jouw topic gaat op slotquote:Op zondag 12 juli 2009 20:35 schreef Isegrim het volgende:
Jij was eerst met hetzelfde idee voor de TT.
Die lag ook wel een beetje voor de hand!quote:Op zondag 12 juli 2009 20:35 schreef Isegrim het volgende:
Nee was op verzoek van Greysquote:Op zondag 12 juli 2009 20:35 schreef Isegrim het volgende:
doe wat je niet laten kuntquote:Op zondag 12 juli 2009 20:38 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nee was op verzoek van Greys
Mag je ook een heel andere OP maken, of is het de bedoeling dat het altijd hetzelfde blijft?
hahaha nee okeequote:Op zondag 12 juli 2009 20:39 schreef wapwip het volgende:
[..]
doe wat je niet laten kunt![]()
zolang je niet de eerste 3 pagina's met OP vult
Jawel, ik had het gelijk door, en ik dacht: pffff alweer ik de laatste postquote:Op zondag 12 juli 2009 20:39 schreef Greys het volgende:
Ik had Robijn gePMd omdat ik dacht dat ze misschien niet in de gaten had dat ze hem dichtgooide.
En toen gooide ik meteen het enórm originele idee van de TT er in
Ik bemoei me ook werkelijk overal mee.
Misschien niet origineel, maar wel leuk. En nu wachten tot de eerste user binnenvalt die ons vertelt dat het toch echt "Annie, are you OK?" moet zijn.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:39 schreef Greys het volgende:
Ik had Robijn gePMd omdat ik dacht dat ze misschien niet in de gaten had dat ze hem dichtgooide.
En toen gooide ik meteen het enórm originele idee van de TT er in
Ik bemoei me ook werkelijk overal mee.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik eigelijk altijd al OK hoorde en pas toen ik hier op fok een topic las met iemand die dus "walking" hoorde, ging ik het nummer weer eens luisteren en sindsdien hoor ik ook walkingquote:Op zondag 12 juli 2009 20:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Misschien niet origineel, maar wel leuk. En nu wachten tot de eerste user binnenvalt die ons vertelt dat het toch echt "Annie, are you OK?" moet zijn.
Kee, hoop dat het lukt.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
Robijn, rommel met de OP wat je wilt, het is jouw topic
Ik heb een wiki van die 'standaard' OP gemaakt voor als iemand geen zin heeft om zelf te gaan fröbelen.
Maar ga je gang!
We zijn gelukkig niet de enigequote:
Misheard Lyrics:quote:Op zondag 12 juli 2009 20:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
We zijn gelukkig niet de enige
Veel verstaan er ook "Eddy"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |