abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85862616
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 09:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik begrijp de intentie niet zo goed. Je verwijt het MC, maar als jij het doet is het wél goed?
Nee dan ook niet.
Ik pas me aan aan zijn manier van reageren. Misschien dat er dan wel een discussie ontstaat.
Leaf
pi_85913212
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:40 schreef Salvad0R het volgende:
Haha, there is no such thing man.

9/11 inside job, Mossad & CIA did it, iedereen die beweert van niet is een government troll of een tyfusdebieltje.
Ik denk niet dat Salvador ooit gaat leren respect te hebben voor andere meningen.
Leaf
pi_85913574
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:42 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Salvador ooit gaat leren respect te hebben voor andere meningen.
Ah.. de forum NSB is ook weer aan het patrouilleren. :')
pi_85913682
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ah.. de forum NSB is ook weer aan het patrouilleren. :')
Als jij het leuk vind om als oud vuil hehandeld te worden ga je maar lekker tussen de varkens rollen. Ik ben een voorstander van een normale discussie waarbij men elkaars mening respecteerd.

Sue me.
Leaf
pi_85913816
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:56 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Als jij het leuk vind om als oud vuil hehandeld te worden ga je maar lekker tussen de varkens rollen. Ik ben een voorstander van een normale discussie waarbij men elkaars mening respecteerd.

Sue me.
Dat blijkt vaak dus niet uit jouw manier van discussiëren.
pi_85913923
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat blijkt vaak dus niet uit jouw manier van discussiëren.
Dat jij dingen anders ziet dan de werkelijkheid is allang bekend.
Leaf
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:06:31 #57
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85914005
OMG, get a room you two :D
The truth was in here.
pi_85914401
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:06 schreef Bastard het volgende:
OMG, get a room you two :D
A room with a (tunnel :P) view.
pi_85914540
Tja een beetje als deze 2 als ze ruzie met elkaar zouden hebben:

:')
pi_85914695
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:19 schreef ToT het volgende:
Tja een beetje als deze 2 als ze ruzie met elkaar zouden hebben:

[ afbeelding ]

:')
Tja... :')

D.U.M.B.s (NWO's ondergrondse steden)

Kan daar misschien wat bagger verwijderd worden a.j.b.? :)

Topic wordt op die manier vergalt.

Thanks!

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2010 16:30:21 ]
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:50:32 #61
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_85918369
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:00 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Niks nieuws. Allang gehoord, allang weerlegd. :)
Dit soort getroll begint mij dermate erg te irriteren dat ik het wel een goed plan vind om het hier even te melden.
pi_85918505
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:50 schreef Relko het volgende:

[..]

Dit soort getroll begint mij dermate erg te irriteren dat ik het wel een goed plan vind om het hier even te melden.
Wat is daar getroll aan?

Ik had al eerder aangegeven dat dat topic niet bedoeld was voor 9/11 discussies. Resonancer komt alsnog met een verhaal over 9/11 en vraagt of ik daar al van gehoord had.
Geen zin om de discussie over Obama nog verder te verstieren met 9/11 zooi geef ik gewoon een kort antwoord.
Leaf
pi_85918743
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:53 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Wat is daar getroll aan?

Ik had al eerder aangegeven dat dat topic niet bedoeld was voor 9/11 discussies. Resonancer komt alsnog met een verhaal over 9/11 en vraagt of ik daar al van gehoord had.
Geen zin om de discussie over Obama nog verder te verstieren met 9/11 zooi geef ik gewoon een kort antwoord.
VancouverFan, zou je misschien willen stoppen met dat frustreren van het topic.
Je geeft niemand ruimte, zit overal bovenop.
Laat het gewoon eens gaan.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:03:41 #64
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_85918893
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:53 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Wat is daar getroll aan?

Ik gaf al aan waarom het getroll is. Als dat topic niet bedoelt is voor die discussie is dat niet de manier om te antwoorden, jij geeft hem immers wel informatie. Als je A zegt moet je ook B zeggen. Dat is hoe jij trollt, en nu heb ik schoon genoeg van jou. Kinderachtig ventje.
pi_85945536
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:43 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Eigenlijk ben je gewoon een irritante kut troll...

Je zegt wel van niet, maar ondertussen gooi je alles wat jou niet zint linea rectia de prullebak in door het verdacht te maken.
Je zou eens net zo kritisch moeten zijn op de verhalen waar jij mee aan komt.

Ik was al begonnen om je stellingen in een ander topic uit te leggen, maar dat zou toch complete tijdverspilling zijn. Jij wilt gewoon perse zien dat het een complot is.
En hier wordt ik dus weer voor kut troll uitgemaakt! Dit kan toch gewoon niet? :{
pi_85945604
Vergeefse moeite. Tyfusdebieltje is ook geen probleem.
Leaf
pi_85945644
Ah. Ik zie dat de conspiracy fanaten wel ongebreideld mogen schelden, maar de skeptici niet.

Iets met 2 maten meten?

En je hebt teveel gewist Lavender. Zou je

quote:
Je zegt wel van niet, maar ondertussen gooi je alles wat jou niet zint linea rectia de prullebak in door het verdacht te maken.
Je zou eens net zo kritisch moeten zijn op de verhalen waar jij mee aan komt.
Terug willen zetten?

Dat is gewoon een feit.

[ Bericht 37% gewijzigd door VancouverFan op 01-09-2010 13:04:33 ]
Leaf
pi_85945798
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:59 schreef VancouverFan het volgende:
Ah. Ik zie dat de conspiracy fanaten wel ongebreideld mogen schelden, maar de skeptici niet.

Iets met 2 maten meten?
Nee, dat mag ook niet.
Zeuren, zaniken en drammen ook liever niet, maar dat doen sommigen ook ongebreideld :')

En dan maar weer eens het dringende verzoek: niet zo letten op J0kkebrok, en J0kkebr0k niet op jou, dan zou het al een stuk beter gaan.
  woensdag 1 september 2010 @ 13:05:41 #69
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85945846
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:58 schreef VancouverFan het volgende:
Kan overheen gelezen zijn.
The truth was in here.
pi_85945891
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, dat mag ook niet.
Waarom blijft dat tyfus debieltje dan wel staan en reageer je daarop alleen maar met "Nou zeg, dat is niet echt aardig "

quote:
Zeuren, zaniken en drammen ook liever niet, maar dat doen sommigen ook ongebreideld :')

En dan maar weer eens het dringende verzoek: niet zo letten op J0kkebrok, en J0kkebr0k niet op jou, dan zou het al een stuk beter gaan.
Als de conspiracy fanaten respect zouden hebben voor andere meningen zou het een stuk beter gaan.
Leaf
pi_85945924
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:05 schreef Bastard het volgende:

[..]

Kan overheen gelezen zijn.
Nee hoor.

Daar heeft Lavenderr zelfs op gereageerd.

Bewijs dat het officiele 9/11 verhaal klopt
Leaf
pi_85946005
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:58 schreef VancouverFan het volgende:
Ik heb niks met andere users te maken die jou verrot schelden.
  woensdag 1 september 2010 @ 13:11:03 #73
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85946038
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:07 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Nee hoor.

Daar heeft Lavenderr zelfs op gereageerd.

Bewijs dat het officiele 9/11 verhaal klopt
Oh .. bijgelezen.. maar het is besproken en behandeld, move on toch?
Soieso is 9/11 conspiracy erg 2005 vind ik :X
The truth was in here.
pi_85946166
Fucking hell zeg! Jongens, doe gewoon ff normaal. JULLIE zitten enorm op elkaar te fitten en dan zit je HIER te klagen dat de moderators de ander moet corrigeren.
Als jullie ALLEBEI nou eens wat rustiger zouden reageren........
pi_85946235
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:06 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Waarom blijft dat tyfus debieltje dan wel staan en reageer je daarop alleen maar met "Nou zeg, dat is niet echt aardig "
[..]

Als de conspiracy fanaten respect zouden hebben voor andere meningen zou het een stuk beter gaan.
Omdat ik er minder zwaar aan til dan jij, je moet niet vergeten, dit was voor iedereen bedoeld he? Niet alleen gericht aan VancouverFan. Al doe je wel alsof alles en iedereen alleen maar op jou zit te letten.

En respect moet van twee kanten komen.

Oh, en nee ik zet je post niet terug.
Het moet nu eens over zijn met dat geklier.
pi_85946253
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:14 schreef ToT het volgende:
Fucking hell zeg! Jongens, doe gewoon ff normaal. JULLIE zitten enorm op elkaar te fitten en dan zit je HIER te klagen dat de moderators de ander moet corrigeren.
Als jullie ALLEBEI nou eens wat rustiger zouden reageren........
Ik reageer rustig. Maar als mijn reacties telkens maar de prullebak in worden geveegd omdat het meneer niet goed uitkomt, wordt ik minder rustig.
Leaf
pi_85946277
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Omdat ik er minder zwaar aan til dan jij, je moet niet vergeten, dit was voor iedereen bedoeld he? Niet alleen gericht aan VancouverFan. Al doe je wel alsof alles en iedereen alleen maar op jou zit te letten.

Ow dus als ik alle conspiracy gelovers in het algemeen voor kut trol uitmaak is het geen probleem. Prima.
Leaf
  woensdag 1 september 2010 @ 13:20:35 #78
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85946348
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

O+ *;
The truth was in here.
pi_85946450
Ow en voor de duidelijkheid, ik wil niets liever dan dat geklier over is.

Maar als ik moeite doe om het officiele verhaal te onderbouwen en dan weer wordt gezegd "wordt wel nagegaan of die getuigen echt bestaan" of " ja ik kan ook wel een foto maken van een verbrande credit card" dan ben je echt bezig het bloed onder de nagels vandaan te halen.

Als je de discussie aangaat met "alles wat mij niet zint is vervalst", en dat is precies wat Jokkebrok doet de laatste dagen, zal het nooit een normale discussie worden.
Leaf
pi_85946569
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:23 schreef VancouverFan het volgende:

Maar als ik moeite doe om het officiele verhaal te onderbouwen en dan weer wordt gezegd "wordt wel nagegaan of die getuigen echt bestaan" of " ja ik kan ook wel een foto maken van een verbrande credit card" dan ben je echt bezig het bloed onder de nagels vandaan te halen.

Als je de discussie aangaat met "alles wat mij niet zint is vervalst", en dat is precies wat Jokkebrok doet de laatste dagen, zal het nooit een normale discussie worden.
Nou, dan ben je toch klaar? Als je aantoont dat je discussiepartner oneigenlijke argumenten gebruikt heb jij toch 'gewonnen', het 'gelijk' aan je zijde? Als een partij echt niet mee wil werken gaat dat de mods ook niet lukken hoor.
pi_85946630
quote:

Daar ga je weer, laat J0kkebr0k met rust, richt je op andere users. Daarbij: jullie zijn niet de enige twee users hier hoor, je sneeuwt alles onder met dat eeuwige gezeik en gehakketak op elkaar. Grow up!
pi_85946656
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:26 schreef Terecht het volgende:

[..]

Nou, dan ben je toch klaar? Als je aantoont dat je discussiepartner oneigenlijke argumenten gebruikt heb jij toch 'gewonnen', het 'gelijk' aan je zijde? Als een partij echt niet mee wil werken gaat dat de mods ook niet lukken hoor.
Ik verwacht niks van de mods wat dat betreft.

Wel dat ze normaal optreden. Dus het gescheld van de conspiracy fanaten ook gewoon aanpakken.
Leaf
pi_85946697
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar ga je weer, laat J0kkebr0k met rust, richt je op andere users. Daarbij: jullie zijn niet de enige twee users hier hoor, je sneeuwt alles onder met dat eeuwige gezeik en gehakketak op elkaar. Grow up!
Zeg dat ook eens tegen Jokkebrok. Die is de laatste dagen alleen maar stront irritant bezig.

Focus je eens niet alleen op mij.
Leaf
pi_85946742
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:28 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ik verwacht niks van de mods wat dat betreft.

Wel dat ze normaal optreden. Dus het gescheld van de conspiracy fanaten ook gewoon aanpakken.
En dat wordt ook gedaan. Misschien niet altijd zichtbaar voor 'VancouverFan-ogen' maar het gebeurt.
pi_85946748
quote:

Ondanks dat ik het helemaal met je eens ben, moet je misschien maar realiseren dat er veel andere mensen meelezen die het achterlijke gedrag net zo goed zien maar er niet zo agressief op in gaan omdat ze weten dat het uiteindelijk niet bevordelijk is voor het merendeel van de lezers.

Je moet roeien met de riemen die je hebt, en die zijn hier nou eenmaal niet altijd even lang voor iedereen :/
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85946754
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar ga je weer, laat J0kkebr0k met rust!
O+

:+
  woensdag 1 september 2010 @ 13:31:39 #87
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85946787
Iets met bord en kop.
Overigens, soms valt een discussiepartner gewoon uit de boot, omdat geen valide opmerkingen en er dan het zijne van denken. Ignor modus aan een verder gaan.
The truth was in here.
pi_85946959
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:29 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Zeg dat ook eens tegen Jokkebrok. Die is de laatste dagen alleen maar stront irritant bezig.

Waarom ben ik alleen maar stront irritant bezig? Ik doe notabene zelfs aan inhoudelijke posts. Ik begrijp je niet hoor. :?
pi_85947193
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Waarom ben ik alleen maar stront irritant bezig? Ik doe notabene zelfs aan inhoudelijke posts. Ik begrijp je niet hoor. :?
Zoals al uitgelegd, bewijs dat jou niet aanstaat als vals bestempelen. Van oogegetuigen verslagen (uit allerlei verschillende media) eisen dat ook nog eens bewezen is dat ze gedaan zijn door echte mensen. Zeggen dat foto's makkelijk vervalst kunnen worden. Video's van de verdachte vergelijken met pino.

Prima dat je kritisch bent, maar jij bent te selectief kritisch. Je zou net zo kritisch moeten zijn op de dingen die je zelf post.
Leaf
pi_85947229
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:29 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Heb van J0kkebr0k daarnet ook posts verwijderd, alleen zeurt die daar niet over. Denk dat dat het verschil is.
En nu ben ik er klaar mee hoor.
Je gedraagt je maar, zoals iedereen zich heeft te gedragen hier.
pi_85947485
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:41 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Zoals al uitgelegd, bewijs dat jou niet aanstaat als vals bestempelen. Van oogegetuigen verslagen (uit allerlei verschillende media) eisen dat ook nog eens bewezen is dat ze gedaan zijn door echte mensen. Zeggen dat foto's makkelijk vervalst kunnen worden. Video's van de verdachte vergelijken met pino.

Prima dat je kritisch bent, maar jij bent te selectief kritisch. Je zou net zo kritisch moeten zijn op de dingen die je zelf post.
Helaas zie jij niet dat ik dat met een rede deed. Ik deed het om aan te geven dat je niet zomaar alles als bewijs kunt zien. Jij doet dat wel, als de bron je maar aanstaat en de overheid met iets komt, dan slik je het zonder 1 milliseconde kritisch te zijn.

Dat jij gelijk letterlijk neemt dat ik al die zaken meteen de prullenbak in verwerp... tja.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2010 13:49:23 ]
pi_85947502
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb van J0kkebr0k daarnet ook posts verwijderd, alleen zeurt die daar niet over. Denk dat dat het verschil is.
En nu ben ik er klaar mee hoor.
Je gedraagt je maar, zoals iedereen zich heeft te gedragen hier.
Ik gedraag me net als de anderen hier. ^O^
Leaf
pi_85947606
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Helaas zie jij niet dat ik dat met een rede deed. Ik deed het om aan te geven dat je niet zomaar alles als bewijs kunt zien. Jij doet dat wel, als de bron je maar aanstaat en de overheid met iets komt, dan slik je het zonder 1 milliseconde kritisch te zijn.
Mijn bronnen, zeker over die getuigen, komen niet altijd van de overheid. Gewoon van onafhankelijke media die maar al te graag misstanden bij Amerikaanse overheid aankaarten als dat kan.

De enige rede die ik bij jou kan bedenken is dat jij gewoonweg niet wil zien dat het toch anders is gegaan dan jij denkt.
Leaf
pi_85947624
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:49 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ik gedraag me net als de anderen hier. ^O^
Goed zo ^O^
--------------------------------------------------------------------
  woensdag 1 september 2010 @ 14:13:57 #95
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_85948554
De show begint nu toch wel wat saai te worden hoor ;) Tijd voor iets nieuws.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_85950746
Mwoah VF, je valt wel aardig op met je gedrag.

Maar het begint idd wel saai te worden met dat eeuwige gekibbel.
pi_85952678
Tja, als je je kop boven het maaiveld uit steekt valt dat inderdaad op.
Je kunt beter achter als een mak lammetje achter de kudde aanlopen. Lekker standaard, dan valt het niet op.
Leaf
pi_85953482
quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:13 schreef VancouverFan het volgende:
Tja, als je je kop boven het maaiveld uit steekt valt dat inderdaad op.
Je kunt beter achter als een mak lammetje achter de kudde aanlopen. Lekker standaard, dan valt het niet op.
Er is een verschil tussen niet opvallen en gewoon vervelend gedrag vertonen.
pi_85971192
Kan iemand zorgen dat het continue getroll van VancouverSpam eens een keer stopt.

Hij verneukt echt een topic waar ik iets van probeer te maken. Niet grappig meer. Zijn post zorgen er voor dat de inhoudelijke en onderbouwde posts flink ondersneeuwen. Jammer.

9/11 is controlled demolition inmiddels 100% bewezen? #16

quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:17 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Goed copy en paste werk. Waar haal je dat vandaan?

En wat is nou het probleem precies? Dat de herkomst van input data niet helemaal duidelijk is?

Welke invloed heeft dat op de eindconclusie van het rapport?
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:38 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ik vraag:
[..]

Daar heb je geen antwoord op. Blijkbaar weet je zelf niet eens wat je post.
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:46 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Mijn conclusie is dat het geen groot probleem is en dat het het NIST onderzoek niet op zijn kop zet.
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:05 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ik bepaal zelf wel op wie ik wel of niet reageer. :)
Dit is gewoon troll gedrag. Persoonlijke vete die hij zo nodig moet uitvechten. Daarmee verziekt ie een topic. Trietst gedrag.

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2010 00:08:28 ]
pi_85971278
Kunnen jullie niet elkaar PM-en? Dan hebben de andere users er geen last van.
dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')