Loopt ie bij 2 bejaarden en 20 jaar later is hij dood en Barbara en George Bush niet. :/quote:
True Truequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Loopt ie bij 2 bejaarden en 20 jaar later is hij dood en Barbara en George Bush niet. :/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:32 schreef Moonwalker1982 het volgende:
Er is een brief gevonden , wat sterk erop lijkt dat door MJ is geschreven en hij heeft het hier over een vrouw, en zijn 'vierde' kind. Het lijkt een liefdesbrief te zijn, het is ook best tragisch, de dingen die er geschreven zijn.
http://www.michaeljackson.com/us/node/904212
En hier, nog 7 paginas van die brief...
http://www.michaeljackson.com/us/node/408509
http://www.mjjcommunity.com/forum/showthread.php?t=95099
Een stukje ervan, waarvan bijna alles te lezen is.Ik geloof er niks van, totdat het bewezen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leef en Laten Leven
Truequote:Op zondag 8 augustus 2010 18:21 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, totdat het bewezen is
Ik stem voor doortellen. :pquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:45 schreef SteelDogg het volgende:
We zijn ondertussen al bij de 90...
Zullen we bij 100 weer beginnen bij '00 of gewoon doortellen?
Moet je ook zeggen wat er precies slecht aan wasquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:09 schreef Dynd het volgende:
Eergister het optreden van die winnaar van My Name Is Michael gezien op de kermis Hoorn, damn wat slecht.![]()
Artikel
Tja, hij playbackte de helft en deed niet eens de moeite of het te verbergen. Zangkunsten sowieso niet bepaald van een hoog niveau.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:13 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Moet je ook zeggen wat er precies slecht aan was
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:24 schreef Dynd het volgende:
[..]
Tja, hij playbackte de helft en deed niet eens de moeite of het te verbergen. Zangkunsten sowieso niet bepaald van een hoog niveau.
Hmm, misschien kan hij wel door gaan voor de nieuwe Jeff Dunham als dit live was.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:29 schreef Robijn48 het volgende:
Dat wat hij hier laat zien is wel live, toch?
En tjaaa het is allemaal Michael niet
Wies Jeff Dunham?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:39 schreef Dynd het volgende:
[..]
Hmm, misschien kan hij wel door gaan voor de nieuwe Jeff Dunham als dit live was.
(Voorbeeld op 0:14)
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:47 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wies Jeff Dunham?
En toch...is het ook niet Michaels stem, wat je hoort. Dus hij zal wel af en toe playbacken op zijn eigen opgenomen stem.
Wat ik eigenlijk zeggen wil is...als je naar zoiets gaat kijken, is het hoe dan ook een teleurstelling, denk ik.
Owww, en tjaa, Michael zelf playbackte ook genoeg, tijdens zijn laatste tours![]()
Oh die!quote:
Tja, ik kwam er niet voor het optreden eigenlijk. Dus ook geen teleurstelling oid, alleen eenquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:47 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wies Jeff Dunham?
En toch...is het ook niet Michaels stem, wat je hoort. Dus hij zal wel af en toe playbacken op zijn eigen opgenomen stem.
Wat ik eigenlijk zeggen wil is...als je naar zoiets gaat kijken, is het hoe dan ook een teleurstelling, denk ik.
Owww, en tjaa, Michael zelf playbackte ook genoeg, tijdens zijn laatste tours![]()
De Bad Tour was toch helemaal live?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:14 schreef Dynd het volgende:
[..]
Tja, ik kwam er niet voor het optreden eigenlijk. Dus ook geen teleurstelling oid, alleen eenop m'n gezicht.
Dat is zo, elke tour zo'n beetje, maar bij Michael was het nooit echt duidelijk afgezien van de audio die precies hetzelfde was als het origineel, zelf toen hij in Munich 1999 naar beneden viel ging hij door. En Michael had dan ook wat dingen qua compensatie voor het ontbrekende live gezang.
Ok, z'n stem lijkt totaal niet op die van MJ.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:24 schreef Dynd het volgende:
[..]
Tja, hij playbackte de helft en deed niet eens de moeite of het te verbergen. Zangkunsten sowieso niet bepaald van een hoog niveau.
Hoe heeft dat programma ooit kunnen worden uitgezondenquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:32 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ok, z'n stem lijkt totaal niet op die van MJ.
Hij weet het ook te presteren om meteen Man In The Mirror te verneuken.
Hoe heeft hij ooit kunnen winnen?
Smooth Criminal, The Way You Make Me Feel en Man In The Mirror werden nog wel eens geplaybackt @ BAD Tour.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:19 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
De Bad Tour was toch helemaal live?
En zeker had Michael compensatie. Volgens mij he...was hij ook de enige die ermee weg kwam dat ie later niet altijd live zong.
Maar nu ik hem het afgelopen jaar heb leren kennen........ik weet niet, ik baal er vaak van dat ie niet live zong later. Heb een recentelijk interview gelezen met Jennifer Batten, en haar idee was dat hij ouder werd, en dat het niet te doen was met het intensieve gedans. Maar nu hij er niet meer is...vind het zo jammer.
Maar hetgeen wat van 1993 uitgebracht is, is na de rechtszaken en dat is idd heel erg slecht, maar Mike zat toen ook diep in de stressquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:30 schreef Rnnz het volgende:
Onzin, ik snap niet dat dat argument steeds wordt aangehaald. Het mag dan misschien voor andere artiesten zo zijn, maar het is niet zo dat Michael 'ineens' na de BAD Tour niet meer tegelijk kon dansen en zingen. Als je naar opnames luistert hoor je gewoon dat z'n stem beschadigd is. Op de BAD Tour klinkt het af en toe al pijnlijk, de Dangerous Tour is al helemaal een ellende voor z'n stem.
Vergelijk eens een Billie Jean (Yokohama) met een Billie Jean van de Dangerous Tour (in 1993) en je hoort wat ik bedoel.
QFTquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:30 schreef Rnnz het volgende:
Vergelijk eens een Billie Jean (Yokohama) met een Billie Jean van de Dangerous Tour (in 1993) en je hoort wat ik bedoel.
Bijna in het genante zo slecht die onderstequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:29 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
Maar hetgeen wat van 1993 uitgebracht is, is na de rechtszaken en dat is idd heel erg slecht, maar Mike zat toen ook diep in de stress
Als ik niet beter zou weten zou ik serieus denken dat dit de Bad Tour was.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:15 schreef Casualty het volgende:
[..]
Bijna in het genante zo slecht die onderste
Hij lijkt me ook echt zo iemand die het niet kan verkroppen als z'n stem anders is. Altijd maar proberen om alles in dezelfde toonsoort te zingen, altijd maar weer de hoge noten moeten halen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:03 schreef SteelDogg het volgende:
Komt denk ik ook door stemoefeningen etc. Kijk naar MSG optredens in 2001. Tuurlijk klonk dat slecht. Ik denk niet dat Michael veel heeft geoefend. In ieder geval, zo kwam het niet over bij mij. En ik dat dat één van de redenen is dat het toen bijv. zo slecht klonk.
Dat is zo, vanwege zijn perfectionisme. Maar om dan maar bijna helemaal niet meer live te zingen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:06 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Hij lijkt me ook echt zo iemand die het niet kan verkroppen als z'n stem anders is. Altijd maar proberen om alles in dezelfde toonsoort te zingen, altijd maar weer de hoge noten moeten halen.
Ik vind de HIStory Tour om die reden van het niet live zingen ook niets aan om te kijken eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:13 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat is zo, vanwege zijn perfectionisme. Maar om dan maar bijna helemaal niet meer live te zingen...
Ik erger me zelfs aan zijn geplaybackquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:25 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ik vind de HIStory Tour om die reden van het niet live zingen ook niets aan om te kijken eerlijk gezegd.
Zo leuk dit he. Kwam er pas veel later achter dat dat Carlton van the Prince of Bel Air was.quote:
YRMW was echt te tenenkrommend zo slechtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:45 schreef SteelDogg het volgende:
Dit is nou heerlijke playback.Dat ie het al doet
En die dancebattle met Usher, die hij gemakkelijk wint. Dit was trouwens zijn goede dag volgens mij
Het mooiste is als hij de mic naar beneden houdt het volume van zijn zang gewoon gelijk blijftquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:02 schreef SteelDogg het volgende:
Ja idd, de hele tijd die hand voor z'n mond. En de hele tijd zijn hoofd omlaag.
Maar de ad libs..
Net zoals bij Man In The Mirror (Grammys '88 geloof ik).quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:39 schreef Casualty het volgende:
[..]
Het mooiste is als hij de mic naar beneden houdt het volume van zijn zang gewoon gelijk blijft
Ja.. en toen zat Willy Gijsman bij 'Heb Ik Dat' te vertellen dat het een geniaal concert was en dat hij helemaal de oude was en dat het aan de slechte opnameapparatuur lag. Terwijl het duidelijk was dat het nergens op leek, voor zijn doen dan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
YRMW was echt te tenenkrommend zo slecht
Sowieso deed hij gedurende het concert steeds z'n hand voor z'n mond. Erg jammer
Is dat playback ?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:40 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Net zoals bij Man In The Mirror (Grammys '88 geloof ik).
Eerste stuk geheel playback, microfoon ver van z'n mond af.
Tweede stuk live, microfoon moet heel dicht bij z'n mond om er geluid uit te krijgen.
Whehe ik hoor niks manquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:22 schreef DrDentz het volgende:
Ja tot ongeveer 3:55, dan hoor je dat hij live gaat.
Jawel...je kan het horen hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:26 schreef Casualty het volgende:
[..]
Whehe ik hoor niks man
Klinkt niet harder of zachter of anders na 3:55
Inderdaad! De (twee) Madison Square optredens zijn het sowieso wel waard om eens helemaal te kijken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:38 schreef SteelDogg het volgende:
Duidelijk hoor, vanaf 3:55.
Dit zie ik serieus voor het eerst. Dit was echt een hele goede performance
Echt een goede performance ja, had hem zelf ook nog niet eerder gezien.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:38 schreef SteelDogg het volgende:
Duidelijk hoor, vanaf 3:55.
Dit zie ik serieus voor het eerst. Dit was echt een hele goede performance
Heb je Off the Wall op vinyl? Die wil ik nog steeds ergens op de kop tikken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:07 schreef Janena het volgende:
Ik was gisteren aan het neuzen tusssen mijn verzameling MJ-vinyl en omdat ik eigenlijk alleen de cd's, videos, dvd's en boeken verzamel denk ik erover om de bubs op MP te zetten.
Heb hier o.a. de picturedisc 'The story of Michael Jackson. Told by Jerry Cowan' liggen...wel met krassen.
Iemand hier toevallig belang bij vinyl?
De picturedisc is wat zeldzamer dus die wil ik niet voor een paar euro wegdoen maar voor de rest hoef ik geen hoofdprijs te vangen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk anders ook even op ebay, redelijk goedkoop te krijgen daarquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:57 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Heb je Off the Wall op vinyl? Die wil ik nog steeds ergens op de kop tikken.
Doe eens uploaden danquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:04 schreef Rnnz het volgende:
Een echte fan liefhebber heeft die foto's op z'n PC staan.
Te veel moeite.quote:
Pleur anders wat in een rar en stuur ze maar door , dan wil ik ze wel individueel uploaden met tinypic hier, als dat niet teveel moeite is .quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:08 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Te veel moeite.Welke foto's wil je hebben?
Even serieus, ik heb nog wel wat afbeeldingen op m'n PC staan. Een hoop van MJJ Pictures, en ook nog wat rarretjes van toen ik nog een die-hard fan was en alles moest hebben wat met MJ te maken had.![]()
Hij blijft in je leven hè.
Komt welquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:18 schreef Rnnz het volgende:
Okee, zal eens kijken. Vanavond in ieder geval niet, misschien morgen of anders in het weekend pas.
Beetje druk met werken de laatste tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |