Ja dat kan wel. Maar dat wil Jokkebrok perse niet. Die wil het op het forum uitvechten telkens...quote:Op woensdag 1 september 2010 23:57 schreef Peter het volgende:
Kunnen jullie niet elkaar PM-en? Dan hebben de andere users er geen last van.
Als ik de soap goed gevolgd heb, wil VancouverFan wel pm'en met J0kkebr0k, maar J0kkebr0k niet met VancouverFanquote:Op woensdag 1 september 2010 23:57 schreef Peter het volgende:
Kunnen jullie niet elkaar PM-en? Dan hebben de andere users er geen last van.
Klopt.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Als ik de soap goed gevolgd heb, wil VancouverFan wel pm'en met J0kkebr0k, maar J0kkebr0k niet met VancouverFan!
Ik wil helemaal niks uitvechten, want er valt niets uit te vechten. Ik wil gewoon niet dat een topic verziekt wordt. Dat is alles.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:00 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ja dat kan wel. Maar dat wil Jokkebrok perse niet. Die wil het op het forum uitvechten telkens...
Je wilt niet dat een topic verziekt wordt? Komt dat echt van jou?quote:Op donderdag 2 september 2010 00:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niks uitvechten, want er valt niets uit te vechten. Ik wil gewoon niet dat een topic verziekt wordt. Dat is alles.
Reageer niet op mijn posts en alles komt goed.
Probeer gewoon allebei niet zo vaak op elkaar te reageren, dan komt het zéker goed.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niks uitvechten, want er valt niets uit te vechten. Ik wil gewoon niet dat een topic verziekt wordt. Dat is alles.
Reageer niet op mijn posts en alles komt goed.
Als de mod van huis is......quote:Op donderdag 2 september 2010 00:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Probeer gewoon allebei niet zo vaak op elkaar te reageren, dan komt het zéker goed.
En nu wens ik iedereen welterusten en tot morgen
Mwah, volgens mij genieten ze stiekem allebei van die aandacht voor elkaar en de aandacht die hun gerotzooi van anderen krijgtquote:Op donderdag 2 september 2010 00:10 schreef Lavenderr het volgende:
Probeer gewoon allebei niet zo vaak op elkaar te reageren, dan komt het zéker goed.
Welterustenquote:En nu wens ik iedereen welterusten en tot morgen
Als je leest, dan zie je dat ik geen moeite heb om op iemand te reageren en om reacties te krijgen, mits ze normaal van aard zijn. Je weet zelf hoe zijn manier van posten en zuigen in elkaar steekt.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:42 schreef ToT het volgende:
J0kkebr0k, je moet wel gewoon toegeven dat er een probleem tussen jullie 2 is. Dat hij niet op jouw posts zou moeten reageren is bullshit; dit is een openbaar forum en iedereen heeft evenveel recht om hier te posten. Als je hier publiekelijk iets post, ga je er feitelijk ook mee akkoord dat er op gereageerd kan worden door iedereen.
Jij en VancouverFan hebben een probleem met elkaar. Het klopt gewoon dat het forum door jullie conflict verziekt wordt. Praat het BUITEN het forum met elkaar uit zodat jullie de boel hier niet BLIJVEN vergallen.
Mijn besluit om te stoppen met modden stond al lang vast, maar het gezeik tussen jullie twee heeft de zaken wel bespoedigd. Maak alsjeblieft niet meer kapot dan dat en PRAAT met elkaar, via PM!
True!quote:Op donderdag 2 september 2010 01:04 schreef ToT het volgende:
Begrijp ik en hij zuigt idd, maar toch is er tussen jullie 2 een duidelijk probleem, want jullie 2 zitten elkaar gewoon echt veel in de haren, en dát moet een keer afgelopen zijn.
2 ruzie, 2 schuld enzulks, ongeacht wie er meer schuld zou hebben dan de ander.
Doe eens niet zo hyporciet mannetje.quote:Op donderdag 2 september 2010 01:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
True!
Maar goed... zijn gezuig sneeuwt de topics gewoon onder en leidt de aandacht af van hetgeen waar het werkelijk om gaat. Ik denk dat daar ook weleens wat van gezegd mag worden.
>>>>>> PM >>>>>>quote:Op donderdag 2 september 2010 12:23 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Doe eens niet zo hyporciet mannetje.
Je speelt nu de vermoorde onschuld en doet alsof jij nette discussies voert, openstaat voor andere meningen en respect toont voor anderen. Maar we weten allemaal dat dat complete bullshit is.
quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 00:04 schreef VancouverFan het volgende:
Ik heb diverse malen geprobeerd al dat gezeik van het forum te halen, Jokkebrok weigerde keer op keer en ging zelfs in het FB topic klagen dat ik zo gemeen was om hem lastig te vallen via PM. Of de mods daar niet wat aan konden doen.
quote:Op donderdag 2 september 2010 00:47
EDIT: Ik praat niet met hem via PM. Je hebt zelf ondervonden wat een energie zuiger het is. Ik laat hem op het forum ook links liggen. Dat lijkt me in deze nu het beste.
Had je dat niet via PM kunnen zeggenquote:Op donderdag 2 september 2010 15:04 schreef Peter het volgende:
Dan probeer je het alsnog maar via PM. Maar laat dat lekker buiten het forum. Lukt het je niet via PM? Dan hoeft de rest daar toch geen last van te hebben
Ja hoor, humor is om te lachen, jullie eeuwig doorgaande vete wordt erg vervelendquote:Op donderdag 2 september 2010 15:14 schreef VancouverFan het volgende:
Komop zeg... Een beetje humor kan toch wel
Sorry hoor, maar degenen die hier nu over door blijven zeiken zijn jullie 3-en hier.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, humor is om te lachen, jullie eeuwig doorgaande vete wordt erg vervelend
For fuck's sake kerel, speel niet de vermoorde onschuld! Omdat wij het hier nu willen oplossen zijn WIJ degenen die door blijven zeiken?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar degenen die hier nu over door blijven zeiken zijn jullie 3-en hier.
Pilletje onder de tong?quote:Op donderdag 2 september 2010 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]
For fuck's sake kerel, speel niet de vermoorde onschuld! Omdat wij het hier nu willen oplossen zijn WIJ degenen die door blijven zeiken?
Wees niet zo kinderachtig en ga met VancouverFan PMmen als er weer shit aan de fan is!
Zie hier hoe hypocriet Jokkebrok is.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Verzoeken om het via PM te doen negeert die weer.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij bent er ook al zo één... nooit hoor je wat van je, maar als het TE makkelijk is, dan lopen de topics over van je posts.
Ga eens inhoudelijk in op wat ik in de TS heb gezet en bewijs dat je kennis hebt. Zelfs je nick wijst uit dat je niet creatief bent....
Ik lach echt mijn lul uit mij broek hier... wat een simpele zielen![]()
WTF?quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:00 schreef VancouverFan het volgende:
Kleine toevoeging: Hij lijkt wel dronken.
Pot <> Ketelquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:00 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
hypocriet
[..] flinkt te trollen [..]
Hij lijkt wel dronken.
Ow dat weet ik wel zeker. Maak jij dat Jokkebrok maar eens wijsquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:09 schreef Peter het volgende:
[..]
Pot <> Ketel
Duik met elkaar de kroeg in en vecht het daar uit. Lijkt FOK! me geen geschikte plek voor..
Was het maar zo'n feest..quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:09 schreef Peter het volgende:
[..]
Pot <> Ketel
Duik met elkaar de kroeg in en vecht het daar uit. Lijkt FOK! me geen geschikte plek voor..
Tja, ik weet niet meer wat ik van jullie twee moet zeggen hoor.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:00 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Zie hier hoe hypocriet Jokkebrok is.
Ondertussen loopt die weer flinkt te trollen. Ook richting andere mensen
[..]
Verzoeken om het via PM te doen negeert die weer.
Kleine toevoeging: Hij lijkt wel dronken.
Geloof me.... als je dat echt wilt, dan blijft er geen post meer over van VancouverFan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:13 schreef VancouverFan het volgende:
Gewoon al het gezeik radicaal wissen ipv dat halfzachte opruimen.
Maar dan moet er wel objectief gekeken worden en niet naar de vete tussen jou en mij die hier heerst. (overigens probeer je andere users die iets willen inbrengen op net zo'n manier af te raggen, maar goed)quote:En diegene die door blijven gaan met persoonlijke aanvallen effe laten wieberen.
Tijd om de fluwelen handschoentjes uit te trekken.
Maar dat heb ik al vaker geroepen en dat werd niet op prijs gesteld....
Ik denk dat ik het licht uit zijn ogen beuk...quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:37 schreef ToT het volgende:
VancouverFan zit gewoon vaak te zuigen en idd de modjes steeds op de vingers te tikken, maar jij werkt ook voor geen meter mee voor een oplossing.
Verder is het idd een goed idee om een keer met elkaar af te gaan spreken in een kroeg om daar OF elkaar de harses in te slaan, OF samen gebroederlijk een stuk in je kraag te gaan zuipen, elkaar in de armen vallen en nooit meer ruzie te gaan maken met elkaar.
Kies maar welke optie beter klinkt.
Joh, dat zuigen was al voor ik mijn kleurtje aan de wilgen hing. Ik weet niet exact om welk topic het DEZE keer gaat, maar ik kan het wel zo'n beetje inschatten.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het licht uit zijn ogen beuk...
Maar goed... gelukkig zie je dat hij zuigt en het topic daardoor frustreert. Zou het helpen als ik zijn posts 100% negeer?
Oh shit. een leven..quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh, dat zuigen was al voor ik mijn kleurtje aan de wilgen hing. Ik weet niet exact om welk topic het DEZE keer gaat, maar ik kan het wel zo'n beetje inschatten.
Het probleem is dat modjes niet 24 uur per dag elke individuele post op een gouden weegschaaltje kunnen leggen om te beslissen welke post gewoon gezond kritisch is en welke weer zuigen is, en welke reacties daarop ook weer net niet door de beugel kunnen, of dat de zuigende reacties juist weer uitgelokt zijn door opmerkingen van een andere user enz.
Sommige mensen hebben ook nog zoiets wat een...tja, raar woord...."leven" schijnt te heten.
Zou fijn zijn als meer Fokkers er eentje hadden!
Ik stoor me aan het eeuwige gezeik tussen jullie, met name hier in FB.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh shit. een leven..
Raar dat je niet weet om welk topic het gaat, want je gaf aan dat je er zo aan stoorde...
Maar goed.. lees het betreffende topic eens van A tot Z door, zou ik zeggen
Ja dat wil ik echt. En als er eindelijk eens een keer duidelijk wordt opgetreden, blijven al mijn posts staanquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geloof me.... als je dat echt wilt, dan blijft er geen post meer over van VancouverFan.
Gewoon een user die het zat is dat er geen normale discussie gevoerd kan worden.quote:Maar dan moet er wel objectief gekeken worden en niet naar de vete tussen jou en mij die hier heerst. (overigens probeer je andere users die iets willen inbrengen op net zo'n manier af te raggen, maar goed)
Je bent overigens gewoon echt heel erg slecht bezig door de mods er op te wijzen dat ze de fluwelen handschoentjes uit moeten trekken. WTF gast... wie denk je wel niet wie je bent?
En als het niet gaat zoals jij wenst, ga je het weer downgradenquote:Jij bent uit op een ban voor mij... prima hoor.. geef hem dan maar. Ik weet van mezelf dat ik geprobeerd heb het topic een beetje te upgraden....
Stel je niet zo aan.quote:Dus tja.. kom dan maar met die ban, want dat is waar je op uit bent, Ik zie niet waarop anders,,
EDIT: Aan de mods.. ik probeer dus gewoon serieus een aantal punten aan te dragen. Je kunt ze teruglezen in mijn TS, Het wordt gewoon niet eens gelezen en afgedaan alsof ik een of andere debiel ben...
Ja dat zou helpen, maar dat heb je al vaker beloofd. Of dat dus gaat lukken....quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het licht uit zijn ogen beuk...
Maar goed... gelukkig zie je dat hij zuigt en het topic daardoor frustreert. Zou het helpen als ik zijn posts 100% negeer?
Ook in andere BNW topics gaat het mis as we speak.quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:46 schreef oompaloompa het volgende:
no offense, maar ik heb een tijd geleden een idee/observatie gepost over waar het fout gaat en hoe je het gemakkelijk op kunt lossen. Toen kreeg ik echter alleen maar gezeik over me heen, nu gebeurt er weer precies hetzelfde en zitten jullie "met de handen in het haar", jokkebrok en vancouverfan zijn niet het probleem, slechts een symptoom van het probleem, zoek een paar jaar terug en je vind precies hetzelfde maar dan 2-3 andere users.
Would you two please just make out and get it over with?quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:57 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ook in andere BNW topics gaat het mis as we speak.
Ik ben alleen zo 'dom' om via FB te proberen het leuk te houden voor iedereen. Maar meedenken met de mods is niet gewenst dus dan krijg je maar de volle laag van de mods. Ik lig er niet wakker van.
huh ik? of heb je het over jokkebrok?quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Would you two please just make out and get it over with?
Jokkebrok natuurlijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
huh ik? of heb je het over jokkebrok?
ok gelukkig, ik vroeg me al af wat ik had misdaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |