Gast, ik wilde er voorbij!!!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik gisteravond ook even op de A7 200+ gecruised, maar het is toch anders dan in Duitsland. Hier begint iedereen groot licht te seinenecht te triest.
ik rij dat apparaatje van je helemaal zoek!quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:09 schreef Turquaz52 het volgende:
En mijn kleine 2,5 L6 doet 245.. Dus kom maar op![]()
ja stel je voor dat iemand harder gaatquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:37 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ze mogen de stalen bumper van mijn Chevy voelen als ze iets te buitensporig worden
Gaat inderdaad weer nergens overquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja stel je voor dat iemand harder gaat
Nog steeds gezellig hier zie ik
Man ga toch aan de kant met die trapauto van jequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:18 schreef rival het volgende:
[..]
ik rij dat apparaatje van je helemaal zoek!
Lees je ook weleens verder?..... of vond je het na die reactie wel weer genoeg geweest?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja stel je voor dat iemand harder gaat
Nog steeds gezellig hier zie ik
*Mompelt* M30B35quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:13 schreef M.O.D het volgende:
[..]
Man ga toch aan de kant met die trapauto van jeAlles onder de 3 liter heeft toch niks te zoeken op de linkerbaan
Leuke picsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:12 schreef Anne het volgende:
Ik mag hier vast wel voor de fun foto's spammen?
Ik kwam net deze foto's tegen op mijn HD namelijk:
5.000kmquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:47 schreef tha_rizzo het volgende:
Rijdt dat niet onwijs oncomfortabel Haarbal?
Best een lange afstand met zeer straffe vering?
*Rizzeau houdt van comfort voor lange afstanden![]()
van jou?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:12 schreef Anne het volgende:
Ik mag hier vast wel voor de fun foto's spammen?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:13 schreef M.O.D het volgende:
[..]
Man ga toch aan de kant met die trapauto van jeAlles onder de 3 liter heeft toch niks te zoeken op de linkerbaan
ohja die heb ik ook nog, dat blok waar ik veeeeeeels teveel voor heb betaald en nog niet eens in de planning heb om ergens in te bouwenquote:
gewoon goed te doen toch? ik heb ook heel zuid europa gehad met de 318is. erg laag en stug, maar heb vooral genoten van alle bochtige wegen langs de kustquote:
Hmmm, dan moet de OP maar eens aangepast wordenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
M52B30
[..]
ohja die heb ik ook nog, dat blok waar ik veeeeeeels teveel voor heb betaald en nog niet eens in de planning heb om ergens in te bouwen
Was dat maar zoquote:
nou kijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:21 schreef M.O.D het volgende:
[..]
Hmmm, dan moet de OP maar eens aangepast wordenrival, E30 325i, E30 325e, E30 328i, E36 318i
Of even mijn post editen naar alles onder de 3.5 liter....
Vind ik echt een gave bak hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Was dat maar zo!
Nee, van de vader van mijn ex. Maar die heeft hem inmiddels ook niet meer.
Hij rijdt nu rond in Engeland. Bij een liefhebber gelukkig.
Ja, prima te doen inderdaad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
gewoon goed te doen toch? ik heb ook heel zuid europa gehad met de 318is. erg laag en stug, maar heb vooral genoten van alle bochtige wegen langs de kust![]()
![]()
Het is dan ook wel brillantrotquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Vind ik echt een gave bak hoor(zelfs in het rood)
zo een motor moet ik nog eens in een E30 bouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |