Ja dat kan wel. Maar dat wil Jokkebrok perse niet. Die wil het op het forum uitvechten telkens...quote:Op woensdag 1 september 2010 23:57 schreef Peter het volgende:
Kunnen jullie niet elkaar PM-en? Dan hebben de andere users er geen last van.
Als ik de soap goed gevolgd heb, wil VancouverFan wel pm'en met J0kkebr0k, maar J0kkebr0k niet met VancouverFanquote:Op woensdag 1 september 2010 23:57 schreef Peter het volgende:
Kunnen jullie niet elkaar PM-en? Dan hebben de andere users er geen last van.
Klopt.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Als ik de soap goed gevolgd heb, wil VancouverFan wel pm'en met J0kkebr0k, maar J0kkebr0k niet met VancouverFan!
Ik wil helemaal niks uitvechten, want er valt niets uit te vechten. Ik wil gewoon niet dat een topic verziekt wordt. Dat is alles.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:00 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ja dat kan wel. Maar dat wil Jokkebrok perse niet. Die wil het op het forum uitvechten telkens...
Je wilt niet dat een topic verziekt wordt? Komt dat echt van jou?quote:Op donderdag 2 september 2010 00:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niks uitvechten, want er valt niets uit te vechten. Ik wil gewoon niet dat een topic verziekt wordt. Dat is alles.
Reageer niet op mijn posts en alles komt goed.
Probeer gewoon allebei niet zo vaak op elkaar te reageren, dan komt het zéker goed.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niks uitvechten, want er valt niets uit te vechten. Ik wil gewoon niet dat een topic verziekt wordt. Dat is alles.
Reageer niet op mijn posts en alles komt goed.
Als de mod van huis is......quote:Op donderdag 2 september 2010 00:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Probeer gewoon allebei niet zo vaak op elkaar te reageren, dan komt het zéker goed.
En nu wens ik iedereen welterusten en tot morgen
Mwah, volgens mij genieten ze stiekem allebei van die aandacht voor elkaar en de aandacht die hun gerotzooi van anderen krijgtquote:Op donderdag 2 september 2010 00:10 schreef Lavenderr het volgende:
Probeer gewoon allebei niet zo vaak op elkaar te reageren, dan komt het zéker goed.
Welterustenquote:En nu wens ik iedereen welterusten en tot morgen
Als je leest, dan zie je dat ik geen moeite heb om op iemand te reageren en om reacties te krijgen, mits ze normaal van aard zijn. Je weet zelf hoe zijn manier van posten en zuigen in elkaar steekt.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:42 schreef ToT het volgende:
J0kkebr0k, je moet wel gewoon toegeven dat er een probleem tussen jullie 2 is. Dat hij niet op jouw posts zou moeten reageren is bullshit; dit is een openbaar forum en iedereen heeft evenveel recht om hier te posten. Als je hier publiekelijk iets post, ga je er feitelijk ook mee akkoord dat er op gereageerd kan worden door iedereen.
Jij en VancouverFan hebben een probleem met elkaar. Het klopt gewoon dat het forum door jullie conflict verziekt wordt. Praat het BUITEN het forum met elkaar uit zodat jullie de boel hier niet BLIJVEN vergallen.
Mijn besluit om te stoppen met modden stond al lang vast, maar het gezeik tussen jullie twee heeft de zaken wel bespoedigd. Maak alsjeblieft niet meer kapot dan dat en PRAAT met elkaar, via PM!
True!quote:Op donderdag 2 september 2010 01:04 schreef ToT het volgende:
Begrijp ik en hij zuigt idd, maar toch is er tussen jullie 2 een duidelijk probleem, want jullie 2 zitten elkaar gewoon echt veel in de haren, en dát moet een keer afgelopen zijn.
2 ruzie, 2 schuld enzulks, ongeacht wie er meer schuld zou hebben dan de ander.
Doe eens niet zo hyporciet mannetje.quote:Op donderdag 2 september 2010 01:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
True!
Maar goed... zijn gezuig sneeuwt de topics gewoon onder en leidt de aandacht af van hetgeen waar het werkelijk om gaat. Ik denk dat daar ook weleens wat van gezegd mag worden.
>>>>>> PM >>>>>>quote:Op donderdag 2 september 2010 12:23 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Doe eens niet zo hyporciet mannetje.
Je speelt nu de vermoorde onschuld en doet alsof jij nette discussies voert, openstaat voor andere meningen en respect toont voor anderen. Maar we weten allemaal dat dat complete bullshit is.
quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 00:04 schreef VancouverFan het volgende:
Ik heb diverse malen geprobeerd al dat gezeik van het forum te halen, Jokkebrok weigerde keer op keer en ging zelfs in het FB topic klagen dat ik zo gemeen was om hem lastig te vallen via PM. Of de mods daar niet wat aan konden doen.
quote:Op donderdag 2 september 2010 00:47
EDIT: Ik praat niet met hem via PM. Je hebt zelf ondervonden wat een energie zuiger het is. Ik laat hem op het forum ook links liggen. Dat lijkt me in deze nu het beste.
Had je dat niet via PM kunnen zeggenquote:Op donderdag 2 september 2010 15:04 schreef Peter het volgende:
Dan probeer je het alsnog maar via PM. Maar laat dat lekker buiten het forum. Lukt het je niet via PM? Dan hoeft de rest daar toch geen last van te hebben
Ja hoor, humor is om te lachen, jullie eeuwig doorgaande vete wordt erg vervelendquote:Op donderdag 2 september 2010 15:14 schreef VancouverFan het volgende:
Komop zeg... Een beetje humor kan toch wel
Sorry hoor, maar degenen die hier nu over door blijven zeiken zijn jullie 3-en hier.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, humor is om te lachen, jullie eeuwig doorgaande vete wordt erg vervelend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |