abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85400682
Een nieuw FB-toic.
De discussie in het vorige deel is hierbij afgelopen.

Vragen en opmerkingen over moderaties op specifieke posts zijn welkom. Verwijzingen naar ontoelaatbare zaken ook, maar ga niet voor elk klein wissewasje hier de boel volposten. Spreek elkaar gewoon op een respectvolle, volwassen manier aan op het gedrag zonder meteen te aanvallend te worden.
pi_85400910
Waarom wordt een reactie op dit getroll wel gewist, maar het getroll zelf niet?

quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:08 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Suck on this...

[ afbeelding ]

Misschien dat je zuig behoefte dan wat afneemt.
Leaf
pi_85401093
Heb ik verwijderd, net als die totaal overbodige vraag die je daarna stelde.
Dit topic houden we serieus en strak. Geen slowchat, gekibbel, overbodige opmerkingen of nutteloze vragen meer!
pi_85453798
Topic loopt goed, alleen wordt er nu op de man gespeeld. Graag verwijderen. dank! Wikileaks | Zegen of geregisseerd toneelstuk?
dag
pi_85457143
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:20 schreef Peter het volgende:
Topic loopt goed, alleen wordt er nu op de man gespeeld. Graag verwijderen. dank! Wikileaks | Zegen of geregisseerd toneelstuk?
Heb je gelijk in, maar oompa heeft helaas ook weer gelijk. Toch hoort het idd niet in een topic thuis.
Ik heb het verwijderd. Waarschinlijk 1 van de laatste dingen die ik hier officieel in deze rol doe! :'(
pi_85695677
Is het de bedoeling dat BNW het linkdump-onderdeel van het forum wordt waar mensen gewoon stellingen mogen posten en vragen mogen ontwijken en op de man mogen gaan spelen?

Ik heb het over dit: 9/11 Is controlled demolition inmiddels 100% bewezen? #15 topic en over de gebruiker Mediacurator.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_85696699
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:14 schreef Snapcount2 het volgende:
Is het de bedoeling dat BNW het linkdump-onderdeel van het forum wordt waar mensen gewoon stellingen mogen posten en vragen mogen ontwijken en op de man mogen gaan spelen?

Ik heb het over dit: 9/11 Is controlled demolition inmiddels 100% bewezen? #15 topic en over de gebruiker Mediacurator.
Stellingen dumpen mag wel.
Vragen ontwijken, tja, wat kun je er aan doen.
Op de man spelen mag niet, incluis schelden..
pi_85735415
Gaat dit nog ergens over , Digitale TV & RFID, of niet? Dat er in BNW ruimte is voor alternatieve theoriën is een groot goed, en 1 van de pijlers van dit subforum naar mijn mening, maar wat voegt dit in hemelsnaam toe aan een discussie?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_85736302
Ja, de discussie wordt steeds interessanter eigenlijk.
Chips die tumoren zouden zijn. Dus we blijven bij het onderwerp.
pi_85737089
Ik twijfel nog of Bankfurt's schrijfsels al voor morosofisch geleuter mogen doorgaan. Zo'n geuzentitel is niet aan de eerste de beste voorbehouden natuurlijk!
pi_85737642
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Stellingen dumpen mag wel.
Vragen ontwijken, tja, wat kun je er aan doen.
Op de man spelen mag niet, incluis schelden..
Ik ben al voor nazi-kampcommandant uitgemaakt en daar is nu ook bijgekomen dat ik iemand ben met een genetisch defect. Dat is niet op de man spelen neem ik aan? De laatste post van mediacurator is een post die volledig op de persoon speelt alleen omdat ik een paar vragen stel en kritisch naar zijn youtube-filmpjes kijk.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_85738655
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:37 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Ik ben al voor nazi-kampcommandant uitgemaakt en daar is nu ook bijgekomen dat ik iemand ben met een genetisch defect. Dat is niet op de man spelen neem ik aan? De laatste post van mediacurator is een post die volledig op de persoon speelt alleen omdat ik een paar vragen stel en kritisch naar zijn youtube-filmpjes kijk.
Toen die post geplaatst werd zat ik op de fiets naar huis, vandaar de wat latere reactie.
Het is geedit, want idd, dit was puur op de man spelen en dat mag niet.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:06:16 #13
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_85761130
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_85761316
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, de discussie wordt steeds interessanter eigenlijk.
Chips die tumoren zouden zijn. Dus we blijven bij het onderwerp.
Zoveel samengeraapte flauwekul kan ik niet aan zonder minimaal een halve fles bushmills in mijn mik. :N Kom op zeg, een beetje rek en de buitengebieden van de wetenschap en werkelijkheid opzoeken is 1 ding, en kan inderdaad een discussie voedden, maar dit raakt echt kant noch wal.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_85762031
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:06 schreef Dagonet het volgende:
http://www.cracked.com/ar(...)-all-around-you.html

Hier kan iemand vast iets mee.
Dat is een hele mooie, bedankt :)
pi_85762126
Bij het lezen van dat soort berichten begin ik inwendig ook een beetje te wenen, maar het zijn blijkbaar bestaande theorieën en dus mogen ze hier besproken worden.
pi_85762162
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:15 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Zoveel samengeraapte flauwekul kan ik niet aan zonder minimaal een halve fles bushmills in mijn mik. :N Kom op zeg, een beetje rek en de buitengebieden van de wetenschap en werkelijkheid opzoeken is 1 ding, en kan inderdaad een discussie voedden, maar dit raakt echt kant noch wal.
Tuurlijk, het is soms ook moeilijk om je fantasie zó op te rekken dat je zelfs maar kunt begrijpen wat er bedoeld wordt, ik probeer het dan maar met wat humor te lezen, alhoewel dat met die tumoren me ook te ver gaat.
pi_85762487
Terwijl het voor degenen die het gepost hebben helaas bittere ernst is.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:05:42 #19
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_85762571
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:02 schreef ToT het volgende:
Terwijl het voor degenen die het gepost hebben helaas bittere ernst is.
Mwoah, ik verdenk Bankfurt ervan hier toch wel een briljante trollreactie geplaatst te hebben:
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:54 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Tja, in eerste instantie kun je je lichaamshuid navoelen op onderhuidse knobbels of wratten.

De volgende check is nagaan in de spiegel of je oogkassen symmetrisch horizontaal staan, let er vooral op of je linkeroog(kas) niet teveel naar beneden zakt en/of kleiner is dan het rechterdeel.
Ik lag stuk :D!
pi_85762867
Ik ben er nog steeds niet helemaal van overtuigd. Aan de ene kant lijkt bijna alle losse post een troll, aan de andere kant is hij zo consequent in zn getroll dat het wel echt moet zijn :/
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85762878
Mja het hele verhaal is sowieso natuurlijk al enigszins vreemd, maar wat je oogkassen ermee te maken hebben? :?
pi_85770705
Ik vind dat Coolguy wel een goed punt maakt.

Holocaust ontkennen wordt niet geaccepteerd hier. Ik vind ontkennen dat kanker bestaat of zeggen dat die ziekte in stand wordt gehouden door de farmaceutische industrie, van dezelfde orde. Er zijn denk ik meer mensen overleden door kanker dan door de holocaust.

Ieder zijn eigen mening prima, maar Lambiekje gaat echt te ver door mensen te schofferen met zijn gewauwel over kanker.
Leaf
pi_85771594
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:07 schreef VancouverFan het volgende:
Ik vind dat Coolguy wel een goed punt maakt.

Holocaust ontkennen wordt niet geaccepteerd hier. Ik vind ontkennen dat kanker bestaat of zeggen dat die ziekte in stand wordt gehouden door de farmaceutische industrie, van dezelfde orde. Er zijn denk ik meer mensen overleden door kanker dan door de holocaust.

Ieder zijn eigen mening prima, maar Lambiekje gaat echt te ver door mensen te schofferen met zijn gewauwel over kanker.
Je kunt de holocaust natuurlijk niet vergelijken met kanker.

Verder heb je gelijk dat Lambiekje te ver ging.

Het topic is gesloten en wordt opgeschoond.
Als het weer open gaat, moet de discussie over het onderwerp gaan, maar ik realiseer me dat we dan weer hetzelfde riedeltje van Bankfurt over chips krijgen, dus wellicht blijft het dicht.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:14:57 #24
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_85773322
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:16 schreef oompaloompa het volgende:
Ik ben er nog steeds niet helemaal van overtuigd. Aan de ene kant lijkt bijna alle losse post een troll, aan de andere kant is hij zo consequent in zn getroll dat het wel echt moet zijn :/
Mjah... daar zijn wel meer users van. Wel knap om dat zo lang vol te houden, mocht het nep zijn.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:31:09 #25
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85773941
:)
The truth was in here.
pi_85792233
Lambiekje gaat weer eens lekker los.
Als je je niet geloofd in de fascistische politiestaat ben je achterlijk.

quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 23:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je snapt het echt niet he. Gaat er niet om of in dit specifieke filmpje nu gefotoshopte materiaal zit.

Gaat er om dat na een halfjaar kennelijk op elke hoek van de straat door muren/autos en weet ik veel scanners komen te staan geaccepteerd wordt. Nu dat het gemeengoed is geworden is op luchthavens.

stap voor stap voor stap komen in een extreem fascistische politiestaat terecht. Door achterlijke figuren zoals jij. Je kinderen zullen je dankbaar zijn, pik!!
Leaf
pi_85794495
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 23:38 schreef VancouverFan het volgende:
Lambiekje gaat weer eens lekker los.
Als je je niet geloofd in de fascistische politiestaat ben je achterlijk.
[..]

Heb al geedit.
pi_85825226
Kan Mediacurator eens aangesproken worden op zijn/haar neerplempen van dingen en constante weigering om een discussie daarover te voeren?

Hij was al vage plaatjes aan het posten, maar nu in 2 topics een reactie met alleen maar hetzelfde plaatje.

quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 23:28 schreef mediacurator het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 22:39 schreef mediacurator het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het nut van zijn/haar aanwezigheid is niet duidelijk. Hij/zij lijkt hier allen maar te zijn om die Xandersite te spammen.
Leaf
  zondag 29 augustus 2010 @ 07:43:08 #29
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85825298
Goed tijdstip ook om te klagen.
The truth was in here.
pi_85825300
het regent hier en ik heb een kater
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85826378
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 07:03 schreef VancouverFan het volgende:
Kan Mediacurator eens aangesproken worden op zijn/haar neerplempen van dingen en constante weigering om een discussie daarover te voeren?

Hij was al vage plaatjes aan het posten, maar nu in 2 topics een reactie met alleen maar hetzelfde plaatje.
[..]

[..]

Het nut van zijn/haar aanwezigheid is niet duidelijk. Hij/zij lijkt hier allen maar te zijn om die Xandersite te spammen.
Maar wie bepaalt wat nut is?
Dat is arbitrair.
pi_85843599
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 10:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar wie bepaalt wat nut is?
Dat is arbitrair.
Alleen maar een plaatje posten als een antwoord is niet nuttig.
Alleen maar nieuws neerplempen en elke discussie uit de weg gaan, is niet nuttig op een discussieforum.

Maar goed, dat is mijn mening. Uiteindelijk ben jij de mod om te bepalen wat nuttig is. Ik snap niet wat iemand als MC op een discussieforum doet.
Leaf
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:51:58 #33
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85843829
Tsja dat heb ik met een hoop mensen, waarbij ik denk "wat had het voor zin om dat te posten, zeg dan niks" maar ja samenleving enzulks he :P
The truth was in here.
pi_85845204
Nouja, voor zover ik weet is het hier een discussie forum en is BNW ook bedoeld als serieus forum.

Misschien dat mijn verwachtingen gewoon te hoog liggen :')
Leaf
  zondag 29 augustus 2010 @ 20:22:12 #35
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_85845281
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:20 schreef VancouverFan het volgende:
Misschien dat mijn verwachtingen gewoon te hoog liggen :')
Hou deze gedachte vooral vast.
  zondag 29 augustus 2010 @ 20:43:00 #36
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_85846362
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:22 schreef Terecht het volgende:

[..]

Hou deze gedachte vooral vast.
Idd ja. Discussie lijkt toch niet vaak het doel te zijn.
Onikaan ni ov dovah
  zondag 29 augustus 2010 @ 21:00:18 #37
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_85847411
En dus: stel je erop in, scheelt je een hoop frustratie. Hoef je ook niet meer de FB-hoer uit te hangen.
pi_85849608
Menschen ventileren nu eenmaal graag hun gedachten en spinsels, puur om ze kwijt te zijn, soms voor bijval of voor feedback door anderen er op en vaak om bevestiging van de denkwijze te krijgen.. Laat die lieve mensen dan ook :Y.
dag
pi_85850116
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:33 schreef Peter het volgende:
Menschen ventileren nu eenmaal graag hun gedachten en spinsels, puur om ze kwijt te zijn, soms voor bijval of voor feedback door anderen er op en vaak om bevestiging van de denkwijze te krijgen.. Laat die lieve mensen dan ook :Y.
Start een weblog dan. Ga niet posten op een discussieforum.

Denk ik dan.
Leaf
pi_85850685
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:41 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Denk ik dan.
Waarom niet?
Door een stelling of een bepaald onderwerp gerelateerd aan BNW neer te zetten bestaat de mogelijkheid dat er een discussie ontstaat.
Zoniet? Dan zakt het topic vanzelf weg.
Weet niet waarom je je zo druk maakt.
pi_85850707
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:33 schreef Peter het volgende:
Juistem.
pi_85850866
Een ander respecteren is soms ook geen reactie posten als je alleen maar negatief kunt zijn op andermans uitingen zonder er zelf iets aan toe te voegen.
dag
pi_85851035
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom niet?
Door een stelling of een bepaald onderwerp gerelateerd aan BNW neer te zetten bestaat de mogelijkheid dat er een discussie ontstaat.
Zoniet? Dan zakt het topic vanzelf weg.
Weet niet waarom je je zo druk maakt.
Zoals al vaker gezegd, ik dacht dat dit een DISCUSSIE forum is.

En geen wikipedia of weblog....

Als je niet wil dat mensen iets zeggen over het forum of hun mening daarover geef, kun je het FB topic wel op slot gooien.
Leaf
  zondag 29 augustus 2010 @ 22:01:29 #44
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_85851418
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:41 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Denk ik dan.
Gewoon je verwachtingen lekker laag houden :) In dit subforum hoef je gewoon geen goede discussie te verwachten, hoe hard je het ook probeert.
Onikaan ni ov dovah
pi_85851539
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:56 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Zoals al vaker gezegd, ik dacht dat dit een DISCUSSIE forum is.

En geen wikipedia of weblog....

Als je niet wil dat mensen iets zeggen over het forum of hun mening daarover geef, kun je het FB topic wel op slot gooien.
Huh? Hoe kom je erbij dat je je mening niet kunt geven? Je geeft je mening -heel vaak- en krijgt toch reacties genoeg daar op lijkt mij.
En lees nog even wat Terecht een aantal posts hierboven schreef. 'Je verwachtingen niet te hoog stellen'.
pi_85860913
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Huh? Hoe kom je erbij dat je je mening niet kunt geven? Je geeft je mening -heel vaak- en krijgt toch reacties genoeg daar op lijkt mij.
En lees nog even wat Terecht een aantal posts hierboven schreef. 'Je verwachtingen niet te hoog stellen'.
dat is wel een beetje een weemoedige instelling van onvermijdelijkheid

[ Bericht 83% gewijzigd door oompaloompa op 30-08-2010 05:24:18 ]
pi_85862278
Uhm... Lavender, waarom wis je alleen de MC plaatjes als ik ze post?
Leaf
pi_85862464
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 09:11 schreef VancouverFan het volgende:
Uhm... Lavender, waarom wis je alleen de MC plaatjes als ik ze post?
Uhm Vancouver, even je oogjes uitwrijven :)
pi_85862481
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 09:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Uhm Vancouver, even je oogjes uitwrijven :)
Ik heb die reactie al opnieuw geplaatst omdat ik niet begreep waarom die was gewist. :)
Leaf
pi_85862580
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 09:21 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ik heb die reactie al opnieuw geplaatst omdat ik niet begreep waarom die was gewist. :)
Ik begrijp de intentie niet zo goed. Je verwijt het MC, maar als jij het doet is het wél goed?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')