abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85971394
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:57 schreef Peter het volgende:
Kunnen jullie niet elkaar PM-en? Dan hebben de andere users er geen last van.
Ja dat kan wel. Maar dat wil Jokkebrok perse niet. Die wil het op het forum uitvechten telkens...
Leaf
  donderdag 2 september 2010 @ 00:02:57 #102
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_85971488
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:57 schreef Peter het volgende:
Kunnen jullie niet elkaar PM-en? Dan hebben de andere users er geen last van.
Als ik de soap goed gevolgd heb, wil VancouverFan wel pm'en met J0kkebr0k, maar J0kkebr0k niet met VancouverFan :D!

Edit: Wat VancouverFan zelf hierboven zegt dus :P.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_85971534
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:02 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Als ik de soap goed gevolgd heb, wil VancouverFan wel pm'en met J0kkebr0k, maar J0kkebr0k niet met VancouverFan :D!
Klopt.
Ik heb diverse malen geprobeerd al dat gezeik van het forum te halen, Jokkebrok weigerde keer op keer en ging zelfs in het FB topic klagen dat ik zo gemeen was om hem lastig te vallen via PM. Of de mods daar niet wat aan konden doen.
Leaf
pi_85971561
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:00 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ja dat kan wel. Maar dat wil Jokkebrok perse niet. Die wil het op het forum uitvechten telkens...
Ik wil helemaal niks uitvechten, want er valt niets uit te vechten. Ik wil gewoon niet dat een topic verziekt wordt. Dat is alles.

Reageer niet op mijn posts en alles komt goed.
pi_85971757
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik wil helemaal niks uitvechten, want er valt niets uit te vechten. Ik wil gewoon niet dat een topic verziekt wordt. Dat is alles.

Je wilt niet dat een topic verziekt wordt? Komt dat echt van jou?

De persoon die bij bewijs voor het officiële verhaal zegt dat het makkelijk vervalst kan zijn.
De persoon die reacties lang op anderen gaat zeuren en keer op keer weigert dat via PM te toen.
De persoon die uitgebreide uitleg van mensen die er verstand van hebben in de prullebak gooit omdat je op een foto niet genoeg brand ziet.

Jij gaat nu zeggen dat je een topic niet wil verzieken. Hilarisch....
Leaf
pi_85971761
quote:

[..]

Probeer gewoon allebei niet zo vaak op elkaar te reageren, dan komt het zéker goed.
En nu wens ik iedereen welterusten en tot morgen :z
pi_85971816
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Probeer gewoon allebei niet zo vaak op elkaar te reageren, dan komt het zéker goed.
Als de mod van huis is...... :P
  donderdag 2 september 2010 @ 00:15:15 #108
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_85971944
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:10 schreef Lavenderr het volgende:
Mwah, volgens mij genieten ze stiekem allebei van die aandacht voor elkaar en de aandacht die hun gerotzooi van anderen krijgt ;).

quote:
Welterusten :W
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_85971952
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als de mod van huis is...... :P
Niks ervan o|O
pi_85972677
J0kkebr0k, je moet wel gewoon toegeven dat er een probleem tussen jullie 2 is. Dat hij niet op jouw posts zou moeten reageren is bullshit; dit is een openbaar forum en iedereen heeft evenveel recht om hier te posten. Als je hier publiekelijk iets post, ga je er feitelijk ook mee akkoord dat er op gereageerd kan worden door iedereen.

Jij en VancouverFan hebben een probleem met elkaar. Het klopt gewoon dat het forum door jullie conflict verziekt wordt. Praat het BUITEN het forum met elkaar uit zodat jullie de boel hier niet BLIJVEN vergallen.
Mijn besluit om te stoppen met modden stond al lang vast, maar het gezeik tussen jullie twee heeft de zaken wel bespoedigd. Maak alsjeblieft niet meer kapot dan dat en PRAAT met elkaar, via PM!
pi_85972767
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:42 schreef ToT het volgende:
J0kkebr0k, je moet wel gewoon toegeven dat er een probleem tussen jullie 2 is. Dat hij niet op jouw posts zou moeten reageren is bullshit; dit is een openbaar forum en iedereen heeft evenveel recht om hier te posten. Als je hier publiekelijk iets post, ga je er feitelijk ook mee akkoord dat er op gereageerd kan worden door iedereen.

Jij en VancouverFan hebben een probleem met elkaar. Het klopt gewoon dat het forum door jullie conflict verziekt wordt. Praat het BUITEN het forum met elkaar uit zodat jullie de boel hier niet BLIJVEN vergallen.
Mijn besluit om te stoppen met modden stond al lang vast, maar het gezeik tussen jullie twee heeft de zaken wel bespoedigd. Maak alsjeblieft niet meer kapot dan dat en PRAAT met elkaar, via PM!
Als je leest, dan zie je dat ik geen moeite heb om op iemand te reageren en om reacties te krijgen, mits ze normaal van aard zijn. Je weet zelf hoe zijn manier van posten en zuigen in elkaar steekt.

Ik plaats inhoudelijke posts en probeer iets van het topic te maken. Zoals ik het zie is hij het alleen aan maar aan het proberen af te breken. Niet eens door mijn posts onderbouwd te weerleggen, maar puur door zijn typisch zuigerige reacties. Maar goed... ik zie blijkbaar dingen die er niet zijn.

EDIT: Ik praat niet met hem via PM. Je hebt zelf ondervonden wat een energie zuiger het is. Ik laat hem op het forum ook links liggen. Dat lijkt me in deze nu het beste.

Saluti

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2010 00:55:32 ]
pi_85973119
Begrijp ik en hij zuigt idd, maar toch is er tussen jullie 2 een duidelijk probleem, want jullie 2 zitten elkaar gewoon echt veel in de haren, en dát moet een keer afgelopen zijn.

2 ruzie, 2 schuld enzulks, ongeacht wie er meer schuld zou hebben dan de ander.
pi_85973215
quote:
Op donderdag 2 september 2010 01:04 schreef ToT het volgende:
Begrijp ik en hij zuigt idd, maar toch is er tussen jullie 2 een duidelijk probleem, want jullie 2 zitten elkaar gewoon echt veel in de haren, en dát moet een keer afgelopen zijn.

2 ruzie, 2 schuld enzulks, ongeacht wie er meer schuld zou hebben dan de ander.
True!

Maar goed... zijn gezuig sneeuwt de topics gewoon onder en leidt de aandacht af van hetgeen waar het werkelijk om gaat. Ik denk dat daar ook weleens wat van gezegd mag worden.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2010 01:09:50 ]
pi_85973590
Oh dat ontken ik ook niet hoor, maar hopelijk kun je hem dat via de PM duidelijk maken! ;)
  donderdag 2 september 2010 @ 12:09:10 #115
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85980913
Gaat het daar nog steeds over? :D
The truth was in here.
pi_85981328
quote:
Op donderdag 2 september 2010 01:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

True!

Maar goed... zijn gezuig sneeuwt de topics gewoon onder en leidt de aandacht af van hetgeen waar het werkelijk om gaat. Ik denk dat daar ook weleens wat van gezegd mag worden.
Doe eens niet zo hyporciet mannetje.

Je speelt nu de vermoorde onschuld en doet alsof jij nette discussies voert, openstaat voor andere meningen en respect toont voor anderen. Maar we weten allemaal dat dat complete bullshit is.
Leaf
pi_85984644
quote:
Op donderdag 2 september 2010 12:23 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Doe eens niet zo hyporciet mannetje.

Je speelt nu de vermoorde onschuld en doet alsof jij nette discussies voert, openstaat voor andere meningen en respect toont voor anderen. Maar we weten allemaal dat dat complete bullshit is.
>>>>>> PM >>>>>>
dag
pi_85985141
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:10 schreef Peter het volgende:

[..]

>>>>>> PM >>>>>>
Hij wil wel, maar J0kkebr0k is daar te flauw voor bezig.
pi_85985207
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:10 schreef Peter het volgende:

[..]

>>>>>> PM >>>>>>
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:04 schreef VancouverFan het volgende:

Ik heb diverse malen geprobeerd al dat gezeik van het forum te halen, Jokkebrok weigerde keer op keer en ging zelfs in het FB topic klagen dat ik zo gemeen was om hem lastig te vallen via PM. Of de mods daar niet wat aan konden doen.
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:47
EDIT: Ik praat niet met hem via PM. Je hebt zelf ondervonden wat een energie zuiger het is. Ik laat hem op het forum ook links liggen. Dat lijkt me in deze nu het beste.
Leaf
pi_85986420
Dan probeer je het alsnog maar via PM. Maar laat dat lekker buiten het forum. Lukt het je niet via PM? Dan hoeft de rest daar toch geen last van te hebben :{w
dag
pi_85986452
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:04 schreef Peter het volgende:
Dan probeer je het alsnog maar via PM. Maar laat dat lekker buiten het forum. Lukt het je niet via PM? Dan hoeft de rest daar toch geen last van te hebben :{w
Had je dat niet via PM kunnen zeggen o|O
Leaf
pi_85986504
Goed, goed, flauw worden is hier ook niet nodig.

Het zou gewoon fijn zijn als J0kkebr0k elkaar uit de haren bleven, en dat als er tóch irritaties zouden mogen zijn tussen jullie, deze NIET via de FB uitgevochten worden. Daar is de FB niet voor!
pi_85986748
Komop zeg... Een beetje humor kan toch wel -O-
Leaf
pi_85987206
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:14 schreef VancouverFan het volgende:
Komop zeg... Een beetje humor kan toch wel -O-
Ja hoor, humor is om te lachen, jullie eeuwig doorgaande vete wordt erg vervelend :O
pi_85988158
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja hoor, humor is om te lachen, jullie eeuwig doorgaande vete wordt erg vervelend :O
Sorry hoor, maar degenen die hier nu over door blijven zeiken zijn jullie 3-en hier. :{
pi_85991323
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar degenen die hier nu over door blijven zeiken zijn jullie 3-en hier. :{
For fuck's sake kerel, speel niet de vermoorde onschuld! Omdat wij het hier nu willen oplossen zijn WIJ degenen die door blijven zeiken?
Wees niet zo kinderachtig en ga met VancouverFan PMmen als er weer shit aan de fan is!
  donderdag 2 september 2010 @ 17:47:17 #127
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85991733
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:32 schreef ToT het volgende:

[..]

For fuck's sake kerel, speel niet de vermoorde onschuld! Omdat wij het hier nu willen oplossen zijn WIJ degenen die door blijven zeiken?
Wees niet zo kinderachtig en ga met VancouverFan PMmen als er weer shit aan de fan is!
Pilletje onder de tong?
The truth was in here.
pi_86007541
quote:

[..]

Zie hier hoe hypocriet Jokkebrok is.

Ondertussen loopt die weer flinkt te trollen. Ook richting andere mensen

quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij bent er ook al zo één... nooit hoor je wat van je, maar als het TE makkelijk is, dan lopen de topics over van je posts.

Ga eens inhoudelijk in op wat ik in de TS heb gezet en bewijs dat je kennis hebt. Zelfs je nick wijst uit dat je niet creatief bent....

Ik lach echt mijn lul uit mij broek hier... wat een simpele zielen _O-
Verzoeken om het via PM te doen negeert die weer.

Kleine toevoeging: Hij lijkt wel dronken.

[ Bericht 1% gewijzigd door VancouverFan op 03-09-2010 00:07:23 ]
Leaf
pi_86007768
Geinig dit..

Mijn posts worden gewijzigd, maar onderstaand stemming makend gedoe blijft staan:

Ik schold niet eens. Wat ik zei was waar het op slaat.

9/11 is controlled demolition inmiddels 100% bewezen? #16
pi_86007789
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:00 schreef VancouverFan het volgende:

WTF? :D
pi_86007801
quote:

[..]
hypocriet

[..] flinkt te trollen [..]

Hij lijkt wel dronken.
Pot <> Ketel
Duik met elkaar de kroeg in en vecht het daar uit. Lijkt FOK! me geen geschikte plek voor..
dag
pi_86007826
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:09 schreef Peter het volgende:

[..]

Pot <> Ketel
Duik met elkaar de kroeg in en vecht het daar uit. Lijkt FOK! me geen geschikte plek voor..
Ow dat weet ik wel zeker. Maak jij dat Jokkebrok maar eens wijs :)
Leaf
pi_86007827
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:09 schreef Peter het volgende:

[..]

Pot <> Ketel
Was het maar zo'n feest..

Wist ik maar wie het is.... :')
pi_86007867
quote:

[..]

Zie hier hoe hypocriet Jokkebrok is.

Ondertussen loopt die weer flinkt te trollen. Ook richting andere mensen
[..]

Verzoeken om het via PM te doen negeert die weer.

Tja, ik weet niet meer wat ik van jullie twee moet zeggen hoor.
Waarschuwen heeft geen zin, jullie gaan maar door en gaan maar door.

Ga er een nachtje over slapen en morgen de zaak verder bekijken.
Ik neem aan dat jullie het met me eens zijn dat dit niet zo door kan gaan.
Dus er zal een oplossing gezocht moeten worden.

Maar nu eerst slapen :z
pi_86007939
Gewoon al het gezeik radicaal wissen ipv dat halfzachte opruimen.
En diegene die door blijven gaan met persoonlijke aanvallen effe laten wieberen.

Tijd om de fluwelen handschoentjes uit te trekken.

Maar dat heb ik al vaker geroepen en dat werd niet op prijs gesteld....
Leaf
pi_86008027
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:13 schreef VancouverFan het volgende:
Gewoon al het gezeik radicaal wissen ipv dat halfzachte opruimen.
Geloof me.... als je dat echt wilt, dan blijft er geen post meer over van VancouverFan.

quote:
En diegene die door blijven gaan met persoonlijke aanvallen effe laten wieberen.

Tijd om de fluwelen handschoentjes uit te trekken.

Maar dat heb ik al vaker geroepen en dat werd niet op prijs gesteld....
Maar dan moet er wel objectief gekeken worden en niet naar de vete tussen jou en mij die hier heerst. (overigens probeer je andere users die iets willen inbrengen op net zo'n manier af te raggen, maar goed)

Je bent overigens gewoon echt heel erg slecht bezig door de mods er op te wijzen dat ze de fluwelen handschoentjes uit moeten trekken. WTF gast... wie denk je wel niet wie je bent?

Jij bent uit op een ban voor mij... prima hoor.. geef hem dan maar. Ik weet van mezelf dat ik geprobeerd heb het topic een beetje te upgraden....

Dus tja.. kom dan maar met die ban, want dat is waar je op uit bent, Ik zie niet waarop anders,,

EDIT: Aan de mods.. ik probeer dus gewoon serieus een aantal punten aan te dragen. Je kunt ze teruglezen in mijn TS, Het wordt gewoon niet eens gelezen en afgedaan alsof ik een of andere debiel ben...

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2010 00:33:49 ]
pi_86008552
VancouverFan zit gewoon vaak te zuigen en idd de modjes steeds op de vingers te tikken, maar jij werkt ook voor geen meter mee voor een oplossing.

Verder is het idd een goed idee om een keer met elkaar af te gaan spreken in een kroeg om daar OF elkaar de harses in te slaan, OF samen gebroederlijk een stuk in je kraag te gaan zuipen, elkaar in de armen vallen en nooit meer ruzie te gaan maken met elkaar.

Kies maar welke optie beter klinkt.
pi_86008618
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:37 schreef ToT het volgende:
VancouverFan zit gewoon vaak te zuigen en idd de modjes steeds op de vingers te tikken, maar jij werkt ook voor geen meter mee voor een oplossing.

Verder is het idd een goed idee om een keer met elkaar af te gaan spreken in een kroeg om daar OF elkaar de harses in te slaan, OF samen gebroederlijk een stuk in je kraag te gaan zuipen, elkaar in de armen vallen en nooit meer ruzie te gaan maken met elkaar.

Kies maar welke optie beter klinkt.
Ik denk dat ik het licht uit zijn ogen beuk...

Maar goed... gelukkig zie je dat hij zuigt en het topic daardoor frustreert. Zou het helpen als ik zijn posts 100% negeer?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2010 00:40:49 ]
pi_86008720
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar goed... gelukkig zie je dat hij zuigt en het topic daardoor frustreert. Zou het helpen als ik zijn posts 100% negeer?
Joh, dat zuigen was al voor ik mijn kleurtje aan de wilgen hing. Ik weet niet exact om welk topic het DEZE keer gaat, maar ik kan het wel zo'n beetje inschatten.

Het probleem is dat modjes niet 24 uur per dag elke individuele post op een gouden weegschaaltje kunnen leggen om te beslissen welke post gewoon gezond kritisch is en welke weer zuigen is, en welke reacties daarop ook weer net niet door de beugel kunnen, of dat de zuigende reacties juist weer uitgelokt zijn door opmerkingen van een andere user enz.
Sommige mensen hebben ook nog zoiets wat een...tja, raar woord...."leven" schijnt te heten.

Zou fijn zijn als meer Fokkers er eentje hadden! ^O^
pi_86008766
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:44 schreef ToT het volgende:

[..]

Joh, dat zuigen was al voor ik mijn kleurtje aan de wilgen hing. Ik weet niet exact om welk topic het DEZE keer gaat, maar ik kan het wel zo'n beetje inschatten.

Het probleem is dat modjes niet 24 uur per dag elke individuele post op een gouden weegschaaltje kunnen leggen om te beslissen welke post gewoon gezond kritisch is en welke weer zuigen is, en welke reacties daarop ook weer net niet door de beugel kunnen, of dat de zuigende reacties juist weer uitgelokt zijn door opmerkingen van een andere user enz.
Sommige mensen hebben ook nog zoiets wat een...tja, raar woord...."leven" schijnt te heten.

Zou fijn zijn als meer Fokkers er eentje hadden! ^O^
Oh shit. een leven..

Raar dat je niet weet om welk topic het gaat, want je gaf aan dat je er zo aan stoorde...

Maar goed.. lees het betreffende topic eens van A tot Z door, zou ik zeggen :)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2010 00:48:30 ]
pi_86008863
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Oh shit. een leven..

Raar dat je niet weet om welk topic het gaat, want je gaf aan dat je er zo aan stoorde...

Maar goed.. lees het betreffende topic eens van A tot Z door, zou ik zeggen :)
Ik stoor me aan het eeuwige gezeik tussen jullie, met name hier in FB.
Dat VF zuigt is niets nieuws, dus dat kon ik gewoon beamen.

Maar goed, ik ga ook ronken hier. Hopelijk zien we jullie 2 vanaf nu minder vaak in FB.
pi_86010996
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Geloof me.... als je dat echt wilt, dan blijft er geen post meer over van VancouverFan.
Ja dat wil ik echt. En als er eindelijk eens een keer duidelijk wordt opgetreden, blijven al mijn posts staan :Y

quote:
Maar dan moet er wel objectief gekeken worden en niet naar de vete tussen jou en mij die hier heerst. (overigens probeer je andere users die iets willen inbrengen op net zo'n manier af te raggen, maar goed)

Je bent overigens gewoon echt heel erg slecht bezig door de mods er op te wijzen dat ze de fluwelen handschoentjes uit moeten trekken. WTF gast... wie denk je wel niet wie je bent?
Gewoon een user die het zat is dat er geen normale discussie gevoerd kan worden.

quote:
Jij bent uit op een ban voor mij... prima hoor.. geef hem dan maar. Ik weet van mezelf dat ik geprobeerd heb het topic een beetje te upgraden....
En als het niet gaat zoals jij wenst, ga je het weer downgraden :')
Ik wil niemand een ban aansmeren. Ik wil gewoon een normale discussie waar naar elkaar geluisterd worden, meningen worden gerespecteerd en ideeën worden uitgewisseled.
Als dat alleen maar mogelijk is als er met harde maatregelen worden gedreigd, so be it.

quote:
Dus tja.. kom dan maar met die ban, want dat is waar je op uit bent, Ik zie niet waarop anders,,

EDIT: Aan de mods.. ik probeer dus gewoon serieus een aantal punten aan te dragen. Je kunt ze teruglezen in mijn TS, Het wordt gewoon niet eens gelezen en afgedaan alsof ik een of andere debiel ben...
Stel je niet zo aan.
Ik heb geprobeerd met jou een discussie over jouw punten te voeren, dat ging niet op de manier zoals jij wilde dus ging je weer lopen trollen.

[ Bericht 5% gewijzigd door VancouverFan op 03-09-2010 08:21:14 ]
Leaf
pi_86010999
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja dat zou helpen, maar dat heb je al vaker beloofd. Of dat dus gaat lukken....
Leaf
pi_86011539
no offense, maar ik heb een tijd geleden een idee/observatie gepost over waar het fout gaat en hoe je het gemakkelijk op kunt lossen. Toen kreeg ik echter alleen maar gezeik over me heen, nu gebeurt er weer precies hetzelfde en zitten jullie "met de handen in het haar", jokkebrok en vancouverfan zijn niet het probleem, slechts een symptoom van het probleem, zoek een paar jaar terug en je vind precies hetzelfde maar dan 2-3 andere users.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_86011760
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 08:46 schreef oompaloompa het volgende:
no offense, maar ik heb een tijd geleden een idee/observatie gepost over waar het fout gaat en hoe je het gemakkelijk op kunt lossen. Toen kreeg ik echter alleen maar gezeik over me heen, nu gebeurt er weer precies hetzelfde en zitten jullie "met de handen in het haar", jokkebrok en vancouverfan zijn niet het probleem, slechts een symptoom van het probleem, zoek een paar jaar terug en je vind precies hetzelfde maar dan 2-3 andere users.
Ook in andere BNW topics gaat het mis as we speak.

Ik ben alleen zo 'dom' om via FB te proberen het leuk te houden voor iedereen. Maar meedenken met de mods is niet gewenst dus dan krijg je maar de volle laag van de mods. Ik lig er niet wakker van.
Leaf
  vrijdag 3 september 2010 @ 09:03:13 #146
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86011890
quote:
Op donderdag 2 september 2010 12:09 schreef Bastard het volgende:
Gaat het daar nog steeds over? :D
The truth was in here.
  vrijdag 3 september 2010 @ 09:23:13 #147
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_86012354
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 08:57 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ook in andere BNW topics gaat het mis as we speak.

Ik ben alleen zo 'dom' om via FB te proberen het leuk te houden voor iedereen. Maar meedenken met de mods is niet gewenst dus dan krijg je maar de volle laag van de mods. Ik lig er niet wakker van.
Would you two please just make out and get it over with?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_86012484
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 09:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Would you two please just make out and get it over with?
huh ik? of heb je het over jokkebrok?
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  vrijdag 3 september 2010 @ 09:36:42 #149
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_86012655
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 09:29 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

huh ik? of heb je het over jokkebrok?
Jokkebrok natuurlijk :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_86013270
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 09:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jokkebrok natuurlijk :)
ok gelukkig, ik vroeg me al af wat ik had misdaan :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')