut. Te veel, te vet, het verkeerde.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:03 schreef Goodbye het volgende:
Mijn lijst, nog steeds niet erg representatief, maar ik moet nu ineens gaan nadenken over de tijden wanneer ik mag eten wanneer juist niet door die AB. Heb normaal een heel ander ritme.
Haha, inderdaadquote:
Deel van familie woont in het buitenland, en verschillende vrienden ook. En dan bleef de resterende familie ook nog eens achter en ging ik in mijn eentje naar huis....kortom, zelfmedelijden galore.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Zit je dan zo ver van van vrienden en familie af?
Dirty Dancing is op tv, blijft toch een geweldige film
![]()
Ik maak me ook helemaal geen zorgen eigenlijkquote:
elk kwartaal zijn er verschillende cursussen in het universitair sportcentrum. En dan is het altijd op zondagavond 22.00uur dat de inschrijving open gaat...quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:17 schreef Swietje het volgende:
Moblo, om wat voor cursus gaat het? Irritant zeg
Ja het was reuze gezellig (totdat er een grote vechtpartij uitbrak waarvan het lastigvallen van mij de aanleiding was) echt bizarquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
Wel een leuke avond gehad PF? Hoe was het etentje eigenljk vrijdag?
Oh, lol. Ik bedoelde het ook niet serieus. Het was meer omdat ik mezelf niet eens het lekkers zou kunnen ontzeggen al zou ik het proberen :pquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:09 schreef Swietje het volgende:
[..]
Ik maak me ook helemaal geen zorgen eigenlijk
Ik hoop dat het je lukt om je voor kickboksen in te schrijven! Gaaf!quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
elk kwartaal zijn er verschillende cursussen in het universitair sportcentrum. En dan is het altijd op zondagavond 22.00uur dat de inschrijving open gaat...
dus dan gaat IEDEREEN, elke student met een sportkaart, proberen voor een cursus in aanmerking te komen
ik zou graag gaan kickboksenof anders boksen..
Boksenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
elk kwartaal zijn er verschillende cursussen in het universitair sportcentrum. En dan is het altijd op zondagavond 22.00uur dat de inschrijving open gaat...
dus dan gaat IEDEREEN, elke student met een sportkaart, proberen voor een cursus in aanmerking te komen
ik zou graag gaan kickboksenof anders boksen..
Hihi, dat vermoeden had ik al hoor...quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, lol. Ik bedoelde het ook niet serieus. Het was meer omdat ik mezelf niet eens het lekkers zou kunnen ontzeggen al zou ik het proberen :p
Ja dat zeker! Ik zocht eigenlijk dat schema van SHE, die vegetarische. Maar haar forum bestaat niet meer.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:15 schreef Swietje het volgende:
P.F. Veel succes morgen! Er is alleen maar ruimte voor verbetering![]()
Op dit moment ben ik bijvoorbeeld op een paar dropjes aan het kauwenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:22 schreef Swietje het volgende:
[..]
Hihi, dat vermoeden had ik al hoor...
Hier heb ik maar een reactie op:quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja het was reuze gezellig (totdat er een grote vechtpartij uitbrak waarvan het lastigvallen van mij de aanleiding was) echt bizar
En vrijdag was ook erg gezellig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |