abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85400682
Een nieuw FB-toic.
De discussie in het vorige deel is hierbij afgelopen.

Vragen en opmerkingen over moderaties op specifieke posts zijn welkom. Verwijzingen naar ontoelaatbare zaken ook, maar ga niet voor elk klein wissewasje hier de boel volposten. Spreek elkaar gewoon op een respectvolle, volwassen manier aan op het gedrag zonder meteen te aanvallend te worden.
pi_85400910
Waarom wordt een reactie op dit getroll wel gewist, maar het getroll zelf niet?

quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:08 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Suck on this...

[ afbeelding ]

Misschien dat je zuig behoefte dan wat afneemt.
Leaf
pi_85401093
Heb ik verwijderd, net als die totaal overbodige vraag die je daarna stelde.
Dit topic houden we serieus en strak. Geen slowchat, gekibbel, overbodige opmerkingen of nutteloze vragen meer!
pi_85453798
Topic loopt goed, alleen wordt er nu op de man gespeeld. Graag verwijderen. dank! Wikileaks | Zegen of geregisseerd toneelstuk?
dag
pi_85457143
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:20 schreef Peter het volgende:
Topic loopt goed, alleen wordt er nu op de man gespeeld. Graag verwijderen. dank! Wikileaks | Zegen of geregisseerd toneelstuk?
Heb je gelijk in, maar oompa heeft helaas ook weer gelijk. Toch hoort het idd niet in een topic thuis.
Ik heb het verwijderd. Waarschinlijk 1 van de laatste dingen die ik hier officieel in deze rol doe! :'(
pi_85695677
Is het de bedoeling dat BNW het linkdump-onderdeel van het forum wordt waar mensen gewoon stellingen mogen posten en vragen mogen ontwijken en op de man mogen gaan spelen?

Ik heb het over dit: 9/11 Is controlled demolition inmiddels 100% bewezen? #15 topic en over de gebruiker Mediacurator.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_85696699
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:14 schreef Snapcount2 het volgende:
Is het de bedoeling dat BNW het linkdump-onderdeel van het forum wordt waar mensen gewoon stellingen mogen posten en vragen mogen ontwijken en op de man mogen gaan spelen?

Ik heb het over dit: 9/11 Is controlled demolition inmiddels 100% bewezen? #15 topic en over de gebruiker Mediacurator.
Stellingen dumpen mag wel.
Vragen ontwijken, tja, wat kun je er aan doen.
Op de man spelen mag niet, incluis schelden..
pi_85735415
Gaat dit nog ergens over , Digitale TV & RFID, of niet? Dat er in BNW ruimte is voor alternatieve theoriën is een groot goed, en 1 van de pijlers van dit subforum naar mijn mening, maar wat voegt dit in hemelsnaam toe aan een discussie?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_85736302
Ja, de discussie wordt steeds interessanter eigenlijk.
Chips die tumoren zouden zijn. Dus we blijven bij het onderwerp.
pi_85737089
Ik twijfel nog of Bankfurt's schrijfsels al voor morosofisch geleuter mogen doorgaan. Zo'n geuzentitel is niet aan de eerste de beste voorbehouden natuurlijk!
pi_85737642
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Stellingen dumpen mag wel.
Vragen ontwijken, tja, wat kun je er aan doen.
Op de man spelen mag niet, incluis schelden..
Ik ben al voor nazi-kampcommandant uitgemaakt en daar is nu ook bijgekomen dat ik iemand ben met een genetisch defect. Dat is niet op de man spelen neem ik aan? De laatste post van mediacurator is een post die volledig op de persoon speelt alleen omdat ik een paar vragen stel en kritisch naar zijn youtube-filmpjes kijk.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_85738655
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:37 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Ik ben al voor nazi-kampcommandant uitgemaakt en daar is nu ook bijgekomen dat ik iemand ben met een genetisch defect. Dat is niet op de man spelen neem ik aan? De laatste post van mediacurator is een post die volledig op de persoon speelt alleen omdat ik een paar vragen stel en kritisch naar zijn youtube-filmpjes kijk.
Toen die post geplaatst werd zat ik op de fiets naar huis, vandaar de wat latere reactie.
Het is geedit, want idd, dit was puur op de man spelen en dat mag niet.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:06:16 #13
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_85761130
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_85761316
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, de discussie wordt steeds interessanter eigenlijk.
Chips die tumoren zouden zijn. Dus we blijven bij het onderwerp.
Zoveel samengeraapte flauwekul kan ik niet aan zonder minimaal een halve fles bushmills in mijn mik. :N Kom op zeg, een beetje rek en de buitengebieden van de wetenschap en werkelijkheid opzoeken is 1 ding, en kan inderdaad een discussie voedden, maar dit raakt echt kant noch wal.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_85762031
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:06 schreef Dagonet het volgende:
http://www.cracked.com/ar(...)-all-around-you.html

Hier kan iemand vast iets mee.
Dat is een hele mooie, bedankt :)
pi_85762126
Bij het lezen van dat soort berichten begin ik inwendig ook een beetje te wenen, maar het zijn blijkbaar bestaande theorieën en dus mogen ze hier besproken worden.
pi_85762162
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:15 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Zoveel samengeraapte flauwekul kan ik niet aan zonder minimaal een halve fles bushmills in mijn mik. :N Kom op zeg, een beetje rek en de buitengebieden van de wetenschap en werkelijkheid opzoeken is 1 ding, en kan inderdaad een discussie voedden, maar dit raakt echt kant noch wal.
Tuurlijk, het is soms ook moeilijk om je fantasie zó op te rekken dat je zelfs maar kunt begrijpen wat er bedoeld wordt, ik probeer het dan maar met wat humor te lezen, alhoewel dat met die tumoren me ook te ver gaat.
pi_85762487
Terwijl het voor degenen die het gepost hebben helaas bittere ernst is.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:05:42 #19
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_85762571
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:02 schreef ToT het volgende:
Terwijl het voor degenen die het gepost hebben helaas bittere ernst is.
Mwoah, ik verdenk Bankfurt ervan hier toch wel een briljante trollreactie geplaatst te hebben:
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:54 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Tja, in eerste instantie kun je je lichaamshuid navoelen op onderhuidse knobbels of wratten.

De volgende check is nagaan in de spiegel of je oogkassen symmetrisch horizontaal staan, let er vooral op of je linkeroog(kas) niet teveel naar beneden zakt en/of kleiner is dan het rechterdeel.
Ik lag stuk :D!
pi_85762867
Ik ben er nog steeds niet helemaal van overtuigd. Aan de ene kant lijkt bijna alle losse post een troll, aan de andere kant is hij zo consequent in zn getroll dat het wel echt moet zijn :/
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85762878
Mja het hele verhaal is sowieso natuurlijk al enigszins vreemd, maar wat je oogkassen ermee te maken hebben? :?
pi_85770705
Ik vind dat Coolguy wel een goed punt maakt.

Holocaust ontkennen wordt niet geaccepteerd hier. Ik vind ontkennen dat kanker bestaat of zeggen dat die ziekte in stand wordt gehouden door de farmaceutische industrie, van dezelfde orde. Er zijn denk ik meer mensen overleden door kanker dan door de holocaust.

Ieder zijn eigen mening prima, maar Lambiekje gaat echt te ver door mensen te schofferen met zijn gewauwel over kanker.
Leaf
pi_85771594
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:07 schreef VancouverFan het volgende:
Ik vind dat Coolguy wel een goed punt maakt.

Holocaust ontkennen wordt niet geaccepteerd hier. Ik vind ontkennen dat kanker bestaat of zeggen dat die ziekte in stand wordt gehouden door de farmaceutische industrie, van dezelfde orde. Er zijn denk ik meer mensen overleden door kanker dan door de holocaust.

Ieder zijn eigen mening prima, maar Lambiekje gaat echt te ver door mensen te schofferen met zijn gewauwel over kanker.
Je kunt de holocaust natuurlijk niet vergelijken met kanker.

Verder heb je gelijk dat Lambiekje te ver ging.

Het topic is gesloten en wordt opgeschoond.
Als het weer open gaat, moet de discussie over het onderwerp gaan, maar ik realiseer me dat we dan weer hetzelfde riedeltje van Bankfurt over chips krijgen, dus wellicht blijft het dicht.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:14:57 #24
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_85773322
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:16 schreef oompaloompa het volgende:
Ik ben er nog steeds niet helemaal van overtuigd. Aan de ene kant lijkt bijna alle losse post een troll, aan de andere kant is hij zo consequent in zn getroll dat het wel echt moet zijn :/
Mjah... daar zijn wel meer users van. Wel knap om dat zo lang vol te houden, mocht het nep zijn.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:31:09 #25
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85773941
:)
The truth was in here.
pi_85792233
Lambiekje gaat weer eens lekker los.
Als je je niet geloofd in de fascistische politiestaat ben je achterlijk.

quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 23:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je snapt het echt niet he. Gaat er niet om of in dit specifieke filmpje nu gefotoshopte materiaal zit.

Gaat er om dat na een halfjaar kennelijk op elke hoek van de straat door muren/autos en weet ik veel scanners komen te staan geaccepteerd wordt. Nu dat het gemeengoed is geworden is op luchthavens.

stap voor stap voor stap komen in een extreem fascistische politiestaat terecht. Door achterlijke figuren zoals jij. Je kinderen zullen je dankbaar zijn, pik!!
Leaf
pi_85794495
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 23:38 schreef VancouverFan het volgende:
Lambiekje gaat weer eens lekker los.
Als je je niet geloofd in de fascistische politiestaat ben je achterlijk.
[..]

Heb al geedit.
pi_85825226
Kan Mediacurator eens aangesproken worden op zijn/haar neerplempen van dingen en constante weigering om een discussie daarover te voeren?

Hij was al vage plaatjes aan het posten, maar nu in 2 topics een reactie met alleen maar hetzelfde plaatje.

quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 23:28 schreef mediacurator het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 22:39 schreef mediacurator het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het nut van zijn/haar aanwezigheid is niet duidelijk. Hij/zij lijkt hier allen maar te zijn om die Xandersite te spammen.
Leaf
  zondag 29 augustus 2010 @ 07:43:08 #29
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85825298
Goed tijdstip ook om te klagen.
The truth was in here.
pi_85825300
het regent hier en ik heb een kater
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85826378
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 07:03 schreef VancouverFan het volgende:
Kan Mediacurator eens aangesproken worden op zijn/haar neerplempen van dingen en constante weigering om een discussie daarover te voeren?

Hij was al vage plaatjes aan het posten, maar nu in 2 topics een reactie met alleen maar hetzelfde plaatje.
[..]

[..]

Het nut van zijn/haar aanwezigheid is niet duidelijk. Hij/zij lijkt hier allen maar te zijn om die Xandersite te spammen.
Maar wie bepaalt wat nut is?
Dat is arbitrair.
pi_85843599
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 10:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar wie bepaalt wat nut is?
Dat is arbitrair.
Alleen maar een plaatje posten als een antwoord is niet nuttig.
Alleen maar nieuws neerplempen en elke discussie uit de weg gaan, is niet nuttig op een discussieforum.

Maar goed, dat is mijn mening. Uiteindelijk ben jij de mod om te bepalen wat nuttig is. Ik snap niet wat iemand als MC op een discussieforum doet.
Leaf
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:51:58 #33
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85843829
Tsja dat heb ik met een hoop mensen, waarbij ik denk "wat had het voor zin om dat te posten, zeg dan niks" maar ja samenleving enzulks he :P
The truth was in here.
pi_85845204
Nouja, voor zover ik weet is het hier een discussie forum en is BNW ook bedoeld als serieus forum.

Misschien dat mijn verwachtingen gewoon te hoog liggen :')
Leaf
  zondag 29 augustus 2010 @ 20:22:12 #35
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_85845281
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:20 schreef VancouverFan het volgende:
Misschien dat mijn verwachtingen gewoon te hoog liggen :')
Hou deze gedachte vooral vast.
  zondag 29 augustus 2010 @ 20:43:00 #36
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_85846362
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:22 schreef Terecht het volgende:

[..]

Hou deze gedachte vooral vast.
Idd ja. Discussie lijkt toch niet vaak het doel te zijn.
Onikaan ni ov dovah
  zondag 29 augustus 2010 @ 21:00:18 #37
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_85847411
En dus: stel je erop in, scheelt je een hoop frustratie. Hoef je ook niet meer de FB-hoer uit te hangen.
pi_85849608
Menschen ventileren nu eenmaal graag hun gedachten en spinsels, puur om ze kwijt te zijn, soms voor bijval of voor feedback door anderen er op en vaak om bevestiging van de denkwijze te krijgen.. Laat die lieve mensen dan ook :Y.
dag
pi_85850116
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:33 schreef Peter het volgende:
Menschen ventileren nu eenmaal graag hun gedachten en spinsels, puur om ze kwijt te zijn, soms voor bijval of voor feedback door anderen er op en vaak om bevestiging van de denkwijze te krijgen.. Laat die lieve mensen dan ook :Y.
Start een weblog dan. Ga niet posten op een discussieforum.

Denk ik dan.
Leaf
pi_85850685
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:41 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Denk ik dan.
Waarom niet?
Door een stelling of een bepaald onderwerp gerelateerd aan BNW neer te zetten bestaat de mogelijkheid dat er een discussie ontstaat.
Zoniet? Dan zakt het topic vanzelf weg.
Weet niet waarom je je zo druk maakt.
pi_85850707
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:33 schreef Peter het volgende:
Juistem.
pi_85850866
Een ander respecteren is soms ook geen reactie posten als je alleen maar negatief kunt zijn op andermans uitingen zonder er zelf iets aan toe te voegen.
dag
pi_85851035
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom niet?
Door een stelling of een bepaald onderwerp gerelateerd aan BNW neer te zetten bestaat de mogelijkheid dat er een discussie ontstaat.
Zoniet? Dan zakt het topic vanzelf weg.
Weet niet waarom je je zo druk maakt.
Zoals al vaker gezegd, ik dacht dat dit een DISCUSSIE forum is.

En geen wikipedia of weblog....

Als je niet wil dat mensen iets zeggen over het forum of hun mening daarover geef, kun je het FB topic wel op slot gooien.
Leaf
  zondag 29 augustus 2010 @ 22:01:29 #44
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_85851418
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:41 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Denk ik dan.
Gewoon je verwachtingen lekker laag houden :) In dit subforum hoef je gewoon geen goede discussie te verwachten, hoe hard je het ook probeert.
Onikaan ni ov dovah
pi_85851539
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:56 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Zoals al vaker gezegd, ik dacht dat dit een DISCUSSIE forum is.

En geen wikipedia of weblog....

Als je niet wil dat mensen iets zeggen over het forum of hun mening daarover geef, kun je het FB topic wel op slot gooien.
Huh? Hoe kom je erbij dat je je mening niet kunt geven? Je geeft je mening -heel vaak- en krijgt toch reacties genoeg daar op lijkt mij.
En lees nog even wat Terecht een aantal posts hierboven schreef. 'Je verwachtingen niet te hoog stellen'.
pi_85860913
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Huh? Hoe kom je erbij dat je je mening niet kunt geven? Je geeft je mening -heel vaak- en krijgt toch reacties genoeg daar op lijkt mij.
En lees nog even wat Terecht een aantal posts hierboven schreef. 'Je verwachtingen niet te hoog stellen'.
dat is wel een beetje een weemoedige instelling van onvermijdelijkheid

[ Bericht 83% gewijzigd door oompaloompa op 30-08-2010 05:24:18 ]
pi_85862278
Uhm... Lavender, waarom wis je alleen de MC plaatjes als ik ze post?
Leaf
pi_85862464
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 09:11 schreef VancouverFan het volgende:
Uhm... Lavender, waarom wis je alleen de MC plaatjes als ik ze post?
Uhm Vancouver, even je oogjes uitwrijven :)
pi_85862481
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 09:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Uhm Vancouver, even je oogjes uitwrijven :)
Ik heb die reactie al opnieuw geplaatst omdat ik niet begreep waarom die was gewist. :)
Leaf
pi_85862580
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 09:21 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ik heb die reactie al opnieuw geplaatst omdat ik niet begreep waarom die was gewist. :)
Ik begrijp de intentie niet zo goed. Je verwijt het MC, maar als jij het doet is het wél goed?
pi_85862616
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 09:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik begrijp de intentie niet zo goed. Je verwijt het MC, maar als jij het doet is het wél goed?
Nee dan ook niet.
Ik pas me aan aan zijn manier van reageren. Misschien dat er dan wel een discussie ontstaat.
Leaf
pi_85913212
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:40 schreef Salvad0R het volgende:
Haha, there is no such thing man.

9/11 inside job, Mossad & CIA did it, iedereen die beweert van niet is een government troll of een tyfusdebieltje.
Ik denk niet dat Salvador ooit gaat leren respect te hebben voor andere meningen.
Leaf
pi_85913574
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:42 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Salvador ooit gaat leren respect te hebben voor andere meningen.
Ah.. de forum NSB is ook weer aan het patrouilleren. :')
pi_85913682
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ah.. de forum NSB is ook weer aan het patrouilleren. :')
Als jij het leuk vind om als oud vuil hehandeld te worden ga je maar lekker tussen de varkens rollen. Ik ben een voorstander van een normale discussie waarbij men elkaars mening respecteerd.

Sue me.
Leaf
pi_85913816
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:56 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Als jij het leuk vind om als oud vuil hehandeld te worden ga je maar lekker tussen de varkens rollen. Ik ben een voorstander van een normale discussie waarbij men elkaars mening respecteerd.

Sue me.
Dat blijkt vaak dus niet uit jouw manier van discussiëren.
pi_85913923
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat blijkt vaak dus niet uit jouw manier van discussiëren.
Dat jij dingen anders ziet dan de werkelijkheid is allang bekend.
Leaf
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:06:31 #57
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85914005
OMG, get a room you two :D
The truth was in here.
pi_85914401
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:06 schreef Bastard het volgende:
OMG, get a room you two :D
A room with a (tunnel :P) view.
pi_85914540
Tja een beetje als deze 2 als ze ruzie met elkaar zouden hebben:

:')
pi_85914695
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:19 schreef ToT het volgende:
Tja een beetje als deze 2 als ze ruzie met elkaar zouden hebben:

[ afbeelding ]

:')
Tja... :')

D.U.M.B.s (NWO's ondergrondse steden)

Kan daar misschien wat bagger verwijderd worden a.j.b.? :)

Topic wordt op die manier vergalt.

Thanks!

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2010 16:30:21 ]
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:50:32 #61
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_85918369
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:00 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Niks nieuws. Allang gehoord, allang weerlegd. :)
Dit soort getroll begint mij dermate erg te irriteren dat ik het wel een goed plan vind om het hier even te melden.
pi_85918505
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:50 schreef Relko het volgende:

[..]

Dit soort getroll begint mij dermate erg te irriteren dat ik het wel een goed plan vind om het hier even te melden.
Wat is daar getroll aan?

Ik had al eerder aangegeven dat dat topic niet bedoeld was voor 9/11 discussies. Resonancer komt alsnog met een verhaal over 9/11 en vraagt of ik daar al van gehoord had.
Geen zin om de discussie over Obama nog verder te verstieren met 9/11 zooi geef ik gewoon een kort antwoord.
Leaf
pi_85918743
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:53 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Wat is daar getroll aan?

Ik had al eerder aangegeven dat dat topic niet bedoeld was voor 9/11 discussies. Resonancer komt alsnog met een verhaal over 9/11 en vraagt of ik daar al van gehoord had.
Geen zin om de discussie over Obama nog verder te verstieren met 9/11 zooi geef ik gewoon een kort antwoord.
VancouverFan, zou je misschien willen stoppen met dat frustreren van het topic.
Je geeft niemand ruimte, zit overal bovenop.
Laat het gewoon eens gaan.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:03:41 #64
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_85918893
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:53 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Wat is daar getroll aan?

Ik gaf al aan waarom het getroll is. Als dat topic niet bedoelt is voor die discussie is dat niet de manier om te antwoorden, jij geeft hem immers wel informatie. Als je A zegt moet je ook B zeggen. Dat is hoe jij trollt, en nu heb ik schoon genoeg van jou. Kinderachtig ventje.
pi_85945536
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:43 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Eigenlijk ben je gewoon een irritante kut troll...

Je zegt wel van niet, maar ondertussen gooi je alles wat jou niet zint linea rectia de prullebak in door het verdacht te maken.
Je zou eens net zo kritisch moeten zijn op de verhalen waar jij mee aan komt.

Ik was al begonnen om je stellingen in een ander topic uit te leggen, maar dat zou toch complete tijdverspilling zijn. Jij wilt gewoon perse zien dat het een complot is.
En hier wordt ik dus weer voor kut troll uitgemaakt! Dit kan toch gewoon niet? :{
pi_85945604
Vergeefse moeite. Tyfusdebieltje is ook geen probleem.
Leaf
pi_85945644
Ah. Ik zie dat de conspiracy fanaten wel ongebreideld mogen schelden, maar de skeptici niet.

Iets met 2 maten meten?

En je hebt teveel gewist Lavender. Zou je

quote:
Je zegt wel van niet, maar ondertussen gooi je alles wat jou niet zint linea rectia de prullebak in door het verdacht te maken.
Je zou eens net zo kritisch moeten zijn op de verhalen waar jij mee aan komt.
Terug willen zetten?

Dat is gewoon een feit.

[ Bericht 37% gewijzigd door VancouverFan op 01-09-2010 13:04:33 ]
Leaf
pi_85945798
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:59 schreef VancouverFan het volgende:
Ah. Ik zie dat de conspiracy fanaten wel ongebreideld mogen schelden, maar de skeptici niet.

Iets met 2 maten meten?
Nee, dat mag ook niet.
Zeuren, zaniken en drammen ook liever niet, maar dat doen sommigen ook ongebreideld :')

En dan maar weer eens het dringende verzoek: niet zo letten op J0kkebrok, en J0kkebr0k niet op jou, dan zou het al een stuk beter gaan.
  woensdag 1 september 2010 @ 13:05:41 #69
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85945846
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:58 schreef VancouverFan het volgende:
Kan overheen gelezen zijn.
The truth was in here.
pi_85945891
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, dat mag ook niet.
Waarom blijft dat tyfus debieltje dan wel staan en reageer je daarop alleen maar met "Nou zeg, dat is niet echt aardig "

quote:
Zeuren, zaniken en drammen ook liever niet, maar dat doen sommigen ook ongebreideld :')

En dan maar weer eens het dringende verzoek: niet zo letten op J0kkebrok, en J0kkebr0k niet op jou, dan zou het al een stuk beter gaan.
Als de conspiracy fanaten respect zouden hebben voor andere meningen zou het een stuk beter gaan.
Leaf
pi_85945924
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:05 schreef Bastard het volgende:

[..]

Kan overheen gelezen zijn.
Nee hoor.

Daar heeft Lavenderr zelfs op gereageerd.

Bewijs dat het officiele 9/11 verhaal klopt
Leaf
pi_85946005
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:58 schreef VancouverFan het volgende:
Ik heb niks met andere users te maken die jou verrot schelden.
  woensdag 1 september 2010 @ 13:11:03 #73
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85946038
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:07 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Nee hoor.

Daar heeft Lavenderr zelfs op gereageerd.

Bewijs dat het officiele 9/11 verhaal klopt
Oh .. bijgelezen.. maar het is besproken en behandeld, move on toch?
Soieso is 9/11 conspiracy erg 2005 vind ik :X
The truth was in here.
pi_85946166
Fucking hell zeg! Jongens, doe gewoon ff normaal. JULLIE zitten enorm op elkaar te fitten en dan zit je HIER te klagen dat de moderators de ander moet corrigeren.
Als jullie ALLEBEI nou eens wat rustiger zouden reageren........
pi_85946235
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:06 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Waarom blijft dat tyfus debieltje dan wel staan en reageer je daarop alleen maar met "Nou zeg, dat is niet echt aardig "
[..]

Als de conspiracy fanaten respect zouden hebben voor andere meningen zou het een stuk beter gaan.
Omdat ik er minder zwaar aan til dan jij, je moet niet vergeten, dit was voor iedereen bedoeld he? Niet alleen gericht aan VancouverFan. Al doe je wel alsof alles en iedereen alleen maar op jou zit te letten.

En respect moet van twee kanten komen.

Oh, en nee ik zet je post niet terug.
Het moet nu eens over zijn met dat geklier.
pi_85946253
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:14 schreef ToT het volgende:
Fucking hell zeg! Jongens, doe gewoon ff normaal. JULLIE zitten enorm op elkaar te fitten en dan zit je HIER te klagen dat de moderators de ander moet corrigeren.
Als jullie ALLEBEI nou eens wat rustiger zouden reageren........
Ik reageer rustig. Maar als mijn reacties telkens maar de prullebak in worden geveegd omdat het meneer niet goed uitkomt, wordt ik minder rustig.
Leaf
pi_85946277
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Omdat ik er minder zwaar aan til dan jij, je moet niet vergeten, dit was voor iedereen bedoeld he? Niet alleen gericht aan VancouverFan. Al doe je wel alsof alles en iedereen alleen maar op jou zit te letten.

Ow dus als ik alle conspiracy gelovers in het algemeen voor kut trol uitmaak is het geen probleem. Prima.
Leaf
  woensdag 1 september 2010 @ 13:20:35 #78
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85946348
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

O+ *;
The truth was in here.
pi_85946450
Ow en voor de duidelijkheid, ik wil niets liever dan dat geklier over is.

Maar als ik moeite doe om het officiele verhaal te onderbouwen en dan weer wordt gezegd "wordt wel nagegaan of die getuigen echt bestaan" of " ja ik kan ook wel een foto maken van een verbrande credit card" dan ben je echt bezig het bloed onder de nagels vandaan te halen.

Als je de discussie aangaat met "alles wat mij niet zint is vervalst", en dat is precies wat Jokkebrok doet de laatste dagen, zal het nooit een normale discussie worden.
Leaf
pi_85946569
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:23 schreef VancouverFan het volgende:

Maar als ik moeite doe om het officiele verhaal te onderbouwen en dan weer wordt gezegd "wordt wel nagegaan of die getuigen echt bestaan" of " ja ik kan ook wel een foto maken van een verbrande credit card" dan ben je echt bezig het bloed onder de nagels vandaan te halen.

Als je de discussie aangaat met "alles wat mij niet zint is vervalst", en dat is precies wat Jokkebrok doet de laatste dagen, zal het nooit een normale discussie worden.
Nou, dan ben je toch klaar? Als je aantoont dat je discussiepartner oneigenlijke argumenten gebruikt heb jij toch 'gewonnen', het 'gelijk' aan je zijde? Als een partij echt niet mee wil werken gaat dat de mods ook niet lukken hoor.
pi_85946630
quote:

Daar ga je weer, laat J0kkebr0k met rust, richt je op andere users. Daarbij: jullie zijn niet de enige twee users hier hoor, je sneeuwt alles onder met dat eeuwige gezeik en gehakketak op elkaar. Grow up!
pi_85946656
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:26 schreef Terecht het volgende:

[..]

Nou, dan ben je toch klaar? Als je aantoont dat je discussiepartner oneigenlijke argumenten gebruikt heb jij toch 'gewonnen', het 'gelijk' aan je zijde? Als een partij echt niet mee wil werken gaat dat de mods ook niet lukken hoor.
Ik verwacht niks van de mods wat dat betreft.

Wel dat ze normaal optreden. Dus het gescheld van de conspiracy fanaten ook gewoon aanpakken.
Leaf
pi_85946697
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar ga je weer, laat J0kkebr0k met rust, richt je op andere users. Daarbij: jullie zijn niet de enige twee users hier hoor, je sneeuwt alles onder met dat eeuwige gezeik en gehakketak op elkaar. Grow up!
Zeg dat ook eens tegen Jokkebrok. Die is de laatste dagen alleen maar stront irritant bezig.

Focus je eens niet alleen op mij.
Leaf
pi_85946742
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:28 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ik verwacht niks van de mods wat dat betreft.

Wel dat ze normaal optreden. Dus het gescheld van de conspiracy fanaten ook gewoon aanpakken.
En dat wordt ook gedaan. Misschien niet altijd zichtbaar voor 'VancouverFan-ogen' maar het gebeurt.
pi_85946748
quote:

Ondanks dat ik het helemaal met je eens ben, moet je misschien maar realiseren dat er veel andere mensen meelezen die het achterlijke gedrag net zo goed zien maar er niet zo agressief op in gaan omdat ze weten dat het uiteindelijk niet bevordelijk is voor het merendeel van de lezers.

Je moet roeien met de riemen die je hebt, en die zijn hier nou eenmaal niet altijd even lang voor iedereen :/
pi_85946754
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar ga je weer, laat J0kkebr0k met rust!
O+

:+
  woensdag 1 september 2010 @ 13:31:39 #87
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85946787
Iets met bord en kop.
Overigens, soms valt een discussiepartner gewoon uit de boot, omdat geen valide opmerkingen en er dan het zijne van denken. Ignor modus aan een verder gaan.
The truth was in here.
pi_85946959
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:29 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Zeg dat ook eens tegen Jokkebrok. Die is de laatste dagen alleen maar stront irritant bezig.

Waarom ben ik alleen maar stront irritant bezig? Ik doe notabene zelfs aan inhoudelijke posts. Ik begrijp je niet hoor. :?
pi_85947193
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Waarom ben ik alleen maar stront irritant bezig? Ik doe notabene zelfs aan inhoudelijke posts. Ik begrijp je niet hoor. :?
Zoals al uitgelegd, bewijs dat jou niet aanstaat als vals bestempelen. Van oogegetuigen verslagen (uit allerlei verschillende media) eisen dat ook nog eens bewezen is dat ze gedaan zijn door echte mensen. Zeggen dat foto's makkelijk vervalst kunnen worden. Video's van de verdachte vergelijken met pino.

Prima dat je kritisch bent, maar jij bent te selectief kritisch. Je zou net zo kritisch moeten zijn op de dingen die je zelf post.
Leaf
pi_85947229
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:29 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Heb van J0kkebr0k daarnet ook posts verwijderd, alleen zeurt die daar niet over. Denk dat dat het verschil is.
En nu ben ik er klaar mee hoor.
Je gedraagt je maar, zoals iedereen zich heeft te gedragen hier.
pi_85947485
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:41 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Zoals al uitgelegd, bewijs dat jou niet aanstaat als vals bestempelen. Van oogegetuigen verslagen (uit allerlei verschillende media) eisen dat ook nog eens bewezen is dat ze gedaan zijn door echte mensen. Zeggen dat foto's makkelijk vervalst kunnen worden. Video's van de verdachte vergelijken met pino.

Prima dat je kritisch bent, maar jij bent te selectief kritisch. Je zou net zo kritisch moeten zijn op de dingen die je zelf post.
Helaas zie jij niet dat ik dat met een rede deed. Ik deed het om aan te geven dat je niet zomaar alles als bewijs kunt zien. Jij doet dat wel, als de bron je maar aanstaat en de overheid met iets komt, dan slik je het zonder 1 milliseconde kritisch te zijn.

Dat jij gelijk letterlijk neemt dat ik al die zaken meteen de prullenbak in verwerp... tja.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2010 13:49:23 ]
pi_85947502
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb van J0kkebr0k daarnet ook posts verwijderd, alleen zeurt die daar niet over. Denk dat dat het verschil is.
En nu ben ik er klaar mee hoor.
Je gedraagt je maar, zoals iedereen zich heeft te gedragen hier.
Ik gedraag me net als de anderen hier. ^O^
Leaf
pi_85947606
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Helaas zie jij niet dat ik dat met een rede deed. Ik deed het om aan te geven dat je niet zomaar alles als bewijs kunt zien. Jij doet dat wel, als de bron je maar aanstaat en de overheid met iets komt, dan slik je het zonder 1 milliseconde kritisch te zijn.
Mijn bronnen, zeker over die getuigen, komen niet altijd van de overheid. Gewoon van onafhankelijke media die maar al te graag misstanden bij Amerikaanse overheid aankaarten als dat kan.

De enige rede die ik bij jou kan bedenken is dat jij gewoonweg niet wil zien dat het toch anders is gegaan dan jij denkt.
Leaf
pi_85947624
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:49 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ik gedraag me net als de anderen hier. ^O^
Goed zo ^O^
--------------------------------------------------------------------
  woensdag 1 september 2010 @ 14:13:57 #95
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_85948554
De show begint nu toch wel wat saai te worden hoor ;) Tijd voor iets nieuws.
Onikaan ni ov dovah
pi_85950746
Mwoah VF, je valt wel aardig op met je gedrag.

Maar het begint idd wel saai te worden met dat eeuwige gekibbel.
pi_85952678
Tja, als je je kop boven het maaiveld uit steekt valt dat inderdaad op.
Je kunt beter achter als een mak lammetje achter de kudde aanlopen. Lekker standaard, dan valt het niet op.
Leaf
pi_85953482
quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:13 schreef VancouverFan het volgende:
Tja, als je je kop boven het maaiveld uit steekt valt dat inderdaad op.
Je kunt beter achter als een mak lammetje achter de kudde aanlopen. Lekker standaard, dan valt het niet op.
Er is een verschil tussen niet opvallen en gewoon vervelend gedrag vertonen.
pi_85971192
Kan iemand zorgen dat het continue getroll van VancouverSpam eens een keer stopt.

Hij verneukt echt een topic waar ik iets van probeer te maken. Niet grappig meer. Zijn post zorgen er voor dat de inhoudelijke en onderbouwde posts flink ondersneeuwen. Jammer.

9/11 is controlled demolition inmiddels 100% bewezen? #16

quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:17 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Goed copy en paste werk. Waar haal je dat vandaan?

En wat is nou het probleem precies? Dat de herkomst van input data niet helemaal duidelijk is?

Welke invloed heeft dat op de eindconclusie van het rapport?
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:38 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ik vraag:
[..]

Daar heb je geen antwoord op. Blijkbaar weet je zelf niet eens wat je post.
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:46 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Mijn conclusie is dat het geen groot probleem is en dat het het NIST onderzoek niet op zijn kop zet.
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:05 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ik bepaal zelf wel op wie ik wel of niet reageer. :)
Dit is gewoon troll gedrag. Persoonlijke vete die hij zo nodig moet uitvechten. Daarmee verziekt ie een topic. Trietst gedrag.

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2010 00:08:28 ]
pi_85971278
Kunnen jullie niet elkaar PM-en? Dan hebben de andere users er geen last van.
dag
pi_85971394
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:57 schreef Peter het volgende:
Ja dat kan wel. Maar dat wil Jokkebrok perse niet. Die wil het op het forum uitvechten telkens...
Leaf
  donderdag 2 september 2010 @ 00:02:57 #102
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_85971488
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:57 schreef Peter het volgende:
Als ik de soap goed gevolgd heb, wil VancouverFan wel pm'en met J0kkebr0k, maar J0kkebr0k niet met VancouverFan :D!

Edit: Wat VancouverFan zelf hierboven zegt dus :P.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_85971534
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:02 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Als ik de soap goed gevolgd heb, wil VancouverFan wel pm'en met J0kkebr0k, maar J0kkebr0k niet met VancouverFan :D!
Klopt.
Ik heb diverse malen geprobeerd al dat gezeik van het forum te halen, Jokkebrok weigerde keer op keer en ging zelfs in het FB topic klagen dat ik zo gemeen was om hem lastig te vallen via PM. Of de mods daar niet wat aan konden doen.
Leaf
pi_85971561
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:00 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ja dat kan wel. Maar dat wil Jokkebrok perse niet. Die wil het op het forum uitvechten telkens...
Ik wil helemaal niks uitvechten, want er valt niets uit te vechten. Ik wil gewoon niet dat een topic verziekt wordt. Dat is alles.

Reageer niet op mijn posts en alles komt goed.
pi_85971757
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik wil helemaal niks uitvechten, want er valt niets uit te vechten. Ik wil gewoon niet dat een topic verziekt wordt. Dat is alles.

Je wilt niet dat een topic verziekt wordt? Komt dat echt van jou?

De persoon die bij bewijs voor het officiële verhaal zegt dat het makkelijk vervalst kan zijn.
De persoon die reacties lang op anderen gaat zeuren en keer op keer weigert dat via PM te toen.
De persoon die uitgebreide uitleg van mensen die er verstand van hebben in de prullebak gooit omdat je op een foto niet genoeg brand ziet.

Jij gaat nu zeggen dat je een topic niet wil verzieken. Hilarisch....
Leaf
pi_85971761
quote:

[..]

Probeer gewoon allebei niet zo vaak op elkaar te reageren, dan komt het zéker goed.
En nu wens ik iedereen welterusten en tot morgen :z
pi_85971816
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Probeer gewoon allebei niet zo vaak op elkaar te reageren, dan komt het zéker goed.
Als de mod van huis is...... :P
  donderdag 2 september 2010 @ 00:15:15 #108
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_85971944
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:10 schreef Lavenderr het volgende:
Mwah, volgens mij genieten ze stiekem allebei van die aandacht voor elkaar en de aandacht die hun gerotzooi van anderen krijgt ;).

quote:
Welterusten :W
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_85971952
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als de mod van huis is...... :P
Niks ervan o|O
pi_85972677
J0kkebr0k, je moet wel gewoon toegeven dat er een probleem tussen jullie 2 is. Dat hij niet op jouw posts zou moeten reageren is bullshit; dit is een openbaar forum en iedereen heeft evenveel recht om hier te posten. Als je hier publiekelijk iets post, ga je er feitelijk ook mee akkoord dat er op gereageerd kan worden door iedereen.

Jij en VancouverFan hebben een probleem met elkaar. Het klopt gewoon dat het forum door jullie conflict verziekt wordt. Praat het BUITEN het forum met elkaar uit zodat jullie de boel hier niet BLIJVEN vergallen.
Mijn besluit om te stoppen met modden stond al lang vast, maar het gezeik tussen jullie twee heeft de zaken wel bespoedigd. Maak alsjeblieft niet meer kapot dan dat en PRAAT met elkaar, via PM!
pi_85972767
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:42 schreef ToT het volgende:
J0kkebr0k, je moet wel gewoon toegeven dat er een probleem tussen jullie 2 is. Dat hij niet op jouw posts zou moeten reageren is bullshit; dit is een openbaar forum en iedereen heeft evenveel recht om hier te posten. Als je hier publiekelijk iets post, ga je er feitelijk ook mee akkoord dat er op gereageerd kan worden door iedereen.

Jij en VancouverFan hebben een probleem met elkaar. Het klopt gewoon dat het forum door jullie conflict verziekt wordt. Praat het BUITEN het forum met elkaar uit zodat jullie de boel hier niet BLIJVEN vergallen.
Mijn besluit om te stoppen met modden stond al lang vast, maar het gezeik tussen jullie twee heeft de zaken wel bespoedigd. Maak alsjeblieft niet meer kapot dan dat en PRAAT met elkaar, via PM!
Als je leest, dan zie je dat ik geen moeite heb om op iemand te reageren en om reacties te krijgen, mits ze normaal van aard zijn. Je weet zelf hoe zijn manier van posten en zuigen in elkaar steekt.

Ik plaats inhoudelijke posts en probeer iets van het topic te maken. Zoals ik het zie is hij het alleen aan maar aan het proberen af te breken. Niet eens door mijn posts onderbouwd te weerleggen, maar puur door zijn typisch zuigerige reacties. Maar goed... ik zie blijkbaar dingen die er niet zijn.

EDIT: Ik praat niet met hem via PM. Je hebt zelf ondervonden wat een energie zuiger het is. Ik laat hem op het forum ook links liggen. Dat lijkt me in deze nu het beste.

Saluti

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2010 00:55:32 ]
pi_85973119
Begrijp ik en hij zuigt idd, maar toch is er tussen jullie 2 een duidelijk probleem, want jullie 2 zitten elkaar gewoon echt veel in de haren, en dát moet een keer afgelopen zijn.

2 ruzie, 2 schuld enzulks, ongeacht wie er meer schuld zou hebben dan de ander.
pi_85973215
quote:
Op donderdag 2 september 2010 01:04 schreef ToT het volgende:
Begrijp ik en hij zuigt idd, maar toch is er tussen jullie 2 een duidelijk probleem, want jullie 2 zitten elkaar gewoon echt veel in de haren, en dát moet een keer afgelopen zijn.

2 ruzie, 2 schuld enzulks, ongeacht wie er meer schuld zou hebben dan de ander.
True!

Maar goed... zijn gezuig sneeuwt de topics gewoon onder en leidt de aandacht af van hetgeen waar het werkelijk om gaat. Ik denk dat daar ook weleens wat van gezegd mag worden.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2010 01:09:50 ]
pi_85973590
Oh dat ontken ik ook niet hoor, maar hopelijk kun je hem dat via de PM duidelijk maken! ;)
  donderdag 2 september 2010 @ 12:09:10 #115
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85980913
Gaat het daar nog steeds over? :D
The truth was in here.
pi_85981328
quote:
Op donderdag 2 september 2010 01:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

True!

Maar goed... zijn gezuig sneeuwt de topics gewoon onder en leidt de aandacht af van hetgeen waar het werkelijk om gaat. Ik denk dat daar ook weleens wat van gezegd mag worden.
Doe eens niet zo hyporciet mannetje.

Je speelt nu de vermoorde onschuld en doet alsof jij nette discussies voert, openstaat voor andere meningen en respect toont voor anderen. Maar we weten allemaal dat dat complete bullshit is.
Leaf
pi_85984644
quote:
Op donderdag 2 september 2010 12:23 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Doe eens niet zo hyporciet mannetje.

Je speelt nu de vermoorde onschuld en doet alsof jij nette discussies voert, openstaat voor andere meningen en respect toont voor anderen. Maar we weten allemaal dat dat complete bullshit is.
>>>>>> PM >>>>>>
dag
pi_85985141
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:10 schreef Peter het volgende:

[..]

>>>>>> PM >>>>>>
Hij wil wel, maar J0kkebr0k is daar te flauw voor bezig.
pi_85985207
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:10 schreef Peter het volgende:

[..]

>>>>>> PM >>>>>>
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:04 schreef VancouverFan het volgende:

Ik heb diverse malen geprobeerd al dat gezeik van het forum te halen, Jokkebrok weigerde keer op keer en ging zelfs in het FB topic klagen dat ik zo gemeen was om hem lastig te vallen via PM. Of de mods daar niet wat aan konden doen.
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:47
EDIT: Ik praat niet met hem via PM. Je hebt zelf ondervonden wat een energie zuiger het is. Ik laat hem op het forum ook links liggen. Dat lijkt me in deze nu het beste.
Leaf
pi_85986420
Dan probeer je het alsnog maar via PM. Maar laat dat lekker buiten het forum. Lukt het je niet via PM? Dan hoeft de rest daar toch geen last van te hebben :{w
dag
pi_85986452
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:04 schreef Peter het volgende:
Dan probeer je het alsnog maar via PM. Maar laat dat lekker buiten het forum. Lukt het je niet via PM? Dan hoeft de rest daar toch geen last van te hebben :{w
Had je dat niet via PM kunnen zeggen o|O
Leaf
pi_85986504
Goed, goed, flauw worden is hier ook niet nodig.

Het zou gewoon fijn zijn als J0kkebr0k elkaar uit de haren bleven, en dat als er tóch irritaties zouden mogen zijn tussen jullie, deze NIET via de FB uitgevochten worden. Daar is de FB niet voor!
pi_85986748
Komop zeg... Een beetje humor kan toch wel -O-
Leaf
pi_85987206
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:14 schreef VancouverFan het volgende:
Komop zeg... Een beetje humor kan toch wel -O-
Ja hoor, humor is om te lachen, jullie eeuwig doorgaande vete wordt erg vervelend :O
pi_85988158
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja hoor, humor is om te lachen, jullie eeuwig doorgaande vete wordt erg vervelend :O
Sorry hoor, maar degenen die hier nu over door blijven zeiken zijn jullie 3-en hier. :{
pi_85991323
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar degenen die hier nu over door blijven zeiken zijn jullie 3-en hier. :{
For fuck's sake kerel, speel niet de vermoorde onschuld! Omdat wij het hier nu willen oplossen zijn WIJ degenen die door blijven zeiken?
Wees niet zo kinderachtig en ga met VancouverFan PMmen als er weer shit aan de fan is!
  donderdag 2 september 2010 @ 17:47:17 #127
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85991733
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:32 schreef ToT het volgende:

[..]

For fuck's sake kerel, speel niet de vermoorde onschuld! Omdat wij het hier nu willen oplossen zijn WIJ degenen die door blijven zeiken?
Wees niet zo kinderachtig en ga met VancouverFan PMmen als er weer shit aan de fan is!
Pilletje onder de tong?
The truth was in here.
pi_86007541
quote:

[..]

Zie hier hoe hypocriet Jokkebrok is.

Ondertussen loopt die weer flinkt te trollen. Ook richting andere mensen

quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij bent er ook al zo één... nooit hoor je wat van je, maar als het TE makkelijk is, dan lopen de topics over van je posts.

Ga eens inhoudelijk in op wat ik in de TS heb gezet en bewijs dat je kennis hebt. Zelfs je nick wijst uit dat je niet creatief bent....

Ik lach echt mijn lul uit mij broek hier... wat een simpele zielen _O-
Verzoeken om het via PM te doen negeert die weer.

Kleine toevoeging: Hij lijkt wel dronken.

[ Bericht 1% gewijzigd door VancouverFan op 03-09-2010 00:07:23 ]
Leaf
pi_86007768
Geinig dit..

Mijn posts worden gewijzigd, maar onderstaand stemming makend gedoe blijft staan:

Ik schold niet eens. Wat ik zei was waar het op slaat.

9/11 is controlled demolition inmiddels 100% bewezen? #16
pi_86007789
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:00 schreef VancouverFan het volgende:

WTF? :D
pi_86007801
quote:

[..]
hypocriet

[..] flinkt te trollen [..]

Hij lijkt wel dronken.
Pot <> Ketel
Duik met elkaar de kroeg in en vecht het daar uit. Lijkt FOK! me geen geschikte plek voor..
dag
pi_86007826
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:09 schreef Peter het volgende:

[..]

Pot <> Ketel
Duik met elkaar de kroeg in en vecht het daar uit. Lijkt FOK! me geen geschikte plek voor..
Ow dat weet ik wel zeker. Maak jij dat Jokkebrok maar eens wijs :)
Leaf
pi_86007827
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:09 schreef Peter het volgende:

[..]

Pot <> Ketel
Was het maar zo'n feest..

Wist ik maar wie het is.... :')
pi_86007867
quote:

[..]

Zie hier hoe hypocriet Jokkebrok is.

Ondertussen loopt die weer flinkt te trollen. Ook richting andere mensen
[..]

Verzoeken om het via PM te doen negeert die weer.

Tja, ik weet niet meer wat ik van jullie twee moet zeggen hoor.
Waarschuwen heeft geen zin, jullie gaan maar door en gaan maar door.

Ga er een nachtje over slapen en morgen de zaak verder bekijken.
Ik neem aan dat jullie het met me eens zijn dat dit niet zo door kan gaan.
Dus er zal een oplossing gezocht moeten worden.

Maar nu eerst slapen :z
pi_86007939
Gewoon al het gezeik radicaal wissen ipv dat halfzachte opruimen.
En diegene die door blijven gaan met persoonlijke aanvallen effe laten wieberen.

Tijd om de fluwelen handschoentjes uit te trekken.

Maar dat heb ik al vaker geroepen en dat werd niet op prijs gesteld....
Leaf
pi_86008027
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:13 schreef VancouverFan het volgende:
Gewoon al het gezeik radicaal wissen ipv dat halfzachte opruimen.
Geloof me.... als je dat echt wilt, dan blijft er geen post meer over van VancouverFan.

quote:
En diegene die door blijven gaan met persoonlijke aanvallen effe laten wieberen.

Tijd om de fluwelen handschoentjes uit te trekken.

Maar dat heb ik al vaker geroepen en dat werd niet op prijs gesteld....
Maar dan moet er wel objectief gekeken worden en niet naar de vete tussen jou en mij die hier heerst. (overigens probeer je andere users die iets willen inbrengen op net zo'n manier af te raggen, maar goed)

Je bent overigens gewoon echt heel erg slecht bezig door de mods er op te wijzen dat ze de fluwelen handschoentjes uit moeten trekken. WTF gast... wie denk je wel niet wie je bent?

Jij bent uit op een ban voor mij... prima hoor.. geef hem dan maar. Ik weet van mezelf dat ik geprobeerd heb het topic een beetje te upgraden....

Dus tja.. kom dan maar met die ban, want dat is waar je op uit bent, Ik zie niet waarop anders,,

EDIT: Aan de mods.. ik probeer dus gewoon serieus een aantal punten aan te dragen. Je kunt ze teruglezen in mijn TS, Het wordt gewoon niet eens gelezen en afgedaan alsof ik een of andere debiel ben...

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2010 00:33:49 ]
pi_86008552
VancouverFan zit gewoon vaak te zuigen en idd de modjes steeds op de vingers te tikken, maar jij werkt ook voor geen meter mee voor een oplossing.

Verder is het idd een goed idee om een keer met elkaar af te gaan spreken in een kroeg om daar OF elkaar de harses in te slaan, OF samen gebroederlijk een stuk in je kraag te gaan zuipen, elkaar in de armen vallen en nooit meer ruzie te gaan maken met elkaar.

Kies maar welke optie beter klinkt.
pi_86008618
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:37 schreef ToT het volgende:
VancouverFan zit gewoon vaak te zuigen en idd de modjes steeds op de vingers te tikken, maar jij werkt ook voor geen meter mee voor een oplossing.

Verder is het idd een goed idee om een keer met elkaar af te gaan spreken in een kroeg om daar OF elkaar de harses in te slaan, OF samen gebroederlijk een stuk in je kraag te gaan zuipen, elkaar in de armen vallen en nooit meer ruzie te gaan maken met elkaar.

Kies maar welke optie beter klinkt.
Ik denk dat ik het licht uit zijn ogen beuk...

Maar goed... gelukkig zie je dat hij zuigt en het topic daardoor frustreert. Zou het helpen als ik zijn posts 100% negeer?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2010 00:40:49 ]
pi_86008720
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar goed... gelukkig zie je dat hij zuigt en het topic daardoor frustreert. Zou het helpen als ik zijn posts 100% negeer?
Joh, dat zuigen was al voor ik mijn kleurtje aan de wilgen hing. Ik weet niet exact om welk topic het DEZE keer gaat, maar ik kan het wel zo'n beetje inschatten.

Het probleem is dat modjes niet 24 uur per dag elke individuele post op een gouden weegschaaltje kunnen leggen om te beslissen welke post gewoon gezond kritisch is en welke weer zuigen is, en welke reacties daarop ook weer net niet door de beugel kunnen, of dat de zuigende reacties juist weer uitgelokt zijn door opmerkingen van een andere user enz.
Sommige mensen hebben ook nog zoiets wat een...tja, raar woord...."leven" schijnt te heten.

Zou fijn zijn als meer Fokkers er eentje hadden! ^O^
pi_86008766
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:44 schreef ToT het volgende:

[..]

Joh, dat zuigen was al voor ik mijn kleurtje aan de wilgen hing. Ik weet niet exact om welk topic het DEZE keer gaat, maar ik kan het wel zo'n beetje inschatten.

Het probleem is dat modjes niet 24 uur per dag elke individuele post op een gouden weegschaaltje kunnen leggen om te beslissen welke post gewoon gezond kritisch is en welke weer zuigen is, en welke reacties daarop ook weer net niet door de beugel kunnen, of dat de zuigende reacties juist weer uitgelokt zijn door opmerkingen van een andere user enz.
Sommige mensen hebben ook nog zoiets wat een...tja, raar woord...."leven" schijnt te heten.

Zou fijn zijn als meer Fokkers er eentje hadden! ^O^
Oh shit. een leven..

Raar dat je niet weet om welk topic het gaat, want je gaf aan dat je er zo aan stoorde...

Maar goed.. lees het betreffende topic eens van A tot Z door, zou ik zeggen :)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2010 00:48:30 ]
pi_86008863
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Oh shit. een leven..

Raar dat je niet weet om welk topic het gaat, want je gaf aan dat je er zo aan stoorde...

Maar goed.. lees het betreffende topic eens van A tot Z door, zou ik zeggen :)
Ik stoor me aan het eeuwige gezeik tussen jullie, met name hier in FB.
Dat VF zuigt is niets nieuws, dus dat kon ik gewoon beamen.

Maar goed, ik ga ook ronken hier. Hopelijk zien we jullie 2 vanaf nu minder vaak in FB.
pi_86010996
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Geloof me.... als je dat echt wilt, dan blijft er geen post meer over van VancouverFan.
Ja dat wil ik echt. En als er eindelijk eens een keer duidelijk wordt opgetreden, blijven al mijn posts staan :Y

quote:
Maar dan moet er wel objectief gekeken worden en niet naar de vete tussen jou en mij die hier heerst. (overigens probeer je andere users die iets willen inbrengen op net zo'n manier af te raggen, maar goed)

Je bent overigens gewoon echt heel erg slecht bezig door de mods er op te wijzen dat ze de fluwelen handschoentjes uit moeten trekken. WTF gast... wie denk je wel niet wie je bent?
Gewoon een user die het zat is dat er geen normale discussie gevoerd kan worden.

quote:
Jij bent uit op een ban voor mij... prima hoor.. geef hem dan maar. Ik weet van mezelf dat ik geprobeerd heb het topic een beetje te upgraden....
En als het niet gaat zoals jij wenst, ga je het weer downgraden :')
Ik wil niemand een ban aansmeren. Ik wil gewoon een normale discussie waar naar elkaar geluisterd worden, meningen worden gerespecteerd en ideeën worden uitgewisseled.
Als dat alleen maar mogelijk is als er met harde maatregelen worden gedreigd, so be it.

quote:
Dus tja.. kom dan maar met die ban, want dat is waar je op uit bent, Ik zie niet waarop anders,,

EDIT: Aan de mods.. ik probeer dus gewoon serieus een aantal punten aan te dragen. Je kunt ze teruglezen in mijn TS, Het wordt gewoon niet eens gelezen en afgedaan alsof ik een of andere debiel ben...
Stel je niet zo aan.
Ik heb geprobeerd met jou een discussie over jouw punten te voeren, dat ging niet op de manier zoals jij wilde dus ging je weer lopen trollen.

[ Bericht 5% gewijzigd door VancouverFan op 03-09-2010 08:21:14 ]
Leaf
pi_86010999
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja dat zou helpen, maar dat heb je al vaker beloofd. Of dat dus gaat lukken....
Leaf
pi_86011539
no offense, maar ik heb een tijd geleden een idee/observatie gepost over waar het fout gaat en hoe je het gemakkelijk op kunt lossen. Toen kreeg ik echter alleen maar gezeik over me heen, nu gebeurt er weer precies hetzelfde en zitten jullie "met de handen in het haar", jokkebrok en vancouverfan zijn niet het probleem, slechts een symptoom van het probleem, zoek een paar jaar terug en je vind precies hetzelfde maar dan 2-3 andere users.
pi_86011760
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 08:46 schreef oompaloompa het volgende:
no offense, maar ik heb een tijd geleden een idee/observatie gepost over waar het fout gaat en hoe je het gemakkelijk op kunt lossen. Toen kreeg ik echter alleen maar gezeik over me heen, nu gebeurt er weer precies hetzelfde en zitten jullie "met de handen in het haar", jokkebrok en vancouverfan zijn niet het probleem, slechts een symptoom van het probleem, zoek een paar jaar terug en je vind precies hetzelfde maar dan 2-3 andere users.
Ook in andere BNW topics gaat het mis as we speak.

Ik ben alleen zo 'dom' om via FB te proberen het leuk te houden voor iedereen. Maar meedenken met de mods is niet gewenst dus dan krijg je maar de volle laag van de mods. Ik lig er niet wakker van.
Leaf
  vrijdag 3 september 2010 @ 09:03:13 #146
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86011890
quote:
Op donderdag 2 september 2010 12:09 schreef Bastard het volgende:
Gaat het daar nog steeds over? :D
The truth was in here.
  vrijdag 3 september 2010 @ 09:23:13 #147
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_86012354
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 08:57 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ook in andere BNW topics gaat het mis as we speak.

Ik ben alleen zo 'dom' om via FB te proberen het leuk te houden voor iedereen. Maar meedenken met de mods is niet gewenst dus dan krijg je maar de volle laag van de mods. Ik lig er niet wakker van.
Would you two please just make out and get it over with?
Onikaan ni ov dovah
pi_86012484
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 09:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Would you two please just make out and get it over with?
huh ik? of heb je het over jokkebrok?
  vrijdag 3 september 2010 @ 09:36:42 #149
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_86012655
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 09:29 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

huh ik? of heb je het over jokkebrok?
Jokkebrok natuurlijk :)
Onikaan ni ov dovah
pi_86013270
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 09:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jokkebrok natuurlijk :)
ok gelukkig, ik vroeg me al af wat ik had misdaan :P
pi_86013617
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 08:46 schreef oompaloompa het volgende:
Met de handen in het haar? Nee hoor. As if .
En een paar jaar terugzoeken, dacht het niet.We zitten niet allemaal zo ruim in de tijd.

Maar goed, wat is jouw oplossing? Misschien kunnen we er wat mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')