Vanalles, van 18 tot 80 zo ongeveer. Maar behoorlijk veel tussen de 40 en 60.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zal ik vanavond thuis eens goed bekijken.
Hoe zit het met de leeftijden van de mensen die er aan mee doen?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:41 schreef Alexxxxx het volgende:
stomme megapiemelik had ook al een nieuwe klaar staan maar wist geen TT
Ik wil de wiki wel f aanpassen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:42 schreef Ivo1986 het volgende:
In de OP staan wat foutjes, links van de clubs zijn niet goed meer.
MarijkeZwolle staat ook nog niet bij de limburgfansquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sorry. Het duurde te lang. Alleen klopt de OP niet helemaal...
FOTO!quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:43 schreef sproetjes het volgende:
Ik ga vandaag naar een vriendin die wel in augustus gaat beginnen en maandag dr uniform heeft opgehaald. Oftewel: uniformpje passen![]()
ben echt benieuwd hoe dat eruit ziet
Ga niet op je gezicht he!quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:56 schreef Gezicht het volgende:
Ik ga zo zwemmen.![]()
M'n vrienden hebben me toch over kunnen halen naar een openbaar zwembad te gaan.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, of op 1/10e na van de duikplank...
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:56 schreef Gezicht het volgende:
Ik ga zo zwemmen.![]()
M'n vrienden hebben me toch over kunnen halen naar een openbaar zwembad te gaan.
Wauw! heb je foto's?quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:22 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ja. Is overigens een prima fietsland, ben er vaker gaan fietsen. (En zal er nog heel vaak gaan fietsen.)
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja ach. Alexxxxxxxxxxxx is ook een oude zak ten opzichte van mij.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw! heb je foto's?(ergens online dan he, waar ik ze ook kan zien
)
[..]Hoe oud ben ik dan wel niet vergelen bij jou
![]()
Denk daar maar niet te lang over naquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw! heb je foto's?(ergens online dan he, waar ik ze ook kan zien
)
[..]Hoe oud ben ik dan wel niet vergelen bij jou
![]()
Ach, iets met zo zo jong als je je voelt enzoquote:
Nee, dan doet m'n hoofd zeerquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:41 schreef Alexxxxx het volgende:
stomme megapiemelik had ook al een nieuwe klaar staan maar wist geen TT
age is nothing but a numberquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, iets met zo zo jong als je je voelt enzoIk trek me niets van leeftijden aan
![]()
[..]
Nee, dan doet m'n hoofd zeer
Onweer en bliksem, zo mooiquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:08 schreef PushyGurl het volgende:
ik zit er in ieder geval niet op te wachten ...op al die spectakel...wordt er erg bang van ...
qftquote:
Ik ben eens in een nacht met mijn oom naar Munchen gereden de helenacht bliksems overal, super mooi, geen druppel regen enzoquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Onweer en bliksem, zo mooiMaar dan wel binnen, vanachter het raam bekijken
![]()
[..]
qft
autobahncruisenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:17 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik ben eens in een nacht met mijn oom naar Munchen gereden de helenacht bliksems overal, super mooi, geen druppel regen enzoop de Duitse snelwegen heb je heel vaak mooie vergezichten
Ik reed zaterdag met heel veel regen en bliksem naar huis vanuit Utrecht, de hemel werd zo fel opgelicht dat het leek alsof het af en toe gewoon overdag wasquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:17 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik ben eens in een nacht met mijn oom naar Munchen gereden de helenacht bliksems overal, super mooi, geen druppel regen enzoop de Duitse snelwegen heb je heel vaak mooie vergezichten
quote:
Bovenop een berg/heuvel zie je nog veel meer, en dan met 200+ eroverheen knallenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik reed zaterdag met heel veel regen en bliksem naar huis vanuit Utrecht, de hemel werd zo fel opgelicht dat het leek alsof het af en toe gewoon overdag wasEn ook hier kun je op de snelweg de meest prachtige bliksemschichten zien
[..]
In NL is alles zo plat, je ziet het toch welquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:21 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
bovenop een berg/heuvel zie je nog veel meer, en dan met 200+ eroverheen knallen
En dan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:22 schreef Tassiepassie het volgende:
Zo, nog ff wachten en dan naar de seksshop
Altijd leuk!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:22 schreef Tassiepassie het volgende:
Zo, nog ff wachten en dan naar de seksshop
Ja! Ik wil een mooie zweepquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dan?Heb je iets leuks op het oog?
In een goede auto merk je het niet, een Opel Corsa begint bij 130 al te rammelen, mijn oude BMW maakte wat meer lawaai, en in mijn Stilo merk je echt helemaal nietsquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In NL is alles zo plat, je ziet het toch welMaar Duitsland is sowieso vaak mooi rijden
En ik ben geen hardrijder, dus met 200 + maak je mij alles behalve gelukkig
mijn Niva rammelt bij 110, maar bij 130 is het goed vol te houdenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:23 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
In een goede auto merk je het niet, een Opel Corsa begint bij 130 al te rammelen, mijn oude BMW maakte wat meer lawaai, en in mijn Stilo merk je echt helemaal niets
Succes met uitzoekenquote:
Ik heb zelf een Lada, daar merk je in principe ook niets van, die rijdt juist heerlijk met 120+ maar die kan geen 200quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:23 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
In een goede auto merk je het niet, een Opel Corsa begint bij 130 al te rammelen, mijn oude BMW maakte wat meer lawaai, en in mijn Stilo merk je echt helemaal niets
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:17 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik rij wel eens grote stukken in Duitsland, de snelheid scheelt wel een hoop tijd op een flinke afstandquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes met uitzoeken
[..]
Ik heb zelf een Lada, daar merk je in principe ook niets van, die rijdt juist heerlijk met 120+ maar die kan geen 200En de auto van mijn vader, een Nissan, heb ik geen behoefte om hard mee te rijden. Sowieso zie ik het nut niet in van 200km p/u rijden, ik heb namelijk nooit haast en ben geen jongen/man. Die hechten daar volgens mij toch iets meer waarde aan
![]()
zwemmen in uniform?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:27 schreef sproetjes het volgende:
ik zal kijken of ik een pic hier plaats in uniformgaan ook nog zwemmen straks
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:28 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik rij wel eens grote stukken in Duitsland, de snelheid scheelt wel een hoop tijd op een flinke afstand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |