Zo zit mijn kenteken in zijn houderquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:57 schreef Charged het volgende:
[..]
Dat gaat niet echt werken zonder de plaat zo krom als een hoepel te maken lijkt me gezien de vorm van de achterklep.
Zal idd wel met de losse hoekjes zijn die je eruit moet wippen.
Nou, zo lelijk is de compact toch ook weer niet?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:11 schreef Mikkie het volgende:
Ik meld me hier ook weer even... op basis van het aanbod in Duitsland gaat het een 318i (model 2002) of een 320d (model 1999) worden, bouwjaar 2001 als het kan. Een touring of sedan kan allebei, maakt me niet zo veel uit. Het coupé en cabrio-aanbod is zo beperkt dat dat sowieso niet doorgaat en de compact vind ik ronduit lelijk dus die komt er sowieso niet
. Nog mensen met motor/modelspecifieke tips?
Nee, maar ik vind 'm kwa uiterlijk ook mooi. Een kale simpele compact is inderdaad ook echt lelijk, maar met hele simpele aanpassingen vind ik 'm heel erg mooi.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:04 schreef Oksel het volgende:
Lelijke voorlampen, lelijke achterkant. Wel vet interieur.
Als een wijf dik en lelijk is neuk je d'r ook niet vanwege d'r geweldige innerlijk. Of wel soms?
Soort wanne-be 1 serie ofzo. Nee, 318Ti is echt een lelijke bak.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind 'm kwa uiterlijk ook mooi. Een kale simpele compact is inderdaad ook echt lelijk, maar met hele simpele aanpassingen vind ik 'm heel erg mooi.
Het is een 320TDquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:07 schreef Oksel het volgende:
[..]
Soort wanne-be 1 serie ofzo. Nee, 318Ti is echt een lelijke bak.
Oh. Wel lekker wat vermogen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het is een 320TD![]()
Wanna-be 1-serie? Why?
Jep, 150PK is wel lekker, wel erg zwaar, bijna 1400kg.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:09 schreef Oksel het volgende:
[..]
Oh. Wel lekker wat vermogen.
Omdat het een kleine BMW is. En de enige echte kleine BMW is de 1 serie. De rest (compact) is wannebe. En dat is gewoon lelijk. Verder zijn de lampen echt spuuglelijk. Jammer dat ze er geen 3 serie lampen in hebben geknald. Dan was het wel aardige bak geweest.
Z9 bestaat niet eens.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:08 schreef Oksel het volgende:
Nog niemand hier die de Z9 of 5GT rijden?
Interieur is prima want hetzelfde, maar die neus en kont zijn echt lelijk. En ondanks dat ik er vooral ín zit, wil ik m'n auto aan de buitenkant ook graag mooi vindenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:02 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nou, zo lelijk is de compact toch ook weer niet?
Ik ben hartstikke blij met mijn compact, zou niet weten wat er mis aan is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hetzelfde als met een huis. Je gaat ten slotte ook niet in een mooi ingerichte betonnen bak wonen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Interieur is prima want hetzelfde, maar die neus en kont zijn echt lelijk. En ondanks dat ik er vooral ín zit, wil ik m'n auto aan de buitenkant ook graag mooi vinden.
Jij snapt mequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hetzelfde als met een huis. Je gaat ten slotte ook niet in een mooi ingerichte betonnen bak wonen.
Late reactie, zit in het buitenland.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:08 schreef Charged het volgende:
Maharbal,weet je zo uit je hoofd of een 320i e30 touring einddemper hetzelfde is als jouw e30?
Ik heb nl. vanochtend de mijne naar het oud ijzer gebracht omdat ie in de weg lag,was gebruikt maar lekdicht..als ie past wil ik wel bellen of ze de container nog hebben staan en em weer ophalen.
Klopt. Je moet trots en blij zijn als je naar je auto toe loopt, maar vervolgens ook gelukkig blijven als je erin zit. Als je dan enkel tegen bikkelhard plastic aan zit te kijken...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:58 schreef k_man het volgende:
Het is beide; exterieur én interieur. Zo vind ik een MR2 bijvoorbeeld best een leuk autootje om te zien, maar dat interieur... hu! Da's het probleem bij de meeste Japanse sportautotjes. Interieur kan niet tippen aan een BMW of Benz.
Onzin. Een betonnen bak is gewoon triest, dat is hetzelfde als je in een auto zonder chassis gaat rijden. Uiterlijk van een auto is een kwestie van smaak. De meeste mensen vinden deze auto lelijk, maar als je dat niet vindt dan mag dat natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij snapt me. En veel anderen in dit topic overigens ook
Mijn intentie was niet meteen om de compact met een betonnen bak te vergelijken. Het was meer de grove vergelijking: iets wat je aan de buitenkant niet mooi vindt, daar wil je ook niet in zitten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:04 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Onzin. Een betonnen bak is gewoon triest, dat is hetzelfde als je in een auto zonder chassis gaat rijden. Uiterlijk van een auto is een kwestie van smaak. De meeste mensen vinden deze auto lelijk, maar als je dat niet vindt dan mag dat natuurlijk.
Over slechte smaak valt niet te twisten
Net een vatsig wijf dus......dan mogen ze nog zo liev zijn.....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mijn intentie was niet meteen om de compact met een betonnen bak te vergelijken. Het was meer de grove vergelijking: iets wat je aan de buitenkant niet mooi vindt, daar wil je ook niet in zitten..
Dat is ook meer wat ik bedoelde. Hoewel er veel mensen zijn die het niet uit schijnt te maken in wat voor hok zij rijden..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:04 schreef YoshiBignose het volgende:
Onzin. Een betonnen bak is gewoon triest, dat is hetzelfde als je in een auto zonder chassis gaat rijden. Uiterlijk van een auto is een kwestie van smaak.
iedereen geeft gewoon zijn mening, dat doet men op een forumquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:00 schreef tha_rizzo het volgende:
Jezus, wat een gebitch over een 3 compact.
Nou ja, het was niet meer echt subtiel je mening geven, maar een auto in de grond borenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
iedereen geeft gewoon zijn mening, dat doet men op een forum
jouw post is gebitch
Ik vind de compact ook erg lelijk kwa uiterlijk. van binnen en kwa rijden is het gewoon een bmw natuurlijk!
maar ik kijk graag mijn auto nog even na als ik wegloop, dat doe je met een compact niet
Dus je houdt het bij "een beetje lelijk" ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:17 schreef xaban06 het volgende:
Maar, over het algemeen, vind ik de meeste compacts, erg lelijk
zo moeten jullie je eens tegenover Turq gedragenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:19 schreef tha_rizzo het volgende:
Nou ja, het was niet meer echt subtiel je mening geven, maar een auto in de grond boren
Niet dat ik 't een mooie auto vind hoor. Maar de eigenaar is er blij mee, dus laat 'm
Natuurlijk niet, hij pakt een normale auto, pakt de vaseline en verkracht 'm enorm.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
zo moeten jullie je eens tegenover Turq gedragen
---> R & Pquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:27 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hij pakt een normale auto, pakt de vaseline en verkracht 'm enorm.
Als je een kind ziet met het Down syndroom, zou je dan de ouders haten? Natuurlijk niet, ik zou ze juist een hart onder de riem steken.
Als je een kind ziet wat duidelijk mishandeld is door zijn/haar ouders, zou je dan de ouders haten? Ik wel.
R&P is toch meer "Mijn vriendje heeft het uitgemaakt, ik wil niet meer leven"quote:
Zeg, je hoeft jouw moeilijke jeugd en relationele problemen niet op ons af te wentelen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:34 schreef Anne het volgende:
Euj, nog even en ik schop hem écht naar R&P.
Owquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Zeg, je hoeft jouw moeilijke jeugd en relationele problemen niet op ons af te wentelen.
Haha, Anne is 85 en nog maagdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:34 schreef Anne het volgende:
Euj, nog even en ik schop hem écht naar R&P.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
En nu heb je reden om een R&P-topic te openen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow.
*voelt zich in de steek gelaten.
Mijn bmw rijdt straks mee in de DNRTquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:58 schreef Anne het volgende:
Nee, jullie moeten weer over BMW'tjes praten.
ligt ook een beetje aan het deukje, ik heb wel wat adresjes.. heb je een picca van het 'deukje' ??quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:08 schreef Alicey het volgende:
Dan maar weer een beetje OT : Weet er iemand in de buurt van Rotterdam een schadeherstelbedrijf dat een klein deukje voor een klein prijsje kan verhelpen? (Dus geen oplichter die er meer dan 200 euro voor vraagt)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |