Hyperdude | vrijdag 30 juli 2010 @ 13:44 |
![]() Voorgaande delen: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13a, 13b, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 29, 30, 31, 32, 33, 34 Modellen: 1-serie: • Oksel, E87 118d 3-serie: • dnzl, E30 316 • piekartz87, 2x E30 316i • Catch22-, E30 320i • Jaapie1993, E30 320i • Youp, E30 320i • metallicattim, E30 318iA, E30 325i • Maharbal, E30 325i • rival, E30 325i, E30 325e, E30 328i, E36 318i • Twista101, E36 316i • Fransbreda, E36 316i • justmattie, E36 316i • Teamlead, E36 318tds • Turquaz52, E36 318i, E36 323i • MrTorture, E36 325i • YoshiBignose, E46 318ci • Xtr3mE, E46 318ci • Peewee, E46 320d • Vuurmuis, E46 325ci • Hyperdude, E46 330i • Boegschroef, E30 320i, E30 323i baur, E92 320d 5-serie: • Rizzeau, E28 525i • Alicey, E34 518i • mighty_myte, E34 520i • disyn, E39 520i • Lezzer, E39 525i • eevebe, E39 528i • M.O.D, E39 540i • Boegschroef, E60 525d • B4llistic, E60 530d 6-serie: - 7-serie: • Chooselife, E32 735i 8-serie: - X: - Z: • lommy, E36/7 Z3 2.8 cabrio • k_man, E85 Z4 • oYo, E89 Z4 35i M • Okeuj, E92 M3 Motorrad - Onderdelen Staat je geliefde auto er niet bij? Vermeld het even en het wordt aangepast. ![]() [ Bericht 1% gewijzigd door Hyperdude op 30-07-2010 13:52:18 ] | |
Hyperdude | vrijdag 30 juli 2010 @ 13:45 |
fipo ![]() ![]() OK, volgens mij is ie zo weer een beetje up-to-date. ![]() [ Bericht 19% gewijzigd door Hyperdude op 30-07-2010 13:54:35 ] | |
xaban06 | vrijdag 30 juli 2010 @ 13:58 |
Is de nieuwe 5 serie al uit, daarmee bedoel ik, rijden ze al rond? | |
Mikkie | vrijdag 30 juli 2010 @ 13:59 |
quote:Jazeker. | |
xaban06 | vrijdag 30 juli 2010 @ 14:00 |
quote:Dat is 'm dus, wat ik vanochtend heb zien rijden. Het leek wel een omgetoverde E92. | |
YoshiBignose | vrijdag 30 juli 2010 @ 14:28 |
Alleen de voorkant lijkt een beetje op de E92, voor de rest echt niet. Dan nog meer op de E90 met facelift verlichting en op de oude E60. Maar hij is ook niet heel veel anders dan de F01 (de nieuwe 7-serie), vooral de grote nieren zijn een gelijkenis. | |
tha_rizzo | vrijdag 30 juli 2010 @ 16:17 |
Hoi. Een verbruik van 1 op 11 met een Amerikaanse V8? ![]() En trouwens, 1 op 11 haal ik nog maar net. | |
oYo | vrijdag 30 juli 2010 @ 18:22 |
De 5 zie je al regelmatig rijden. V8 haal je geen 1 op 11. 6-inline wel. | |
YoshiBignose | vrijdag 30 juli 2010 @ 18:29 |
Ik haal al geen 1 op 11 met m'n 4 ![]() | |
Mikkie | vrijdag 30 juli 2010 @ 18:37 |
quote:Met een 318 geen 1 op 11? ![]() | |
YoshiBignose | vrijdag 30 juli 2010 @ 18:40 |
Als de verhouding snelweg en stad goed zijn dan wel. Meestal haal ik inderdaad de 700 km op een volle tank (dat is 63 liter) dus tja echt ruim 1 op 11 kan ik het niet noemen. Ik moet me dan wel af en toe inhouden met het gaspedaal ![]() | |
tha_rizzo | vrijdag 30 juli 2010 @ 18:41 |
Dan ben je alleen plakgas aan het geven en neem je nooit gas terug. Nu haal ik ook geen 1 op 11 maar, maar ik heb een 2,5 liter 6 in lijn met 215 banden. Ik heb trouwens niet betrouwbaar kunnen meten want benzinelek ![]() | |
xaban06 | vrijdag 30 juli 2010 @ 18:44 |
Hier een E46 320TD, ik doe net 1:15 (95% snelweg) | |
YoshiBignose | vrijdag 30 juli 2010 @ 18:50 |
Ja ik heb 225/255 maakt dat veel uit dan? Ik probeer altijd wel zuinig te rijden, maar het lukt meestal niet. Tijdens spits rijd ik gewoon de normale snelheden. Als ik 's avonds rijd dan vaak wel wat harder op de snelweg, maar de verbruiksmeter geeft dan nog wel redelijke waardes aan. 1 op 12 is te halen, maar minder ook echt niet. | |
tha_rizzo | vrijdag 30 juli 2010 @ 19:10 |
Belangrijk is om constant te rijden, en als je een opstopping ziet niet tot het einde gas blijven geven en vol op de rem te stappen maar gas loslaten. En de breedte van de banden maakt uit. Bredere banden is meer grip en dus meer weerstand en er is dus meer energie nodig om verplaatsing te realiseren. Simpele natuurkunde ![]() | |
oYo | vrijdag 30 juli 2010 @ 19:32 |
Nog fotootje van mijn Z4 ![]() [ Bericht 3% gewijzigd door oYo op 30-07-2010 19:53:15 ] | |
Maharbal | vrijdag 30 juli 2010 @ 19:32 |
Ik heb volgens mij gemiddeld rond de 1 op 10 a 1 op 11 gezeten tijdens de 5.000km rondrit door oost europa. Overigens begin ik maandag met m'n motorrijbewijs. Heb 't in een semi-impulsieve actie (nuja, enigszins doordacht..maar vandaag maar gewoon ingeschreven) maar gedaan, want ik wil 't al langer. Nu m'n volgende baas m'n studie gaat betalen, houd ik "geld over" en ga ik daar wel m'n motorrijbewijs van betalen ![]() | |
tha_rizzo | vrijdag 30 juli 2010 @ 19:34 |
Is die Z4 van jou? ![]() Tof! | |
tha_rizzo | vrijdag 30 juli 2010 @ 19:41 |
quote:En dan wel een BMW motorfiets kopen hé ![]() 1200 GS ![]() HP2 ![]() | |
oYo | vrijdag 30 juli 2010 @ 19:43 |
quote:Yup, inmiddels al 8000 op de teller. | |
YoshiBignose | vrijdag 30 juli 2010 @ 20:01 |
quote:Ik ben ook geen complete retard dus ik begrijp ook wel dat bredere banden meer brandstof verbruiken, maar ik vraag me af of het echt veel verschil maakt? Ja, door een antenne gaat je brandstofverbruik ook omhoog, maar daar zal niemand wakker van liggen. En ik kijk ook altijd goed vooruit tijdens het rijden, ik probeer zo min mogelijk te remmen. Rotondes neem ik al standaard zonder te remmen, tenzij er iemand aankomt natuurlijk ![]() MOOIE Z4! ![]() ![]() ![]() | |
tha_rizzo | vrijdag 30 juli 2010 @ 20:03 |
quote:Bij mij maakt het uit. En nog aardig wat ook (van 195 naar 215) | |
Hyperdude | vrijdag 30 juli 2010 @ 20:42 |
quote:Dat zijn idd geschikte beginnersmotoren. ![]() Koop dan een S1000RR Hier in een wedstrijdje met Turquaz zijn donorauto. ![]() vanaf 4.00 | |
#ANONIEM | vrijdag 30 juli 2010 @ 20:50 |
quote:Flink bewerkte foto? Lijkt wel chroom zo. Wat voor kleur is-ie? | |
YoshiBignose | vrijdag 30 juli 2010 @ 22:37 |
Gewoon beetje overbelichten ![]() | |
oYo | vrijdag 30 juli 2010 @ 23:55 |
quote:Chroom! ![]() SPOILER | |
Turquaz52 | zaterdag 31 juli 2010 @ 00:20 |
quote:1 op 11 met een modern amerikaans V8, 6 bakje er aan en je kunt 1 op 11 behalen. Heb meerdere ervaringen gelezen van e36 LS1tjes of LS6jes en het schommelt tussen de 1 op 8 tot 1 op 11 gemiddeld... Dus.. quote:Vet ![]() Maar vind de een oudere een stuk geiler ![]() ![]() | |
Maharbal | zaterdag 31 juli 2010 @ 13:05 |
Rival, geef me anders je e-mail want je pb's zie je vaak niet ![]() | |
oYo | zondag 1 augustus 2010 @ 09:22 |
quote:Gelukkig verschillen smaken .... ![]() | |
Oksel | maandag 2 augustus 2010 @ 11:29 |
Gisteren weer hele stukken (70km achter elkaar!) 200+ gereden in Duitsland. Erg lekker hoor, een BMW. Gewoon, comfortabel enzo. | |
YoshiBignose | maandag 2 augustus 2010 @ 11:43 |
Ik gisteravond ook even op de A7 200+ gecruised, maar het is toch anders dan in Duitsland. Hier begint iedereen groot licht te seinen ![]() | |
LethalNinja | maandag 2 augustus 2010 @ 11:58 |
Groot licht seinen gebeurd toch wel eens als er verderop wordt geflitst? Flitspalen of mobiele brigades? Ik doe op N wegen wel eens dat ik dan even een paar keer kort rem ofzo (heel kort) om mensen te waarschuwen voor flitspalen. | |
Mikkie | maandag 2 augustus 2010 @ 11:58 |
quote:Misschien stond er een radarcontrole? ![]() Maar inderdaad, in NL is dat maar moeilijk geaccepteerd. Zelf bij 170 beginnen mensen tegenwoordig al boos te worden. Doe normaal ![]() | |
YoshiBignose | maandag 2 augustus 2010 @ 12:00 |
Klopt, normaal zou je dat verwachten. Op N wegen sein ik ook naar tegengestelde richting (en andersom), heeft me al heel wat bespaard. Maar dit seinen is gewoon anders en komt te vaak voor. Ik zag ook nergens wat staan. Het zijn ook altijd van die standaard trieste wagens die seinen. Echt geen BMW of Audi hoor ![]() | |
Turquaz52 | maandag 2 augustus 2010 @ 12:38 |
Ik sein altijd als ik met hoge snelheid aan kom en geen zin heb om af te remmen, dan push ik die gast weer terug naar zijn rechter rijstrook van hem ![]() | |
Alicey | maandag 2 augustus 2010 @ 12:48 |
quote:Op de andere baan of op dezelfde baan? ![]() | |
YoshiBignose | maandag 2 augustus 2010 @ 14:07 |
quote:Doe ik soms, als ik zie dat de auto echt zo'n mongolen inhaalactie maakt 500 meter van te voren en met 100 km/u, dan gaan ze soms nog terug. Anders is het vrij zinloos, ze zien je toch wel aan komen knallen ![]() Op de andere baan ![]() | |
Turquaz52 | maandag 2 augustus 2010 @ 14:16 |
quote:Ik zou ook bang worden als een BMW in mijn achteruitkijk spiegel zou aankomen ik reed een Peugeotje 206 oid.. ![]() | |
ellevehC86 | maandag 2 augustus 2010 @ 14:37 |
quote:Ze mogen de stalen bumper van mijn Chevy voelen als ze iets te buitensporig worden ![]() | |
Turquaz52 | maandag 2 augustus 2010 @ 15:39 |
Jou 8.7 V8 chevy haalt net met moeite de 140 ![]() | |
Alicey | maandag 2 augustus 2010 @ 15:41 |
quote:Dan zou ik toch eerder denken dat het een flitswaarschuwing is.. Waarom zou iemand op de tegenliggende baan anders groot licht willen gebruiken? ![]() | |
Bowny | maandag 2 augustus 2010 @ 15:58 |
Hoe ziet iemand op de tegenliggende baan hoe hard jij rijdt? | |
YoshiBignose | maandag 2 augustus 2010 @ 16:05 |
Neee het was op dezelfde baan maar op een andere rijstrook van de A7, sorry ik begreep je verkeerd ![]() | |
Alicey | maandag 2 augustus 2010 @ 16:11 |
Ah, dat verheldert. ![]() ![]() | |
Mikkie | maandag 2 augustus 2010 @ 16:13 |
quote:Waarschijnlijk dat ie je een aso vindt omdat je harder rijdt dan toegestaan. Mja. /care ![]() | |
Alicey | maandag 2 augustus 2010 @ 16:29 |
quote:Dat inderdaad. Who cares. ![]() | |
ellevehC86 | maandag 2 augustus 2010 @ 22:03 |
quote:tot nu toe heb ik een 3de rit iets harder gereden op 160 km/h, ruimte zat over, maar het is een gereviseerde 1969 5.4 (v-8 327) Corvette motor op een nog lichter chassis en met andere nokken, motor moet eerst nog verder ingereden worden quote:225 km/u vind ik mooi zat ![]() ![]() | |
Maharbal | maandag 2 augustus 2010 @ 22:06 |
quote:[Centraal] BMW Fantopic, deel 35. Op naar de E36 | |
Turquaz52 | maandag 2 augustus 2010 @ 22:09 |
quote:En mijn kleine 2,5 L6 doet 245.. Dus kom maar op ![]() quote:My bad, ik vroeg er zelf om ![]() | |
ellevehC86 | maandag 2 augustus 2010 @ 22:23 |
quote: ![]() Niks mis met BMW's hoor, alleen asociaal rijgedrag = bumper eten, dat geldt niet alleen voor BMW's ![]() | |
YoshiBignose | maandag 2 augustus 2010 @ 23:29 |
Hard rijden valt niet onder asociaal rijden toch? | |
ellevehC86 | maandag 2 augustus 2010 @ 23:32 |
Nee, maar een bestuurder de tijd geven om van de linkerbaan terug te gaan naar rechts lijkt me wel zo netjes ![]() | |
Turquaz52 | maandag 2 augustus 2010 @ 23:56 |
Zolang ik er maar niet voor hoef te remmen ![]() | |
rival | dinsdag 3 augustus 2010 @ 09:13 |
quote:Gast, ik wilde er voorbij!!!! ![]() | |
rival | dinsdag 3 augustus 2010 @ 09:18 |
quote:ik rij dat apparaatje van je helemaal zoek! ![]() | |
Maharbal | dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:08 |
Rival, wat wil je nou met dat stuurtje doen. Ik houd 'm nu al een tijdje vast, en de andere gegadigden beginnen ook ongeduldig te worden ![]() | |
Catch22- | dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:11 |
quote:ja stel je voor dat iemand harder gaat ![]() Nog steeds gezellig hier zie ik ![]() | |
Maharbal | dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:12 |
quote:Gaat inderdaad weer nergens over ![]() | |
Anne | dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:12 |
Ik mag hier vast wel voor de fun foto's spammen? Ik kwam net deze foto's tegen op mijn HD namelijk: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
M.O.D | dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:13 |
quote:Man ga toch aan de kant met die trapauto van je ![]() ![]() | |
ellevehC86 | dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:14 |
quote:Lees je ook weleens verder?..... of vond je het na die reactie wel weer genoeg geweest? ![]() | |
Maharbal | dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:14 |
quote:*Mompelt* M30B35 | |
Maharbal | dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:43 |
quote:Leuke pics ![]() Ik heb zelf tijdens mijn vakantie alleen een paar foto's geschoten van m'n auto (met m'n telefoon). De rest is gemaakt met de camera van iemand anders, die zal ik binnenkort wel krijgen. Ik vond ze wel grappig ![]() Budapest met van die hoge drempels ![]() ![]() ![]() Kroatië met van die prachtige wegen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() In de andere landen heb ik eigenlijk geen foto's gemaakt, geen idee waarom. | |
tha_rizzo | dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:47 |
Rijdt dat niet onwijs oncomfortabel Haarbal? Best een lange afstand met zeer straffe vering? *Rizzeau houdt van comfort voor lange afstanden ![]() | |
Maharbal | dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:50 |
quote:5.000km ![]() Het was vol te houden, maar het is geen comfortabele snelwegcruiser nee ![]() Zolang de wegen prima waren (wat ze gelukkig 70% van de tijd wel waren) deden de progressieve veren hun werk (niks dus) en was het prima te doen. Zodra de wegen iets veranderden (bijvoorbeeld de naden op de duitse autobahn tussen die blokken door) merkte je het wat harder dan normaal ja. Sommige oost europese wegen (met al die gaten etc) waren ook een feest ![]() De erg goed zittende sportstoelen compenseerden een hoop ![]() Het was geen marteling ofzo, ik heb niet een race-setup. Er zitten gewoon ietwat kortere dempers onder en sportveren, die nog enigszins comfort bieden. | |
rival | dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:02 |
quote:van jou? ![]() | |
rival | dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:02 |
quote: ![]() M52B30 ![]() quote:ohja die heb ik ook nog, dat blok waar ik veeeeeeels teveel voor heb betaald en nog niet eens in de planning heb om ergens in te bouwen ![]() | |
rival | dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:03 |
quote:gewoon goed te doen toch? ik heb ook heel zuid europa gehad met de 318is. erg laag en stug, maar heb vooral genoten van alle bochtige wegen langs de kust ![]() ![]() | |
M.O.D | dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:21 |
quote:Hmmm, dan moet de OP maar eens aangepast worden ![]() Of even mijn post editen naar alles onder de 3.5 liter.... ![]() | |
Anne | dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:25 |
quote:Was dat maar zo ![]() Nee, van de vader van mijn ex. Maar die heeft hem inmiddels ook niet meer. Hij rijdt nu rond in Engeland. Bij een liefhebber gelukkig. | |
tha_rizzo | dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:25 |
[Centraal] BMW Fantopic #36; waar we geen flauw idee meer hebben wat rival heeft. @ Haarbal, ik vind sportstoelen niet erg comfortabel, ze geven overigens wel weer goede steun. | |
rival | dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:26 |
quote:nou kijk. Officieel is het een 2.8 blok. Maar zo is de 323 eigenlijk ook een 2.5 blok. ze maken van de 325 een 323 door er een kleinere inlaat op te bouwen. ( -200cc zegmaar ![]() zo een kleine inlaat zit er ook op de 2.8 ik heb er een grotere op gezet! dus voor het gemak noem ik het gewoon 3 liter ![]() oh de OP moet sowieso aangepast worden, ik heb een E30 316 erbij. en nu probeer ik van de E36 318 af te komen ![]() | |
rival | dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:27 |
quote:Vind ik echt een gave bak hoor ![]() zo een motor moet ik nog eens in een E30 bouwen ![]() | |
Maharbal | dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:29 |
quote:Ja, prima te doen inderdaad. @ Rizzo: die sportstoelen zitten in ieder geval een stuk comfortabeler dan de standaard stoelen in een E30. | |
Anne | dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:33 |
quote:Het is dan ook wel brillantrot ![]() ![]() ![]() | |
rival | dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:40 |
quote:zo herken je de liefhebbers en de auto-eigenaren ![]() de liefhebbers houden hem ook onder de kap schoon ![]() | |
Maharbal | dinsdag 3 augustus 2010 @ 13:27 |
Ehehe, nu weet ik waarom m'n band zo langzaam leegliep (tijdens de vakantie begon het al...). Zit een dikke spijker in. Over 30 min kan ik dat ding weer ophalen bij de Euromaster ![]() | |
rival | dinsdag 3 augustus 2010 @ 13:32 |
quote:kost dat nou? | |
Maharbal | dinsdag 3 augustus 2010 @ 13:43 |
quote:¤19,50 ![]() En volgens mij is dat zelfs inclusief monteren + balanceren (velg is net gebalanceerd, maargoed). | |
rival | dinsdag 3 augustus 2010 @ 13:45 |
quote:zit er nu een prop in? zo ja.. een ouderwetse of zo een parapluding vanaf de binnenkant? gewoon nieuwsgierig ![]() | |
Maharbal | dinsdag 3 augustus 2010 @ 13:51 |
quote:Hij zei dat hij niet met proppen wilde werken vanaf de buitenkant omdat hij dat slecht vond. Hij ging er dus zo'n parapluding vanaf de binnenkant in duwen ofzo. | |
rival | dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:09 |
quote:het mag officieel ook niet meer geloof ik vanaf de buitenkant! ![]() maar ik heb zo een ding liggen. en nog zeker 40 proppen.. dus voorlopig doe ik het wel gewoon ![]() | |
Maharbal | dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:09 |
quote:Ah zo. Nou ja, zolang dit maar weer klaar is ben ik blij. Vanaf vrijdag weer bijna 2.000km rijden. | |
Turquaz52 | dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:12 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 20 euro om een fucking band te plakken? ![]() ![]() Jong, ik had hem gratis gefixt voor je ![]() ![]() | |
rival | dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:13 |
quote:20 euro kost dat nou eenmaal. en ik zou het ook gratis voor hem doen, maar heeft hij daar nu iets aan? ![]() | |
Maharbal | dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:20 |
quote:Dit. Ik weet niet hoe goed Turq z'n rekenen is, maar het kost een klein beetje meer aan benzine om richting A'dam te rijden. Of zoals Turq het zou zeggen: maakt me niet uit, ik heb toch wel geld!!111eins | |
Anne | dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:21 |
Ik snap uberhaupt niet dat jullie nog op 'm happen. | |
Maharbal | dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:22 |
quote:Ik heb ff 10 minuten niks te doen. | |
rival | dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:26 |
quote:als we niet op hem reageren issie straks weg ![]() ik vind het altijd wel gezellig als ie er is ![]() | |
Bowny | dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:43 |
Ik vond 20 euro al cheap ![]() En Haarbal is een baas, met zunne E30 door Budapest ![]() | |
Alicey | dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:49 |
quote:Bij onze garage ¤ 17,50. ![]() | |
rival | dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:54 |
quote:meer zou ik niet betalen..... 15-20 euro... wat was jij kwijt dan? ![]() | |
Bowny | dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:07 |
Ik niets! Maar voor een bandje eraf halen, lek lokaliseren, repareren en terugzetten.....vind ik 15-20 toch wel erg schappelijk ![]() ![]() | |
M.O.D | dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:18 |
quote:Idd en het zeker een stuk goedkoper dan een nieuw setje banden. | |
Hyperdude | dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:23 |
quote:Maar kwalitatief ook een stukkie minder dan nieuwe banden. ![]() | |
rival | dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:23 |
quote:maar als ik het op een andere manier bekijk.... 15 minuten werk, 20 euro... kreeg ik maar 80 euro per uur ![]() | |
rival | dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:24 |
quote:in de praktijk heb ik nog geen ellende met reparaties meegemaakt... zelfs niet met proppen! | |
Hyperdude | dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:27 |
quote:Valt ook wel mee. Die dingen van binnenuit aangebracht zijn wel aardig. Maar ik vertrouw er niet op bij hoge snelheden. (170+ oid) Die dingen van buiten er in gefrommeld(proppen?) vertrouw ik zoizo niet. | |
rival | dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:30 |
quote:na mijn eurotoer vertrouw ik zelfs proppen! ben er nog een dagje mee op het circuit geweest in catalunya zelfs ![]() maar ik weet nog wel hoe ik me voelde toen ik die dingen nog niet vertrouwde... bij alles wat ik hoorde dacht ik dat ie eruit sprong ![]() | |
M.O.D | dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:31 |
quote:ZZP'er worden. Je moet alleen dan wel weer wat meer afdragen ![]() | |
Hyperdude | dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:34 |
quote:Paar maanden geleden collega lekke band op mijn werk. Wegenwacht deed er zo´n externe prop in. Die man gaf toen aan dat het tot 170 wel betrouwbaar was. Dat vind ik te weinig. Maar in principe is het voldoende voor gebruik in nL natuurlijk. | |
rival | dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:34 |
quote:en elke 15 minuten iemand met een lekke band binnen krijgen ![]() al kan dat toch wel geregeld worden denk ik ![]() | |
M.O.D | dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:44 |
haha, het geluk een handje helpen ![]() In zo een externe prop heb ik ook geen vertrouwen. Zo een paraplutje van binnen gaat heb ik wat meer vertrouwen. Ook al denk ik dat ik dan toch maar niet zo heel veel boven de 160 zal komen. Dat komt alleen meer omdat ik toch niet helemaal zeker ben dat geen van de koordlagen beschadigd zijn. Dat dat stukje rubber op zijn plaats blijft zitten geloof ik wel. | |
Maharbal | dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:51 |
Godverdomme, ik kom dus m'n band ophalen.... "Meneer, komt u even mee". Hij laat me de band zien...was van binnen een stuk verbrand, het verbrande rubberpoeder kwam er gewoon uit lazeren toen hij het me liet zien. Dat is dus waarschijnlijk het gevolg van rijden op een platte band in Kroatië... Iemand wees mij er op dat m'n band plat was, en ik heb er dus 300m mee gereden ofzo naar een tankstation om dat ding op te pompen. Tering tyfus, WEER iets voordat ik ga rijden met dat ding. Nu moet ik twee nieuwe achterbanden...en ik heb geen zin om weer ¤200 te gaan lappen voor Toyo's ofzo (en omdat ik een rare maat heb). ![]() ![]() ![]() Rival, had jij niet een of andere grote "uitverkoop"? | |
M.O.D | dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:54 |
Laat er het goedkoopste rubber omleggen dat je kan vinden en ga gewoon een half jaar overdwars naar je werk toe ![]() | |
rival | dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:55 |
quote:pm ![]() | |
Mikkie | dinsdag 3 augustus 2010 @ 18:11 |
Ik meld me hier ook weer even... op basis van het aanbod in Duitsland gaat het een 318i (model 2002) of een 320d (model 1999) worden, bouwjaar 2001 als het kan ![]() ![]() | |
Maharbal | dinsdag 3 augustus 2010 @ 18:13 |
http://www.e46fanatics.com/faq/faqs.php | |
Hyperdude | dinsdag 3 augustus 2010 @ 18:49 |
Da´s natuurlijk niet zo´n handige link. ![]() Touring is nooit in de US geleverd. 318i en 320d ook niet. Ga , als je een diesel wilt, voor de pre-facelift 136 PK 320d, die is het minst gevoelig voor turboschade en andere, in potentie dure, motorprobleempjes. Vraag je alleen af hoeveel daarvan nooit gechipt zijn, en hoeveel kms die onderhand meestal hebben afgelegd. In principe is de facelift (na zomer 2001, te hekennen oa. aan de richtigaanwijzers voor) versie redelijk bullitproof; alleen de de draagarmen voor blijven een probleem. Na feb. 2000 heb je geen uitgescheurde achterasbevestigingen meer. Maar dat is toch al niet zo´n groot probleem bij de 318. ![]() Ik zou, als ik Mikkie was, gaan voor een facelift 318 met 143 PK N42 blok. Let ff op roest aan voorrand motorkap en randen kofferklep (bij Touring), koop geen exemplaar met roest elders; heeft een zwaar leven gehad of ooit slecht gefixt plaatwerk. google leverde mij dit nog op: ![]() quote: [ Bericht 14% gewijzigd door Hyperdude op 03-08-2010 19:06:12 ] | |
Maharbal | dinsdag 3 augustus 2010 @ 18:57 |
O shit ja, ik heb de verkeerde link uit m'n favo's gepakt. Overigens zit er inderdaad ook bij de E46 van m'n moeder roest aan de "onderkant" van de motorkap. Bekend euvel dus? Zal ik er iets aan doen...of gewoon mooi zo laten? ![]() | |
Hyperdude | dinsdag 3 augustus 2010 @ 19:05 |
Roest aan de motorkap begint meestal (bij mij iig. ![]() Daar doe je niet zo makkelijk wat aan. Een week met de motorkap open in de zon zetten en er dan een spuitbus Dinitrol in leegspuiten? ![]() | |
Maharbal | dinsdag 3 augustus 2010 @ 19:07 |
quote:De roest hier zit eigenlijk alleen aan de "onderkant" van de motorkap, je ziet het dus niet als 'ie dicht is. Met de onderkant bedoel ik het gedeelte onder de plek waar het "staafje" uit komt knallen om de motorkap open te doen. | |
Bowny | dinsdag 3 augustus 2010 @ 19:09 |
De E46 is een fijne rijdersauto hoor, maar eerlijk is eerlijk, de pre-facelift zou zo het predikaat "Made in China" kunnen dragen als het op sommige onderdelen aankomt....koelsysteem, goedkope slangen, slecht plaatwerk etc. etc..... Gewoon voor de facelift 318i gaan idd! | |
Hyperdude | dinsdag 3 augustus 2010 @ 19:10 |
Daar roest ie bij mij juist niet. Is volgens mij wel een plaats waar precies vocht op/in de bumper blijft staan. Klep sluit daar nauw aan. Ik zou er niet teveel werk aan besteden. Heb wel eens gedacht daar een gaatje in de bumper te boren zodat vocht weg kan. Niet smeer van gekomen, en heb intussen een garage. ![]() quote:"Made in China" lijkt mij wat overdreven, maar facelift is wel de veilige keuze. Naar mijn idee kan je het beste de jaren 98 en 99 mijden en dan komt het wel goed; heb zelf weinig problemen met mijn 2001 Touring tot nu toe (230K kms). Pré-facelift zal ook wel een stukkie betaalbaarder zijn. Bij de 318 is de vermogenstoename met de faceliftmotor wel een goede reden om iets extra uit te geven. [ Bericht 26% gewijzigd door Hyperdude op 03-08-2010 19:24:02 ] | |
Maharbal | dinsdag 3 augustus 2010 @ 19:17 |
quote:Eigenlijk merk ik daar niks van in de pre-facelift (sept. 2000 dacht ik) van m'n moeder. Het enige dat een beetje kraakt is dus het raam/dat gedeelte van de bestuurdersdeur. Nog geen problemen gehad met de draagarmen etc, maar dat komt misschien omdat de auto altijd bij een dealer is onderhouden, bij een dealer is gekocht en toentertijd net geen 90.000km had gelopen (nu ~111.000). | |
Bowny | dinsdag 3 augustus 2010 @ 19:24 |
Die draagarmen komen waarschijnlijk nog wel aan de beurt, of die nou bij de dealer of de beun wordt onderhouden ![]() ![]() | |
Mikkie | woensdag 4 augustus 2010 @ 14:21 |
quote:Dat had ik gelezen ja. De 150pk turbo schijnt de nodige dure kwaaltjes te hebben dus daar ga ik me niet aan wagen. De 136pk touring hebben kennissen van me ook, rijdt in principe prima al is het geen scheurijzer ![]() quote:Waarom, ben ik benieuwd? Ik heb nu namelijk een paar modellen op het oog. Enkele 318i's waarvan één touring en een 320d sedan. Als ik op spritmonitor.de kijk en het gemiddelde verbruik van daar ga afzetten tegen de wegenbelasting etc., komt het erop neer dat het omslagpunt rond de 17k km per jaar ligt, en dat is ongeveer wat ik doe. Kan richting de 20k gaan, maar dan houdt het ook wel op. Dat maakt de keuze lastig: diesel rijdt lekker en je legt als je een grote comfortabele auto hebt makkelijker afstanden af dus stiekem vliegen de kilometers erop (vooral bij het relatief goedkope tanken als je diesel hebt). Aan de andere kant is de brandstofpomp bij de 136pk-versie niet de beste begreep ik? Dat schijnt weer een aardig prijzige reparatie en dus risico te zijn. Bovendien zit er zo'n 700 euro verschil in vraagprijs (in het voordeel van de benzineversie) tussen de huidige modellen die ik op het oog heb... (waarbij de 320d bovendien geen multifunctioneel stuurwiel heeft). quote:Goede tips, tnx ![]() quote:Hmmm, dat heb ik van die kennissen nog niet gehoord maar ze hebben het ding ook pas een paar maanden. ![]() quote:De 318i moet ook wel per se de 143pk versie zijn. De 118pk heeft te weinig power en is geen optie. De diesel zou dus een pre-fl moeten zijn en de benzine een post-fl. Qua betaalbaarheid valt het mee. Wel heb ik het idee dat de touring over een jaartje of drie met een mooie tellerstand nog beter te verkopen is dan een sedan. Al is de auto natuurlijk ook dan alweer 11 of 12 jaar oud en staan mensen niet in de rij om dan nog 5 à 6k neer te leggen voor een auto. quote:Die draagarmen vervangen, wat kost dat ongeveer? Als in: m'n garage heeft een vriendelijker uurtarief dan de dealer, maar de onderdelen moet natuurlijk nog steeds betaald worden... Edit: sterker nog, ik heb nu een 318i touring op het oog en een 320d sedan. Als ik e.e.a. tegen elkaar afzet is de diesel al bij 13k per jaar goedkoper. Dat rij ik gemakkelijk. Wel jammer van het gebrek aan opties, dus eigenlijk moet ik dan weer verder zoeken voor een meer aangeklede auto voor een leuke prijs. [ Bericht 1% gewijzigd door Mikkie op 04-08-2010 14:39:38 ] | |
YoshiBignose | woensdag 4 augustus 2010 @ 15:01 |
Jaaaa ik heb ook 40.000 km gereden in een jaar... had beter een 320d kunnen nemen. Naja, ik hou niet zo van diesels. De E46 is in z'n geheel wel een betrouwbare auto, alleen zijn het vaak kleine dingen waar wel eens wat mis is. Dit komt ook vaak doordat kilometerstanden pas beginnen bij 150.000 als je een 2e handse koopt ![]() | |
Oksel | woensdag 4 augustus 2010 @ 15:04 |
Ik ga binnenkort m'n garage maar eens uitruimen zodat m'n auto er in kan staan.. ![]() ![]() | |
tha_rizzo | woensdag 4 augustus 2010 @ 15:09 |
De auto, de garage, of iets anders? | |
rival | woensdag 4 augustus 2010 @ 15:14 |
Iemand interesse in een 318i met zgan apk?![]() 500 euro mag je hem hebben ![]() | |
Oksel | woensdag 4 augustus 2010 @ 15:23 |
quote:de garage ![]() | |
rival | woensdag 4 augustus 2010 @ 15:24 |
quote:voor dat antwoord vind ik je reactie een beetje fel ![]() | |
tha_rizzo | woensdag 4 augustus 2010 @ 15:30 |
quote: ![]() | |
rival | woensdag 4 augustus 2010 @ 15:34 |
quote:niemand? ![]() | |
Hyperdude | woensdag 4 augustus 2010 @ 15:48 |
quote:Omdat je niet gemakkelijk een 320d vindt met een acceptabele km. stand, facelift en een vergelijkbare prijs als een 318I? Het gereken met omslagpunten is ook niet zaligmakend. Stel je omslagpunt ligt bij 15000, Hoeveel kost het je dan extra als je in de benzine variant 20000 km. rijdt? Het zijn auto's van bijna 10 jaar oud. km. standen meestal tussen de 100K en 200K, dan worden onverwachte kosten een steeds grotere factor tov. de kosten die je meeneemt bij het berekenen van je omslagpunt. ff nagekeken Heb mijn voorste draagarmen 100000 km geleden laten vervangen door Meyle (zijn uiteindelijk ook wel kapot te krijgen, maar doen het bij mij nog goed 100K kms later, en je kan de draagarmrubbers apart vervangen itt. tot de (officieel ![]() Gewoon bij een universele BOVAG garage met bonnetje voor ¤600 | |
Turquaz52 | woensdag 4 augustus 2010 @ 16:50 |
quote:300 euro neem ik hem zsm wanneer het je het beste uitkomt mee ![]() | |
rival | woensdag 4 augustus 2010 @ 16:52 |
quote:zitten hele vette 17 inch onder.. doe ff normaal ![]() 400! | |
Turquaz52 | woensdag 4 augustus 2010 @ 16:54 |
quote:Die velgen mag je houden, 250! ![]() | |
Turquaz52 | woensdag 4 augustus 2010 @ 16:54 |
haha, nee grapje.. Velgen mag je houden (ik zie niet eens wat voor velgen dat zijn ![]() ![]() | |
rival | woensdag 4 augustus 2010 @ 16:57 |
quote:300zonder de 17 inch velgen is dus je bod? | |
Mikkie | woensdag 4 augustus 2010 @ 19:03 |
quote:Maar de facelift 320d is dan ook geen optie, ivm de kwetsbare turbo. Het zou dus een pre-facelift worden. Voor acceptabele standen ben ik in Duitsland aan het shoppen waar ze niet aan dieselboetes doen, waardoor je rond de 100 à 120 gereden wel wat 320d's kan vinden. Prijzen beginnen vanaf 7k exclusief import, dus voor 8-8,5k heb je 'm voor de deur staan. De benzinevarianten zijn iets voordeliger te vinden. quote:En de onverwachte kosten bij een diesel zijn over het algemeen dus hoger dan bij een benzine? Ivm dure onderdelen enzo? Ik heb even vergeleken qua mrb en verbruik (obv spritmonitor) wat ik nu op het oog heb (afgeronde bedragen): 318i - 15k = 2700 euro, 20k = 3350 euro, 25k = 4000 euro 320d - 15k = 2600 euro, 20k = 3000 euro, 25k = 3350 euro Zouden de te verwachten hoge onderhoudskosten bij een diesel die ongeveer een ton heeft gelopen opwegen tegen het verschil van 350 euro in brandstofkosten bij 20k per jaar? quote:Ik heb een eigen garage waar ik waarschijnlijk aan arbeidsloon nog wel iets goedkoper uit ben, maar rond de vijfhonderd euro zal het dus zeker kosten. Dat is dan iets wat ik in gedachten hou ![]() quote:Is dat dan wellicht pre-facelift gerelateerd (ik las ergens 'made in China')? Ik wil eigenlijk kopen rond een ton, een jaartje of drie in rijden en dan met ergens tussen de 150 en 175k weer van de hand doen zodat ik er ook nog een paar duizend euro voor terug krijg... ![]() ![]() Tnx voor alle replies en hulp tot nu toe ![]() | |
Turquaz52 | woensdag 4 augustus 2010 @ 19:36 |
quote:ik zie geen velgen ![]() pm me eens wat meer foto's, ook van de velgen.. ![]() | |
YoshiBignose | woensdag 4 augustus 2010 @ 19:47 |
quote:Mijn 318 is misschien pre-facelift, maar wel uit 2002 (het is een coupe, daar kwam de FL later). Maar goed, als je in een auto gaat verdiepen kom je altijd op horror-verhalen uit. Soms kan je gewoon pech hebben, maar als je een nette betrouwbare E46 van rond de ton zoekt dan kan je echt bijna geen miskoop doen hoor ![]() ![]() | |
Hyperdude | woensdag 4 augustus 2010 @ 20:15 |
quote:Ze zijn er wel, maar 10 jaar oude diesels met km standen (ver) onder de 150K zijn natuurlijk wel ideale kilometertellerterugdraaikandidaten. ![]() Overigens is er in NL ook sprake van Dieselsubsidie. Bij de pomp nl. Ik kom zelf nogal eens in Zwitserland, daar is de accijns op diesel, volgens mij net zo hoog als op benzine. Daaro kost een liter Euro 95 momenteel iets van ¤1,17; 98 ¤1,22 en diesel ¤`1,25 per liter. | |
Mikkie | woensdag 4 augustus 2010 @ 20:33 |
quote:Daar hoop ik natuurlijk ook op. Ik wil het ding kopen en relatief onderhoudsvrij enkele tienduizenden kilometers erbij rijden, en dan in goede staat voor een leuke prijs verkopen en op zoek naar iets nieuws. ![]() quote:Wat scheelt is dat in Duitsland de straffen op tellerfraude een stuk hoger zijn, waardoor het minder voorkomt dan in Nederland. Overigens is de dieselprijs hier inderdaad niet schokkend hoog in verhouding met enkele andere landen, maar alles wordt in de aanschafprijs gestopt. Daarom wil ik het beste van twee werelden: dieselboetevrije aanschaf uit Duitsland en dan in Nederland rijden ![]() | |
YoshiBignose | woensdag 4 augustus 2010 @ 21:02 |
quote:Dat willen we allemaal wel ![]() | |
Maharbal | woensdag 4 augustus 2010 @ 21:25 |
![]() Daarom bromt 'ie iets meer dan normaal ![]() 20 okt. moet ik weer voor de APK. Wat zeggen jullie; lassen of andere (gebruikte) einddemper? | |
Mikkie | woensdag 4 augustus 2010 @ 21:51 |
quote:Ik zou een andere demper doen. Dit lassen is onbegonnen werk, dan ben je over een half jaar opnieuw aan de beurt. | |
piekartz87 | woensdag 4 augustus 2010 @ 21:52 |
ik ben ook weer van weggeweest. had nogal wat dingetjes uitgesteld ivm vakantie enz. khad nogal wat verlichting kaduuk (gefixt) er zat een dikke scheur rondom vlak voor de katalysator, aan de voorkant. Hij viel er bijna af. (wat een kabaal) Voor 2 tientjes kunnen laten lassen. En keek ik naar mn banden,, zit er een dikke schroef in mn rechtervoorband ![]() | |
Mikkie | woensdag 4 augustus 2010 @ 21:53 |
quote:Oh, toch wel? Ik dacht dat iedereen graag bergen geld spendeerde aan onderhoud en z'n auto compleet af wilde schrijven in twee jaar ![]() Neh, punt is vooral dat ik graag een lage tellerstand wil en daar liever iets meer voor neerleg, zodat ik vervolgens ook niet al dat slijtage-onderhoud hoef te doen. Je kunt ook prima bakken kopen die meer dan twee ton gelopen hebben, maar dan gaan diverse onderdelen toch een keer de geest geven. Als je zelf handig bent kun je een hoop klungelen en er een prima auto aan hebben, maar aangezien ik niet handig ben gaat het dan alsnog aardig in de papieren lopen. | |
Maharbal | woensdag 4 augustus 2010 @ 21:55 |
quote:Punt is dat ik op dit moment HEEL VEEL uitgaven tegelijk heb (zul je altijd zien) en het over 6 maanden financieel minder uitmaakt dat ik dan een andere demper moet / weer moet, vandaar ![]() Het was meer de vraag of dit nog fatsoenlijk te lassen is (zo luid is 'ie ook weer niet btw, dus ik zal er niet mee worden aangehouden). | |
Mikkie | woensdag 4 augustus 2010 @ 21:59 |
quote:Voor jouw kar moet op marktplaats of de sloop voor een paar tientjes toch wel wat te regelen zijn? | |
Maharbal | woensdag 4 augustus 2010 @ 22:00 |
quote:Denk het inderdaad wel, maar vragen kan geen kwaad ![]() | |
rival | donderdag 5 augustus 2010 @ 10:53 |
quote:[TK] BMW E36 318i sedan zwart. zgan apk. | |
nelisb | donderdag 5 augustus 2010 @ 12:39 |
Vraagje. Iemand een idee hoe ik de kentekenplaathouder kan vervangen aan de achterkant? Heb een nieuwe gekocht met mijn bedrijfsnaam erop. Zie alleen nergens schroefjes of iets dergelijks. ![]() | |
rival | donderdag 5 augustus 2010 @ 12:48 |
quote:als het goed is kan je het kenteken eruit klikken! (links en rechtsboven even die zwarte hoekjes eruit wippen met een platte schroevendraaier oid.) en zie je daarachter wel schroefjes zitten. | |
nelisb | donderdag 5 augustus 2010 @ 13:00 |
Vanavond even proberen. | |
Turquaz52 | donderdag 5 augustus 2010 @ 15:34 |
Of naar links/rechts toe schuiven.. | |
#ANONIEM | zaterdag 7 augustus 2010 @ 14:57 |
quote:Dat gaat niet echt werken zonder de plaat zo krom als een hoepel te maken lijkt me gezien de vorm van de achterklep. Zal idd wel met de losse hoekjes zijn die je eruit moet wippen. | |
nelisb | zaterdag 7 augustus 2010 @ 14:58 |
Hij is vervangen! Bleek makkelijker dan gedacht en zonder te buigen. | |
#ANONIEM | zaterdag 7 augustus 2010 @ 15:00 |
quote:En? Hoe dan? | |
nelisb | zaterdag 7 augustus 2010 @ 15:02 |
Geen idee. M'n pa had het gedaan voordat ik er erg in had haha. | |
#ANONIEM | zaterdag 7 augustus 2010 @ 15:03 |
Haha,ja dat kan natuurlijk ook. | |
nelisb | zaterdag 7 augustus 2010 @ 15:05 |
Ik ging bij m'n ouders langs om de auto te laten zien. Dus ik zeg straks ff kentenplaathouder vervangen. Ik naar toilet staat ie met dat ding in zijn hand. Hij zal wel gedacht hebben hij met zijn 2 linkerhanden en hij vindt de auto top en wil er dus gewoon graag aanzitten denk ik zo. | |
#ANONIEM | zaterdag 7 augustus 2010 @ 15:08 |
Maharbal,weet je zo uit je hoofd of een 320i e30 touring einddemper hetzelfde is als jouw e30? Ik heb nl. vanochtend de mijne naar het oud ijzer gebracht omdat ie in de weg lag,was gebruikt maar lekdicht..als ie past wil ik wel bellen of ze de container nog hebben staan en em weer ophalen. | |
BaDaZz | zaterdag 7 augustus 2010 @ 15:34 |
Ik heb even een vraagje. Sinds enige tijd hebben wij een 320d E46 sedan gekocht. 140.000 kilomter op de teller en de 150 pk uitvoering. Bij het optrekken komt er rond de 2500-3000 toeren een ratelend geluid. Na de 3000 toeren is het weer weg. Wanneer de auto stationair loopt en je trapt het gas in, hoor je niks. Daarnaast vind ik hem de laatste tijd nogal hobbelig en hard bij drempels en hobbels. Wat kan hier de reden van zijn? Zou graag even wat van jullie horen voordat ik naar de garage ga. PS: iemand nog leuke velgen in de aanbieding? [ Bericht 5% gewijzigd door BaDaZz op 07-08-2010 15:50:23 ] | |
Turquaz52 | zaterdag 7 augustus 2010 @ 17:52 |
quote:Zo zit mijn kenteken in zijn houder ![]() | |
xaban06 | maandag 9 augustus 2010 @ 16:02 |
quote:Nou, zo lelijk is de compact toch ook weer niet? Ik ben hartstikke blij met mijn compact, zou niet weten wat er mis aan is ![]() ![]() ![]() | |
xaban06 | maandag 9 augustus 2010 @ 16:03 |
Oh, en ik wil ook in the OP ![]() E46 320TD | |
Oksel | maandag 9 augustus 2010 @ 16:04 |
Lelijke voorlampen, lelijke achterkant. Wel vet interieur. Als een wijf dik en lelijk is neuk je d'r ook niet vanwege d'r geweldige innerlijk. Of wel soms? | |
xaban06 | maandag 9 augustus 2010 @ 16:07 |
quote:Nee, maar ik vind 'm kwa uiterlijk ook mooi. Een kale simpele compact is inderdaad ook echt lelijk, maar met hele simpele aanpassingen vind ik 'm heel erg mooi. | |
Oksel | maandag 9 augustus 2010 @ 16:07 |
quote:Soort wanne-be 1 serie ofzo. Nee, 318Ti is echt een lelijke bak. | |
xaban06 | maandag 9 augustus 2010 @ 16:08 |
quote:Het is een 320TD ![]() Wanna-be 1-serie? Why? Welk onderdeel lijkt op de 1-serie? Ik snap 'm niet? | |
Oksel | maandag 9 augustus 2010 @ 16:08 |
Nog niemand hier die de Z9 of 5GT rijden? | |
Oksel | maandag 9 augustus 2010 @ 16:09 |
quote:Oh. Wel lekker wat vermogen. Omdat het een kleine BMW is. En de enige echte kleine BMW is de 1 serie. De rest (compact) is wannebe. En dat is gewoon lelijk. Verder zijn de lampen echt spuuglelijk. Jammer dat ze er geen 3 serie lampen in hebben geknald. Dan was het wel aardige bak geweest. | |
xaban06 | maandag 9 augustus 2010 @ 16:10 |
quote:Jep, 150PK is wel lekker, wel erg zwaar, bijna 1400kg. Wanna-be? De compact was er eerder he, hoe kan het dan wanna-be 1-serie zijn ![]() Maar 't is al goed =) | |
xaban06 | maandag 9 augustus 2010 @ 16:13 |
Zoiets? http://images.forum-auto.com/mesimages/321535/compfl.jpg | |
YoshiBignose | maandag 9 augustus 2010 @ 16:29 |
Haha dat ziet er wel gruwelijk uit ![]() ![]() | |
Bowny | maandag 9 augustus 2010 @ 16:41 |
Compact is gewoon spuuglelijk. En als het dan toch een compact moet worden, dan liever de E36. Dat plaatje van een gemodificeerde compact is wel cool overigens. Het zijn echt die koplampen.....die maken de auto spuug- en spuuglelijk ![]() ![]() ![]() | |
rival | maandag 9 augustus 2010 @ 16:56 |
ik ben ook echt geen compactfan ![]() | |
#ANONIEM | maandag 9 augustus 2010 @ 17:32 |
quote:Z9 bestaat niet eens. ![]() | |
xaban06 | maandag 9 augustus 2010 @ 18:36 |
quote: | |
Mikkie | maandag 9 augustus 2010 @ 22:51 |
quote:Interieur is prima want hetzelfde, maar die neus en kont zijn echt lelijk. En ondanks dat ik er vooral ín zit, wil ik m'n auto aan de buitenkant ook graag mooi vinden ![]() | |
Alicey | dinsdag 10 augustus 2010 @ 08:11 |
quote:Hetzelfde als met een huis. Je gaat ten slotte ook niet in een mooi ingerichte betonnen bak wonen. ![]() | |
Mikkie | dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:41 |
quote:Jij snapt me ![]() ![]() | |
#ANONIEM | dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:58 |
Het is beide; exterieur én interieur. Zo vind ik een MR2 bijvoorbeeld best een leuk autootje om te zien, maar dat interieur... hu! Da's het probleem bij de meeste Japanse sportautotjes. Interieur kan niet tippen aan een BMW of Benz. | |
Maharbal | dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:02 |
quote:Late reactie, zit in het buitenland. Geen idee eigenlijk, dat zou ik na moeten kijken. Het lijkt me nu sowieso te laat. Maar ik heb hier een goede garage gevonden die m'n uitlaat voor 25 euro gewoon netjes kan lassen, ook al zitten er overal gaten ![]() | |
Mikkie | dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:02 |
quote:Klopt. Je moet trots en blij zijn als je naar je auto toe loopt, maar vervolgens ook gelukkig blijven als je erin zit. Als je dan enkel tegen bikkelhard plastic aan zit te kijken... Toevallig laatst zitten oriënteren en zelfs een Megane II kwam even voorbij. Nog best een geinig uiterlijk maar dat interieur is zo saai en grijs en van zulk hard plastic dat ik er nooit in zou willen rijden. Dat los van het feit dat het een Franse rammelbak is natuurlijk ![]() | |
YoshiBignose | dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:04 |
quote:Onzin. Een betonnen bak is gewoon triest, dat is hetzelfde als je in een auto zonder chassis gaat rijden. Uiterlijk van een auto is een kwestie van smaak. De meeste mensen vinden deze auto lelijk, maar als je dat niet vindt dan mag dat natuurlijk. Over slechte smaak valt niet te twisten ![]() | |
Mikkie | dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:12 |
quote:Mijn intentie was niet meteen om de compact met een betonnen bak te vergelijken. Het was meer de grove vergelijking: iets wat je aan de buitenkant niet mooi vindt, daar wil je ook niet in zitten. ![]() | |
Bowny | dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:16 |
quote:Net een vatsig wijf dus......dan mogen ze nog zo liev zijn..... | |
Alicey | dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:51 |
quote:Dat is ook meer wat ik bedoelde. Hoewel er veel mensen zijn die het niet uit schijnt te maken in wat voor hok zij rijden.. | |
tha_rizzo | dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:00 |
Jezus, wat een gebitch over een 3 compact. | |
rival | dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:04 |
quote:iedereen geeft gewoon zijn mening, dat doet men op een forum ![]() jouw post is gebitch ![]() Ik vind de compact ook erg lelijk kwa uiterlijk. van binnen en kwa rijden is het gewoon een bmw natuurlijk! maar ik kijk graag mijn auto nog even na als ik wegloop, dat doe je met een compact niet ![]() | |
xaban06 | dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:17 |
Maar ik heb bij mijn post ook nergens aangegeven dat ik de binnenkant mooi is en de buitenkant niet oid. Ik heb gewoon 1 foto van de buiten en 1 foto van de binnenkant geplaatst. Zowel binnen en buiten kant vind ik mijn auto mooi ![]() Maar, over het algemeen, vind ik de meeste compacts, erg lelijk | |
tha_rizzo | dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:19 |
quote:Nou ja, het was niet meer echt subtiel je mening geven, maar een auto in de grond boren ![]() Niet dat ik 't een mooie auto vind hoor. Maar de eigenaar is er blij mee, dus laat 'm ![]() Als 't nou een Amerikaanse bak was, of iets Frans.... Dan gaf ik jullie groot gelijk ![]() | |
Bowny | dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:23 |
quote:Dus je houdt het bij "een beetje lelijk" ? ![]() ![]() Geintje, als jij er blij mee bent, ben ik ook blij. | |
rival | dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:25 |
quote:zo moeten jullie je eens tegenover Turq gedragen ![]() | |
tha_rizzo | dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:27 |
quote:Natuurlijk niet, hij pakt een normale auto, pakt de vaseline en verkracht 'm enorm. ![]() Als je een kind ziet met het Down syndroom, zou je dan de ouders haten? Natuurlijk niet, ik zou ze juist een hart onder de riem steken. Als je een kind ziet wat duidelijk mishandeld is door zijn/haar ouders, zou je dan de ouders haten? Ik wel. | |
Bowny | woensdag 11 augustus 2010 @ 10:06 |
quote:---> R & P | |
Alicey | woensdag 11 augustus 2010 @ 10:07 |
quote:Nouja, als er kinderen in het spel zijn kom je eerder uit bij OUD dan bij R&P. ![]() | |
tha_rizzo | woensdag 11 augustus 2010 @ 10:32 |
quote:R&P is toch meer "Mijn vriendje heeft het uitgemaakt, ik wil niet meer leven" en "Ik ben 85 jaar en nog steeds maagd, ben ik nu abnormaal?" | |
Anne | woensdag 11 augustus 2010 @ 10:34 |
Euj, nog even en ik schop hem écht naar R&P ![]() | |
#ANONIEM | woensdag 11 augustus 2010 @ 10:41 |
quote:Zeg, je hoeft jouw moeilijke jeugd en relationele problemen niet op ons af te wentelen. | |
Anne | woensdag 11 augustus 2010 @ 10:42 |
quote:Ow ![]() *voelt zich in de steek gelaten. | |
tha_rizzo | woensdag 11 augustus 2010 @ 10:43 |
quote:Haha, Anne is 85 en nog maagd ![]() SPOILER | |
rival | woensdag 11 augustus 2010 @ 10:55 |
quote:Moet iemand je komen troosten? ![]() | |
Anne | woensdag 11 augustus 2010 @ 10:58 |
Nee, jullie moeten weer over BMW'tjes praten. | |
Mikkie | woensdag 11 augustus 2010 @ 11:04 |
quote:En nu heb je reden om een R&P-topic te openen. | |
Alicey | woensdag 11 augustus 2010 @ 11:08 |
Dan maar weer een beetje OT : Weet er iemand in de buurt van Rotterdam een schadeherstelbedrijf dat een klein deukje voor een klein prijsje kan verhelpen? (Dus geen oplichter die er meer dan 200 euro voor vraagt ![]() ![]() | |
rival | woensdag 11 augustus 2010 @ 11:10 |
quote:Mijn bmw rijdt straks mee in de DNRT ![]() | |
Sounddragon | woensdag 11 augustus 2010 @ 11:16 |
quote:ligt ook een beetje aan het deukje, ik heb wel wat adresjes.. heb je een picca van het 'deukje' ?? | |
ook_gek | woensdag 11 augustus 2010 @ 11:19 |
Als een vrouw praat over een deukje is het vaak een deuk of mist er een complete bumper ![]() | |
Alicey | woensdag 11 augustus 2010 @ 11:20 |
quote:Ik heb nu geen picca, maar zal kijken of ik die vanavond of morgen kan plaatsen. | |
Alicey | woensdag 11 augustus 2010 @ 11:21 |
quote:Deze is door mijn ![]() ![]() | |
nelisb | woensdag 11 augustus 2010 @ 11:23 |
Mag ik ook in de openingspost. BMW 320D excutive uit 2006 met 60.000 km op de teller. ![]() ![]() ![]() | |
Mikkie | woensdag 11 augustus 2010 @ 11:24 |
quote:Heb je ook een interieurfotootje? ![]() | |
nelisb | woensdag 11 augustus 2010 @ 11:30 |
quote:Alleen van het dashboard. Misschien niet helemaal scherp, gemaakt met telefoon en daarna via mail verstuurd waardoor hij een stuk kleiner is geworden. De auto heeft 60K gelopen, waarvan in de laatste 3 jaar maar 22K. Nagenoeg krasvrij, bekleding lijkt nog als nieuw. ![]() | |
Mikkie | woensdag 11 augustus 2010 @ 11:32 |
quote:Ziet er netjes uit. 60k is ook niet veel, maar je zal dan ook een flinke prijs betalen voor zo'n ding nog, lijkt me? | |
nelisb | woensdag 11 augustus 2010 @ 11:36 |
Ja wat is een flinke prijs? 23.000 euro inclusief 2 jaar bovag garantie en splinternieuwe banden. Ik heb voor mijn prijs dezelfde auto alleen gevonden met meer km's en dan vaak 90k of meer. 60K is echt weinig, wilde eigenlijk een nieuwere auto maar met dit aantal km's maakt het mij niet uit. Nu kunnen we er 2,5 jaar in rijden en krijgen er dan ook nog wat voor terug. Mijn vrouw en ik rijden 40k per jaar ongeveer. Dus verkopen bij 150K ongeveer. | |
Oksel | woensdag 11 augustus 2010 @ 11:51 |
Waarom verkopen bij 150k? Ik rij ook 40k per jaar.. maar die van ons gaat echt niet weg bij 150k. Volgens mij gaan je onderhoudskosten echt niet zoveel omhoog dat het loont een jongere auto te kopen. | |
ook_gek | woensdag 11 augustus 2010 @ 11:57 |
quote:Heb even je fotoboek bekeken. En ja ookndie regelnis van toepassing op jou! Sorry | |
nelisb | woensdag 11 augustus 2010 @ 11:59 |
quote:Na 2,5 jaar wil ik wel weer wat nieuws en bij 150K krijg ik er nog een aardig bedrag voor terug, aangezien hij dan nog prima te verkopen is. | |
Oksel | woensdag 11 augustus 2010 @ 12:01 |
Hm, ja, over 2,5 wil ik ook weer wat nieuws, dan blijft m'n 1 serie wel boodschappen auto.. ![]() | |
nelisb | woensdag 11 augustus 2010 @ 12:03 |
Dat kan ook. Maar de volgende wordt hopelijk een X5 ofzo en dan ruil ik hem liever in. | |
Mikkie | woensdag 11 augustus 2010 @ 12:26 |
quote:Dat valt mee inderdaad. Ik vraag me alleen altijd af hoe het kan dat een diesel in een paar jaar zo weinig heeft gelopen, dan gaan bij de alarmbellen rinkelen ![]() quote:Logische redenering. Zo gauw je een stuk over de twee ton gaat qua km's gaat de verkoopprijs aardig omlaag. | |
Alicey | woensdag 11 augustus 2010 @ 12:29 |
quote:Het kan zijn dat een wagen als leasebak is gebruikt door iemand die er weinig mee rijdt. ![]() | |
Mikkie | woensdag 11 augustus 2010 @ 12:31 |
quote:Klopt, maar als je zo weinig rijdt neem je toch geen diesel? ![]() | |
Alicey | woensdag 11 augustus 2010 @ 12:38 |
quote:Het kan zijn dat het standaard is in een bedrijf of omdat het aantal kilometers anders wordt dan voorzien. Mijn ![]() | |
nelisb | woensdag 11 augustus 2010 @ 13:18 |
Ik heb geen idee. Enige wat ik weet is dat tijdens de proefrit de papieren van de vorige eigenaar nog in de auto lagen. De vorige eigenaar woont of heeft gewoond aan de Prinsengracht in Amsterdam. Als hij ook gewerkt in Amsterdam maak je niet heel veel km's en zoveel zal het niet schelen in de lease diesel of benzine. Alleen de laatste 3 jaar dus maar 22.000 km mee gereden. De eerste 1,5 jaar 36.000 km. Maar het boeit mij allemaal niet. NAP gedaan en die gaf aan dat het goed was. Ik ben blij met een diesel auto van ruim 4 jaar met maar 60K op de teller. | |
#ANONIEM | woensdag 11 augustus 2010 @ 14:08 |
quote:Toen ik een leaseautootje kreeg, was dat juist standaard benzine. Dat was kennelijk gemiddeld gezien het aantrekkelijkst voor m'n werkgever, hoewel het in mijn individuele geval niet gunstig was: ik reed zo'n 60k km per jaar. [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2010 14:09:21 ] | |
Oksel | woensdag 11 augustus 2010 @ 14:10 |
Mijn 1 serie had ook maar 65k op de teller.. 4 jaar oud ![]() | |
Bowny | woensdag 11 augustus 2010 @ 17:53 |
Heil E34 ![]() http://www.bmwblog.com/20(...)pole-in-an-e34-525i/ | |
Alicey | woensdag 11 augustus 2010 @ 18:08 |
quote:E34 ![]() | |
Mikkie | woensdag 11 augustus 2010 @ 18:40 |
quote:Maar die van jou komt uit Duitsland toch? Daar zijn veel makkelijker diesels met lage standen te vinden ![]() | |
Hyperdude | woensdag 11 augustus 2010 @ 19:03 |
quote:Van mij mag dat wel. ![]() Kan echter de OP niet meer aanpassen. Hoe werkt dat? | |
YoshiBignose | woensdag 11 augustus 2010 @ 20:25 |
quote:Het blijft een masterbak ![]() | |
Maharbal | woensdag 11 augustus 2010 @ 22:08 |
Zo, net terug van weer 1600km rijden. Ding heeft nu in 1 maand tijd bijna 7.000km gereden zonder problemen ![]() Alleen nu moet ik wel weer een nieuw spiegeltje (links) ![]() Ding zat al niet helemaal goed meer en hij trilde dus wat. Ik lette niet op en dat ding is er met 235 km/uur uitgewaaid ![]() Reed gelukkig niks achter me ( ![]() | |
Turquaz52 | donderdag 12 augustus 2010 @ 15:52 |
Compact is lelijk. Zo terug van weg geweest.. ![]() (half dan) | |
piekartz87 | donderdag 12 augustus 2010 @ 16:25 |
die 5serie lijkt met die dakkoffer enz wel wat op onze e32 waarmee we mee hebben gedaan met de carbagerun. http://teammevink.nl/ (voor verslag) ![]() ![]() Excuus voor de kwaliteit van de foto's ![]() | |
Hyperdude | donderdag 12 augustus 2010 @ 18:34 |
Echte coureurs kiezen voor Marangoni ![]() Geinige "rally". | |
piekartz87 | donderdag 12 augustus 2010 @ 22:00 |
ja true ![]() ![]() | |
Mikkie | vrijdag 13 augustus 2010 @ 01:48 |
quote:Lekker veilig met een run midden in de zomer ![]() | |
rival | vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:51 |
Als je SCM voertuigbeveiliging in je auto hebt... niet zomaar los gaan knippen als je er weinig verstand van hebt ![]() | |
Turquaz52 | vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:34 |
quote:Explain... ![]() | |
rival | vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:36 |
quote:heb mijn alarm weggeknipt.,.... niks werkt meer.... NIKS ![]() | |
Alicey | vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:02 |
quote:Is dat niet juist de bedoeling van een alarm? ![]() | |
rival | vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:05 |
quote:ja.. maar gisteravond was ik er niet helemaal bij.... wilde gewicht uit de auto halen... kwam onder de motorkap wat dingen tegen van het alarm.. (sensor, luidspreker e.d.) dus toen ging ik aan de slag... in mijn enthousiasme helemaal tot in de auto bezig geweest met knippen en toen dacht ik.. hey wacht eens even.... snel accu aangesloten maar het was al te laat... niks werkt... nu moe ik alle bedrading opnieuw doorverbinden ![]() | |
Turquaz52 | vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:06 |
quote: ![]() Dat is zo bijna een van de simpelste dingen.. Hoe the fuck heb je dat voor elkaar gekregen terwijl ik een leek ben in electronica? ![]() | |
Alicey | vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:06 |
quote:Als je een onderdeel verwijdert knip je gewoon alle draden er af? ![]() | |
Turquaz52 | vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:15 |
quote:Vooral van een alarm/start onderbreker ![]() | |
rival | vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:17 |
quote:zo doe ik dat ook met een kabelboom.... ik kijk wat ik nodig heb en de rest knip ik weg.... scheelt gewicht ![]() Ik was er gisteren niet helemaal bij ![]() maar een alarm stoppen ze tussen je normale bekabeling... dus als het goed is kan ik gewoon kleur bij kleur zoeken en komt het goeed ![]() | |
Alicey | vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:18 |
quote:Oh, da's dan wel lef hebben. ![]() quote:Voor zover de draden niet dezelfde kleur hebben zou het wel moeten lukken. Als ze het wel hebben, is ook nog wel uit te vissen wat naar wat moet.. Het is wel een hoop werk en gepiel lijkt me.. | |
rival | vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:18 |
quote:Ik swap wel een M52 blok in een E30.... doe stoer ![]() | |
rival | vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:19 |
quote:vanaf het alarm lopen alleen zwarte draden... maar ze knippen bv een groenzwarte draad door... die gaat dan aan beide kanten aan een zwarte draad richting je alarm.... dus ik moet dan straks weer 2 stukjes groenzwart bij elkaar brengen..... moet te overzien zijn ![]() | |
Alicey | vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:20 |
quote:En jouw BMW's rijden ook. ![]() | |
Turquaz52 | vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:20 |
quote:En ik een 525i motor in een 318i.. Klinkt stoerder ![]() | |
Turquaz52 | vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:20 |
inclusief remmerij, ophanging, achteras/brug, diff, cardan, bak etc.. etc.. ![]() Vet huh? ![]() | |
Alicey | vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:21 |
Rijden die dingen van jou nou al, Turq? ![]() | |
rival | vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:38 |
quote:jij pakt een blok van een E36 en stopt die in een andere E36... nou nou wat tof! ik pak een E36 blok met meer vermogen, minder gewicht dan dat van jou. en met 300 cc meer.. en stop dat in een veel lichtere en dus snellere auto.... ![]() bij jou is alles pasklaar.. gaten zitten er al.. bevestigingen kan je gewoon gebruiken.... ik moet alles zelf pas maken nerd.... ik hoop echt dat je niet serieus bent ![]() [ Bericht 15% gewijzigd door rival op 13-08-2010 14:44:17 ] | |
rival | vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:39 |
quote:op mijn cabrio na rijdt alles ![]() cabrio over 2 weken ook weer hoor... ik ben geen Turq ![]() | |
Turquaz52 | vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:54 |
quote:Maak niks, jij hebt alleen een blok geswapt (ook bak?).. En steunen kun je zo fabriceren in een e30 gezien het feit dat jij echt niet de enige bent die zo iets heeft gedaan ![]() En vergeet niet dat ik voor een 2.5 ben gegaan ipv 2.8 om 1: het verbruik want het is me daily & 2: vermogen wil ik proppen in een Coupe/Cabrio (LS6 swap ![]() Dan mag je nog een keer zeggen dat je een lichtere dus snellere auto hebt ![]() quote:Hoezo ben je mij niet? ![]() ![]() En mijn auto's rijden allemaal op de Uno na.. Heb ook een Seat Ibiza met Porsche System motor ![]() | |
rival | vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:56 |
ik trap gewoon weer in dat getroll ![]() [ Bericht 44% gewijzigd door rival op 13-08-2010 15:04:22 ] | |
rival | vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:58 |
zucht [ Bericht 96% gewijzigd door rival op 13-08-2010 15:04:07 ] | |
Alicey | vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:58 |
Maar begrijp ik goed dat Turq tegenwoordig een rijdende auw!too heeft? ![]() | |
Turquaz52 | vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:20 |
quote: ![]() Ik heb 3 rijdende auto's, en eentje sinds aanschaf al dood ![]() (E36 323i, Seat Ibiza 1.2 Porsche System( ![]() Mijn Uno weet ik niet wat ie heeft.. ![]() | |
Turquaz52 | vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:20 |
quote: ![]() ![]() Ik vind je project zeker wel tof, heb ook respect voor al het werk wat er in gestoken is.. Ik kut alleen met je, maar dannog.. ![]() ![]() En je hebt gelijk bij mij was ook veel dingen plug & play, maar veel dingen zijn samengesteld uit verschillende bmw's en sommige leidingen zijn zelf aangelegd of aangepast.. ![]() [ Bericht 34% gewijzigd door Turquaz52 op 13-08-2010 15:30:47 ] | |
Alicey | vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:23 |
quote:Nou, da's alweer vooruitgang dan. ![]() | |
rival | vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:30 |
quote:ik dacht dat porsche aan de 1.5 ibiza had gewerkt.... ![]() | |
YoshiBignose | vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:30 |
Maar ze zien er alle drie niet uit ![]() | |
Alicey | vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:33 |
quote:Gelukkig maar, dan is dat iig nog onveranderd. ![]() | |
Turquaz52 | vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:33 |
quote:http://www.google.nl/sear(...)=UTF-8&q=porsche+1.2 Google.. Je beste vriend. quote:Pardon? ![]() Mijn 318 ziet er niet uit nee, geef ik niks om.. Wordt toch gefixt ![]() Mijn Uno ziet er zeer netjes uit, mijn 323i ziet er kk geil uit en me Ibiza heeft maar een maand APK waarna hij na sloop gaat dus dat spreekt voor zich ![]() | |
Turquaz52 | vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:36 |
quote:Jij ziet er ook niet uit, maar het mooie is dat ik met een paar bouten me front er af heb en een mooiere kan monteren.. | |
rival | vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:36 |
quote:klopt elke keer heb je toch weer de mindere keuze voor de deur staan ![]() | |
rival | vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:37 |
quote:en toch doe je het altijd tegenovergestelde ![]() | |
Turquaz52 | vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:37 |
quote:Ik zeg niks, maar met een 1.2 en 72PK op 890kg is het wel een vette gooi en smijt auto ![]() | |
rival | vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:38 |
quote:72 pk op 890 kilo is NIKS ![]() | |
Anne | vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:39 |
Is het weer zover? | |
Turquaz52 | vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:39 |
quote:Ieder zo zijn eigen smaak, maar ik krijg deze spatborden van Carbon: ![]() En carbon motorkap.. ![]() (beide van een Coupe trouwens, dus + 5-10cm?) | |
rival | vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:39 |
quote:sorry ![]() | |
rival | vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:40 |
quote:net echt carbon ![]() | |
Turquaz52 | vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:45 |
quote:Is genoeg om hem heen en weer te gooien en weer de snelheid op te pikken ![]() En ik heb nu 73PK want jweetsz heb einddemper vervangen door holle buis ![]() | |
Turquaz52 | vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:47 |
quote:Nou 'net echt carbon'? Is echte carbon, gewichtsbesparing jweets. 6 pitter @ the front moet gewicht dumpen zoals die loodzware motorkap en spatborden en vervangen door carbonfiber ![]() (wordt wel gespoten uiteraard) | |
Alicey | vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:47 |
quote:Dat blijkt anders uit niets. ![]() | |
Turquaz52 | vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:49 |
quote:Mijn complete front gaat ongeveer 900-1200 euro kosten.. Een klus wat binnen een uurtje geklaard is.. Hoeveel kostte plastische chirurgie ook alweer? ![]() | |
Alicey | vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:51 |
quote:Van plastische chirurgie word ik niet mooier, net zo min als jouw barrels mooier worden door er allerlei zooi op te monteren. Ik ben echter zo verstandig om daar rekening mee te houden. ![]() | |
Anne | vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:52 |
Eh, was mijn hint niet duidelijk genoeg ofzo? | |
YoshiBignose | vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:52 |
quote: ![]() ![]() | |
rival | vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:52 |
quote: ![]() | |
rival | vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:53 |
quote:je hebt nog gelijk ook! ik stop bij deze! ![]() | |
nelisb | vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:54 |
@ Anne, Kan ik in de openingspost? Kan de openingspost niet worden zoals deze openingspost? Ben wel benieuwd naar iedereen zijn wagen, mits ie deze gepost heeft. Trouwen en zo #59 | |
Anne | vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:57 |
quote:Ik bemoei mij niet meer met de OP, dat ging de vorige keer niet zo goed namelijk ![]() ![]() Het topic is bijna vol, dus kan degene die straks het nieuwe topic opent, je er in zetten. | |
Alicey | vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:59 |
Wat is er met het Trouwen enzo topic? ![]() | |
Anne | vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:00 |
quote:Daar staan linkjes in naar posts waar users foto's hebben geplaatst. | |
Alicey | vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:02 |
quote:Oh, hehe. Nu pas zie ik wat er bedoeld wordt. ![]() ![]() | |
rival | vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:03 |
quote:wat ging er vorige keer mis dan? ![]() | |
nelisb | vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:03 |
Yup. Kunnen we de auto's van anderen ook bewonderen. | |
tha_rizzo | vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:05 |
Die muts had al mijn harde werk verprutst, door alle E-nummers door elkaar te gooien ![]() Edit: Als er foto's bijkomen, zet deze dan als link in de naam voorbeeld • Rizzeau, E28, 525i | |
rival | vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:06 |
quote:E-nummers door elkaar gooien? ![]() | |
Anne | vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:07 |
![]() Ik had eerst braaf wat mensen toegevoegd. En daarna alles op volgorde van username geplempt. | |
Alicey | vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:07 |
quote:Afhankelijk van de E-nummers die je kiest en of je er nog iets als vlees ofzo bij doet is er weinig mis mee. ![]() | |
Alicey | vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:08 |
quote:Maar het was lief bedoeld. ![]() | |
nelisb | vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:08 |
Hoe kom ik achter mijn e nunme | |
tha_rizzo | vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:09 |
quote:Jij hebt toch een 3-serie sedan uit 2006? Dan heb je een E90 ![]() | |
nelisb | vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:12 |
Thanks. Toch goed. | |
Turquaz52 | vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:23 |
- weg - [ Bericht 99% gewijzigd door Anne op 13-08-2010 16:25:00 ] | |
#ANONIEM | vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:39 |
quote:Of zo: k_man, E85, Z4 | |
Turquaz52 | vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:42 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() | |
oYo | vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:49 |
oYo, e89, Z435i![]() | |
Maharbal | vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:46 |
Gaat weer nergens over ![]() Rival: m'n linker spiegel (het spiegeltje in de behuizing dus) is er met hoge snelheid uitgetrild (zat al wat los). Das niet zo handig, dus ik heb een nieuwe nodig. Heb jij toevallig nog iets dat je niet meer gebruikt? |