quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Suck on this...
[ afbeelding ]
Misschien dat je zuig behoefte dan wat afneemt.
Heb je gelijk in, maar oompa heeft helaas ook weer gelijk. Toch hoort het idd niet in een topic thuis.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:20 schreef Peter het volgende:
Topic loopt goed, alleen wordt er nu op de man gespeeld. Graag verwijderen. dank! Wikileaks | Zegen of geregisseerd toneelstuk?
Stellingen dumpen mag wel.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:14 schreef Snapcount2 het volgende:
Is het de bedoeling dat BNW het linkdump-onderdeel van het forum wordt waar mensen gewoon stellingen mogen posten en vragen mogen ontwijken en op de man mogen gaan spelen?
Ik heb het over dit: 9/11 Is controlled demolition inmiddels 100% bewezen? #15 topic en over de gebruiker Mediacurator.
Ik ben al voor nazi-kampcommandant uitgemaakt en daar is nu ook bijgekomen dat ik iemand ben met een genetisch defect. Dat is niet op de man spelen neem ik aan? De laatste post van mediacurator is een post die volledig op de persoon speelt alleen omdat ik een paar vragen stel en kritisch naar zijn youtube-filmpjes kijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stellingen dumpen mag wel.
Vragen ontwijken, tja, wat kun je er aan doen.
Op de man spelen mag niet, incluis schelden..
Toen die post geplaatst werd zat ik op de fiets naar huis, vandaar de wat latere reactie.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:37 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Ik ben al voor nazi-kampcommandant uitgemaakt en daar is nu ook bijgekomen dat ik iemand ben met een genetisch defect. Dat is niet op de man spelen neem ik aan? De laatste post van mediacurator is een post die volledig op de persoon speelt alleen omdat ik een paar vragen stel en kritisch naar zijn youtube-filmpjes kijk.
Zoveel samengeraapte flauwekul kan ik niet aan zonder minimaal een halve fles bushmills in mijn mik.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, de discussie wordt steeds interessanter eigenlijk.
Chips die tumoren zouden zijn. Dus we blijven bij het onderwerp.
Dat is een hele mooie, bedanktquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:06 schreef Dagonet het volgende:
http://www.cracked.com/ar(...)-all-around-you.html
Hier kan iemand vast iets mee.
Tuurlijk, het is soms ook moeilijk om je fantasie zó op te rekken dat je zelfs maar kunt begrijpen wat er bedoeld wordt, ik probeer het dan maar met wat humor te lezen, alhoewel dat met die tumoren me ook te ver gaat.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:15 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Zoveel samengeraapte flauwekul kan ik niet aan zonder minimaal een halve fles bushmills in mijn mik.Kom op zeg, een beetje rek en de buitengebieden van de wetenschap en werkelijkheid opzoeken is 1 ding, en kan inderdaad een discussie voedden, maar dit raakt echt kant noch wal.
Mwoah, ik verdenk Bankfurt ervan hier toch wel een briljante trollreactie geplaatst te hebben:quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:02 schreef ToT het volgende:
Terwijl het voor degenen die het gepost hebben helaas bittere ernst is.
Ik lag stukquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:54 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Tja, in eerste instantie kun je je lichaamshuid navoelen op onderhuidse knobbels of wratten.
De volgende check is nagaan in de spiegel of je oogkassen symmetrisch horizontaal staan, let er vooral op of je linkeroog(kas) niet teveel naar beneden zakt en/of kleiner is dan het rechterdeel.
Je kunt de holocaust natuurlijk niet vergelijken met kanker.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:07 schreef VancouverFan het volgende:
Ik vind dat Coolguy wel een goed punt maakt.
Holocaust ontkennen wordt niet geaccepteerd hier. Ik vind ontkennen dat kanker bestaat of zeggen dat die ziekte in stand wordt gehouden door de farmaceutische industrie, van dezelfde orde. Er zijn denk ik meer mensen overleden door kanker dan door de holocaust.
Ieder zijn eigen mening prima, maar Lambiekje gaat echt te ver door mensen te schofferen met zijn gewauwel over kanker.
Mjah... daar zijn wel meer users van. Wel knap om dat zo lang vol te houden, mocht het nep zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:16 schreef oompaloompa het volgende:
Ik ben er nog steeds niet helemaal van overtuigd. Aan de ene kant lijkt bijna alle losse post een troll, aan de andere kant is hij zo consequent in zn getroll dat het wel echt moet zijn :/
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet he. Gaat er niet om of in dit specifieke filmpje nu gefotoshopte materiaal zit.
Gaat er om dat na een halfjaar kennelijk op elke hoek van de straat door muren/autos en weet ik veel scanners komen te staan geaccepteerd wordt. Nu dat het gemeengoed is geworden is op luchthavens.
stap voor stap voor stap komen in een extreem fascistische politiestaat terecht. Door achterlijke figuren zoals jij. Je kinderen zullen je dankbaar zijn, pik!!
Heb al geedit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:38 schreef VancouverFan het volgende:
Lambiekje gaat weer eens lekker los.
Als je je niet geloofd in de fascistische politiestaat ben je achterlijk.
[..]
quote:
Het nut van zijn/haar aanwezigheid is niet duidelijk. Hij/zij lijkt hier allen maar te zijn om die Xandersite te spammen.quote:
Maar wie bepaalt wat nut is?quote:Op zondag 29 augustus 2010 07:03 schreef VancouverFan het volgende:
Kan Mediacurator eens aangesproken worden op zijn/haar neerplempen van dingen en constante weigering om een discussie daarover te voeren?
Hij was al vage plaatjes aan het posten, maar nu in 2 topics een reactie met alleen maar hetzelfde plaatje.
[..]
[..]
Het nut van zijn/haar aanwezigheid is niet duidelijk. Hij/zij lijkt hier allen maar te zijn om die Xandersite te spammen.
Alleen maar een plaatje posten als een antwoord is niet nuttig.quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar wie bepaalt wat nut is?
Dat is arbitrair.
Hou deze gedachte vooral vast.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:20 schreef VancouverFan het volgende:
Misschien dat mijn verwachtingen gewoon te hoog liggen
Idd ja. Discussie lijkt toch niet vaak het doel te zijn.quote:
Start een weblog dan. Ga niet posten op een discussieforum.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:33 schreef Peter het volgende:
Menschen ventileren nu eenmaal graag hun gedachten en spinsels, puur om ze kwijt te zijn, soms voor bijval of voor feedback door anderen er op en vaak om bevestiging van de denkwijze te krijgen.. Laat die lieve mensen dan ook.
Waarom niet?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:41 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Start een weblog dan. Ga niet posten op een discussieforum.
Denk ik dan.
Juistem.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:33 schreef Peter het volgende:
Menschen ventileren nu eenmaal graag hun gedachten en spinsels, puur om ze kwijt te zijn, soms voor bijval of voor feedback door anderen er op en vaak om bevestiging van de denkwijze te krijgen.. Laat die lieve mensen dan ook.
Zoals al vaker gezegd, ik dacht dat dit een DISCUSSIE forum is.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom niet?
Door een stelling of een bepaald onderwerp gerelateerd aan BNW neer te zetten bestaat de mogelijkheid dat er een discussie ontstaat.
Zoniet? Dan zakt het topic vanzelf weg.
Weet niet waarom je je zo druk maakt.
Gewoon je verwachtingen lekker laag houdenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:41 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Start een weblog dan. Ga niet posten op een discussieforum.
Denk ik dan.
Huh? Hoe kom je erbij dat je je mening niet kunt geven? Je geeft je mening -heel vaak- en krijgt toch reacties genoeg daar op lijkt mij.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:56 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Zoals al vaker gezegd, ik dacht dat dit een DISCUSSIE forum is.
En geen wikipedia of weblog....
Als je niet wil dat mensen iets zeggen over het forum of hun mening daarover geef, kun je het FB topic wel op slot gooien.
dat is wel een beetje een weemoedige instelling van onvermijdelijkheidquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Huh? Hoe kom je erbij dat je je mening niet kunt geven? Je geeft je mening -heel vaak- en krijgt toch reacties genoeg daar op lijkt mij.
En lees nog even wat Terecht een aantal posts hierboven schreef. 'Je verwachtingen niet te hoog stellen'.
Uhm Vancouver, even je oogjes uitwrijvenquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:11 schreef VancouverFan het volgende:
Uhm... Lavender, waarom wis je alleen de MC plaatjes als ik ze post?
Ik heb die reactie al opnieuw geplaatst omdat ik niet begreep waarom die was gewist.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uhm Vancouver, even je oogjes uitwrijven
Ik begrijp de intentie niet zo goed. Je verwijt het MC, maar als jij het doet is het wél goed?quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:21 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik heb die reactie al opnieuw geplaatst omdat ik niet begreep waarom die was gewist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |