Lucky you.quote:
Oh vandaar.quote:
Tis dat Fed me voor was (op mn PC zou ik sneller zijn geweest) maar ik was van plan om het in de TT te zetten.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tis dat Fed me voor was (op mn PC zou ik sneller zijn geweest) maar ik was van plan om het in de TT te zetten.
OP selecteren met touchpad is niet echt een succes.quote:
Hoezo lukt dat bij jou niet Tux?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
OP selecteren met touchpad is niet echt een succes.
Dat gaat niet echt snel.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoezo lukt dat bij jou niet Tux?
En hallo wie is er nou niet liever lui dan moe?
Hmm raar, touchpad zit toch gewoon op een laptop? Heb je verkeerde instellingen ofzo?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat gaat niet echt snel.En met toetsen neemt ie het menu links mee.
Que? Instellingen?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hmm raar, touchpad zit toch gewoon op een laptop? Heb je verkeerde instellingen ofzo?
Ja geen idee hoe dat werkt ofzo maar bij een laptop zou je normaal toch wel gewoon een stuk tekst kunnen kopieren? Niet voor het een of het ander maar tochquote:
Ja tuurlijk, maar met een gewone muis is dat makkelijker want die kan je sneller bewegen.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe dat werkt ofzo maar bij een laptop zou je normaal toch wel gewoon een stuk tekst kunnen kopieren? Niet voor het een of het ander maar toch
Ohh zo.. Ik dacht dat je met je mouse pad helemaal niet kon kopierenquote:Op maandag 12 juli 2010 23:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar met een gewone muis is dat makkelijker want die kan je sneller bewegen.
Jawel, maar die moves jeweettogquote:Op maandag 12 juli 2010 23:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh zo.. Ik dacht dat je met je mouse pad helemaal niet kon kopieren
quote:
Het brommertje scheurde weer door de wijk, maar er hing hier tegenover niet zoveel.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Alles is weer opgehelderd.
Nog last gehad van tuig voor oe kiet?
Ohh beter dan dat ze langsrijden dan dat ze zich voor je huis nestelen.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het brommertje scheurde weer door de wijk, maar er hing hier tegenover niet zoveel.
En ik scheurde vanochtend om 5u nog even onder je slaapkamer doorquote:Op maandag 12 juli 2010 23:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het brommertje scheurde weer door de wijk, maar er hing hier tegenover niet zoveel.
Nu is de onderbuurman weer boos.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 06:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En ik scheurde vanochtend om 5u nog even onder je slaapkamer door
Jij bent vroegquote:
Ik kom daar niet zovaakquote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:51 schreef Ceased2Be het volgende:
Dan kan ie vaak boos zijn, dat doe ik zeker 3 keer per week
Tja, via de Rietveldenweg naar de A59 -> A2 en dat doe ik best vaakquote:
Ja, ok, da's een logische routequote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tja, via de Rietveldenweg naar de A59 -> A2 en dat doe ik best vaak
Als ie niet logisch is hoor ik het ook graag, dan rij ik al ruim een jaar omquote:
Je kan ook een jetpack kopen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als ie niet logisch is hoor ik het ook graag, dan rij ik al ruim een jaar om
Ik wil zo'n lightsaber. Dan ga ik lol hebben in de stadquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:04 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik zit al 25 jaar te azen op mijn eigen AT-AT, maar ik heb vooralsnog alleen de speelgoedvariant ervan
Knock yourself out:quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil zo'n lightsaber. Dan ga ik lol hebben in de stad
Ik slaap aan de achterkant.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 06:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En ik scheurde vanochtend om 5u nog even onder je slaapkamer door
Ik nog 8xquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee gij
Hoef nog maar 2 keer vroeg op
Dan zal ik wat meer herrie maken morgen.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dan zal ik wat meer herrie maken morgen.
Dat lukt wel met dat mecha-dingquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dan zal ik wat meer herrie maken morgen.
Een wat?quote:
Laat maar immer lieve STquote:
Mecha, also known as meka or mechs, is a broad genre of walking vehicles which are usually controlled by a pilot. Mecha often appear in anime, science fiction, and other genres involving fantastic or futuristic elements. Mecha are generally, though not necessarily, bipedal, with arms, hands, and usually fingers capable of grasping objects. A mecha that approximates the shape of a human body allows the use of martial arts movements and swordsmanship, ceremonial acts of honor, saluting, and other human mannerisms that cannot be performed using a tank or airplane.quote:
hiquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:48 schreef bijdehand het volgende:
AwesomeOf dat pak van Iron Man. Ben je lekker snel.
Deel 2 moet ik nog zienquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
doe mij die maar, het pak van die negerdie schiet niet zo laf licht uit z'n handen en voeten
Je mist er niks aan, deel 2 en 3 zijn echt complete gedrochten van films.quote:
quote:
Doe dan een spoiler, neusaapquote:
dit is geen spoiler, dit zit zelfs in de trailer, sjakkoquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dit is geen spoiler, dit zit zelfs in de trailer
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dit is geen spoiler, dit zit zelfs in de trailer, sjakko
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:54 schreef Ceased2Be het volgende:
Nou zal ik het maar doen dan?
'Wat heb je op staan bijdehand?'
Zo'n hekel aan, zeg het dan direct... meestal negeer ik dat soort dingen.quote:
Nee, het gaat niet om de muziek. Weet niet wat het is, internetradio ofzo. Maar meer de combinatie muziek waar ik van hou en warmte zorgen er al voor dat ik me niet kan concentreren op het werk laat staan een plaatje uit een trailerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:54 schreef Ceased2Be het volgende:
Nou zal ik het maar doen dan?
'Wat heb je op staan bijdehand?'
Airco + mijn muziek = vlammen!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet om de muziek. Weet niet wat het is, internetradio ofzo. Maar meer de combinatie muziek waar ik van hou en warmte zorgen er al voor dat ik me niet kan concentreren op het werk laat staan een plaatje uit een trailer
De airco is kapot. Je had m'n vader tegen die man van dat bedrijf moeten praten. Normaal is hij rustig enzo, maar nu...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Airco + mijn muziek = vlammen!
Wordt er altijd een stuk productiever van.
Jaren 70 muziek, met van die mannen met ruige stemmen. Niks vrolijkheid, rauwheidquote:
Of van die depri jaren 80 muziek toen ze nog lekker aan het experimenteren waren:quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jaren 70 muziek, met van die mannen met ruige stemmen. Niks vrolijkheid, rauwheid
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Of van die depri jaren 80 muziek toen ze nog lekker aan het experimenteren waren:
en helemaal beukend vet!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Of van die depri jaren 80 muziek toen ze nog lekker aan het experimenteren waren:
en helemaal beukend vet!
Niet? Supervet man, zeker Liaisonsquote:
Je moet er van houden. Ik hou er niet vanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niet? Supervet man, zeker Liaisons
Wat ander kaliber dan:
Maar die experimentele jaren 80 elektronische herrie is gewoon geniaal
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je moet er van houden. Ik hou er niet vanMaar bijna niemand houdt van mijn muziek dus tsja
Eens. Maar dat computerspul vind ik niet altijd even mooi. Sommige nummers zijn gewoon prachtig, ongeacht het genrequote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ach ik ken het, aan de andere kant roepen mensen dat al snel zonder überhaupt te weten wat ik luister. Heb ook genoeg die gemakkelijker te luisteren zijn en kan ook genieten van Queen, Depeche Mode of Vaya Con Dios. Mijn muzieksmaak is behoorlijk breed zolang het geen rap of R&B is kan ik het wel waarderen meestal
Deze band staat in mijn last.fm op nr 1 als meest gespeeld:quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eens. Maar dat computerspul vind ik niet altijd even mooi. Sommige nummers zijn gewoon prachtig, ongeacht het genre
Da's nog een best vet nummerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Deze band staat in mijn last.fm op nr 1 als meest gespeeld:
en idd sommige nummers zijn gewoon briljant ongeacht het genre (alhoewel ik geen briljant R&B nummer op kan noemen)
Klopt. Heel veel nummers van vroeger luister ik nu en dan denk ik: wat een bagger!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:55 schreef kutkabouter het volgende:
het ligt heel erg aan mijn stemming ofzo wat voor muziek ik op dat moment briljant vind
tijdens de examens bijvoorbeeld vond ik dit echt geniaal:
terwijl ik nu denk van, wtf is dit voor kutmuziekmaarja toen was dat heel relaxt want ik had constant koppijn en stress
lol, hier schijnt de zonquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Klopt. Heel veel nummers van vroeger luister ik nu en dan denk ik: wat een bagger!![]()
En nu is het noodweer
Hier moet ik het licht aandoenquote:
de zon is al wegquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hier moet ik het licht aandoenZie het gebouw hiernaast bijna niet eens.
quote:
moet je eens op buienradar kijken, bij jullie is echt het enige plekje in NL waar het nu zulk weer isquote:
Tering jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:12 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
moet je eens op buienradar kijken, bij jullie is echt het enige plekje in NL waar het nu zulk weer is
Hello!quote:
Details plz.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hello!
Was weer een lekker ongeluk gebeurd bij de Brabanthallen
Noodweer is vet hequote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou Boschveld was goed de lul met het onweer van zaterdag.Inslag in een flat aan de Chr. Huygensweg, bij ons op het werk een telefoonkastje en een switch kapot en dan die bliksem die bij mij bijna m'n open raam binnen kwam zeilen.
Ja twee auto's op elkaar geknald de bestuurder van de voorste auto is sowieso weggebracht met de ambulance en die bestuurder van de achterste auto zag ik nergens. En de inzittende van de voorste moest zuurstof hebben en zo'n ding om de nek (die lag best grappig voor pampusquote:
had je rijles dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hello!
Was weer een lekker ongeluk gebeurd bij de Brabanthallen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |