En?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:58 schreef nelisb het volgende:
Hij is vervangen! Bleek makkelijker dan gedacht en zonder te buigen.
Zo zit mijn kenteken in zijn houderquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:57 schreef Charged het volgende:
[..]
Dat gaat niet echt werken zonder de plaat zo krom als een hoepel te maken lijkt me gezien de vorm van de achterklep.
Zal idd wel met de losse hoekjes zijn die je eruit moet wippen.
Nou, zo lelijk is de compact toch ook weer niet?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:11 schreef Mikkie het volgende:
Ik meld me hier ook weer even... op basis van het aanbod in Duitsland gaat het een 318i (model 2002) of een 320d (model 1999) worden, bouwjaar 2001 als het kan. Een touring of sedan kan allebei, maakt me niet zo veel uit. Het coupé en cabrio-aanbod is zo beperkt dat dat sowieso niet doorgaat en de compact vind ik ronduit lelijk dus die komt er sowieso niet
. Nog mensen met motor/modelspecifieke tips?
Nee, maar ik vind 'm kwa uiterlijk ook mooi. Een kale simpele compact is inderdaad ook echt lelijk, maar met hele simpele aanpassingen vind ik 'm heel erg mooi.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:04 schreef Oksel het volgende:
Lelijke voorlampen, lelijke achterkant. Wel vet interieur.
Als een wijf dik en lelijk is neuk je d'r ook niet vanwege d'r geweldige innerlijk. Of wel soms?
Soort wanne-be 1 serie ofzo. Nee, 318Ti is echt een lelijke bak.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind 'm kwa uiterlijk ook mooi. Een kale simpele compact is inderdaad ook echt lelijk, maar met hele simpele aanpassingen vind ik 'm heel erg mooi.
Het is een 320TDquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:07 schreef Oksel het volgende:
[..]
Soort wanne-be 1 serie ofzo. Nee, 318Ti is echt een lelijke bak.
Oh. Wel lekker wat vermogen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het is een 320TD![]()
Wanna-be 1-serie? Why?
Jep, 150PK is wel lekker, wel erg zwaar, bijna 1400kg.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:09 schreef Oksel het volgende:
[..]
Oh. Wel lekker wat vermogen.
Omdat het een kleine BMW is. En de enige echte kleine BMW is de 1 serie. De rest (compact) is wannebe. En dat is gewoon lelijk. Verder zijn de lampen echt spuuglelijk. Jammer dat ze er geen 3 serie lampen in hebben geknald. Dan was het wel aardige bak geweest.
Z9 bestaat niet eens.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:08 schreef Oksel het volgende:
Nog niemand hier die de Z9 of 5GT rijden?
Interieur is prima want hetzelfde, maar die neus en kont zijn echt lelijk. En ondanks dat ik er vooral ín zit, wil ik m'n auto aan de buitenkant ook graag mooi vindenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:02 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nou, zo lelijk is de compact toch ook weer niet?
Ik ben hartstikke blij met mijn compact, zou niet weten wat er mis aan is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hetzelfde als met een huis. Je gaat ten slotte ook niet in een mooi ingerichte betonnen bak wonen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Interieur is prima want hetzelfde, maar die neus en kont zijn echt lelijk. En ondanks dat ik er vooral ín zit, wil ik m'n auto aan de buitenkant ook graag mooi vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |