Nee dan ook niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp de intentie niet zo goed. Je verwijt het MC, maar als jij het doet is het wél goed?
Ik denk niet dat Salvador ooit gaat leren respect te hebben voor andere meningen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:40 schreef Salvad0R het volgende:
Haha, there is no such thing man.
9/11 inside job, Mossad & CIA did it, iedereen die beweert van niet is een government troll of een tyfusdebieltje.
Ah.. de forum NSB is ook weer aan het patrouilleren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:42 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Salvador ooit gaat leren respect te hebben voor andere meningen.
Als jij het leuk vind om als oud vuil hehandeld te worden ga je maar lekker tussen de varkens rollen. Ik ben een voorstander van een normale discussie waarbij men elkaars mening respecteerd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah.. de forum NSB is ook weer aan het patrouilleren.
Dat blijkt vaak dus niet uit jouw manier van discussiëren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:56 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Als jij het leuk vind om als oud vuil hehandeld te worden ga je maar lekker tussen de varkens rollen. Ik ben een voorstander van een normale discussie waarbij men elkaars mening respecteerd.
Sue me.
Dat jij dingen anders ziet dan de werkelijkheid is allang bekend.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat blijkt vaak dus niet uit jouw manier van discussiëren.
Tja...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:19 schreef ToT het volgende:
Tja een beetje als deze 2 als ze ruzie met elkaar zouden hebben:
[ afbeelding ]
Dit soort getroll begint mij dermate erg te irriteren dat ik het wel een goed plan vind om het hier even te melden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:00 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Niks nieuws. Allang gehoord, allang weerlegd.
Wat is daar getroll aan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:50 schreef Relko het volgende:
[..]
Dit soort getroll begint mij dermate erg te irriteren dat ik het wel een goed plan vind om het hier even te melden.
VancouverFan, zou je misschien willen stoppen met dat frustreren van het topic.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:53 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Wat is daar getroll aan?
Ik had al eerder aangegeven dat dat topic niet bedoeld was voor 9/11 discussies. Resonancer komt alsnog met een verhaal over 9/11 en vraagt of ik daar al van gehoord had.
Geen zin om de discussie over Obama nog verder te verstieren met 9/11 zooi geef ik gewoon een kort antwoord.
Ik gaf al aan waarom het getroll is. Als dat topic niet bedoelt is voor die discussie is dat niet de manier om te antwoorden, jij geeft hem immers wel informatie. Als je A zegt moet je ook B zeggen. Dat is hoe jij trollt, en nu heb ik schoon genoeg van jou. Kinderachtig ventje.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:53 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Wat is daar getroll aan?
Ik had al eerder aangegeven dat dat topic niet bedoeld was voor 9/11 discussies. Resonancer komt alsnog met een verhaal over 9/11 en vraagt of ik daar al van gehoord had.
Geen zin om de discussie over Obama nog verder te verstieren met 9/11 zooi geef ik gewoon een kort antwoord.
En hier wordt ik dus weer voor kut troll uitgemaakt! Dit kan toch gewoon niet?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:43 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je gewoon een irritante kut troll...
Je zegt wel van niet, maar ondertussen gooi je alles wat jou niet zint linea rectia de prullebak in door het verdacht te maken.
Je zou eens net zo kritisch moeten zijn op de verhalen waar jij mee aan komt.
Ik was al begonnen om je stellingen in een ander topic uit te leggen, maar dat zou toch complete tijdverspilling zijn. Jij wilt gewoon perse zien dat het een complot is.
Terug willen zetten?quote:Je zegt wel van niet, maar ondertussen gooi je alles wat jou niet zint linea rectia de prullebak in door het verdacht te maken.
Je zou eens net zo kritisch moeten zijn op de verhalen waar jij mee aan komt.
Nee, dat mag ook niet.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:59 schreef VancouverFan het volgende:
Ah. Ik zie dat de conspiracy fanaten wel ongebreideld mogen schelden, maar de skeptici niet.
Iets met 2 maten meten?
Kan overheen gelezen zijn.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:58 schreef VancouverFan het volgende:
Vergeefse moeite. Tyfusdebieltje is ook geen probleem.
Waarom blijft dat tyfus debieltje dan wel staan en reageer je daarop alleen maar met "Nou zeg, dat is niet echt aardig "quote:
Als de conspiracy fanaten respect zouden hebben voor andere meningen zou het een stuk beter gaan.quote:Zeuren, zaniken en drammen ook liever niet, maar dat doen sommigen ook ongebreideld![]()
En dan maar weer eens het dringende verzoek: niet zo letten op J0kkebrok, en J0kkebr0k niet op jou, dan zou het al een stuk beter gaan.
Ik heb niks met andere users te maken die jou verrot schelden.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:58 schreef VancouverFan het volgende:
Vergeefse moeite. Tyfusdebieltje is ook geen probleem.
Oh .. bijgelezen.. maar het is besproken en behandeld, move on toch?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:07 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Nee hoor.
Daar heeft Lavenderr zelfs op gereageerd.
Bewijs dat het officiele 9/11 verhaal klopt
Omdat ik er minder zwaar aan til dan jij, je moet niet vergeten, dit was voor iedereen bedoeld he? Niet alleen gericht aan VancouverFan. Al doe je wel alsof alles en iedereen alleen maar op jou zit te letten.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:06 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Waarom blijft dat tyfus debieltje dan wel staan en reageer je daarop alleen maar met "Nou zeg, dat is niet echt aardig "
[..]
Als de conspiracy fanaten respect zouden hebben voor andere meningen zou het een stuk beter gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |