Jazeker.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:58 schreef xaban06 het volgende:
Is de nieuwe 5 serie al uit, daarmee bedoel ik, rijden ze al rond?
En dan wel een BMW motorfiets kopen héquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:32 schreef Maharbal het volgende:
Ik heb volgens mij gemiddeld rond de 1 op 10 a 1 op 11 gezeten tijdens de 5.000km rondrit door oost europa.
Overigens begin ik maandag met m'n motorrijbewijs. Heb 't in een semi-impulsieve actie (nuja, enigszins doordacht..maar vandaag maar gewoon ingeschreven) maar gedaan, want ik wil 't al langer. Nu m'n volgende baas m'n studie gaat betalen, houd ik "geld over" en ga ik daar wel m'n motorrijbewijs van betalen
Ik ben ook geen complete retard dus ik begrijp ook wel dat bredere banden meer brandstof verbruiken, maar ik vraag me af of het echt veel verschil maakt? Ja, door een antenne gaat je brandstofverbruik ook omhoog, maar daar zal niemand wakker van liggen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:10 schreef tha_rizzo het volgende:
Belangrijk is om constant te rijden, en als je een opstopping ziet niet tot het einde gas blijven geven en vol op de rem te stappen maar gas loslaten.
En de breedte van de banden maakt uit. Bredere banden is meer grip en dus meer weerstand en er is dus meer energie nodig om verplaatsing te realiseren. Simpele natuurkunde
Bij mij maakt het uit. En nog aardig wat ook (van 195 naar 215)quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:01 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ik ben ook geen complete retard dus ik begrijp ook wel dat bredere banden meer brandstof verbruiken, maar ik vraag me af of het echt veel verschil maakt? Ja, door een antenne gaat je brandstofverbruik ook omhoog, maar daar zal niemand wakker van liggen.
En ik kijk ook altijd goed vooruit tijdens het rijden, ik probeer zo min mogelijk te remmen. Rotondes neem ik al standaard zonder te remmen, tenzij er iemand aankomt natuurlijkmaar ja, ik rij meestal wel door dus daar zal het wel door komen.
MOOIE Z4!![]()
![]()
![]()
Dat zijn idd geschikte beginnersmotoren.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:41 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
En dan wel een BMW motorfiets kopen hé
1200 GS
HP2
Chroom!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Flink bewerkte foto? Lijkt wel chroom zo. Wat voor kleur is-ie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 op 11 met een modern amerikaans V8, 6 bakje er aan en je kunt 1 op 11 behalen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:17 schreef tha_rizzo het volgende:
Hoi.
Een verbruik van 1 op 11 met een Amerikaanse V8?Sorry, maar dat geloof ik niet, zeker als ik van meerdere mensen (die een Amerikaanse auto hadden met V8) te horen heb gekregen dat ze 1 op 6 reden/rijden.
En trouwens, 1 op 11 haal ik nog maar net.
Vetquote:
Gelukkig verschillen smaken ....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:20 schreef Turquaz52 het volgende:
Vet![]()
Maar vind de een oudere een stuk geiler![]()
Misschien stond er een radarcontrole?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik gisteravond ook even op de A7 200+ gecruised, maar het is toch anders dan in Duitsland. Hier begint iedereen groot licht te seinenecht te triest.
Op de andere baan of op dezelfde baan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik gisteravond ook even op de A7 200+ gecruised, maar het is toch anders dan in Duitsland. Hier begint iedereen groot licht te seinenecht te triest.
Doe ik soms, als ik zie dat de auto echt zo'n mongolen inhaalactie maakt 500 meter van te voren en met 100 km/u, dan gaan ze soms nog terug. Anders is het vrij zinloos, ze zien je toch wel aan komen knallenquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:38 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik sein altijd als ik met hoge snelheid aan kom en geen zin heb om af te remmen, dan push ik die gast weer terug naar zijn rechter rijstrook van hem
Ik zou ook bang worden als een BMW in mijn achteruitkijk spiegel zou aankomen ik reed een Peugeotje 206 oid..quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:07 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Doe ik soms, als ik zie dat de auto echt zo'n mongolen inhaalactie maakt 500 meter van te voren en met 100 km/u, dan gaan ze soms nog terug. Anders is het vrij zinloos, ze zien je toch wel aan komen knallen
Op de andere baan
Ze mogen de stalen bumper van mijn Chevy voelen als ze iets te buitensporig wordenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik zou ook bang worden als een BMW in mijn achteruitkijk spiegel zou aankomen ik reed een Peugeotje 206 oid..
Dan zou ik toch eerder denken dat het een flitswaarschuwing is.. Waarom zou iemand op de tegenliggende baan anders groot licht willen gebruiken?quote:
Waarschijnlijk dat ie je een aso vindt omdat je harder rijdt dan toegestaan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:11 schreef Alicey het volgende:
Ah, dat verheldert.Mjah, dan inderdaad vast geen waarschuwing maar een of ander frustraat dat ook niet precies weet wat-ie nu wil vertellen.
Dat inderdaad. Who cares.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:13 schreef Mikkie het volgende:
Waarschijnlijk dat ie je een aso vindt omdat je harder rijdt dan toegestaan.
Mja.
/care
tot nu toe heb ik een 3de rit iets harder gereden op 160 km/h, ruimte zat over, maar het is een gereviseerde 1969 5.4 (v-8 327) Corvette motor op een nog lichter chassis en met andere nokken, motor moet eerst nog verder ingereden wordenquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:39 schreef Turquaz52 het volgende:
Jou 8.7 V8 chevy haalt net met moeite de 140
225 km/u vind ik mooi zatquote:the 1969 Corvette marks the last generation of high compression performance engines (11 to 1 compression ratio) with one horsepower per cubic-inch., The 1969 Corvette is capable of 142 mph. 7,500 were built.
[Centraal] BMW Fantopic, deel 35. Op naar de E36quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:03 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
tot nu toe heb ik een 3de rit iets harder gereden op 160 km/h, ruimte zat over, maar het is een gereviseerde 1969 5.4 (v-8 327) Corvette motor op een nog lichter chassis en met andere nokken, motor moet eerst nog verder ingereden worden
[..]
225 km/u vind ik mooi zat, maar je mag met gewoon mijn bumper proeven met 130km/u als je irritant doet
.
En mijn kleine 2,5 L6 doet 245.. Dus kom maar opquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:03 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
tot nu toe heb ik een 3de rit iets harder gereden op 160 km/h, ruimte zat over, maar het is een gereviseerde 1969 5.4 (v-8 327) Corvette motor op een nog lichter chassis en met andere nokken, motor moet eerst nog verder ingereden worden
[..]
225 km/u vind ik mooi zat, maar je mag met gewoon mijn bumper proeven met 130km/u als je irritant doet
.
My bad, ik vroeg er zelf omquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
[Centraal] BMW Fantopic, deel 35. Op naar de E36
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:09 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En mijn kleine 2,5 L6 doet 245.. Dus kom maar op![]()
[..]
My bad, ik vroeg er zelf om
Gast, ik wilde er voorbij!!!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik gisteravond ook even op de A7 200+ gecruised, maar het is toch anders dan in Duitsland. Hier begint iedereen groot licht te seinenecht te triest.
ik rij dat apparaatje van je helemaal zoek!quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:09 schreef Turquaz52 het volgende:
En mijn kleine 2,5 L6 doet 245.. Dus kom maar op![]()
ja stel je voor dat iemand harder gaatquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:37 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ze mogen de stalen bumper van mijn Chevy voelen als ze iets te buitensporig worden
Gaat inderdaad weer nergens overquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja stel je voor dat iemand harder gaat
Nog steeds gezellig hier zie ik
Man ga toch aan de kant met die trapauto van jequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:18 schreef rival het volgende:
[..]
ik rij dat apparaatje van je helemaal zoek!
Lees je ook weleens verder?..... of vond je het na die reactie wel weer genoeg geweest?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja stel je voor dat iemand harder gaat
Nog steeds gezellig hier zie ik
*Mompelt* M30B35quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:13 schreef M.O.D het volgende:
[..]
Man ga toch aan de kant met die trapauto van jeAlles onder de 3 liter heeft toch niks te zoeken op de linkerbaan
Leuke picsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:12 schreef Anne het volgende:
Ik mag hier vast wel voor de fun foto's spammen?
Ik kwam net deze foto's tegen op mijn HD namelijk:
5.000kmquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:47 schreef tha_rizzo het volgende:
Rijdt dat niet onwijs oncomfortabel Haarbal?
Best een lange afstand met zeer straffe vering?
*Rizzeau houdt van comfort voor lange afstanden![]()
van jou?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:12 schreef Anne het volgende:
Ik mag hier vast wel voor de fun foto's spammen?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:13 schreef M.O.D het volgende:
[..]
Man ga toch aan de kant met die trapauto van jeAlles onder de 3 liter heeft toch niks te zoeken op de linkerbaan
ohja die heb ik ook nog, dat blok waar ik veeeeeeels teveel voor heb betaald en nog niet eens in de planning heb om ergens in te bouwenquote:
gewoon goed te doen toch? ik heb ook heel zuid europa gehad met de 318is. erg laag en stug, maar heb vooral genoten van alle bochtige wegen langs de kustquote:
Hmmm, dan moet de OP maar eens aangepast wordenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
M52B30
[..]
ohja die heb ik ook nog, dat blok waar ik veeeeeeels teveel voor heb betaald en nog niet eens in de planning heb om ergens in te bouwen
Was dat maar zoquote:
nou kijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:21 schreef M.O.D het volgende:
[..]
Hmmm, dan moet de OP maar eens aangepast wordenrival, E30 325i, E30 325e, E30 328i, E36 318i
Of even mijn post editen naar alles onder de 3.5 liter....
Vind ik echt een gave bak hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Was dat maar zo!
Nee, van de vader van mijn ex. Maar die heeft hem inmiddels ook niet meer.
Hij rijdt nu rond in Engeland. Bij een liefhebber gelukkig.
Ja, prima te doen inderdaad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
gewoon goed te doen toch? ik heb ook heel zuid europa gehad met de 318is. erg laag en stug, maar heb vooral genoten van alle bochtige wegen langs de kust![]()
![]()
Het is dan ook wel brillantrotquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Vind ik echt een gave bak hoor(zelfs in het rood)
zo een motor moet ik nog eens in een E30 bouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |