Lucky you.quote:
Oh vandaar.quote:
Tis dat Fed me voor was (op mn PC zou ik sneller zijn geweest) maar ik was van plan om het in de TT te zetten.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tis dat Fed me voor was (op mn PC zou ik sneller zijn geweest) maar ik was van plan om het in de TT te zetten.
OP selecteren met touchpad is niet echt een succes.quote:
Hoezo lukt dat bij jou niet Tux?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
OP selecteren met touchpad is niet echt een succes.
Dat gaat niet echt snel.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoezo lukt dat bij jou niet Tux?
En hallo wie is er nou niet liever lui dan moe?
Hmm raar, touchpad zit toch gewoon op een laptop? Heb je verkeerde instellingen ofzo?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat gaat niet echt snel.En met toetsen neemt ie het menu links mee.
Que? Instellingen?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hmm raar, touchpad zit toch gewoon op een laptop? Heb je verkeerde instellingen ofzo?
Ja geen idee hoe dat werkt ofzo maar bij een laptop zou je normaal toch wel gewoon een stuk tekst kunnen kopieren? Niet voor het een of het ander maar tochquote:
Ja tuurlijk, maar met een gewone muis is dat makkelijker want die kan je sneller bewegen.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe dat werkt ofzo maar bij een laptop zou je normaal toch wel gewoon een stuk tekst kunnen kopieren? Niet voor het een of het ander maar toch
Ohh zo.. Ik dacht dat je met je mouse pad helemaal niet kon kopierenquote:Op maandag 12 juli 2010 23:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar met een gewone muis is dat makkelijker want die kan je sneller bewegen.
Jawel, maar die moves jeweettogquote:Op maandag 12 juli 2010 23:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh zo.. Ik dacht dat je met je mouse pad helemaal niet kon kopieren
quote:
Het brommertje scheurde weer door de wijk, maar er hing hier tegenover niet zoveel.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Alles is weer opgehelderd.
Nog last gehad van tuig voor oe kiet?
Ohh beter dan dat ze langsrijden dan dat ze zich voor je huis nestelen.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het brommertje scheurde weer door de wijk, maar er hing hier tegenover niet zoveel.
En ik scheurde vanochtend om 5u nog even onder je slaapkamer doorquote:Op maandag 12 juli 2010 23:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het brommertje scheurde weer door de wijk, maar er hing hier tegenover niet zoveel.
Nu is de onderbuurman weer boos.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 06:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En ik scheurde vanochtend om 5u nog even onder je slaapkamer door
Jij bent vroegquote:
Ik kom daar niet zovaakquote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:51 schreef Ceased2Be het volgende:
Dan kan ie vaak boos zijn, dat doe ik zeker 3 keer per week
Tja, via de Rietveldenweg naar de A59 -> A2 en dat doe ik best vaakquote:
Ja, ok, da's een logische routequote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tja, via de Rietveldenweg naar de A59 -> A2 en dat doe ik best vaak
Als ie niet logisch is hoor ik het ook graag, dan rij ik al ruim een jaar omquote:
Je kan ook een jetpack kopen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als ie niet logisch is hoor ik het ook graag, dan rij ik al ruim een jaar om
Ik wil zo'n lightsaber. Dan ga ik lol hebben in de stadquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:04 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik zit al 25 jaar te azen op mijn eigen AT-AT, maar ik heb vooralsnog alleen de speelgoedvariant ervan
Knock yourself out:quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil zo'n lightsaber. Dan ga ik lol hebben in de stad
Ik slaap aan de achterkant.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 06:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En ik scheurde vanochtend om 5u nog even onder je slaapkamer door
Ik nog 8xquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee gij
Hoef nog maar 2 keer vroeg op
Dan zal ik wat meer herrie maken morgen.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dan zal ik wat meer herrie maken morgen.
Dat lukt wel met dat mecha-dingquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dan zal ik wat meer herrie maken morgen.
Een wat?quote:
Laat maar immer lieve STquote:
Mecha, also known as meka or mechs, is a broad genre of walking vehicles which are usually controlled by a pilot. Mecha often appear in anime, science fiction, and other genres involving fantastic or futuristic elements. Mecha are generally, though not necessarily, bipedal, with arms, hands, and usually fingers capable of grasping objects. A mecha that approximates the shape of a human body allows the use of martial arts movements and swordsmanship, ceremonial acts of honor, saluting, and other human mannerisms that cannot be performed using a tank or airplane.quote:
hiquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:48 schreef bijdehand het volgende:
AwesomeOf dat pak van Iron Man. Ben je lekker snel.
Deel 2 moet ik nog zienquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
doe mij die maar, het pak van die negerdie schiet niet zo laf licht uit z'n handen en voeten
Je mist er niks aan, deel 2 en 3 zijn echt complete gedrochten van films.quote:
quote:
Doe dan een spoiler, neusaapquote:
dit is geen spoiler, dit zit zelfs in de trailer, sjakkoquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dit is geen spoiler, dit zit zelfs in de trailer
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dit is geen spoiler, dit zit zelfs in de trailer, sjakko
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:54 schreef Ceased2Be het volgende:
Nou zal ik het maar doen dan?
'Wat heb je op staan bijdehand?'
Zo'n hekel aan, zeg het dan direct... meestal negeer ik dat soort dingen.quote:
Nee, het gaat niet om de muziek. Weet niet wat het is, internetradio ofzo. Maar meer de combinatie muziek waar ik van hou en warmte zorgen er al voor dat ik me niet kan concentreren op het werk laat staan een plaatje uit een trailerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:54 schreef Ceased2Be het volgende:
Nou zal ik het maar doen dan?
'Wat heb je op staan bijdehand?'
Airco + mijn muziek = vlammen!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet om de muziek. Weet niet wat het is, internetradio ofzo. Maar meer de combinatie muziek waar ik van hou en warmte zorgen er al voor dat ik me niet kan concentreren op het werk laat staan een plaatje uit een trailer
De airco is kapot. Je had m'n vader tegen die man van dat bedrijf moeten praten. Normaal is hij rustig enzo, maar nu...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Airco + mijn muziek = vlammen!
Wordt er altijd een stuk productiever van.
Jaren 70 muziek, met van die mannen met ruige stemmen. Niks vrolijkheid, rauwheidquote:
Of van die depri jaren 80 muziek toen ze nog lekker aan het experimenteren waren:quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jaren 70 muziek, met van die mannen met ruige stemmen. Niks vrolijkheid, rauwheid
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Of van die depri jaren 80 muziek toen ze nog lekker aan het experimenteren waren:
en helemaal beukend vet!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Of van die depri jaren 80 muziek toen ze nog lekker aan het experimenteren waren:
en helemaal beukend vet!
Niet? Supervet man, zeker Liaisonsquote:
Je moet er van houden. Ik hou er niet vanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niet? Supervet man, zeker Liaisons
Wat ander kaliber dan:
Maar die experimentele jaren 80 elektronische herrie is gewoon geniaal
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je moet er van houden. Ik hou er niet vanMaar bijna niemand houdt van mijn muziek dus tsja
Eens. Maar dat computerspul vind ik niet altijd even mooi. Sommige nummers zijn gewoon prachtig, ongeacht het genrequote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ach ik ken het, aan de andere kant roepen mensen dat al snel zonder überhaupt te weten wat ik luister. Heb ook genoeg die gemakkelijker te luisteren zijn en kan ook genieten van Queen, Depeche Mode of Vaya Con Dios. Mijn muzieksmaak is behoorlijk breed zolang het geen rap of R&B is kan ik het wel waarderen meestal
Deze band staat in mijn last.fm op nr 1 als meest gespeeld:quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eens. Maar dat computerspul vind ik niet altijd even mooi. Sommige nummers zijn gewoon prachtig, ongeacht het genre
Da's nog een best vet nummerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Deze band staat in mijn last.fm op nr 1 als meest gespeeld:
en idd sommige nummers zijn gewoon briljant ongeacht het genre (alhoewel ik geen briljant R&B nummer op kan noemen)
Klopt. Heel veel nummers van vroeger luister ik nu en dan denk ik: wat een bagger!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:55 schreef kutkabouter het volgende:
het ligt heel erg aan mijn stemming ofzo wat voor muziek ik op dat moment briljant vind
tijdens de examens bijvoorbeeld vond ik dit echt geniaal:
terwijl ik nu denk van, wtf is dit voor kutmuziekmaarja toen was dat heel relaxt want ik had constant koppijn en stress
lol, hier schijnt de zonquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Klopt. Heel veel nummers van vroeger luister ik nu en dan denk ik: wat een bagger!![]()
En nu is het noodweer
Hier moet ik het licht aandoenquote:
de zon is al wegquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hier moet ik het licht aandoenZie het gebouw hiernaast bijna niet eens.
quote:
moet je eens op buienradar kijken, bij jullie is echt het enige plekje in NL waar het nu zulk weer isquote:
Tering jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:12 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
moet je eens op buienradar kijken, bij jullie is echt het enige plekje in NL waar het nu zulk weer is
Hello!quote:
Details plz.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hello!
Was weer een lekker ongeluk gebeurd bij de Brabanthallen
Noodweer is vet hequote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou Boschveld was goed de lul met het onweer van zaterdag.Inslag in een flat aan de Chr. Huygensweg, bij ons op het werk een telefoonkastje en een switch kapot en dan die bliksem die bij mij bijna m'n open raam binnen kwam zeilen.
Ja twee auto's op elkaar geknald de bestuurder van de voorste auto is sowieso weggebracht met de ambulance en die bestuurder van de achterste auto zag ik nergens. En de inzittende van de voorste moest zuurstof hebben en zo'n ding om de nek (die lag best grappig voor pampusquote:
had je rijles dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hello!
Was weer een lekker ongeluk gebeurd bij de Brabanthallen
quote:
Jawel maar ik ben net 17 dus ik mag niet eens rijlessenquote:
jailbaitquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jawel maar ik ben net 17 dus ik mag niet eens rijlessen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jawel maar ik ben net 17 dus ik mag niet eens rijlessen
We kunnen niet allemaal zo oud zijn als jou hequote:
Jailbait heeft niks te maken met pedofilie. Jailbaitquote:
Ik kan wel rijdenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal zo oud zijn als jou he
niks pedo, je bent 2 jaar jonger dan ikquote:
zo fijn, dat roze pasje al hebben, lekker rondtoerenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal zo oud zijn als jou he
Ik dacht eerst dat je het over een roze pedopas had, da's de homovariant.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
zo fijn, dat roze pasje al hebben, lekker rondtoeren
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Die heb ik. Maar ik geen homo volgens mijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je het over een roze pedopas had, da's de homovariant.
Ik ook, met vallen en opstaan dat welquote:
Brommer heeft ook een roze pasjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wtf?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je het over een roze pedopas had, da's de homovariant.
Misschien kom je er later nog achterquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die heb ik. Maar ik geen homo volgens mij
die heb ik al 3 jaarquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Brommer heeft ook een roze pasje
Die heb ik.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Brommer heeft ook een roze pasje
Dan moet het wel raar lopenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien kom je er later nog achter
misschien was ST wel een man stiekemquote:
Dan had ik dat wel gemerkt hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
misschien was ST wel een man stiekem![]()
![]()
quote:
we moeten die meet voor de 18e houden, want daarna ben ik wegquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
we moeten die meet voor de 18e houden, want daarna ben ik weg
hmm?quote:
quote:
Ja anders ben jij er gewoon niet bij he.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:24 schreef kutkabouter het volgende:
nou? welke dag doen we die meet? het moet voor zondag gebeuren
uhh, jawelquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja anders ben jij er gewoon niet bij he.![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:27 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
uhh, jawel![]()
zonder mij is de ziel van die hele meet toch weg
ik ga 3 weken naar amerikaquote:
En mij dan nieteens meevragen.quote:
net of je met mijn ouders op vakantie wilquote:
Als je leuke ouders hebt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
net of je met mijn ouders op vakantie wil
daar gaat het al foutquote:
Dan blijf je na die 19 jaar lekker thuis?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
daar gaat het al foutwellicht denk jij daar anders over, maar ik ben er na 19 jaar wel klaar mee
Slechter dan de mijne kan niet. Bij elkaar dan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
daar gaat het al foutwellicht denk jij daar anders over, maar ik ben er na 19 jaar wel klaar mee
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan blijf je na die 19 jaar lekker thuis?
[..]
[..]
nee ik ga een beetje een gratis reis naar amerika missenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
och, ze zijn niet slecht maar gewoon GRU-WE-LIJK irritantquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Slechter dan de mijne kan niet. Bij elkaar dan.
daaromquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Ach Amerika is wel de moeite inderdaad
nee gij bedoel ikquote:
Ohhquote:
kloptquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh![]()
Deal with it![]()
Wel verrekte rustig hier.
daten?quote:
Neuken?quote:
wel buitenseks dan he. het is mooi weer en ik heb geen zin in die buurman van jouquote:
Ja, wel even snel voor wat drinken en wc. En ik maar kijken naar een kakker met een grote neusquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
klopt
maar was jij zondag nou in de opium of niet?
ik stond er zondag meer als een kampert bijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja, wel even snel voor wat drinken en wc. En ik maar kijken naar een kakker met een grote neus
Zaten jullie daar bij die stoeltjes? Of buiten?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik stond er zondag meer als een kampert bij![]()
och, ik dacht, fuck it, het is finale, wat nou scheren en netjes aankleden enzoquote:
Ja precies op zo'n dagen moet dat kunnen tochquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
och, ik dacht, fuck it, het is finale, wat nou scheren en netjes aankleden enzotoen net voor ik wegging nog wel enigszins fatsoenlijke kleren aangetrokken
![]()
ja had even beter gezocht ik wilde toch weten hoe jij eruit zietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja precies op zo'n dagen moet dat kunnen toch
Ik had een vlag ''aan'' op mn rug zag er ook niet uit maar schijt
Ja ik keek echt goed hoor, op dat moment dacht ik ook van schijt. Maar ik zag niemand met een grote neus en hoe ik dacht dat je eruit zagquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja had even beter gezocht ik wilde toch weten hoe jij eruit ziet
of pm een foto![]()
je had toch mijn hyves gezienquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja ik keek echt goed hoor, op dat moment dacht ik ook van schijt. Maar ik zag niemand met een grote neus en hoe ik dacht dat je eruit zag
Ja maar toen had je geld op je kop ofzo, zag er heel anders uitquote:
Ik was er voor de wedstrijd. En toen was het best rustig met alleen paar mensen aan de zijkanten enzo en bij die tafeltjes.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:04 schreef kutkabouter het volgende:
bovendien stond ik echt midden in de gang bij de 1e helft en bij de 2e helft voor de deurkon niet missen
ohh vandaar, ik kwam pas aan toen de wedstrijd al 2 minuten bezig wasquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik was er voor de wedstrijd. En toen was het best rustig met alleen paar mensen aan de zijkanten enzo en bij die tafeltjes.
Ik was ff bezig.quote:
oke, ik wacht wel evenquote:
Dat heb ik ook gedaan na m'n slagen. Met wie ga je?quote:
lezen danquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan na m'n slagen. Met wie ga je?
Mag ik meedoen?quote:
neequote:
Lekker!quote:
Zonder KK he?quote:
Oke.quote:
Jouw criterium voor mensen met wie je seks wil hebben:quote:
Gaat ie alleen maar met z'n kutkaboutertje spelenquote:
nee, vergeet niet dat we op fok zittenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jouw criterium voor mensen met wie je seks wil hebben:
1) Vrouw
2) Levend
3) ???????
4) Profit!
O ja, sorrie.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee, vergeet niet dat we op fok zitten
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jouw criterium voor mensen met wie je seks wil hebben:
1) Iets
2) ???????
3) Profit!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gaat ie alleen maar met z'n kutkaboutertje spelen
quote:
probeer het nog eensquote:
Je faalde.quote:
mijn ninja-edit jaquote:
Mijn ninja-quote was sneller, kutquote:
daarom juistquote:
Bij jou geven ze schoolfeesten in de vakantie?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:16 schreef kutkabouter het volgende:
ik heb zin om uit te gaanmorgen misschien schoolfeest
inderdaadquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij jou geven ze schoolfeesten in de vakantie?
eindejaarsfeestquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij jou geven ze schoolfeesten in de vakantie?
ooooeeeeeew, spannendquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
eindejaarsfeestga je mee? ik kan vast nog wel een kaartje regelen
van mij mag jij ook mee hoor, ik denk alleen dat je daar iets te oud voor bentquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
eindejaarsfeestga je mee? ik kan vast nog wel een kaartje regelen
Opa Fedquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
van mij mag jij ook mee hoor, ik denk alleen dat je daar iets te oud voor bent
dan loopt ST daar met haar 311 jaar tussen de kotersquote:
net op tijd ge-edit, ik dacht alquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
van mij mag jij ook mee hoor, ik denk alleen dat je daar iets te oud voor bent
edit: 20 jaar, dat kan nog weleen hoop jailbait daar
![]()
![]()
![]()
Misschien is ze erg jong van geestquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dan loopt ST daar met haar 311 jaar tussen de koters
edit: 31![]()
BDH was ook 20, dus wat dat betreftquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien is ze erg jong van geest
Dat wel, maar dan nog.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien is ze erg jong van geest
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
BDH was ook 20, dus wat dat betreft![]()
11 dunkt me?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Scheelt ook maar een jaar dan.
Met jou en hemquote:
nee klopt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Met jou en hemOf tie nu 20 of 19 maakt ook niet veel verschil.
Wil ST ook niet alleen dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee klopt.
maargoed ik mag niet meedoen dus dan houdt het op
geen ideequote:
ja lach maarquote:
Ach wat gebeurd er nou op een Gymnasium school?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja lach maar![]()
kaartjes zijn uitverkocht
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach wat gebeurd er nou op een Gymnasium school?
het zou je verbazen wat voor smerige dingen er daar gebeurd zijnquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het zou je verbazen wat voor smerige dingen er daar gebeurd zijn![]()
vooral sinds het jaar van BDH en mij flink begon te puberen
nee dat nietquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee dat nietbij jullie wel dan? op welke school zit je uberhaupt?
Een online meeting?quote:
Wat?quote:
Niksquote:
quote:
Nee een echte meeting met projectleiders, 3rd party suppliers en andere figurenquote:
Netwerken is tof.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee een echte meeting met projectleiders, 3rd party suppliers en andere figuren
Scenario's uitwerken voor een upgrade van (een van) de belangrijkste applicatie(s) van de grootste klant die we hebben ookquote:
Klinkt goed.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Scenario's uitwerken voor een upgrade van (een van) de belangrijkste applicatie(s) van de grootste klant die we hebben ook
Ik wil nog een keer zo'n WoW vergaderingquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee een echte meeting met projectleiders, 3rd party suppliers en andere figuren
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer zo'n WoW vergadering
WoWquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer zo'n WoW vergadering
Dat principe. Maar dan in een online FPS. Elkaar afknallen én vergaderenquote:
Nee dank je, heb al vergaderingen in Second Life gehad. Het wordt er echt NIET leuker op.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat principe. Maar dan in een online FPS. Elkaar afknallen én vergaderen
SECOND LIFE?! HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee dank je, heb al vergaderingen in Second Life gehad. Het wordt er echt NIET leuker op.
Enige manier om vergaderen leuker te maken is door het af te schaffen.
Niet vrijwillig, dat is vanuit de tijd dat IBM zijn eigen eiland had gekocht daar en daar als wijze van expirement een presentatie werd gegevenquote:
Omg wat een onzin he?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niet vrijwillig, dat is vanuit de tijd dat IBM zijn eigen eiland had gekocht daar en daar als wijze van expirement een presentatie werd gegeven
Lachen om second life en wow normaal vinden.quote:
dan weet ik nog niksquote:Op woensdag 14 juli 2010 07:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Niet dat ik weet.. Op het mbo.
Soort sims ofzo?quote:
Er wordt vakkundig omheen gedraaid.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dan weet ik nog nikskoning willem 1 zeker?
kensleus dusquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Soort sims ofzo?
Het heeft zelfs een wikipedia pagina
ja ik snap niet. het is niet zo dat ik d'r ga stalken ofzoquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er wordt vakkundig omheen gedraaid.
Achjaquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er wordt vakkundig omheen gedraaid.
quote:
ZEG NOU!!!1!quote:
pm danquote:
Ik doelde meer op het online-aspect. WoW speel ik niet meissiequote:Op woensdag 14 juli 2010 13:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Lachen om second life en wow normaal vinden.
Dan weet ik nog niks kut!quote:
Ik PM je wel.quote:
ik dacht dat ik hier als enige overal buiten werd gehoudenquote:
dat was voorspelbaarquote:
Welkom bij de club.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik dacht dat ik hier als enige overal buiten werd gehouden
Lief hequote:
die 2 reacties insinueren beiden dat je gaat zeggen waar je op school zitquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is een JAAAA enniet duidelijk?
Nee die gaven antwoord op jouw vraagquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
die 2 reacties insinueren beiden dat je gaat zeggen waar je op school zit
koning willem 1 dus?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee die gaven antwoord op jouw vraag
Dan moet je ver reizen elke dagquote:
Zegt de pipo die in Tilbotown zit.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zegt de pipo die in Tilbotown zit.
Da's chill hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja![]()
Gij mag lekker iedere dag met de trein
haiquote:
ik moest er altijd om half 7 uitquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja ja iedere dag extra vroeg je nest uit
Wazaaaquote:
Hoezo vroegquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik moest er altijd om half 7 uit
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja ja iedere dag extra vroeg je nest uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |